Rhodos Delft

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Rhodos Delft

De familie Ntafopoulos houdt Griekse tradities in ere in hun restaurant Rhodos. De moderne Griekse inrichting is licht en stijlvol, het heeft echt klasse. Net als de kaart, waar behalve de vertrouwde specialiteiten ook populaire gerechten als gegrilde octopus en gevulde calamares op staan. Wil je graag zoveel mogelijk verschillende smaken uitproberen? Dat kan! Je hebt volop keuze uit kleinere gerechten. Combineer ze met een mooie, Griekse wijn voor de ultieme smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Rhodos Delft

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rhodos Delft

Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ik heb hier heerlijk met mijn vriend gegeten via de AH restaurantactie. Het liep soms alleen ietwat rommelig. De reservering was niet goed doorgekomen en het duurde even voordat de tafel werd afgeruimd toen we klaar waren met het hoofdgerecht. Het eten was verder goed en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gereserveerd met AH restaurant actie. We kregen aan tafel meteen uitleg over de kosten (geen ouzo ;-)). Voor rund, lam en vis kwam er 5 euro extra op de prijs die op de menu kaart stond. Gamba's kosten dus 29,50 ipv de 24,50 die op de menu kaart stond. Voor de voorgerechten met rund, lam of vis werd 2,50 extra gerekend. We waren met zijn vieren en alle goedkoopste gerechtjes werden van de rekening gehaald. Dit stond allemaal niet op de site bij reservering.
De aangegeven gemiddelde menu prijs van 25 euro komt niet in de buurt van de werkelijke kosten.
Wij vonden deze actie onuitnodigend en ongezellig.
Armand K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een vriendelijke ambiance. We komen hier zeker nog eens terug.
Belinda P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Lekker gegeten, grote porties!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Muziek was irritant. Konden vrij kiezen van kaart maar prijs was hoger dan genoemd op IENS AH actiesite.
Sanitair was vies, losse wc bril. Bediening vriendelijk, eten redelijk maar prijs/kwaliteit niet naar verhouding.
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We worden inmiddels herkend door sommigen van het personeel. En dat allemaal dankzij de AH-restaurantactie van vorig jaar. ;-) Het is één van de allerbeste Griekse restaurants die we tot nu toe hebben bezocht. Eten is altijd smakelijk, wel een beetje aan de prijs, vandaar dat we meestal i.c.m. een actie reserveren.
Er was wel even verwarring over het soort actie waarmee we gereserveerd zouden hebben, het betrof gewoon 20% korting op de rekening, via Iens. Maar ze hebben meerdere acties lopen waarvan wij het bestaan niet eens vanaf wisten... Het is goed gekomen, al moet je helaas zelf bij het afrekenen -iedere keer opnieuw- het personeel eraan herinneren dat de korting nog verrekend moet worden. Verder alleen maar lof. Nog bedankt voor de extra ouzo en dito afscheidsdrankje van het huis, top. ;-)
Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Het is een leuk stel wat er alles aan doet om je het naar je zin te maken. Ook de gerechten waren weer erg lekker. Komen zeker terug
Loes V.
snelle en vriendelijke service
ronaad .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gelukkig weer een goed Grieks restaurant in Delft
Gereserveerd met AH bonnen, Maar de keuze was vrij uit de gehele kaart.
Wij ( 4 personen) hebben er goed en lekker gegeten.
Wij kijken uit naar de volgende keer.
Ori S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Het eten was echt heel lekker en de bediening prima. Toen de ober hoorde dat we onze trouwdag vierden, kregen we spontaan een fles wijn mee als cadeautje!
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Had geboekt met 20% korting , zag achteraf dat dit niet was verrekend met de rekening. Erg jammer.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten en voor een redelijke prijs. Is voor herhaling vatbaar
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Mooi restaurant met goed eten, werden alleen tussen 2 grote groepen geplaatst waardoor het erg rumoerig was.
Ik vond de bediening wat gehaast en chaotisch en 1 meisje verstond geen of slecht nederlands waardoor de communicatie niet heel goed ging.
wim D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De ontvangst was vriendelijk. Het eten was goed maar niet bijzonder. Het stukje rundsvlees in het gemengde gerecht was taai. Onze serveerster deed haar best maar sprak slecht Nederlands. Zij kon ook een aantal vragen over het menu niet goed beantwoorden. Het damestoilet was niet erg schoon.
elly M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het eten was redelijk ,maar erg duur. De gamba s waren veel te droog en de koffie was niet te drinken Het was een hele vreemde actie, tweede menu was niet gratis, als je vkees,
Vis of lamsvlees nam moest je bijbetalen en kreeg je het goedkoopste gerecht gratis. Heel vreemd.
Bediening was er vriendelijk maar de wacht tijd was vreselijk lang.

Al met al geen aanrader
Jammer,
A.J. L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijke gegeten en vlotte bediening. "Achtergrondmuziek" mag meer naar de achtergrond: te hard. Door de harde muziek gaat men harder praten en wordt het dus rumoeriger. Verder was alles O.K.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Alles was met zorg bereid. en dat was ook merkbaar aan hoe het personeel hier mee omging.
Gewoon goed
P. S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten met de AH actie. Alleen wel jammer dat je voor bepaalde gerechten extra moet betalen, waardoor het niet echt goedkoop is, ondanks dat het 2e 3-gangenmenu gratis is.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Bifteki veel te zout aan de buitenkant. Veel te vaak de vraag of alles naar wens was. Goed bedoeld maar het leek alsof we zo snel mogelijk weer weg moesten gaan, terwijl het echt niet druk was. Kon niet eens een glaasje kraanwater krijgen.