Rhodos Delft

Wijnhaven 11 2611 CR Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos Delft

De familie Ntafopoulos houdt Griekse tradities in ere in hun restaurant Rhodos. De moderne Griekse inrichting is licht en stijlvol, het heeft echt klasse. Net als de kaart, waar behalve de vertrouwde specialiteiten ook populaire gerechten als gegrilde octopus en gevulde calamares op staan. Wil je graag zoveel mogelijk verschillende smaken uitproberen? Dat kan! Je hebt volop keuze uit kleinere gerechten. Combineer ze met een mooie, Griekse wijn voor de ultieme smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Rhodos Delft

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rhodos Delft

Mikel S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Uitmuntend opgemaakte feta saganaki . Heerlijk malse lamsrecks en het nagerecht van kaneelijs met kruidnagellikeur was smullen. Bediening heeft hart voor de zaak hier en het concept is geslaagd!! Ga zo door.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Een heel gezellig en ongedwongen sfeer. Gastvrijheid staat boven aan hun lijstje. Het eten was heerlijk (vega). Ze doen hun best alles zo snel mogelijk op tafel te krijgen en de gerechten worden dan ook zeer heet geserveerd. Precies zoals je verwacht van een goed restaurant. Al met al een top avond gehad!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
3 gangen keuzemenu Jackie-O zeer de moeite waard!

En als een gerecht niet onder het menu valt, staat er keurig bij wat je evt. extra moet betalen.

prijs-kwaliteit top! Zouden er ook geen probleem mee hebben gehad als t duurder was.
mark S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Het concept van 15 euro voor een drie gangenmenu naar keuze is was naar onze beleving zeer onderscheidend. Ruime keuze, overheerlijke smaken, en de bediening was super vriendelijk en snel. Voor dat geld komen we vaker.
Kathrin H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wat een lieve attente bediening. Het eten was uitstekend en snel op tafel. Goede porties. Niet te klein en niet te groot. Vooraf een ouzo van de gastdame en achteraf een likeurtje. Wat een verwennerij. Graag weer!
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Lekker en sfeervol gegeten met zeer leuke bediening.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Aardig personeel
Je kan op gemak eten . Alles word niet snel achter elkaar opgediend.
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
service was jammer genoeg erg slecht we moesten steeds om alles vragen en er werd niet na je omgekeken. eten zelf was verrukkelijk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Gezellige avond gehad met voor iedereen genoten van een goede maaltijd.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten met de familie. Wij gaan op zeker nog weleens eten bij Rhodos.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Nu voor de tweede keer bij Rhodos wezen eten en beide keren was het heerlijk. Ga er in de toekomst vaker heen....zeker weten. Prima restaurant.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant van de binnenkomst tot het verlaten was alles top we gaan hier zeker vaker naartoe
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Je kan er gezellig zitten eten ..super lekkerr ..
Zeker de moeite waard
marco D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, ptettige sfeer en prima bediening
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige sfeer, goed eten!
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De stifado van mijn partner was lekker maar de varkenshaas bevatte veel te veel koolstof van de grill (niet schoongemaakt?) en de champignonsaus kwam uit een pakje of een blikje en was niet te eten. Eigen schuld? Moet je maar Griekse gerechten bestellen. Maar zet geen Hollandse gerechten op de kaart als je die niet kan bereiden.
Een beetje meer salade mag ook wel. Nu zit je elkaar aan te kijken, wie eet de salade en wie laat de hond uit. De huiswijn was wel erg lekker en voor de stifado (ik mocht em proeven) wil ik ook nog wel eens terug.
En die mooie blanke patat waar de buurtafel nauwelijks van had gegeten...de onze was ineens veel bruiner. (?!)
Kimberly S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was prima. Goede porties, alleen de patatjes wel heel erg vettig. Daarnaast de salade was wel heel erg itiliaans (macaroni) plaatst van een lekkere griekse salade. Daarnaast was het heel erg druk. Er was zeker te weinig personeel op de vloer. Ze hadden nog wel een extra handje kunnen gebruiken. Daarnaast moesten we ook iets langer wachten op het eten.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We werden vriendelijk verwelkomd. Het eten was heerlijk, maar de prijs was weliets hoger dan wat we verwacht hadden vanuit de Iens website.
Coen H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Top Restaurant, je ziet echt dat het personeel zijn/haar best doet om de gasten op hun gemak te laten voelen.
Een zeer verzorgende omgeving, vriendelijk personeel en uitstekende ligging van een aantal parkeergarages.
Ook al sprak het personeel niet het volledige ABN het was ondanks erg lekker eten en zeer gezellig.