Rhodos Delft

Wijnhaven 11 2611 CR Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Rhodos Delft

De familie Ntafopoulos houdt Griekse tradities in ere in hun restaurant Rhodos. De moderne Griekse inrichting is licht en stijlvol, het heeft echt klasse. Net als de kaart, waar behalve de vertrouwde specialiteiten ook populaire gerechten als gegrilde octopus en gevulde calamares op staan. Wil je graag zoveel mogelijk verschillende smaken uitproberen? Dat kan! Je hebt volop keuze uit kleinere gerechten. Combineer ze met een mooie, Griekse wijn voor de ultieme smaakbeleving.

Meer informatie over restaurant Rhodos Delft

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Rhodos Delft

Susan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
service was jammer genoeg erg slecht we moesten steeds om alles vragen en er werd niet na je omgekeken. eten zelf was verrukkelijk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Gezellige avond gehad met voor iedereen genoten van een goede maaltijd.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten met de familie. Wij gaan op zeker nog weleens eten bij Rhodos.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Nu voor de tweede keer bij Rhodos wezen eten en beide keren was het heerlijk. Ga er in de toekomst vaker heen....zeker weten. Prima restaurant.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant van de binnenkomst tot het verlaten was alles top we gaan hier zeker vaker naartoe
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Je kan er gezellig zitten eten ..super lekkerr ..
Zeker de moeite waard
marco D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, ptettige sfeer en prima bediening
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige sfeer, goed eten!
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De stifado van mijn partner was lekker maar de varkenshaas bevatte veel te veel koolstof van de grill (niet schoongemaakt?) en de champignonsaus kwam uit een pakje of een blikje en was niet te eten. Eigen schuld? Moet je maar Griekse gerechten bestellen. Maar zet geen Hollandse gerechten op de kaart als je die niet kan bereiden.
Een beetje meer salade mag ook wel. Nu zit je elkaar aan te kijken, wie eet de salade en wie laat de hond uit. De huiswijn was wel erg lekker en voor de stifado (ik mocht em proeven) wil ik ook nog wel eens terug.
En die mooie blanke patat waar de buurtafel nauwelijks van had gegeten...de onze was ineens veel bruiner. (?!)
Kimberly S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was prima. Goede porties, alleen de patatjes wel heel erg vettig. Daarnaast de salade was wel heel erg itiliaans (macaroni) plaatst van een lekkere griekse salade. Daarnaast was het heel erg druk. Er was zeker te weinig personeel op de vloer. Ze hadden nog wel een extra handje kunnen gebruiken. Daarnaast moesten we ook iets langer wachten op het eten.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We werden vriendelijk verwelkomd. Het eten was heerlijk, maar de prijs was weliets hoger dan wat we verwacht hadden vanuit de Iens website.
Coen H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Top Restaurant, je ziet echt dat het personeel zijn/haar best doet om de gasten op hun gemak te laten voelen.
Een zeer verzorgende omgeving, vriendelijk personeel en uitstekende ligging van een aantal parkeergarages.
Ook al sprak het personeel niet het volledige ABN het was ondanks erg lekker eten en zeer gezellig.
bubbels34 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Bij drukte meer personeel.

Al heb ik bewondering voor de gastvrouw ..
Bleef altijd vriendelijk al moest ze wel van boven naar beneden lopen om alles te regelen!!
Gieltje72 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd voor het AH-Menu. Bij aankomst werd verteld dat wij alles van de kaart konden kiezen en dat voor de dure gerechten een toeslag zou gelden voor de tweede ("gratis") persoon van 5 euro of 7,50 euro per gerecht (als je bijvoorbeeld carpaccio zou kiezen of mixed grill). Op zich was dat al vreemd, want op de AH-restaurantaktie-site stond dat een 3-gangen-menu 25 euro zou kosten en de tweede persoon gratis was. Uiteindelijk kostte het etentje ons EUR 54,70 voor 2 personen. En we hadden geen extra duur voor- hoofd- of nagerecht naar ons idee. Qua drankjes hadden wij allen 1 fles spa rood en 1 bitter lemon. Verder niets! Het voorgerecht van mijn partner smaakte erg lekker (gebakken feta). Dat van mij (spanakopita) smaakte een beetje chemisch/muf (er zat in ieder geval ook nauwelijks vulling in: heel weinig feta en iets meer spinazie, maar vooral bladerdeeg). Onze hoofdgerechten (mixed grill (grieks vlees/5 soorten) en nog een soort van mixed grill (ossenhaas, kipfilet, gyros en nog iets). Ik had bij aankomst ook al gevraagd naar de desserts. De kaart stond op tafel, maar ze zei dat we eerst maar moesten kijken of we nog wel trek zouden hebben na het hoofdgerecht. Toen we inderdaad goed vol zaten en geen nagerecht meer hoefden, werd ons verteld dat we wel een nagerecht MOESTEN nemen, anders voldeden wij niet aan de AH-restaurant-aktie-voorwaarden. Is op zich wel waar maar waarom adviseer je dan bij aankomst (na uitleg over de AH-aktie) om eventueel geen nagerecht te nemen? De prijs zou neerkomen op 73 euro, als we geen nagerecht zouden nemen. Dus wij toch maar een nagerecht uitgekozen, zodat we uiteindelijk 'slechts' EUR 54,70 hoefden te betalen. (eigenlijk gingen we uit van 25 euro voor het menu plus 1 fles water en 1 bitter lemon, maar goed. De nagerechten waren ook niet echt super. De yoghurt met fijn gehakte walnoten ging wel, maar de baklava was alles behalve vers. Het bezoek aan het damestoilet was trouwens ook een teleurstelling: de deksel van de wc-bril viel automatisch langzaam naar beneden en dus moet je de deksel vasthouden (!) en krijg je terwijl je zit langzaam die wc-deksel in je rug geduwd. Ook niet erg hygienisch! Bij het afrekenen wilde ze de zegel-aktie-kaart van AH niet hebben en schreven ze erop dat we de kaart nog tot 31december 2017 mogen gebruiken alleen in hun restaurant. Dat zal wel ja, als je gewoon de menuprijzen aanhoudt en nauwelijks korting geeft. Voor ons geen tweede keer in dit restaurant!
L.M. B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Mijn dochter en ik hebben hier heerlijk gegeten. Grote porties en zeer vriendelijk personeel. Kortom een heerlijk avondje uit. Echt een aanrader om er eens te gaan eten.
Rein W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima zaak met goede sfeer en goede bediening ,zeker een aanrader.een restaurant om zeker terug te komen met een behoorlijke keuze in verschillende gerechten
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuk restaurant met een erg aardige bediening! Hier komen we graag een keer weer terug. De voorgerechten waren erg goed, hoofdgerecht prima, het dessert was erg lekker.
aryette B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een vreetschuur. Correcte bediening. Eten is toeristenvoer. Als je t echte Griekse eten gewend bent vind je dit ongezond. Veel wordt gefrituurd, er zit geen groente bij, behalve wat ijsbergsla en veel patat. Wij waren met de AH aktie. 25 EU voor 3 gangen, tweede persoon gratis.. We waren met 6 dus dachten 75 EU kwijt te zijn aan t eten. Echter overal zat toeslag op. Uiteindelijk werd ieder menu 32,50. Dat was t niet waard.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer lekker gegeten! Dankzij het vriendelijke personeel, goed en lekker eten, waande we ons weer in Griekenland. Komen zeker weer terug!