Rhodon

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg voordelig
Erg rustig
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gisteren weer hier wezen eten, het was een tijdje geleden. Er was live muziek, dit maakte een gezellig sfeertje, er werd gedanst, en meezongen door verschillende gasten. Het eten was lekker, kleftiko, lamsschenkel is dat, samen met een lekker glas rode wijn, maakte dit voor mij en mijn vrouw een topavond. Vakantiegevoel herleefde helemaal. Ze zien mij gauw weer terug. De bediening was oke, wij werden gezien en men maakte een praatje met ons, nodigde ons uit om mee te dansen, mijn vrouw ging er gelijk voor. Top voor een redelijke prijs een avond vermaak. groet Pap
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Behalve het voorgerecht viel alles heel veel tegen. We waren nog niet klaar met het voorgerecht en hoofdgerechten kwamen al op tafel. Veel droog en zelfs zwart gekoold vlees. Volgens de ober kwam het er op neer dat dit "normaal" was. We kregen ter compensatie nog wel een klein schaaltje gyros. Bijgerechten kwamen veel te laat. Hier komen we dus nooit meer.
Kleine_snoeperd .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Écht Grieks restaurant. Gyros die nog echt van gyros gemaakt wordt, en niet van te zoute diepvries varkensreepjes. Aardige eigenaar, vriendelijke dames om hem heen. Ouzootje erbij en heerlijk genieten.
Wij komen zeker terug/1
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We hebben een supergezellige avond gehad bij Rhodon! Het was er niet zo druk, maar toch gezellig. Het eten was lekker. Het decor is ietwat gedateerd, maar past wel in de sfeer. Zeer vriendelijke mensen!!
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Super fijne avond gehad bij Rhodon! We werden ontvangen door een van de eigenaren, een ontzettend gastvrije en vriendelijke griek. Begonnen met een ouzo van het huis en een lekker mandje stokbrood met kruidenboter. Daarna ontzettend goede hoofdgerechten gegeten. De bediening is op een prettige manier aanwezig, met leuke grapjes tussendoor zonder opdringerig te zijn. Kortom: een hele fijne plek met heerlijk grieks eten in een echte authentieke griekse ambiance!
Phd .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
We werden hartelijk ontvangen door de gastheer. Het decor van het restaurant zorgt voor een gezellig en knusse sfeer. Wat opvallend was aan de toiletten was dat het zeer vrouwvriendelijk was. Het was schoon en er was parfum, deodorant, tampons en inlegkruisjes beschikbaar gesteld.

Als voorgerechten gekozen voor Garides saganaki (garnalen in een goede gekruide pittige tomatenkruidensaus met stukjes feta) en frisse tzatziki (Griekse yoghurt met komkommer). Vervolgens hadden we ieder een mixed grill schotel, die meer dan genoeg waren om onze magen te vullen. Deze waren proportioneel en gevarieerd, wat erg fijn was. De Griekse bier smaakte er prima bij.

Wat betreft service, de bediening was vriendelijk en niet opdringerig. Aan het einde werden we zelfs nog een glaasje ouzo (alcoholisch annijsdrankje) aangeboden. Kortom een heerlijk avondje. Tot slot, de prijs en kwaliteitsverhouding was prima.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
na een hartelijke ontvangst met ouzo en een mandje brood met kruidenboter heerlijk gegeten. Het viel op dat het restaurant een nieuwe frisse kleur heeft gekregen, grieks blauw, voelden ons gelijk weer in griekenland, waar we net geweest waren. Gekozen voor tzadziki, daarna mousaka en toen lekker kaneelijs. Heerlijk, de mousaka smaakte als in griekenland, een lekker stuk, meer dan genoeg om mijn maag te vullen. de huiswijn smaakte er prima bij. De bediening was erg vriendelijk, vroeg hoe onze vakantie geweest was, leuk om er weer over te kunnen vertellen. Dat was dus weer een heerlijk avondje. De prijs was oke, past altijd goed bij ons budget. tot de volgende keer
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Ik begrijp de positieve reacties niet over dit restaurant. De bediening is vriendelijk dat klopt maar de hoeveelheid eten is weinig, het is koud en de frieten rauw. Helemaal niks bijzonders. Voor ons de eerste en laatste keer!
L-S .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
De sfeer in het restaurant is leuk! De eigenaar en bediening zijn erg vriendelijk en in voor een praatje. Ouzo vooraf, een glas water bij de wijn en zonder problemen extra gerechtjes zoals friet bij het hoofdgerecht. Het vlees is lekker geruid en je krijgt een goed, vol bord! Zeker een aanrader!
Familie2 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Heerlijk gegeten. De avond begonnen met een glaasje ouzo. Genoten van diverse voorgerechten. Daarna het gestoofde lamsvlees. Aardige bediening. Een top avond! Kali Orexi
Jeanne24 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
ik ben een voorgerechten type, nou daar heb ik hier zeker van genoten. Heerlijke haloumi kaas, gebakken feta en super salade. Daarna heerlijke zalmforel en als toetje baklava. Op en top grieks, was weer even op vakantie. Het personeel was attent en gaf goed uitleg over de kaart. Lekker glaasje ouzo en bij de vis retsina. top.
We hebben een fijne avond gehad voor een vriendelijke prijs.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Gisteren er weer geweest na een langere tijd, het was weer erg lekker, hebben de mezedes gegeten, dit is een soort proeverij van allerlei orginele griekse gerechten, het begint met koude hapjes zoals zadziki, tirosalata, erg lekker, feta is de basis hiervan, daarna warme hapjes spanakopita en veel meer daarna vlees en vis. We dronken er lekkere rode en witte huiswijn bij.
De sfeer was gezellig, niet al te druk, voldoende aandacht voor ons om uitleg te geven over de gerechten.
Prijs kwaliteit prima passend bij onze beurs.
een aanrader wat ons betreft. We komen gauw terug.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
We hebben vanavond bij Rhodon gegeten.De aanbieding van 17€ voor een 3gangen keuzemenu konden we niet weerstaan.De bediening is supervriendelijk en maakt een gezellig praatje.Na het glaasje ouzo kozen we voor Tzatziki vooraf(lekker van smaak), de Apolloschotel met suzuki, souflaki en gyros( een flink bord lekker gekruid vlees met patat, rijst ,sla,groente én tzatziki) en toe voor griekse yoghurt met honing/noten.Alles smaakte heerlijk en bij een glas wijn werd probleemloos een glas water geserveerd.Wij komen hier zeker terug!
Priscilla L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Vandaag na een dagje winkelen gezellig gegeten bij rhodon.
Personeel en eigenaar super vriendelijk.
Ondanks de drukte kregen we ons eten super snel en was het heel erg lekker.
Als we weer naar Nijmegen gaan, gaan we hier zeker weer eten.
Pieter_en_Aafke .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Mijn vriendin en ik wilden altijd al een keer traditioneel Grieks eten in Nijmegen. Op advies zijn wij naar Rhodon gegaan en dat is ons zeker goed bevallen! Bij binnenkomst werden wij verwelkomt door een echte, gastvrije Griek. Met de menukaart kregen wij een glaasje ouzo van het huis. Mijn vriendin had nummertje 69, de kabeljauwfilet en ik had nummer 72, een mix van verschillende vissoorten. Vooraf kregen we een mandje stokbrood met kruidenboter waarnaar we vervolgens niet lang op ons eten hoefden te wachten. Het was erg lekker en we komen zeker een keer terug! Prima keuken, zeer goede service (aardig personeel!), en het decor is typisch Grieks. Kortom een prima avond!
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Van de week gegeten bij Rhodon, het was heerlijk. Juist het proeven van de griekse kruiden in het eten maakte dit lekker, at garnalen met feta uit de oven. Mijn partner at een vleesschotel, ook deze was goed gekruid en prima verzorgd en meer dan genoeg.
Vooraf een ouzotje en een mandje stokbrood maakte dat we al gelijk weer in de heerlijke griekse sfeer zaten.
Kortom jullie zien ons vaker, gezellig muziekje, tussendoor een praatje helemaal top.
Bob1971 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
In het weekend (zaterdag) er gegeten. Bij binnenkomst zat het halfvol (later werd het drukker) maar we hebben erg lang moeten wachten op onze eerste consumpties. Dat was niet anders met bestellen, het krijgen van het gerecht en de rekening. Iedere keer heel lang wachten. Dat is voor mij een reden daar niet meer naartoe te gaan. De porties zijn aan de kleine kant maar wel smakelijk. De aankleding van het restaurant is standaard Grieks, prima sfeertje.
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Vroeger ben ik hier veel geweest en altijd naar volle tevredenheid. Na lange tijd weer eens een bezoek gebracht. Bij een Grieks restaurant hoort gastvrijheid en een vol bord. Van beide was die avond weinig terug te vinden. Bediening was ons na binnenkomst al vergeten. Geen ouzo vooraf, hoeveelheid eten op bord was echt minimaal (de helft van normaal bij een Grieks restaurant). Eten was dan wel weer goed van smaak. Gezien de gekrompen porties zou ik dit restaurant, in tegenstelling tot vroeger, aan niemand aanraden.
Gunnie D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Wij zijn vaste klant bij Rhodon. Het is heerlijk gemoedelijk, echte Griekse mentaliteit, Zowel decor als bediening. Gerechten zijn soms iets te zout. Altijd voldoende.
Hanita .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Tijdens Vierdaagseweek hier gegeten onder de luifel buiten. Daarom is mijn 8 voor decor niet geheel te onderbouwen (ik ben uitgegaan van de sfeer buiten) maar we gaan het in de toekomst gewoon een keer zelf zien als we nog een keer gaan.
De kaart in deze drukke week was, volgens mij, meer beperkt dan anders maar nog steeds meer uitgebreid dan de kaart van andere eetgelegenheden in deze week.
Bediening had echt plezier in het werk en ook met elkaar. Dit straalt weer af op de klanten en in deze drukte is ook dit niet iets wat je overal ziet.
Het eten was lekker. Geen haute cuisine maar lekker en eerlijk eten.
We gaan het gewoon nog een keer testen als het wat rustiger is.