Rheezer Bistro | De Rheezerbelten

Grote Beltenweg 1 7771 SX Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Rheezer Bistro | De Rheezerbelten

Sfeervolle gewelven, mooi gedekte tafels en fonkelende glazen… Uit eten gaan bij De Rheezer Bistro betekent genieten van het goede leven en omringd worden door attente en persoonlijke aandacht. Verfijnd, culinair verrassend en gastvrij: dat is wat u van de Rheezer Bistro kunt verwachten.

Een in alle opzichten smaakvol à la carte restaurant, gelegen aan de rand van Hardenberg, midden in het landelijke groen. Onder de gewelven van de Bistro zit u sfeervol en intiem en zodra het weer het toelaat kunt u heerlijk ontspannen op het beschutte loungeterras bij de kruidentuin.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rheezer Bistro | De Rheezerbelten

Om de milieubelasting van het verkeer van en naar ons Restaurant te reduceren bieden wij u graag de mogelijkheden voor het gebruik van Openbaar Vervoer. NS station: Station Hardenberg. Vanaf Station Hardenberg met buslijn 30 richting Slagharen. Uitstap
  • Kom je met de auto?
    Auto Vanaf Ommen/Zwolle: Volg de afslag Hardenberg. Bij het verkeerslicht slaat u rechts af. Bij het volgende verkeerslicht rechtdoor, bij het volgende verkeerslicht rechtsaf. (richting Rheeze/Diffelen). U rijdt nu door een nieuwbouwwijk (de Rheezerwe

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Rheezer Bistro | De Rheezerbelten

Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
21 aug na een dagje slagharen hier een lekker hapje gegeten en lekker was het zeker.
Zeer leuke locatie midden in het bos entree zeer gezellig.
Bediening zeeer gastvrij en denken erg goed mee eten perfect.
Voor ons 1.5 uur rijden maar hier komen we zeker terug incl een overnachting.
Bryan J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Toen wij met een gezelschap van 3 personen hier vorig jaar (2016) het 'Puur Vechtdal Menu' probeerden, was het eten zeer lekker. Verrassend en mooi om te zien wat er zoal in het Vechtdal (wat bij niet-foodies niet als culinaire streek te boek staat) te verkrijgen is. De Rheezer Bistro zit qua eten dicht tegen een Michelinster aan en daarom beveel ik het restaurant van harte aan.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Met 4 volwassenen en 2 kinderen gegeten. Buiten in de tuin een aperitief genomen, binnen hebben de volwassenen een driegangen vechtdal menu genomen. Twee met vlees, twee met vis. De kunsten hadden een kinderkaart. Er werd een amuse geserveerd, brood met kruidenboter en roomboter en bij het aperitief werden er aardappelchips met truffel en nootjes voor de kinderen geserveerd. De huisgoochelaar kwam langs voor de kinderen en zij mochten zelf in de keuken het ijsje maken. Helemaal geweldig. Het eten van de volwassenen was prima. Mooie smaken gecombineerd. We hadden het idee dat de eerste gang lang op zich liet wachten, daarna ging het erg vlot. Een fijn restaurant voor een goede prijs.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Prettige ambiance bij De Rheezerbelten. Dit maal hebben wij het pannenkoekenhuis bezocht. Deze zowel kindvriendelijk, als sfeervol. Met gelukkig iets anders te eten dan enkel pannenkoeken en uitsmijters!
De Vis van de dag was mals en perfect klaargemaakt. Met een (misschien net iets te zurige) honingmosterdsaus? Het laat zich raden, aangezien ik tot op vandaag nog niet weet wat de vis van de dag moest voorstellen.
De spinazie als bijgerecht was iets aan de flauwe kant en de friet jammer genoeg echte fabriekspatat. Al viel deze qua smaak en bereiding zeker niet tegen.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Zowel in het pannenkoekenhuis als de bistro gegeten, ook jaren geleden al toen ik nog een klein meisje was en in de keuken zelf mijn dessert mocht versieren (wat een indruk kan dat maken op een kind!) In de bistro worden smakelijke en mooie gerechten geserveerd en in het gezellige pannenkoekenhuis kan je lekkere pannenkoeken eten. De rheezerpannenkoek is een aanrader. In de zomer hebben beide restaurants een fijn en rustig terras. Vooral in de bistro wordt er veel gewerkt met streekproducten. De bistro is ook leuk om een feest te houden.
DReints .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
We hebben gisteren onze trouwdag gevierd bij De Rheezerbelten Bistro. Om mijn man te verrassen had ik om een aangepast menu gevraagd, ze hebben dus buiten de kaart om gekookt voor ons. We komen regelmatig in dit restaurant maar gisteren hebben ze zichzelf overtroffen. De creativiteit van de keuken gecombineerd met de wijnkennis van onze gastheer heeft voor een prachtige avond gezorgd. Bij deze bedanken we Daniël, Eric, Rutger en Emiel voor hun inzet en natuurlijk tot snel.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Dicht bij Hardenberg ligt dit uitstekende restaurant waar chef de cuisine Daniel Poolman de brigade aanvoert. Wij kozen voor een viergangen menu waarbij de brigade ons zeker wist te verassen. Van de dubbele amuse, via voorgerecht en tussengerecht naar het hoofdgerecht: hert, op vijf verschillende manieren geserveerd. En alles met streekgebonden producten! Elke gang werd op professionele wijze toegelicht. Je proefde niet alleen het heerlijke eten, maar ook het enthousiasme om dit alles te serveren.Alle waardering voor de medewerkers van Rheezerbelten.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Wij aten op het terras van het pannekoekengedeelte, de bistro was helaas gesloten. Kinderen vermaken zich prima in de speeltuin, en de pannekoeken zijn gewoon goed. Wij hadden de varkenshaas sate. Het vlees smaakte goed, de pindasaus erg flauw. Het was echt een berg vlees, met patat en daarbij spinazie a la creme. Een vreemde combinatie. Liever wat minder vlees, salde en en een pittiger pindasaus.
margrietq .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Als we in de buurt zijn, gaan we altijd eten in dit restaurant.
' s Zomers op het grote terras en als het weer het niet toelaat binnen in de gezellige entourage.
De bediening is vriendelijk en correct. Het eten is altijd heerlijk.
Van een eenvoudige pannenkoek tot een culinair hoogstandje, men draait er zijn hand niet voor om. Je voelt je echt een gast die het naar zijn zin wordt gemaakt.