Rheezer Bistro | De Rheezerbelten

Grote Beltenweg 1 7771 SX Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Rheezer Bistro | De Rheezerbelten

Sfeervolle gewelven, mooi gedekte tafels en fonkelende glazen… Uit eten gaan bij De Rheezer Bistro betekent genieten van het goede leven en omringd worden door attente en persoonlijke aandacht. Verfijnd, culinair verrassend en gastvrij: dat is wat u van de Rheezer Bistro kunt verwachten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rheezer Bistro | De Rheezerbelten

Om de milieubelasting van het verkeer van en naar ons Restaurant te reduceren bieden wij u graag de mogelijkheden voor het gebruik van Openbaar Vervoer. NS station: Station Hardenberg. Vanaf Station Hardenberg met buslijn 30 richting Slagharen. Uitstap
  • Kom je met de auto?
    Auto Vanaf Ommen/Zwolle: Volg de afslag Hardenberg. Bij het verkeerslicht slaat u rechts af. Bij het volgende verkeerslicht rechtdoor, bij het volgende verkeerslicht rechtsaf. (richting Rheeze/Diffelen). U rijdt nu door een nieuwbouwwijk (de Rheezerwe

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Rheezer Bistro | De Rheezerbelten

Bryan J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Toen wij met een gezelschap van 3 personen hier vorig jaar (2016) het 'Puur Vechtdal Menu' probeerden, was het eten zeer lekker. Verrassend en mooi om te zien wat er zoal in het Vechtdal (wat bij niet-foodies niet als culinaire streek te boek staat) te verkrijgen is. De Rheezer Bistro zit qua eten dicht tegen een Michelinster aan en daarom beveel ik het restaurant van harte aan.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Met 4 volwassenen en 2 kinderen gegeten. Buiten in de tuin een aperitief genomen, binnen hebben de volwassenen een driegangen vechtdal menu genomen. Twee met vlees, twee met vis. De kunsten hadden een kinderkaart. Er werd een amuse geserveerd, brood met kruidenboter en roomboter en bij het aperitief werden er aardappelchips met truffel en nootjes voor de kinderen geserveerd. De huisgoochelaar kwam langs voor de kinderen en zij mochten zelf in de keuken het ijsje maken. Helemaal geweldig. Het eten van de volwassenen was prima. Mooie smaken gecombineerd. We hadden het idee dat de eerste gang lang op zich liet wachten, daarna ging het erg vlot. Een fijn restaurant voor een goede prijs.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Prettige ambiance bij De Rheezerbelten. Dit maal hebben wij het pannenkoekenhuis bezocht. Deze zowel kindvriendelijk, als sfeervol. Met gelukkig iets anders te eten dan enkel pannenkoeken en uitsmijters!
De Vis van de dag was mals en perfect klaargemaakt. Met een (misschien net iets te zurige) honingmosterdsaus? Het laat zich raden, aangezien ik tot op vandaag nog niet weet wat de vis van de dag moest voorstellen.
De spinazie als bijgerecht was iets aan de flauwe kant en de friet jammer genoeg echte fabriekspatat. Al viel deze qua smaak en bereiding zeker niet tegen.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Zowel in het pannenkoekenhuis als de bistro gegeten, ook jaren geleden al toen ik nog een klein meisje was en in de keuken zelf mijn dessert mocht versieren (wat een indruk kan dat maken op een kind!) In de bistro worden smakelijke en mooie gerechten geserveerd en in het gezellige pannenkoekenhuis kan je lekkere pannenkoeken eten. De rheezerpannenkoek is een aanrader. In de zomer hebben beide restaurants een fijn en rustig terras. Vooral in de bistro wordt er veel gewerkt met streekproducten. De bistro is ook leuk om een feest te houden.
DReints .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
We hebben gisteren onze trouwdag gevierd bij De Rheezerbelten Bistro. Om mijn man te verrassen had ik om een aangepast menu gevraagd, ze hebben dus buiten de kaart om gekookt voor ons. We komen regelmatig in dit restaurant maar gisteren hebben ze zichzelf overtroffen. De creativiteit van de keuken gecombineerd met de wijnkennis van onze gastheer heeft voor een prachtige avond gezorgd. Bij deze bedanken we Daniël, Eric, Rutger en Emiel voor hun inzet en natuurlijk tot snel.
jwentzel .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Afgelopen week 2x in de bistro gegeten.1x buiten in de prachtige tuin en 1x binnen.Beidde keren top gegeten.Het was helemaal af.Bediening goed eten heerlijk!. We hadden ook onze twee kids bij ons die vonden het ook heerlijk.Kinderen zijn ook echt welkom.Dochter wilde een vis gerecht maar halve portie dit was totaal geen probleem.Dit is wat wij willen lekker eten in een ongedwongen sfeer.Daarbij krijg je war ze willen uitstralen.Duurzaam en eerlijk.Wij komen zeker terug.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Dicht bij Hardenberg ligt dit uitstekende restaurant waar chef de cuisine Daniel Poolman de brigade aanvoert. Wij kozen voor een viergangen menu waarbij de brigade ons zeker wist te verassen. Van de dubbele amuse, via voorgerecht en tussengerecht naar het hoofdgerecht: hert, op vijf verschillende manieren geserveerd. En alles met streekgebonden producten! Elke gang werd op professionele wijze toegelicht. Je proefde niet alleen het heerlijke eten, maar ook het enthousiasme om dit alles te serveren.Alle waardering voor de medewerkers van Rheezerbelten.
Jacob007 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Hele goede service! Ik ben rolstoelgebonden: speciaal voor mij werd de tafelhoogte aangepast. Het eten wordt met zorg klaargemaakt, er worden goede (streekgebonden) ingrediënten gebruikt, borden zien er prachtig uit, porties zijn eerder royaal dan te klein. Het driegangenmenu was voor ons meer dan we aankonden. Prijs kwaliteit verhouding is prima! Kortom: met veel plezier uit eten.
Laat je niet 'afschrikken' door de prominente plaats die het pannenkoekenhuis inneemt aan de voorkant van net gebouw. De keuken van de bistro is echt veel beter dan je zelfs van een goed pannenkoekenrestaurant mag verwachten.
PlienS .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Lang weekend in Sibculo en hier in de bistro terecht gekomen vanwege de goede recencies. Ook wij hebben hier heerlijk gegeten. De menukaart bekeken, maar ons uiteindelijk toch laten verrassen met het 3-gangen menu van de chef. Bij de open haard een aperitief met amuse die al veelbelovend lekker was. Ook de rest van het menu (visvoorgerecht/vleeshoofdgerecht/ dessert) was prachtig op elkaar afgestemd, plaatjes op het bord en verrassende smaakcombinaties. Kortom heerlijk! Jammer dat we niet wat dichter bij wonen!
Bas N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Ik heb hier in gezeldschap van 12 andere personen gegeten in het pannenkoeken gedeelte. Alle gerechten werden nagenoeg gelijktijdig opgediend, dit is echt een plus-punt. Ondanks dat ik niet van pannenkoeken houd, was de pannenkoek met shoarma goed te eten.
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Wij aten op het terras van het pannekoekengedeelte, de bistro was helaas gesloten. Kinderen vermaken zich prima in de speeltuin, en de pannekoeken zijn gewoon goed. Wij hadden de varkenshaas sate. Het vlees smaakte goed, de pindasaus erg flauw. Het was echt een berg vlees, met patat en daarbij spinazie a la creme. Een vreemde combinatie. Liever wat minder vlees, salde en en een pittiger pindasaus.
margrietq .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Als we in de buurt zijn, gaan we altijd eten in dit restaurant.
' s Zomers op het grote terras en als het weer het niet toelaat binnen in de gezellige entourage.
De bediening is vriendelijk en correct. Het eten is altijd heerlijk.
Van een eenvoudige pannenkoek tot een culinair hoogstandje, men draait er zijn hand niet voor om. Je voelt je echt een gast die het naar zijn zin wordt gemaakt.
Albert N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Culinaire reis in 5 etappes. Het was een smaak belevenis die ons nog lang zal heugen. Met daarbij een passend wijnarrangement op bijzonder prettige manier geserveerd maakt dat een onvergetelijke gebeurtenis. Neem wel ruim de tijd om er van te genieten. Wij hebben ons geen moment verveeld van 6 tot 11.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Een geweldige culinaire ervaring, dit 'sparkling'arrangement, waarbij bij elke gang (5) een mouserende wijn werd gepresenteerd en ook werd verteld, door een wijnkenner/handelaar over de herkomst van de wijn en waarom de wijn zo goed paste bij het gerecht.
Knap werk van de keukenbrigade om zulke passende, mooie en smakelijke gerechten te presenteren.
De mensen van de bediening zijn attent, hulpvaardig, kundig en weten je een perfecte avond te bezorgen.
De mooie entourage rond de grote open haard, met daarnaast een mooie rookkamer (uitnodigend voor een fijne cognac of whiskey met een grote sigaar) en een speelkamer voor de kinderen zorgen voor de ideale 'avondje uit' ervaring