Reyna-Be Veenendaal

Verlaat 33 3901 RE Veenendaal Nederland Kaart

Over restaurant Reyna-Be Veenendaal

Wereldse tapas

Een kaart gevuld met tapas, maar dan wel net even anders. Spanje staat namelijk niet centraal, maar de hele wereld! Thaise, Argentijnse, Italiaanse, Japanse smaken, je kunt het allemaal proeven. Wat een creativiteit!

Glas champagne

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Op dinsdagavond zijn er weinig restaurants open in Veenendaal. We kwamen hier bij toeval terecht en daar hebben we geen spijt van. Heerlijk gegeten. 'Tapas' suggereert een Spaans restaurant, maar de gerechtjes komen uit diverse landen. Alles is met aandacht klaar gemaakt. Ook de dessertkaart heeft verrassingen, met een oosters taartje met diverse noten. Wat nog mist is een wijnkaart: de huiswijn is oké, maar eerlijk gezegd vragen de gerechtjes om meer aandacht voor de wijn. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is modern, wat karakterloos, maar wel heel verzorgd. Een prima plek om te eten.
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Na er een hele tijd niet geweest te zijn hebben we vanavond hier weer heerlijk gegeten. Een mooi ruim plekje aan het raam, een sterk vernieuwde kaart met goede weliswaar simpele, maar goed bereide gerechten zoals de Indiase butter checken, scampi's, lamsvlees, zalmtartaar, Iraanse salades en nog veel meer. Tot slot een leuke vriendelijke bediening en dat alles voor een zeer acceptabele prijs. Wat wil een mens nog meer? Wij zijn tevreden.
ArieRave .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Kwaliteit van het eten verraste ons positief. Eerdere ervaringen in 'onbeperkt' waren minder. De kwaliteit van de verschillende gerechten was goed. De bediening was erg vriendelijk, maar slecht op elkaar afgestemd doordat verschillende personen ons aan tafel bedienden. Dan kwam de bestelling niet door of verkeerd en moest je nogmaals hetzelfde bestellen. De gelegenheid is groot, het maakt nogal uit waar je zit. Wij zaten gelukkig aan het raam. In het midden kan het een kakofonie aan geluiden worden.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Echt een aanrader, jammer dat ik dit restaurant in mijn eigen woonplaats nu pas ontdek. Onbeperkt tapa's voor 16.95, met groot formaat tapa's en met zorg bereid. Geen snelle hap a la de onbeperkte japanner, maar relaxed zitten en een grote verscheidenheid aan smaak. Meer dan voldoende personeel aanwezig, dus de bediening is ook erg goed. De zaak oogt hip en netjes, en je kunt voor het restaurant buiten in de zon je eerste drankje met brood nuttigen.
M-lies .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
We kwamen binnen en werden direct geholpen. Ook de rest van de avond was de service snel en goed. Het eten was erg lekker en goed bereid. Lekker mals vlees en goed van smaak. We hadden een mixed grill en hertenbiefstuk. Allebei met verse, lekkere groenten erbij. De aardappeltjes vonden we wat te vet. De rest was echt boven verwachting. Heb voor dezelfde prijs vaak veel en veel minder goed gegeten.
Dit restaurant is een aanrader.
BartLindeboom .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Een erg lawaaierige tent, je kan elkaar nauwelijks verstaan. De tafel was plakkerig en op een randje lag nog onduidelijk eten van een voorganger. Niet zo fris.
Het personeel is vriendelijk, maar lijkt weinig ervaren, het lijken schoolkinderen die hun best doen, maar met meer sjoege van friet met mayo dan van "een wereldkeuken".
Bij ons kwam ondanks nadrukkelijk aangeven van wel vega en vis, geen vlees of gevogelte, toch kip voorbij. En twee van de zes gerechtjes bleven uit.
Het eten zelf was erg matig; fantasieloos gepresenteerd, veel te zout, te gaar, te aangebrand en eigenlijk ook te weinig. Wonderlijk om een zalmbolletje door midden te moeten snijden - dat was het advies.
De prijzen op de prijslijst (betalen veel mensen dat of komt vrijwel iedereen met veilingvouchers of AH-bonnen) zijn echt veel te hoog voor wat geboden wordt.
Mike_van_Kruistum .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Onbegrijpelijk alle negatieve reacties opzij gezet en gewoon zelf oordelen.
Gezellig bij Reyna-Be gegeten ter ere van de verjaardag van mijn oma.
(niet met een dergelijke spaaractie van AH enz.)

Goede uitleg over de werkwijze in het restaurant en een leuke sfeer!

De bediening was uitstekend, vlot en wist alle bestelde drankjes zonder opschrijven bij de juiste persoon te brengen waar ik versteld van stond (12 personen). Kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.

De variatie was uitstekend het "Wereld"restaurant doet haar naam eer aan, meer dan voldoende variërende gerechten van over de hele wereld! Zelfs de Kangoeroebiefstuk stond op de kaart.
De carpaccio of u het nou als voor of hoofdgerecht besteld, het is heerlijk!

Goede kwaliteit en gloeiend heet opgediende gerechten, uitstekende sfeer en niet zo massaal als bij een Wok o.i.d. lekker rustig genieten van je diner!
Ook aan de vegetariër is goed gedacht!

Een echte aanrader!

En dit met een prima prijs van € 22,95 per persoon.
Welles waar exclusief drankjes en dessert maar dit is een redelijke prijs!
Beter dan een wok!
Marjanca .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Lekkere tapas gegeten bij Reyna-Be, veel keuze en goede kwaliteit vlees en daarmee klopte ook de prijs-kwaliteit verhouding goed. Verder hele vriendelijke bediening die ons een erg gastvrij gevoel gaven. Het is een groot restaurant en dus ook geschikt voor een groepje van 8 zoals wij og groter. We hebben het prima naar ons zin gehad hier en zullen zeker nog eens vaker tapas gaan eten in dit restaurant.
John V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Heerlijk gegeten bij dit restaurant de gerechten zijn heerlijk nu twee keer gegeten met de AH spaaractie en hebben geen verschil gemerkt met andere keren eten zonder spaaractie, het enige nadeel is dat je geen glas water meer kan bestellen (gratis) jammer , wij hebben eerst met 2 personen gegeten en de laatste keer met 4 personen n die mensen waren ook zeer verrast van de kwaliteit en de hoeveelheid perfect .
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
met de spaaractie van albert heijn een onbekend restaurant uitgezocht. we konden lekker buiten zitten op t terras. jammer alleen dat de tafel vies was, plakkerig en vol vlekken, niet alleen van de vorige bezoekers schat ik zo in. het terras lag vol peuken, ook niet alleen van vandaag; tip 1 maak na iedere gast de tafel schoon met een doekje en veeg sochtends voor opening even t terras.
de aardige serveersters namen de bestelling op en kwamen die keurig brengen, een lekker welkomstbrood met dips en het voorgerecht was heerlijk. tussen voor en hoofdgerecht nog een drankje besteld, werd weer keurig gebracht, maar door een onhandige beweging van de serveerster viel er een glas bier van het dienblad en dat kregen we over ons heen, tafel nat, maar ook onze kleding. de serveerster was erg geschrokken er van, ging uit eindelijk een doekje halen en bood duizend maal excuses aan, maar daar bleef t bij.; tip 2 als je gasten een vol glas bier over zich heen krijgen en de kleding doorweekt is van het bier biedt dan niet alleen je excuses maar ook een drankje aan, dat zorgt voor goodwill.
bij het hoofdgerecht waren de sauzen verwisseld, bij het toetje wat zonder slagroom besteld was zat toch slagroom en bij een buurtafel werd het bordje friet dat ze bij het hoofdgerecht besteld hadden gebracht voor dat er maar een welkomstbrood of voorgerecht geserveerd werd en zo ging er nog veel meer vanuit de keuken
tip 3: zorg dat er mensen in de keuken staan die briefjes kunnen lezen en deze informatie kunnen omzetten in goed werk, zodat de meisjes in de bediening niet de klachten op hoeven vangen van dingen waar ze niks aan kunnen doen
we hebben op zich prima gegeten en niet duur dankzij de ah actie maar of we er ooit nog naar toe gaan.......
Gerda63 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Wij waren de buurtafel, ook met AH bonnen. Erg veel geld 27,50 voor een menu van 1 tapas als voorgerecht, 1 hoofdgerecht en 3 bolletjes half gesmolten ijs. na een uur kregen we de frietjes die bij het hoofdgerecht hoorden. We hebben moeten vragen om het welkombrood met dopjes, kregen we uiteindelijk bij de voorgerechten. Geen alcoholvrije drankjes, later bleek er toch Radler alc vrij te zijn. Bij het hoofdgerecht zat niet de frietjes die we hadden gevraagd i.p.v. Decgebakken aardappelen. Heeft u al gehad ..... Ja veel te vroeg nog voor het voorgerecht, dus nieuwe frietjes gevraagd.
Uiteindelijk staan er op de rekening twee porties friet..... Na commentaar zijn die eraf gehaald.
Wat jammer zeg, we hebben hier in het verleden aantal keren prima gegeten maar mij zien ze er niet meer terug.
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Het restaurant oogt gezellig. Maar de sfeer wordt er bepaald door groepen. Deze groepen maak meer geluid en door de tegelwand wordt dit alleen maar versterkt. Een gezellig gesprek tussen 2 personen is dan moeilijk.
De bediening leek zo uit de schoolbanken getrokken.
- Let niet op drankjes
- Is geïrriteerd als je dan iemand toch aanspreekt (Wil je nu wat verkopen of niet?)
- Neemt borden mee en leg het bestek vies terug op tafel. Is dan verbaasd als je vraagt of zij het bestek wel wil meenemen.
- Vraagt bij het afruimen of wij direct het hoofdgerecht willen hebben. Antwoorden wij, "Nou niet direct". Reactie: "Dan over 5 minuten?" (Hoezo haast, staat het al klaar?)
- Er wordt niet gevraagd bij het biefstuk hoe het gebakken moet zijn.
- Vergeet na het opnemen voor het dessert, de borden van het hoofdgerecht mee te nemen.

En dan het eten:
- De Tapas waren over gaar.
- Te zout
- Het vlees niet gaar van binnen maar wel te aangebakken van buiten.

Misschien hebben wij een slecht moment getroffen, maar de vorige recensies van de afgelopen maanden komen wel overeen. Misschien moet daar iemand even wakker worden!
De prijs op de menu kaart is goed, alleen mist de kwaliteit om de verhouding prijs/kwaliteit goed te noemen.
Bibi_vdC .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Ik kan het niet mooier maken, maar zowel het eten als de bediening was slecht. Niet lekker gegeten en de bediening deed niets met de opmerking dat het vlees te rood was (er was niet vooraf gecheckt hoe we het vlees hebben wilden). Het omgevingsgeluid was heel erg aanwezig (wsl combinatie van wandtegels en vloer die het versterkte). Absoluut GEEN aanrader!
IngeborgB .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Met de AH spaaractie hier komen eten, 3 gangen menu voor €27,50(!!!!). We hebben een uur op het voorgerecht moeten wachten, waarna we 4 minuscule gerechtjes kregen welke bij elkaar niet meer dan 5 minuten bereidingstijd hebben gehad. Om nieuw drinken te krijgen moest er echt naar het personeel gezwaaid worden. Hoofdgerecht viel bij 2 personen echt tegen. Kregen alleen garnalen in saus met een paar fliebeftjes groente. Geen pasta of rijst of iets. We vroegen aan de serveerster of er nog wat bij kwam, maar dat was niet het geval en 'zij kon daar niets aan doen'. Uiteindelijk toch nog 2 porties rijst, die uit de magnetron leken te komen. Als dessert 3 bolletjes ijs. Het eten was het geld (€125,-, met daarin 1 gratis menu) ABSOLUUT niet waard. We namen onze vrienden mee als verassing om ze even lekker te verwennen, maar schamen ons diep dat ze dit mee hebben moeten maken.
Aenalekker .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Na een gezellige dag, gingen we bij Reyna-Be eten. We werden aardig ontvangen en van binnen ziet het er leuk uit, ookal denken we dat met kleine aanpassingen, het beter zou lopen. Allereerst ging het mis met de bestellingen, tafels door elkaar gehaald. Daarna werd het eten gebracht, porties hadden iets groter gemogen. Wat ons opviel was dat onze lege borden van zowel het voorgerecht als hoofdgerecht niet werden opgehaald door de vrouwelijke serveersters (minder serveersters) zou kosten besparen/weinig inzicht, kijken te veel rond, geen actie, ook niet mbt drinken (omzet). Ook de mega dienbladen zijn niet praktisch en men kan beter 2x lopen. De bar was erg rommelig, niet 1 punt waar de drankjes stonden. Gelukkig liep er ook goed personeel rond. Hoop dat er iets wordt gedaan met onze opmerkingen. Bedankt en misschien tot een volgende keer!
RDWC .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Ontvangst was hartelijk! Mooi interieur. We waren met z'n 5. Op een middag op zaterdag. We waren wat vroeg maar dat was geen probleem! We kregen heerlijke Tappa gerechten. Omdat we geen keuze konden maken werd voorgesteld dat de kok zelf wat ging samenstellen. Het was allemaal even lekker. De eerste ronde was eer schotel met smeerseltjes voor op het Turkse brood, daarna een gevarieerde schotel met koude gerechten uit verschillende landen en toen nog een schotel met warme gerechten. Het was lekker en veel! We hebben allemaal lekker gegeten! We kwamen daar met een veilingbon maar ook zonder bon zou ik er terugkomen.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Het eten werd op tijd opgediend,maar de kwaliteit ervan was niet al te best: weinig smaak aan, ipv patatas bravas kregen we aardappelbolletjes, deegenvelopjes met gehakt waren vrijwel leeg,dus bol deeg in je mond. Thaise reepjes verstopt onder lading mie is niet nodig. Het is een prachtig restaurant, goede sfeer, aardige bediening,maar het eten zou echt beter kunnen (tip!)
Annepanne .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Groot restaurant, waar het verrassend rustig was. Leuk concept waar je allerlei wereldgerechtjes in tapas stijl kan bestellen. De gerechtjes waren wat wisselend van smaak. Bediening en prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Mamamadelon .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Goed eten, fijne bediening en trendy inrichting. Lekker uit voor een betaalbare prijs. Voor iedereen wat wils. In het kort goed voor een super avondje uit.
Qw .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Bij binnenkomst werden we begroet door zeer vriendelijk personeel. Ook de bediening was zeer aardig en attent. De menukaart bestaat uit vele gerechten uit diverse wereld keukens. Volgens de bediening veranderen ze de kaart elke 3 maanden.
Persoonlijk vond ik enkele gerechten (paella en sukadevlees) veel te zout. Biefstuk was goed gegrilled. hoeveelheid van het eten was voldoende.