Reyna-Be Veenendaal

Verlaat 33 3901 RE Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Reyna-Be Veenendaal

Heerlijk genieten van internationale gerechten uit de gehele wereld in het hartje van Veenendaal!

Gelegen in het gezellige centrum van Veenendaal bevindt zich het restaurant Reyna Be Veenendaal. Deze gezellige eettent biedt je gerechten uit de gehele wereld, waardoor je smaakpapillen op bijzondere wijze gestimuleerd worden. Geniet van een smakelijk diner met vrienden of familie of ga lekker borrelen met collega's in het aangrenzende lounge gedeelte van het restaurant. Het restaurant is op unieke wijze ingericht, waarbij de stijl een bijzondere mix is van knus, hip en romantisch. Relax in de sfeervolle en ongedwongen ambiance of ga lekker lang tafelen met familie. Ook kinderen zijn meer dan welkom!

Begin je avond bij Reyna Be Veenendaal met een voorgerecht van tapas, zoals bijvoorbeeld een kreeft salade cocktail, mini carpaccio of Sigara borek. Tijdens het hoofdgerecht kun je genieten van specialiteiten waaronder Thaise wok, verse zalm met groene asperges of Australian Wild. Daarnaast is er ook een kindermenu met altijd populaire gerechten en overheerlijke zoete en hartige nagerechten.

Glas champagne

Jouw recensie over het restaurant Reyna-Be Veenendaal

Esmeralda R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Tussen de rondes moesten we wel lang wachten en dat was jammer. Ook mag de kachel wel hoger gezet worden....
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Vanavond met vrienden heerlijk gegeten bij Reijnabe. Vriendelijke bediening, lekkere hapjes! Een echte aanrader voor een gezellige maar ook betaalbaar avondje uit!
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs-kwaliteit verhouding! We komen graag terug!
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Weer lekker gegeten voor een prima prijs!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Op een woensdagavond heerlijk gegeten, ruime keus, lekkere gerechten en vriendelijke bediening. Was wel rustig en verder geen muziek dus erg stil. Desondanks zeker een aanrader!
TanjaBlokland .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Voor herhaling vatbaar. Compliment voor de bediening die ervoor zorgden dat wij ondanks onze beperkte tijd toch een volwaardige maaltijd konden gebruiken. Mooie en smakelijke mini-gerechten, vriendelijk personeel en een warme ambiance.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Eten was goed. Carpaccio was helaas nog bevroren. Duurde vrij lang voor we voor de eerste keer werden geholpen, terwijl anderen, die later binnenkwamen, direct geholpen werden. Ruim voor ons. Bediening was heel erg vriendelijk.
rita T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima eten en vriendelijke bediening maar erg lange wachttijd op de gerechten. Helaas kwam ik er pas thuis achter dat de rekening niet klopte.
- V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Tafel gereserveerd met omschrijving welke plek: is niet overgekomen.
Beef-vlees erg taai
Verder lekker eten en vriendelijke bediening
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Op dinsdagavond zijn er weinig restaurants open in Veenendaal. We kwamen hier bij toeval terecht en daar hebben we geen spijt van. Heerlijk gegeten. 'Tapas' suggereert een Spaans restaurant, maar de gerechtjes komen uit diverse landen. Alles is met aandacht klaar gemaakt. Ook de dessertkaart heeft verrassingen, met een oosters taartje met diverse noten. Wat nog mist is een wijnkaart: de huiswijn is oké, maar eerlijk gezegd vragen de gerechtjes om meer aandacht voor de wijn. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is modern, wat karakterloos, maar wel heel verzorgd. Een prima plek om te eten.
ArieRave .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Kwaliteit van het eten verraste ons positief. Eerdere ervaringen in 'onbeperkt' waren minder. De kwaliteit van de verschillende gerechten was goed. De bediening was erg vriendelijk, maar slecht op elkaar afgestemd doordat verschillende personen ons aan tafel bedienden. Dan kwam de bestelling niet door of verkeerd en moest je nogmaals hetzelfde bestellen. De gelegenheid is groot, het maakt nogal uit waar je zit. Wij zaten gelukkig aan het raam. In het midden kan het een kakofonie aan geluiden worden.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Echt een aanrader, jammer dat ik dit restaurant in mijn eigen woonplaats nu pas ontdek. Onbeperkt tapa's voor 16.95, met groot formaat tapa's en met zorg bereid. Geen snelle hap a la de onbeperkte japanner, maar relaxed zitten en een grote verscheidenheid aan smaak. Meer dan voldoende personeel aanwezig, dus de bediening is ook erg goed. De zaak oogt hip en netjes, en je kunt voor het restaurant buiten in de zon je eerste drankje met brood nuttigen.
M-lies .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
We kwamen binnen en werden direct geholpen. Ook de rest van de avond was de service snel en goed. Het eten was erg lekker en goed bereid. Lekker mals vlees en goed van smaak. We hadden een mixed grill en hertenbiefstuk. Allebei met verse, lekkere groenten erbij. De aardappeltjes vonden we wat te vet. De rest was echt boven verwachting. Heb voor dezelfde prijs vaak veel en veel minder goed gegeten.
Dit restaurant is een aanrader.
BartLindeboom .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Een erg lawaaierige tent, je kan elkaar nauwelijks verstaan. De tafel was plakkerig en op een randje lag nog onduidelijk eten van een voorganger. Niet zo fris.
Het personeel is vriendelijk, maar lijkt weinig ervaren, het lijken schoolkinderen die hun best doen, maar met meer sjoege van friet met mayo dan van "een wereldkeuken".
Bij ons kwam ondanks nadrukkelijk aangeven van wel vega en vis, geen vlees of gevogelte, toch kip voorbij. En twee van de zes gerechtjes bleven uit.
Het eten zelf was erg matig; fantasieloos gepresenteerd, veel te zout, te gaar, te aangebrand en eigenlijk ook te weinig. Wonderlijk om een zalmbolletje door midden te moeten snijden - dat was het advies.
De prijzen op de prijslijst (betalen veel mensen dat of komt vrijwel iedereen met veilingvouchers of AH-bonnen) zijn echt veel te hoog voor wat geboden wordt.
Mike_van_Kruistum .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Onbegrijpelijk alle negatieve reacties opzij gezet en gewoon zelf oordelen.
Gezellig bij Reyna-Be gegeten ter ere van de verjaardag van mijn oma.
(niet met een dergelijke spaaractie van AH enz.)

Goede uitleg over de werkwijze in het restaurant en een leuke sfeer!

De bediening was uitstekend, vlot en wist alle bestelde drankjes zonder opschrijven bij de juiste persoon te brengen waar ik versteld van stond (12 personen). Kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.

De variatie was uitstekend het "Wereld"restaurant doet haar naam eer aan, meer dan voldoende variërende gerechten van over de hele wereld! Zelfs de Kangoeroebiefstuk stond op de kaart.
De carpaccio of u het nou als voor of hoofdgerecht besteld, het is heerlijk!

Goede kwaliteit en gloeiend heet opgediende gerechten, uitstekende sfeer en niet zo massaal als bij een Wok o.i.d. lekker rustig genieten van je diner!
Ook aan de vegetariër is goed gedacht!

Een echte aanrader!

En dit met een prima prijs van € 22,95 per persoon.
Welles waar exclusief drankjes en dessert maar dit is een redelijke prijs!
Beter dan een wok!
Marjanca .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Lekkere tapas gegeten bij Reyna-Be, veel keuze en goede kwaliteit vlees en daarmee klopte ook de prijs-kwaliteit verhouding goed. Verder hele vriendelijke bediening die ons een erg gastvrij gevoel gaven. Het is een groot restaurant en dus ook geschikt voor een groepje van 8 zoals wij og groter. We hebben het prima naar ons zin gehad hier en zullen zeker nog eens vaker tapas gaan eten in dit restaurant.
John V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Heerlijk gegeten bij dit restaurant de gerechten zijn heerlijk nu twee keer gegeten met de AH spaaractie en hebben geen verschil gemerkt met andere keren eten zonder spaaractie, het enige nadeel is dat je geen glas water meer kan bestellen (gratis) jammer , wij hebben eerst met 2 personen gegeten en de laatste keer met 4 personen n die mensen waren ook zeer verrast van de kwaliteit en de hoeveelheid perfect .
monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
met de spaaractie van albert heijn een onbekend restaurant uitgezocht. we konden lekker buiten zitten op t terras. jammer alleen dat de tafel vies was, plakkerig en vol vlekken, niet alleen van de vorige bezoekers schat ik zo in. het terras lag vol peuken, ook niet alleen van vandaag; tip 1 maak na iedere gast de tafel schoon met een doekje en veeg sochtends voor opening even t terras.
de aardige serveersters namen de bestelling op en kwamen die keurig brengen, een lekker welkomstbrood met dips en het voorgerecht was heerlijk. tussen voor en hoofdgerecht nog een drankje besteld, werd weer keurig gebracht, maar door een onhandige beweging van de serveerster viel er een glas bier van het dienblad en dat kregen we over ons heen, tafel nat, maar ook onze kleding. de serveerster was erg geschrokken er van, ging uit eindelijk een doekje halen en bood duizend maal excuses aan, maar daar bleef t bij.; tip 2 als je gasten een vol glas bier over zich heen krijgen en de kleding doorweekt is van het bier biedt dan niet alleen je excuses maar ook een drankje aan, dat zorgt voor goodwill.
bij het hoofdgerecht waren de sauzen verwisseld, bij het toetje wat zonder slagroom besteld was zat toch slagroom en bij een buurtafel werd het bordje friet dat ze bij het hoofdgerecht besteld hadden gebracht voor dat er maar een welkomstbrood of voorgerecht geserveerd werd en zo ging er nog veel meer vanuit de keuken
tip 3: zorg dat er mensen in de keuken staan die briefjes kunnen lezen en deze informatie kunnen omzetten in goed werk, zodat de meisjes in de bediening niet de klachten op hoeven vangen van dingen waar ze niks aan kunnen doen
we hebben op zich prima gegeten en niet duur dankzij de ah actie maar of we er ooit nog naar toe gaan.......
Gerda63 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Wij waren de buurtafel, ook met AH bonnen. Erg veel geld 27,50 voor een menu van 1 tapas als voorgerecht, 1 hoofdgerecht en 3 bolletjes half gesmolten ijs. na een uur kregen we de frietjes die bij het hoofdgerecht hoorden. We hebben moeten vragen om het welkombrood met dopjes, kregen we uiteindelijk bij de voorgerechten. Geen alcoholvrije drankjes, later bleek er toch Radler alc vrij te zijn. Bij het hoofdgerecht zat niet de frietjes die we hadden gevraagd i.p.v. Decgebakken aardappelen. Heeft u al gehad ..... Ja veel te vroeg nog voor het voorgerecht, dus nieuwe frietjes gevraagd.
Uiteindelijk staan er op de rekening twee porties friet..... Na commentaar zijn die eraf gehaald.
Wat jammer zeg, we hebben hier in het verleden aantal keren prima gegeten maar mij zien ze er niet meer terug.