Reyna-Be Amersfoort

De Beurs 48-49 3823 GA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Reyna-Be Amersfoort

Tapas & wereldrestaurant in Amersfoort. Wees je eigen kok in dit trendy en veelzijdige tapas restaurant. Stel je eigen menu samen of ga lekker onbeperkt tapas eten! Wanneer je vol zit kan je nog een drankje of cocktail na doen in de aangrenzende lounge. Als je geen tijd hebt om naar Reyna Bé te komen, Dan komen ze gewoon naar jou. Het restaurant verzorgt namelijk ook catering voor feesten, zakenlunchen of gewoon een diner met vrienden bij u thuis. Met verschillende evenementen en themafeesten maakt Reyna Bé je avond helemaal compleet. Het restaurant is zeven dagen per week open en met de zeer vriendelijke bediening belooft het een heerlijke avond te worden!

Reserveer snel en kom gezellig langs!

Meer informatie over restaurant Reyna-Be Amersfoort

• : Gratis parkeren in de buurt & Parkeerplaats. U kunt uw auto gratis parkeren in de parkeergarage bij het winkelcentrum.

Wij zijn 7 dagen per week, 363 dagen per jaar geopend vanaf 16:00 uur tot 23:00 uur (keuken sluit om 22:00 uur).

31 december 2017 en 1 januari 2018 zijn wij gesloten.

Jouw recensie over het restaurant Reyna-Be Amersfoort

Marion S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Gezellig, heel lekker en vriendelijk
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Echt weer heerlijk gegeten!
De verschillende gerechten smaken echt zo goed.
Ik vind alles heerlijk kan nooit een keus maken
Top ga zo door!
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten! Er mag alleen wel iets minder zout worden gebruikt..
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten :)
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ongedwongen, gezellige sfeer!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Altijd vriendelijke bediening, en heerlijk eten voor mooie prijs.
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We komen vaak en het viel op dat het eten wat vetter en te gekruid was. De smaak van de verschillende vis soorten was niet meer te proeven helaas. Er waren nieuwe zeer jonge koks dacht ik te zien. De bediening en het welkom was zoals altijd prima.
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
tapas menu onbeperkt was erg goed. het maand tapas schoteltje verbaasde mij (was een gewone salade )
els D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten.
Claudia J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellig restaurant. Goed eten en vriendelijk service. Leuke avond gehad!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Niks op aan te merken!
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het is wat lawaaiig. Geluidsdempimg zou fijn zijn. Verder uitstekend zoals gewoonlijk.
aat K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Gezellige sfeer. Moesten lang op eten wachten.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heel goede verhouding tussen prijs en kwaliteit! Uitstekende bediening en smakelijke gerechten. Enig minpuntje; er kwam tocht langs de ramen en daardoor waren de tafels bij het raam vrij koud. Desalniettemin: prima restaurant.
John W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker en goed gegeten voor een prima prijs
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
In vergelijking met een jaar geleden is de kwaliteit van het eten enorm vooruit gegaan.
We gingen voor het gemak even uit eten. Lekker dichtbij en redelijk van prijs.
Het werd een verrassing met zalige gerechtjes, niet te grote porties, met zorg bereid en keurig opgediend.
De vriendelijkheid van het bedienend personeel is prima.
Al met al een aanrader.
Paulien P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wij kozen voor tapas. De kwaliteit was goed, maar de porties erg klein
(bij saté kreeg je bijv. maar een stokje met 4 stukjes eraan, saladetje was in formaat groot thee-zakje-bakje etc.) Het loont dus altijd om onbeperkt tapas te nemen (wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen). Onbeperkt is voor volwassenen 20 pp en kinderen tot 10 is het 11 pp.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heel attent personeel. Uitgebreide kaart zeer goede mix van tapas. Een zaak die op een doordeweekse dag gewoon vol zit heeft het goed voor elkaar. Zeker een aanrader.
ilovesteca .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Qua gastvrijheid en vriendelijkheid kunnen vele andere restaurants hier wel een cursusje komen doen. Zeer attent. Toen de tweede ronde `tapas` door omstandigheden wat langer op zich liet wachten kregen wij ongevraagd alvast wat andere lekkere hapjes. Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend en hoewel de kaart niet supergroot is staan er wel de lekkerste hapjes uit de hele wereld op. Blijkbaar ook een fijne locatie om je verjaardag te vieren want deze maandagavond waren er maar liefst vier jarigen waarvoor, aangestoken door de gezellige sfeer, iedere keer door alle gasten voor gezongen werd. Het zat vol op de maandagavond en nog tot laat toe was het gezellig druk en dat in een buitenwijk! Dat zegt genoeg. Van de inrichting wordt je ook helemaal blij. Prima zaak! Voor veelvuldige herhaling vatbaar.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten. Kwaliteit van het eten is echt prima, maar wat beter kan is de snelheid van het serveren van de gerechten. Wij waren er om 18.30 uur en om 20.00 uur werd pas de tweede ronde geserveerd. Dat vind ik op zich te lang duren. Daarna ging het wel wat vlotter, maar dat kwam voornamelijk omdat er al veel mensen klaar waren en de bestellingen voor thuis bezorgen minder werd. Ik denk dat als die bestellingen minder zouden zijn, er in het restaurant sneller geserveerd kan worden. Aan het aantal personeelsleden ligt het niet, die zijn er volop. Voor de rest een prima restaurant! Fijne en erg vriendelijke bediening en reageren snel al je ergens om vraagt. Ik zou hier zeker nog eens gaan eten.