Reuselink

De Slingeweg 20 7115 AG Winterswijk Brinkheurne Nederland Kaart

Over het restaurant Reuselink

Kom helemaal tot rust in het bos

Restaurant Reuselink ligt verscholen in de bossen, tussen hoge bomen en kabbelende beekjes. Goed, locatie check. En wat heeft de kaart te bieden? Meer dan jij je voor mogelijk kunt houden. De chef tovert ware kunstwerkjes op jouw bord en zal je verrassen met heerlijke seizoensgebonden producten die veelal uit eigen regio afkomstig zijn. Je bent hier voor elke gelegenheid aan het juiste adres; of het nou gaat om een romantisch diner of een grootschalige verjaardagspartij.

Meer informatie over restaurant Reuselink

Zondag t/m donderdag Gesloten
Vrijdag t/m zaterdag
Diner van 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Reuselink

Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Dineke B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goed adres om te eten, niks mis mee.
Kort maar kracHtig, maak meer reclame voor jullie eetgelegenheid!
Aan 120 tekens kom ik niet, misschien nu...
Het gaat tenslotte om kwaliteit en niet om kwantiteit, HET WINKEL en REUSELINK
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
het was prima verzorgd , eten prima en voldoende.
vooral de bediening was zeer goed!!
correct en zeer aardig.
dit gebruik van spaarkaarten is zeker voor herhaling vatbaar.
Wil L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten, werd ook mooi opgediend, maar het terras lag naast het zwembad, daarom was het druk en rumoerig.
De locatie was onderdeel van een recreatiecentrum.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke ontvangst.De keuze op de kaart was beperkt. Wij hadden de mosterdsoep en de kip die allebei uitstekend waren. Dit restaurant is echt een aanrader.
dickratering .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De ontvangst is erg vriendelijk. De bediening is ook heel attent. De gerechten waren heel decoratief gepresenterde. Het restaurant is gezellig ingericht. De porties waren ruim voldoende. We hebben heel lekker gegeten en komen zeker ogen eens terug.
resigerritsen .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
wij hebben allemaal genoten van de mosterdsoep als voorgerecht. het hoofdgerecht had wat meer op smaal kunnen zijn een een van de visrolletjes was niet gaar. het nagerecht was lekker. Er was heel goed rekening gehouden met de allergie. Het was nog erg stil in het restaurant. De bediening was vriendelijk.
jolandiboseker@hotmail.com B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De gerechten zien er erg mooi opgemaakt uit, en het smaakt heerlijk!!!
De bediening is zoals altijd erg vriendelijk.
Wij komen zeker weer terug voor een gezellig diner !!!
yvonne_voortman .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Restaurant hoort bij een camping, een beetje lastig te vinden. Het eten was niet heel spectaculair maar wel lekker en ruim voldoende en zag er verzorgd uit.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten in dit ietwat verborgen restaurant en zeker een aanrader! Ruime keuze in gerechten, ruime porties, goede kwaliteit en vriendelijk personeel. De rekening was verbazingwekkend laag voor wat wij allemaal gekregen hebben, slechts 43 euro! Kortom....niets op aan te merken en dat is wel eens anders bij de deelnemende restaurants aan deze actie.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Restaurant Reuselink ligt misschien wat afgelegen, naar is zeer zeker de moeite om naartoe te gaan. Het eten is goed (en veel), de service is prima en het pand erg mooi! Als we dichterbij hadden gewoond, zouden we er vaker naartoe gaan!
BenI .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Restaurant is onderdeel van een zalencentrum met daarbij een grote camping. Deze tijd van het jaar geen last van de camping en was het restaurant niet druk. De Stoelen in het restaurant zouden wel iets luxer mogen.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Restaurant Reuselink ligt wat afgelegen, maar is zeer zeker de moeite waard om een hapje te eten!
Goeie service, goed eten en een mooi pand, alles wat een goed concept moet bevatten in mijn ogen!
Confuscius .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Tijdens ons 2 daags verblijf in Winterswijk gingen we op zoek naar een restaurant waar we met de AH actie konden dineren. We vonden Reuselink, waar ook goede recensies over werden geschreven. De ligging van het restaurant is opmerkelijk: tussen bossen en weilanden, gelieerd aan een camping. Niet direct een restaurant waar je veel van verwacht. Dit vooroordeel is echter volledig onterecht. Bij binnenkomst worden we hartelijk ontvangen en de inrichting is ruim en modern. Bovendien zijn er tot onze verbazing ook al meerdere gasten. Over de bediening, een vriendelijke jongedame, niets dan lof: vlot, to the point, ad rem en iemand die zich aanpast aan het niveau van de bezoekers. We kozen voor een fles witte, Afrikaanse wijn, die iets te gekoeld werd geserveerd, maar verder oké. Beide kozen we als voorgerecht de gemarineerde zalm die mooi opgemaakt werd geserveerd en waar we al bijna genoeg aan hadden, mede door de daarbij geserveerde mand brood met heerlijke kruidenboter. Het hoofdgerecht; kippendijenfilet in ketjapsaus was overdonderend lekker en ook nu weer bijna meer dan we aankonden. Het gerecht werd begeleid door friet, Parijse aardappeltjes en een heerlijke, verse salade. Het was hard werken om dit allemaal weg te krijgen wat ons, zestigers, niet lukte. Toch nog maar een nagerecht: panna cotta ijs met aardbeien en coupe het Winkel. Dit was werkelijk de genadeslag, wat een verrukkelijke hoeveelheden weer. Gasten naast ons, die de heerlijkheden voorbij zagen komen, bestelden dit later ook want het 'zag er zo goed uit'. Na afloop werd de rekening uit eigen beweging door de jongedame toegelicht. Daarna door het donker terug naar het hotel. Kortom, een onvergetelijke avond.
hea.winkelhorst .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Eten was super lekker, grote porties (zelfs voor grote eters als ons voldoende) en vlotte bediening. Decor was wat gewoontjes (bij een camping, hebben we nog even overheen gewandeld; super mooie en strak onderhouden camping!) maar je komt voor het eten. Al met al; geslaagd en voor herhaling vatbaar.
Anneke U.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een restaurant bij een camping met een zwemparadijs maar daar merkten wij s ávonds niks van. Vriendelijke en vlotte bediening. Goede porties en zelfs 2 soorten aardappelproducten bij het hoofdgerecht. en bij het dessert werd echt rekening met suiker gehouden omdat er 1 van ons diabeet is. Wij zijn zeer voldoen vertrokken
dickratering .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Mooie entourage, super vriendelijke bediening. De kok maakte een plaatje van de borden, het eten was heerlijk en de porties waren ook zeker niet te klein, ruim voldoende. Kortom we hebben ervan genoten.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten, groenten alleen wat te gaar. Vriendelijke serveersters met oog voor de klant. Lekker buiten kunnen zitten.
deniseeskes .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten! De tomatensoep vooraf en de Achterhoekse halve haan waren voortreffelijk. Ook de Panna Cotta als desert is een aanrader. We gaan er zeker nogmaals naar toe. Het decor kan nog iets knusser en meer bijzonder, maar ik begrijp dat dit op een camping wat lastiger is. Aanrader!