Reuselink

De Slingeweg 20 7115 AG Winterswijk Brinkheurne Nederland Kaart

Over restaurant Reuselink

Kom helemaal tot rust in het bos

Restaurant Reuselink ligt verscholen in de bossen, tussen hoge bomen en kabbelende beekjes. Goed, locatie check. En wat heeft de kaart te bieden? Meer dan jij je voor mogelijk kunt houden. De chef tovert ware kunstwerkjes op jouw bord en zal je verrassen met heerlijke seizoensgebonden producten die veelal uit eigen regio afkomstig zijn. Je bent hier voor elke gelegenheid aan het juiste adres; of het nou gaat om een romantisch diner of een grootschalige verjaardagspartij.

Meer informatie over restaurant Reuselink

Jolandiboseker@hotmail.com B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Yvonne_voortman .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Restaurant hoort bij een camping, een beetje lastig te vinden. Het eten was niet heel spectaculair maar wel lekker en ruim voldoende en zag er verzorgd uit.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten in dit ietwat verborgen restaurant en zeker een aanrader! Ruime keuze in gerechten, ruime porties, goede kwaliteit en vriendelijk personeel. De rekening was verbazingwekkend laag voor wat wij allemaal gekregen hebben, slechts 43 euro! Kortom....niets op aan te merken en dat is wel eens anders bij de deelnemende restaurants aan deze actie.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Restaurant Reuselink ligt misschien wat afgelegen, naar is zeer zeker de moeite om naartoe te gaan. Het eten is goed (en veel), de service is prima en het pand erg mooi! Als we dichterbij hadden gewoond, zouden we er vaker naartoe gaan!
BenI .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Restaurant is onderdeel van een zalencentrum met daarbij een grote camping. Deze tijd van het jaar geen last van de camping en was het restaurant niet druk. De Stoelen in het restaurant zouden wel iets luxer mogen.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Restaurant Reuselink ligt wat afgelegen, maar is zeer zeker de moeite waard om een hapje te eten!
Goeie service, goed eten en een mooi pand, alles wat een goed concept moet bevatten in mijn ogen!
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Confuscius .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Tijdens ons 2 daags verblijf in Winterswijk gingen we op zoek naar een restaurant waar we met de AH actie konden dineren. We vonden Reuselink, waar ook goede recensies over werden geschreven. De ligging van het restaurant is opmerkelijk: tussen bossen en weilanden, gelieerd aan een camping. Niet direct een restaurant waar je veel van verwacht. Dit vooroordeel is echter volledig onterecht. Bij binnenkomst worden we hartelijk ontvangen en de inrichting is ruim en modern. Bovendien zijn er tot onze verbazing ook al meerdere gasten. Over de bediening, een vriendelijke jongedame, niets dan lof: vlot, to the point, ad rem en iemand die zich aanpast aan het niveau van de bezoekers. We kozen voor een fles witte, Afrikaanse wijn, die iets te gekoeld werd geserveerd, maar verder oké. Beide kozen we als voorgerecht de gemarineerde zalm die mooi opgemaakt werd geserveerd en waar we al bijna genoeg aan hadden, mede door de daarbij geserveerde mand brood met heerlijke kruidenboter. Het hoofdgerecht; kippendijenfilet in ketjapsaus was overdonderend lekker en ook nu weer bijna meer dan we aankonden. Het gerecht werd begeleid door friet, Parijse aardappeltjes en een heerlijke, verse salade. Het was hard werken om dit allemaal weg te krijgen wat ons, zestigers, niet lukte. Toch nog maar een nagerecht: panna cotta ijs met aardbeien en coupe het Winkel. Dit was werkelijk de genadeslag, wat een verrukkelijke hoeveelheden weer. Gasten naast ons, die de heerlijkheden voorbij zagen komen, bestelden dit later ook want het 'zag er zo goed uit'. Na afloop werd de rekening uit eigen beweging door de jongedame toegelicht. Daarna door het donker terug naar het hotel. Kortom, een onvergetelijke avond.
Hea.winkelhorst .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Eten was super lekker, grote porties (zelfs voor grote eters als ons voldoende) en vlotte bediening. Decor was wat gewoontjes (bij een camping, hebben we nog even overheen gewandeld; super mooie en strak onderhouden camping!) maar je komt voor het eten. Al met al; geslaagd en voor herhaling vatbaar.
Anneke U.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een restaurant bij een camping met een zwemparadijs maar daar merkten wij s ávonds niks van. Vriendelijke en vlotte bediening. Goede porties en zelfs 2 soorten aardappelproducten bij het hoofdgerecht. en bij het dessert werd echt rekening met suiker gehouden omdat er 1 van ons diabeet is. Wij zijn zeer voldoen vertrokken
Dickratering .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Mooie entourage, super vriendelijke bediening. De kok maakte een plaatje van de borden, het eten was heerlijk en de porties waren ook zeker niet te klein, ruim voldoende. Kortom we hebben ervan genoten.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten, groenten alleen wat te gaar. Vriendelijke serveersters met oog voor de klant. Lekker buiten kunnen zitten.
Deniseeskes .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten! De tomatensoep vooraf en de Achterhoekse halve haan waren voortreffelijk. Ook de Panna Cotta als desert is een aanrader. We gaan er zeker nogmaals naar toe. Het decor kan nog iets knusser en meer bijzonder, maar ik begrijp dat dit op een camping wat lastiger is. Aanrader!
Mirjamreusen3 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
voorgerecht met salade met mangochutney en zalm als voorgerecht waren erg lekker.
En de bediening was erg vriendelijk . Gemoedelijke sfeer
Acvdgeest .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Reuselink; eerst geprobeerd bij andere restaurants, die aangesloten waren bij de AH-aktie. Maar... die zaten "vol"?!?!? en toen
(maar) dit gekozen';het bleek een zeer goede keuze we komen vast een keer terug.
Ben Annette K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Met de AH aktie heerlijk met z'n vieren gegeten bij Reuselink. Vriendelijke mensen, een kaart speciaal voor de AH aktie met voldoende keus. Kwaliteit van het eten bijzonder goed.
Resigerritsen .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Eten was erg lekker, bediening heeel vriendelijk en begrip voor een bijzondere wens. De entourage is wel ruim, maar iets minder knus.
Fredeikelenboom .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016

Het was erg gezellig en zeer goed eten.
eerste indruk van ooo een camping maar alles werd goed gemaakt met het zeer goede eten.
NWesterbeek .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Voorgerecht en nagerecht waren verrukkelijk. Hoofdgerecht (kalfssucade) iets minder van smaak. Maar alle gerechten waren prachtig opgemaakt. Er was echt zorg besteed aan de presentatie
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het interieur zou niet snel in aanmerking komen voor een sfeervolle prijs maar de bediening doet erg haar best. Kwaliteit en temperatuur van de hoofdgerechten lieten te wensen over. Wel goede nagerechten.