Over het restaurant Reuring

Al meer dan 10 jaar een culinaire beleving midden in de Pijp. Onze sfeervolle huiskamer is open van dinsdag t/m zaterdag. Voor elk wat wils!
De houten tafeltjes met simpele witte servetten en gezellige peertjes boven de bar geven Reuring een gevoel van Franse bistro. Elke dag serveren we hier een wisselend drie- tot zesgangen chefsmenu. Reuring is lid van Euro-Toques, een code van eer waarbij de leden nadrukkelijk gebruik maken van natuurlijke, streek- en seizoen gebonden producten.

Menuprijzen

Zondag & Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 18:00 - 22:00

9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Reuring

Judith V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Hele fijne service, warm welkom, niet opdringerig. Goede wijnkaart, fijne kleine wenskaart. Verrassingsmenu en ware verrassing en erg lekker en creatief. Een aanrader, we komen zeker terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
betaalbaar lekker en creatieve gerechten met veel smaak in een attentvolle omgeving geserveerd. Mooie wijnen waarvan er veel ook per glas worden geschonken.
Kate M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We hebben een fijne avond gehad alleen de service was tergend langzaam, circa anderhalf uur tussen binnenkomst en hoofdgerecht. De fles wijn werd goed bijgeschonken en dan is de wijn op, een beetje licht in het hoofd en het brood met lekkere guernsey boter ook op. Het voorgerecht was totaal niet onze smaak, gepureerde oester met krab met wat gekke toefjes erop, het hoofdgerecht okay, redelijk vlees met bereidingen van knolselder en aardappel en als dessert, de kazen, een uitstekende selectie. Bij de kaas werd, on the house een heerlijk glas geschonken! Het team heeft veel verstand van drank en misschien duurde het zo lang omdat de chef tussendoor wijnen stond te keuren aan de bar. De eigenaar/manager kwam nog even sorry zeggen dat was zeer correct. Deze donderdagmorgen is wat zwaar!
Beste mevrouw Maat, dank voor uw recensie. We zullen uw feedback met team bespreken en betreuren het dat de avond voor u niet zo gelopen is als u van ons zou mogen verwachten. Hopelijk tot een volgende keer zodat wij kunnen laten zien dat deze ongelukkige inschatting van tijd een incident is geweest. Hartelijke groet, Martin en Wouter.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten hier gisteravond. We kozen voor het 4 gangendiner, maar na het hoofdgerecht toch nog een kaasje tussengevoegd. Heerlijk oester met krab, krokant gebakken kippendij met tomatensalsa (die helaas veel te koud was bij de warme kip; dat bleek idd een foutje), lamsvlees met pastinaakpuree en toe een S van kardemombavarois en o.a. pompoen. Heerlijke bijpassende wijnen erbij. In het begin van de avond, toen het nog niet zo druk was miste ik een beetje de achtergrondmuziek. Je zit nl. behoorlijk dicht op de andere tafeltjes en dan Kun je wel heel letterlijk elkaars gesprekken volgen, wat niet heel prettig voelt. Later was dat gevoel wel weg toen het resto voller zat en het rumoer luider werd.
Beste Nancy, dank voor je feedback en je mooie recensie! Martin en Wouter
K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zoals al jaren een uitzonderlijk hoog niveau in kwaliteit en bediening. Geen wens is te ingewikkeld. Persoonlijk en professioneel. Heerlijk buiten gezeten in de avondzon op de warmste dag ooit gemeten in april. Dank Wouter!
Veel dank, leuk dat jullie er waren! Wouter
JLvH .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Kom paar keer per jaar in dit restaurant . Altijd een fijne avond met prima eten . Zal ook zeker blijven komen .
Bij mooi weer ook leuk om buiten te zitten in ouderwetse Amsterdamse buurt .
Dank voor de prachtige recensie, daar zijn we erg blij mee! Tot ziens bij Reuring. Martin en Wouter
dennis C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heel erg duur!
Beste meneer Cohen, dank voor uw recensie. Wij zouden het heel fijn vinden als wij wat meer feedback van u konden krijgen op onze prijsstelling. Wij hebben u daartoe een email gestuurd maar helaas nog geen reactie ontvangen.
Lino B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijke keuken met bijzondere wijntjes voor schappelijke prijzen. Veel aandacht voor de gasten, en het proeven van wijn.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Af en toe komen we bij Reuring voor een verrassende maaltijd, wanneer er iets te vieren is bijvoorbeeld. Gisteren was alles even heerlijk en ook de bij de gangen gekozen wijnen deden het uitstekend. De bediening is altijd vriendelijk, gastvrij en deskundig. Ook wanneer het druk is, nemen ze de tijd voor een vraag over de wijn of het eten. Gewoon een keer proberen!
kim V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
heerlijke gerechten, met bijzonder mooie verschillende smaken. ziet er ook heel mooi uit. zeer smakelijke wijn en gelukkig niet te duur.
Eve K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuk restaurant, erg goede, attente bediening en lekker gegeten! Alle gerechten zijn behoorlijk culinair en mooi samengesteld.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wat een heerlijk restaurant verstopt in de Pijp. De bediening is gewoon echt goed, de vriendelijkheid, ze zijn attent en ze weten wat ze serveren. De gerechten zijn ook heerlijk en goed in balans. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu en voor 1 persoon een zoutarm dieet. Hier werd goed rekening mee gehouden en alle gerechtn waren goed op smaak. De wijnkeuze is reuze en in mijn ogen niet te duur. We komen snel weer een keer terug om ons weer heerlijk te laten verwennen.
D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het was heerlijk. Het vijf gangen keuze menu was ieder gerecht genieten. De wijn erbij klopte helemaal. Goede toelichting bij wijn en gerechten. Af en toe vielen onze gesprekken stil omdat het zo lekker was. Daarna kwam het door de goede ambiance als vanzelf weer goed. We gaan zeker weer.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Wij hebben ontzettend lekker gegeten en heerlijke wijnen gedronken. Door het verrassingsmenu te kiezen gaven we alles uit handen en kregen we mooie op elkaar afgestemde gerechten. Dit maakte het een super ontspannen avondje eten. Het was rustig op de woensdagavond, maar we zaten goed en er werd fijne achtergrondmuziek gedraaid.
B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Lekker eten en heel goed bediening en advies - vooral over de wijn - vriendelijk en leuke sfeer. Ik zal het wel aanraden
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Dat voorop. We hadden het drie gangen verrassingsmenu. Het is alleen te weinig. En dat kan niet, vind ik. Het voorgerechtje is klein maar fijn (vis, heerlijk sausje met bloemkool), prima. En het stukje vlees erna (zal 't niet verklappen) was prima en goed gemaakt. Maar waarom hier niet een bijgerecht bij als een stukje aardappelgratin of puree of.. Het is te weinig, te kleine porties. We zagen het toetje voorbij komen (ook overzichtelijk klein) en besloten dat we toch nog een gerechtje wilden, 4 gangen dus. Dat werd de steak tartare, die echt subliem lekker is. Wel in de verkeerde volgorde nu gegeten, maar a la.
Dus: met een avondje uit op zo'n fijne plek met familie zou je toch aan een 3 gangen menu ook genoeg moeten hebben? Wij zijn echt geen grote eters. Overigens werd er een verrukkelijke witte Braunewell grauer Burgunder wijn geschonken.
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Jammer dat er na de rekening om de yums gevraagd moest worden.
M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Mooi,afwisselend verrassingsmenu, ook voor onze vegetarische metgezel. Per gerecht een bijpassende wijn met goede toelichting op de keuze. Wat ons betreft sterniveau of daar tegen aan.
Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was alweer even geleden maar ik vond het eten weer helemaal top! Zalige oesters, een heerlijk bereide rogvleugel en een prachtige kaasamuse als dessert. En niet te vergeten de fijne wijnen. Iedereen in de bediening weer even vriendelijk als altijd. Je voelt je echt koning(in) als klant. Dankjewel!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prima eten en fijne bediening. Inrichting kan beter; nu te weinig sfeer.