Over het restaurant Reuring

De R van heerrrlijk

De houten tafeltjes met simpele witte servetten en gezellige peertjes boven de bar geven Reuring een gevoel van Franse bistro. Elke dag serveren ze hier een wisselend drie- of viergangen chefsmenu. Reuring is lid van Euro-Toques, een code van eer waarbij de leden nadrukkelijk gebruik maken van natuurlijke, streek- en seizoen gebonden producten.

Menuprijzen

• € 32,5 - € 39,5
    Dinermenu doordeweeks
  • € 32,5 - € 39,5
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Reuring

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Reuring

Karin R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor de tweede keer bij Reuring gegeten en weer was het fantastisch. Hier wordt zo goed gekookt. Super verse en mooie ingrediënten. De chef kookt heel inventief. Gerechten met bijzondere smaakcombinaties, maar waar alles in balans blijft. De rendang met gestoofde schol en zure komkommer was hemels. Ruime keuze aan goede wijnen. Hartelijke en toegewijde bediening. Karaf kraanwater wordt steeds ongevraagd bijgevuld. Kortom, Reuring is top!
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Altijd weer positief verrast!
Jona R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Extreem lekker en liefdevol eten. Oprechte en fijne bediening. Leuke plek. Ik hoop hier nog veel vaker te komen
aukje V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten met een prachtig wijnarrangement! Prettige uitleg bij de gerechten en met zorg en aandacht ingespeeld op de vragen rondom allergieën.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed en origineel eten voor een schappelijke prijs, vriendelijke en snelle bediening
Chitra B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant, er wordt een week menu aangeboden en daarnaast nog wat gerechten die je apart (erbij) kunt bestellen. Goed simpel concept, vriendelijke bediening! Ook fijn dat je een Bob wijn arrangement kunt bestellen, als je nog moet rijden, erg relaxed. Daarnaast vond ik de inrichting wat aan de sobere kant, maar verder niets mis mee.. maar dat is wellicht mijn persoonlijk smaak...
Winnifred S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ik vond het eten niet zo lekker
In het voorgerecht zat zand in de schelpjes.
Porties waren heel klein.
De sfeer achter de bar was onrustig, een aantal keren omvallend glaswerk en uitstraling niet zo gezellig.
Bediening was wel vriendelijk en attent.
De prijs kwaliteit relatie was niet in balans.
Ik denk dat ik niet snel weer voor Reuring zal kiezen, ik vind dat de glans er af is. Jammer
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wat hebben we een fijne avond gehad bij Reuring!

Leuke zaak, geweldige wijnen, leuke gerechten. Vrij weinig op aan te merken. Ik kom hier zeker terug!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Reuring is één van de sympathiekste restaurants die ik ken. Wat opvalt, is de liefde voor het eten en de gasten. Je voelt gewoon dat het in Reuring niet gaat om een concept of geld, maar om gasten een fijne avond te bezorgen. Het begint al met de inrichting. Eenvoudig, verzorgd en door de materialen en de kleuren heel sfeervol. Door de kleinschaligheid voelt het heel huiselijk aan en kan de bediening goed aandacht aan de gasten geven. De bediening heeft zichtbaar plezier in het werk en is goed op de hoogte van de gerechten en wijnen. Je kiest voor een aantal gangen en van tevoren weet je niet wat de gerechten zijn. Er werd goed rekening gehouden met dingen die je niet mag of lust. De gerechten waren met zorg bereid met verse en mooie ingrediënten. Alleen miste ik soms net wat diepgang in smaken. De bijpassende wijnen waren heel goed. Top dat de karaf kraanwater steeds werd bijgevuld! Kortom, Reuring is een fijn restaurant waar met liefde voor het vak en de gast gewerkt wordt. Wij komen zeker nog eens terug.
femke P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Goed gegeten! Mooie gerechten met fijne combinaties.
De bediening volstond in die zin, dat men enkel deed wat in de basis nodig is. Het was leuk geweest om wat meer gastvrijheid en interesse te voelen, zodat je niet enkel voor het eten terug zou komen.
ElineHS S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten, sympathieke bediening, wel jammer dat de tafeltjes zo dicht bij elkaar staan....Voor het eten kom ik terug!
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het was heerlijk en de bediening geweldig. Alle tijd voor het maken van een keuze voor de wijn. Veel uitleg over de gerechten. Gewoon super goed!
Het was alleen een beetje koud......
klok K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Uitstekend gegeten, voortreffelijk bediend. Originele en smaakvolle gerechten. Ook prima wijnen bij de gerechten. Kortom: zeer goed
Mariette M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Lekker en goed eten in een fijne setting. Creatieve gerechten met veel smaak. Aardige bediening. Kortom, een heerlijke avond gehad.
(klein puntje, het was wel koud in het restaurant)
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Was voortreffelijk! Heerlijk gegeten en hele fijne bediening goede sfeer!!!!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Hier al meerdere keren gegeten. elke keer weer goed. Wijn combineert goed met het eten en het advies hierbij is elke keer weer goed!
Overaseweg V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Erg goed gegeten, met prima wijnadvies.
Verrassende smaakcombinaties met uitstekende ingrediënten
, m.n. dessert van bloedsinaasappel, venkel en chocolade was een smaaksensatie. Prima prijs/kwaliteitverhouding; we komen snel weer terug.
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Erg lekker, 5-gangen met prima wijnadvies. Fijne bediening.
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Uitstekend restaurant met zeer goede gerechten en service. personeel heeft plezier in hun werk. Heerlijke wijnen!
Maarten-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Super leuk restaurant waar heel erg goed wordt gekookt. Het voorgerecht een steak tartare, echt een top kwaliteit en verrassend creatief geserveerd!
De amuses waren ook heerlijk. Vooral de de boerenkool gefrituur echt lekker. Top wijn uit de noord Rhône, een syrah mooi!
Hoofdgerecht, was longhaas met een jus de veau supper mals en het toetje van citrus ijs met smaken explosie van andere citrus vruchten echt een topper. Echt geslaagde avond!