Reuring

Lutmastraat 99 1073 GR Amsterdam Nederland Kaart
31-207770996

Over het restaurant Reuring

De R van heerrrlijk

De houten tafeltjes met simpele witte servetten en gezellige peertjes boven de bar geven Reuring een gevoel van Franse bistro. Elke dag serveren ze hier een wisselend drie- of viergangen chefsmenu. Reuring is lid van Euro-Toques, een code van eer waarbij de leden nadrukkelijk gebruik maken van natuurlijke, streek- en seizoen gebonden producten.

Menuprijzen

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 18:00 - 22:00

Joey V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wat hebben we een fijne avond gehad bij Reuring!

Leuke zaak, geweldige wijnen, leuke gerechten. Vrij weinig op aan te merken. Ik kom hier zeker terug!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Reuring is één van de sympathiekste restaurants die ik ken. Wat opvalt, is de liefde voor het eten en de gasten. Je voelt gewoon dat het in Reuring niet gaat om een concept of geld, maar om gasten een fijne avond te bezorgen. Het begint al met de inrichting. Eenvoudig, verzorgd en door de materialen en de kleuren heel sfeervol. Door de kleinschaligheid voelt het heel huiselijk aan en kan de bediening goed aandacht aan de gasten geven. De bediening heeft zichtbaar plezier in het werk en is goed op de hoogte van de gerechten en wijnen. Je kiest voor een aantal gangen en van tevoren weet je niet wat de gerechten zijn. Er werd goed rekening gehouden met dingen die je niet mag of lust. De gerechten waren met zorg bereid met verse en mooie ingrediënten. Alleen miste ik soms net wat diepgang in smaken. De bijpassende wijnen waren heel goed. Top dat de karaf kraanwater steeds werd bijgevuld! Kortom, Reuring is een fijn restaurant waar met liefde voor het vak en de gast gewerkt wordt. Wij komen zeker nog eens terug.
femke P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Goed gegeten! Mooie gerechten met fijne combinaties.
De bediening volstond in die zin, dat men enkel deed wat in de basis nodig is. Het was leuk geweest om wat meer gastvrijheid en interesse te voelen, zodat je niet enkel voor het eten terug zou komen.
ElineHS S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten, sympathieke bediening, wel jammer dat de tafeltjes zo dicht bij elkaar staan....Voor het eten kom ik terug!
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het was heerlijk en de bediening geweldig. Alle tijd voor het maken van een keuze voor de wijn. Veel uitleg over de gerechten. Gewoon super goed!
Het was alleen een beetje koud......
klok K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Uitstekend gegeten, voortreffelijk bediend. Originele en smaakvolle gerechten. Ook prima wijnen bij de gerechten. Kortom: zeer goed
Mariette M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Lekker en goed eten in een fijne setting. Creatieve gerechten met veel smaak. Aardige bediening. Kortom, een heerlijke avond gehad.
(klein puntje, het was wel koud in het restaurant)
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Was voortreffelijk! Heerlijk gegeten en hele fijne bediening goede sfeer!!!!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Hier al meerdere keren gegeten. elke keer weer goed. Wijn combineert goed met het eten en het advies hierbij is elke keer weer goed!
Overaseweg V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Erg goed gegeten, met prima wijnadvies.
Verrassende smaakcombinaties met uitstekende ingrediënten
, m.n. dessert van bloedsinaasappel, venkel en chocolade was een smaaksensatie. Prima prijs/kwaliteitverhouding; we komen snel weer terug.
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Erg lekker, 5-gangen met prima wijnadvies. Fijne bediening.
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Uitstekend restaurant met zeer goede gerechten en service. personeel heeft plezier in hun werk. Heerlijke wijnen!
Maarten-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Super leuk restaurant waar heel erg goed wordt gekookt. Het voorgerecht een steak tartare, echt een top kwaliteit en verrassend creatief geserveerd!
De amuses waren ook heerlijk. Vooral de de boerenkool gefrituur echt lekker. Top wijn uit de noord Rhône, een syrah mooi!
Hoofdgerecht, was longhaas met een jus de veau supper mals en het toetje van citrus ijs met smaken explosie van andere citrus vruchten echt een topper. Echt geslaagde avond!
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Het voorgerecht was echt goed, maat mooie wijncombinatie. De gastheer beloofde me dat hoofdgerecht helemaal fantastisch zou zijn, maar dat was niet helemaal zo. Te veel zout op aantal componenten en geen druppel saus bij de reerug, die saus wel gemist, dessert zou ook heel goed zijn vond gastheer, maar was ook niet helemaal mijn ding. De wijn was wel fantastisch.
StatlermetWaldorf .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Reuring en ik zijn geen goede combinatie. Ze hebben een verrasingsmenu van 3 of 4 gangen. Daarnaast kun je tussen alternatieve voor en hoofdgerecht kiezen. Maar ja, als je niet weet wat het menu is kun je geen afgewogen keuze maken. Nadat ik aangegeven had niet van verrassingen te houden was men bereid het menu te vertellen. We kregen eerst wat brood met boter, een kaasbitterbal en plakje worst. Gewoon niet bijzonder. Als voorgerecht had ik steaktartaar. Ook niet uitgesproken qua smaak. Er moest iets van truffel in zitten. Ik heb de truffelsmaak niet geproefd. Het hoofdgerecht was schol en een kalfstoof met aardappelpuree en een salade. De schol was goed. De kalfstoof was mals maar aan de zoute kant. De salade van 2 gemsbladen, 3 wortelslierten en twee plakjes radijs met olie aangemaakt was oké. Maar verdient niet de naam salade. Het was in mijn beleving garnering. Het toetje was de topper van de avond. Rood fruit met meringue en een room met geraspte gedroogde aardbei. De wijnen waren prima bij de gerechten maar qua prijs aan de forse kant qua prijs. Qua eten was de prijs redelijk.
De inrichting is leuk. De muziek veel van hetzelfde wat begon te irriteren. De toiletdeur mag aan de binnenkant wel eens schoongemaakt worden of overgeverfd. Hij was heel groezelig boven en onder de deurklink. Zoals gezegd Reuring en ik zijn geen goede combi. Het zal bij dit enige bezoek blijven.
Beste StatlermetWaldorf,
Dank voor de recensie.
Wat vervelend om te lezen dat de avond niet is gelopen als dat wij en jullie voor ogen hadden. Het verrassingsmenu biedt ons de mogelijkheid om elke maand met de mooiste producten 4 gerechtjes samen te stellen. Zoals u al heeft aangegeven; als u niet van verrassingen houdt zullen wij absoluut niet moeilijk doen om het menu toe te lichten.
De klassiekers staan bij ons op de kaart als toevoeging of als vervanging van het menu. Als er een klassieker wordt gekozen lichtten wij ook toe waar dit in het menu als vervanging kan worden gekozen, zodat u een afgewogen keuze kunt maken.
Met het kaasbitterballetje en de Italiaanse salami willen we u dat beetje extra geven dan ipv alleen brood met boter.
De steak tartaar (de klassieker) is aangemaakt met een truffelmayonaise, wij hebben het teruggeproefd en kunnen ons niet vinden in het commentaar dat u daarop geeft.
Ook de kalfstoof hebben wij teruggeproefd en de smaken komen overeen met de ideeen die wij hebben. Vervelend dat we uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken.
Wat betreft de wijnen; we bieden een ruime variatie in wijnen in elk prijssegment. Als de wijnen u te duur waren, hadden we de mogelijkheid met onze mooie huiswijnen een alternatief aan te bieden of zelfs nog een wijn die daartussen in zit.
Dank voor uw feedback en hopen u ooit nog eens te mogen verwelkomen!
Maarten Baas V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben hier zaterdag avond gegeten. Gereserveerd via Iens (erg makkelijk ++ ). Het was nog lekker weer dus we konden buiten zitten. De bediening was uitstekend. Had misschien iets sneller gekund in het begin. Het idee van 1 verrassingsmenu vind ik wel leuk. Daardoor ook geen keuze stress en je eet is wat anders dan je normaal zou bestellen.
Beste proever 15924,

We zijn blij om te lezen dat het verrassingsmenu in de smaak viel! We willen de keuze stress inderdaad van onze gasten wegnemen en ze verrassen met onze combinaties.

Dat het in het begin iets sneller had gemogen vinden wij jammer om te lezen en daar gaan we dan ook hard aan werken om deze mindere ervaring bij onze gasten weg te nemen.

Wij hopen jullie spoedig weer te zien.

anneke.dam .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Reuring, de gerechten waren erg lekker en de service en toelichting waren uitstekend. Zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Beste Anneke.dam,

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest! We kijken uit naar jullie volgende bezoek!

mthomas1 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Uitstekende kwaliteit, heerlijke wijn, en de prijs/kwaliteitverhouding verdient een ster. Vooruit vegetarisch doorgegeven. Vriendelijke bediening, prettige entourage. Top restaurant!
Beste mthomas1,

Wat een prachtige cijfers hebben we van jullie mogen ontvangen, super! Heel fijn om deze positieve feedback terug te lezen.

Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

Nina V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Ik hoorde van diverse kanten dat het bij Reuring zo goed is, en ik snap nu waar iedereen het over had. De prijs-kwaliteit verhouding is echt super en de bediening is vriendelijk, meedenkend en geeft gepassioneerde uitleg over de wijnen. Wij kozen voor de bijpassende wijnen bij het menu en de kaasjes toe. We hebben genoten: goede, verrassende smaakcombinaties met telkens een wijn die het geheel afmaakte. Wij gaan hier zeker weer heen.
Beste Nienpoek,

Het is heel fijn om te horen dat mensen zo over ons praten, het doet ons dan ook deugd om te lezen dat we de verwachtingen waar hebben gemaakt!
We doen ons best om elke maand weer nieuwe, en vooral spannende combinaties voor jullie op de kaart te zetten en daarop is volgende maand geen uitzondering! We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen!

JKW .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wat hebben wij genoten van ons avondje bij Reuring: heerlijk eten, fantastische wijn, attente bediening en dat voor een goede prijs. Wij zijn fan!
Beste JKW,

Wat vinden wij het fijn om dit terug te mogen lezen! We gaan ervoor zorgen dat we onze fans niet in de kou laten staan, we hebben het menu voor volgende maand al af! We hopen jullie dan nog een keer te mogen ontvangen!