Over het restaurant Reuring

Al meer dan 10 jaar een culinaire beleving midden in de Pijp. Onze sfeervolle huiskamer is open van dinsdag t/m zaterdag. Voor elk wat wils!
De houten tafeltjes met simpele witte servetten en gezellige peertjes boven de bar geven Reuring een gevoel van Franse bistro. Elke dag serveren we hier een wisselend drie- tot zesgangen chefsmenu. Reuring is lid van Euro-Toques, een code van eer waarbij de leden nadrukkelijk gebruik maken van natuurlijke, streek- en seizoen gebonden producten.

Menuprijzen

Meer informatie over restaurant Reuring

Zondag & Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 18:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Reuring

• Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Wij hebben ontzettend lekker gegeten en heerlijke wijnen gedronken. Door het verrassingsmenu te kiezen gaven we alles uit handen en kregen we mooie op elkaar afgestemde gerechten. Dit maakte het een super ontspannen avondje eten. Het was rustig op de woensdagavond, maar we zaten goed en er werd fijne achtergrondmuziek gedraaid.
B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Lekker eten en heel goed bediening en advies - vooral over de wijn - vriendelijk en leuke sfeer. Ik zal het wel aanraden
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Dat voorop. We hadden het drie gangen verrassingsmenu. Het is alleen te weinig. En dat kan niet, vind ik. Het voorgerechtje is klein maar fijn (vis, heerlijk sausje met bloemkool), prima. En het stukje vlees erna (zal 't niet verklappen) was prima en goed gemaakt. Maar waarom hier niet een bijgerecht bij als een stukje aardappelgratin of puree of.. Het is te weinig, te kleine porties. We zagen het toetje voorbij komen (ook overzichtelijk klein) en besloten dat we toch nog een gerechtje wilden, 4 gangen dus. Dat werd de steak tartare, die echt subliem lekker is. Wel in de verkeerde volgorde nu gegeten, maar a la.
Dus: met een avondje uit op zo'n fijne plek met familie zou je toch aan een 3 gangen menu ook genoeg moeten hebben? Wij zijn echt geen grote eters. Overigens werd er een verrukkelijke witte Braunewell grauer Burgunder wijn geschonken.
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Jammer dat er na de rekening om de yums gevraagd moest worden.
M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Mooi,afwisselend verrassingsmenu, ook voor onze vegetarische metgezel. Per gerecht een bijpassende wijn met goede toelichting op de keuze. Wat ons betreft sterniveau of daar tegen aan.
Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was alweer even geleden maar ik vond het eten weer helemaal top! Zalige oesters, een heerlijk bereide rogvleugel en een prachtige kaasamuse als dessert. En niet te vergeten de fijne wijnen. Iedereen in de bediening weer even vriendelijk als altijd. Je voelt je echt koning(in) als klant. Dankjewel!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prima eten en fijne bediening. Inrichting kan beter; nu te weinig sfeer.
Robbert J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gisteren heerlijk gegeten! Het was onze 2de keer dat wij hier gegeten hebben met kerst. En ook dit jaar echt top! Wijn klopte perfect bij het eten.
Laurence D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Erg goed gegeten en lekkere wijnen. Wel kwaliteit verschil tussen de gerechten. Echte uitschieters goed en het desert viel dan weer tegen. Zeker wel een aanrader!
Wolfensberger R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Was weer als vanouds gezellig en erg lekker
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Fantastisch gegeten zonder al die poeha van ' dure restaurants' .Als men met de tijd mee wil gaan zou het Vegetarisch hoofdgerecht op de kaart kunnen staan.Het werd nu zonder problemen a l'improviste geserveerd ( ik was het bij de reservering vergeten te melden ) en was erg lekker .We waren nu op een woensdagavond met een niet al te drukke bezetting.De rode wijn werd vrij koud geserveerd, wat niet iedereen prettig vind misschien.
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Voortreffelijk menu. Gezellige atmosfeer. Echter blijft rumoerig zonder aankleding muren/ramen
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We komen al jaren bij Reuring, Een pareltje in Amsterdam! Bijzondere gerechten, bijzonder kundige en gastvrije gastheer. Ieder gerecht wordt mooi geserveerd/ gepresenteerd met een uitleg van de ingrediënten en een advies voor een mooie wijn. Eten bij Reuring is echt een beleving. Mooie bijkomstigheid: zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Graag tot een volgende keer!
Alwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, 4 gangen verrassingsmenu. Kalfshersentjes gewaagd als tussengerecht, maar mooie combi met gefrituurde bloemkool. Prettige, professionele bediening. Tijd tussen de gerechten mag iets korter.
Ernest B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Zoals bij vele eerdere gelegenheden weer erg prettig gegeten. Verrassingsmenu met wijn arrangement allemaal lekker en een lust voor het oog. Zeer aangename bediening zonder de cliché's in de trant van 'smakelijke voortzetting' of andere huiveringwekkende formuleringen.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor de tweede keer bij Reuring gegeten en weer was het fantastisch. Hier wordt zo goed gekookt. Super verse en mooie ingrediënten. De chef kookt heel inventief. Gerechten met bijzondere smaakcombinaties, maar waar alles in balans blijft. De rendang met gestoofde schol en zure komkommer was hemels. Ruime keuze aan goede wijnen. Hartelijke en toegewijde bediening. Karaf kraanwater wordt steeds ongevraagd bijgevuld. Kortom, Reuring is top!
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Altijd weer positief verrast!
Jona R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Extreem lekker en liefdevol eten. Oprechte en fijne bediening. Leuke plek. Ik hoop hier nog veel vaker te komen
aukje V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten met een prachtig wijnarrangement! Prettige uitleg bij de gerechten en met zorg en aandacht ingespeeld op de vragen rondom allergieën.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed en origineel eten voor een schappelijke prijs, vriendelijke en snelle bediening