Reuring

Lutmastraat 99 1073 GR Amsterdam Nederland Kaart
31-207770996

Over het restaurant Reuring

Al meer dan 10 jaar een culinaire beleving midden in de Pijp. Onze sfeervolle huiskamer is open van dinsdag t/m zaterdag. Voor elk wat wils!
De houten tafeltjes met simpele witte servetten en gezellige peertjes boven de bar geven Reuring een gevoel van Franse bistro. Elke dag serveren we hier een wisselend drie- tot zesgangen chefsmenu. Reuring is lid van Euro-Toques, een code van eer waarbij de leden nadrukkelijk gebruik maken van natuurlijke, streek- en seizoen gebonden producten.

Glas champagne

Zondag & Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 18:00 - 22:00

9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Reuring

Jantine H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
zoals altijd heerlijke, originele gerechten. Het liefst laten we ons compleet verrassen, een keuzemenu is niet nodig, want alles is feest, de ene smaakexplosie na de andere.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Bijzonder hartelijke ontvangst in dit gezellige restaurant in De Pijp. Zo vaak voorbij gefietst en nu eindelijk ook een keer gegeten. Mooie gerechten, lekkere wijnen en gezellige bediening. Wat wil een mens nog meer. het is er wel een beetje rumoerig, de akoestiek is niet heel bijzonder maar verder super leuke avond.
Mees V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Altijd goed en een uitstekend service. Zeker een aanrader om uitstekend te eten, en zeker het omfietsen waard. Kleine kaart maar dat vind ik juist prettig
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vooraf hadden we de tartalette met pompoen en geitenkaas. Helaas werd deze zeer koud geserveerd. Wij denken dat het meer smaak had gehad wanneer deze warm was. De steak bavette en de ravioli waren beide zeer smaakvol en goes bereid.
De wijnen waren erg goed, maar alle glazen (op 1 na) werden (sommige ver) onder de streep ingeschonken, waardoor je als klant het gevoel krijgt dat je tekort gedaan wordt. Zonde, klanten houden er echt een beter gevoel aan over wanneer er eerder net een millimeter boven de streep ingeschonken zou worden.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Een gezellig eetcafe in een heerlijke buurt van Amsterdam met een topkok. Fantastische gerechten om van te smullen. Binnenkort komen we terug.
Marthe M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad bij Reuring. Goed eten, goede wijn, goede service. Akoestiek kan misschien wat verbeterd worden.
Mijke D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Bedankt heren, het was weer fantastisch zoals altijd. Perfecte bediening, mooie wijnen en heerlijk eten. We komen snel weer!
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Bijzondere kaart. Houden zo. Heel smakelijk.
Plezierige bediening; goed wijnadvies.
Goede ambiance, niet opgeklopt en toch ook ruim (opvallend voor een Pijp-restaurant).
T.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Prima eten, prima omgeving, uitstekend eten, uiterst kundige mensen, het eten op ons bord was top, maar een smile is af en toe ook leuk!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
De ongedwongen sfeer, de vriendelijke medewerkers en persoonlijke aandacht in combinatie met de heerlijke gerechten maakt dit een meer dan verrassend restaurant, een echte aanrader!
Louis M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Hier wordt super en technisch foutloos gekookt met liefde voor het vak. De bediening is kordaat en met kennis van zaken.
Ewout M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijke avond in sfeervol restaurant, lekker gegeten, ook voor vegetariërs goede opties, en goede wijnen! Maar de avond werd gemaakt door de ontzettend vriendelijke en flexibele medewerkers, niets was een probleem en er werd aan alles gedacht (ondanks wat onverwachte en lastige situaties veroorzaakt door ondergetekende :)). Dank voor de fijne avond!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het was alweer een tijdje geleden maar wat heb ik afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij Reuring! 4-gangen verrassing menu met bijpassende wijnen! Super uitleg per gang n heerlijk eten en de wijnen ook! Echt een aanrader ... eigenlijk al jaren!
Hazel D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Weer een heerlijke avond gehad bij Reuring. Bijzonder goede service, perfect wijnadvies en voor de vegetarier in ons gezelschap werd een heerlijk alternatief menu geserveerd. Wij komen zeker terug!
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Wij aten het verrassingsmenu van 4 gangen: stuk voor stuk inventieve, smakelijk klaargemaakte en mooi ogende gerechten. De hoeveelheid was precies goed, geen 'vol\ gevoel na afloop maar ook niet met honger naar huis. De wijnen die bij het menu werden aangeraden waren uitstekend. De ruimte is niet groot maar je zit rustig en er is geen harde muziek, maar wel gezelligheid.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Lekker buiten gezeten bij Reuring. Ontvangst en service prima, aardige bediening! Menu van de chef + wijnarrangement. Eten was ok, maar wist ons niet te pakken. Vaker verrasender gegeten voor minder €. Hoofdgerecht was te klein geportioneerd - 3 gangen is niet voldoende op deze wijze. Wijn/spijs combinaties medium, snap waar ze naar toe willen, maar lukte bij het hoofdgerecht en nagerecht net niet. Al met al een leuke avond, maar niet zo lovend zoals andere recensies onderstaand.
D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Geweldig wat jullie van alledaagse ingredienten (kool, aardappel, snijbonen) weten te maken. Ik vind dat het beste bewijs voor een goede kok.
Wil G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten. Met zorg gemaakte gerechten. Bisque was voortreffelijk
Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
lekker, met aandacht, gedreven mensen en ook nog heerlijke wijnen aanrader!
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Reuring was al mijn favoriete restaurant en ook deze keer hebben ze het weer helemaal waargemaakt. Verrassende gerechten en goed passende wijnen erbij. En dat alles verzorgd door attente en vriendelijke mensen.