Over restaurant Reube Royale

Culinaire traktatie in Maastricht

Welkom bij Reube Royale, een plek waar lekker, gezond en duurzaam wordt gekookt. De nieuwe keukenchef Marc Wilmes heeft extra veel aandacht voor puur en eerlijk voedsel, wat je direct terugvindt én proef in de gerechten. Verder laat Reube Royale zien dat kwalitatief eten niet altijd duur hoeft te zijn. Maak het zelf mee en laat hen je overtuigen!

Menuprijzen

Alphonse V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Theraelshout .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat allereerst zwaar tegenviel was dat het 3-gangenmenu, dat normaal niet meer dan 35 euro kost, in de AH actie middels een aparte kaart wordt aangeboden voor 46,20!!
Vervolgens worden alle gerechtjes achter elkaar afgeraffeld geserveerd met opmerkelijk kleine hoeveelheden vooral betreffende de schelvis (3 happen hooguit). De diamanthaas heeft een heel scala van smaken op het bord liggen waarvan de harmonie ver te zoeken is.
Aan het eind moeten we ook nog een flink bedrag betalen (huisaperitief plus flesje wijn erbij genomen) en wanneer we dan ook nog de deur uitgekeken worden is het voor ons ver onder de maat te noemen.
De volgende gasten voor ons tafeltje staan al een tijdje te trappelen op een paar meter afstand en ons wordt dan ook door de bediening gevraagd of men ons met de jassen moet helpen. Met andere woorden: binnen 1,5 uur (we zaten om 19.00 en de volgende gasten om 20.30 uur) moet je opzouten. Dit is wel heel kort om van een gezellig dineetje te kunnen genieten en al helemaal als je ook nog relatief veel geld kwijt bent voor die tijd.
Kortom: voor ons absoluut niet voor herhaling vatbaar en dat terwijl ons inziens zulke gelegenheden ideaal zijn om je als restaurant van je goede kant te laten zien en je jezelf op de kaart zou moeten zetten.
Nou dit is in onze ogen dus helemaal mislukt. Wij hebben er een katerig gevoel aan over gehouden.
Chantalle S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voorgerechten waren zalig alleen was het hoofdgerecht iets minder qua samenstelling. Maar met een goed glas wijn erbij en een heerlijk nagerecht lekker gegeten in een gezellig restaurant.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De ontvangst was allerhartelijkst en dat was het begin van een heel leuke avond. Rustig kunnen genieten van de heerlijke, mooie verachten en goede uitleg bij alles wat we kregen. Toplocatie en een aanrader voor iedereen die van een avond tafelen houdt.
Pien T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Voorgerecht en dessert waren heerlijk, hoofdgerecht iets minder. Op de diamanthaas zat teveel mosterdsaus waardoor er van het vlees zelf weinig te proeven was. Service was geweldig.
mirjamanna .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hadden er het AH- menu. Dit werd helemaal aangepast aan onze wensen, b.v. Een heerlijke mousse bij de vruchten ipv ijs. Visgerechten waren overheerlijk en fraai opgediend. Goede en goed geprijsde huiswijnen. Een meer dan uitstekende service en een heel vriendelijke ontvangst. Een dikke pluim voor de eigenaar, zijn echtgenote en de kok. Een aanrader, je wordt hier echt verwend.
Yvonnehellings .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben met de AH bon gegeten en het eten + bediening prima !
Maar we voelen ons toch enigsinds genept omdat we voor een menu van 34,50 met de AH bon 46,20 moesten betalen !!
Heel jammer dat zo'n goed restaurant zich daartoe verlaagd.
Esmee F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben een geweldige avond gehad. Het eten was zalig en werd mooi presenteert. Fijn personeel en heerlijke muziek. Wij komen zeker terug!!
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Goede ontvangst en een prima uitleg van de gerechten.
Met de AH actiebon was er wel een beperkte kaart maar het eten was prima.
De wachttijd tussen de gerechten was prima, wij konden aangeven wanneer het nagerecht geserveerd mocht worden. We werden de deur niet uitgekeken.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Na een gezellige avond met vrienden kan ik melden dat de beweringen over de AH bon aanbieding, welke duur zou zijn, niet kan onderschrijven. Gezien de geleverde service, kwaliteit en opmaak van het eten (het oog wilt ook wat) en prima wijn , vind ik de prijs / kwaliteit verhouding dik in orde. Ga zo door.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Totale ambiance CHAPEAU. We werden hartelijk ontvangen. Vriendelijk personeel. Goed wijnadvies. De gerechten werden door de eigenaresse, echtgenoot en Pie voortreffelijk toegelicht.
Mariëtte P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Win hebben heerlijk gegeten! De bediening was prima en wij gaan snel weer terug! Wij zullen Reube zeker aanbevelen bij onze vrienden en kennissen!
Bagady30 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met een stel vrienden gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Omdat ik daar in het verleden goed gegeten had was dit wel voor herhaling vatbaar dachten we. Op de eerste plaats waren de gerechten niet op smaak en de hoeveelheid was heel karig. Ten tweede was het aantal bedienend personeel niet in staat om ons van drank te voorzien, ook niet na herhaaldelijk roepen om drank. Ten derde de rekening....de AH actie geeft 50% korting. Het AH menu is het duurste menu blijkt achteraf. Nog net geen 50 Euro. Volgens het personeel staat deze prijs op de site maar deze prijs is nergens te vinden. Dit menu wat we gehad hebben komt voor 90% overheen met het middelste menu op de kaart. Dik 11 euro goedkoper. Als een restaurant meedoet aan deze actie moeten ze transparant zijn en duidelijk over de prijs van de aktie zodat men vooraf weet wat het kost. We bestellen met 4 personen een dessert. Een dessert werd geleverd, 3 in de wacht. Leer jullie etiketten! Dit was de laatste keer Reube
Daisy F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Op 2 november bij Ruebe Royaal gegeten in kader van d Albert Heijn actie.
De ontvangst was zeer vriendelijk.
Kleine amuse om mee te staren. Het voor gerecht was een gevulde paprika met feta kaasmousse.
Naar mijn idee te veel verschillende smaken op het bord. Er lagen ook schijfjes biet onder de paprika, voor mij geen goede combinatie.
Hoofdgerecht diamanthaas met gegrilde groenten. Er is niet gevraagd hoe wij de biefstuk wilde hebben, voor mijn partner was hij te rood.
na gerecht op verzoek een bescheiden kaasplankje, partner een zoet nagerecht
Het lag absoluut niet aan de bediening maar ik zou hier niet meer naar terug gaan voor het eten
Norbert.poppe .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer verzorgde en originele keuken. Telkens wij er komen is het aanbod verschillend, maar telkens een ontdekking.
Enig spijtig minpunt is de onaangename geur die op sommige momenten door het restaurant kwam: wellicht een probleem met de afvoerleiding.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij voelden ons een beetje bedrogen door de prijs. De prijs per menu was verhoogd naar €46 p.p. terwijl het 3 gangen menu €29,95 kost. Kwaliteit van het eten was niet zo goed. Het hoofdgerecht was heilbot en deze was erg droog en het gehele gerecht lag in teveel olie.
Itc .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een prettig ontvangst door dame. We voelden we ons meteen thuis. Erg familiair, prettig, rustig en met liefde. Goede mogelijkheid voor twee huiswijnen, die allebei uitgebreid geproefd mochten worden. Drie-gangen-diner was heerlijk. Er was voor ieder wat wils. Bediening was super. Uitleg per gerecht uitgebreid en met liefde en aandacht. De tijd tussen de gangen was precies goed.
B. S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Woensdag 26 oktober met z'n tweeën bij Reube geweest. Prima ontvangst, vriendelijke bediening. Eten was prima, zowel de zalm als de carpaccio. Biefstuk prima en de 5 kazen ook. Heerlijk gegeten, niets te mopperen. De Chileense wijn was heerlijk. Wij komen zeker wel nog eens terug.
Leon_6000 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zeer lekker gegeten. Een van de betere restaurants in Maastricht.
Goed ontvangen en netjes bediend.
Spijtig dat het 's middags niet open is.
Voordelig dank zijn de AH-actie.
JR102 R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Woensdagavond 26 oktober 2016 om 18.00 uur gereserveerd bij Reube Royale met de AH-actie en met vrienden. Ligt iets buiten het centrum en van de buitenkant is niet te zien hoe sfeervol en ruim het binnen is. In de loop van de avond was het restaurant geheel gevuld (circa 30 personen) en toch konden we op een normale wijze met elkaar praten.
Er was een 3-gangenmenu voor € 46,20 voor 2 personen en met de actie was dit dan € 23,10 en bij elke gang keuze uit 3 gerechten vlees en vis. Vooraf kregen we een amuse. Was lekker. Huiswijn van een chardonnay wit was heerlijk. Ik stoot mijn Irishwiskey om en vroeg om een 2e. Bij het afrekenen bleek deze niet in rekening te zijn gebracht. Dat is pas service. Complimenten.
De bediening is super , totaal niet opdringerig ,zeer efficient en vriendelijk. We moesten onze trein van 22.30 uur halen en wilden om circa 22.00 uur klaar zijn. Daarmee werd keurig rekening gehouden.
Wat ons betreft een hele mooie aanrader. Gewoon doen.