Reube Royale

Tongersestraat 23 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Reube Royale

Culinaire traktatie in Maastricht

Welkom bij Reube Royale, een plek waar lekker, gezond en duurzaam wordt gekookt. De nieuwe keukenchef Marc Wilmes heeft extra veel aandacht voor puur en eerlijk voedsel, wat je direct terugvindt én proef in de gerechten. Verder laat Reube Royale zien dat kwalitatief eten niet altijd duur hoeft te zijn. Maak het zelf mee en laat hen je overtuigen!

Menuprijzen

Maandag en Dinsdag Gesloten, m.u.v. groepsaanvragen > 15
Woensdag t/m Zondag

Wilberd G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten en fantastische service. Zeer gastvrij. Werd ook goed rekening gehouden met allergiën. Echte aanrader als je in Maasticht bent.
Tinie A.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben genoten van een heerlijk diner met mooie gerechten in een prettige ambiance.
Met name het voorgerecht met diverse varianten van gerookte zalm was heerlijk en zag er oogstrelend uit.
Frami .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De ontvangst op het terras was warm; dit gold zowel voor de dame die ons bediende, maar ook voor de eigenaar. Het eten is goed, niet geweldig. Het dessert was wel erg lekker. De Spaanse wijn was voortreffelijk. Maar de sfeer en de prettige bediening zorgde ervoor dat wij met z'n drieën een gezellige avond hadden op het terras. Alleen kijkend naar het eten, dan is de prijs van het drie-gangen menu aan de hoge kant. Maar het totaal plaatje is prima in orde.
Rita E.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben op het terras gezeten waar het heerlijk zitten was, wel aan de straat maar geen last van het verkeer.
De bediening was zeer goed, het eten was voortreffelijk, goede prijs kwaliteit verhouding.Zeer goede keus.
viergever-kooiman .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Over het geluidsniveau kunnen wij beiden geen objectief oordeel geven, want wij zaten op deze zomeravond buiten , op een rustiek terras. Binnen was het veel te warm - 21 juni j.l.-. Voor iemand die in Maastricht een goed restaurant niet ver van het centrum zoekt, zou ik zeggen; Ga er gewoon naar toe krijg je geen spijt van!
tineke P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en wij vonden het een fijn plekje,niet toeristisch en een ontspannen bediening.
Gr Tineke pinkse
Y D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op het terras was het goed toeven, eten goed, maar voor de originele prijs niet geweldig. Bediening relaxed en prettig. Nu meegedaan met AH actie, gaan niet terug en het volle pond betalen
Carry G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben via het AH concept een reservering gedaan bij Reube Royal. Na een hartelijk ontvangst zijn we begeleid naar op Terras. Na een welkomsdrankje uitleg gekregen van de 2 keuze mogelijkheden. Je voelt je gelijk thuis, erg gezellig en goede afstemming van rustpauzes tussen de verschillende gangen. Het is allemaal prima op elkaar afgestemd en bij elk gerecht een uitleg wat de ingrediënten waren. Ze weten dus wat ze reserveren en er komt ook de juiste wijn bij. KORTOM een aanrader, goede bediening met kennis van zaken, juiste ambiance.
linda_weekers .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ontzettend lekker gegeten met 2 personen. Hele leuke mensen die graag met je meedenken en dan ook nog op een leuke locatie. Kortom echt een aanrader!
ria V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Erg lekker gegeten en zeer lieve mensen, heel spontaan en fijn gepraat. de wachttijd is moeilijk in te vullen want wij wilde zelf langzaam. ook erg gelachen wat wil je nog meer. lieve groetjes van de twee meiden.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Voor de eerste keer restaurant Reube bezocht, geen spijt van gehad, heerlijke avond gehad mede door de mooie zomeravond buiten op het terras gedineerd. Heerlijk AH menu inclusief prosecco, wijnen koffie en likeur.Voortreffelijk eten en bediening. Onthouden dus dit adres.
Reggy-8 K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wat een heerlijk diner op een terras, aan de straat en o zo intiem, een zwoele avond met een uiterst persoonlijke bediening, alsof alles alleen voor ons zo gearrangeerd was. Terwijl het terras fully booked was en ik vermoed dat iedere gast dit gevoel had. Het aperitief van het huis was verrassend met kleine zwevende bittertjes. De drie gangen prachtig opgemaakt, bijzonder lekkere gerechten! Wij hebben enorm genoten van deze perfecte afsluiting van een heerlijke dag Maastricht. Dank je wel, we komen zeker terug!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met AH actie ontzettend lekker gegeten. Ook de wijn was prima en de bediening erg vriendelijk. Een aanrader wanneer je in Maastricht bent!
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Helaas waren wij erg teleurgesteld in dit restaurant. Ik zal met het positieve beginnen. We waren met een leuk gezelschap. We zaten op een mooie avond op het sfeervolle terras van het restaurant. Wat ons vooral tegenviel was de prijs van het menu. 3 gangen voor € 49,50. Daar mag je wel iets voor verwachten! De kwaliteit van het eten was prima, maar zeker niet goed genoeg voor die prijs. Een tafelgenoot had een bord met barstjes, er werd niet gevraagd of het gesmaakt had enz. Bovendien werd dit menu op hun eigen kaart aangeboden voor €34,95. We voelden ons in de maling genomen. Dit uiteraard besproken met de ober.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Dit is een weldaad! perfecte gastheren in een ontspannen sfeer. Wij zijn echte fans. De bediening heeft aandacht voor je en toont interesse.
Selma S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuke en vriendelijke ontvangst met veel aandacht. Goed gevarieerde menukeuze mooi opgemaakte borden sfeervol terras perfecte porties wij waren echt een avondje uit.
Selma en Trudy
vanessa G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten en genoten in dit gezellige restaurant.
Zeer vriendelijke mensen die echt passie hebben voor hun vak.
De gerechten werden in overleg geserveerd wat zeer prettig was.
Als we weer in Maastricht zijn komen we zeker terug!
Groeten Familie Geluk
Susan S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Erg leuke avond gehad. Bediening vriendelijk. Wijn lekker en betaalbaar. Gerechten precies goed van grote. Aparte soorten groente . Aanrader !!!
Merlijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Super gegeten op een romantisch terras met zeer nette en toegankelijke bediening in het mooie Maastricht. Wij komen zeker terug!
Merlijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017