Reube Royale

Tongersestraat 23 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Reube Royale

Culinaire traktatie in Maastricht

Welkom bij Reube Royale, een plek waar lekker, gezond en duurzaam wordt gekookt. De nieuwe keukenchef Marc Wilmes heeft extra veel aandacht voor puur en eerlijk voedsel, wat je direct terugvindt én proef in de gerechten. Verder laat Reube Royale zien dat kwalitatief eten niet altijd duur hoeft te zijn. Maak het zelf mee en laat hen je overtuigen!

Menuprijzen

Maandag en Dinsdag Gesloten, m.u.v. groepsaanvragen > 15
Woensdag t/m Zondag

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Warm ontvangst. De gastvrouw nam de tijd om ons de verschillende menuopties uit te leggen. We kozen voor een menu waarbij we alleen per gerecht vis, vlees of vegetarisch door hoefden te geven. Een beetje spannend maar zeker geen spijt van. Alle gerechten waren heerlijk en goed geproportioneerd en heel leuk gepresenteerd (o.a. met eetbare bloempjes). De gastheer en -vrouw hielden de tafels goed in de gaten waardoor je nooit hoefde te wachten iets te vragen of te bestellen. Keuze uit verschillende huiswijnen met advies per gerecht. Erg netjes allemaal.
Wellicht zijn de porties voor grote eters net niet voldoende, maar wij verlieten goed gevuld en zeer tevreden de zaak.
Roel P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Reube was vroeger gezellig en Bourgondisch. Nu schenkt ze middelmatige wijn, heeft ze de keuken niet meer onder controle en is er van gastvrijheid geen sprake meer. Maastricht heeft zoveel moois, maar Reube is vergane glorie.
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima keuken en bediening, gerechten met zorg bereid, en alles voor een redelijke prijs
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We zijn hier gaan eten met de AH restaurant bon (2de drie gangenmenu gratis). Ik las reviews dat Reube de prijzen iets verhoogd had bij de AH bonnen. Ik vind dit zelf niet zo belangrijk omdat een restaurant ook moet blijven verdienen aan hun gasten. Ik vond voor de producten die ze gebruikten en de kwaliteit die geleverd werd dat de prijs heel goed te doen was. iedereen is heel gastvrij bij Reube en we hebben een gezellige avond gehad.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, leuke gastheer en gastvrouw. Een aanrader!
Heerlijke wijn die we mochten voorproeven en de dessertwijn ook erg goed bij de huisgemaakte Tiramisu
eric_maastricht .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Er hing een vreemde sfeer. Het AH menu was veel duurder dan het normale menu zoals op de website staat. Namelijk 46 euro tegen 30 euro. Het eten was redelijk, maar ook zeker niet meer dan dat. Mijn wijnglas was zeer zuinig ingeschonken, toe ik daar wat van zei schonken ze een flinke slok erbij. Echter naderhand stond er een extra glas op de rekening! Een vreemde onplezierige ervaring met matig eten en een hoge rekening. Nooit meer!
Het menu dat u kreeg was niet het menu van 30,=, maar inhoudelijk een ander menu dat voldeed aan de prijszetting conform de regels van de organisatie, niet die van ons. Dat een gast gaat bepalen hoeveel wijn hij in een glas wil hebben, is een beetje van de zotte. Zeker bij ons. Wij hebben glazen van 84cc en schenken 4 glazen uit een fles, waar menig ander restaurant er 5-6 uit halen. Dat in een dergelijk groot glas de hoeveelheid optisch minder is, moge duidelijk zijn. Blijkbaar niet voor deze gast. Dat hij nooit meer komt, respecteren wij graag.
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vriendelijke bediening, eerlijke prijzen en lekkere gerechten. De huiswijn is heerlijk en nog geen 20 euro per fles. De prijs/kwaliteit verhouding is prima hier. Ook gezellige sfeer en prettige achtergrond muziek. Een aanrader.
Françoise P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
In een rustige sfeer.... heerlijk getafeld ! Uitgebalanceerd 3-gangen menu, zeer de moeite waard om te proeven ! Goede wijnen erbij, chapeau !!!
Natascha D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We zijn hier terecht gekomen op een woensdag avond via de AH aktie en dit was de beste keuze ! In eerste instantie hadden we de reservering gemaakt voor een zondag avond echter wegens omstandigheden hebben we het verplaatst zonder moeite en met veel begrip van de eigenaar naar de woensdag avond.
Gastheer en gastvrouw waren ontzettend vriendelijk, gezellig zoals het hoort en niet opdringerig.
Alle gerechten (3 gangen keuze menu) waren mooi opgediend en met zorg klaargemaakt. Ook de porties waren naar tevredenheid. Een aanrader in hartje Maastricht met een goede prijs / kwaliteit verhouding waar we zeker naar teruggaan !
Will V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
goed,leuk,amicaal, heerlijk bourgondisch. zeer vriendelijk,goed glas wijn, en gezellig druk.op punten, een dikke 8
MMaessen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten. Wij hadden de verschillende soorten zalm als voorgerecht. Fantastisch! Daarna de diamanthaas, een heerlijk stuk zacht vlees met een lekkere mosterdsaus. Als dessert de kazen, 5 soorten, heerlijk. Alleen de kruiden die er overheen gestrooid waren vonden wij te overheersend. Al bij al een heerlijke avond met super lekker en ruim voldoende eten.
Milou M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima gegeten en service was wel ok. Maar op de website wordt een menu van €30 aangeboden, maar in het reastaurant was precies hetzelfde menu ineens €46.50! Bij navragen werd hier heel vervelend en onprettig op gereageerd. Het zou netjes zijn als de 'Albert-Heijn' prijs duidelijk op hun website zou staan.
Het AH-menu is niet identiek aan het menu van 30,=. Spijtig dit soort reacties te moeten vernemen, doordat men niet de moeite neemt de actievoorwaarden op de folder goed te lezen. Gelukkig voor ons doet 97% van de gasten van de actie dat wel c.q. weten ons op alle onderdelen te waarderen. Ons menu voldoet aan de voorwaarden. Wij hanteren 4 menu's in prijsklasse vanaf 22,50 tot 42,50. Dit zijn menu's van onze eigen acties voor reguliere gasten. Tevens hebben wij als het ware all-in menu's van 35 en 50 p.p. Daar staat ook expliciet bij dat deze niet geldig zijn i.c.m. andere acties. Het AH menu staat op de site van Iens of AH (beide niet in ons beheer). Op onze eigen site vermelden wij het AH-menu niet.
ine O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij waren aangenaam verrast.
Prima locatie, aangename sfeer, attente bediening en lekker gegeten.
Ine en albin Ograjensek
m.rondas .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Warme vriendelijke ontvangst . Goed wijnadvies en prima uitleg over het eten . Ruime keuze uit vis , vlees of vegetarisch . Zeer vriendelijke bediening .
Dorine J. .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat een warm ontvangst bij binnenkomst., zo vriendelijk, D jassen werden meteen aangenomen. Er werd ons een appetizer bij binnenkomst aangeboden. Ruime keuze uit het menu van de AH zegels. Zij werken met biologische producten en dat proefde je wel. Alles smaakte voortreffelijk. Mooie opgemaakte borden. Complimenten aan de kok. Tussen door werd gevraagd of alles naar wens was. Vriendelijke en leuke bediening. Goede achtergrond muziek. Beslist een aanrader!!!. Wij komen hier zeker terug ook zonder AH actie. Top restaurant! Zij weten wat gastvrijheid en lekker eten inhoudt, zonder het te overdrijven!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We kwamen hier via de AH restaurant actie terecht. Nog nooit eerder bij Reube Royal gegeten maar wel goede verhalen gehoord. We werden vriendelijk welkom geheten met een huisaperitief en kregen keuze uit drie voor-, hoofd- en nagerechten. De zalm op 4 wijzen was een heerlijk voorgerecht gevolgd door een perfect gebakken diamanthaas. Tot slot nog een heerlijk kaasplankje. Het restaurant heeft een prima wijnkaart.

De sfeer in het restaurant is lekker ongedwongen en gezellig. De bediening is erg aardig en behulpzaam.
marita F.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed restaurant eten prima en bediening uitstekend. Waren daar met ons kleinkind Coco waar al een kinderstoel op stond te wachten en die ook behandeld werd als een prinses. Goedereden om terug te gaan.
Jasmijn S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in Restaurant Reube Royale, de gerechten waren verrassend qua smaak en erg mooi opgediend. Leuke persoonlijke service!
BK1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wat meteen opviel was de stevige prijs voor het AH-menu: liefst 47 euro, en dat terwijl de gebruikelijke prijs voor een 3-gangen menuutje (zie website restaurant) zeker 50% lager ligt...........voelt niet erg fijn aan!
Partner had visgerechten, en dat moet eerlijk gezegd worden, daar viel verder niets op aan te merken: mooi opgemaakt, goede garing en veel smaak. Chapeau! Maar hoe anders mijn vleesgerechten: de carpaccio was voorspelbaar: gooi wat sla op een bord, leg daar wat dun gesneden vlees overheen, dressing erover, 3 stukjes semi-parmezaanse kaas en klaar. Werkelijk saai en smaakloos. Dan het hoofdgerecht: diamanthandel met mosterdsaus. De saus was verrukkelijk, wel blunder dat vlees verschillende garing had: van rauw tot te doorbakken. Er was trouwens ook niet gevraagd om de gewenste garing. Bediening was niet berekend op vol restaurant, bv pas bij het hoofdgerecht werd geconstateerd dat er nog geen drankjes waren geserveerd (er was ook niet om gevraagd....). Partner vroeg wat gerecht " vis of de dag" was. Antwoord zalm terwijl bij andere tafels werd aangegeven " roodbaars" , hetgeen ook weer te denken geeft. Toetje was twee maal kaasplanken. Daar kan weinig fout aan aan behalve het in gelijke porties snijden van de kaasjes, hetgeen klaarblijkelijk ook teveel was gevraagd van de garde. Al met al een echte afknapper.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg goed culinair gegeten in een gemoedelijke ambiance. Bediening was zeer gastvrij. Echt een restaurant waar men met plezier mooie maaltijden serveert en het gasten naar hun zin maakt.