Reube Royale

Tongersestraat 23 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Reube Royale

Culinaire traktatie in Maastricht

Welkom bij Reube Royale, een plek waar lekker, gezond en duurzaam wordt gekookt. De nieuwe keukenchef Marc Wilmes heeft extra veel aandacht voor puur en eerlijk voedsel, wat je direct terugvindt én proef in de gerechten. Verder laat Reube Royale zien dat kwalitatief eten niet altijd duur hoeft te zijn. Maak het zelf mee en laat hen je overtuigen!

Menuprijzen

Maandag en Dinsdag Gesloten, m.u.v. groepsaanvragen > 15
Woensdag t/m Zondag

Aukje H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk buiten gezeten, het eten ziet er niet alleen geweldig uit, het smaakt ook zo!
Persoonlijke bediening door een voortreffelijke gastheer. Absolute aanrader!!!
Willem1953 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Cato R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben deze avond echt genoten. De sfeer was goed. Er zat genoeg tijd tussen de gerechten. De bediening was super. Deze man vertelde zo gepassioneerd over het eten. Het was ook echt lekker. Goed bereid en het zag er mooi uit.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wat niet duidelijk was :Het menu koste 49 € en dat vonden we aan de hoge kant voor een 3 gangen menu.We zouden niet voor dit restaurant gekozen hebben als we dat geweten hadden.
Sebastiaan C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Bijzonder genoten van een diner waarbij alles klopte; een goede ambiance, aangename muziek en bovenal vriendelijk personeel. Dat het eten dan ook nog eens voortreffelijk is qua zowel smaak als opmaak maakt het plaatje compleet.
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Uitstekende, informele sfeer, vriendelijk en niet-opdringerig. Soort huiskamer, niet teveel drukte. Gerechten zijn verrassend aardig en zorgvuldig bereid.
geboll .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuke avond gehad,zeer vriendelijk personeel,lekker gegeten!
Ben er al vaker geweest,ga zeker nog eens terug!
aangenaam vertoeven.
Lzttt T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Ontvangst erg vriendelijk, attent op ons welbevinden. De gangen zagen er mooi uit. Lekkere amuse vooraf, die zelfs nog werd aangepast aan persoonlijke voorkeur. We kwamen via de AH-restaurantactie en kregen een driegangenmenu aangeboden met de keuze uit vis, vlees of vegetarisch, inclusief twee glazen wijn.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Het eten is van hoge kwaliteit en met oog voor detail klaar gemaakt. Vriendelijke bediening. Wij waren hier voor de eerste keer maar komen zeker terug.
kees U.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gezellig en leuk ingericht restaurant, met zeer vriendelijke bediening.
Tevens was het eten mooi aangekleed en van een prima kwaliteit.
echt een aanrader voor een ieder!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Geen mega grote kaart maar toch voor iedereen keus.
Bij mooi weer is er ook een mooi terras.
Zeer attent personeel, geeft je de keuze of je snel of niet volgende gang wilt ontvangen.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker gegeten maar niet echt bijzonder. Sfeer was prima. Jammer dat terwijl wij aan het hoofdgerecht zaten andere tafels al werden ingedekt en het restaurant werd klaar gemaakt voor de volgende dag.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Super avond gehad, er wordt persoonlijke rekening met je gehouden. Alle tijd om een heerlijke avond te genieten. Het eten was boven verwachting goed.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Erg vriendelijke ontvangst in een gezellig restaurant. Last je niet misleiden door de buitenkant, ziet er wat klein en gewoontjes uit. Binnen is het prima. Het eten. Is goed.
sandyhoffer .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een heerlijk knus restaurant, eten was super en werd snel gebracht! Vooral de bediening was erg vriendelijk en gastvrij.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij zijn heel tevreden over ons bezoek aan Reube Royal. Waren er in het verleden al meerdere keren geweest en zullen er gegarandeerd ook nog heengaan.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een meedenkend team, want binnen de mogelijkheden maximaal tegemoet gekomen aan gluten- en lactosevrij dieet, alsmede allergie voor tomaat en aardbeien. (en dat met een AH-kaart, voor hen maakt dat, en zo hoort het, niet uit) Heerlijk gegeten in een prettig, gezellig ingericht restaurant met heerlijke jaren zestig- / zeventigmuziek. Chapeau voor de kok en de bediening.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Men wist dat we van ver kwamen. Direct werd gevraagd hoe laat we klaar wilden zijn. Heel goed. Lekkere amuse (mousse op basis van forel en zalm). Mijn partner had een lekker voorgerecht met puntpaprika's en verschillende soorten kaas. Voortreffelijk, aldus mijn partner. Zelf had ik 4 bereidingen van zalm vooraf. Ook erg lekker. Hoofdgerecht kalfsvlees met rode portsaus voor mij en partner. Mooi geserveerd (o.a. aardappelgratin en voldoende groente). De kroepoek emting erbij had voor mij niet gehoeven Na voor beiden een lekkere tiramisu met aardbeien.
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Door de AH restaurant actie bij dit Reube Royale uitgekomen. Heerlijk drie gangen menu gegeten. Bediening was top. Na elke gang werd er netjes geinformeerd wanneer volgende gang gewenst werd. Hierdoor in ons eigen tempo kunnen eten, wat wij als bijzonder prettig hebben ervaren.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen( niet te vergelijken met ontvangst in gemiddeld restaurant in de randstad. )Kregen uitleg over het AH menu en de eventuele uitbreidingsmogelijkheid met aperitief, fles water , wijn en koffie met likeur en bonbons. Wij kozen voor de uitbreiding.
Alle gerechten van de amuse tot het dessert waren heerlijk en werden duidelijk besproken. We voelden ons de hele avond verwend! De inrichting is gedateerd maar dat kan absoluut niet van de gerechten gezegd worden.
Jammergenoeg wonen we te ver weg om vaker te komen maar we zullen vrienden die naar Maastricht gaan, zeker aanraden hier te gaan eten.