Reube Royale

Tongersestraat 23 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Reube Royale

Culinaire traktatie in Maastricht

Welkom bij Reube Royale, een plek waar lekker, gezond en duurzaam wordt gekookt. De nieuwe keukenchef Marc Wilmes heeft extra veel aandacht voor puur en eerlijk voedsel, wat je direct terugvindt én proef in de gerechten. Verder laat Reube Royale zien dat kwalitatief eten niet altijd duur hoeft te zijn. Maak het zelf mee en laat hen je overtuigen!

Menuprijzen

Maandag en Dinsdag Gesloten, m.u.v. groepsaanvragen > 15
Woensdag t/m Zondag

Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vriendelijke bediening, eerlijke prijzen en lekkere gerechten. De huiswijn is heerlijk en nog geen 20 euro per fles. De prijs/kwaliteit verhouding is prima hier. Ook gezellige sfeer en prettige achtergrond muziek. Een aanrader.
Françoise P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
In een rustige sfeer.... heerlijk getafeld ! Uitgebalanceerd 3-gangen menu, zeer de moeite waard om te proeven ! Goede wijnen erbij, chapeau !!!
Will V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
goed,leuk,amicaal, heerlijk bourgondisch. zeer vriendelijk,goed glas wijn, en gezellig druk.op punten, een dikke 8
MMaessen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten. Wij hadden de verschillende soorten zalm als voorgerecht. Fantastisch! Daarna de diamanthaas, een heerlijk stuk zacht vlees met een lekkere mosterdsaus. Als dessert de kazen, 5 soorten, heerlijk. Alleen de kruiden die er overheen gestrooid waren vonden wij te overheersend. Al bij al een heerlijke avond met super lekker en ruim voldoende eten.
Milou M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima gegeten en service was wel ok. Maar op de website wordt een menu van €30 aangeboden, maar in het reastaurant was precies hetzelfde menu ineens €46.50! Bij navragen werd hier heel vervelend en onprettig op gereageerd. Het zou netjes zijn als de 'Albert-Heijn' prijs duidelijk op hun website zou staan.
ine O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij waren aangenaam verrast.
Prima locatie, aangename sfeer, attente bediening en lekker gegeten.
Ine en albin Ograjensek
m.rondas .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Warme vriendelijke ontvangst . Goed wijnadvies en prima uitleg over het eten . Ruime keuze uit vis , vlees of vegetarisch . Zeer vriendelijke bediening .
Dorine J. .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat een warm ontvangst bij binnenkomst., zo vriendelijk, D jassen werden meteen aangenomen. Er werd ons een appetizer bij binnenkomst aangeboden. Ruime keuze uit het menu van de AH zegels. Zij werken met biologische producten en dat proefde je wel. Alles smaakte voortreffelijk. Mooie opgemaakte borden. Complimenten aan de kok. Tussen door werd gevraagd of alles naar wens was. Vriendelijke en leuke bediening. Goede achtergrond muziek. Beslist een aanrader!!!. Wij komen hier zeker terug ook zonder AH actie. Top restaurant! Zij weten wat gastvrijheid en lekker eten inhoudt, zonder het te overdrijven!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We kwamen hier via de AH restaurant actie terecht. Nog nooit eerder bij Reube Royal gegeten maar wel goede verhalen gehoord. We werden vriendelijk welkom geheten met een huisaperitief en kregen keuze uit drie voor-, hoofd- en nagerechten. De zalm op 4 wijzen was een heerlijk voorgerecht gevolgd door een perfect gebakken diamanthaas. Tot slot nog een heerlijk kaasplankje. Het restaurant heeft een prima wijnkaart.

De sfeer in het restaurant is lekker ongedwongen en gezellig. De bediening is erg aardig en behulpzaam.
marita F.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed restaurant eten prima en bediening uitstekend. Waren daar met ons kleinkind Coco waar al een kinderstoel op stond te wachten en die ook behandeld werd als een prinses. Goedereden om terug te gaan.
Jasmijn S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in Restaurant Reube Royale, de gerechten waren verrassend qua smaak en erg mooi opgediend. Leuke persoonlijke service!
BK1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wat meteen opviel was de stevige prijs voor het AH-menu: liefst 47 euro, en dat terwijl de gebruikelijke prijs voor een 3-gangen menuutje (zie website restaurant) zeker 50% lager ligt...........voelt niet erg fijn aan!
Partner had visgerechten, en dat moet eerlijk gezegd worden, daar viel verder niets op aan te merken: mooi opgemaakt, goede garing en veel smaak. Chapeau! Maar hoe anders mijn vleesgerechten: de carpaccio was voorspelbaar: gooi wat sla op een bord, leg daar wat dun gesneden vlees overheen, dressing erover, 3 stukjes semi-parmezaanse kaas en klaar. Werkelijk saai en smaakloos. Dan het hoofdgerecht: diamanthandel met mosterdsaus. De saus was verrukkelijk, wel blunder dat vlees verschillende garing had: van rauw tot te doorbakken. Er was trouwens ook niet gevraagd om de gewenste garing. Bediening was niet berekend op vol restaurant, bv pas bij het hoofdgerecht werd geconstateerd dat er nog geen drankjes waren geserveerd (er was ook niet om gevraagd....). Partner vroeg wat gerecht " vis of de dag" was. Antwoord zalm terwijl bij andere tafels werd aangegeven " roodbaars" , hetgeen ook weer te denken geeft. Toetje was twee maal kaasplanken. Daar kan weinig fout aan aan behalve het in gelijke porties snijden van de kaasjes, hetgeen klaarblijkelijk ook teveel was gevraagd van de garde. Al met al een echte afknapper.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg goed culinair gegeten in een gemoedelijke ambiance. Bediening was zeer gastvrij. Echt een restaurant waar men met plezier mooie maaltijden serveert en het gasten naar hun zin maakt.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gisteravond bij Reube mogen eten! Het drie gangen menu met klein aperatif was heerlijk! De service van de gastvrouw was super! Ze dacht werkelijk overal aan.
Hier neem ik anderen zeker nog eens mee terug.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben hier gegeten naar aanleiding van de ah restaurantactie. Het eten was heerlijk. Bediening attent en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Goed gegeten, mooi opgediend. Vooral het voorgerecht zag er super uit. Vriendelijk personeel. Snelle service. Gezellig ingericht
jaap E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Klasse restaurant, smaakvolle mooi opgemaakte gerechten, gulle chef, goed glas whisky, goed glas wijn. Absolute aanrader, wij gaan zeker terug.
judithenco V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
gezellig restaurant. met oud en nieuw een menu hier gegeten. was allemaal goed verzorgd en erg lekker. leuke bediening en heerlijke wijn. een aanrader!
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heb met mijn partner hier heerlijk gegeten met oudjaar. Leuke samenstelling van het menu aangevuld met overheerlijke huiswijnen! Bediening was top!
Een terugkomen waard.
Hans-van-Roekel .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, sfeervolle ambiance en gastvrije ontvangst; een echte aanrader. Hier komen we zeker terug.
Het restaurant lig op korte afstand van het Vrijthof in een staar met meerdere restaurants. Op drukke dagen kun je in deze buurt meestal nog goed terecht.