Reube Royale

Tongersestraat 23 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Reube Royale

In het oude Quartier Latin aan de Tongersestraat vindt u ons. Slechts 4 minuten vanaf het Vrijthof of O.L.Vrouweplein

Wij zijn dat, wat onze gasten over ons schrijven.

Gasten beleven Reube Royale met 8,8 ( > 500 reviews): thuisgevoel warme deken plaatjes super service chapeau passie sfeervol zalig ambiance relaxed betaalbaar avond tafelen no-nonsense fijne stoelen golden oldies liefde goed geprijsde wijnen verwennen prima betaalbare wijnen mooi glaswerk

Menuprijzen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Reube Royale

Hans J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het is een sfeervol restaurant met lekkere stoelen. De bediening is zeer aangenaam. De eigenaar staat zelf in de keuken en maakt heerlijke mooi opgemaakte gerechten!
Pekoma .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten! We kregen alle tijd, veel ruimte om te genieten van de mooie gerechten. De kok en zijn vrouw zijn duidelijk liefhebbers.
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten.
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten bijzonder lekker voor gerecht,hoofd gerecht niets op aan te merken. Al met al een fijn all-in arrangement. Top bediening
joubachs U.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Verward. 3-gangen menu normaal € 29,95 p.p. AH aktie 2e menu gratis, via AH speciale menu-kaart, dezelfde keuze-mogelijkheden, € 49,50 voor 2 personen. Waar is het gratis menu in deze?
Wordt nog leuker als je zou kiezen voor AH-complet via de speciale AH menu-kaart. Zelfde keuze-mogelijkheden als normaal of 2e menu gratis, maar prijs wordt dan plotseling € 44,95 p.p. Dit is weliswaar incl. Aperitief, 2 glazen huiswijn, tafelwater en aangeklede koffie.
Vraag in dit hele verhaal: waar is in vredesnaam het 2e menu gratis
gerard M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten Ontvangst was zeer vriendelijk .De jassen werden aangenomen.
Diner was heerlijk, bediening was goed.
Heel vriendelijk personeel
we komen zeker nog eens terug
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De sfeer in het restaurant was rustig en gezellig. We werden gastvrij ontvangen door de vriendelijke gastvrouw en de kok. Het menu zag er goed uit, was lekker, de porties waren goed, eveneens de opmaak van de borden.
We hebben een fijne en voldane avond genoten in dit restaurant en we komen zeker terug.
T K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben een zeer gezellige avond gehad. Eten was lekker en prijs kwaliteit verhouding was goed. Wij hadden de tijd maar het wachten was, vooral voor het hoofdgerecht, redelijk lang.
lkeulers51 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben een menu gegeten van een verrassende kwaliteit vooral het voorgerecht was lekker. Heet hoofgerecht was ook goed. Alom een gezellige avond gehad met heerlijke gerechten.
Marjo E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
zoals het hoort . vriendelijk maar ook gezellig . Het eten was op een hoog niveau . niets op aan te merken . Geen poes pas .Alles werd goed uitgelegd . Ook de kok gaf een goede en vriendelijke uitleg .
marijke D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben hier lekker gegeten! De aandacht van de bediening was in een woord top! Er werd uitgebreid meegedacht aan het feit dat ik geen suiker mag eten. Als we dichter in de buurt zouden wonen zouden we zeker vaker komen maar de afstand Groningen Maastricht is toch wat ver.
susanne B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met AH actie gegeten. Het eten was prima/ de opdiening heel mooi. er was serieus aandacht aan het eten besteed en de gastvrouw was uiterst vriendelijk. We hebben wel iets aan de lange kant moeten wachten op de gerechten. Maar omdat het er zo mooi uitzag, zal het daar wel aan liggen. Uiteindelijk waren we toch niet echt spotgoedkoop uit: 73 euro met 2 personen. alles bij elkaar: een heel leuk avondje met lekker eten.
wim B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Fantastische voorgerechten; o.a. zalm op 4 verschillende wijzes geserveerd en voortreffelijke hoofdgerechten: trio van vis en kalsfoester met overheerlijke stroganoff saus. Allemaal flinke porties! Prima wijn als begeleider en de kaas met oude port was een mooie uitsmijter!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Malou E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk met zn tweeen kunnen dineren. Huiselijk kleinschalig restaurant waar de eigenaars nog aan je tafel komen. Door personeelstekort duurde het soms wat langer maar daardoor konden we uitgebreid tafelen. Het menu is niet groot maar zit goed in elkaar. Mooie goed uitgebalanceerde gerechten. De wijnkaart is erg goed.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg over de mogelijkheden. Attente bediening gedurende de avond. Gerechten heerlijk en mooi gepresenteerd. Kortom voor herhaling vatbaar.
Xavier P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede service, de gerechten zijn precies wat je nodig hebt qua hoeveelheid, hoeft niet meer, en zeker niet minder maar het is veel te duur...
Elianne W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ontzettend lekker gegeten, goede kwaliteit, snelle service, wel erg weinig groente en een tikje oudbollige inrichting en saaie muziek!
rvdrongelen56 V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zijn er voor het eerst gaan eten. Bediening vriendelijk. Sfeer goed, niet modern of luxe maar gezellig. Gerechten werden in juist tempo op tafel gezet. Heerlijk gegeten en met voldaan gevoel vertrokken.
Mia O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een markant Maastrichts restaurant waar we plezierig en smaakvol gedineerd
in een prettige sfeer.
Een notitie: Ietsje meer licht op tafel zou wel fijn zijn.