Retro Fondue Restaurant Strijp-S

Klokgebouw 52 5617 AB Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Retro Fondue Restaurant Strijp-S

Retro fondue in Eindhoven

Retro Fondue Restaurant Strijp-S bevindt zich in de voormalige 'omkleedkelder' van de Philips Gereedschapsmakerij. De ruimte is omgetoverd tot een bijzondere plek, waarbij alle authentieke onderdelen intact zijn gelaten. Hier eet je fondue geheel in jaren 70 stijl, met vlees, vis of met groenten. In olie, bouillon of kaasfondue, gezellig met je vrienden!

Meer informatie over restaurant Retro Fondue Restaurant Strijp-S

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

• Huisdieren welkom , Open op zondag , Wi-Fi
Voordelig
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bijzondere ervaring in een wasruimte van een voormalige gereedschappen fabriek. Veel originele details zijn er nog. Erg leuk zijn de wasbakken op rij. De lockers boven de omkleedruimte. Daarnaast zijn de vele bijgerechten naast de fondu geserveerd bijzonder van smaak. De service is zeer goed. De sfeer; je waant je in de jaren 80 net als al het serviesgoed, de potten en de pannen.
Robert Jan M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Wat een lekkere en gezellige ervaring in een historisch industriële omgeving. Nostalgie maar dan met de kwaliteit En variëteit van nu. Dit zijn etentjes die je niet vergeet. Retro slaat zowel op de ruimte als op het jaren 70 gevoel. Fondue in bouillon of olie, en kaasfondue. Heerlijk vlees of vis en verrassende salades.
Credoadvies .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Visfondue: ruime sortering vis, frisse salades erbij en het geheel zag er piekfijn uit (kan zó in 'n kookboek). Ja, je moet de vis zelf op tijd uit de bouillon halen haha.
Service vriendelijk met plezierige uitleg en 'n terechte waarschuwing voor hete spullen.
Decor oorspronkelijk en origineel. Tja deze ruimte bevindt zich nu eenmaal op -1 nivo, dus geen ramen.
ClauvO .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016

Grappige locatie ! Verschillende soorten fondue! Heel goed verzorgd, soepje vooraf en bij de kaasfondue mooie bijgerechten en verschillende soorten brood en groenten.
Astrid E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Zeer goede bediening en uitleg over de diverse gerechten, leuke entourage. Zowel de vis- als de vleesfondue waren erg lekker.
Jveldboer .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het was de tweede keer. Leuk en gezellig om zo te eten. Goed en conform verwachting. Hele vriendelijke bediening. En als je wat extra wilt, kan dat. Onthouden!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hadden hier gereserveerd met onze laatste AH spaarkaart. De entree van het gebouw konden we eerst niet goed vinden, maar na een rondje om het Ketelhuis waren we binnen. Het restaurant ziet er met recht retro uit. Voor de AH actie mag je kiezen uit 1 soort fondue met z'n tweeën. Wij kozen voor de visfondue met bouillon, en dat was heerlijk. Erbij werden brood, sausjes en diverse salades geserveerd. Alles kon worden aangevuld, ook de vis. Wij hadden echter ruim voldoende aan de geleverde porties.
Ook de kerrie-knoflooksoep vooraf en de parfait van rode vruchten na waren erg lekker. Wij hadden onze jassen over onze stoel gehangen en niet achter de grijze deur waar we bij binnenkomst op waren gewezen. Achteraf niet zo slim van ons, want ze roken enorm naar fondue. Een mooi leermomentje voor een volgend bezoek!
Maya J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Genoten van de visfondue in olie... de geur alleen al deed me aan vroeger denken! Leuke omgeving en de jaren zeventig aankleding maakte het helemaal af. De vis was prima, veel verschillende soorten en allemaal snel klaar in de olie. Onze tafelgenoten hadden voor de vleesfondue II gekozen en ook die was prima verzorgd. Het in koffie gemarineerd lamsvlees was favoriet! Eventueel kon de vis en het vlees nog bijgevuld worden maar dat was voor ons niet nodig, de porties waren voldoende.
Astrid241 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Wij zijn echte kaasfondue liefhebbers en waren dan ook aangenaam verrast dat in een kelder dit tijdelijke retro fondue restaurant al een tijdje zijn deuren heeft geopend.
Niet standaard is wel het sleutelwoord en daardoor erg leuk en verrassend. Vriendelijke en vlotte bediening. Overzichtelijke kaart met alle varianten fondue, wij hebben de kaas fondue gekozen. Vooraf een heerlijke soep en daarna een lekker fondue met heerlijke salades erbij en voldoende brood en rauwkost + fruit om lekker in de fondue te dippen. Je kunt alles bijvragen en dat voor een prima prijs. Dus een dikke aanrader....

Lonybert .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Geweldige ambiance, geheel in stijl van oranje/bruine periode. Wel zoeken naar het toilet en je kunt je afvragen hoe lang het gebouw nog overeind blijft staan. Leuk om een keer gegeten te hebben, goed verzorgd. Eten niet overdadig veel maar voor ons genoeg, je kunt ook nog wat bij vragen. Nette, aardige bediening. Niet je beste kleren aan doen want uiteraard stinkt alles naar de olie als je daar eet!
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het decor is ons welbekend, fantastisch industrieel! We hadden de luxe vleesfondue en deze was heerlijk, met name het in koffie gemarineerde lam!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wat een heerlijke avond hebben wij (gezin, 4 personen) gehad. Via de AH actie hier terecht gekomen. Gastvrij ontvangen, gezellige ongedwongen sfeer. Alles wordt prima uitgelegd en aangevuld. Heerlijke kerrie-wortelsoep vooraf. Daarnaa vleesfondue met lekkere salades, brood en sausjes en een heerlijk nagerecht. Zonder AH actie vind ik het wel erg prijzig maar met de korting was het prima te doen. Voor mijn jongens was het leuk om een keer kennis te maken met fondue.
Harriehazenberg .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Back to de 70's. In een post-apocalyptisch decor, lekker braaien in pannetjes van brabantia. Erg geschikt om met een gezelschap te doen. Wij hadden de vleesfondue luxe. Super vlees, prima salades, sausjes mochten wat spannender. Soepje vooraf, ijsje na... Kortom een leuke nostalgische avond.
Fleur1321 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Wij hadden de luxe vlees bouillon. Wel vond ik het jammer dat het niet mogelijk was om een kleine kaas fondu erbij te krijgen. Maar verder was alles erg lekker.
Drakootje .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
De vis was van zeer goede kwaliteit. In bouillon fonduen is een echte aanrader! Bediening was attent en oplettend. Je kleding ruikt wel een beetje, maar het viel nog mee! Wel handig dat je jassen in garderobe kan ophangen.
Decor apart, leuk met ouderwetse Brabantia fondue stellen en borden.
Karenkortooms .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het was heerlijk ouderwets fonduen. Er was goed rekening gehouden met een verzoekje van ons betreffende verlichting. Meer dan genoeg vlees en vis, lekker vers brood.
Alleen moeten we de volgende keer onze jassen toch maar ophangen in de garderobe want ik had de dag erna weer die retro-geur van oliefondue in mijn kleren zitten.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Ontheroadagain .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Origineel en lekker back to 70, ik vind het heerlijk om zo een avondje door te brengen, apart interieur maar zeker gezellig een zeer aanbeveling in Eindhoven!
KcW .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Aparte locatie, weinig aan verandert, een stijl waar je van moet houden. Bediening onder mate, weinig service. Eten teveel gekruid, ook de salade was van alles door elkaar gemengd. Fondue met bouillon duurde te lang voordat het vlees goed gaar is. Ventilatie zeer onder mate, naderhand stonk alles naar fondue. Slechte prijs/kwaliteitsverhouding, alleen uitgeprobeerd door de AH actie, anders zeker niet waard voor het geld. Komen ook nooit meer terug en geen aanrader helaas.
Marga.lurvink .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
hartstikke gezellige locatie, prima eten en leuk enthousiast personeel.
enige minpuntje is dat het geluid hard klinkt.
Peetersanja86 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Met de ah actie hier gegeten. Vleesfondue en groentjesfondue. Erg lekker. De rekening wordt wel enorm als we niet de kortingskaarten hadden. Leuk decor, wel erg gehorig. Prima service.