Resy's Restaurant

Meer informatie over restaurant Resy's Restaurant

• Terras
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De ontvangst was al super bij binnenkomst, net als de bediening. Hetveten was zalig, vooral de Ierse ribeye, echt heerlijk. Onze zoon was jarig en bij de rtelefonische reservering doorgegeven. Bij binnenkomst werd hij gefeliciteerd en bij het desert hadden ze iets speciaals gedaan, echt top. Maar ook zonder die extra's is dit een bijzonder gemoedelijk en gezellig restaurant.
Ronmulders .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Ongelooflijk lekker gegeten met een zeer aimabele bediening. Zalm in ham is heerlijk en de kalfslever met ui appel en spekjes geweldig. De bij gerechten zijn voortreffelijk, met name de huisgemaakte appelcompote.
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Met een gezelschap eten in dit restaurant is beslist geen straf, onze groep was niet groot (7),
maar achter ons was een grotere groep (+10). Doordat het zo laag is heb je wel veel rumoer.
Maar de bediening liep zeer vlotjes, ze waren attent en aardig.
Ook over het eten kan ik kort zijn, was heel lekker.
Maar wat een grote kaart, zelf als wildliefhebber was het lastig kiezen, Ree biefstuk met pesto saus of een herten biefstuk in portsaus? Ik koos het laatste, een zeer mals (gelukkig) niet te groot stukje vlees. raad 'm aan.
Om mij heen werd gekozen voor schol( grote knaap), Entrecote met een schimmelklaassaus.
Ossenhaas, maar voor allemaal gold hetzelfde; het was lekker.
Vooraf hadden verschillende waaronder ik en schaaltje gebakken mosselen met een knoflooksaus, zelf vond ik deze niet heel bijzonder, maar mijn tafelgenoten dachten daar anders over.
kortom met nog wat koffie en lekkers op een schaaltje hebben we een heerlijke avond gehad met lekker eten
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Lekker gegeten, sfeer is erg prettig en bediening is OK. Wel wat aan de prijzige kant. Ik zou hier opnieuw gaan eten.

Het eten was met name erg veel. Je krijgt ontzettend veel bijgerechten. Ik had zelf de pittge kipreepjes, die niet zo heel erg pittig waren. Verder was het eten erg lekker. De grote hoeveelheid bijgerechten rechtvaardigd de prijs enigszins...

De bediening was prima. Wat wel wat jammer was het gesleep met het bord buiten de kaart om. Ook omdat dit bord dan weer tegen een stoel of tafel gezet moest worden. Dat is minder erg als daar geen gasten aan zitten te eten, maar als dat wel het geval is komt dat niet erg prettig over.

De huiselijke sfeer is bijzonder prettig. Ook ziet het er niet zo wijds uit door strategisch geplaatste muurtjes.
Kuiperm .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Heel leuk restaurant. En zo gezellig personeel/eigenaar! Heel vriendelijk en aardig.
Heerlijk gegeten. Gaan zeker vaker naar dit restaurant.
Steneveld .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Met z'n vieren een zeer gezellige en geslaagde avond gehad.
Genoten van het eten en de vriendelijke ongedwongen bediening.
Een uitgebreide keuze dankzij het krijtbord naast de menukaart waaronder ook exotische gerechten.
Omdat wij buitenlandse gasten hadden was het ook zeer praktisch dat er engelstalige menukaarten aanwezig waren.
Dankzij het mooie weer konden we buiten zitten wat de avond nog prettiger maakte.
Enige minpuntje was misschien de beperkte wijnkaart, hoewel de gekozen wijn uitstekend smaakte. Wij komen hier zeker terug.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Een gezellige en smaakvolle avond gehad in dit huiselijk ingerichte restaurant. De uitgebreide menukaart (aangevuld met diverse specialiteiten) biedt voor ieder wat wils. Alle gerechten waren heerlijk bereid en werden geserveerd met voldoende extra's, zoals toast, groente, friet en salade. Vriendelijke en attente bediening. Kortom, een prima locatie voor iedereen die sfeervol wil dineren voor een aantrekkelijke prijs!
Henkdeb .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Met vier personen gegeten. Allemaal wat anders. Je zou dit restaurant een huiskamer restaurant kunnen noemen. Erg gezellig en gemoedelijk. Vriendelijke en goede bediening. Voorgerechten eendenborst, gebakken gamba's, meloen met ham en garnalen cocktail. Standaard hier is een mandje met vers brood en 2 soorten boter. Bij de voorgerechten wordt, waar dat lekker bij is, warme toast geserveerd. Hoofdgerechten, tonijnmoot, zalm in een jasje, hele schol en boeren schnitzel. Erg lekker allemaal. Standaard serveert Resy patatjes, aardappel gratine, warme groente, zelf gemaakt zoetzure salade en appel compote.
Alles erg lekker. Als dessert hebben we koffie en likeur genomen. Er was geen plaats meer voor een ruimer dessert. Naar onze mening 1 van de beste restaurants in Ede.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
Vorige week hier gegeten. Bij binnenkomst vond ik het restaurant er een beetje kil uitzien, persoonlijk vind ik opgedekte tafels sfeervoller staan. De kaart is, mede door het krijtbord, zeer uitgebreid, wat de keuze niet makkelijk maakt. Voorgerechten waren prima en ook de hoofdgerechten waren niet uitmuntend, maar zeker niet slecht. De bediening was op deze rustige maandag niet overdreven aanwezig, maar zeer attent en vriendelijk. Klein puntje van kritiek: Zebrabiefstuk op de kaart vind ik persoonlijk niet nodig.
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
de bediening was slecht,er kon niet geserveerd worden achter langs.het moest over de hoofden van de eters aan de voorkant van de tafel bij het serveren viel er een glas wijn over onze kleindochter heen, na 3x sorry gezegd te hebben werd dit afgedaan.nadat we zelf de tafel met onze servetten droog hebben gemaakt, en daarna om nieuw servetten moesten vragen het was zo donker aan tafel, dat iemand in ons gezelschap de sliptong niet kon fileren, op de vraag of daar iets aan gedaan kon worden , kregen wij als antwoord dat de verlichting niet hoger kon en als de keuken tijd heeft kan de tong wel gefileerd worden; al met al hebben wij ruim 300 euro betaald om ontevreden naar huis te gaan.
Petervl57 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Resy's is een gezellig restaurant, met vriendelijke attente bediening, een uitgebreide menukaart (en ook altijd wat dagextra's op de schoolborden. Je eet er eten van redelijke kwaliteit tegen redelijke prijzen.
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Het restaurant is gelegen is een rustig deel van historisch Ede. Voor de dinsdagavond zaten er aardig wat mensen.Op die dag kun je onbeperkt aan de gamba's en spareribs. Wij namen vooraf kangoeroe en geitenkaas en als hoofdgerecht gamba's en 'ossenhaasje'. Alles was uitstekend van smaak, de borden superwarm: niets te klagen. De extra's, zoals groente en aardappeltjes, waren verrassend van keuze en aantrekkelijk opgemaakt. De bediening was voor ons net iets te enthousiast. Overal werden gamba's en spareribs bijbesteld. Hiermee trek je duidelijk klanten aan op de normaal zo rustige dinsdagavond. Muziek was niet te hard en de entourage netjes, maar niet bijzonder. Prima sfeer en lekker gegeten.
Ruudkok .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Erg lekker eten, vriendelijk personeel en een uitgebreide en gevarieerde kaart. Op de kaart zijn vaak ook leuke specialiteiten te vinden. Zo heb ik laatst kangeroe en kameel gegeten, erg lekker, en ook vooral leuk om te proberen. Ook de bijgerechten zijn erg lekker, dit is namelijk een van de weinige restaurants waar ik de groente niet enkel als decoratie zie, maar daadwerkelijk opeet.
Bdeboer .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Met z'n vieren hebben wij hier heel lekker gegeten. Het lijkt van de buitenkant een klein restaurant, maar van binnen is het ruim opgezet. De sfeer is warm, welkom, huiselijk en toch ook wat modern.
Grote keuze op de kaart, meestal is dat niet positief, maar in dit geval wel! Ik koos als voorgerecht gamba's gebakken in ui, knoflook en tomaat. De gamba's waren niet droog en doorbakken en de overige ingrediënten vulden de smaak van de gamba's goed aan. Hoofdgerecht was de ossenhaas met roomsaus. Vooral het hoofdgerecht kan ik aanraden! Goed bereide, rose doorbakken ossenhaas.
De anderen bestelden onder andere: kalfslever, hollandse garnalen cocktail (voorgerecht) en slakken (voorgerecht). De hollandse garnalen waren gekozen, omdat deze niet zo zwaar op de maag lagen en smaakten erg goed, een beetje fris. Er is mij vertelt dat de lever en de slakken ook erg goed smaakten. Bij de gerechten hebben wij verschillende wijnen gedronken. Een droge witte wijn en een rode zoete wijn. De bediening heeft hierbij de juiste keuze wijn voor ons gemaakt.
We werden goed bediend. We hoefden niet lang te wachten. Daarnaast hebben we ook erg met de man kunnen lachen!
Hij leek verstand van zaken te hebben en kon goed meepraten over de gerechten en bereidingen ervan.
Buiten zitten kan hier ook erg goed, hoewel dat op de website niet direct blijkt. Onder de druiventrossen is het erg sfeervol!
Opvallend vond ik dat er op het toilet zelfs een haarspray stond voor de gasten.
We komen hier zeker nog een keer terug!