Resto VanHarte Utrecht Kanaleneiland

Vrijdag 17:30 - 19:30
Zaterdag en Zondag Gesloten
Willie Z.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Ongedwongen sfeer altijd een leuke activiteit er bij van muziek of optreden ,alle culturen door elkaar , leuk personeel, en lekker eten, altijd rekening houdend met diëten van gasten kom er heel graag zelf een tijdje niet geweest wegens ziekte , ik hebt ze erg gemist !!! Dus ga ik morgen er gauw weer eten gezellig !! Dus ik beveel het aan
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Ik was er afgelopen dinsdag voor het eerste keer: een geweldige plek. Zo'n warm ontvangst en leuke zweer maak je zelden mee in welk plek dan ook. Mijn mede-eters waren een leuke, gezellige mix mensen.
En dan het eten! De beste maal die ik in maanden heb gehad. De menu was gebouwd uit verrassend combinaties van smaken; een deel van de ingrediënten kwamen uit eigen tuin ook! lekker en hoog van kwaliteit. Ik geniet nog steeds na.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Gister voor het eerst bij Resto van Harte gegeten. Voor €6,- krijg je een fantastische 3gangen-maaltijd, gemaakt van verse ingrediënten. Vooral de haringsalade en het toetje van kwark met Bastogne en kersen waren subliem. Je kunt extra bijscheppen, als je een grote eter bent. Water wordt ook steeds aangevuld, wat heel fijn is. De bediening is heel attent en erg vriendelijk. Ze maken tijd voor een praatje. De lokatie is van binnen ruim en eenvoudig. Gister hebben we heerlijk buiten gegeten op het ruime terras, wat heerlijk was met de ondergaande zon. Kortom, echt een goed en gezellig restaurant voor mensen die niet graag alleen eten.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Resto VanHarte Kanaleneiland is voor mij dé plek om buurtgenoten te ontmoeten en nieuwe vrienden te leren kennen tijdens een heerlijk driegangen menu.
Alle keren dat ik er heb gegeten wist men mij weer te verrassen met een grote diversiteit aan gerechten. Er wordt halal en met biologische producten, vaak uit eigen tuin, gekookt. De tafels zijn keurig verzorgd en met aandacht gedekt. Het eten wordt voorbereid en opgediend met heel veel liefde door een team van vrijwilligers.
Tussen de gangen door is er, op vrijwel elke dinsdag- en vrijdagavond, een culturele of muzikale activiteit. Dit geeft het samenzijn een extra dimensie.
Nieuwsgierig geworden? Kom dan zelf ook eens kijken en proeven. Wel even bellen om te reserveren, dat kan ruim van te voren of uiterlijk op de zelfde dag tot 12:30 uur.