Resto VanHarte Rotterdam Oude Noorden

Meer informatie over restaurant Resto VanHarte Rotterdam Oude Noorden

Erg voordelig
Helena B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Ik ga hier regelmatig eten. Over het algemeen vind ik het eten heel erg lekker. En dat voor die prijs. Je zit wel met meerdere mensen aan tafel, dus het is niet geschikt voor een romantisch diner ;-)
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Heerlijk eten geserveerd door vriendelijke mensen. Met vreemde mensen aan tafel zitten leidt tot ontzettend leuke gesprekken en nieuwe contacten. De ambiance is misschien minder sfeervol, maar het eten is echt kwaliteit.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2013
Hier gegeten tussen buurtbewoners.Even wennen aan de gebruiken van deze eetgelegenheid. Het is een drie gangen- menu wat er wordt geserveerd nadat de kok het menu heeft verteld. Je moet even de tijd nemen maar het eten is prima. Je zit met anderen aan tafel het geen je moet bevallen.
Redelijke bediening. Voor 6 euro een zeer goede prijs kwaliteit verhouding .
Vlietje .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Heerlijk driegangen diner gegeten in bijzondere sfeer! Door met veeldvreemde mensen aan tafel te zitten is even een stap maar levert leuke en vernieuwende gesprekken op en maakt Resto tot een mooie afwisseling.Zeker een aanrader.