Resto A4 Wegrestaurant

Meer informatie over restaurant Resto A4 Wegrestaurant

7,1
O'Neill O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij kwamen met een groepje hier eten. Hele lieve dames die hier werken, vlotte bediening. Alles werd optijd naar tafel gebracht. Het eten smaakt heerlijk. Mooiste restaurant op de a4. Komen gauw weer terug.
super bedankt voor uw mooi compliment en graag tot ziens
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Vandaag hier zalig gegeten, saté van de haas- schotel met gebakken aardappel. Je krijgt heel veel voor een nette prijs.Aanrader! Mijn dis genoot had de kipstukjes met groente en saus salade erbij.Super aardige dames.
Bedankt voor deze aardige woorden en graag tot ziens!!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wegrestaurant boven de A4 naast La Place, bij de truckers bar.
Vriendelijke en snelle bediening.
Eenvoudig decor met een goede dagschotel voor een redelijke prijs.
Veel mensen lopen door naar het restaurant er naast, maar het is zeker de moeite waard om hier te gaan eten.
dank u voor deze fijne recensie....zien u graag nog eens terug !!
Denny S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Eet meestal Tosti, s tussen de middag, maar ook voor een lekker bordje sparibs kan je er ook terecht.
Lekkere salades en bijgerechten.
Geen moeilijk gedoe..gewoon simpel en lekker!
Simpele reactie.....dank u wel voor uw compliment
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Samen met een vriendinnetje heerlijk zigeuner schnitzel genomen. Was echt heerlijk. Aardapeltjes super lekker. Gezellige sfeer en gastvrije bediening .
Dank u voor dit fijne compliment, graag tot een volgende keer!
Gertjan W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Op maandag 24 augustus heb ik wederom bij restotruck a4 weer een hapje gegeten.
Altijd vriendelijke bediening met een goede service .
Ik heb daar een Jagerschnitsel met heerlijke gebakken aardappeltjes op en met een fris schaaltje sla er bij gewoon top
ga zo door
Wij blijven zeker zo doorgaan, worden telkens weer blij van tevreden gasten
Koekelille .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
2 dagen achter elkaar gegeten moet genoeg zeggen is echt heerlijk en vooral de aardappeltjes zijn heerlijk bediening vriendelijk en stond er van te kijken hoe snel ik mn eten kreeg tot de volgende keer!!!
en weer een tevreden gast....heerlijk is dat !!!
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Gezellige bediening, aan een tafeltje gaan zitten je kan ook aanschuiven bij de truckers bar.Had verwacht dat de prijzen hoog waren, maar voor een carpaccio €9,95 valt mee, mooi opgemaakt en verse sla erop, wat te dik gesneden maar goed van smaak.
Ze hebben ook dagschotels met toetje voor €17,95.
Gekozen voor de Jagerschnitzel met sla en gebakken aardappeltjes.Was niet slecht, grote knapperige schnitzel (geen kalf) met beetje saus erop en schaaltje vers gebakken aardappeltjes en koude sallade erbij! (goed gekoeld). Schijnt dat Rob de Geus blij was met dit restaurant, maar wij konden de sticker niet vinden, ook niet naar gevraagd. Prima te eten.
Dank u voor uw recensie, de sticker is door Rob op de deur geplakt !!!!
Graag tot een volgende keer.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
wegrestaurant boven de A4 naast La Place, hier krijg je nog service, vriendelijke bediening, vlot en aardig. lekkere dagschotel gegeten vers gemaakt met verse ingredienten. voor een leuke redelijke prijs. lekkere koffie
Dank u voor uw recensie.....wat u omschrijft is waar wij voor staan !!!!
graag tot een volgende keer !!