Resto A4 Wegrestaurant

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Resto A4 Wegrestaurant

denniz .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Nooit gaan zitten waar het leeg is... dat bewees maar weer waarom het druk bij de buren is :-( toch gedaan, dom! Bediening ; attent, informeel en gemakkelijk. De bestelling werd snel opgenomen, verse jus! Gelukkig... de bordjes die we bestelden waren ...ehhh minder. Op bordje kwam een broodje brughamburger met frites. Een hamburger bakken lukt niet. Rauw van binnen. Hoe rauw? Nou gewoon: echt rauw. Bacon: zwart gebakken van een hete plaat. Stukken verkoold bacon aan alle kanten. Het gebakken eitje kwam van dezelfde hete bron en was een soort zwarte schrijf geworden. Verkoolde kanten rondom en keihard van binnen. Deze heb ik terugvallen gaan. Bediening meldde dat zij dit ook niet zou eten... vraagje: waarom serveer je iets uit waarvan je zelf denkt dat het niet deugt? Eitje terug naar keuken: reactie kok op bediening : “oh dat ei!, ja dat dacht ik al”. 3 menuten later: acceptabel ei terug op apart schoteltje. Kaas: veel te heet gemaakt: donker bruin en hard. Bediening kwam nog melden dat de burger, die inmiddels opnieuw is gebakken dat je er niet ziek van kan worden het was immers rundvlees.... kortom: beroerde bereiding: Dan flikker je alles op een half rauwe burger, sausje erover en hoppa naar de onwetende klant. Lekker belangrijk. De vraag is nu: staat hier een kokkie dat er niets van kan? staat hier een kokkie die het geen moer interesseert? Of beide? Alle drie zeer, zeer zorgelijk. Uit beleefdheid maar niet verder gezeurd, we hadden nog een lange zakelijke avond te gaan in Den Haag. Ik snap nu dat La Plce beduidend meer klanten had. Volgende keer weer instinct volgen. Ik schrijf niet heel vaak een recensie, maar soms Heb je het gevoel dat er heel snel ingegrepen moet worden.
O'Neill O.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij kwamen met een groepje hier eten. Hele lieve dames die hier werken, vlotte bediening. Alles werd optijd naar tafel gebracht. Het eten smaakt heerlijk. Mooiste restaurant op de a4. Komen gauw weer terug.
super bedankt voor uw mooi compliment en graag tot ziens
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Vandaag hier zalig gegeten, saté van de haas- schotel met gebakken aardappel. Je krijgt heel veel voor een nette prijs.Aanrader! Mijn dis genoot had de kipstukjes met groente en saus salade erbij.Super aardige dames.
Bedankt voor deze aardige woorden en graag tot ziens!!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wegrestaurant boven de A4 naast La Place, bij de truckers bar.
Vriendelijke en snelle bediening.
Eenvoudig decor met een goede dagschotel voor een redelijke prijs.
Veel mensen lopen door naar het restaurant er naast, maar het is zeker de moeite waard om hier te gaan eten.
dank u voor deze fijne recensie....zien u graag nog eens terug !!
Denny S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Eet meestal Tosti, s tussen de middag, maar ook voor een lekker bordje sparibs kan je er ook terecht.
Lekkere salades en bijgerechten.
Geen moeilijk gedoe..gewoon simpel en lekker!
Simpele reactie.....dank u wel voor uw compliment
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Samen met een vriendinnetje heerlijk zigeuner schnitzel genomen. Was echt heerlijk. Aardapeltjes super lekker. Gezellige sfeer en gastvrije bediening .
Dank u voor dit fijne compliment, graag tot een volgende keer!
Gertjan W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Op maandag 24 augustus heb ik wederom bij restotruck a4 weer een hapje gegeten.
Altijd vriendelijke bediening met een goede service .
Ik heb daar een Jagerschnitsel met heerlijke gebakken aardappeltjes op en met een fris schaaltje sla er bij gewoon top
ga zo door
Wij blijven zeker zo doorgaan, worden telkens weer blij van tevreden gasten
koekelille .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
2 dagen achter elkaar gegeten moet genoeg zeggen is echt heerlijk en vooral de aardappeltjes zijn heerlijk bediening vriendelijk en stond er van te kijken hoe snel ik mn eten kreeg tot de volgende keer!!!
en weer een tevreden gast....heerlijk is dat !!!
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Gezellige bediening, aan een tafeltje gaan zitten je kan ook aanschuiven bij de truckers bar.Had verwacht dat de prijzen hoog waren, maar voor een carpaccio €9,95 valt mee, mooi opgemaakt en verse sla erop, wat te dik gesneden maar goed van smaak.
Ze hebben ook dagschotels met toetje voor €17,95.
Gekozen voor de Jagerschnitzel met sla en gebakken aardappeltjes.Was niet slecht, grote knapperige schnitzel (geen kalf) met beetje saus erop en schaaltje vers gebakken aardappeltjes en koude sallade erbij! (goed gekoeld). Schijnt dat Rob de Geus blij was met dit restaurant, maar wij konden de sticker niet vinden, ook niet naar gevraagd. Prima te eten.
Dank u voor uw recensie, de sticker is door Rob op de deur geplakt !!!!
Graag tot een volgende keer.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
wegrestaurant boven de A4 naast La Place, hier krijg je nog service, vriendelijke bediening, vlot en aardig. lekkere dagschotel gegeten vers gemaakt met verse ingredienten. voor een leuke redelijke prijs. lekkere koffie
Dank u voor uw recensie.....wat u omschrijft is waar wij voor staan !!!!
graag tot een volgende keer !!