Over het restaurant Restaurantje Nummer 7

Passie is eenvoudig

In een monumentaal pand, waarin de originele houten vloer en plafond schildering nog in tact zijn, zit Restaurantje nummer 7. Enthousiast personeel weet veel te vertellen over het eten en de bijpassende wijnen, of dat nou op het terras, restaurant of tijdens het prive dineren is. Hier geen zware borden vol, maar Franse eenvoud die met passie wordt gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Restaurantje Nummer 7

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,1
Hilary S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Beiden hebben we het Oosterschelde kreeften menu gekozen Zowel de amuse met brood, de vier de gerechten en de verrassing toe waren uitstekend van smaak en waren erg fraai gepresenteerd. Daarbij een ruime keuze uit alcoholische en niet alcoholische dranken, de goede bediening geeft graag uitleg zoveel over de drankkaart als het menu. Al met al een regelrechte aanrader, het Oosterschelde seizoen loop nog tot 15 juli.

Engelina66 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Geweldige ontvangst ! we mochten gewoon van de kaart kiezen !! dus niet een menuutje voor Iens klanten !!
Super gegeten ! en Heerlijk !! Wat een Service !! kortom SUPER !!
Elly & Arie
avantrier .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk glutenvrij gegeten. Als voorafje kreeg ik een lekker glutenvrij warm broodje met roomboter. Meestal wordt dat weggelaten. Het hoofdgerecht was prima en ook het nagerecht smaakte heerlijk.
De eigenaar was goed op de hoogte van glutenvrij eten. Vriendelijke eigenaar.
Leuke inrichting en het bestek was zelfs van hotelzilver.
Het is een echte aanrader!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit fijne restaurant. Kleinschalig, huiskamer setting. Bijzondere gerechten. Met prima wijnkeuze. Wel reserveren.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima gegeten met goede uitleg over wat er geserveerd werd ,dit restaurant is een aanrader en er werd keurig €35van de prijs afgetrokken vanwege de AH actie
woutrijneveld .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Een uitstekend restaurant met een zeer prettige bediening. Gezellig. Heerlijke gerechten. Onze complimenten. Wout en Jennie Rijneveld uit Sliedrecht
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fijne locatie, deskundige vriendelijke bediening, fraaie wijnen en mooie/smaakvolle opgediende gerechten,
Een locatie om terug te komen.
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Amuse was een niet samenhangend geheel. Blokje brood, heel tomaatje, wafeltje, beetje geraspte komkommer en " kreeftsoepje" dit laatste was een eetlepel. Niet bijzonder. Vooraf kalfstartaar, smakelijk. Hoofdgerecht was zalm met wat groente in sausje. Prima. Als laatste stukjes kaas en broodje met stroop. Wel aardig! goedkoopste wijn was 4,75.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk aspergemenu op het terras. Goede, vriendelijke en deskundige bediening. Mooi opgemaakte borden. Een heerlijke plaats om een avondje uit eten te gaan.
Pia N.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Mijn man en ik hebben een heerlijk seizoens 3 gangenmenu gegeten. Het eten was heerlijk en heel mooi en stijlvol geserveerd. Ook was de proeverij van 3 wijnen bij de 3 gangen erg goed gekozen.
Tjeerd de Jongh D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening.
Rekening viel wat tegen omdat het voorgerecht van het menu was gewijzigd en de twee overige gangen nu net zo duur waren (zelfs iets duurder) als het hele driegangen menu, waar dan nog de volle prijs van het gewijzigde voorgerecht bij kwam. Dat had wel duidelijker verteld mogen wo0rden.
H W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was leuk dat we gewoon van de kaart konden kiezen . Het bedrag van de AH actie werd in mindering ge bracht. Waren niet opdringerig met drank .! Leuke avond.
Cathrien J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
het eten, de bediening en de ambiance waren prima! Wij genoten van het aspergemenu dat tot in de details uitgesproken smakelijk was.
het was een zeer geslaagde avond!
dewijsangela .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Werkelijk heerlijke,culinaire schilderijtjes op het bord.
En wat een lieve correcte blonde jonge dame die onze gerechten serveerde.
Een 10 met griffel!
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellig en ontspannen sfeer, in een niet te grote ruimte. Een restaurant om terug te komen. Een pareltje in Middelbug. De gerechten zijn speels en verzorgd. Niet te grote porties gelukkig.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten; zeer vriendelijke en attente bediening. Eigenaar (?) die vol passie over het eten en bijpassende wijnen verteld.
Fantastische avond gehad.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prima gegeten, bovengemiddelde kwaliteit voor goede prijs. Leuke, mooie en verrassende wijnen op de kaart en ook nog eens met een redelijke prijs. Erg genoten van de "blanc de noire" uit de Pfalz en de Jurançon dessertwijn, die laatste werd per glas uitgeschonken. Eén van de betere restaurants uit de AH restaurantactie voorzover ik dat kan beoordelen.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Emile P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Met AH-restaurantbon alleszins betaalbaar. Prachtig opgemaakte gerechten en vriendelijke bediening. Goede en deskundige uitleg bij elk gerecht.
merdij .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, hier ben je echt een avondje uit!
Perfecte en zeer vriendelijke bediening en we komen zeker terug hier!
Een aanrader in Middelburg!