Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Verrassing dessert kaas
      Koffie compleet

Over het restaurant Restaurantje Nummer 7

Passie is eenvoudig

In een monumentaal pand, waarin de originele houten vloer en plafond schildering nog in tact zijn, zit Restaurantje nummer 7. Enthousiast personeel weet veel te vertellen over het eten en de bijpassende wijnen, of dat nou op het terras, restaurant of tijdens het prive dineren is. Hier geen zware borden vol, maar Franse eenvoud die met passie wordt gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Restaurantje Nummer 7

Philip S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
We hadden met de AH kaart gereserveerd, bij het reserveren had je de keuze uit een 3 verrassingsmenu's: vlees, vis en vegetarisch. Bij het opnemen van de bestelling bleek er alleen een verrassingsmenu te zijn...uiteindelijke mochten we aangeven wat we echt niet lusten....Het eten was zeer smakelijk echter werd gevraagd of we frietjes erbij wilden en later bleek dit op de rekening te staan. Ook de koffie die niet in de keuze nagerecht werd genoemd (maar waar je eigenlijk ook uit kon kiezen) stond op de rekening. Het eten was echt super maar het was uiteindelijk een beetje rommelig........
Hillery H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Gekozen voor het verrassingsmenu. Niet alles helemaal naar ons smaak maar dat lag toevallig aan ons en niet aan de kok. Prachtige wijnen. Dank & zeer graag tot ziens. Hartelijke groet uit Vianen.
Yntze Z.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Goede ambiance , prettige bediening en excellent eten in een mooie lay out.
Natasja L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Zo gastvrij, zo gezellig, zulk overheerlijk eten! Hier voel ik me elke keer weer zo welkom!
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Verrassingsmenu genomen. Heel verrassend. Leuke combinaties van verschillende ingrediënten. De avond was af. Uiterst vriendelijke en kundige bediening.
Diddy B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Met zorg, passie en creativiteit mooie gerechten.
Vriendelijke, gastvrije ontvangst en bediening
Kortom: genieten
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We hebben ons door Michiel later verrassen en het was een aangename verrassing, alle gangen waren heerlijk en bijzonder. Gauw maar weer eens gaan!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk eten, maar het drinken was wel aan de dure kant, €6 voor een fles water is best veel, waardoor de rekening toch nogal fors uitviel..
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Eten was prima maar niet uitstekend. Prijs kwaliteit behoorlijk onder de maat. Veel geld voor wat er op je bord lag. Bediening was vriendelijk maar erg jong.
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Als je met een Ah bon gaat eten, denk je dat je korting krijg, helaas moet ik dan constateren dat de wijn ect. exorbitant duur is (voorbeeld) 2 glaasjes prosecco € 17,80,- een glasje wijn € 6,90,- Dat val tegen.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Inmiddels alweer tijdje geleden dat we hier hadden gegeten.

We kozen het 3 gangen verrassingsmenu van de chef.

Heerlijke amuse en voorgerecht, hoofdgerecht was ook lekker echter verwacht ik een wat spannender hoofd ingrediënt dan zalm. Dessert zowel hartig als ook zoet was heerlijk.

Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Jeanne H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten, mooie ambiance met deskundig vriendelijk personeel
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Zeer goed, komen er zeker eens terug
Lfwaterman W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Waren hier al vaker geweest. Prima restaurant. Weer andere kaart. Genoten van het verrassingsmenu.
PP M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Perfect gegeten. Prima tijd tussen de gerechten. Goed wijnadvies en attente medewerkers. Wij hadden een fantastische avond.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk verassingsmenu met heerlijke wijnen en een perfecte bediening. Restaurant is top en valt wat ons betreft in de categorie net geen Michelin ster. Creaties waren iets te eenvoudig maar qua smaak wel top.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Tony N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Met het gezin hebben we heerlijk kunnen genieten van de fantastische gerechten met heerlijke wijnsuggesties.
Het surprise menu was werkelijk een zeer aangename verrassing!
Louise R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
We werden heel hartelijk ontvangen in een sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten, met heerlijk wijnarrangement. Prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. Een echte aanrader. Komen zeker terug!