Over het restaurant Restaurantje Nummer 7

Passie is eenvoudig

In een monumentaal pand, waarin de originele houten vloer en plafond schildering nog in tact zijn, zit Restaurantje nummer 7. Enthousiast personeel weet veel te vertellen over het eten en de bijpassende wijnen, of dat nou op het terras, restaurant of tijdens het prive dineren is. Hier geen zware borden vol, maar Franse eenvoud die met passie wordt gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Restaurantje Nummer 7

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Skywalker .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Vijf gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Een aanrader. In jaren niet meer zo lekker gegeten. Verfijnd en niet overdone. Vriendelijke bediening.
kurt V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Erg mooie bordjes, leuk en lekker... Kwaliteit van de producten was erg goed. Het eten verdient een pluim!!
We hadden het verrassingsmenu van 5 gangen...
ik nam het bob-arrangement van de wijnen, deze werden erg royaal geschonken :) De wijnkeuze was eerder veilig en standaard, maar correct. Ik had het -als sommelier- iets spannender verwacht na de uitleg op de site te hebben gelezen... Het dessertwijntje was iets minder passend bij het dessert, de selectie Cognacs en Porto's is dan weer wel erg mooi!

het enige wat er beter kon was de algemene wachttijd. We hebben voor 5 gangen net geen 4u getafeld, zonder een koffietje... Maar nogmaals, op het eten, de presentatie en de service is niets aan te merken... Uitermate vriendelijke mensen die klantgericht denken... We waren erg tevreden!
Doe zo voort :)
Sylvana T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten , prettige en attente bediening. We komen zeker terug.
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Verrassende wijnkaart, mooie Hongaarse wijn. Gerechten waren goed van smaak. Er stonden weer diverse nieuwe gerechten op de kaart (sinds ons laatste bezoek in november). Service was naar ons gevoel anders dan wij gewend zijn, mogelijk door het feit dat er net een nieuwe medewerker was gestart.
addykole .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellige restaurantje waar we hartelijk werden ontvangen, jassen aangenomen en we hadden keus uit twee plaatsen. Stroomde in de loop van de avond vol en je kon merken dat er verschillende mensen al eerder geweest waren. Een echte kok in de keuken die met passie de gerechten klaarmaakte ( wij hadden zicht op de keuken) borden opmaakt zodat wij van de gerechten konden genieten. Zowel het vis-menu als vleesmenu tot het dessert was heerlijk.. Ook voor de bediening niets dan lof. Zeker een aanrader.
Bram en Addy
monica69 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de ontvangst en bediening was goed ondanks dat we met de ah actie meededen konden we gewoon van de kaart kiezen en kregen wat we ook kozen een vaste korting. Daar zouden meer deelnemers een voorbeeld aan kunnen nemen.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooi eten begeleid door goed geselecteerde wijnen, leuke bediening, niet te formeel en niet te los. Voor herhaling vatbaar.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Tijdens een nette ontvangst konden wij plaats nemen op de begane grond. We kozen voor een vier gangen menu. De gerechten zien er zeer mooi uit en het is erg verrassend hoe smaken in balans zijn. Daarnaast had ik een wijnarrangement. Bij elke gang werd er keurig verteld wat voor wijn er geserveerd werd. De bediening is erg attent en heeft verstand van wat er op je bord ligt. Uiteindelijk moet je niet verwachten dat je na 2 uur buiten staat. Dit is dineren tot laat! Een aanrader waar je gerust kan genieten! We komen zeker terug!
William W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ondanks dat we kwamen eten met de AH bon prima ontvangst leuke tafel en heerlijk menu gekregen tegen een normale prijs! Daar kunnen veel andere restaurants een voorbeeld aan nemen!
Jlm W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We zijn heel netjes bediend en we hebben erg genoten van het 4-gangen surprisemenu. In dit restaurant heeft de bediening echt aandacht voor de klanten. Vooral de paddenstoelensoep en het citrustoetje waren echte toppers. Ook het advies over de wijn vonden we erg goed.

Klein minpuntje vonden we de plaats die we toebedeeld kregen, naast de deur. Dit was erg koud. Misschien is het beter bij deze temperaturen het tafeltje naast de deur niet te gebruiken. Maar goed, volgende keer bij de reservering even een beter plaatsje vragen, en er is niets aan de hand.
anvdermeer44 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We werden correct ontvangen door een vriendelijke bediening die onze mantels aannam. We hadden een fijne tafel niet te dicht bij andere tafels dus voldoende privacy. Het menu werd goed uitgelegd en wat altijd prettig is, is dat je ook 'gewoon' een karaf water uit de kraan kunt bestellen. Het eten was heerlijk, de service prima en we komen zeker terug.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
sfeervol restaurant(je), mooi gelegen aan de kaai te Middelburg. Zeer vriendelijk geholpen door bediening (bleek later de jonge zoon van de eigenaars). Eten was redelijk/goed, fijn wijnarrangement. Achteraf wel een behoorlijk pittige rekening, maar afgewogen tegen de sfeer en bediening was dit wel enigszins te verdedigen.
Mathilde D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Dit is ons favoriete restaurantje. Niet te groot, maar precies goed. De eigenaar maakt altijd een praatje met ons. De wijn/spijscombinatie is altijd perfect. Het eten verrukkelijk.
Margriet M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ingrediënten vers, mooie opmaak en prima van smaak. Bediening plezierig en sympathiek. Gezellige sfeer.
Jeannet G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima adres, aan te bevelen.
Hebben er heerlijk gegeten met de familie.
Je ben er ook echt uit. Wordt allemaal keurig verzorgd, alles met aandacht voor de gast.
Mauravdvelde .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Dit restaurantje was echt genieten. Het eten was mooi in balans qua smaken en qua opdiening op de borden. De porties waren voldoende. De bediening was zoals het hoort te zijn. Heel vriendelijk en gaf echt dat beetje extra aandacht, door bijvoorbeeld gelijk te zien dat de tafel was verschoven en wiebelde en gelijk een houtje te pakken om het op te lossen. We hebben genoten van Zeeland, en dit was de perfecte afsluiter. Als we hier weer heengaan komen wij zeker terug.
monseesmartin .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het ligt wat buiten het centrum in een oud pand, dat sfeervol is ingericht. Eten is smaakvol en mooi opgediend. Prettige ontspannen sfeer en vriendelijk personeel dat de gerechten goed toe licht.
Wouter0487 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hartelijk ontvangst is een sfeervol ingericht restaurant waar je in iemand huiskamer waant. Begonnen met een gewaagd aperitief maar wel helemaal van deze tijd. Gin, cava en cranberry.
Daarna de kaart een menu met verassende gerechten en bijzondere combinaties die dan ook heerlijk smaakte.
Een 3-gangen menu dat naar behoefte is uit te breiden tot 7 gangen met voor een leuke prijs een bijpassende wijn.
Over al deze wijnen wist men met passie te vertellen.
Helaas, aan deze leuke en lekkere avond wel een zure nasmaak overgehouden toen wij de rekening kregen.
Er werd ons van tevoren verteld dat het 3-gangen menu te combineren was met alle gerechten van de kaart.
Op het moment dat je andere gerechten besteld eet je dus a la carte.......en dat brengt wel een ander prijskaartje met zich mee.

Gelukkig waren de borden prachtig opgemaakt, de smaken zo verassend als verwacht, de wijnen heerlijk en leuk gezelschap dus kon het de pret niet drukken.
harryservet .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mooi ingericht restaurant met niet teveel tafels, mooi gedekt, Lekker voorafje, hoofdmaaltijd eend, te lang gebakken waardoor eendsmaak verdwijnt en het vlees droog wordt. Toetje crumble niet mijn ding.
Wachttijden heel lang, +30 min tussen hoofd en toetje.
Denk niet dat er nogmaals ga eten.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker 7-gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangemen. Met een diner-bon was het helemaal in orde. We hadden zelfs onze hond mee kunnen nemen. Goed prijs-kwaliteitsverhouding.