Over het restaurant Restaurantje Nummer 7

Passie is eenvoudig

In een monumentaal pand, waarin de originele houten vloer en plafond schildering nog in tact zijn, zit Restaurantje nummer 7. Enthousiast personeel weet veel te vertellen over het eten en de bijpassende wijnen, of dat nou op het terras, restaurant of tijdens het prive dineren is. Hier geen zware borden vol, maar Franse eenvoud die met passie wordt gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Restaurantje Nummer 7

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurantje Nummer 7

Andries J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We waren met vrienden en hadden een heel goede avond. Alles was prima verzorgd. Fijne plek om nog een keer terug te komen.
l_vos .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gastvrijheid is top! Daarnaast ook nog eens heerlijk gegeten en gedronken. Huiskamer-gevoel, maar het personeel blijft correct en denkt fijn mee. De inrichting, aankleding wordt een beetje gedateerd....
koosjenaudts .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We aten hier vanwege de actie van AH. We mochten zelf ons menu kiezen uit de kaart. Kleine kaart waarbij alle gerechten zowel als voorgerecht als hoofdgerecht gekozen kunnen worden. Goede bijpassende wijnen. Erg vriendelijke en deskundige bediening. Gezellige kleine eetzaal in een oud grachtenpand. We komen hier zeker nog eens terug ook zonder kortingsactie. Wij waren met z'n tweeën maar zeker ook geschikt voor 4 tot 6 personen.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
best een leuke ervaring, wij kozen voor de totale verrassing dus wisten helemaal niet wat er zou volgen, een prima ervaring, zeer vriedelijk en lekker gegeten.
robertenjolande .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Normaal gesproken schrijf ik geen recensie, maar voor Restaurantje nummer 7 in Middelburg maak ik een uitzondering. Wat een leuk, ongedwongen restaurant is dit. Op een zaterdagavond daar gegeten en het was een uitverkocht huis. Desalniettemin was er voldoende aandacht voor ons en bleef het personeel 'cool'. Het viergangen verrassingsdiner was zeer verrassend en goed. Alleen de knolselderij als eerste gang viel een beetje tegen (te harde knolselderij). Daarna alleen maar lovend, waarbij de tweede gang van kabeljauw met paling de topper was. Het is aan te bevelen er een wijnarrangement bij te nemen, echt super. Bijna een ster waardig!!!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Surprise menu 4-gangen was heel goed, personeel was uitermate vriendelijk. Alleen wachttijd was wat aan de lange kant. Na aperitief duurde het wat lang voordat er broodjes/water op tafel kwam, pas na vragen werd besteld water ingeschonken. Wellicht bij volle bezetting van het restaurant een extra persoon aan de bediening toevoegen.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heel leuk en gezellig met prima bediening
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten en hele vriendelijke en warme bediening, top. Zeker voor herhaling vatbaar, vakmanschap is meesterschap. We hadden ook een perfect plaatsje met ronde tafel gekregen, zoals gevraagd was en dat was heel fijn.
Engelina66 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Verrassing menu genomen ! dat was zeer minimaal ! voor een bedrag van 31.95 !! plus een glaasje van het huis van 8,95 ! wel een erg hoge prijs voor een glaasje Cava ! Op weg naar huis hadden we nog trek in een hapje eten !! dat kan toch niet de bedoeling zijn ! zeker niet van een verrassing menu ! Jammer !
ad W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
bediening buitengewoon goed
kwaliteit voedsel prima
wijnassortiment klasse
ruime tijdsindeling
ruimte zeer voldoende waardoor geluidsoverlast minimaal
lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We kozen voor het verrassingsmenu. We zullen daar dus niet veel over zeggen, anders is het voor de volgende geen verrassing meer. Prima amuse, lekker. Ook de mosselen waren lekker. Heel bijzonder klaargemaakt. Bij het opdienen van het hoofdmenu verwacht je ook nog een puntzalk frites. Staat altijd feestelijk. Maar dat was er niet bij en ook geen aparte groente. Nu al 3 keer op rij bij een restaurant geen aardappelgarnituur of aparte groente. Nieuw trend ? Maar we gingen niet met een hongergevoel naar huis. Ondanks de kleine porties voldoende gegeten. Dessert ook erg lekker.
M W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Uitermate goed gegeten. Inclusief amuse een uur gezeten voor het eerste gerecht is wat lang, maar de rest verliep soepel. Wijn meestal passend, soms te vlak bij het betreffende gerecht. Begeleidende groentes zijn goed gekozen en gelukkig niet te zout. Attent, is een rustiger tafeltje aangeboden na gestart te zijn naast de voordeur.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Leuk restaurant waar je vooral gaat "proeven". Zeer veel aandacht besteed aan sfeer, vriendelijkheid en de gerechten. Zou voor de patat niet apart laten betalen, maar er gewoon bij doen/of gebakken aardappeltjes/puree.
Wij hebben heerlijk geproefd en gegeten. Bij elke gang werd er netjes uitleg gegeven wat het was.

Klein puntje aan personeel: jullie doen het voortreffelijk, maar je hoeft niet altijd het woord "huisgemaakt" overal bij te noemen; dit kan je op de kaart vermelden of 1 keer zeggen bij het begin.

Totaalbeeld: Prima restaurant!!
Anique N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goede ontvangst, fijne sfeer, lekker eten en vriendelijk personeel. Het was voor ons de eerste keer en we komen zeker nog een keer terug
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Aangename verrassing, zeer lekker en prima bediening, zou gerust een Mi ster kunnen krijgen.
Kleine kaart maar alles kersvers.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ondanks dat we met de AH actie meededen, kregen we een amuse vooraf en een klein zelfgemaakt ijsje toe! Het eten was heerlijk! Gezellig interieur, goede sfeer en vriendelijke bediening. We waren wel blij dat we boven zaten, beneden was het drukker en minder gezellig naar ons idee
mieke.hamaker .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het verrassingsmenu was goed van kwaliteit, maar zeer eenvoudig. Het wijnarrangement paste niet altijd bij de gerechten en was naar verhouding nogal prijzig. Een extra portie frietjes met huisgemaakte mayonnaise kostte 3.50 €, maar dat werd er niet bij verteld.
Grace1980 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ontzettend heerlijk gegeten, verwend met mooie, goede gerechten en een heel goede, uiterst vriendelijke bediening. Elke gang werd even uitgelegd. Mijn man koos voor in ieder geval de boerderij-eend als hoofdgerecht en verder hebben we ons totaal laten verrassen tijdens een 5-gangendiner. Zowel vlees als vis kwam voorbij en zelfs een mooi selderij op 3 manieren! Een van de voorgerechten was zeeduivel, die vonden wij erg verrassend en lekker!
We kwamen met de AHactie maar daar werd geen onderscheid in gemaakt tov andere gasten. We konden gewoon kiezen van de kaart met na afloop aftrek van 35,95. Keurig! Echt netjes, kunnen andere restaurants een voorbeeld aan nemen. Wij zullen in de toekomst zeker terugkeren naar restaurantje nummer 7!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Eten en de bediening prima. Gezellig, tijd voor een praatje en grapje. Met het tempo "redelijk" bedoel ik dat er ruim voldoende tijd was tussen de gerechten wat wij heel erg prettig vonden, dus juist positief. Bij sommige gelegenheden krijg je wel eens de indruk dat men je binnen een uur buiten wil hebben.
Al met al een prima ervaring en een geslaagde avond.