Over het restaurant Restaurantje Nummer 7

Passie is eenvoudig

In een monumentaal pand, waarin de originele houten vloer en plafond schildering nog in tact zijn, zit Restaurantje nummer 7. Enthousiast personeel weet veel te vertellen over het eten en de bijpassende wijnen, of dat nou op het terras, restaurant of tijdens het prive dineren is. Hier geen zware borden vol, maar Franse eenvoud die met passie wordt gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Restaurantje Nummer 7

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurantje Nummer 7

A V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Deskundig personeel zeker op gebied van de wijnen.
Had wel iets meer groente bij mogen zitten.
dessert, kaasplankje een goed mix van kazen.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het is en blijft een aanrader. Het verrassingsmenu is goed verzorgd en a la carte biedt vele mogelijkheden. De aangepaste wijnen bij het menu zijn super. Alleen het hoofdgerecht viel wat tegen
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk suprise menu, mooie producten. De jonge dame van de bediening was zeer vriendelijken had plezier in haar werk! Niet goedkoop, maar je bent een avondje uit.
Gebruikte producten allemaal vers en zelf gemaakt
Ronneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Er hing gedurende de hele avond een aanwezige (riool)lucht in het restaurant. Dat was zonde. Verder is het budgettair aan de hoge kant.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Werden door zéér gedreven jongedame (op de etage) geholpen. Vriendelijk en met kennis van zaken, ook kon ze ons vrij vlug overtuigen om voor verrassingsmenu te gaan.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Goede ontvangst, mooi kader, super eten en een rekening die meevalt ! Iedereen tevreden en onze kleine gast nog het meest.
Bedankt team voor dit mooie gezinsetentje, we hebben genoten !
A '.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
te harde muziek, tot 3 keer moeten vragen om dit aan te passen. Bleke frites, weinig groente garnering bij het hoofdgerecht. prijs kwaliteit verhouding matig
Lonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het was weer een feestje, op tweede kerstavond. Lastig om niet in herhaling te vallen, want het is elke keer op en top genieten: de heerlijke, tot in perfectie uitgekiende gerechten en de zorgvuldig daarbij uitgekozen wijnen. Ook als je een glutenvrij (of ander) dieet moet volgen, wordt daar rekening mee gehouden. De gerechten zijn er niet minder om.
Als je aangeeft graag meer te willen weten over de wijnen, geeft eigenaar Kunst graag extra uitleg over de herkomst van de wijn en over de (vaak bijzondere) wijnproducenten. Dat één van de wijnen bij mij minder in de smaak viel (net wat te stroeve, veel tannine bevattende rode wijn bij de hertenbiefstuk) is een geval van 'kan gebeuren'. Mijn man vond de wijn prima. Smaken blijven verschillen, niet waar?
Dat alles in een sfeervol, intiem restaurant aan de rand van het centrum (en voor ons maar 10 minuutjes lopen van huis: how lucky can you be). Wij komen er al jaren en zetten deze traditie graag voort!
Désirée S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Een zeer prettige ervaring: zowel de betrokkenheid van het bedienend personeel als de chef-kok. Uitstekende combinaties van diverse smaken. Zeker een aanrader.
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Lekker gegeten, we hadden het 3 gangen suprise menu. Leuke variaties aan gerechten, het dessert viel alleen een beetje tegen. Hele fijne bediening en gezellige sfeer.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De 5 gangen surprise menu was ook een echte heerlijke verrassing ,zeker betreft combinaties en het opmaken van alle gerechten. en niet te vergeten zeer goede bediening. Kom zeker weer terug..
peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ongelofelijk gastvrij, mooie, leuke uitleg over de verrassende menu’s en wijnen.tip: sluit af met de 40 jarige port DWP. Beter gaat het niet worden. Aanrader ????
Jer O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was heerlijk! We hebben genoten van de heerlijke gerechten van het surprise menu en van de bijpassende wijnen. Super!
Karla V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Dank je wel we hebben genoten van het heerlijke verrassingsmenu.
jetske S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Bijzondere gerechten, maar zonder arrogantie. Aandachtig, en met fantasie wordt hier gekookt. De sterren van de hemel!
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Sfeerverlichting zo sfeervol, dat wij het menu niet konden lezen: onvoldoende licht. Door het verrassingsmenu te kiezen bleek dat geen probleem. Aardig Zeeuws tintje. Goede kwaliteit. Prima gegeten.
possie63 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het was weer een geweldige ervaring! Bediening correct en vriendelijk, eten en wijnen subliem! Er hangt een heerlijk relaxte sfeer waardoor je je onmiddellijk op je gemak voelt.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten/zeer professionals as blijkbaar rolstoel vriendelijk maar moest een trap gebruiken om bij de wc te komen - jammer dat red ik niet meer!
Shanna H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wat een fijne zaak. Mooie gerechten, prachtige wijnen. Onze -bijna- sommelier weet waar hij over praat en voelt goed aan wat de klant wenst. Iedere gang was een feestje. Waar normaal het voorgerecht bij een surprise-menu het hoogte punt is en de smaak daarna nog wel eens af wil vlakken, was dit bij nummertje 7 zeker niet het geval. Aanrader voor een ieder die voor een mooie prijs verrast mag worden door de chef!
Nora D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Erg gezellig restaurant met een prima ontvangst. Verrassende en erg lekkere schotels.
Jammer van het rumoerige feestje boven.