Over het restaurant Restaurantje Nummer 7

Passie is eenvoudig

In een monumentaal pand, waarin de originele houten vloer en plafond schildering nog in tact zijn, zit Restaurantje nummer 7. Enthousiast personeel weet veel te vertellen over het eten en de bijpassende wijnen, of dat nou op het terras, restaurant of tijdens het prive dineren is. Hier geen zware borden vol, maar Franse eenvoud die met passie wordt gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Restaurantje Nummer 7

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Jlm W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We zijn heel netjes bediend en we hebben erg genoten van het 4-gangen surprisemenu. In dit restaurant heeft de bediening echt aandacht voor de klanten. Vooral de paddenstoelensoep en het citrustoetje waren echte toppers. Ook het advies over de wijn vonden we erg goed.

Klein minpuntje vonden we de plaats die we toebedeeld kregen, naast de deur. Dit was erg koud. Misschien is het beter bij deze temperaturen het tafeltje naast de deur niet te gebruiken. Maar goed, volgende keer bij de reservering even een beter plaatsje vragen, en er is niets aan de hand.
anvdermeer44 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We werden correct ontvangen door een vriendelijke bediening die onze mantels aannam. We hadden een fijne tafel niet te dicht bij andere tafels dus voldoende privacy. Het menu werd goed uitgelegd en wat altijd prettig is, is dat je ook 'gewoon' een karaf water uit de kraan kunt bestellen. Het eten was heerlijk, de service prima en we komen zeker terug.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
sfeervol restaurant(je), mooi gelegen aan de kaai te Middelburg. Zeer vriendelijk geholpen door bediening (bleek later de jonge zoon van de eigenaars). Eten was redelijk/goed, fijn wijnarrangement. Achteraf wel een behoorlijk pittige rekening, maar afgewogen tegen de sfeer en bediening was dit wel enigszins te verdedigen.
Mathilde D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Dit is ons favoriete restaurantje. Niet te groot, maar precies goed. De eigenaar maakt altijd een praatje met ons. De wijn/spijscombinatie is altijd perfect. Het eten verrukkelijk.
Margriet M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ingrediënten vers, mooie opmaak en prima van smaak. Bediening plezierig en sympathiek. Gezellige sfeer.
Jeannet G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima adres, aan te bevelen.
Hebben er heerlijk gegeten met de familie.
Je ben er ook echt uit. Wordt allemaal keurig verzorgd, alles met aandacht voor de gast.
Mauravdvelde .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Dit restaurantje was echt genieten. Het eten was mooi in balans qua smaken en qua opdiening op de borden. De porties waren voldoende. De bediening was zoals het hoort te zijn. Heel vriendelijk en gaf echt dat beetje extra aandacht, door bijvoorbeeld gelijk te zien dat de tafel was verschoven en wiebelde en gelijk een houtje te pakken om het op te lossen. We hebben genoten van Zeeland, en dit was de perfecte afsluiter. Als we hier weer heengaan komen wij zeker terug.
monseesmartin .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het ligt wat buiten het centrum in een oud pand, dat sfeervol is ingericht. Eten is smaakvol en mooi opgediend. Prettige ontspannen sfeer en vriendelijk personeel dat de gerechten goed toe licht.
Wouter0487 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hartelijk ontvangst is een sfeervol ingericht restaurant waar je in iemand huiskamer waant. Begonnen met een gewaagd aperitief maar wel helemaal van deze tijd. Gin, cava en cranberry.
Daarna de kaart een menu met verassende gerechten en bijzondere combinaties die dan ook heerlijk smaakte.
Een 3-gangen menu dat naar behoefte is uit te breiden tot 7 gangen met voor een leuke prijs een bijpassende wijn.
Over al deze wijnen wist men met passie te vertellen.
Helaas, aan deze leuke en lekkere avond wel een zure nasmaak overgehouden toen wij de rekening kregen.
Er werd ons van tevoren verteld dat het 3-gangen menu te combineren was met alle gerechten van de kaart.
Op het moment dat je andere gerechten besteld eet je dus a la carte.......en dat brengt wel een ander prijskaartje met zich mee.

Gelukkig waren de borden prachtig opgemaakt, de smaken zo verassend als verwacht, de wijnen heerlijk en leuk gezelschap dus kon het de pret niet drukken.
harryservet .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mooi ingericht restaurant met niet teveel tafels, mooi gedekt, Lekker voorafje, hoofdmaaltijd eend, te lang gebakken waardoor eendsmaak verdwijnt en het vlees droog wordt. Toetje crumble niet mijn ding.
Wachttijden heel lang, +30 min tussen hoofd en toetje.
Denk niet dat er nogmaals ga eten.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker 7-gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangemen. Met een diner-bon was het helemaal in orde. We hadden zelfs onze hond mee kunnen nemen. Goed prijs-kwaliteitsverhouding.
linda K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
we hebben heerlijk gegeten goede sfeer de gerechten waren bijzonder lekker en goed uit gedcht. zeker voor herhaling vatbaar. ik zal het zeker aanraden
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het was erg goed eten ,paar kleine dingen,als je een warm gerecht serveerd ,moet het ook echt goed warm/heet zijn.het nagerecht was wat saai van smaak.Wij gaan veel uiteten,en het was goed hoor!wel iets aan de prijzige kant,dan mag er soms van de lekkere dingen iets meer zijn.voorderest ga zo door!De bediening was top! Klasse!
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We bezochten voor de 2e keer dit zeer sfeervol restaurant op een historisch plaats aan het binnenwater vlak bij de binnenstad van Middelburg. Bijzonder vriendelijk ontvangst en bediening. Het mag naar mijn smaak wel wat minder schools, dat zou dit onderdeel helemaal perfect maken. Trouwens een kleine selectie aan echte dessertwijnen maakt de kaart ook completer! Supplementen friet en tafelwaters zorgen er mede voor dat het geheel wel wat prijzig wordt. En is dat nu echt nodig bij een a la carte keuze? Met iets minder, valt iets meer te bereiken. Al met al is dit restaurant - in de mooiste stad van Zeeland - een aanrader!
joycepoot .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Leuk restaurantje in een sfeervol pand. Personeel is aardig en behulzaam. Het verrassingsmenu was lekker maar erg uitgesproken, zoals oesters. Dit lust je of juist niet. Het eten was goed bereid en leuk gepresenteerd.
AVis-Veen .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Voor mijn verjaardag op 16 december, gereserveerd. Zoals altijd een mooie kaart. Helaas werd ik vlak voor het voorgerecht niet goed, waardoor wij noodgedwongen naar huis moesten. Alle begrip en medeleven van de dames van de bediening. We kregen de bon weer mee, waardoor wij in januari nog een keer kunnen reserveren. Toprestaurant met top-bediening !
Hopelijk tot gauw.
tamaras1 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Nummertje 7 is een heel gezellig en fraai ingericht "huiskamerrestaurant" met een zeer persoonlijke vriendelijke ontvangst. Kwaliteit van maaltijden en wijnen is uitstekend. We hebben hier een heerlijke avond gehad.
Mariëlle K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Verrassend menu, gerechten passen goed bij elkaar. De gerechten waren heerlijk en met zorg bereid, alleen hadden iets groter mogen zijn. Verder top avond en goede bijpassende wijnen.
Emily C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede service, serveerster nam echt de tijd voor ons. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Een vrij kleine kaart, maar daardoor juist goed in wat ze wel op de kaart hebben staan.
Gaia Angela R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een mooi avond en een heerlijk diner met een schitteren atmosfeer, wij terug zeker alweer voor een andere en mooi avond samen met familie