Over het restaurant Restaurantje Nummer 7

Passie is eenvoudig

In een monumentaal pand, waarin de originele houten vloer en plafond schildering nog in tact zijn, zit Restaurantje nummer 7. Enthousiast personeel weet veel te vertellen over het eten en de bijpassende wijnen, of dat nou op het terras, restaurant of tijdens het prive dineren is. Hier geen zware borden vol, maar Franse eenvoud die met passie wordt gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Restaurantje Nummer 7

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,2
frankmm .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ontzettend aardige mensen, hielden heel goed rekening met dieetwensen. Die vormden geen beperking, maar stimuleerden de creativiteit van de keuken tot grote hoogte! Heerlijk gegeten (ook degene die het "gewone" menu kon eten) en erg gezellige ambiance.
Margot M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Hugo M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Superavond gehad met het Menu van de verleiding wat qua ingrediënten goed was afgestemd aangevuld met een verrukkelijk wijnarrangement. Complimenten aan de jonge gastheer en gastvrouw. Echte aanrader!
anjaad .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijk personeel! Interieur was gezellig. We hadden een 5 gangen verrassing diner gekozen. Goede ontvangst met aperitief. Ze maken veel gebruik van streekproducten. Het gerechtje met geitenkaas vonden we het lekkerste en origineelste.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten; echt een aanrader. Gerechten zien er fraai uit en smaken voortreffelijk.
Prijs zoals te verwachten!
Erg vriendelijk personeel met kennis van zaken!
Bij afrekenen onduidelijkheid over gebruik van de AH-actie; dit werd overigens goed opgelost!
J.A. K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met heel vriendelijke bediening. Komen zeker weer terug. Zeker een aanrader.
joke H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heel gezellig en vriendelijke bediening. Heel leuk ingericht. De porties konden wel iets groter. We hadden alle 4 het surprise menu en alhoewel het heel lekker was gingen we met een beetje hongergevoel naar huis. Als je daar € 45,= voor betaald verwacht je dat niet.
zollnerkrumme.s .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekkere, creatieve gerechten. Uitermate vriendelijke bediening, ik denk dat het de eigenaren zijn.
Wij hebben al in al genoten van het eten, de sfeer en hoe wij verzorgd worden.
Wij komen zeker terug
jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een klein en intiem restaurant. Geweldige gastvrijheid, waarbij met veel liefde voor het vak, de klant koning was. Uiteraard hebben wij weinig onthouden van de uitgebreide toelichtingen die we kregen. Maar het gaf weer de liefde voor het vak door de gast heer en vrouw, welke duidelijk zijn weerslag heeft op het gehele team
Een aanrader!
Gerben H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij zijn hier met z'n 4en wezen eten met de AH kortingsacties. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en ook de sfeer in het restaurant is perfect. Vooraf werd verteld dat we konden kiezen uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Deze vielen binnen deze AH actie. Verder kon er gekozen worden uit de overige gerechten, waarvoor dan een korting van 36 euro per tweede persoon werd gerekend op het totaal. Hiervan hebben wij dus gebruik gemaakt. Een aantal had gekozen voor het voorgerecht de rundercarpaccio. Er werd hierbij verteld dat het handgesneden was. Dit werd bevestigd toen we het op tafel kregen: carpaccio van een kleine centimeter dik!! Dit was voor ons een slecht begin van de avond. Verder gekozen voor de runderlende en de zeebaars. Dit was voortreffelijk. Ook het dessert is een aanrader. Op de menukaart stonden geen prijzen vermeld, maar dit werd ons zichtbaar bij het afrekenen. Na aftrek van 2 maal 36 euro, moesten we nog ruim 165 euro bijbetalen!! Hier zaten 2 consumpties per persoon bij in(geen dure wijn en dergelijke). Kortom: geen aanrader voor mensen die hier willen eten met de AH kortingsactie. Het menu voor deze AH actie is zeer beperkt en bestaat overwegend uit vis, zoals de rest van de menukaart.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben genoten het was erg lekker en gezellig we zullen vast meer komen het personeel wae heel aardig de bediening goed
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een leuk en gezellig restaurant met een persoonlijke bediening en een goede kwaliteit van de gerechten. Mooi opgediend en verrassend van smaak.
R.J.A. V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
gezellig restaurantje. De bediening en uitleg over de wijnen en het eten was perfect. Eten was meer dan goed.
Gelukkig konden we boven eten omdat het beneden door open keuken voor ons te warm zou zijn geweest.
robjac .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fijn restaurant om samen met vrienden te genieten van een heerlijk diner. Prijs kwaliteit is goed. Er zijn voldoende mogelijkheden ook vegetarisch. Service en bediening prima. Een aanrader.
A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Buitengewoon aangenaam gegeten. Amuse was eigenlijk extra gerecht, prettige bediening, deskundige uitleg. Serieuze aanrader!
Marinette H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zoals boven aangegeven, vriendelijke ontvangst en bediening.
Mooi servies en zilver bestek, mooi gedekte tafel.
En bovenal lekker eten, porties precies goed.
Mooie kaasplank als dessert.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken en gebruik gemaakt van de AH-kortingsactie met vrije keuze van de kaart. Mooi opgemaakte en smakelijke gerechten, heerlijke en verrassende wijnen in het arrangement, uitermate vriendelijke bediening en een prettige ambiance voor een mooie avond. Zeker voor herhaling vatbaar.
F D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk genoten: nette ontvangst, goede uitleg over menu, heerlijke huiswijn. Heerlijke maaltijd, mooi opgemaakt.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij kozen het 4 gangen surprise menu! Heerlijk gegeten, vriendelijk en vooral gezellig personeel. Weer een ervaring rijker!
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
prima service en eten, alleen de stoelen zijn gedateerd en zijn aan vervanging toe, bij een lange zit, erg ongemakkelijk.