Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Verrassing dessert kaas
      Koffie compleet

Over het restaurant Restaurantje Nummer 7

Passie is eenvoudig

In een monumentaal pand, waarin de originele houten vloer en plafond schildering nog in tact zijn, zit Restaurantje nummer 7. Enthousiast personeel weet veel te vertellen over het eten en de bijpassende wijnen, of dat nou op het terras, restaurant of tijdens het prive dineren is. Hier geen zware borden vol, maar Franse eenvoud die met passie wordt gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Restaurantje Nummer 7

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurantje Nummer 7

Hugo M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het was weer een genot om hier te eten, super!
Machteld D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten . Aanrader !!!!
Christina Maria Niolina P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Onze keuze was na twee goede ervaringen met familie en vrienden gebaseerd, maar als wij eigenlijk eerlijk mogen zijn, viel de menukaart en de porties (hoeveelheid) erg tegen....Wangspek van het surprise menu (jammer) en de prijs/kwaliteit verhouding kon veel beter....Wij hebben deze keer ondanks ons gezellig samenzijn, niet als positief ervaren....
V Spijk O.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima restaurant ! Uitstekende keuken en prima bediening! We hebben genoten. Wel op tijd reserveren.
Gerrit Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
een heerlijke avond gehad, letterlijk en figuurlijk
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Zee vriendelijke bediening. Verrassingsmenu (3 gangen) was erg lekker.
B B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Lekker gegeten bij Restaurantje nummer 7 met AH actie. Ontvangst en bediening zeer vriendelijk! Duidelijke uitleg van te voren over hoe het restaurant met de actie omgaat en we konden gewoon van de kaart eten.
Klein minpuntje; wij zaten op de eerste verdieping en daar is het wel wat rumoerig. Moesten vrij hard praten om elkaar te verstaan. Ondanks dat toch een heerlijk verzorgde avond gehad, aanrader!
Wendy V.
Genoten
Winkeldochter V.
Mooi en sfeervol pand.
Lastige trap naar toiletten.
Luna S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Erg lekker gegeten. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu en dit was een erg goede keuze. De porties waren niet heel erg groot, maar gezien wij geen grote eters zijn was dit fijn. Er hangt een prettige sfeer en de bediening is erg gastvrij.
Drs.Robert T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het voorgerecht en nagerecht waren uitstekend, ook het koffiegarnituur, dat was zelfs verrassend. Het hoofdgerecht daarentegen viel tegen doordat de saus de smaak van de vis (schol) nogal overheerste. Jammer dat de eigenaar een lichte weerstand toonde bij het delen van mijn ervaring met hem. Gelet op de bediening door een toegewijde medewerkster zou ik bij een volgend bezoek aan Middelburg een reservering zeker in overweging nemen!; de ambiance is plezierig, zeker door de onderlinge afstand van de tafels. In het licht van mijn eerste bezoek aan dit restaurant waren enkele geuite waarderingen hoorbaar geadresseerd aan een andere tafel psychologisch gezien weinig slim.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
keurig restaurant mooie verzorgde porties

vriendelijk goed en opgeleid personeel
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Met zn tweeën op zaterdag een diner. Prettige ontvangt
Attente vriendelijke bediening. Prima wijnen
Een zilte Alvarino als aperitief. In het arrangement sprong de Riesling-gewurztraminner eruit. Mooie Rosé (best lastig meestal) bij de varkenswang. In het menu kwam helaas alleen het tussengerecht met de oesters en tapiocacreme een beetje in de buurt bij wat je bij dit restaurant verwacht in de buurt. Een voorgerecht met varkenswang en ananas en een fantasieloos stukje harder als hoofdgerecht kwamen niet boven thuiskokniveau uit. Ver onder het niveau dat dit restaurant uitstraalt. De chef moet beter zijn best gaan doen anders gaat hij de aansluitingen met de concurrentie niet meer maken.
Merel W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg lekker verrassingsmenu gegeten in een sfeervol restaurant!
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Restaurantje 7 blijft aantrekkelijk, maar deze keer viel het hoofdgerecht (de minder bekende vis: Harder ) ons wat tegen. De varkenswangen als voorgerecht waren verrassend. Nagerecht lekker zoet. Toiletbezoek via een smalle, draaitrap is niet echt gemakkelijk. De reservering via IENS liep perfect. Toch komen we terug, maar dan gaan we à la carte eten. Misschien minder verrassend, maar helemaal eigen keus.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en fijne huiselijke ambiance.
Er wordt geen verschil gemaakt als je met de ah actie komt, dat is wel eens anders!
Abco H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, echt een fijne avond gehad. Restaurantje Nummer 7 is een aanrader.
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Prima eten, gezellige ambiance en goede bediening. Het was een geslaagde avond
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Prijs kwaliteit een top restaurant
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hebben een heerlijk avondje gehad vol verassingen.
Fijne bediening super!!