Over restaurant Restaurantje Nummer 7

Passie is eenvoudig

In een monumentaal pand, waarin de originele houten vloer en plafond schildering nog in tact zijn, zit Restaurantje nummer 7. Enthousiast personeel weet veel te vertellen over het eten en de bijpassende wijnen, of dat nou op het terras, restaurant of tijdens het prive dineren is. Hier geen zware borden vol, maar Franse eenvoud die met passie wordt gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Restaurantje Nummer 7

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Gaia Angela R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een mooi avond en een heerlijk diner met een schitteren atmosfeer, wij terug zeker alweer voor een andere en mooi avond samen met familie
Marlisses .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het voorgerecht en hoofdgerecht waren echte smaaksensaties. De friet en het dessert ietsjes minder, nog steeds heel lekker. Uitstekende bediening, we kregen netjes uitleg bij alle gerechten en de wijn. Het wijnarrangement sloot goed aan bij het menu.
Er waren wel wachttijden tussen de gerechten, maar vooraf was wel netjes gevraagd of geen haast hadden, om op tijd elders te zijn. Waarbij we hebben aangegeven alle tijd te hebben. (ook naar eventuele allergieën is vooraf gevraagd.) En de gerechten waren het wachten zeker waard.
Er is ook een uitgebreide thee en koffie kaart.
Dyna .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met 3 zussen gegeten. Onze smaaakpupillen zijn gestreeld. Voor, hoofd, en nagerecht geweldig.
Top avond gehad waarover ik verder niets meer moet zeggen. Het was super en ieder moet het beleven.
eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Tijdens een weekeinde in het schitterende Middelburg zijn we in Restaurantje nr. 7 terecht gekomen. We hadden een bon van AH.
Het is een klein restaurantje in een mooi pandje aan het water. De eetkamer is een mooie ruimte met mooi gedekte tafels.
Het eten is goed en er wordt kundig gekookt. De échte wowfactor ontbreekt, maar het is hier uitstekend toeven en we zouden graag nog eens terug komen.
Onze speciale dank gaat uit voor de bebrilde serveerster. Ze deed haar werk met een speciale overgave.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voorafgaand aan een voorstelling in de stadsschouwburg hier gegeten met de AH bonnen op 16 november. Daarmee hebben wij dit fijne restaurant geen recht gedaan. Drie gangen menu in 1,5 uur met uitstekende wijnen is gewoon te kort. Zeer vriendelijke en correcte bediening, goede adviezen. Bij een volgend bezoek aan Middelburg komen wij terug en willen we langer in deze mooie ambiance verblijven.
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met de AH spaaractie geboekt, hier was het geen probleem om ook á la carte mee te eten.
Heerlijke gerechten, smaakvol opgemaakt, keuze uit grote of kleine porties, goed bijpassend wijnarrangement. Fijne attente bediening, gezellige huiskamerachtige aankleding. Een aanrader!
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellige ambiance, vriendelijke ontvangst. Correcte, vriendelijke en zeer kundige bediening. Heerlijk eten. Dit alles in aanmerking genomen, voor een redelijke prijs erg lekker gegeten!! Voor herhaling vatbaar.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Mooi klein gezellig restaurant. We hadden geen haast en hebben gekozen voor de korting middels de Ah actie op een 4 gangen verrassingsmenu. Vriendelijke bediening en lekker eten. Prijs/kwaliteit oke!
Coltje .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig restaurant, eten prima, bediening uitstekend
Sfeer in restaurant goed.
Je zit niet te dicht op een andere tafel. Privacy voldoende.
Marcel-pauwels .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Als we de volle pot hadden moeten betalen (niet met bon AH) dan hadden wij het een beetje duur gevonden. De porties waren voor ons voldoende omdat wij oudere mensen zijn en minder eten. Ik kan me echter voorstellen dat jonge mensen het aan de krappe kant zouden vinden. De sfeer in het restaurant was geweldig.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer beperkte kaart, nauwelijks keuze. Prijs/ product buiten ieder proportie. 2 grote garnalen met wat liflafjes voor 25 euro is toch niet meer reëel te noemen.
Marie T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Verfijnde gerechten. Lang niet meer zo lekker gegeten. Bijpassende wijnen waren heerlijk. Mooie ambiance; stijlvol, maar niet "over the top".
S.K. S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij zijn er met 2 personen met de AH actie geweest. Hebben voor het 5 gangen verrassingsmenu gekozen wat heel erg goed was. Men heeft ons 35,95 € korting (ivm AH actie) voor een person hierop gegeven. Bedienung, eten, gewoon alles was perfect!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. We hadden het 4 gangen verrassings menu gekozen. Vier lekkere mooi opgemaakte gerechtjes. De wijn die erbij geschonken werd was lekker en paste er goed bij. Zeer vriendelijke bediening.
Jakomien D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De gerechten zijn erg klein. Je hebt na 3 gangen nog honger.
De hoofdgerechten zijn leuk maar niet bijzonder had iets meer verwacht.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vrijdagavond bijzonder smakelijk getafeld, netjes ontvangen, werd ook gevraagd of we tijdgebonden zijn, gerechten waren erg lekker, afgestemd op seizoen, mooie opmaak van de borden, bijpassende wijnen waren ook erg goed. Was gezellig druk en de bediening was top, op juiste moment aanwezig, tijd voor wat toelichting en bijzonder vriendelijk.
Nandabakker .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima gegeten. Wijnarrangement kon besteld worden als het BOB menu (kleinere glazen bij elke gang). Dat beviel prima.
Porties waren iets aan de kleine kant maar door de amuse en het brood kwam dit wel goed. 1 opmerking over de bijbestelde friet. Deze was in verhouding tot de uitstekende gerechten slecht. Kleine stukjes en de friet had een lichte vissmaak .
Maar afgezien dat een aanrader.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zeer gastvrije ontvangst. Het eten met wijnarrangement was geweldig en goed op elkaar afgestemd. We gaan zeker nog eens terug.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Na een vriendelijke ontvangst het smaakvol ingerichte restaurantje werd toelicht gegeven op de verschillende menu mogelijkheden. De AHrestaurantactie is daarbij geen enkele beperking. Ons smaakvol verrassing menu kreeg begeleiding van een heerlijke wijnkelder. Kortom een aanrader.
Machteld D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goede uitleg over de menu's en de wijn. Een aanrader !!!!!! Locatie is ook mooi. Kan gewoon niets meer erover zeggen, zo goed en lekker