Restaurantje Aan de Rijn

Rijnkade 1a 2411 ES Bodegraven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurantje Aan de Rijn

Vanaf station Bodegraven 450 meter.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00 uur

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurantje Aan de Rijn

Ramon B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Dit is de tweede keer dat we hier hebben gegeten. Ontzettend vriendelijk personeel. De presentatie en de smaak van het eten waren van een hoog niveau! Complimenten.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lekker eten, gezellig, aardige bediening
Jeanette H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Afgelopen zaterdag hier gegeten met een gezelschap. Eten was op zich prima, wel jammer dat de carpaccio helemaal was ingesmeerd met een soort tomatensoep. De bediening liet helaas flink wat steken vallen: de fles water die we hadden besteld kwam maar niet, de aandacht was steeds moeilijk te trekken en de ‘vuile vaat’ bleef na iedere gang gewoon op tafel staan. Best jammer. Verder vonden we de wachttijden tussen de gangen door echt veel te lang. We hebben het idee dat er zowel in de bediening als in de keuken sprake was van onderbezetting.
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We hebben een top avond gehad. Het eten was uitmuntend en de bediening ook. Echt een aanrader. Hier komen we zeker vaker.
Marike B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, leuke aanbiedingen.
Ingeborg K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Genoten van het eten
Lucja D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Bijzonder vriendelijke ober en uitstekend gegeten. Zalm van de dag was heerlijk. Restaurant ligt aan de Rijn en je kijkt op het water.
Lena B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Ik zou dit restaurant aan bevelen aan anderen
Zeer fijn restaurant
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
In een woord fantastisch. Belangrijk sfeer die gezellig was, vriendelijke en professionele ober en perfecte bediening in stijl. Heerlijk gegeten met verse groente allemaal. Leuk waren de borden opgemaakt met veel creativiteit. Ook de muziek op de achtergrond was mooi en prettig bij het diner. Echt aan te bevelen. Prima kok en schone keuken.
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
S_S .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
voor de 2 de keer gegeten met vrienden. Het is super lekker en heel verrassend geserveerd vooral de zalmbonbon aan tafel gerookt. Allebei de vrienden vonden het ook super lekker eten. De bediening is heel attent en vriendelijk als er iemand naar huis gaat komen ze netjes aan de tafel melden dat ze weggaan en wensen je dan nog een fijne avond en nu we weg gingen kwam de kok ook nog uit de keuken om ons een hand te geven. Al met al een top restaurant waar we zeker vaker naar toe gaan.
Achterberg F.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Verrassend goed. Mooie keuze uit de verschillende voor- hoofd en nagerechten. Alles heel fijn klaargemaakt en mooi gepresenteerd én goede porties (d.w.z. niet zo klein). Echt goed gekookt!. Als voorgerecht is de gerookte zalmbonbon een aanrader. Laat je verrassen. Je bent hier in een prettige 'ouderwetse' ( in de goede zin van het woord) sfeer een avondje uit eten. Fijne grote stoelen waar je ook een hele avond op kunt zitten. De tijd tussen de gangen was voor ons prettig rustig. Geen gehaast. Rustige, ontspannen en gastvrije professionele bediening. Dus voor iedereen een echte aanrader. Als bonus ook een heel leuke locatie zo langs het water. Wij én onze vrienden komen hier zeker terug.
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
heerlijk gegeten voor goede prijs, kwaliteit eten hoog. Bediening mag iets alerter zijn. Complimenten voor kok - uitstekend meegedacht aan wijze waarop hij tegemoet kon komen aan dieet, gaf juiste informatie en was zeer behulpzaam.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Professionele bediening, heerlijk eten, zeer redelijke prijzen ...... aan de Oude Rijn in Bodegraven
jan S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Mooie nieuwe inrichting! Keurige bediening en verrassend lekker gegeten!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening, vriendelijk en ook bij ontvangst en weggaan.
interieur is na de verbouwing er zeker op vooruit gegaan.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
prima ambiance voor eten met vrienden, service is TOP en de gerechten zijn met zorg gemaakt
Ca L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Super vriendelijke bediening.