Restaurantje Aan de Rijn

Rijnkade 1a 2411 ES Bodegraven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurantje Aan de Rijn

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Westhof .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Correcte bediening.
Het stoofpotje van Grootmoeder en de Hollandse biefstuk
geserveerd met Friet was goed.
Zeer gedateerde inrichting met een bij binnenkomst muffe geur van verschaalde rook.
Zeer slecht en sfeerloos verlicht.
Gaan we zeker niet meer heen om dat het zo gezellig was
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Restaurantje aan de Rijn ligt erg leuk bij een sluis, maar het terras is erg klein. Binnen ziet het er netjes uit, waarbij de ruimte tussen de tafels prima is. De kaart is niet al te groot. Doordat wij een proeverij hebben genomen (5 kleine voorgerechtjes, 5 kleine hoofgerechtjes en een 5-tal dessertgerechtjes) kregen we wel een goed beeld van de keuken. En dat viel zeker niet tegen. Mooi opgemaakte borden, smaakvolle gerechtjes en ook een prettige bediening. De prijs-kwaliteit verhouding is goed te noemen. Voor een ongedwongen avond met lekker eten, kun je hier dus zeker terecht.
Carla & Feike V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Op zaterdagavond hier naar toe gegaan, om iets te eten.
Wij konden kiezen, of van de kaart bestellen, of deelnemen aan het buffet, dit is alleen op zaterdagavond, onbeperkt wat kleinere gerechten eten, voor een vaste prijs. Wij hebben voor dit laatste gekozen, en hebben genoten van de vele heerlijk bereidde gerechten. Dit is voor ons, zeker voor herhaling vatbaar, mede door de goede en vriendelijke bediening, alsmede de goede/warme sfeer, in het restaurant.
Jon D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
erg goed eten voor een goede prijs. Carpacio heerlijk mals goed gekruid, de tilapia filet was genieten het stoofpotje was ook goed Bediening uitstekend. Kortom een aanrader
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
We hebben hier met vier personen gegeten en zijn gegaan voor de proeverij van de kaart, je krijgt bij iedere gang (3 gangen) kleine gerechtjes die ook onderdeel uitmaken van de kaart. We kregen zelf een extra gang in dit menu een amuse
De gerechtjes waren origineel leuk opgediend en smaakte goed, bij het het hoofdgerecht kreeg je naast een bord met kleine gerechtjes ook nog aardappel, patat en diverse soorten sla.
het is voor mij en tijd geleden dat ik zo veel te eten kreeg in een restaurant een dik plus punt.
De bediening was correct en vriendelijk, het restaurant is qa inrichting wat gedateerd...

Kortom een leuke, smaakville en gezellige avond... ook de prijzen vallen mee...
Kevin O.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Met het idee om een weer op krachten te komen na diverse bieren op het borefts bierfestival bij dit restaurantje aan de Rijn beland. Buffetjes zijn niet aan mij besteed dus maar snel de kaart gevraagd. Bijzonder weinig keus, redelijk geprijsd. Stoofpotje was lekker, alleen wat weinig, duurde wel erg lang voordat het op tafel kwam.
Bottomline: beetje een suf restaurant waar je hooguit met je opa en oma een hapje zou doen.