Restaurante Pizzeria Pompei

Langegracht 10 3811 Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurante Pizzeria Pompei

Voor een paar uur waan je je bij Restaurant Pompei in Italië. De pizza’s, pasta- en vleesgerechten op de kaart vertonen sporen van vele landen rondom de Middellandse Zee. Zo waren het de Saracenen die zoetigheden naar de Italiaanse keuken brachten. Ook de geschiedenis laat zijn afdruk na, dankzij de hoge eisen van de Romeinse Keizers, werden de gerechten en wijnen in die tijd verder verfijnd. Bij Restaurant Pompei komt dit allemaal samen in de uitgebreide menukaart met authentieke gerechten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurante Pizzeria Pompei

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Doutzen R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima restaurant , snelle en vriendelijke bediening . De pizza's waren heerlijk , goede bodem en rijkelijk belegd !
Wij komen hier vaker !
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gegeten met 4 volwassenen op zaterdag 3 juni 2017.

Alles duurde ontzettend lang.. paar keer moeten vragen waar ons eten bleef en daarin waren wij niet de enige tafel. Bovendien bij het brengen van hoofdgerecht meteen drinken besteld, maar kregen we pas nadat we het eten op hadden. Sowieso in 2,5 uur tijd maar 1 drankje gehad, omdat er ook niet meer werd gevraagd of serveerster niet in de buurt waren.

Verderop zat er een gezin met kinderen die bijna wilden weggaan omdat het gewoon niet opschoot.. kinderen begonnen al te jengelen vanwege moe en geen eten, terwijl het al half 9 was.

Bij het afrekenen werd aangegeven dat het druk was en dat we dat zelf ook wel konden zien. Nog nooit zo'n slechte reactie gehad, maar wat verwacht je van meiden van 16 jaar zonder een manager in de buurt?! Aangegeven dat dat hun werk is en dat ze het moeten aangeven bij binnenkomst dat het langer kan duren dan normaal. Dat zagen zij niet zo, dus verder maar niet de discussie aangegaan.. had geen zin. Ze konden toch alleen verdedigend reageren zonder inhoud.

Eten smaakte oke, maar wij komen hier zeker niet weer terug!
Rina F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Voor de lekkerste pizza's moet je bij Pompeï zijn, veel keus en misschien wel iets duurder dan elders, maar is het wel waard!
Glenn N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Jarenlang voorbij gelopen door de onaantrekelijke locatie en uitstraling van de buitenkand van dit restaurant tot dat ik met een groep zonder reservering een plekje zocht uiteindelijk hier was beland ben ik aangenaam verrast. Het eten was zeer goed, de bedieng uitstekend en prijs achteraf maakte dat ik het jammer vind dat ik hier nog nooit eerder naar binnen ben gelopen
Bassie A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Reservering tijdens de spits. Veel klanten aanwezig, dus personeel had het redelijk druk. Het duurde even voordat we de kaart kregen, maar toen ging alles lekker vlot. Tevreden!
Famke B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Eten was heerlijk! Studentenmenu voor een tientje incl. twee drankjes, en beter dan wat ik had verwacht! De service kan beter, maar voor een studentenmenu prima!!
Leen M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Leuk en gezellig restaurant inhebt centrum van Amersfoort.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Weinig ruimte rondom de eettafels. Pizza gegeten. De garnalen waren rubberachtig (telang gekookt) (te)veel knoflook op de pizza's
Mitchell B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ziet er leuk uit, aan de rand van het centrum.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prijs - Kwaliteit is prima. Simpele, maar smaakvolle gerechten.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Gevarieerde antipasto misto met lekkere ham & meloen, kazen en salade, prima tortellini alla casa, en koffie toe. Prettige bediening met correcte adviezen en toelichting.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Met een gezelschap heerlijk gegeten bij Pizzeria Pompei. De bediening is vlot en vriendelijk. De Italiaanse gerechten zijn van prima kwaliteit, zowel de pizza als de pasta. De hoeveelheden zijn goed en je krijgt waar voor je geld. Dit restaurant is zeker een aanrader om te eten wanneer je op zoek bent naar een goede Italiaan.
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Met een gezelschap van zes personen hadden wij wat te vieren. Wij werden op een enthousiaste wijze ontvangen aan onze gereserveerde tafel en goed voorgelicht door de ober. Als voorgerecht hadden wij allemaal Fungi Trifolati. Altijd lekker. De aanbevolen Pizza Dolce Sospiro is een absolute aanrader. Als vegetariërs kregen wij deze pizza natuurlijk zonder ham geserveerd. De anderen hadden een Pizza Di Mare die ook uitstekend werd beoordeeld. De huiswijntjes zijn smakelijk en al onze gasten waren na afloop zeer tevreden.
Inpandig .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
De pizzeria's zijn niet meer wat het geweest is in Amersfoort. Na een lange tijd zijn we weer eens bij Pompei naar binnen gegaan. Wat blijkt: echt lekker gegeten!! Pizza's waren mooi knapperig en lekker belegd (Bresola), de Vitello Tonato vooraf was echt vers en smaakte goed. Als de Vitello Tonato goed is bij een restaurant dan kun je er vanuit gaan dat het met de kwaliteit wel goed zit.
Bediening was leuk, heel aardige jongeman en deed heel erg z'n best! Hier gaan we weer vaker naar heen.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We keren terug naar deze Italiaan met echte Italianen, die trouw zijn aan hun eigen cultuur, die ze met Mediterraans temperament aan je tafel vermarkten. La belle vita in gemoedelijke sfeer. De vitello tonato is behoorlijk zout, de reuzegarnalen sappig lekker, maar aan de prijs en de ossenhaas medium-plus is goed gelukt. De ravioli met garnalenvulling is ok, al maskeert de romige saus de pasta iets wat te sterk. We missen de risotto op de kaart.
Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Het personeel was zeer vriendelijk en het is een leuke plek om rustig wat te eten. Ook waren de pizza's waren lekker knapperig. Verder hebben we een leuke avond gehad.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Dit is het meest bezochte door ons restaurant in Amersfoort. De service vinden we erg goed, heel kindvriendelijk wat je niet vaak treft. Het eten is altijd heel lekker geweest. We hebben enkele favorieten die we gewoon direct bestellen, maar ook als we een keertje gaan experimenteren (met een verrassingsmenu bijvoorbeeld of wat dan ook) gaan we nooit teleurgesteld naar huis. We hebben ook vaker vrienden meegenomen en iedereen was blij tot nu toe. Ik vind zelf de Prosecco wat minder, hou van minder zoet. Maar dit is echt een kleinigheid ten opzichte van de algehele beleving.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We aten een gerecht dat niet op de kaart stond, maar de kok wel wilde maken: spaghetti aglio, olio e peperoncino. Goed van smaak, lekker pittig, maar de pasta was wat aan de dikke kant. Carpaccio van rund was goed, niet overladen met dingen die er niet bij horen. De twee pizze Dolce Sospiro waren heerlijk, lekker vers met rauwe ham, mozzarella, rucola en verse tomaat. Het wijnadvies was prima, alleen de prosecco was wat aan de zoete kant. Prima koffie na, echte café macchiato, stond ook niet op de kaart. Maar een echte Italiaan weet precies hoe dit te maken. Prima dus, we komen terug!
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Onze tafel stond op de vide waardoor we een mooie kijk op de keuken hadden. Het eten was goed, alleen vielen de bijgerechten bij de gegrilde ossenhaas tegen. Mijn partner had de ossenhaas besteld en kreeg als bijgerecht een schaaltje salade en een schaaltje met aardappelen en groenten. In het schaaltje lagen twee stukjes courgette, een stukje witlof en vijf stukjes gebakken aardappel. Toen hij er aardappelen/patat bij bestelde kwam dit nadat hij klaar was met eten. Het schaaltje patat was genoeg voor twee personen. Uiteraard werd dit bijbestelde gerecht in rekening gebracht. Waarom zo weinig aardappelen bij het hoofdgerecht, de kosten kunnen het niet zijn? Het lijkt mij niet dat dit de winst is. Vooral omdat er meer pizza´s en pasta´s worden besteld. Iets meer service was wat vriendelijker geweest. Een minpuntje voor een goed restaurant. Bediening vlot en vriendelijk.
Ummu K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Na onze diploma uitreiking wezen eten met een groep vriendinnen. De pizza die ik had besteld was niet bepaald lekker (nogal flauw), verder zijn de porties daar ook erg groot. Over de bediening niets te klagen.