Restaurante Madrid

Zaterdag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Joëlle S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We wilden nog even snel voordat we naar de film gingen wat eten, en dit restaurant was hiervoor een ontzettend goede keus.

We kregen ons eten heel snel, en het smaakte heel erg lekker. De inktvisringen waren bijvoorbeeld heerlijk gegaard, en de kip lekker gekruid. De asperges waren alleen niet helemaal gaar, en het eten was over het algemeen wel erg vet.

De service was geweldig, een erg vriendelijke gastheer, die ook zorgde dat we de eerste gerechtjes binnen een kwartier kregen.

Al met al een goede ervaring die voor herhaling vatbaar is!
1972- .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Madrid, lekkere tapas, zoals gegrilde groene asperges waren heerlijk, aioli was heerlijk en voor mijn tafelgenoot de gamba's !
Vriendelijke bediening, eten heel snel op tafel , top!!
QueenD .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Met verjaardag van mijn schoonzus hier wezen eten. Heerlijk gegeten! De stokbroodjes, aardappels, kip, gamba's waren allemaal super. Zelfs de kinderen hebben lekker en goed voedzaam gegeten. Zelfs de toetjes: chocoladetaart, caramelijs, crème brule waren heerlijk. Echt een aanrader.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Ongeveer een jaar geleden een recensie geschreven. Afgelopen weekend met twee vriendinnen gegeten en Madrid verdient een punt meer, vandaar opnieuw een recensie. Service wederom uitstekend en vriendelijk. Maar ook op het eten weinig aan te merken. De groene asperges een aanrader, albondigas (bestel ze nooit, maar tafelgenoot wel) waren ook lekker evenals de kip, patatas bravas, bocquerones en gefrituutde kaas (ik denk dat die nóg lekkerder kan - dan zou het een hit worden) enz. Ik hou van de iet rommelige uitstraling (decor), daar dat wel zo 'Spaans' aanvoelt. Ik kom zeker weer terug.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Bijzonder vriendelijke spaanse bediening in een kaal lokaal waar het echt wel koud was. Helaas was de Rioja waar we ons zo op verheugd hadden op maar de vervanger, eveneens een spanjaard, die we voor dezelfde prijs kregen smaakte ook prima.
Het was ons vooraf niet helemaal duidelijk dat Madrid echt alleen tapas heeft dus zijn we ons te buiten gegaan aan heel veel gerechtjes. De inktvis smaakte prima, heel vers. De albondigas vielen ons tegen. Heel lekker smaakte de salade van witlof met blauwe kaas. Samenvattend lekker gegeten, niet heel bijzonder maar lekker op loopafstand van De Hallen en niet helemaal standaard concept. Leuke avond gehad maar zal niet zo snel terug gaan.
JJV .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijk en authentiek eten! Zitten vaak Spanjaarden ook, zegt genoeg.
Wij komen hier regelmatig terug, altijd vriendelijke ontvangst en erg goed en vers eten.
Joeke V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Enorm genoten van de heerlijke gerechten die ze hier serveren voor een eerlijke prijs!
Vooral de mini calararis en de pulpo vind ik aanraders
Hier eten brengt je terug in Spanje, een mini vakantie ! Bedankt!
Harro H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Omdat in de Foodhallen geen stoel meer vrij is (laat staan een tafel) op zoek gegaan naar iets leuks in de buurt. Het liep bij Madrid op de vrijdagavond ook snel vol maar de vriendelijke baas doet z'n best om voor iedereen een plekje te maken. We konden aan een tafel voor vier als we binnen 1,5 uur wilden eten. dat was geen probleem en de gerechten kwamen vlot. gebakken groeten en vis allemaal smakelijk. Niet erg bijzonder maar royale porties voor een keurige prijs. Overgoten met een altijd lekker IJbiertje was het hier prima.
Vitality .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Heerlijk gegeten in een familiaire sfeer. Vriendelijke bediening met snelle service. Wat ons direct opviel, waren de grote porties tapas. Met zijn tweeën heb je aan 4 tapas meer dan genoeg, zeker als je erna nog een lekkere postre besteld. Als je met een grotere groep bent, dan krijgt je zeker waar voor je geld. Geen culinair hoogstandje, wel lekker en veel. Waar voor je geld dus (op z'n Hollands :) )! Voor romantiek zou ik naar een ander restaurant gaan. Voor tapas met een groep vrienden/familie is het zeker een aanrader!
Duvaine .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Dit tapas restaurant kwam ik toevallig eens tegen tijdens een bezoek aan de ten kate markt dus vorige week eens geprobeerd.

De kaart is uitgebreid en de meeste gerechten bevatten veel knoflook, mooi want daar houdt ik van!
Begonnen oa met lamsbout ( heerlijk), biefstuk op brood ( heerlijk) kip in tomatensaus ( niet op temperatuur) en garnalen in knoflook, ook heerlijk, het brood met aioli was voortreffelijk! En nog wat tapas die wat tegen vielen maar dat was een kwestie van smaak.

Het was wat druk en chaotisch, we werden op een grote tafel geplaatst welke we deelden met andere gasten ( dit wellicht omdat we niet gereserveerd hadden)

Qua tapas heb ik weinig andere restaurants geprobeerd in de stad dus ik kan moeilijk vergelijken maar we hebben lekker gegeten zonder veel poespas, de bediening was vriendelijk, ongedwongen en huiselijk, voor herhaling vatbaar!
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Twee jaar geleden eens gegeten en toen niet zo onder de indruk van eten en service. Het nu weer eens geprobeerd. Kip met knoflook en groene asperges gegeten, wijntje erbij van Miguel Torres. Ik had geen grote trek, lekker eten aan de bar, praatje met de bediening, die expliciet naar het eten vroegen. De gerechtjes waren aan de zoute kant, maar lekker. Lekker no nonsense. Enige puntje van kritiek: uitgebreid beginnen met opruimen terwijl er nog twee paren in het restaurant zitten en het even na tienen is, voelt niet gastvrij.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
De ervaringen lopen uiteen hier, zo te lezen. De 6 tapas die we uitkozen waren stuk voor stuk goed en smakelijk; lamsvlees, gefrituurde ansjovis, oesterzwammen, paprika's met rundvlees, aardappeltortilla en kaas, de aioli erg goed. En dat alles onder begeleiding van een prima Rioja maakte de avond wat ons betreft smakelijk. Vanaf 22.00 u. gaan alle stoelen die niet bezet zijn omgedraaid op tafel ten teken dat het tijd is om op te krassen. Dat doet iedereen dan ook netjes en om 22.30 u. dronken we onze laatste slok wijn te midden van stoelen. De keuken is open tot 22.30 u. staat er vermeld. Ze bedoelen waarschijnlijk het hele restaurant want achter ons ging de deur op slot. Prima, maar communiceer dat dan even aan klanten die om 21.00 u. binnenkomen!
Ricardovankleef .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Voor tapas moet je hier zijn. Gemoedelijke service door de eigenaar. goede kwaliteit tapas. Ook de aioli is voortreffelijk. Verwacht niet teveel qua inrichting. Heel simpel maar gaat hier echt om de tapas. Prijzen zijn ook heel schappelijk. Probeer zeker de calamaris!
Jessica F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Het spijt me, maar ik snap die goede recensies voor geen meter. Is helaas niet meer wat het geweest is sinds het van eigenaar is veranderd. In de beginperiode heb ik hier echt goed gegeten. Heel erg jammer, maar hier kom ik niet meer. De (kleine) porties smaken niet echt lekker en lijken met weinig liefde bereid. De bediening is niet echt goed, hoewel hartelijk.
Mirjamadam .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Aanrader! Prima plek om tapas te eten in Amsterdam. Hartelijke bediening, goede kwaliteit eten (bereid in open keuken, snel opgediend) en gezellige plek. Voor het eten genoten van lekker glas wijn op terras. Buurtrestaurant met knusse, Spaanse sfeer.
CircleK .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Leuk buurt restaurant met een lekker terras, maar eten is teleurstellend. Met z'n tweeën verschillende soorten tapas gehad maar de kwaliteit van de ingrediënten is niet hoog (vlees,vis). De porties zijn aan de kleine kant en zijn flauw van smaak. De host is erg gezellig en amicaal.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Gisteren super lekker Spaans gegeten met vriendinnen. De tapas waren heel goed, in het bijzonder de calamares en de tortilla! De tapas waren niet zo vet zoals soms wel in andere tapastentjes en er was ook geen overdaad aan knoflook, gewoon heerlijk. De bediening super aardig en attent. Ik was bang felle tl-verlichting aan te treffen, maar dat is denk ik aangepast, want de verlichting was prima! En dat alles voor een goede prijs. Wat wil je nog meer? Ik kom hier zeker terug!
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Op aanraden van een goede vriendin besloten we op een warme vrijdagavond tapas te eten bij restaurant Madrid. Het zonnetje scheen helaas niet op het terras waardoor we binnen gingen zitten.
De eigenaar verwelkomde ons allerhartelijkst !
We bestelden een karaf witte wijn en deze smaakte ons beide erg goed. De vijf tapas die we van de uitgebreide kaart bestelden, werden vrij snel opgediend. En dat voor een goedgevuld restaurant en de aanwezigheid van 1 kok. Onze complimenten aan de kok voor het snelle bereiden van de overheerlijke tapas.
We hebben het geluk dat Madrid zich op circa 10 min loopafstand van huis bevindt zodat we hier vaker spontaan kunnen binnenlopen voor een tapas-diner.
Regina D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Al een aantal keren bij Madrid gegeten, zowel voor de tapas als ook de paella op zondag! Een fijn restaurant, ongedwongen sfeer, huiselijk - alsof je bij vrienden gaat eten! Geschikt om even in je eentje iets te gaan eten, romantisch met zijn tweetjes, maar ook om met een hele groep naartoe te gaan.

Goede tapas; de kwaliteit is goed en de porties heel redelijk. Prima verhouding prijs-kwaliteit. Het zelfgemaakte tomatenmengsel dat bij het brood wordt gegeven is verrukkelijk, de chorizo frito en de dadels houden we erin, maar ook de boquerones (ot 2 verschilldende manieren) zijn erg goed. Genoeg vegeatrische hapjes ook: de tuinbonen zijn zeer aan te bevelen! Ook de paella op zondag is heerlijk.

Af en toe nieuw, moderne tapas uitproberen en af en toe life muziek op zondag zou Madrid misschien wel nog aantrekkelijker maken!

Riska D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Voor de tweede keer hier gegeten, effe snel omdat we iets lekkers in de buurt zochten, maar zin hadden in comfortfood. Nou dat is zeker weer gelukt ! het was erg stil maar dat deed niet onder voor de service en de kwaliteit. De tapas zijn anders dan anders, iets groter in de porties dan je gewend bent(ja pas op) maar echt van goede kwaliteit. veel keus in vis, die ook goed vers smaakte, een tortilla om je vingers bij af te likken, en de beroemde dadels met spek ! smullen was het zeker. het is niet heel goedkoop maar de porties en de kwaliteit brengt het in verhouding. until next time !