Restaurant Zwakenberg

Meer informatie over restaurant Restaurant Zwakenberg

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zwakenberg

Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk ‘wild’ gegeten in een gezellig restaurant in het centrum van Raalte.
Alles top!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zoals immer: prima voor elkaar!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was erg druk, er was een feestje gelijk naast ons wat erg rumoerig was. Het was dan ook niet echt gezellig, we konden elkaar nauwelijks verstaan.
Het eten op zich was prima, bediening was ook niet echt super. We moesten telkens lang wachten.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Tijdens ons verblijf in Raalte voor de Sallandse 4 Daagse gereserveerd bij Zwakenberg, dit Restaurant is prima gelegen in het Centrum met ruime parkeer mogelijkheden.
Bij binnenkomst gastvrij welkom geheten en werden wij direct verrast met een smakelijke amuse, met een smakelijk voorgerecht zoals de Paddenstoelen bouillon en de Wildzwijnham was de toon gezet.
Nu we toch in Overijssel waren verder gekozen voor een Wild gerecht zoals een duo hert / wildzwijn en de eendenborstfilet, tussen door kwamen er nog twee smakelijke amuse's , prijzen variëren tussen de 6 en 10 Euro voor het voorgerecht en € 22.50 a € 25.00 voor het hoofdgerecht.
Een goed glas rode Sedosa wijn erbij voor € 4, en de avond was geslaagd
Alleen jammer dat deze restaurants niet een uitgebreide bier kaart hebben met streekbieren
gert8121 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Erg goed gegeten, goede wildkaart. Erg goed verzorgd, vriendelijk en attent personeel. Perfect wijn assortiment. Veel aandachtbesteed aan de inrichting. De amuses tussen door werden erg op prijs gesteld en erg goed.
ewth .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Het eten was heel lekker en met zorg bereid.
En de amuse was overheerlijk tussen de gerechten door.
De bediening is daar heel vriendelijk.
L T.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Alle gerechten waren heerlijk en met zorg bereid. De amuse met gamba sprong er echt uit overheerlijk. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Als u gaat aan te raden te reserveren
hr93 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Met zijn tweeën wezen eten. Ruime keus, leuke amuse's. Ook de vegetarische gerechten (champignons en tortilla) waren erg lekker. Personeel is erg vriendelijk en de ambiance is prima!
RiesvH .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Leuke vlotte bediening,
soepel in aanpassingen,
hoge kwaliteit van aankleding en samenstelling van de gerechten
hoge kwaliteit gerechten (uitzondering: kabeljauw = redelijk/goed)
kwantiteit 4 gangen diner= meer dan genoeg
goede keuze aan wijn (ook per glas !)
conclusie: erg goed en gezellig gegeten