Restaurant Zusters

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
7,2
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Op zaterdag hier geweest voor een snelle lunch. We kozen voor een broodje gerookte zalm en een tosti honing geitenkaas. Het smaakte goed maar was wel wat fantasieloos. Vooral jammer dat er geen lekkerder brood werd gebruikt. De bediening was erg aardig en behulpzaam. Bij een volgend bezoek aan Bergen geven wij de zusters een nieuwe kans.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Marie-José C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
We hebben met vijf personen hier gedineerd. We hadden gereserveerd en kregen de mogelijkheid om binnen of buiten te zitten. Ik bestelde een maaltijd salade carpaccio. Ik kreeg er geen brood bij, de salade was lekker. Ik vond het echter erg weinig. Er was weinig verschil met de grootte van een gewoon voorgerecht carpaccio. Een van ons bestelde een vlaams stoofpotje. Dat bleek veel te taai te zijn. Ze liet het staan en meldde het. Ze hebben dit toen niet afgerekend en haar als compensatie een desert aangeboden; heel fijn.
De andere gasten waren tevreden.
Werty .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Standaard eten. Mandjebrood vooraf met smaakloze humus en kruidenboter. Hoofgerecht in orde. Niet bijzonder. Bediening onzorgvuldig. Prijs kwaliteit komt niet overeen. Locatie en terras goed.
050172 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten, top bediening, een extraatje voor onze jarige moeder, kortom een enorm aangename avond!! "Zusters" bedankt!
Kaartje28 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gezellig restaurant. Cafe-sfeer hou ik van. Bediening erg vriendelijk.
Eten was lekker en goed betaalbaar. Geen bijzonder hoogstaande gerechten maar dat maakt ook dat je lekker ksn eten voor een redelijke prijs.
Reinmath .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heerlijk eten in ontspannen sfeer....personeel super vriendelijk en vismenu een aanrader, manlief had wildmenu en was ook erg tevreden. Hier komen we zeker terug!!
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Afgelopen zondag daar gegeten en het was super zeer gastvrij een echte aanrader vooraf uien soep ,daarna de kaasfondu. .de andere een tournedos en het was allemaal goed van smaak
Emiro .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Afgelopen weekend bij Zusters gegeten, en ondanks het slechte weer, heerlijk buiten kunnen zitten onder een ruime overkapping met voldoende verwarming. Bediening was gezellig, vlotte jongelui, die met humor hun werk doen. Het eten was lekker, geen bijzondere hoogstandjes op de kaart, maar gewoon lekker eetcafe eten, en ruim voldoende, je hoeft niet met honger weg te gaan. Ook werd er niet moeilijk gedaan over extra frietjes en salade. De prijs viel ook enorm mee! Wij komen zeker nog eens terug als we in Bergen zijn !!!!
NienkeBergen .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
De intenties waren prima, maar de resultaten slecht. We werden in een soort annex gezet omdat alles vol was. Gastvrij verzonnen, maar erg ongezellig en aangezien we uit de loop lagen, moesten we erg lang wachten op alles. Meestal liep ik maar naar de "hoofd"ruimte om nog een wijntje te bestellen oid. Het eten was heel, heel erg gewoon. Wellicht door de drukte, maar het was droog en weinig liefdevol gemaakt. (Zowel de ham als de varkenshaas waren gort droog).
Aardige dames in de bediening, maar te gehaast en we werden enorm over het hoofdgezien in onze bijkeuken.
Mirs .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Wat hebben we hier ontzettend leuk en lekker gegeten afgelopen weekend!
De tomatensoep, de hamburger, het smaakte beide fantastisch en duidelijk ook zelf gemaakt.
En dan nog de sfeer en service; zo vriendelijk, attent en oplettend.
Dit is een absolute aanrader!
Pvalkier .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Varkenshaas met pindasaus als hoofdgerechtgekozen. Het vlees smaakte tranerig, dat voor mij duidt op lage kwaliteit vlees. Het eten was niet bijzonder verder, standaard salade en friet.
Prijs-kwaliteit verhouding is aan de magere kant. Verwacht een standaard café-hap voor een iets te hoge prijs.
Bediening is normaal en de entourage is zoals het in een gemiddeld eetcafe normaal is.
Geen aanrader en geen terugkomer voor mij.
RCSchut .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Ik kom geregeld in Bergen en omgeving en ga na een heerlijke dag meestal wel ergens eten. Deze week de Zusters geprobeerd en het is mij uitermate positief bevallen !! Als Amsterdammers hadden mijn vriendin en ik meteen een leuke klik met zowel de andere gasten als de bediening (allemaal spontane leuke jongens, op die dag, met een goed gevoel voor service en humor) . Eten was prima en genoeg, er wordt daar niet op een extra bakje van dit of dat gekeken. Prijs kwaliteit is prima, Entourage is geweldig. Voor Bergen en omstreken echt een topper en je zit ook niet zo opgepropt op elkaar. Alles klopt aan deze zaak !!
Gewoon een keer doen !!!!!!!!!
Rianne G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Bij Zusters gegeten tijdens een midweekje Bergen met vriendinnen. Driegangenmenu was prima. Voorgerecht carpaccio was erg lekker. Hoofdgerecht stoofpotje alsof Oma het zelf gemaakt had. Nagerecht chocoladetaart met pistache-ijs: zalig. Met allergieen en ingredienten die je niet lekker vindt werd prima rekening gehouden. De bediening was prima. Soms inderdaad een beetje lang wachten, maar het was erdan ook erg druk.
Astrid-R .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
We kwamen om 19.15 vol verwachting omdat de recensies goed waren. Maar wat een teleurstelling. Kan stellen dat het een mislukte avond was. Voordat het hoofdgerecht werd geserveerd was het 20.30. Het voorgerecht dat ik koos bestond uit een broodje met 3 piepkleine schaaltjes met boter, theelepeltje tapanade en knoflooksaus. Smakeloos. Toen het vegetarische plateau na 5 kwartier wachten. Veel sla en tomaat. Mini quiche zonder smaak, champions en aangebrande namaakhamburger. Wat een smakeloze sof. De vriendelijke meisjes die bedienden haalden de vrouwelijke chef erbij die het bord weggritste en me aanbood iets anders te halen. Heel prima op zich. Ik wees op een broodje hamburger en ze liep weg zonder wat te zeggen. Weer 15 minuten later kwam dan broodje hamburger. Weer veel sla en tomaat. Hetzelfde broodje als bij het voorgerecht en wederom een smakeloze hamburger. Ik had geen honger meer en probeerde nog wat hapjes te nemen maar wilde liever zo snel mogelijk weg daar. Mijn conclusie: in het hoogseizoen lopen de restaurants toch wel. Er zijn immers veel toeristen. Dan wordt je als restaurant misschien minder kritisch op jezelf. Mijn hoop: dat de restauranthouders aan zelfreflectie doen en hun gasten kwaliteit geven voor de best wel aardige bedragen die er gevraagd worden in de restaurants.
Cato_010 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Op zaterdag geluncht op het terras. De kaart bevat reguliere lunchgerechten voor een schappelijke prijs. Helaas is kwaliteit matig en zijn de gerechten met weinig smaak en creativiteit bereid. Wij kozen voor een tosti mozzarella, tomaat en pesto. De mozzarella leek goedkope supermarkt-mozzarella te zijn en aan de pesto zat weinig smaak. Bij elkaar genomen erg smaakloos. Bol zusters (Italiaanse bol met salami, mortadella en pesto) eveneens weinig uitgesproken in smaak. De salami deed eerder aan cervelaat denken dan aan een goede salami. Een echte teleurstelling onze eerste lunch in Bergen. Daarbij kwam dat we erg lang moesten wachten op onze bestelling.
Toen wij dit opmerkten bij de bediening werd hier niet op gereageerd. Hoewel de bediening vriendelijk probeerde te zijn had dezen weinig oog voor haar gasten. Het was moeilijk om de aandacht te trekken op het vrij rustige terras en zij waren weinig (lees: niet) alert op lege glazen. Voor ons een eenmalige visite aan dit etablissement.
AdavanR .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Tijdens een paar dagen Bergen twee keer gegeten bij Zusters en dat was in alle opzichten een groot succes. Zelf een heerlijk Belgisch stoofpotje en onze zoon enthousiast over de spareribs. Alle medewerkers zijn allert, attent en zeer servicegericht. Een fijne en ontspannen sfeer in een leuke setting. Wij komen hier zeker terug!
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Maandagavond 21 juli, gezellig druk. Hebben met ons 3-en prima gegeten, de kabeljauw en de sate waren verrukkelijk. De volgende dag weer in Zusters gegeten op het gezellige terras ook weer prima, vlotte en vriendelijke bediening.
Aanrader!!
Jepperr .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Hier gister gegeten, bediening erg prettig en vriendelijk! Ik liet mijn glas wijn vallen, dit was geen probleem en ik kreeg een nieuw glas van het huis. Erg meedenkend en de serveerster raadde mij de spare-ribs aan, deze waren top! Ook de hamburger(erg luxe) van mijn vriendin viel in de smaak, erg goed. Zeker een aanrader, decor een 7 omdat er wat vogelpoep op het bankje zat en de leuningen van het bankje waar we zaten was niet helemaal schoon. We hebben ons erg vermaakt en het was heerlijk zitten! Uitstekend restaurant en niet te duur.
Robenmieke .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Een paar dagen in Bergen gelogeerd. Op advies van vrienden gemeld bij Zusters om een hapje te eten. Dat zou goed zijn. Wel niets teveel gezegd het was prima. De ontvangst, bereidwilligheid en meedenken was groots. Klantvriendelijkheid wordt hier kennelijk nog met HOOFDLETTERS geschreven. Het zat heerlijk op het verwarmde terras, de bediening was heel vriendelijk en klantgericht en de gasten op het terras waren in een goede stemming. Het voorgeschotelde eten was heel lekker. De volgende dag zijn we er maar weer heengegaan en ook toen waren we weer heel tevreden. Het bleek dus geen eendagsvlieg of incident te zijn.
Als we weer eens in Bergen zijn, dan komen we vast terug.

Groeten van Rob en Mieke uit Zwolle.