Meer informatie over restaurant Restaurant Zuiver

1e kerstdag: Geopend - Brunch & diner

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zuiver

ambern B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
jammer, had meer verwacht van dit luxere segment maar was bistro niveau.

Voorgerecht was heel netjes geserveerd maar wat weinig. Als hoofdgerecht had mijn man lamschouder maar dat was niet als zodanig definieerbaar. Zeewolf was wel heerlijk en sappig, paste prima bij de risotto.
Dessert hebben we niet gedaan omdat deze niet bijzonder genoeg was voor ons.

De hoeveelheid was dusdanig weinig dat we bij thuiskomst de hele avond hebben zitten snaaien omdat we nog trek hadden.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Personeel was goed en vriendelijk, ontvangst was ook prima, zeker niets op aan te merken.

Locatie is wel echt top!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Afgelopen week genoten van de lunch bij Zuiver. 2 gangen lunch menu met o.a. Sushi en daarna een heerlijk stukje roodbaars. Lekker glas wijn erbij, mooi weer en super gezellig terras.
Andy H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vrijdag avond genoten van een heerlijk 5 gangen diner, in dit mooie restaurant. Mooie opmaak en smaak combinaties. Gerechten mogen van mij in een 5 gangen menu wel iets fijner in de hoeveelheid, maar niet in smaak of opmaak. Keukenbrigade is duidelijk ervaren in maken van mooie borden en heerlijke smaakcombinaties. Dikke pluim ????????
Manon I.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hooi Restaurant Zuiver. Vrijdag 5 mei heerlijk genoten van jullie gastvrijheid op deze mooie locatie. We werden van harte ontvangen. We kozen allebei voor de tartaar. Deze werd geserveerd met dagverse groenten, huisgemaakte friet, en een saus bearnaise. Leuk opgemaakt. ( Bourgondisch) en zeker aan te raden. Dikke pluim
Dag Manon,

Fijn dat jullie genoten hebben tijdens het diner in ons restaurant.

We hopen jullie zeker nog eens terug te zien!

frans D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vanavond gegeten in deze mooi zaak. Aantal jaren in Zweden gewoond, dus vond het echt leuk dat de Smörgåstårta op de kaart stond. Dit heb ik Zweden regelmatig gegeten. Diegene die dit hier heeft gemaakt heeft er kennelijk verstand van. Super mooi gepresenteerd en heerlijke smaken. Veluwse eend was ook erg smaakvol, mooi krokant en voor mij perfecte garing. Romanoff werd geserveerd met een ruime hoeveelheid aardbeien. Voor ons de eerste keer, en zeker niet de laatste. Complimenten voor de keuken en bediening
Goedemiddag Frans,

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring.

Onze chef de partie is inderdaad geïnspireerd door zijn vrouw die afkomst is uit Zweden voor het maken van deze Zweedse taart.

Rene R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Ben hier gisteren voor de 2e keer geweest, had hoge verwachtigen na alle lovende recensies. Was (weer) een tegenvaller, geen grote missers, maar wel veel kleine!

Ontvangst was ongeinteresseerd: werden doorgestuurd naar de herenkamer. Niemand die even meeloopt en een vraagt of je wat wil drinken, nee: "aan het eind van de zaal vind je een deur, daar is het..." en het drankje kwamen ze een kwartier later opnemen (de drukte in de zaak niet de reden geweest zijn...). De witte Rioja als aperitief (€ 50/ fles) maakte wel heel weinig indruk. Wel een leuk zaaltje trouwens!

Het eten: eerst een foutief menu op tafel, maar toen van start met de zalm. Viel niet mee: de rolletjes waren sterk verkleurd aan de buitenkant en het bolletje zalmmouse was veel te zout. De Chardonnay (€ 55) deed het ook beter op papier dan in het glas.
Hoofd was een aardige moot kabeljauw met een veel te zoute saus erbij. Kwam mogelijk door de parmezaan, maar die was niet als zodanig te onderscheiden.
Helaas werd de wijn steeds pas na het serveren van een gang opgenomen en vervolgens dus uitgeschonken bijna bij het afronden van de gang.
Toe een niet erg orginele combi met een bolletje ijs, panna cotta en nog wat zoetigheden.
Bij vertrek was de interesse ook weer niet groot. Een vriendelijke groet van ons werd beantwoord door twee ruggen waar iets van een groet terug klonk.
Goedemiddag René,

Bedankt voor het delen van je ervaring.

Fijn dat we naar aanleiding van de recensie telefonisch contact hebben gehad en uw ervaring nog hebben kunnen bespreken.

We hopen je zeker nog eens te mogen ontvangen als gast bij Restaurant Zuiver en de verwachtingen te overtreffen.

Douwe D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vanavond gegeten bij Zuiver. Ontvangst was aangenaam. Eenmaal aan tafel kregen we heerlijk warm brood met kruidenboter en olijfolie. Hierna gekozen voor het asperge menu. Als voorgerecht Smörgåstårta ( Zweeds gerecht) Super lekker en mooi gepresenteerd . Als hoofdgerecht asperges, eendenborst, zilte groenten, saus hollandaise en een gepocheerd eitje. Eendenborst was mooi gebakken, krokante huid en mooi rosé. 3 mooie asperges, zeekraal en lamsoor. Mooi gepocheerd eitje en een lekkere hollandaise. Dessert Romanoff lekker hoor :) Al met al heerlijke avond. Dit restaurant is een aanrader.
Goedemiddag Douwe,

Wat fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van ons asperge menu en bedankt voor het delen van je positieve ervaring.

Heel graag tot een volgende keer.

Moniek I.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk mossel pannetje gegeten afgelopen maandag. Pannetje was rijkgevuld, en het garnituur was ook fantastisch. Huisgemaakte frites, een mooie salade en 2 lekkere sauzen. Op tafel hadden we lekker brood met roomboter. Daarna 2 heerlijke bakjes koffie. We konden weer fris en fruitig de vergadering. Dankjewel voor het eten en de vlotte service
Goedemiddag Moniek,

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

Heel graag tot ziens bij Restaurant Zuiver.

Tom D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Vandaag bij Restaurant Zuiver geluncht. Als voorgerecht hadden we Zeeuwse oesters, deze stonden bij de ingang naar het restaurant gepresenteerd ( netjes op ijs) hierbij ook een vissersnet en een ouderwets anker super creatief :) bij de oesters werd een heerlijke vinaigrette van raapstelen geserveerd. Als hoofdgerecht hadden we asperges met gebakken kabeljauw, kriel, een gepocheerd eitje en een saus hollandaise. Ook dit viel weer erg goed in de smaak :) asperges goed geschild en perfect gegaard. Tot snel
Goedemiddag Tom,

Fijn om te lezen dat de oesters en asperges goed gesmaakt hebben tijdens het diner in ons restaurant.

Heel graag tot een volgende keer!

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijke paasbrunch gehad! Ruime keuze uit heerlijke salade's, pasteitjes met kippenragout, warme beenham, visschotels geserveerd in een schelp. Apart minder buffet met diverse snacks, frites en belegde broodjes. Kinder bioscoop, kinderen konden eieren zoeken, dessert buffet met diverse heerlijkheden. Crème brullee werd aan het buffet afgebrand. Al met al ontzettend genoten. Dankjewel hiervoor en tot volgend jaar.
Goedemiddag Willem,

Wat fijn dat jullie hebben genoten van brunch die wij met Pasen geserveerd hebben.

We hopen jullie zeker volgend jaar weer te mogen ontvangen.

Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Restaurant Zuiver. Wij hebben heerlijk genoten van het 4 gangen verassings menu. We werden hierdoor ook ECHT verrast. Smaak combinaties klopten, gerechten zagen er top uit. En ook de wijnen die bij elke gang werden geschonken waren heerlijk. Tenslotte een heerlijk bakje koffie. Wij komen zeker terug. Bedankt voor deze culinaire avond en ga zo door ????????
Goedemiddag Marleen,

Wat fijn om te lezen dat we het gezelschap echt hebben weten te verrassen tijdens het diner. Bedankt voor het delen van de positieve ervaring.

Heel graag tot ziens!

Wilco W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijke lunch bij restaurant Zuiver. We bestelden een broodje carpaccio en een saté van van kippendijen. Carpaccio was heerlijk gemarineerd en rijk gevuld. De saté is ook een aanrader ( niet op stok) wat je eigenlijk wel verwacht bij saté. Maar hiervoor serveerde ze heerlijk malse kippendijen met oosterse groenten en een sambal eitje. Deze sambal was werkelijk verukkelijk, en huisgemaakt gok ik. Ga zo door en tot snel. Met vriendelijke groet Wilco
Goedemiddag Woud,

Wat fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van de lunch in ons restaurant.

Laura W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Goedenavond. Vanmiddag geluncht bij dit mooie restaurant. Locatie is wat vreemd, maar als je eenmaal binnen bent wauw. Ontvangst was super! Jassen aangenomen en netjes naar tafel begeleid. We hadden niet veel tijd (helaas) we kozen daarvoor niet voor het lunchmenu, maar voor de clubsandwich ( met heerlijk verse kip) niet standaard de gerookte kipfilet die je in veel zaken ziet. Sandwich was rijkelijk gevuld. Mijn tafelgenoot had de Surf en Turf, ruime salade met mals rund en heerlijke gamba's. Wij komen zeker terug om ook de andere gerechten op de kaart te proberen.
Goedemiddag Laura,

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring tijdens de lunch in ons restaurant.

We hopen je zeker nog een keer te mogen ontvangen zodat je dan ook nog andere lekkere gerechten van onze kaart kunt komen proeven.

Michelle I.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Hooooi toppers van Restaurant Zuiver. We hebben weer heerlijk gegeten. De kokos kerrie soep was werkelijk zo ontzettend lekker, smaak explosie in me mond. Stoute schoenen aangetrokken en het recept hiervan gevraagd. Dit werd gelijk voor ons geregeld, en kregen het recept mee van de chefkok. Thuis proberen na te maken, want wat deze chef ons serveerde was zo ontzettend goed. Tot de volgende keer????
Goedemiddag Michelle,

Wat leuk om te lezen dat jullie genoten hebben tijdens het bezoek aan ons restaurant. We zijn erg benieuwd of de zelfgemaakte kokos soep net zo lekker smaakte als bij ons.

Team Restaurant Zuive
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Genoten van het diner vanavond! Voorgerecht was diverse bereidingen van biet, heerlijk fris en mooi gepresenteerd. Ook het gerecht met de zalm was heerlijk. Als hoofdgerecht eenmaal de landzwijn, en de sukade steak. Heerlijk landzwijn mooi rosé en het rund was ook super mals. Als dessert de pavlova en een kaasplankje, deze werd geserveerd met een lekker vijgenbrood en huisgemaakte jam/gelei van paardenbloemen (zelf geplukt en daarna verwerkt) vertelde de gastheer. Wat een aroma en geweldige smaak. Complimenten voor de chef en zijn brigade! Wij lomen zeker terug
Goedemiddag Tamara,

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

Heel graag tot ziens bij Restaurant Zuiver.

Mama I.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Goede recensies, dus dan mag je wat verwachten. Allereerst was er geen Ricard of Pernod op voorraad als aperitief. Sambuca werd als alternatief geadviseerd, maar dat vind ik toch echt iets anders. Het witbiertje van mijn partner sloeg dood in het glas: houdbaarheidsdatum was januari 2017. Hiervoor kregen we netjes een vers alternatief. Het verrassingsmenu was smakelijk, maar ook niet meer dan dat. Veel poeha en een groot verhaal voor een middelmatige prestatie. Oké, maar niet meer dan dat. Voor restaurants met een gemiddelde waardering van een 8 verwacht ik meer. De bijpassende wijnen werden lauw geserveerd. Toen ik er iets van zei, kwam er een iets koudere variant. Ik was niet onder de indruk. De wijn wordt er heel vlak door en hij komt niet meer tot zijn recht. Het toetje was erg gevarieerd waardoor ik de smaak van alles verloor. De fooi heb ik aan onze oppas gegeven. Die heeft beter gepresteerd dan dit restaurant.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Vandaag een heerlijke lunch in dit mooie restaurant. Heerlijk weer, mooi glas wijn, en een geweldig stuk gebakken kabeljauw filet mooi krokant op de huid. Hier werden me partner en ik ontzettend vrolijk van. Kabeljauw werd geserveerd met gnocchi, zilte groenten en een beurre blanc. Ga zo door toppers en tot snel!!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Afgelopen Zaterdag 25 maart heerlijk gegeten. We kozen voor het 3 gangen verassings menu. Waarbij het hoofdgerecht er echt uitsprong. Gebakken runderstaartstuk ( perfect bereid) hierbij een tomaten polenta, ratatouille en een saus bearnaise ( lang niet zo'n goede gehad) Voorgerecht en dessert waren ook verukkelijk. Complimenten aan de keukenbrigade. Wij komen zeker terug.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten vandaag. Surf en turf heerlijk op smaak, en geserveerd met mals rund en genoeg gamba's. Omelet zalm heerlijk baveuse. Complimenten voor de Keuken. En ook voor de bediening ( we hadden niet veel tijd) hier werd echt goed rekening mee gehouden. ????????????????
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag binnen komen lopen. Gekozen voor het 3 gangen verassings menu. Hoofdgerecht bestond uit een super mooi stuk gebakken staartstuk. Perfect bereid ( complimenten aan de kok) hierbij werd geserveerd tomaten polenta, ratatouille en een overheerlijke bearnaise saus. Lang geleden dat ik deze klassieke saus zo lekker heb gegeten. Als dessert wou ik graag de pavlova proberen. ( dessert van de kaart) dit was geen probleem. Ook bij dit gerecht at ik bijna me vingers op ???? Al met al een geweldige avond en voor ons staat dit restaurant op ons favoriete lijstje.. dankjewel voor de culinaire avond en tot snel. Vriendelijke groet Martijn. Ga zo door