Meer informatie over restaurant Restaurant Zuiver

Kerstavond: Geopend - diner
1e kerstdag: Geopend - Brunch & diner

Bas B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met zakelijke groep lunch gehad. Van te voren menu besproken waardoor we snel het voorgerecht, erwtensoep met klein bolletje steak tartare, en vervolgens een hoofdgerecht van boerenkool met diverse vleessoorten konden gebruiken. Alles van goede kwaliteit en leuk gepresenteerd. Bediening werkte ongemerkt snel mee waardoor we weer snel konden vertrekken.
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Bij Restaurant Zuiver gegeten met een groep(je) van 5 personen. De locatie doet wat vreemd aan, zo op een wat lelijk industrieterrein, maar plots blijkt daar een mooie boerderij te liggen nadat je een oprit opgedraaid bent. Van binnen mooi aangekleed en de entourage doet klassiek aan. Mooie meubels ook die goed zitten.

De gehele groep koos voor een 4-gangen verrassingsmenu van de chef, inclusief een bijpassend wijnarrangement. Deze viel zeker niet tegen. De rauwe tonijn vooraf was heerlijk. Het tussengerecht van witvis, garnaal en mossel gegarneerd met o.a. aardappelpuree was lekker maar voor een tussengerecht wel wat aan de maat.... daardoor kwam je me het hoofdgerecht (eendenborst uit de oven) wat in de knel en zat iedereen aan tafel behoorlijk vol. Kan persoonlijk zijn, maar bij een dergelijk uitgebreid diner vind ik het prima als de porties iets minder fors zijn. Over de kwaliteit niets dan lof. Service eveneens prima. Dit restaurant komt zeker in mijn boekje om nog eens terug te keren.
Fred T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Goed gegeten met een groep van 24 mensen met daaronder een aantal kinderen. Leuk menu met voor- hoofd en nagerecht. Vriendelijk personeel die erg hun best deden. Het duurde wel lang voordat ons hoofdgerecht kwam.
Roland83 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben een geweldige avond gehad! Met z'n tweeen was het geen probleem om op zaterdagavond zonder reservering een tafel te bemachtigen.
De ontvangst was gastvrij, de sfeer in de oude boerderij is een erg goede mix tussen elegantie en zakelijkheid. Zo tussen al die bedrijfsloodsen is het mooi dat een dergelijke oude boerderij nu als restaurant kan dienen.

Het eten was zeer goed. De sukadesteak was heerlijk mals en zacht, en de presentatie was prima. De mediterraanse paella was weliswaar niet in een paellapan geserveerd, maar was wel echt goed. In een paella in Spanje krijg je door de lange gaartijd nog wel eens taaie kip, maar de kip bij Zuiver was heerlijk zacht van binnen en krokant van buiten.

Het dessert (romanoff) kon na wat overleg met de keuken zonder alcohol worden gemaakt, ook deze was uitstekend. Een enorm glas, maar niet zo machtig dat je de helft laat staan.

Achteraf was de rekening toch wel even schrikken (voornamelijk de desserts vind ik duur), maar we hebben wel goed gegeten. Je gaat niet "even wat eten" bij Zuiver, nee, je gaat voor een avondje uit. Met die gedachte kun je hier uitstekend aan je trekken komen.
Bartcaminada .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Eerste keer, leuke ambiance, bediening met de juiste kennis van de wijn bij het gerecht. Kalfszwezerik sprong eruit, dessert van aardbeien is ook het noemen wars !
Beste Bart,

Hartelijk dank voor uw prachtige cijfers en bijbehorende recensie! Ons team is blij te horen dat u heeft genoten en hopen u snel een tweede keer te mogen ontvangen.

Met gastvrije groet,
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Aardig, maar niet bijzonder.
Vooraf zalm: drie kleine rolletjes op een vrijwel leeg bord. Daarna biefstuk: royale portie te gare getrancheerde biefstuk op bedje van groenten en zacht geworden aardappelpartjes.
Redelijk aan de prijs voor deze standaard kwaliteit.
Service matig: steeds zelf om wijn & water moeten vragen.
Leuke ambiance in oude boerderij tussen alleen maar nieuwbouw.
Beste gast,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie over Restaurant Zuiver! Wat jammer dat Restaurant Zuiver niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw puntjes van kritiek nemen wij heel serieus en deze nemen wij dan ook mee om in de toekomst onze kwaliteit te verbeteren.
Wij zouden het leuk vinden u toch nog eens terug te zien bij Restaurant Zuiver!

Gastvrije groet,
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Met bevriend stel hebben wij op vrijdagavond gereserveerd. Als we hadden geweten dat er een besloten bedrijfsfeest aan de achterzijde waren we bij Zuiver een andere keer komen eten. Wij kregen de indruk dat de (overige) bediening de a la carte gasten niet helemaal aankon qua drukte. Regelmatig moesten we vragen om aandacht, glazen bijvullen, te lang wachten op volgende gang. We hadden het 4-gangen verrassingsmenu. Ook waren twee kussens op de stoelen nat van een regenbui, zodat twee toch met klamme broekspijpen zaten. Verder is het een mooie locatie en prima eten.
Beste Michael,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie over Restaurant Zuiver! Ook uw puntjes van kritiek nemen wij heel serieus en deze nemen wij dan ook mee om in de toekomst onze kwaliteit te verbeteren. Wij zien u graag nog eens terug bij Restaurant Zuiver!

Gastvrije groet,

Wim M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Na een tijdje weer eens bij Zuiver gedineerd op een zaterdagavond. En wederom niet teleurgesteld. Ontvangst is allerhartelijkst in dit prachtig mooi tot restaurant omgebouwde boerderij. De inrichting is prachtig en gezellig ingericht, waarbij de bar (een van Neerlands mooiste) een echte blikvanger is. We begonnen beide met een petit fruit de mer. Mooi opgediend met stukje makreel, oester, zalm, mossel, etc. Heerlijke afwisselende smaken. De door mij gewenst Sauvignon Blanc was niet voorradig dus kregen we een alternatief Poulliy-Fumé die minsten zo goed was en bij dit gerecht past. Als hoofdgerecht bestelde we een Dorade met gadogado (!) en een lamsboutje. Beide scoren een dan voldoende. We sloten af met het kaasplankje inclusief een bijzondere Colheita (port). Ja, van goede spijs en wijn weet men hier wel van wanten. De bediening verdient een aanbeveling. Foutloos, attent en zonder overdreven aanwezig te zijn. Ook deze ervaring bij Zuiver was top. Aanbevelingswaardig!
Beste Wim,

Leuk te horen dat u na een tijdje weer eens een bezoek heeft gebracht aan Restaurant Zuiver. Ons team vindt het erg leuk om te lezen dat u optimale beleving heeft gehad en dat u heeft genoten met uw gezelschap!

Dank voor deze prachtige review en heel graag tot ziens bij Restaurant Zuiver!

Roel K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij, echtpaar 60+, hebben werkelijk heerlijk gegeten in een gezellig restaurant waar we heel gastvrij en deskundig werden ontvangen en begeleid bij onze keuzes uit de menukaart. Een kleine opmerking hebben we wel over de kaart n.l. dat we dachten meer biologische en streekproducten op de kaart te vinden. Afgezien daarvan was er voldoende variatie in de gerechten.
"Zuiver" is de moeite waard om (nog eens) te bezoeken.
Beste Roel,

Hartelijk dank voor uw prachtige cijfers en bijbehorende recensie! Ons team is blij te horen dat u heeft genoten van de gastvrijheid van restaurant Zuiver.

Graag tot een volgende keer!

Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Wij hebben donderdag 2 juni onze bruiloft gevierd bij restaurant Zuiver, heerlijk een 3-gangen menu gegeten, het was heerlijk, bediening is top en een supermooie locatie! Echt een aanrader dus!!
Beste Lisanne en Robert,

Dank voor deze prachtige cijfers! Wij vonden het ontzettend leuk dat jullie voor onze locatie hebben gekozen, wij vonden het een geweldige dag. Graag tot ziens in ons restaurant!

Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten met z'n 6'en. Zelf vooraf een heerlijke escargots met kikkerbillen (echt lekker) en vervolgens "IJslandse" wijting. Ook super lekker. Dus als je in de buurt bent!

Bezocht Mei, 2016
Beste Folkert,

Wat leuk om te vernemen dat uw gezelschap afgelopen vrijdag een smaakvolle avond heeft gehad bij Restaurant Zuiver, wij vonden het erg leuk u te mogen ontvangen!

Graag tot een volgende keer!

P.s. 9 juli 2016 vindt ons jaarlijkse www.seafood-festival.nl plaats
Martin1969 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Na op zaterdag een top-feest te hebben gehad in de Zuiverzaal zijn we de week daarop gaan eten in het restaurant. We hebben heerlijk gegeten. We hebben het verrassingsmenu genomen om te voorkomen dat je automatisch kiest voor het gangbare, en dat was een groot succes. Ieder gerecht was voortreffelijk en werd goed toegelicht. Door het wijnarrangement dat er bij paste was ook dit goed geregeld. De bediening was zeer vriendelijk. De locatie vind ik zeer sfeervol. Modern, en toch warm en enigszins romantisch doordat de oude boerderijstijl goed bewaard is gebleven.
Beste Martin,

Dank voor je prachtige cijfers en commentaar, hier zijn wij als team erg trots op! Wij vonden het erg leuk jullie deze week tweemaal te mogen ontvangen, graag tot een volgende keer!

Harmke H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Heerlijk gegeten vanavond. Sfeervol ingerichte oude boerderij op bedrijventerrein naast de vinexwijk Terwijde. Mooi opgemaakte gerechten en ruime porties. Zo veel, dat een toetje te veel was. De kaart is samengesteld met seizoensgerechten die net wat anders zijn, leuk!
Enig aandachtspuntje is dat het best druk was en daardoor soms net wat te weinig opmerkzaam waardoor we net wat te lang moesten wachten.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vandaag gegeten bij Zuiver. We waren met 4 personen en namen 4 keer het viergangen verrassingsmenu. Drie met een bijpassend wijnarrangement en één met een bijpassend driegangen BOB arrangement.
We waren oprecht verrast over het de eerste drie gerechten.
Een ruime portie met zalm, tonijn en op de huid gebakken schelvis. Daarna een stukej duig met heerlijke couscous en als hoofdgerercht voortreffelijk zwijn op een bedje van "vergeten groente"
De wijn was de eerste twee gerechten niet toereikend, waarbij de laatste gast of een half glas of alsnog een later een glas uit een nieuwe fles kreeg. (Neem dan twee flessen mee naar de tafel, dan kunnen de gasten tegelijkertijd beginnen.) Ook het tussentijds bijvullen van het water gebeurde pas na enig aandringen.
Het toetje was ook verrassend maar dan vooral omdat het zo nietszeggend van smaak was. Desgevraagd werd het toetje ook geproefd en kregen we alsnog een smaakvol toetje.
Al met al waren onze gevoelens bij dit eten gemengd. Er zit veel potentie in, maar vooraf proeven lijkt raadzaam en met wat meer scherpte in de bediening zit er nog veel meer in.

Beste meneer Slot,

Leuk te horen dat u afgelopen zaterdag met 4 personen heeft gedineerd bij Restaurant Zuiver, wij vonden het erg leuk u te mogen ontvangen! Wij danken u voor het benoemen van de aandachtspunten, wij zullen deze punten meenemen voor in de toekomst zodat wij onze gasten een optimale restaurantbeleving kunnen bieden.
Graag tot ziens bij Restaurant Zuiver!

Erik J.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Een buffet bij een bruiloft is lastig en makkelijk tegelijkertijd. Voor ik het weet schep ik te veel op, kan ik niet kiezen en maak ik rare combinaties. Ik probeer daarom om een menu aan te houden: eerst wat koude voorgerechten, daarna een tweede keer voor een warm hoofdgerecht. En als het heel lekker is een derde keer voor dat ene lekkere dat je buurvrouw wel had. Het buffet was daar keurig op ingesteld: eerst de koude en dan de rechauds met de warme gerechten. Vandaag koos ik voor vis. Vooraf ik haring en rode biet (er lag ook gele biet), en gemarineerde zalm met komkommer. De haring was niet kraakvers, maar dat lukt alleen aan de stal, en de gemarineerde zalm was verrassend lekker (en niet gerookt). De warme vis voor het hoofdgerecht was met de geroosterde prei erbij niet onsmakelijk, maar wat onbestemd (een wat anonieme filet; ik gok tilapia of pangasius). De gemengde groente was wel spannend en de gebakken aardappelen (parten met schil) zonder meer OK. Ik hoefde geen derde keer omdat ik genoeg had gegeten.
Het toetje, ijstaart, werd aan tafel geserveerd, evenals een goede kop espresso.
De bediening viel op door onopvallendheid: als ik dorst had was er altijd wel iemand in de buurt om me een glas bier te brengen. De ruimte was zeer geschikt voor een bruiloft en de ronde tafels waren mooi gedekt. Al met al geen slechte ervaring, en niets leidde af van hetgeen waarvoor we waren gekomen: het vieren van een bruiloft.
Beste Erich,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide recensie over Restaurant Zuiver, leuk om ook eens een "groepservaring" te mogen ontvangen. Wij ontvangen u graag in de toekomst nog eens in ons restaurant.

Bertien V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Ik had het 3-gangen verrassingsmenu met bijpassende wijn. Voorgerecht en hoofdgerecht erg lekker en perfecte combi met de wijn. Nagerecht was minder bijzonder wel lekker en wederom heerlijke wijn. Met z'n vieren hier gegeten. Goede akoestiek, totaal geen last van andere gasten. Het was echter ook een rustige avond. Voor een etentje voor 2 zou ik hier minder snel naar toe gaan, de setting was lekker ruim maar daardoor niet zo intiem.
Beste Bertien,

Bedankt voor het achterlaten van deze review! Graag tot een volgende keer bij Zuiver.

Met gastvrije groet,

Jeffrey Leeuw
Magdelt V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Mijn man en ik hebben op Valentijnsdag gegeten bij Restaurant Zuiver. Omdat wij de dag er op weer vroeg op moesten hadden wij lekker vroeg gereserveerd en konden wij al om 17.30 aan tafel. In tegenstelling tot onderstaande recensie werden onze jassen bij binnenkomst netjes aangenomen. In verband met Valentijn had de bediening rozenblaadjes verspreid op de tafels en werd er een speciaal Valentijns-menu geserveerd. Het eten was voortreffelijk en de bediening was erg vriendelijk en wist ons ondanks de drukte goed te informeren over alle spijzen en dranken. Ten slotte bleek ook nog eens dat wij 2 kaartjes voor de film Brasserie Valentijn in de CineMec hadden gewonnen. Dus onze Valentijnsdag krijgt nog een staartje.
Beste Magdelt,

Super om te vernemen dat jullie een heerlijke Valentijnsavond hebben mogen beleven bij Zuiver! Veel plezier bij de Cinemec en graag tot ziens bij Zuiver.

Team Zuiver
Dascha1 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij hebben Valentijnsdag heerlijk gegegeten er was een mooi verassingsmenu en je kon ook a la Carte eten. Top. Min puntje er werd geadverteerd met Valentijnsdag. Misschien was het leuk geweest als er ter gelegenheid daarvan iets extra's gedaan werd. Bv iemand bij ontvangst die de jassen aanneemt, of een klein glaasje cava bij binnenkomst. Of een klein ( love amuse) . Nu was het lekker uit eten gaan zonder toegevoegde waarde.
Beste Dascha,

Fijn te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten op Valentijnsdag, wij vonden het erg leuk jullie te mogen ontvangen. Ook dank voor de feedback omtrent de Valentijn dit nemen wij zeker mee voor volgend jaar.

S V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Echt voortreffelijk gegeten in een mooi aangekleed restaurant. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Echt een aanrader.
Beste Steffie,

Wij willen je nog hartelijk dank voor deze prachtige negens!

Graag tot ziens bij Zuiver,

Joansa .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Afgelopen zaterdag een onvergetelijke avond gehad bij Zuiver ter gelegenheid van een verjaardag. Het gedeelte bij de open haard was speciaal voor ons gezelschap (20volw. en 8 kindjes) ingericht met een buffet, zitplekken en voor de allerkleinsten een "speeltafel". Een zeer geslaagde, sfeervolle avond met heerlijk eten (BBQ-buffet) en uitstekende bediening!! Complimenten voor de organisatie, keuken en bediening.
Beste Joan,

Ontzettend leuk om ook hier te mogen vernemen dat jullie een onvergetelijke avond hebben gehad! Graag tot de volgende keer.