Meer informatie over restaurant Restaurant Zuiver

Kerstavond: Geopend - diner
1e kerstdag: Geopend - Brunch & diner

Douwe D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vanavond gegeten bij Zuiver. Ontvangst was aangenaam. Eenmaal aan tafel kregen we heerlijk warm brood met kruidenboter en olijfolie. Hierna gekozen voor het asperge menu. Als voorgerecht Smörgåstårta ( Zweeds gerecht) Super lekker en mooi gepresenteerd . Als hoofdgerecht asperges, eendenborst, zilte groenten, saus hollandaise en een gepocheerd eitje. Eendenborst was mooi gebakken, krokante huid en mooi rosé. 3 mooie asperges, zeekraal en lamsoor. Mooi gepocheerd eitje en een lekkere hollandaise. Dessert Romanoff lekker hoor :) Al met al heerlijke avond. Dit restaurant is een aanrader.
Moniek I.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk mossel pannetje gegeten afgelopen maandag. Pannetje was rijkgevuld, en het garnituur was ook fantastisch. Huisgemaakte frites, een mooie salade en 2 lekkere sauzen. Op tafel hadden we lekker brood met roomboter. Daarna 2 heerlijke bakjes koffie. We konden weer fris en fruitig de vergadering. Dankjewel voor het eten en de vlotte service
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Vandaag bij Restaurant Zuiver geluncht. Als voorgerecht hadden we Zeeuwse oesters, deze stonden bij de ingang naar het restaurant gepresenteerd ( netjes op ijs) hierbij ook een vissersnet en een ouderwets anker super creatief :) bij de oesters werd een heerlijke vinaigrette van raapstelen geserveerd. Als hoofdgerecht hadden we asperges met gebakken kabeljauw, kriel, een gepocheerd eitje en een saus hollandaise. Ook dit viel weer erg goed in de smaak :) asperges goed geschild en perfect gegaard. Tot snel
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijke paasbrunch gehad! Ruime keuze uit heerlijke salade's, pasteitjes met kippenragout, warme beenham, visschotels geserveerd in een schelp. Apart minder buffet met diverse snacks, frites en belegde broodjes. Kinder bioscoop, kinderen konden eieren zoeken, dessert buffet met diverse heerlijkheden. Crème brullee werd aan het buffet afgebrand. Al met al ontzettend genoten. Dankjewel hiervoor en tot volgend jaar.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Restaurant Zuiver. Wij hebben heerlijk genoten van het 4 gangen verassings menu. We werden hierdoor ook ECHT verrast. Smaak combinaties klopten, gerechten zagen er top uit. En ook de wijnen die bij elke gang werden geschonken waren heerlijk. Tenslotte een heerlijk bakje koffie. Wij komen zeker terug. Bedankt voor deze culinaire avond en ga zo door ????????
Wilco W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijke lunch bij restaurant Zuiver. We bestelden een broodje carpaccio en een saté van van kippendijen. Carpaccio was heerlijk gemarineerd en rijk gevuld. De saté is ook een aanrader ( niet op stok) wat je eigenlijk wel verwacht bij saté. Maar hiervoor serveerde ze heerlijk malse kippendijen met oosterse groenten en een sambal eitje. Deze sambal was werkelijk verukkelijk, en huisgemaakt gok ik. Ga zo door en tot snel. Met vriendelijke groet Wilco
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Goedenavond. Vanmiddag geluncht bij dit mooie restaurant. Locatie is wat vreemd, maar als je eenmaal binnen bent wauw. Ontvangst was super! Jassen aangenomen en netjes naar tafel begeleid. We hadden niet veel tijd (helaas) we kozen daarvoor niet voor het lunchmenu, maar voor de clubsandwich ( met heerlijk verse kip) niet standaard de gerookte kipfilet die je in veel zaken ziet. Sandwich was rijkelijk gevuld. Mijn tafelgenoot had de Surf en Turf, ruime salade met mals rund en heerlijke gamba's. Wij komen zeker terug om ook de andere gerechten op de kaart te proberen.
Michelle I.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Hooooi toppers van Restaurant Zuiver. We hebben weer heerlijk gegeten. De kokos kerrie soep was werkelijk zo ontzettend lekker, smaak explosie in me mond. Stoute schoenen aangetrokken en het recept hiervan gevraagd. Dit werd gelijk voor ons geregeld, en kregen het recept mee van de chefkok. Thuis proberen na te maken, want wat deze chef ons serveerde was zo ontzettend goed. Tot de volgende keer????
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Genoten van het diner vanavond! Voorgerecht was diverse bereidingen van biet, heerlijk fris en mooi gepresenteerd. Ook het gerecht met de zalm was heerlijk. Als hoofdgerecht eenmaal de landzwijn, en de sukade steak. Heerlijk landzwijn mooi rosé en het rund was ook super mals. Als dessert de pavlova en een kaasplankje, deze werd geserveerd met een lekker vijgenbrood en huisgemaakte jam/gelei van paardenbloemen (zelf geplukt en daarna verwerkt) vertelde de gastheer. Wat een aroma en geweldige smaak. Complimenten voor de chef en zijn brigade! Wij lomen zeker terug
Mama I.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Goede recensies, dus dan mag je wat verwachten. Allereerst was er geen Ricard of Pernod op voorraad als aperitief. Sambuca werd als alternatief geadviseerd, maar dat vind ik toch echt iets anders. Het witbiertje van mijn partner sloeg dood in het glas: houdbaarheidsdatum was januari 2017. Hiervoor kregen we netjes een vers alternatief. Het verrassingsmenu was smakelijk, maar ook niet meer dan dat. Veel poeha en een groot verhaal voor een middelmatige prestatie. Oké, maar niet meer dan dat. Voor restaurants met een gemiddelde waardering van een 8 verwacht ik meer. De bijpassende wijnen werden lauw geserveerd. Toen ik er iets van zei, kwam er een iets koudere variant. Ik was niet onder de indruk. De wijn wordt er heel vlak door en hij komt niet meer tot zijn recht. Het toetje was erg gevarieerd waardoor ik de smaak van alles verloor. De fooi heb ik aan onze oppas gegeven. Die heeft beter gepresteerd dan dit restaurant.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Vandaag een heerlijke lunch in dit mooie restaurant. Heerlijk weer, mooi glas wijn, en een geweldig stuk gebakken kabeljauw filet mooi krokant op de huid. Hier werden me partner en ik ontzettend vrolijk van. Kabeljauw werd geserveerd met gnocchi, zilte groenten en een beurre blanc. Ga zo door toppers en tot snel!!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Afgelopen Zaterdag 25 maart heerlijk gegeten. We kozen voor het 3 gangen verassings menu. Waarbij het hoofdgerecht er echt uitsprong. Gebakken runderstaartstuk ( perfect bereid) hierbij een tomaten polenta, ratatouille en een saus bearnaise ( lang niet zo'n goede gehad) Voorgerecht en dessert waren ook verukkelijk. Complimenten aan de keukenbrigade. Wij komen zeker terug.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegeten vandaag. Surf en turf heerlijk op smaak, en geserveerd met mals rund en genoeg gamba's. Omelet zalm heerlijk baveuse. Complimenten voor de Keuken. En ook voor de bediening ( we hadden niet veel tijd) hier werd echt goed rekening mee gehouden. ????????????????
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Goedenavond! Gister avond heerlijk gegeten bij Restaurant Zuiver.. 4 gangen verassings menu waarbij het hoofdgerecht er echt uitsprong. Gegrild varkesrack met ratatouille en een ovenheerlijke bearnaisesaus. Tussengerecht was ook super. Mooi stukje gebakken skrei ( heerlijk krokant) en super zacht. Crème van pastinaak die hierbij zat was ook super smaakvol. De rest van de gerechten vergeet ik bijna maar ook hiervoor een dikke pluim. Complimenten aan de keukenbrigade een dikke aanrader!!!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag binnen komen lopen. Gekozen voor het 3 gangen verassings menu. Hoofdgerecht bestond uit een super mooi stuk gebakken staartstuk. Perfect bereid ( complimenten aan de kok) hierbij werd geserveerd tomaten polenta, ratatouille en een overheerlijke bearnaise saus. Lang geleden dat ik deze klassieke saus zo lekker heb gegeten. Als dessert wou ik graag de pavlova proberen. ( dessert van de kaart) dit was geen probleem. Ook bij dit gerecht at ik bijna me vingers op ???? Al met al een geweldige avond en voor ons staat dit restaurant op ons favoriete lijstje.. dankjewel voor de culinaire avond en tot snel. Vriendelijke groet Martijn. Ga zo door
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Het welkom bij ZUIVER viel niet mee. In de hall kwamen we personeel tegen, maar meer dan een ‘goedenavond’ was er niet bij. Geen vraag of we gereserveerd hadden, geen hulp bij het weghangen van de jassen, etc. toch een afknapper. Pas bij binnenkomst in het restaurantgedeelte kregen we de aandacht die je als gast verwacht. Maar eerlijk is eerlijk; de rest van de avond was de bediening prima.
Mijn tafelgenote had als voorafje ‘biet’ en was daar zeer tevreden over. Ikzelf bestelde de carpaccio. Deze was niet ‘standaard’, de plakjes waren opgerold en stevig. Wel lekker, maar niet bijzonder. Als hoofd had mijn tafelgenote de zeebaars, die goed gebakken was en prima smaakte. Ikzelf had een rood gebakken sucade steak en die was prima gebakken en erg mals. De garnering eromheen was een allegaartje aan groente dat voor mij een beetje over de top was. Het BOB-arrangement werd goed toegelicht en paste goed bij de gangen. De rekening was zeer acceptabel, dus wat mij betreft een prima prijs- kwaliteitsverhouding. De mindere ontvangst was dan ook weer snel vergeten, ook al moesten we ook bij vertrek zelf onze jassen maar weer terugvinden. ZUIVER zou bij mij hoger scoren als ze hun gastvrijheid vanaf c.q. tot de voordeur zouden uitbreiden.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Verrassende entourage op een industrieterrein. Het is een prettig restaurant met een leuke en gezellige uitstraling. De hele dag door redelijk druk bezet. Daar kan de bediening wel tegen. Iets meer klantgericht mag zeker. Op vragen antwoorden dat het niet kan is helder, maar niet erg klantgericht. Zoeken naar een alternatief is dan wel een mooie variant.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met zakelijke groep lunch gehad. Van te voren menu besproken waardoor we snel het voorgerecht, erwtensoep met klein bolletje steak tartare, en vervolgens een hoofdgerecht van boerenkool met diverse vleessoorten konden gebruiken. Alles van goede kwaliteit en leuk gepresenteerd. Bediening werkte ongemerkt snel mee waardoor we weer snel konden vertrekken.
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Bij Restaurant Zuiver gegeten met een groep(je) van 5 personen. De locatie doet wat vreemd aan, zo op een wat lelijk industrieterrein, maar plots blijkt daar een mooie boerderij te liggen nadat je een oprit opgedraaid bent. Van binnen mooi aangekleed en de entourage doet klassiek aan. Mooie meubels ook die goed zitten.

De gehele groep koos voor een 4-gangen verrassingsmenu van de chef, inclusief een bijpassend wijnarrangement. Deze viel zeker niet tegen. De rauwe tonijn vooraf was heerlijk. Het tussengerecht van witvis, garnaal en mossel gegarneerd met o.a. aardappelpuree was lekker maar voor een tussengerecht wel wat aan de maat.... daardoor kwam je me het hoofdgerecht (eendenborst uit de oven) wat in de knel en zat iedereen aan tafel behoorlijk vol. Kan persoonlijk zijn, maar bij een dergelijk uitgebreid diner vind ik het prima als de porties iets minder fors zijn. Over de kwaliteit niets dan lof. Service eveneens prima. Dit restaurant komt zeker in mijn boekje om nog eens terug te keren.
Fred T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Goed gegeten met een groep van 24 mensen met daaronder een aantal kinderen. Leuk menu met voor- hoofd en nagerecht. Vriendelijk personeel die erg hun best deden. Het duurde wel lang voordat ons hoofdgerecht kwam.