Restaurant Zuiver (Vlieland)

Willem de Vlaminghweg 2 8899 AV Vlieland Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Zuiver eten op Vlieland

Restaurant Zuiver op Vlieland maakt van koken kunst. Niet alleen is de smaak voortreffelijk, het ziet er ook schitterend uit. Op een prachtige locatie krijg je in een gezellige ambiance, pure en eerlijke gerechten geserveerd. Uit eigen moestuin, waar de wortels van jouw gerecht, zijn gevoed met passie en liefde voor eten. Ben je een wijnliefhebber, haal dan je hart op aan het wijnarrangement. Laat je verrassen door chef-kok Robert Buurma!

Restaurant Zuiver brengt u een wisselend 5-gangenmenu voor € 39,50 met als mogelijkheid een zalig bijpassende wijn arrangement.
We serveren dit 5 gangen menu voor jong&oud, wij serveren geen a la carte of kindermenu's

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Dinsdags Gesloten
Woensdag t/m Maandag 18:00 - 23:30
- Ontbijt 08:30 - 10:30

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,1
A B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een fantastische avond ,leuke vlotte bediening ,met gerechten die niet alleen heerlijk zijn ,maar ook geweldig uit zien ,stuk voor stuk art
Anja O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijke gerechten begeleid met een lekker bijpassend wijnarrangement.
En vriendelijke bediening, kortom een superavond!
Bgprive V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goed concept en lekker gegeten. Altijd weer een verrassing wat je krijgt als je geen menukaart hebt. Top. Tot de volgende keer
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Super gegeten, heerlijk 5 gangen menu, erg goeie bediening met veel informatie over de gerechten en een goed passend wijn arrangement. Echt een aanrader !
Wilma A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wat een verrassend restaurant voor zo'n klein eiland, het maakt een verblijf op Vlieland nog aantrekkelijker. Een heerlijk 5 gangen verrassingsmenu met de mogelijkheid om bepaalde (dieet) wensen aan te geven. Mooie uitgekiende smaken en goed op elkaar afgestemd, het bijpassende wijnarrangement maakt het diner helemaal af. Het enthousiasme en de professionaliteit van de medewerkers zorgde voor een ontspannen sfeer. Dit alles samen met de prijs/kwaliteit verhouding een echte aanrader. Een kleine opmerking, we hebben met verbazing naar de peper en zout stellen op tafel gekeken. De gerechten hebben het echt niet nodig en ze horen meer thuis in een eetcafe net als de blikken met bestek. In het najaar staat er weer een weekend Vlieland op de agenda en de reservering is al gemaakt!
Pieter-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ons bezoek aan Vlieland is niet af zonder een bezoek aan Zuiver. We zijn erg enthousiast over de keuken en de bediening en de nieuwe indeling met enkele ronde tafels en een afscheiding hier en daar versterken de ruime opzet.

Het 5 gangen keuze diner kende weer een paar echte hoogtepunten zoals de kalfsnek en de sukade met oma's jus waren uitstekend. Zuiver weet met het uitgekiende wijnarrangement de spijzen te versterken. De Italiaanse witte wijn Corniale en met name de Cardoviale combineerde perfect met de sukade ook de 2016 Muscat was mooi met de kaasplank.

Eindconclusie: we hebben een heerlijke avond gehad, complimenten aan het hele team!
Gertjan W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Zuiver was een buitengewoon aangename ervaring. Wat een geweldige kok! Iedere gang van het 5 gangen menu was even subtiel, waarbij verrassende smaakcombinaties werden gemaakt zonder te overdrijven. Zuivere smaken, perfect in balans, verse ingrediënten van prima kwaliteit, uitstekende bereiding en fraai op het bord gearrangeerd. De bijpassende wijnen matchen goed en versterken de smaak. Fijne ongedwongen sfeer en vriendelijk personeel. Als geheel sterrenrestaurant waardig en desondanks vriendelijk geprijsd.
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten. Goede wijn spijs combinaties. Vriendelijke bediening.
Gaan zeker nog een keer terug. Ook prima voor kinderen. Geen patat en frikandel, maar gewoon lekker mee eten. Top.
Lianne S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk verassing menu! Genieten dus. Fijne avond gehad.
Jitske K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Onze zoon houd van aparte biertjes. Na een telefoontje werden er 5 aparte biertjes voor hem geregeld, bij het 5 gangen diner. Echt TOP.
L K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Hmm, verwachting was hoog-resultaat ok. Ten eerste geen amuse. Ten tweede eerste gerecht was pas na 45 min geserveerd, prima smaken en vooral verschillende structuren maar geselecteerde wijn voegt totaal niets toe. Tweede gerecht was echt flauw van smaak en zeer kleine portionering met niet bijpassende wijn. Hoofdgerecht was uitstekend met goede wijn keuze. Kaasplankje lekker, maar gewoon. Dessert was verrassend eenvoudig met uitstekende wijn keuze. Al met al goed, maar ruimte voor verbetering.
Piet-Hein M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Super restaurant. Heerlijke en originele kaart. De bediening was top, vriendelijk en deskundig.
Ik kan iedereen aanraden om speciaal hiervoor naar Vlieland te gaan.
Roelof L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. 5 gangen verrassings menu met een lekkere bijpassende wijnen. Aanrader.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Super lekker eten en een hele leuke bediening, aanrader!
Neem vooral het wijnarrangement, de combinaties zijn geweldig. Dit is Genieten!
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We vervolgen onze week met de beste restaurants van Vlieland. Verreweg het beste op het eiland is Restaurant Zuiver! Prachtig en verassend menu met voortreffelijk wijnarrangement, mooie kaas en heerlijk dessert. De zacht gegaarde varkensnek met bieten arrangement zou in de randstad niet misstaan. Informele zeer kundige bediening en vlot tempo dat op verzoek aangepast wordt. Kortom top. Als er ooit een ster op vlieland komt, zal hij hier het meest verdiend zijn.
Adriëlle K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Echt fantastisch! Juist erg leuk dat je niet kan kiezen. Daarom de prijs kwaliteit verhouding supergoed! Gerechten erg fijn en subtiel bedacht en mooi opgemaakt. Personeel vriendelijk.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heren jullie hebben het weer perfect geregeld.We hebben jullie al diverse keren bezocht als we weer op vlie zijn en jullie verrassen ons elke keer weer. Zelfs 2 dagen achter elkaar 2 verschillende menu's. Daar 1 van ons geen lactose mag,vandaag zelfs een volledig lactosevrij menu,zodat het niet opviel dat er eentje geen lactose mocht. Het smaakte FANTASTISCH.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en sfeer. Alleen muziek kon wat beter afgestemd worden op de sfeer, wat gemoedelijker.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Leuke plek zit vast aan een hotel maar dat krijg je nauwelijks mee. Leuk menu: tonijn mocht iets malser. Aspergesoep erg lekker. Aardbeiendessert in allerlei variaties leuk en lekker. Kazen goed op smaak. Wijnarrangement was goed gekozen, niet spectaculair. Leuk gegeten!
Wout N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Zoals altijd weer een beleving tijdens de bezoeken aan Vlieland