Restaurant Zuiver (Vlieland)

Willem de Vlaminghweg 2 8899 AV Vlieland Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Zuiver eten op Vlieland

Restaurant Zuiver op Vlieland maakt van koken kunst. Niet alleen is de smaak voortreffelijk, het ziet er ook schitterend uit. Op een prachtige locatie krijg je in een gezellige ambiance, pure en eerlijke gerechten geserveerd. Uit eigen moestuin, waar de wortels van jouw gerecht, zijn gevoed met passie en liefde voor eten. Ben je een wijnliefhebber, haal dan je hart op aan het wijnarrangement. Laat je verrassen door chef-kok Robert Buurma!

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:30
- Ontbijt 08:30 - 10:30

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Voordelig
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Alleen de rekening duurde irritant lang.
Ferdi V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gewoon top
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten 5 gangen menu en wijnen erbij heerljk
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Enorm fijne plek met heerlijk 5-gangen menu, alles met aandacht gemaakt en geserveerd, met bijzondere èn goed passende wijnen. Van heerlijke zeewolf tot hert, kaas en citroen cake, wat een super lekkere gerechten. Alleen voor dit restaurant reis je al naar Vlieland af!
Norma D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gister de overtocht gemaakt naar Vlieland om aan te schuiven bij chef Robert Buurma van Restaurant Zuiver.

Hier serveren ze elke avond een 5-gangenmenu voor €35,- dat proeft als minimaal het dubbele. Het was allemaal heerlijk, bij één gerecht heb ik zelfs nog overwogen met mijn tong het bord uit te gaan likken.

Samen met de handgemaakte limoncello, de supervriendelijke en kundige bediening en de geweldige entourage (vooral de mooie verlichting viel mij gelijk op) is dit een must go op één van de mooiste plekjes op aarde.

Vliebiza, Zuiver Genieten!
Anton H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het veel-gangen-diner met bijbehorend wijnarrangement waren een "feest van smaken". Goede uitleg over de gerechten en de wijnen.
Frederika B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat een topper. Heerlijk gegeten. Prachtige opmaak van de borden.
Bediening: vriendelijk en meedenkend. Kijk al uit na een volgende keer.
Marjovandenboom .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima restaurant. Dit was ons galgenmaal omdat we de volgende dag weer naar huis moesten. Bediening was erg vriendelijk, vrolijk en met humor. Een vijfgangendiner voor een prima prijs en erg lekker.
Kortom een zeer geslaagde avond als afscheid van Vlieland.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening goed, deskundig en attent. Chef kwam regelmatig aan tafel. Toppertje! Zeer uitgebreid assortiment wijnen.
Ine F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Mooi concept, goede keuken en attente bediening.
Marlous H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Voortreffelijk gegeten bij restaurant Zuiver. Heel afwisselend menu. Goede en vriendelijke bediening. Nemen tijd voor de gasten. Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.
Ook voor vegetarische gasten een top menu!
Mmbleeksma .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Een echte aanrader op alle gebied. Prima gerechten voor een prima prijs!
Leuke lokatie en vriendelijke vlotte bediening!
We komen hier zeker terug!
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Echt super gegeten!! Geweldige service en zeer smaakvol eten, zeker voor herhaling vatbaar. Het 5-gangen verrassingsmenu was goed samengesteld en goede combi met het wijnarrangement
Nicholas S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wat een heerlijke avond hebben wij hier gehad! Lekkere verfijnde gerechten tegen een hele schappelijke prijs. Opmaak van de borden creatief. Goede bijpassende wijnen. Gezellige informele bediening, maar wel gedoseerd en met stijl! Zelfs bij de koffie nog heerlijke zoetigheden. Hier word je echt verwend!
Alastair .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het concept spreekt ons aan en we schuiven vol verwachting aan voor het vaste menu van 5 gangen. De kok stelt ons niet teleur mooie gerechten, stijlvol opgemaakt, en de smaak is prima! Prijs pret is dik in orde.
Maar dan de bediening, een van de obers gaat heel uitgebreid en uitdrukkelijk op alles in, te popie jopie naar onze smaak. Hij meldt ons dat de groene? huiswijn prima bij het voorgerecht past vanwege de kleur terwijl het gewoon een strogele witte wijn was....Te nadrukkelijk aanwezig en wat overdreven overbodige informatie spuiend. Wij kozen niet voor het wijnaarangement maar voor een fles zuidfrans rood die verder prima was.
Al met al: koken top, bediening moet losser en wat meer bescheiden! De inrichting is nietszeggend tijd voor een H. de B. Opratie?!
Robboddaert .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gisteren echt heerlijk gegeten bij Zuiver welke haar naam echt eer aan doet.

Producten oa uit de eigen moestuin en dat proef je in alles. De borden worden prachtig opgemaakt en komen je als ware kleur explosies tegemoet, feest om naar te kijken.

We waren met een klein groepje en lieten ons verrassen op meerdere gangen waarbij er ook aan de vegetariër werd gedacht, wat kunnen goed bereide groenten heerlijk zijn. Ook de zalm was zalig.

Dit alles gecombineerd met een passend wijn arrangement maakten dit tot een prachtige avond.

Frank.hoogenboom89 F.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
De chef zijn creaties zijn elle dag wisseled, dat houdt het voor de keukenbrigade en voor de gasten wel zo spannend.
Het eten was fantastisch. Vers broodje met hummus vooraf, normaal vind ik dat humus zeer weinig smaak heeft, maar deze was verassend lekker!
De gekonfijte zalm met kerriesoep was heerlijk. Over het hoofd van buikspek met een bitterbal van rode biet maar 1 opmerking: meer jus!
Wijnkeuzes: zeer goed. "Rode wijn waar je bek niet van trekt", op de vraag waarom dan, kwam een keurig goed uitgelegd antwoord.
Kortom: het restaurant op Vlieland voor een culinair hoogstaand avontuur.
H
Kost meer de dan de gemiddelde biefstuk en sparerib op de Dorpsstraat, maar het is het blokje om meer dan waard.
Rene1959 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Alles was super! Bediening zeer hulpvaardig en vriendelijk en de menu's echt top, waarbij het wijnarrangement eigenlijk een must is.
Hoop hier nog vaker te mogen eten!
Ale B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben een voortreffelijke avond gehad met verrassende gangen , een van ons is vegetarisch en heeft lange tijd niet zo lekker gegeten . Echt een aanrader
Gerard_Z .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Na een half uur gewacht te hebben maar eens gevraagd wanneer de eerste gang uitgeserveerd ging worden. Geen amuse overigens. Ook geen hartelijk woordje. Bediening en setting is redelijk sfeerloos. Bediening ook amper gezien. Eerste gang was prima, tweede gang erg mager, derde gang prima. Vierde en vijfde gang zijn beiden een dessertgang. Toen we vroegen of er een alternatief was voor het kaasplankje draaide de bediening gewoon zijn ogen weg! Bijpassend wijn arrangement is ok, maar weinig spannends. Niet de moeit waard. Typisch restaurant wat aan een hotel keten vast zit, degelijk, steriel, weinig bijzonders. Zonde van een avondje.