Restaurant Zuiver (Vlieland)

Willem de Vlaminghweg 2 8899 AV Vlieland Nederland Kaart

Foto's van gerechten

Over het restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Zuiver eten op Vlieland

Restaurant Zuiver op Vlieland maakt van koken kunst. Niet alleen is de smaak voortreffelijk, het ziet er ook schitterend uit. Op een prachtige locatie krijg je in een gezellige ambiance, pure en eerlijke gerechten geserveerd. Uit eigen moestuin, waar de wortels van jouw gerecht, zijn gevoed met passie en liefde voor eten. Ben je een wijnliefhebber, haal dan je hart op aan het wijnarrangement. Laat je verrassen door chef-kok Robert Buurma!

Restaurant Zuiver brengt u een wisselend 5-gangenmenu voor € 39,50 met als mogelijkheid een zalig bijpassende wijn arrangement.
We serveren dit 5 gangen menu voor jong&oud, wij serveren geen a la carte of kindermenu's

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Dinsdags Gesloten
Woensdag t/m Maandag 18:00 - 23:30
- Ontbijt 08:30 - 10:30

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Sjoukje M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
In een heerlijke relaxte sfeer kunnen genieten van een 5 gangen-diner zonder dat steeds gevraagd wordt of het smaakt dat kan soms erg storend werken. Daarnaast wordt rekening gehouden met je eet voorkeuren. Een aanrader
huub V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lilian O.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Aanrader, hele bijzondere combinaties en smaken!
Supergastvrije bediening en maken het helemaal naar je zin!
Ikzou ze voordragen voor een ster!!!
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
erg gezellig gegeten en goede en gezellige bediening. eten was erg goed.
Renate N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Creatieve en inventieve chef die kookt met Vlielandse pluk en vondsten uit de natuur.
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wat een fantastische avond, alles klopte!! Top eten, service en beleving! Hier wordt ik zo blij van en jammer genoeg zijn er maar weinig zaken waar alles zo klopt, echt een must om hier te eten als je op Vlieland bent!! Groet en tot snel, Folkert en Annelies
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gastvrij en vriendelijk
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een verrassend goed restaurant. De gerechten zijn zeer smaakvol en worden mooi opgediend. De bediening is attent. Het bijpassende wijnarrangement is een aanrader. Een zeer aangename avond gehad in Zuiver.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuk restaurant met lekker eten. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Prima concept.
R.J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Na ff "gesteggel" over Iens en AH, zijn we aan tafel gegaan.
We wisten niet wat ons tewachten stond, maar de kok beloofde ons dat het een culinaire beleving zou worden !
En dat heeft hij waar gemaakt.!! Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel . We komen zeker terug. C en R.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Als je binnenkomt komt het allemaal erg chique over, maar het valt al met al reuze mee. Bediening is erg leuk, gezellig en houden van een grapje.
Zeker een aanrader.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Geweldige avond. Een absolute aanrader.
Eugenie V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk eten in mooie ambiance!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wat een toptent! Heerlijk gegeten en gedronken met mijn maten. Kundig personeel en fijne sfeer. Kan het werkelijk iedereen aanraden. Bedankt
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten. Elke keer weer is een feestje. Thanks.
Mookie B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk 5-gangen diner! Geweldige bediening die het echt naar je zin willen maken. Wij komen hier zeker terug als we op Vlieland zijn. Een groot feest om hier te kunne eten.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Keuken was wel wat traag. Veel tijd tussen de gangen. Zeker gedurende de eerste helft van de avond, toen het nog erg druk was. De bediening was wel erg vriendelijk en er werd uitstekend rekening gehouden met allergieën die we hadden doorgegeven bij de reservering.
Johan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vijf gangen met een bob-wijnarrangement. Verrassend menu met per gang uitleg en een bijpassende wijn, met toelichting. Klasse!
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben tijdens onze vakantie hier twee maal gegeten en waren tevreden over het concept 5 gangen diner. Het wijnarrangement paste prima bij de gerechten. De gerechten waren verrassend en origineel zowel wat betreft smaken als presentatie. Een echte aanrader voor iedereen die voor een redelijke prijs avondvullend wil dineren.
Leonie W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten met mooi passende wijnen. Warme sfeer en vriendelijke bediening.