Restaurant Zuiver (Vlieland)

Willem de Vlaminghweg 2 8899 AV Vlieland Nederland Kaart

Foto's van gerechten

Over het restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Zuiver eten op Vlieland

Restaurant Zuiver op Vlieland maakt van koken kunst. Niet alleen is de smaak voortreffelijk, het ziet er ook schitterend uit. Op een prachtige locatie krijg je in een gezellige ambiance, pure en eerlijke gerechten geserveerd. Uit eigen moestuin, waar de wortels van jouw gerecht, zijn gevoed met passie en liefde voor eten. Ben je een wijnliefhebber, haal dan je hart op aan het wijnarrangement. Laat je verrassen door chef-kok Robert Buurma!

Restaurant Zuiver brengt u een wisselend 5-gangenmenu voor € 39,50 met als mogelijkheid een zalig bijpassende wijn arrangement.
We serveren dit 5 gangen menu voor jong&oud, wij serveren geen a la carte of kindermenu's

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Dinsdags Gesloten
Woensdag t/m Maandag 18:00 - 23:30
- Ontbijt 08:30 - 10:30

Uitmuntend
9,3
9,2
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wat een ontzettend fijne plek. Heerlijk eten, heerlijke wijnen; tip: neem halve glazen bij het wijnarrangement, dat is no mogelijk en genoeg.
Fijne mensen, super!!
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance.
Jannet V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk eten en fijne bediening
I. D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben hier fantastisch gegeten! Voor de iets oudere bezoeker beetje lastige akoestiek.
Maar een aanrader wij zullen hier zeker weer gaan eten bij een volgend bezoek aan Vlieland.
Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Super gegeten. Zeer attent en vriendelijk personeel
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Tweede keer dat ik hier ben geweest! Erg goed kwaliteit prijs verhouding.
Ik vind het 1 van de beste restaurants van Vlieland . Verse , simpele gerechten.

Zeker een aanrader
Mertine M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heel erg lekker gegeten. Genoten van het verrassingsmenu en het wijnarrangement.
Thomas C.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
2 maal heel lekker gegeten in zuiver tijdens ons 4 daags verblijf in Vlieland. Aangepaste wijn arragement is een absolute aanrader .
Remon K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk eten. Laat je verassen. Goede combinaties. Ook met goede wijn arrangement.
Edwin A.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Prachtig opgemaakte presentaties door een initiatiefrijke en zeer vakbekwame kok met veel gevoel voor smaak en textuur. Dat geldt evenzo voor het voortreffelijk geregisseerde wijnarrangement.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk avondje uit eten geweest
Mirjam A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Fantastisch verrassingsmenu! Onze allergieën (gluten en schaaldieren) waren geen probleem! Echt heerlijk gegeten met zuivere produkten.
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben genoten van het 5 gangen verrassingsmenu. Het wijnarrangement maakte het compleet. Goede uitleg bij de gangen en de wijn. Aanrader!
Eef S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prettige inrichting. Attente bediening. Tempo kun je zelf bepalen (prima). Aantal smakelijke gerechten. Toch flink aan de prijs.
Berend V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Fantastische aandacht met great FOOD !!!!! Perfecte prijs-kwaliteit verhouding.
Jay H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gisteren avond bij zuiver gegeten.
5 gangen menu met een wijn arrangement. Echt fantastisch!
Ik heb nog nooit zo goed gegeten bij een bezoek aan een restaurant!
Als je een avond wil genieten en de tijd er voor wilt nemen is dit echt een dikke aanrader!

De bediening was super vriendelijk en namen goed de tijd voor een praatje. Zij vertelde bij elke gerecht met passie over wat er geserveerd werd en welke wijn hier bij zat. De bediening heeft goed door wat de gast wilt en speelt hiet haar fijn op in. Echt top!

Ook de gerechten waren super goed! Mooie aangekleden borden met pure producten die duidelijk met passie klaar gemaakt waren. Het gerecht dwingt je zo klein mogelijke happen te nemen om alle smaken zo vaak mogelijk te ervaren.

Het is jammer dat vlieland voor ons niet echt om de hoek ligt maar ik ben bijna instaat één keer per maand de boot te pakken om hier te kunnen eten.

Dus ben je net als ons op vakantie op vlieland. Moet je hier geweest zijn!
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten met bijpassend wijnarrangement. Tip is wel om iets langere pauzes tussen de gerechten te houden als er gebruik wordt gemaakt van het wijnarrangement. je moet nu behoorlijk snel de wijnen drinken omdat bij het volgende gerecht de volgende wijn alweer uit wordt geserveerd. Verder helemaal top en zeker een aanrader.
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Geweldig eten wijnen zijn duur geprijsd
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk verrassend en echt anders als anders gegeten! Het niet hoeven kiezen van de kaart is al een verrassing op zich, maar als je dan gerechten voor je neus krijgt die er haast te mooi uit zien om op te eten en ook nog eens fantastisch smaken is de avond echt compleet! Wanneer we weer op Vlieland zijn komen we zeker weer!
A B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een fantastische avond ,leuke vlotte bediening ,met gerechten die niet alleen heerlijk zijn ,maar ook geweldig uit zien ,stuk voor stuk art