Restaurant Zuiver (Vlieland)

Willem de Vlaminghweg 2 8899 AV Vlieland Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Zuiver eten op Vlieland

Restaurant Zuiver op Vlieland maakt van koken kunst. Niet alleen is de smaak voortreffelijk, het ziet er ook schitterend uit. Op een prachtige locatie krijg je in een gezellige ambiance, pure en eerlijke gerechten geserveerd. Uit eigen moestuin, waar de wortels van jouw gerecht, zijn gevoed met passie en liefde voor eten. Ben je een wijnliefhebber, haal dan je hart op aan het wijnarrangement. Laat je verrassen door chef-kok Robert Buurma!

Restaurant Zuiver brengt u een wisselend 5-gangenmenu voor € 39,50 met als mogelijkheid een zalig bijpassende wijn arrangement.
We serveren dit 5 gangen menu voor jong&oud, wij serveren geen a la carte of kindermenu's

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Dinsdags Gesloten
Woensdag t/m Maandag 18:00 - 23:30
- Ontbijt 08:30 - 10:30

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heren jullie hebben het weer perfect geregeld.We hebben jullie al diverse keren bezocht als we weer op vlie zijn en jullie verrassen ons elke keer weer. Zelfs 2 dagen achter elkaar 2 verschillende menu's. Daar 1 van ons geen lactose mag,vandaag zelfs een volledig lactosevrij menu,zodat het niet opviel dat er eentje geen lactose mocht. Het smaakte FANTASTISCH.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Leuke plek zit vast aan een hotel maar dat krijg je nauwelijks mee. Leuk menu: tonijn mocht iets malser. Aspergesoep erg lekker. Aardbeiendessert in allerlei variaties leuk en lekker. Kazen goed op smaak. Wijnarrangement was goed gekozen, niet spectaculair. Leuk gegeten!
Wout N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Zoals altijd weer een beleving tijdens de bezoeken aan Vlieland
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten...... kom zeker terug
yvo V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Wanneer je aan komt lopen verwacht je dit niet. Redelijk in een woonwijk gesitueerd, maar wat een heerlijk restaurant.
Vriendelijk en kundig personeel
prijs kwaliteit verhouding erg goed. Ook heerlijke wijnen.
Laat je verrassen en geniet.
Karin & William D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Een mooi open en modern ingericht restaurant met een fijne sfeer en een prettige gastheer. Het 5-gangen verrassingsmenu was echt super heerlijk. Wij hebben daarbij genoten van het wijnarrangement. Echt een aanrader!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Prima diner met uitstekende vriendelijke en goed geïnformeerde bediening. Uitstekend passend wijnarrangement, kortom zeer geslaagde avond.
S J.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het was druk op een zondagavond. Misschien dat we daarom erg lang op de gerechten moesten wachten. De gerechten smaakten aardig, maar er sprong niet echt iets uit. De bediening was prettig en het is fijn dat je veel ruimte hebt tussen de tafels. Dat zie je niet vaak meer.
Carine B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het was een fantastisch diner. Heerlijke gerechten. Fijn (BOB) wijn arrangement en een heerlijke omgeving.
Het duurde even voor het 1e gang werd opgediend +- 60 minuten. Na de 1e gang zat er wel een prettige tijd van gangen opdienen tussen. Los van dit alles, een absolute aanrader en hebben een geweldige (romantische), heerlijke avond gehad. Complimenten!
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten, verassingmenu was een verassing, met een mooie wijnkaart.
Kortom genoten van de kwaliteiten van de chef en de maitre.
Jasper H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Fantastisch gegeten. Mooi wijnarrangement en uitstekende sfeer/bediening. Een absolute aanrader.
Y L.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk 5 gangetjes eten voor een nette prijs, het kan nog...
Super lekker gegeten en gedronken met verrassende smaken, hier wordt met passie gekookt en de service is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zalm met biet en coquille, zeebaars met pastinaak, sukade heerlijk zacht in de jus gegaard, mooi gerijpte kazen en als toetje eilander duindoorn met chocolade. Wij komen terug....

Bedankt
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het menu was positief verrassend en zeer verfijnd van smaak. Echt een aanrader. De bediening is kundig en erg vriendelijk. De volgende op Vlie komen we zeker weer langs!
Frija S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Top eten, alles prima. Er werd zelfs rekening gehouden met de kids. Echt een aanrader. Eten op niveau
titia M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Zeer scherp geprijsd 5-gangenmenu. Creatieve gerechten met een mooie mix van smaken. Vlees en vis voeren niet de boventoon, dat is een groot compliment. Borden mooi opgemaakt. Prima wijnkeuzes. Goede en kundige bediening. We hebben een perfecte avond gehad.
Info-Arjaan .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Erg lekker gegeten, heerlijke soms verrassende gerechten; goede bijpassende wijnen; prima sfeer; leuke attente bediening.
John01 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Afgelopen zaterdag tijdens ons weekendje Vlieland hier gegeten. Wat een geweldige ervaring! We wisten niet goed wat we moesten verwachten daar een menu-kaart ontbreekt en je standaard een 5-gangen menu krijgt. Wij namen tevens het bijpassende wijnarrangement.

Bij binnenkomst wordt je bijzonder gastvrij ontvangen. De aankleding van het restaurant is strak en modern en erg sfeervol, mede door de belichting. Op prettige wijze werd ons uitgelegd hoe de avond zou verlopen. Het zou een heerlijke avond worden waarbij we bijna 3 uur onderweg zijn geweest tijdens een smaakvolle culinaire rit.

Bij ieder gerecht werd uitgebreid uitgelegd wat er op tafel stond. Dat gold ook voor de wijnen die per gerecht wisselden. Allemaal fantastisch afgestemd op het eten.

Over het eten kunnen we kort zijn, werkelijk alles wat we geserveerd kregen was verfijnd van smaak en in mooie, kleine hoeveelheden. Wie een biefstuk met patat ambieert is hier aan het verkeerde adres. Maar wie houdt van smaakvolle en mooi opgediende gerecht, heeft een top-avond.

We hebben hard gezocht of we iets konden vinden wat niet goed was, maar konden het niet vinden. Het bedienend personeel en de kok zorgden ervoor dat je je bijzonder welkom voelt. Kortom, aanrader plus! Wij gaan hier absoluut weer terugkomen!.
Bgprive V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk 5 gangen diner gehad met bijpassende wijnen echt een aanrader als je op Vlieland bent. Volgende keer weer.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Alleen de rekening duurde irritant lang.