Restaurant Zuiver (Vlieland)

Willem de Vlaminghweg 2 8899 AV Vlieland Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Zuiver eten op Vlieland

Restaurant Zuiver op Vlieland maakt van koken kunst. Niet alleen is de smaak voortreffelijk, het ziet er ook schitterend uit. Op een prachtige locatie krijg je in een gezellige ambiance, pure en eerlijke gerechten geserveerd. Uit eigen moestuin, waar de wortels van jouw gerecht, zijn gevoed met passie en liefde voor eten. Ben je een wijnliefhebber, haal dan je hart op aan het wijnarrangement. Laat je verrassen door chef-kok Robert Buurma!

Restaurant Zuiver brengt u een wisselend 5-gangenmenu voor € 39,50 met als mogelijkheid een zalig bijpassende wijn arrangement.
We serveren dit 5 gangen menu voor jong&oud, wij serveren geen a la carte of kindermenu's

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuiver (Vlieland)

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:30
- Ontbijt 08:30 - 10:30

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten, verassingmenu was een verassing, met een mooie wijnkaart.
Kortom genoten van de kwaliteiten van de chef en de maitre.
Jasper H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Fantastisch gegeten. Mooi wijnarrangement en uitstekende sfeer/bediening. Een absolute aanrader.
Y L.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk 5 gangetjes eten voor een nette prijs, het kan nog...
Super lekker gegeten en gedronken met verrassende smaken, hier wordt met passie gekookt en de service is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zalm met biet en coquille, zeebaars met pastinaak, sukade heerlijk zacht in de jus gegaard, mooi gerijpte kazen en als toetje eilander duindoorn met chocolade. Wij komen terug....

Bedankt
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het menu was positief verrassend en zeer verfijnd van smaak. Echt een aanrader. De bediening is kundig en erg vriendelijk. De volgende op Vlie komen we zeker weer langs!
Frija S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Top eten, alles prima. Er werd zelfs rekening gehouden met de kids. Echt een aanrader. Eten op niveau
titia M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Zeer scherp geprijsd 5-gangenmenu. Creatieve gerechten met een mooie mix van smaken. Vlees en vis voeren niet de boventoon, dat is een groot compliment. Borden mooi opgemaakt. Prima wijnkeuzes. Goede en kundige bediening. We hebben een perfecte avond gehad.
Info-Arjaan .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Erg lekker gegeten, heerlijke soms verrassende gerechten; goede bijpassende wijnen; prima sfeer; leuke attente bediening.
John01 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Afgelopen zaterdag tijdens ons weekendje Vlieland hier gegeten. Wat een geweldige ervaring! We wisten niet goed wat we moesten verwachten daar een menu-kaart ontbreekt en je standaard een 5-gangen menu krijgt. Wij namen tevens het bijpassende wijnarrangement.

Bij binnenkomst wordt je bijzonder gastvrij ontvangen. De aankleding van het restaurant is strak en modern en erg sfeervol, mede door de belichting. Op prettige wijze werd ons uitgelegd hoe de avond zou verlopen. Het zou een heerlijke avond worden waarbij we bijna 3 uur onderweg zijn geweest tijdens een smaakvolle culinaire rit.

Bij ieder gerecht werd uitgebreid uitgelegd wat er op tafel stond. Dat gold ook voor de wijnen die per gerecht wisselden. Allemaal fantastisch afgestemd op het eten.

Over het eten kunnen we kort zijn, werkelijk alles wat we geserveerd kregen was verfijnd van smaak en in mooie, kleine hoeveelheden. Wie een biefstuk met patat ambieert is hier aan het verkeerde adres. Maar wie houdt van smaakvolle en mooi opgediende gerecht, heeft een top-avond.

We hebben hard gezocht of we iets konden vinden wat niet goed was, maar konden het niet vinden. Het bedienend personeel en de kok zorgden ervoor dat je je bijzonder welkom voelt. Kortom, aanrader plus! Wij gaan hier absoluut weer terugkomen!.
Bgprive V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk 5 gangen diner gehad met bijpassende wijnen echt een aanrader als je op Vlieland bent. Volgende keer weer.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Alleen de rekening duurde irritant lang.
Ferdi V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gewoon top
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten 5 gangen menu en wijnen erbij heerljk
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Enorm fijne plek met heerlijk 5-gangen menu, alles met aandacht gemaakt en geserveerd, met bijzondere èn goed passende wijnen. Van heerlijke zeewolf tot hert, kaas en citroen cake, wat een super lekkere gerechten. Alleen voor dit restaurant reis je al naar Vlieland af!
Norma D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gister de overtocht gemaakt naar Vlieland om aan te schuiven bij chef Robert Buurma van Restaurant Zuiver.

Hier serveren ze elke avond een 5-gangenmenu voor €35,- dat proeft als minimaal het dubbele. Het was allemaal heerlijk, bij één gerecht heb ik zelfs nog overwogen met mijn tong het bord uit te gaan likken.

Samen met de handgemaakte limoncello, de supervriendelijke en kundige bediening en de geweldige entourage (vooral de mooie verlichting viel mij gelijk op) is dit een must go op één van de mooiste plekjes op aarde.

Vliebiza, Zuiver Genieten!
Anton H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het veel-gangen-diner met bijbehorend wijnarrangement waren een "feest van smaken". Goede uitleg over de gerechten en de wijnen.
Frederika B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat een topper. Heerlijk gegeten. Prachtige opmaak van de borden.
Bediening: vriendelijk en meedenkend. Kijk al uit na een volgende keer.
marjovandenboom .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima restaurant. Dit was ons galgenmaal omdat we de volgende dag weer naar huis moesten. Bediening was erg vriendelijk, vrolijk en met humor. Een vijfgangendiner voor een prima prijs en erg lekker.
Kortom een zeer geslaagde avond als afscheid van Vlieland.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening goed, deskundig en attent. Chef kwam regelmatig aan tafel. Toppertje! Zeer uitgebreid assortiment wijnen.
Ine F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Mooi concept, goede keuken en attente bediening.
Marlous H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Voortreffelijk gegeten bij restaurant Zuiver. Heel afwisselend menu. Goede en vriendelijke bediening. Nemen tijd voor de gasten. Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.
Ook voor vegetarische gasten een top menu!