Restaurant Zuidam

Scheepmakersdijk 2A 2011 AT Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Zuidam

Dineren op een unieke plek in Haarlem

Restaurant Zuidam ligt op een unieke plek aan de Scheepmakersdijk in het mooie Haarlem. In deze voormalige scheepswerf zit nu een modern en eigentijdse zaak waarbij historische elementen bewaard zijn gebleven. De chef hanteert een internationale stijl waardoor er voor iedereen wel een lekker gerecht op de kaart staat. Bij mooi weer is het een echte aanrader om op het fraaie terras plaats te nemen met een geweldig uitzicht over de river Het Spaarne.

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuidam

Pecock .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Tld .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en ontvangst.
Jammer dat de keuken, doordat het een open keuken is en er fel wit licht brandt, zo'n blikvanger is.
Eastwood .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en zijn zeker van plan om als wij weer naar Haarlem gaan bij restaurant Zuiddam te gaan dineren!
Pwwillemsen .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ontvangst gastvrij. Inrichting restaurant apart. Kwaliteit gerechten/bediening uitstekend. Als restaurant vol is en rumoer niet problematisch, is het zitten beneden acceptabel (wel veel tafeltjes m.i. veel te dicht op elkaar), maar als rustiger omgeving een pré is, dan is boven op de 1e étage een uitstekend alternatief.
Donja P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Zeer fijne bediening. Ik vond het fijn dat het niet zo massaal was. Kortom: Leuke tent!!
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Op zoek naar een plek waar eten met liefde is klaargemaakt. Ondanks het niet juist geserveerde biefstukje (med voor rood en weldone voor medium) ruimschoots gelukt!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik heb hier heerlijk gegeten. De bediening was accuraat en aardig. Klein beetje rumoerig omdat het druk was. Maar ik kom zeker terug.
PetervandeBurgt .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten. De coquilles zijn een aanrader. De special was lamsfilet: overheerlijk. Ook het dessert mocht er zijn.
De bediening uiterst vriendelijk en ongedwongen. Wij zullen hier zeker terugkomen.
Adriaan M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Mijn partner en ik hadden een fijne avond en een zeer smakelijk diner bij Zuidam, zeker een van de prettigere restaurants van Haarlem.
N H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig en lekker gegeten! De scheepswerf was van mijn oma's vader (zuidam) dus het is extra bijzonder om bij jullie te eten!
Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Op vrijdagavond met mijn dochter gegeten bij Zuidam. We hebben er van genoten, heerlijke gerechten en een fijne warme sfeer. Het uitzicht is prachtig over het spaarne. We komen zeker terug.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Even lastig te vinden, maar verder alleen maar genieten zodra je binnen bent. Beperkte kaart, maar goede smaakcombi's per gerecht
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prima restaurant, vriendelijke bediening met kundige adviezen en tips.
Heerlijk gegeten.
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Kleine maar mooie kaart met een wisselende seizoensspecial. Vriendelijk personeel en mooie setting. Ik had de tournedos en heb heerlijk gegeten. Als ik één minpunt zou moeten noemen: de theekeuze was wat beperkt.
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heel fijn restaurant! We komen zeker terug. Goede locatie, rustige sfeer en lekker eten met vriendelijke bediening.
Ook mijn engelse vriendin was onder de indruk
Els R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eten viel erg tegen. Hadden er meer van verwacht gezien de prijs. Soep was te zout. Vlees niet gaar en toetje niet om aan te zien.
Helma D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Attente barman. Top!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuke ambiance, fijne bediening. Hoofdgerecht was zeer matig.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eten is niet van bijzondere kwaliteit. Dat kan beslist verbeterd worden. De locatie is echter wel geweldig en de service gewoon goed.
Kathleen B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heel gezellig restaurant. uitstekende bediening en heerlijk eten! het was ook heel fijn dat er een menukaart in het engels was. zeker voor herhaling vatbaar.