Restaurant Zuidam

Scheepmakersdijk 2A 2011 AT Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zuidam

Dineren op een unieke plek in Haarlem

Restaurant Zuidam ligt op een unieke plek aan de Scheepmakersdijk in het mooie Haarlem. In deze voormalige scheepswerf zit nu een modern en eigentijdse zaak waarbij historische elementen bewaard zijn gebleven. De chef hanteert een internationale stijl waardoor er voor iedereen wel een lekker gerecht op de kaart staat. Bij mooi weer is het een echte aanrader om op het fraaie terras plaats te nemen met een geweldig uitzicht over de river Het Spaarne.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuidam

• : Parkeren op openbare weg , betaling met muntgeld of parkeerapplicatie of nabij gelegen parkeergarage de Appelaar.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Hele attente en vriendelijke bediening. Eten was heerlijk
Joëlle B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We werden hartelijk ontvangen en de bediening was zeer voorkomend.
Het eten smaakte fantastisch. Locatie is een aanrader.
Jo G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Jammer. Lokatie is mooi maar daar is ook alles mee gezegd. Bediening zeer matig. Zijn van goede wil maar leiding ontbreekt. Duurt allemaal erg lang. Eten was zeer matig! Ribeye héél matig, vis niet helemaal gaar en vrij smakeloos. Kortom voorlopig alleen maar voor een kopje koffie aan het terras leuk.
Marijke-van1947 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Locatie heel leuk, gezellig en heerlijk langs het water.
Medewerkers heel vriendelijk, maar net niet wat ik verwacht van een gastvrouw / heer.
Glas wijn van 5.50 lauw serveren vind ik slordig, herstelt op ons aanwijzen , kwam van de warmte, nee dus, meteen een slokje wijn genomen was lauw.
Locatie om een kopje koffie te drinken, wellicht dat ik het nogmaals probeer, even over nadenken.
Jan Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goede sfeer, goede producten en vriendelijke service!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
erg leuke locatie, bij molen aan het water.
Madelon G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Duidelijk erg druk met mooi weer. Juist ook voor het terras erheen gegaan. Blijft favoriete stek. Maar dan moet je meer geduld hebben.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten. Een restaurant met vriendelijk personeel en een goede keuken. Echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt
Ilse1969 V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voor wat betreft locatie: Haarlem op z'n best! Echter, kwaliteit eten uitermate teleurstellend en service slecht en traag. Geen moment hebben wij ons te gast gevoeld. Je moet overal om vragen: om elk drankje, om de hapjes bij het drankje vooraf, om de desertkaart, om de rekening etc. Vervolgens duurde het een eeuwigheid voordat alles werd geserveerd. Van de 6 personen heeft er maar een lekker gegeten. Het eten van allen smaakte flauw. Van de visschotel was niet alle vis gaar. Van de 2 tournedos kon zowel de bediening als de kok niet aangeven welke medium gebakken was en welke rare.
Op de vraag na het hoofdgerecht of alles had gesmaakt hebben wij onze teleurstelling eerlijk aangegeven, echter hier is verder niets mee gedaan. De kwaliteit van de toetjes was matig. De sticky brownie is niet sticky maar droog. Een persoon is allergisch voor ijs en vroeg of het mogelijk was in plaats hiervan slagroom te krijgen bij de brownie. Dat kon. Maar zij kreeg toch ijs. Uit niets blijkt desinteresse. Nooit meer Zuidam
H. R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gezellige omgeving op een mooie plek in de stad, zelfs op een rustige maandagavond. Ik ga er zeker weer naar toe.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk genoten van diversen gerechten met het gezin.
Prima sfeer, prima service & een heerlijke locatie om buiten en binnen te zitten.
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Gezellige bediening en heerlijk gegeten!
C L.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Het is alleen al om de locatie dat wij hier regelmatig komen. Als het lekker weer is, kun je heerlijk buiten aan het water zitten! De kaart mag wel wat uitgebreider als het op de lunch aankomt. Spontane leuke bediening.
Maykel A.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten vooraf eerst gerookte tomaat met mozzarella , ingemaakte kool met zwaardvis en garnalen bisque. Daarna surf and turf met schouderhaas en gamba. Tenslotte een cheescake en brownie.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Goede bediening, lekker eten. Het concept met kleine voorgerechtjes is er leuk en goed uitgevoerd. Toch kom ik hier niet snel terug, want het restaurant is zo rumoerig dat ik mijn tafelgenoot soms niet meer kon verstand. Er is nauwelijks ruimte tussen de tafels, en ik heb ook weinig geluidsdempende maatregelen kunnen ontdekken. Jammer.
marleen D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten op een werkelijk prachtige locatie. Zeer vriendelijke bediening. Onwijs lekker eten. Het was zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Carpaccio was lekker. Maar heb al wel veel betere gegeten. Goed wijntje. Voor een simpel Touraine wel prijzig. De hoofdschotel vis-mix was voor mij tegenvallend. Fritten bij dergelijke maaltijd is wel een vreemde keuze. Maar lawaai in de zaak...Veel en veel te rumoerig. Eigenlijk niet echt een plaats als je een romantische gezellige avond in gedachten hebt...
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wij zaten bij de deur en als er mensen in of uitgaan blijft de deur lang open en zit je in de kou. Wellicht mogelijk dat de deur sneller sluit.
spaarnebewoner .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
unieke lokatie aan t water, zeer gastvrije ontvangst, attente bediening , smakelijke gerechten met verse groentes, de menukaart is vrij klein.
linekedej .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wat een leuk restaurant! Leuke locatie, mooie sfeervolle inrichting, goed en lekker eten voor een eerlijke prijs. Echt een aanrader!