Restaurant Zuidam

Scheepmakersdijk 2A 2011 AT Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zuidam

Dineren op een unieke plek in Haarlem

Restaurant Zuidam ligt op een unieke plek aan de Scheepmakersdijk in het mooie Haarlem. In deze voormalige scheepswerf zit nu een modern en eigentijdse zaak waarbij historische elementen bewaard zijn gebleven. De chef hanteert een internationale stijl waardoor er voor iedereen wel een lekker gerecht op de kaart staat. Bij mooi weer is het een echte aanrader om op het fraaie terras plaats te nemen met een geweldig uitzicht over de river Het Spaarne.

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuidam

linekedej .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Susan T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, prima service. Het tochtte alleen enorm, jammer. Daardoor na het dessert niet gebleven voor een kop thee/koffie.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Leuk restaurant, goed eten, leuke locatie. Echt een aanrader om weer naartoe terug te gaan.
Eigenlijk in een hoek van Haarlem waar je geen leuk restaurant verwacht.
Aiko64 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten! De maanden februari en maart geldt bovendien nog de AH dineractie.
Het personeel is zeer vriendelijk en attent. De lokatie is prachtig.
Stef J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Prachtige locatie en gebouw, zeer vriendelijke bediening. Leuke kaart en mooie wijn. Coquilles waren erg lekker.Om terug te komen en zeker in de zomer want er is ook een terras
Evie S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben hier al meerdere keren gegeten en altijd is het heerlijk. Je kan hier genieten van verfijnde smaken en originele recepten. Complimenten voor de chef! De ambiance is fijn, zowel binnen als buiten op het terras, waar je een zonnige zomeravond heelijk lang kunt genieten van de zon.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bediening top heel vriendelijk, wachttijd eten kan beter maar eten was erg smakelijk.
De inrichting mooi maar wel weinig ruimte tussen de tafeltjes, was ook moeilijk serveren voor de dames. (topprestatie)
Zeker de moeite waard en hoop dat jullie dan ook de kaart wat uitbreiden met bv kip
Pauline Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gastvrije ontvangst, verrassend menu, fantastisch uitgevoerd en interessante wijnkaart. Heel aardig en kundig personeel. Terugkomer!
Wendywester .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Via het AH menu dit restaurant leren kennen. Fijn dat er uit de geheel kaart gekozen mag worden, dit in tegenstelling tot veel andere deelnemende restaurants waar een aangepaste kaart of portie voor AH kaarten geldt. Wij hebben nu diverse gerechten geprobeerd en alles is van uitermate goede smaak en kwaliteit. Dit restaurant is een echte aanrader waar wij nog vaak terug zullen keren. Gied gelegen ook.. net even buiten de drukte van dr binnenstad maar op Nig geen 10 minuten lopen.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Restaurant Zuidam ligt op een leuke locatie en heeft een gezellig interieur. De avond dat wij er aten was de zaak vooral gevuld door dames van allerlei pluimage en leeftijd, voor hen kennelijk een geliefd adresje. De kaart is zeker niet spectaculair met de bekende gerechten. Wij kozen voor de coquilles met trio van biet die prima bij elkaar smaakten, de derde coquille had wat mij betreft iets gaarder gemogen. Verder kozen we de zeebaarsfilet en de seizoen special, dit keer parelhoen. Allebei niets op aan te merken, maar zoals gezegd niet erg bijzonder. De kaasplank toe smaakte ook goed. De bediening in strakke zwarte jurkjes gestoken reageerde attent en gaf gevraagd goed advies.
jkok983 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Via Wijn & Spijs route kennisgemaakt. Nu met AH-actie wezen eten. Was fantastisch!, zeker een reden om, nog een (paar) keer terug te gaan om ook de andere gerechten van de kaart uit te proberen. Een echte aanrader
josjeb.jb .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg fijne locatie, heel vriendelijke bediening, we zaten heerlijk, met de ambiance niets mis.
Van het eten waren wij niet zo onder de indruk helaas. Voorgerecht was magertjes (salades) en hoofdgerechten wat droog (vis en eend), in de couscous weinig groente. Frietjes waren heerlijk. Ook de chocola bij de koffie was goed.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, en erg gezellig. Al meerdere keren geweest. Personeel erg vriendelijk. Prijs/Kwaliteit is erg top! Veel groenten bij de gerechten zijn voor ons een plus!
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heel gezellig. Goed eten. Goede bediening .
Kwaliteit eten prima. Mooie locatie.
Tournedos en tarbotfilet. Carpaccio vooraf. Chocolade taart en appelcrumble als toetje.
bloempjeveen .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij waren gisteravond met z'n tweetjes voor het eerst bij zuidam. We hadden de zegels, voor uit eten,van ah gebruikt. Werden heel vriendelijk ontvangen. Mochten uit het hele menu kiezen. Hebben heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk.. wij komen zeker nog een keer terug.
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van dit restaurant op deze prachtige locatie. Maar wat echt opviel was de attente en zeer gastvrije bediening ondanks een volle zaak! Een reden om zéker terug te komen want niet elke horacazaak heeft dat voor elkaar.
luuk P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
we hebben lekker gegeten en de bediening was vlot en behulpzaam, een echte aanrader, ik ga zeker nog een keer.
gr Luuk en Matty
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Erg lekker gegeten, vooral de coquilles vooraf en het perencrumble dessert maakten indruk. De bediening, de inrichting en uitzicht op water en molen waren perfect.
vaneijk1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
heel smakelijk gegeten, de coquilles (voorgerecht) waren heerlijk, de verschillende hoofdgerechten erg lekker, alles mooi opgemaakt. de sfeer goed, de bediening onopvallend, maar oplettend.