Restaurant Zuidam

Scheepmakersdijk 2A 2011 AT Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zuidam

Dineren op een unieke plek in Haarlem

Restaurant Zuidam ligt op een unieke plek aan de Scheepmakersdijk in het mooie Haarlem. In deze voormalige scheepswerf zit nu een modern en eigentijdse zaak waarbij historische elementen bewaard zijn gebleven. De chef hanteert een internationale stijl waardoor er voor iedereen wel een lekker gerecht op de kaart staat. Bij mooi weer is het een echte aanrader om op het fraaie terras plaats te nemen met een geweldig uitzicht over de river Het Spaarne.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuidam

• : parkeren op openbare weg , betaling met muntgeld of parkeerapp. of nabij gelegen parkeergarage

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
H. R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gezellige omgeving op een mooie plek in de stad, zelfs op een rustige maandagavond. Ik ga er zeker weer naar toe.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk genoten van diversen gerechten met het gezin.
Prima sfeer, prima service & een heerlijke locatie om buiten en binnen te zitten.
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Gezellige bediening en heerlijk gegeten!
C L.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Het is alleen al om de locatie dat wij hier regelmatig komen. Als het lekker weer is, kun je heerlijk buiten aan het water zitten! De kaart mag wel wat uitgebreider als het op de lunch aankomt. Spontane leuke bediening.
Maykel A.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten vooraf eerst gerookte tomaat met mozzarella , ingemaakte kool met zwaardvis en garnalen bisque. Daarna surf and turf met schouderhaas en gamba. Tenslotte een cheescake en brownie.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Goede bediening, lekker eten. Het concept met kleine voorgerechtjes is er leuk en goed uitgevoerd. Toch kom ik hier niet snel terug, want het restaurant is zo rumoerig dat ik mijn tafelgenoot soms niet meer kon verstand. Er is nauwelijks ruimte tussen de tafels, en ik heb ook weinig geluidsdempende maatregelen kunnen ontdekken. Jammer.
marleen D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten op een werkelijk prachtige locatie. Zeer vriendelijke bediening. Onwijs lekker eten. Het was zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Carpaccio was lekker. Maar heb al wel veel betere gegeten. Goed wijntje. Voor een simpel Touraine wel prijzig. De hoofdschotel vis-mix was voor mij tegenvallend. Fritten bij dergelijke maaltijd is wel een vreemde keuze. Maar lawaai in de zaak...Veel en veel te rumoerig. Eigenlijk niet echt een plaats als je een romantische gezellige avond in gedachten hebt...
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wij zaten bij de deur en als er mensen in of uitgaan blijft de deur lang open en zit je in de kou. Wellicht mogelijk dat de deur sneller sluit.
spaarnebewoner .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
unieke lokatie aan t water, zeer gastvrije ontvangst, attente bediening , smakelijke gerechten met verse groentes, de menukaart is vrij klein.
linekedej .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wat een leuk restaurant! Leuke locatie, mooie sfeervolle inrichting, goed en lekker eten voor een eerlijke prijs. Echt een aanrader!
Susan T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, prima service. Het tochtte alleen enorm, jammer. Daardoor na het dessert niet gebleven voor een kop thee/koffie.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Leuk restaurant, goed eten, leuke locatie. Echt een aanrader om weer naartoe terug te gaan.
Eigenlijk in een hoek van Haarlem waar je geen leuk restaurant verwacht.
Aiko64 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten! De maanden februari en maart geldt bovendien nog de AH dineractie.
Het personeel is zeer vriendelijk en attent. De lokatie is prachtig.
Stef J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Prachtige locatie en gebouw, zeer vriendelijke bediening. Leuke kaart en mooie wijn. Coquilles waren erg lekker.Om terug te komen en zeker in de zomer want er is ook een terras
Evie S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben hier al meerdere keren gegeten en altijd is het heerlijk. Je kan hier genieten van verfijnde smaken en originele recepten. Complimenten voor de chef! De ambiance is fijn, zowel binnen als buiten op het terras, waar je een zonnige zomeravond heelijk lang kunt genieten van de zon.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bediening top heel vriendelijk, wachttijd eten kan beter maar eten was erg smakelijk.
De inrichting mooi maar wel weinig ruimte tussen de tafeltjes, was ook moeilijk serveren voor de dames. (topprestatie)
Zeker de moeite waard en hoop dat jullie dan ook de kaart wat uitbreiden met bv kip
Pauline Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gastvrije ontvangst, verrassend menu, fantastisch uitgevoerd en interessante wijnkaart. Heel aardig en kundig personeel. Terugkomer!
Wendywester .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Via het AH menu dit restaurant leren kennen. Fijn dat er uit de geheel kaart gekozen mag worden, dit in tegenstelling tot veel andere deelnemende restaurants waar een aangepaste kaart of portie voor AH kaarten geldt. Wij hebben nu diverse gerechten geprobeerd en alles is van uitermate goede smaak en kwaliteit. Dit restaurant is een echte aanrader waar wij nog vaak terug zullen keren. Gied gelegen ook.. net even buiten de drukte van dr binnenstad maar op Nig geen 10 minuten lopen.