Restaurant Zuidam

Scheepmakersdijk 2A 2011 AT Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zuidam

Dineren op een unieke plek in Haarlem

Restaurant Zuidam ligt op een unieke plek aan de Scheepmakersdijk in het mooie Haarlem. In deze voormalige scheepswerf zit nu een modern en eigentijdse zaak waarbij historische elementen bewaard zijn gebleven. De chef hanteert een internationale stijl waardoor er voor iedereen wel een lekker gerecht op de kaart staat. Bij mooi weer is het een echte aanrader om op het fraaie terras plaats te nemen met een geweldig uitzicht over de river Het Spaarne.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuidam

• : Parkeren kan op de parkeerplaats van de Koepelgevangenis. Dit kan alleen met een parkeerapplicatie. €2,- per uur of €10,- per dag. Betaald parkeren kan ook op de openbare weg.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zuidam

Elleke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijke plek aan het water, prima kaart en lekker eten!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wat een top locatie en dito restaurant! Ondanks de enorme drukte worden de tafels buiten prima gecoordineerd. Snelle en zeer vriendelijke bediening. Wij waren er voor de lunch en het personeel maakt er echt een feestje van. De nieuwe kaart is een aanrader! De sandwich steak -> waanzinnig lekker! Complimenten!
Andre L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
was erg druk, prachtige zomeravond.. bediening erg aardig maar wel wat foutjes. Eten van verkeerde tafel neergezet terwijl we het voorgerecht nog niet hadden. Sommige dingen 2x moeten vragen. Prijs / Kwaliteit goed
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Lekker gegeten met een goede kwaliteit tegen een gunstige prijs. We hadden niet te veel tijd en daar werd goed mee om gegaan
Mike T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
goede locatie, mooi uitzicht. De reservering voor 1900 uur die ik om 1800 uur plaatste was niet doorgekomen. Drankjes besteld, eten besteld. Wel drankjes, geen eten. Na 40 minuten geinfomeerd, bestelling was niet door gekomen bij keuken. Gedeelte bediening is onervaren. Binnen 10 minuten alsnog eten op tafel, eten smaakt prima.. Helaas nog wel rookmogelijkheid op terras waardoor we genoodzaakt waren te verhuizen naar andere plek, maar wellicht ben ik daarover een zeurpiet....
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Als je, zo als wij, het geluk hebt dat je buiten kunt dineren is het terras aan het water van het Spaarne een geweldige plek. De bediening was snel en ontzettend attent. De keuken is prima, maar vrij "basic", dus geen sterren allures.
Dymph H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, lekker buiten kunnen zitten. Eten was uitstekend. De wijn was ook goed. Toploactie, zeker met mooi weer.
Brigitte L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Stukje brood bij het voorgerecht zou fijn zijn. Carpaccio was een beetje kaal opgemaakt.
Sannewassenaar .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Ik had aangegeven geen rauwe ui te willen en kreeg toch rauwe bosui. Toen ik hier wat van zei werd hier niets mee gedaan. Teveel dressing in salade. Lamsham erg dikke plakken. Vlees in salade niet mals.
Wel heerlijk terras en lekkere frietjes!
Natascha K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Aardige bediening maar er kan veel meer uitgehaald worden. Stukje professionaliteit ontbreekt. Binnen is het rumoerig, dat is jammer. Wel een hele mooie locatie en het eten was prima.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Vriendelijke bediening. Super leuke locatie !
Niet te groot , net gezellig. Minpuntje dat de toilet boven is. Lekker gegeten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Vispotje was onvoldoende gevuld met vis en bij de tournedos weinig groente variatie.
Patat veel te langdoorgebakken.
Ter compensatie , koffie van het huis
Widi W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een ongedwongen ambiance. Locatie is top, vlees was heerlijk bereid. Bediening vriendelijk.
Leuk om met een vrienden te eten, maar ook prima plek om met zijn tweetjes lekker te eten en te kletsen. Bij mooi weer is er een prachtig terras aan het water.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Eten was oke, echter vonden wij de kaart niet echt speciaal. Bediening was in orde echter niet professioneel ingesteld. Wij hadden er iets meer van verwacht, zeker ten opzichte van een jaar geleden.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Leuke unieke plek, het eten was heerlijk.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
De locatie is top, de bediening was dat, ondanks een vol terras, ook. De broodjes met smeersels kwamen vlot en aten lekker weg met prima aioli en tapenade. Mijn tafelgenote vond de saté een voldoende waard, maar helaas kon ik dat niet zeggen van de vlakke salade met ossenhaaspuntjes. Het vlees was te lang gebakken en in plaats van malse puntjes waren het droge stukjes vlees geworden. De sla was nauwelijks aangemaakt en het werd dus allemaal bij elkaar een nietszeggende salade.. misschien zelf eens proeven? De koffie was prima, dus alles bij elkaar een ruime voldoende, maar er is zeker nog winst te behalen.
André P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het eten was heerlijk en de borden super mooi opgemaakt! Verbeterpunten: de akoestiek en etikettenleer. Bij een nieuwe drankbestelling van een frisdrank hoort een nieuw glas, de kaart geef je eerst aan de oudste aan tafel. (Dat was bij ons gezelschap niet zo moeilijk geweest).
Andrea G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Lekker eten op een mooie locatie in een mooi ingericht restaurant en de bediening is oplettend en vriendelijk.
Janke L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
prijs/kwaliteit uit balans. voorgerecht niet speciaal, prijs wel... hoofdgerecht (tonijn) droog. en andere visgerecht slechte combi; alle vis in een ovenpannetje met flauw sausje.