Restaurant Zuidam

Scheepmakersdijk 2A 2011 AT Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zuidam

Dineren op een unieke plek in Haarlem

Restaurant Zuidam ligt op een unieke plek aan de Scheepmakersdijk in het mooie Haarlem. In deze voormalige scheepswerf zit nu een modern en eigentijdse zaak waarbij historische elementen bewaard zijn gebleven. De chef hanteert een internationale stijl waardoor er voor iedereen wel een lekker gerecht op de kaart staat. Bij mooi weer is het een echte aanrader om op het fraaie terras plaats te nemen met een geweldig uitzicht over de river Het Spaarne.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuidam

• : Parkeren op openbare weg , betaling met muntgeld of parkeerapplicatie of nabij gelegen parkeergarage de Appelaar.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zuidam

Walter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Eten was oke, echter vonden wij de kaart niet echt speciaal. Bediening was in orde echter niet professioneel ingesteld. Wij hadden er iets meer van verwacht, zeker ten opzichte van een jaar geleden.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Leuke unieke plek, het eten was heerlijk.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
De locatie is top, de bediening was dat, ondanks een vol terras, ook. De broodjes met smeersels kwamen vlot en aten lekker weg met prima aioli en tapenade. Mijn tafelgenote vond de saté een voldoende waard, maar helaas kon ik dat niet zeggen van de vlakke salade met ossenhaaspuntjes. Het vlees was te lang gebakken en in plaats van malse puntjes waren het droge stukjes vlees geworden. De sla was nauwelijks aangemaakt en het werd dus allemaal bij elkaar een nietszeggende salade.. misschien zelf eens proeven? De koffie was prima, dus alles bij elkaar een ruime voldoende, maar er is zeker nog winst te behalen.
André P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het eten was heerlijk en de borden super mooi opgemaakt! Verbeterpunten: de akoestiek en etikettenleer. Bij een nieuwe drankbestelling van een frisdrank hoort een nieuw glas, de kaart geef je eerst aan de oudste aan tafel. (Dat was bij ons gezelschap niet zo moeilijk geweest).
Andrea G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Lekker eten op een mooie locatie in een mooi ingericht restaurant en de bediening is oplettend en vriendelijk.
Janke L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
prijs/kwaliteit uit balans. voorgerecht niet speciaal, prijs wel... hoofdgerecht (tonijn) droog. en andere visgerecht slechte combi; alle vis in een ovenpannetje met flauw sausje.
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Prijs kwaliteit niet reëel. Er staan lekkere gerechten op de menu kaart maar presentatie en kwaliteit is min. Bij ons waren ze ook ons briefje kwijtgeraakt met het hoofdmenu erop dus al met al viel het wel tegen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Super lokatie ,mooie zaak maar teveel onervaren personeel . Lunch was erg matig ,jammer maar we gaan het nog een keer proberen omdat de plek aan het water heel mooi is !
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We waren blij dat wij gereserveerd hadden op deze zonnige Pinksterdag, want veel gasten moesten teleurgesteld worden omdat er geen plek was. De porties zijn niet overdreven groot, maar erg goed van kwaliteit. Met goed weer is het dus zeer goed vertoeven op het terras van Zuidam.
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
heerlijk gegeten, ook de diëten waren perfect verzorgd
Harry N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
slechte ervaring met eigenaar om op terras vooraf nog wat te drinken.
werden heel onaardig ontvangen en mochten niet bij ander gasten aan tafel gaan zitten.
hebben reservering geannuleerd. moesten wachten tot er een tafel vrij was.
spaarnebewoner .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
attente bediening, smakelijk eten , een wat beperkte kaart.Onze vraag om extra groente werd vlot opgepakt en uitgevoerd.Een van de leukste plekken van haarlem.
Gina D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
We hebben een tafel buiten gekregen .Was prachtig weer gezellige zit .tafels staan wel wat scheef op terras.vlotte bediening.en lekker eten
Marike W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Leuke locatie en heerlijk eten. De bediening door de dame kan wat vriendelijker. Als de zon schijnt kun je buiten zitten aan het water.
Ricardo V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Mooie lokatie voor snack of borrel maar niet voor diner. Simpele bediening. Voor deze prijzen mag je wat meer verwachten mbt meubilair en algehele verzorging. Helaas niet voor herhaling vatbaar
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ongeacht de drukte ivm het goede weer waren alle gerechten goed bereidt, met fijne verse ingrediënten en vooral subtiele twist. Een zeer fijne menukaart en een goede keuken bovenop het feit dat je bij Zuidam op een unieke locatie zit.
Winny E.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Leuke vriendelijke en vlotte bediening op een heel zonnige dag. Prima gegeten.
Crissy V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Lekker buiten geluncht op het mooie terras aan het Spaarne. Toen ik even binnen ging kijken, wilde ik hier meteen ook een keer 's avonds komen dineren. Het ziet er erg gezellig en professioneel uit! De broodjes op de lunchkaart vond ik wel iets aan de dure kant, maar het smaakte allemaal goed en je werd goed geholpen.
Renie R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Op een mooie, zonnige zondagmiddag op het heerlijke terras aan het water gezeten. De bediening was leuk en goed. Op de kaart lekkere gerechten. Aanrader!
NB: dit restaurant neemt restaurantcadeaubonnen in ontvangst.
els B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een mooie locatie. Aanrader.