Restaurant Zuid

Geldropseweg 5 5611 SB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zuid

Proef het seizoen

Masja en Michiel heten je van harte welkom in hun gastvrije restaurant in het bruisende hart van Eindhoven. Met een gedreven en enthousiast team bezorgen ze je een heerlijke culinaire avond. Het seizoen is de leidraad in het menu, zodat alleen de beste producten op je bord belanden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuid

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Tomas K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
De bediening was haastig aan het werk, een ober was verbaasd toen ik vroeg wat voor wijn ik kreeg. Het voorgerecht was aardig, maar het hoofdgerecht was echt niet op smaak gebracht.
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Restaurant Zuid is sterk verbeterd met uitstekende kok en bediening! Klasseplek!Weten de juiste snaar qua smaak en beleving te raken!
Ine M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We werden hartelijk verwelkomd. Konden zelf een tafeltje uitkiezen. Voorafje een plankje met verschillende soorten brood. Smaakte prima. Voorgerechten rillet van eend en Victoriabaars. Was allebei erg goed van smaak en niet te veel. Hoofdgerecht was zijlende omwikkeld met spek op een bedje van spinazie met daaroverheen een sausje, aangevuld met een gepofte aardappel. Een goede combinatie en prima van smaak. Als nagerecht hadden we beiden cheesecake in combinatie met met een bolletje ijs en mousse. Wederom prima van smaak.
Totale indruk, een aanrader.
grethaglasmacher .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prettig ontvangst. Uitstekende bediening. Mooi gedekte tafel. Porties precies goed. Borden prachtig opgemaakt. Eten was heerlijk.
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Zuid. Kwaliteit van het eten was top! Service vonden we minder. We kregen nadat we zaten meteen broodjes, het voorgerecht en vrij rap het hoofdgerecht. Daar had langer tussen mogen zitten. Verder jammer dat er geen menu uitgereikt were zodat je je keuzes nog een keer kon nalezen (AH restaurantactie). Nu werd het wat snel en zonder al teveel aandacht aan te besteden aan tafel opgezegd, waarna we onze keuzes konden maken. Moesten 2x om nieuwe glazen wijn vragen, zelfs toen het hoofdgerecht gebracht werd, werd het niet opgemerkt dat de glazen leeg waren. Kortom, goed eten, service kan echt beter en klantvriendelijker.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eten was goed, maar hadden we de normale prijs moeten betalen ipv de IENS-actie, dan was het overprijsd geweest.
Tafeltjes staan erg dicht op elkaar. Als je op de bank wilt zitten achterin de zaak, dan moet je je tussen 2 tafeltjes erdoor wurmen. Nou ben ik slank, maar als je wat dikker bent gaat dat dus niet.
Saline G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten met AH actie! Porties waren aan de kleine kant maar voldoende. Bediening was aardig. Wel een beetje traag en we moesten zelf om nieuwe drankjes vragen. Restaurant is sfeervol ingericht, stoelen zitten goed. Echter is de akoestiek matig waardoor je elkaar wat moeilijk verstaat. Al met al een hele leuke avond gehad maar of we hier zonder AH actie heen zouden gaan betwijfel ik.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben weer erg lekker gegeten bij Zuid. Er was een leuk menu samengesteld voor de AH-actie met 3 keuzes uit iedere gang. De bediening was prima (vriendelijk en enthousiast), en ook voor de wijn werden we goed geadviseerd. Het was niet onze eerste keer bij Zuid, en zeker niet de laatste!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten, zeer smaakvol! 3-gangen menu voor twee-en is erg goedkoop voor deze kwaliteit, voor 1 persoon zou het dan weer net iets te duur zijn........ Fijne ontvangst met jas weg hangen, deur openen en uitgeleide doen bij weggaan. Prettige informele sfeer. Echt lekker gegeten!
Venlo53 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het voorgerecht met eend was nogal vet, en mayonaise achtig. Hoofdgerecht was goed. Er werd niet gevraagd of we wijn bij voor- en hoofdgerecht willen drinken, dat moesten we zelf vragen. Ook hebben ze geen wijnkaart.
E D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, super lekker en goede kwaliteit. Snelle bediening. Porties wat aan de kleine kant, 3 gangen menu gehad via de AH actie. Misschien een tip om vooraf aan te geven zodat mensen wat kunnen bijbestellen. (Bijvoorbeeld brood met smeersel bij het voorgerecht of frites /groenten extra bij het hoofdgerecht.)
De sfeer was een beetje formeel ondanks dat de mensen er zaten niet allemaal formeel gekleed waren. Verder heerlijke avond gehad.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, sfeervolle inrichting en plezierig informele bediening.
Menu in het kader van AH restaurant aktie. 3 Gangen met per gang 3 opties.
Wij kozen eenden relette. Vervolgens op de huid gebakken kabeljauw uitstekend (met een uitzonderlijk goede puree van zoete aardappel). En een nagerecht met cheese cake ijs en vruchten ook subliem
Alles met zorg bereidt. Met uitstekende wijnen op de fles.
De "gerant" bestede tijdens zijn werk ook veel en goed tijd aan de begeleiding van jong personeel (in opleiding)
Kortom een prima zaak. Komen zeker terug met de Dutch Design Week 2017.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Eten is erg goed maar de bediening zeer onervaren. Vieze glazen op tafel, steeds zelf om drankjes moeten vragen, rode wijn in schenken in een glas waar net witte wijn ingezeten heeft en de tafel die maar half afgeruimd wordt tussen de gangen door en om af te sluiten de vraag of we na het diner "een beetje koffie of zo willen".

De kwaliteit van het eten is in mijn ogen het belangrijkste maar met een beetje extra aandacht aan de bediening zijn hier grote sprongen te maken.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Eten is erg goed en de wijnen zijn lekker. Bediening was ondermaats. Een deel was erg onervaren. We moesten vaak vragen om drankjes en de wijnkaart. Er was een groep eer luidruchtige dames die de sfeer verstoorden met keihard geschater.
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Voorstreffelijk 3gangen menu met de ah actie. Hoofdgerecht runderzijlende, voorgerecht eendecompote, nagerecht een canapé met citroenbavoira(zoiets). Ik noem de prijskwaliteit duur ondanks ah actie, als je voor het tweede gerecht het volle pond moest betalen, dan is het idd duur, maar in dat geval neem ik aan ook meer keuze. De tijd tussen de gangen was erg kort.
Zeker aan te bevelen
Ine B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
14 okt daar geweest met 10 pers met AH actie
Om m'n verjaardag te vieren. Was een goede keuze
Erg vriendelijke bediening, lekker gegeten. Leuk de broodjes vooraf, zeker het kleine oliebolletje net sambal was lekker. Hoorde bij het weggaan dat ze qua bediening onderbezet waren geweest deze avond, maar daar hadden we niets van gemerkt. Kortom een aanrader
Bedankt personeel voor de geweldige avond!
wim040 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima gegeten met de ah actie. Goed smaakvol diner en mooi opgemaakte borden. Maar die bediening? Spijkerbroek met polo, enigszins boers, niet onvriendelijk maar meer passend in cafetaria dan In dit restaurant. Zeer bevreemdend. Ik kom voorlopig niet terug.
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zaterdag 1 november met twee personen gegeten, de zaak is knus en gezellig met meerdere hoekjes. Het is echter zeer gehorig en een goed gesprek kun je alleen met verheven stem voeren, jammer want de kaart leent zich voor lang tafelen. De bediening oogt soms wat chaotisch maar met een gezellige gastvrouw voel je je al snel thuis. De prijs/kwaliteit is niet helemaal in de balans, de gerechten zijn eenvoudig; de couscous op het bord zonder een leuke vorm.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
22 sept 2016 weer met AH kaart bij Zuid geweest,We haadden een fles Sauvigon v Chili.We kregen 3 verschillende eigen gebakken broodjes met toebehoren vh huis.Broodjes lekker warm!Ik had Gappazo met gegrilde sardines.De ander had een mousse v eend en maakte dat hele schaaltje leeg.We kozen beide de kabeljauw op rissotto met mossellen erbij en kreeftensaus.En de ander had een citoendessert en ik een kaasplankje.Al dit lekkers afgesloten met Irish Coffee.Bediening top en gerechten zeer smaakvol en zorg aan besteed.AANRADER!!!Deze recensie helaas wat later omdat het niet lukte om het op mijn Ienspagina te plaatsen.