Restaurant Zuid

Geldropseweg 5 5611 SB Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Zuid

Proef het seizoen

Masja en Michiel heten je van harte welkom in hun gastvrije restaurant in het bruisende hart van Eindhoven. Met een gedreven en enthousiast team bezorgen ze je een heerlijke culinaire avond. Het seizoen is de leidraad in het menu, zodat alleen de beste producten op je bord belanden.

Meer informatie over restaurant Restaurant Zuid

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben weer erg lekker gegeten bij Zuid. Er was een leuk menu samengesteld voor de AH-actie met 3 keuzes uit iedere gang. De bediening was prima (vriendelijk en enthousiast), en ook voor de wijn werden we goed geadviseerd. Het was niet onze eerste keer bij Zuid, en zeker niet de laatste!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten, zeer smaakvol! 3-gangen menu voor twee-en is erg goedkoop voor deze kwaliteit, voor 1 persoon zou het dan weer net iets te duur zijn........ Fijne ontvangst met jas weg hangen, deur openen en uitgeleide doen bij weggaan. Prettige informele sfeer. Echt lekker gegeten!
Venlo53 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het voorgerecht met eend was nogal vet, en mayonaise achtig. Hoofdgerecht was goed. Er werd niet gevraagd of we wijn bij voor- en hoofdgerecht willen drinken, dat moesten we zelf vragen. Ook hebben ze geen wijnkaart.
E D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, super lekker en goede kwaliteit. Snelle bediening. Porties wat aan de kleine kant, 3 gangen menu gehad via de AH actie. Misschien een tip om vooraf aan te geven zodat mensen wat kunnen bijbestellen. (Bijvoorbeeld brood met smeersel bij het voorgerecht of frites /groenten extra bij het hoofdgerecht.)
De sfeer was een beetje formeel ondanks dat de mensen er zaten niet allemaal formeel gekleed waren. Verder heerlijke avond gehad.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, sfeervolle inrichting en plezierig informele bediening.
Menu in het kader van AH restaurant aktie. 3 Gangen met per gang 3 opties.
Wij kozen eenden relette. Vervolgens op de huid gebakken kabeljauw uitstekend (met een uitzonderlijk goede puree van zoete aardappel). En een nagerecht met cheese cake ijs en vruchten ook subliem
Alles met zorg bereidt. Met uitstekende wijnen op de fles.
De "gerant" bestede tijdens zijn werk ook veel en goed tijd aan de begeleiding van jong personeel (in opleiding)
Kortom een prima zaak. Komen zeker terug met de Dutch Design Week 2017.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Eten is erg goed maar de bediening zeer onervaren. Vieze glazen op tafel, steeds zelf om drankjes moeten vragen, rode wijn in schenken in een glas waar net witte wijn ingezeten heeft en de tafel die maar half afgeruimd wordt tussen de gangen door en om af te sluiten de vraag of we na het diner "een beetje koffie of zo willen".

De kwaliteit van het eten is in mijn ogen het belangrijkste maar met een beetje extra aandacht aan de bediening zijn hier grote sprongen te maken.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Eten is erg goed en de wijnen zijn lekker. Bediening was ondermaats. Een deel was erg onervaren. We moesten vaak vragen om drankjes en de wijnkaart. Er was een groep eer luidruchtige dames die de sfeer verstoorden met keihard geschater.
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Voorstreffelijk 3gangen menu met de ah actie. Hoofdgerecht runderzijlende, voorgerecht eendecompote, nagerecht een canapé met citroenbavoira(zoiets). Ik noem de prijskwaliteit duur ondanks ah actie, als je voor het tweede gerecht het volle pond moest betalen, dan is het idd duur, maar in dat geval neem ik aan ook meer keuze. De tijd tussen de gangen was erg kort.
Zeker aan te bevelen
Ine B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
14 okt daar geweest met 10 pers met AH actie
Om m'n verjaardag te vieren. Was een goede keuze
Erg vriendelijke bediening, lekker gegeten. Leuk de broodjes vooraf, zeker het kleine oliebolletje net sambal was lekker. Hoorde bij het weggaan dat ze qua bediening onderbezet waren geweest deze avond, maar daar hadden we niets van gemerkt. Kortom een aanrader
Bedankt personeel voor de geweldige avond!
Wim040 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima gegeten met de ah actie. Goed smaakvol diner en mooi opgemaakte borden. Maar die bediening? Spijkerbroek met polo, enigszins boers, niet onvriendelijk maar meer passend in cafetaria dan In dit restaurant. Zeer bevreemdend. Ik kom voorlopig niet terug.
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zaterdag 1 november met twee personen gegeten, de zaak is knus en gezellig met meerdere hoekjes. Het is echter zeer gehorig en een goed gesprek kun je alleen met verheven stem voeren, jammer want de kaart leent zich voor lang tafelen. De bediening oogt soms wat chaotisch maar met een gezellige gastvrouw voel je je al snel thuis. De prijs/kwaliteit is niet helemaal in de balans, de gerechten zijn eenvoudig; de couscous op het bord zonder een leuke vorm.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
22 sept 2016 weer met AH kaart bij Zuid geweest,We haadden een fles Sauvigon v Chili.We kregen 3 verschillende eigen gebakken broodjes met toebehoren vh huis.Broodjes lekker warm!Ik had Gappazo met gegrilde sardines.De ander had een mousse v eend en maakte dat hele schaaltje leeg.We kozen beide de kabeljauw op rissotto met mossellen erbij en kreeftensaus.En de ander had een citoendessert en ik een kaasplankje.Al dit lekkers afgesloten met Irish Coffee.Bediening top en gerechten zeer smaakvol en zorg aan besteed.AANRADER!!!Deze recensie helaas wat later omdat het niet lukte om het op mijn Ienspagina te plaatsen.
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk op het terras gezeten en het zag er allemaal erg netjes uit. De wijn was lekker en het eten was goed, op het stukje plastic in mijn vis na. Na een korte sorry van de bediening werd dit verder helaas niet opgelost.
Verder helemaal top!
Margot1977 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Ongedwongen sfeer!
En zo leuk dat je nog verrast wordt met lekkere broodjes en tappanade. En bij de koffie heerlijke koek en chocolaatjes.
L.harms .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was zeer goed. De bediening liet zeer te wensen over;
ongeïnteresseerd, geen uitleg, twee keer het verkeerde voor onze neus, geen excuses.
maw: lompe bediening, totaal geen hospitality, service en aandacht.
Coos W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Bij voorgerecht kreeg ik geen alternatief voor de allergie die in de soep zat. Het extra visje dat ik als compensatie zou hebben gekregen kreeg iedereen dus.....
Het extra moeten vragen om het bestelde pilsje is ook een slechte service.
De prijs van de maaltijd was erg hoog; op de kwaliteit was niets aan te merken: GOED.
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Super lekker gegeten! Goede en zeer vriendelijke service! Eten was ook top! Het dessert hebben we gedeeld want ieder een paste gewoonweg niet meer.Bedankt voor de leuke avond.
Pbroxiens .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
prijs kwaliteit was goed, keuze mogelijkheden voldoende, alleen de bezetting was te groot voor het aantal personeelsleden die aan het werk waren.
Elfiegeerts .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten en het was reuze gezellig. Goede service en een mooi restaurants. We komen zeker terug voor een volgende keer!
Vos32 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gereserveerd met de AH-actie. Bij binnenkomst waten er nog genoeg tafels beschikbaar buiten, zowel vierpersoons tafels als éénpersoonstafels. Op slechts 1 vierpersoonstafel stond een bordje 'gereserveerd'. Op de vraag of we buiten konden zitten kregen we een 'nee we hebben geen tafel meer vrij' te horen. Vreemd want het zag er heel anders uit. Later kwam er dan toch iemand naar ons toe die zei dat ze toch nog een tafel vrij hadden. Heerlijk, konden we toch nog buiten zitten!
Als voorgerecht de ravioli's besteld, kleine portie maar het was heerlijk!
Hoofdgerecht de runderlende en ook dit was heerlijk. Een schaaltje aardappeltjes of frietjes erbij zou wenselijk zijn en zou de portie ook iets meer afmaken.
Nagerecht de cheescake en deze was heerlijk.
Mijn vriendin had de kaasjes als nagerecht. Erg slecht dat dit gewoon werd neergezet door de bediening. Bij kaasjes is het toch op zijn minst de bedoeling dat er gezegd wordt wat het is, met welke je moet beginnen en hoe ze ze qua smaak en sterkte moet opbouwen.
De menukaart straat uit dat het een chique tent is, mooie gerechten tegen een flinke prijs. Bediening loopt gewoon in een spijkerbroek en loopt er wat ons betreft de kantjes van af.