Restaurant Zotte

Straatweg 114 3051 BM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zotte

Ontsnap aan de drukte van het Rotterdamse centrum

Zotte is gevestigd aan de statige Rotterdamse Straatweg, de lange laan die leidt naar de sfeervolle wijk Hillegersberg. Hier kun je heerlijke à la carte gerechten bestellen en een blik werpen op de uitgebreide wijnkaart. Elke maandag, dinsdag en woensdag kun je je vingers aflikken bij het heerlijke ‘lobstermenu’, maar ook de Black Angus Beef is een absolute aanrader. Maak je klaar voor een sfeervol avondje uit!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zotte

Inge W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Vandaag heerlijk geluncht bij Restaurant Zotte!

Patat Stoofvlees is een absolute aanrader!! Maar volgens mij is alles op de kaart lekker...

Bedankt voor de gezellige middag en zeker tot ziens!
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
het eten was erg lekker, maar iets meer creativiteit zou het aantrekkelijker maken.
Kellie S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Ik en mijn partner hebben hier eergisteren voor het eerst gegeten.Wij zijn begonnen met overheerlijke Ibericoham gevolgd door een Overheerlijk gerecht met kaviaar,kalfsentrecot en een overheerlijke eclaire als afsluiting.overal overheerlijke cava's en wijnen erbij..de sfeer,personeel,inrichting én het eten plus wijnen,men moet hier een keer geweest zjjn.wij zijn meer dan voldaan en heel gelukkig naar hui gegaan en hebben voor deze maand aleer n tafeltje gereserveerd.. <3
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten werden zeer verzorgd opgediend en waren van goede kwaliteit/prijs verhouding. Attente, niet opdringerige bediening. Warme, rustige sfeer in restaurant. We komen zeker terug!
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
6 jaar getrouwd, romantisch en zalig willen eten? Zotte was wederom de perfecte keuze. Alles klopt, van de vriendelijke gezellige bediening tot de prachtige wijnen, heerlijke gerechten en romantische stoere interieur. Een echte aanrader!!!
Xander P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Echt super lekker eten en een top bediening????????????????????
jwolfs W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Zeer goed restaurant , niet goedkoop maar wel goede prijs-kwaliteit verhouding
René V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Fantastisch, wij hebben het geluk elke week buiten de deur te eten, al 3 jaar. Hier waren wij nog niet eerder geweest. In die 3 jaar van alles gezien en gegeten, 2 sterren tot een v/d Valk. Dit was super!!! Wij komen zeker terug.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gisteren 25-05-2017 na een afwezigheid van bijna 10 maanden hier weer eens neergestreken. Kreeftmenu genomen. Alle gangen met zorg bereid en leuk opgediend. Kortom een echte aanrader. Koffie en grappa chardonnay rondden het geheel af. Zeer geslaagde avond gehad.
Maureen A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijke avond gehad: heerlijke gerechten en bijpassende wijnen. Dit wordt een van onze favorieten.
Elena H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
We hebben heerlijk gedinerd bij Zotte. De gerechten waren erg lekker en kwamen in mooi opgemaakte, geschikte porties. De bijpassende wijnen bevielen ook erg goed, de bediening was uitstekend en het restaurant leuk ingericht. Ik zou Zotte zeker aanraden, mijn enige verbeterpunt zou het toevoegen van vegetarische gerechten op de kaart zijn.
Leon G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Zotte. Persoonlijke aandacht en uitleg bij de gerechten. Kleine kaart met keuze uit vlees of vis. Minpunt is dat er geen vegetarische gerechten op staan, hoewel het op verzoek gemaakt kon worden. Er staan zowel Zwaardvis als Tonijn op het menu, deze vissoorten staan afhankelijk van vangstmethode op de rode lijst bij de viswijzer; niet zo'n duurzame keuze. Door een keuze te bieden voor gasten die graag bewuster eten is er nog wel winst te behalen. De gerechten zijn goed verzorgd; prima kwaliteit en smaak, goede presentatie. De ontvangst is vriendelijk en zelfs de hond was toegestaan; met de gastvrijheid zit het wel goed!
Charlene I.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Lekker gegeten. Goede ingrediënten. Super vriendelijke en attente bediening. Fijne ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Sinds tijden weer een goede kreeftensoep gegeten. Goede bouillon, iets te zoet naar mijn smaak, maar dat mocht de pret niet drukken. Vooraf oesters met prosecco, heerlijk. Surf en turf smaakvol. Madeleines iets te zompig. Goed wijnassortiment. Kortom aanrader om lekker ongedwongen en lekker te eten.
Aart Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijke zwaardvis sashimi als voorgerecht en bavette voor 2 personen als hoofdgerecht. Bijpassende wijn. Verrukkelijk. Dit alles geserveerd door 't altijd vriendelijke en attente Zotte personeel in sfeervolle ambiance. Tien uit tien!
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik had nog niks gegeten en besloot daarom naar Zotte te gaan een restaurant wat bij mij in de buurt ligt. Toen ik binnenkwam werd mijn jas netjes aangenomen en werd ik begeleid naar een mooi plekje in het restaurant. Als voorgerecht nam ik Vitello Tonato dit was wel oké, als hoofdgerecht nam ik Krokant gebakken rundersucade ook dit was erg lekker en was niks op aan te merken het personeel was zeer vriendelijk en snel. Ook was het eten niet duur. Ik kom hier zeker weer terug.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ontvangst is vriendelijk en correct. Persoonlijke aandacht. Gerechten zijn goed verzorgd; goede presentatie en smakelijk. Prijsniveau is redelijk, minpuntje vond ik het aanbieden van een (smakelijke) amuse zonder vermelding dat dit op de nota kwam. Minpunt was met name de akoestiek, mede door een grotere en vrij rumoerige groep achter ons. Dat was zo storend dat wij afzagen van een nagerecht. (Er werd wel netjes excuus voor aangeboden)
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten, smakelijke mosselen vooraf en als hoofdgerecht de zeebaars.
Ook het dessert was erg lekker. We moesten lang op het hoofdgerecht wachten, maar gezien het feit dat hier spontaan excuses voor gemaakt werden zal dit niet altijd het geval zijn.
De locatie is wat rumoerig (druk gezelschap aan naastgelegen tafel), maar het eten maakt dit ruimschoots goed !
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een zeer hartelijke en voorkomende ontvangst dat zeker, maar verder....
Voorgerecht de kreeftensoep smaakte als voorspeldt door de bediening erg goed. Echter de krab, die erin zou moeten zitten, zoals op de kaart vermeldt , daar heb ik geen spoor van gevonden. Ook de ravioli, welgeteld 1 blaadje ravioli...Maar goed de soep zelf smaakte mij goed!Het hoofdgerecht nam ik de zeebaars. op zich goed , maar zeer karig bord. Had geen honger daarna , maar had wel wat beter gevuld mogen zijn. Anderhalf lapje gefileerde platte zeebaars voor een prijs van 20 euro is wel heel erg goed en snel verdient! Lag op een bed van risotto (wel voldoende) met een boventoon van kerrie( teveel , wat jammer is van het totale gerecht). Voor de prijs van 30 euro ( voor -en hoofdgerecht) had ik er als restau -eigenaar gewoon een schaaltje friet met mayo gratis bijgedaan!Best lange wachttijd voor-hoofdgerecht.Daarnaast bestelde ik 2 thee, die later op de bon prijkte voor 7 euro voor 2!!Kortom een gemiste kans voor deze zaak.Jammer.
JK67 K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige en zeer behulpzame bediening.