Restaurant Zotte

Straatweg 114 3051 BM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zotte

Ontsnap aan de drukte van het Rotterdamse centrum

Zotte is gevestigd aan de statige Rotterdamse Straatweg, de lange laan die leidt naar de sfeervolle wijk Hillegersberg. Hier kun je heerlijke à la carte gerechten bestellen en een blik werpen op de uitgebreide wijnkaart. Elke maandag, dinsdag en woensdag kun je je vingers aflikken bij het heerlijke ‘lobstermenu’, maar ook de Black Angus Beef is een absolute aanrader. Maak je klaar voor een sfeervol avondje uit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Zotte

Maandag t/m zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
René V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Fantastisch, wij hebben het geluk elke week buiten de deur te eten, al 3 jaar. Hier waren wij nog niet eerder geweest. In die 3 jaar van alles gezien en gegeten, 2 sterren tot een v/d Valk. Dit was super!!! Wij komen zeker terug.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gisteren 25-05-2017 na een afwezigheid van bijna 10 maanden hier weer eens neergestreken. Kreeftmenu genomen. Alle gangen met zorg bereid en leuk opgediend. Kortom een echte aanrader. Koffie en grappa chardonnay rondden het geheel af. Zeer geslaagde avond gehad.
Maureen A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijke avond gehad: heerlijke gerechten en bijpassende wijnen. Dit wordt een van onze favorieten.
Elena H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
We hebben heerlijk gedinerd bij Zotte. De gerechten waren erg lekker en kwamen in mooi opgemaakte, geschikte porties. De bijpassende wijnen bevielen ook erg goed, de bediening was uitstekend en het restaurant leuk ingericht. Ik zou Zotte zeker aanraden, mijn enige verbeterpunt zou het toevoegen van vegetarische gerechten op de kaart zijn.
Leon G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Zotte. Persoonlijke aandacht en uitleg bij de gerechten. Kleine kaart met keuze uit vlees of vis. Minpunt is dat er geen vegetarische gerechten op staan, hoewel het op verzoek gemaakt kon worden. Er staan zowel Zwaardvis als Tonijn op het menu, deze vissoorten staan afhankelijk van vangstmethode op de rode lijst bij de viswijzer; niet zo'n duurzame keuze. Door een keuze te bieden voor gasten die graag bewuster eten is er nog wel winst te behalen. De gerechten zijn goed verzorgd; prima kwaliteit en smaak, goede presentatie. De ontvangst is vriendelijk en zelfs de hond was toegestaan; met de gastvrijheid zit het wel goed!
Charlene I.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Lekker gegeten. Goede ingrediënten. Super vriendelijke en attente bediening. Fijne ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Sinds tijden weer een goede kreeftensoep gegeten. Goede bouillon, iets te zoet naar mijn smaak, maar dat mocht de pret niet drukken. Vooraf oesters met prosecco, heerlijk. Surf en turf smaakvol. Madeleines iets te zompig. Goed wijnassortiment. Kortom aanrader om lekker ongedwongen en lekker te eten.
Aart Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijke zwaardvis sashimi als voorgerecht en bavette voor 2 personen als hoofdgerecht. Bijpassende wijn. Verrukkelijk. Dit alles geserveerd door 't altijd vriendelijke en attente Zotte personeel in sfeervolle ambiance. Tien uit tien!
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik had nog niks gegeten en besloot daarom naar Zotte te gaan een restaurant wat bij mij in de buurt ligt. Toen ik binnenkwam werd mijn jas netjes aangenomen en werd ik begeleid naar een mooi plekje in het restaurant. Als voorgerecht nam ik Vitello Tonato dit was wel oké, als hoofdgerecht nam ik Krokant gebakken rundersucade ook dit was erg lekker en was niks op aan te merken het personeel was zeer vriendelijk en snel. Ook was het eten niet duur. Ik kom hier zeker weer terug.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ontvangst is vriendelijk en correct. Persoonlijke aandacht. Gerechten zijn goed verzorgd; goede presentatie en smakelijk. Prijsniveau is redelijk, minpuntje vond ik het aanbieden van een (smakelijke) amuse zonder vermelding dat dit op de nota kwam. Minpunt was met name de akoestiek, mede door een grotere en vrij rumoerige groep achter ons. Dat was zo storend dat wij afzagen van een nagerecht. (Er werd wel netjes excuus voor aangeboden)
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten, smakelijke mosselen vooraf en als hoofdgerecht de zeebaars.
Ook het dessert was erg lekker. We moesten lang op het hoofdgerecht wachten, maar gezien het feit dat hier spontaan excuses voor gemaakt werden zal dit niet altijd het geval zijn.
De locatie is wat rumoerig (druk gezelschap aan naastgelegen tafel), maar het eten maakt dit ruimschoots goed !
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een zeer hartelijke en voorkomende ontvangst dat zeker, maar verder....
Voorgerecht de kreeftensoep smaakte als voorspeldt door de bediening erg goed. Echter de krab, die erin zou moeten zitten, zoals op de kaart vermeldt , daar heb ik geen spoor van gevonden. Ook de ravioli, welgeteld 1 blaadje ravioli...Maar goed de soep zelf smaakte mij goed!Het hoofdgerecht nam ik de zeebaars. op zich goed , maar zeer karig bord. Had geen honger daarna , maar had wel wat beter gevuld mogen zijn. Anderhalf lapje gefileerde platte zeebaars voor een prijs van 20 euro is wel heel erg goed en snel verdient! Lag op een bed van risotto (wel voldoende) met een boventoon van kerrie( teveel , wat jammer is van het totale gerecht). Voor de prijs van 30 euro ( voor -en hoofdgerecht) had ik er als restau -eigenaar gewoon een schaaltje friet met mayo gratis bijgedaan!Best lange wachttijd voor-hoofdgerecht.Daarnaast bestelde ik 2 thee, die later op de bon prijkte voor 7 euro voor 2!!Kortom een gemiste kans voor deze zaak.Jammer.
JK67 K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige en zeer behulpzame bediening.
Yasz A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Goed, netjes en vlot geholpen door Hester. Uitstekende humor, moet je meer van hebben ( zulke werknemers) en natuurlijk de chefkok Ronald met zn heerlijke kookkunsten. Een aanraderrr!
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Had vrijdagmiddag on line gereserveerd (tafel voor 2 personen op zaterdagavond). Voldoende parkeermogelijkheden. Persoonlijk ontvangst bij binnenkomst. Goede kaart. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Persoonlijke aandacht. De gangen gingen qua tijd mooi in elkaar over. Aanrader. Gaan daar zeker terug komen.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten met top wijn !
Emy P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het was een gezellige en leuke avond. We hebben in ieder geval lekker gegeten en van de ambiance genoten.
Andra V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Altijd heerlijk eten bij de Zotte met topservice. Al vele vele jaren op topniveau. Ik eet veel buiten de deur in meerdere plaatsen en dit restaurant kan zich meten met de beste.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Erg lekker gegeten, prima en hartelijk ontvangen, goede sfeer. Niet te formeel, maar ook niet te populair, gewoon precies goed. Er stond geen vegetarisch gerecht op het menu, maar dat was geen probleem, de kok maakte een verrassend leuk en goed samengesteld gerecht. We voelden ons echt welkom. Het eten zag er prachtig uit en smaakte uitstekend.
suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Zotte is een van onze favoriete restaurants in Rotterdam. Heel hartelijke ontvangst (echt een goed begin van de avond!) en heerlijk eten. We besloten alleen verschillende voorgerechtjes te eten - ze waren allemaal heerlijk, met als uitschieter de tonijn. Die hebben we nog een keer besteld... Lekkere wijntjes, goede sfeer, vriendelijke bediening, allemaal helemaal goed.