Restaurant Zondag

Maandag t/m Zaterdag Gesloten

• Toegankelijk voor rolstoelen
J-Beckers .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Restaurant Zondag. We hebben gegeten in de Salsa zaal van All in Echt. Wat een mooie en gezellige sfeer zeg! Het bbquen was heerlijk, de kids hebben zich lekker kunnen uitleven op de springkussens en het personeel was erg vriendelijk. Zeker een aanrader om hier nog een keer te komen eten.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
We gingen met 27 personen ivm familie reünie hier eten. Weken vooraf gereserveerd. Zijn gebeld dat we vanwege de grote groep niet a la Carte konden eten, maar BBQ.
Tafel was gedekt, drinken werd opgenomen. Buffet was zeer matig gevarieerd. Eten bleek koud, rauw en alles tot en met bestek was op! Bediening sprak ons bijzonder onvriendelijk zelfs schandalig aan! We hebben iemand van de bediening namens de hele familie aan over onze ontevredenheid. Hoorden niets terug.. Naar manager gevraagd. Was zich meer dan bewust van t probleem!! Hadden interne problemen met de bezetting en konden de meerdere grote groepen niet aan. Net als wij vond hij dat ook niet ons probleem. De manager bleef netjes en uiteindelijk afgesproken dat we voor deze service en dit eten niet wensen te betalen. Mijn eerste ervaring met dit restaurant. Wat mij betreft geen aanrader! Wel netjes opgelost door manager. Ander personeel zouden ze per direct moeten ontslaan!!
Avangulpen .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Leuk restaurant, zeker voor de kinderen. Wij hebben afgelopen zondag een lekker menu gegeten. Het eten is prima, zeker als je het in verhouding zet tot de prijs. Personeel is vriendelijk en beleefd. Absolute meerwaarde van dit restaurant is de grote ruimte voor de kinderen! Wij gaan hier zeker nog een keer terug.
Vdvkirsti .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014

Op de site oogt het gezellig, maar bij aankomst blijkt het totaal anders dan verwacht. In de Speelhal stonden maar 2 luchtkussens en de miniglijbaan en ballenbak hebben we niet gezien. Omdat het een'koude' aparte ruimte is konden we onze dochter van 2 1/2 jaar hier niet alleen laten spelen, dus dat was afwisselen geblazen. De oudere kinderen (5,6,7) hebben zich prima geamuseerd. Eten is prima, maar het feit dat je kleren daarna vanwege de blauwe walm direct de was in kunnen maakt het een eens maar nooit weer
Idemandt .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Het eten was erg goed. Het betreft een menu gestart met een lekkere amuse in de vorm van een bospaddestoelensoepje. Daarna zowel de vis als de bief geproefd; deze waren beiden
goed op smaak gebracht en voortreffelijk gegaard. Verder gegarneerd met een lekkere salade. Tot slot een dessert buffet.
De service was niets op aan te merken. De aankleding van het restaurant is sober maar voldoende. Toch een 8 want de mogelijkheid voor kinderen om in een aangrenzende ruimte te spelen op en aantal grote springkussens zodat de oudere rustig kunnen eten en natafelen is een uniek recept.