Over het restaurant Restaurant Zilt & Zoet

Aan de Dorpsweg in Maartensdijk ligt Restaurant Zilt & Zoet. Sinds 2005 is het restaurant gevestigd in de oude boerderij. In januari 2016 is het restaurant verbouwd, een nieuw eigentijds interieur met een knipoog naar traditie!
In 2014 heeft Zilt & Zoet een Bib-Gourmand waardering voor een goede prijs & kwaliteitsverhouding gekregen. Kom een langs en laat je culinaire genieten bij Zilt & Zoet!

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zilt & Zoet

Joop de J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Op de avond van Valentijnsdag 2018 is het restaurant volgeboekt. Toch is de bediening accuraat en stipt. Nog belangrijker: een prachtig menu met heerlijke gerechten en goede wijnen.
Hans L.
Eten heerlijk. Vriendelijke bediening
Tiny .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Altijd weer verrassend, we hebben genoten! De smaakcombinaties zijn perfect. Oogstrelende gerechten. Ik houd van koken , maar hier zou ik stiekum in de keuken willen kijken.
mickey H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zilt en Zoet had een speciaal Valentine's menu opgetuigd. Dit was heel bijzonder: voortreffelijk van uitvoering en creativiteit. Een waar genot. En erg verzorgd emt talloze kleine attenties
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Verrassende gerechten en smaakcombinaties! Prettig dat je bij elke gang kan kiezen uit vis, vlees of vegetarisch.
Heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een mooie kaart, zorgvuldig samengesteld met mooie wijnen. Mooie gastvrije mensen, helemaal top!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Dit is een prettig restaurant met uitstekende service en aandacht voor de individuele wensen van gasten. Wij komen er graag!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
In vergelijking met de vorige bezoeken hadden we nu het gevoel dat het personeel 'z'n kunstje' deed met weinig passie of gevoel; het gevoel van welkom was er niet, jammer!
Manoulise .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten met lekkere wijn en prettige sfeer. Erg verfijnde gerechten, leuke combinaties, mooi gepresenteerd maar vooral een genot voor de mond. Het proeft als een sterrenrestaurant maar qua sfeer ligt het er niet zo dik bovenop. De bediening is zeer attent en fris en laat je er heerlijk op je gemak voelen. Puur genieten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg lang moeten wachten op nagerecht. Eten in het ‘bijzaaltje’ toch minder gezellig
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zoals altijd bij Zilt en Zoet: een mooi uitgebalanceerd menu, heerlijke gerechten en een gezellige sfeer. We komen weer terug!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Je kunt goed parkeren naast het restaurant. Het eten is top en de passende wijnen zijn heerlijk. Het gastheerschap is uitstekend!
Kortom een dikke 10!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Top! Knap om de hoeveelheid van structuren, smaken, kleuren etc. zo afgewogen te presenteren. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Goede maaltijd met heerlijke ingredienten. Plezierige en rustige ambiance met een groep in een aparte ruimte.
Prijs/ kwaliteit goed, wij namen het Bib Gourmand menu. Het prijsniveau van het a la carte menu is aan de hoge kant. Goede huiswijnen tegen een redelijke prijs. Wij komen terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten van mooi menu. Attente bediening in fijne sfeer. Nieuw : uitgebreide vegetarische gerechten. Prijs kwaliteit in goede verhouding.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Mooie ambiance, kunstzinnige opmaak en daarbij ook zalig gesmaakt. Een aanrader, zeker als je iets speciaals wilt. Wijn prima, echter mocht wat beter op temperatuur zijn. Wat aan de koele kant. Heerlijk gegeten!
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Uitstekende keuken met schappelijke prijzen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Geweldig eten. Het was super Lekker en het zag er prachtig en heel verzorgt uit. Zeer goede bediening, flexibel en beleefd. Prachtige locatie.
Ze weten je echt in de watten te leggen, echt een aanrader.
Wilbert van der H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
We hebben uitstekend gegeten. Gerechten waren heerlijk en fijne bediening. De wijnen pasten goed bij de gerechten. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Geweldig eten. Lekker en het zag er prachtig uit. Zeer goede bediening, flexibel en beleefd. Prachtige locatie met mooie beelden van Peter Petersen.