Over het restaurant Restaurant Zilt & Zoet

Aan de Dorpsweg in Maartensdijk ligt Restaurant Zilt & Zoet. Sinds 2005 is het restaurant gevestigd in de oude boerderij. In januari 2016 is het restaurant verbouwd, een nieuw eigentijds interieur met een knipoog naar traditie!
In 2014 heeft Zilt & Zoet een Bib-Gourmand waardering voor een goede prijs & kwaliteitsverhouding gekregen. Kom een langs en laat je culinaire genieten bij Zilt & Zoet!

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zilt & Zoet

Helga V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wederom weer echt een geweldige avond met spijsen met passende wijnen. Goede sfeer en vakkundige advies.
Passende bediening
T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hadden een heel gezellige en prettige avond. We hebben heerlijk gegeten en vonden de entourage en bediening zeer aangenaam.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Dit keer gekozen voor het wild menu die zeer smaakvol was en goed werd begeleid door een mooie wijn (Pauly spätburgubder)
Johanna L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We hebben lekker gegeten, het was gezellig. Een zeer luidrugtig telefoon gesprek aan de tafel naast ons was erg storend, vooral omdat het niet bij een gesprek bleef.
Jiska P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Een ontdekking! Smakelijk wildmenu, lekkere en betaalbare wijnen. service prima. Kortom...ik ga snel weer hierheen:-)
Zandschulp V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Wij komen al jaren bij Restaurant Zilt en Zoet. Het is altijd heel lekker en gezellig juiste tussen tijden. Leuk gelegen in Maartensdijk. Om gezellig uit te gaan. Zeker aan te bevelen.
JGJ K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wij hebben genoten van het wildmenu. De borden waren mooi opgemaakt. Alles was perfect en met de juiste wijn. We komen graag terug.
henmar .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Mooi wildmenu met een prima bijpassende (aanbevolen) wijn. Zeer goede kwaliteit voor een heel redelijke prijs. Dit adres onthouden we!
V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt, rijke en diepe smaken, respect voor het product. Subliem! Goede sfeer! We gaan zeker weer terug!
Arno W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het was weer geweldig. We komen hier al meer dan 10 jaar een paar keer per jaar en telkens overtreft Rob zijn kookkunst met zijn ‘brigade’ en wat blijft de bediening leuk, gezellig en goed!
M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten, verzorgde gerechten, je proeft dat er veel aandacht aan is besteed. Alleen best wel prijzig, het water dat je erbij besteld kost ook nog eens €3,75! Dat zou toch eigenlijk niet berekend moeten worden bij zulke prijzige gerechten. En jammer dat niet alle tafeltjes met een tafelkleed gedekt zijn, staat toch een stuk verzorgder.
Clim P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten was lekker, ambiance goed. Personeel was vriendelijk, maar af en toe leek het te druk voor hen, waardoor we te lang met lege glazen zaten (wijn en water).
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Prima restaurant. Een goed wildmenu gegeten (4 gangen). Redelijk prijzig in mijn optiek (60 Euro). Wel erg lekker. Aankleding is wat strak en zakelijk. Bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Het restaurant zat vol, de wachttijd was daardoor iets langer dan wij zouden wensen maar ook niet onredelijk lang gezien de drukte. Belangrijkste is kwaliteit van het eten, dat was prima, zag er verzorgd uit, soms verassend en bovenal zeer smakelijk.
B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Weinig / vrijwel niets aan te merken op dit restaurant. De presentatie- smaak- en kwaliteit van de gerechten is iedere keer weer uitstekend, vriendelijke en vlotte bediening en redelijke prijzen. Het interieur van het restaurant zou wat ons betreft , naast de overwegende grijze en zeeblauwe tinten nog wel aanvulling kunnen gebruiken met wat 'warmere' tinten.
JH M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Goede ontvangst, prettige sfeer (dinsdag rustige dag??)
Gerechten zeer verzorgd en heerlijk van smaak
Bediening prettig, terzake kundig en vrolijk opgewekt.
V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk verfijnd eten, origineel en prachtig opgediend. Zowel vis, vlees als vega smullen! Klasse eten voor redelijke prijs.
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Super fijn tafelen
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Ontzettend verrassend gegeten, gastvrije medewersters, wij hadden een mooie ronde tafel in een hoek van het restaurant, echter samen uit eten gaan met je partner geeft weinig privacy aan de lange reeks tafels voor twee
K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Hier al 4 maal wezen eten met familie maar deze keer met vrienden die zeker net zo enthousiast waren als wij.
Vriendelijke bediening en mooie culinaire gerechten.
Wij hadden het 6 gangen BIB Gourmand Keuze Menu.
Mijn vrouw is geen liefhebber van kaas maar dat was totaal geen probleem en werd opgelost door 2 desserts te serveren.
Voor ons moet dit restaurant snel een ster krijgen.

Betty, Thekla, Hennie & Cees
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Uitstekende mooi gepresenteerde gerechten. Vriendelijk bedienend personeel.