Over het restaurant Restaurant Zilt & Zoet

Aan de Dorpsweg in Maartensdijk ligt Restaurant Zilt & Zoet. Sinds 2005 is het restaurant gevestigd in de oude boerderij. In januari 2016 is het restaurant verbouwd, een nieuw eigentijds interieur met een knipoog naar traditie!
In 2014 heeft Zilt & Zoet een Bib-Gourmand waardering voor een goede prijs & kwaliteitsverhouding gekregen. Kom een langs en laat je culinaire genieten bij Zilt & Zoet!

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zilt & Zoet

K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Hier al 4 maal wezen eten met familie maar deze keer met vrienden die zeker net zo enthousiast waren als wij.
Vriendelijke bediening en mooie culinaire gerechten.
Wij hadden het 6 gangen BIB Gourmand Keuze Menu.
Mijn vrouw is geen liefhebber van kaas maar dat was totaal geen probleem en werd opgelost door 2 desserts te serveren.
Voor ons moet dit restaurant snel een ster krijgen.

Betty, Thekla, Hennie & Cees
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Uitstekende mooi gepresenteerde gerechten. Vriendelijk bedienend personeel.
mickey H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Zilt en zoet herbevestigt zijjn reputatie als een familiegedreven toprestaurant met veel persoonlijke aandacht en hoge kwaliteit en creativiteit. Een genot om daar dit keer 16 man/vrouw sterk in de separate ruimte een fammiliefeest te vieren.

Voortreffelijk verzorgd in clusief de rozen
Tineke F.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Een memorabel diner met topgerechten. Verrassende combinaties, mooi opgemaakte borden en hele goede wijnkeuze in het arrangement. Het menusysteem waarbij alles ook los besteld kan worden is heel prettig kiezen. Kom hier zeker terug.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Super lekker gegeten van een uitstekende kwaliteit. Gezellige ambiance. De bediening is uiterst vriendelijk en hebben een uitstekende productkennis. Kortom een aanrader.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Akoustiek in hetkleine zaaltje is hinderlijke galmend. Vloerbedekking of gordijnen zouden dat wat kunnen verbeteren. Als,we weer komen, en dat gaat zeker gebeuren, willen we graag een tafel in het andere deel van het restaurant.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Restaurant dat er naar streeft een constante hoge kwaliteit te leveren. Mooie tafels , rustige ambiance en prettige service. Top!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Bediening zeer vriendelijk en deskundig. Gerechten zijn voortreffelijk en zien er uit als een plaatje. Kortom een zeer geslaagde avond met vrienden.
Friso B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Restaurant met allure. Mooie omgeving, zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten van hoge kwaliteit. Betaalbare wijnen. Zeker aan te raden.
JPB B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Ontvangst correct en hartelijk. Ambiance gezellig met zachte achtergrond muziek.
Bediening héél professioneel met voldoende persoonlijke aandacht voor álle gasten.
Met zorg opgemaakte borden. Onze opmerking: te mooi om op te eten werd gepareerd met: zonde om dat niet te doen! Het was overheerlijk. Wijnarrangement klopte met de gerechten. Een fijn avondje uit.
De 10 is meer dan verdiend met een griffel erbij.
Zandschulp V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Het was perfect, fijne bediening, leuk om eerst iets te drinken op het terras, de maaltijd (menu ) heerlijk leuk opgemaakt klasse. Wij komen graag en genieten elke keer weer. Groetjes van ons. Riek en Gerrit vanuit Houten.
C-m.hafkamp H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
heerlijk !
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Erg gezellige ambiance, uitstekend eten, door aanbieding een redelijke prijs en heel prettige persoonlijke bediening. We komen er al vele jaren.
Jan W. C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Was weer een feestje om hier te zijn. Chapeau voor de kok(s) : geen merkbaar effect van de extreme warmte op de gerechten.
frank Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
leuke actie. ook door regelmatige klanten gewaardeerd. Eigenaar heeft veel moeite gedaan en geld bested aan het terras, maar dit zou toch nog wat mooier kunnen.
Wubbo D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Prima restaurant met gezellig buiten zitten. Personeel ook heel aardig en gezellig. Ondanks dat we met een redelijk grote groep waren werd het eten snel opgediend. De wijnkaart is ook prima.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk op het terras gegeten, zeer prettige ambiance. Prima 3 gangen menu met dito wijnen. Zeer vriendelijke jonge ontspannen vrouwelijke bediening, zeer kundig en verstand van zaken. Gerechten waren zeer smakelijk.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Als gezin bestaande uit twee van onze volwassen kinderen en hun partners hadden we een feestje te vieren. En dat werd het! We werden hartelijk en gastvrij ontvangen, er was steeds iemand in de buurt aan wie we gemakkelijk even iets konden vragen en het eten was een lust voor het oog en voor de smaakpapillen. We hebben genoten van alles. Heerlijk en bij een volgende feestelijke gelegenheid komen we zeker terug.
M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Er wordt goed naar de wensen geluisterd! Je voelt je echt welkom en prettige bediening. Alles was zeer naar wens. Wij waren hier niet voor de eerste keer, dus dat zegt genoeg!! Oh ja, we konden ook uitgebreid een lekkere wijn uitzoeken.
J.G B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018