Restaurant Zilt & Zoet

Dorpsweg 153 3738 CD Maartensdijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zilt & Zoet

Aan de Dorpsweg in Maartensdijk ligt Restaurant Zilt & Zoet. Sinds 2005 is het restaurant gevestigd in de oude boerderij. In januari 2016 is het restaurant verbouwd, een nieuw eigentijds interieur met een knipoog naar traditie!
In 2014 heeft Zilt & Zoet een Bib-Gourmand waardering voor een goede prijs & kwaliteitsverhouding gekregen. Kom een langs en laat je culinaire genieten bij Zilt & Zoet!

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zilt & Zoet

Cecile V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ontzettend genoten van het eerste bezoek aan Zilt & Zoet, maar dit gaat zeker niet het laatste bezoek zijn. Zeer attent mensen die duidelijk met veel liefde voor eten en gastheer/vrouwschap het restaurant runnen.
Ard S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, geholpen door zeer vriendelijk personeel, de ontvangst was uitstekend, er heerste een prettige ambiance,
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Het was zoals altijd weer in alle opzichten een culinair en verrassend hoogtepunt.
En dat gold unaniem voor het hele gezelschap.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Erg lekker gegeten in een zeer net restaurant. Porties zijn van een prima formaat en de prijs is zeer netjes.
Bediening netjes zonder te formeel te zijn. Gewoon een erg leuke avond gehad.
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Borden waren mooi en fleurig opgemaakt, maar de smaak daarentegen vonden wij vrij vlak. Behalve de aspergesoep die was erg pittig. Wij zijn niet zo onder de indruk. De boerderij is prachtig, de bediening is prima in orde.
mickey H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zilt en Zoet blijft zeer gastvrij en verzorgd haar restaurant peresenteren, Verfijnd van msaak met vele tinten. Ook ssntrekkelijke huiswijnen in Chardonnay en Merlot.
Edmond S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De tafeltjes staan behoorlijk dicht op elkaar. Verder een prima avond beleefd. Er is veel personeel, waardoor de wachttijd kort is.
vermenrec .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heel plezierig dat er ook iets anders mogelijk was dan het Paasmenu. Het misverstqnd over het dessert weer soepel opgelost. Hulde!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prima eten, goede sfeer, vriendelijk en kundig personeel, kortom zeker voor herhaling vatbaar.
In de zomer gaan we weer heerlijk voor het terras.
Ernst O.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We, 4 personen, hebben genoten. Goede bediening, mooie en smakelijke gerechten met goede wijn erbij; fijne ambiance. Kortom: Smakelijk genoten.
zandschulp .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het was weer gezellig een fijne bediening , de amuse heerlijk , het voorgerecht leuk op het bord en zeer smakelijk, het hoofdgerecht voortreffelijk en toetje heel lekker. Met bij passende wijnen. Een echt Paasmenu.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We kwamen onverwacht en er was gelukkig nog plek! We hebben heerlijk gegeten, alle vier. En wat ons - opnieuw- opviel: alle gangen waren goed. We gingen zeer tevreden het Paasweekend in!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker gegeten, was prima.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We hadden het bib gourmand menu besteld. Het hoofdgerecht (kalfs entrecote) was erg goed. De passie vrucht mousse van het nagerecht miste iets van souplesse (misschien iets te lang in koeler geweest). Voor de rest was het zeer geslaagd en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
Uco V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
prima zo
achilles V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
zaaltje was prima gedekt maar gesprekken moeilijk verstaanbaar door akoestiek. Met gordijnen dicht was het beter.
menu was zorgvuldig samengesteld met leuk menukaartje. Witten wijn prima. Rode wijn uit de Ahr iets te koud geserveerd.
prijs kwaliteit klopt goed.
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk menu gegeten. Helemaal vol restaurant en toch goede snelheid. Best stevige porties. Vriendelijke en kennisvolle bediening. Genoten en komen zeker terug. Wijnarrangement zeer vriendelijke prijs met mogelijkheid voor halve glazen.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Altijd genieten bij Zilt en Zoet! We proberen hier toch wel een paar keer per aar te gaan eten/ Gerechten zijn altijd heerlijk en de bediening is hartelijk en vriendelijk.
Aanrader!
Thomashuis M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Agaath M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Prettige en vriendelijke bediening, heerlijk eten en zeker een plek om terug te komen. Verrassende smaken en spelen goed in op een glutenvrij dieet.