Over het restaurant Restaurant Zilt & Zoet

Aan de Dorpsweg in Maartensdijk ligt Restaurant Zilt & Zoet. Sinds 2005 is het restaurant gevestigd in de oude boerderij. In januari 2016 is het restaurant verbouwd, een nieuw eigentijds interieur met een knipoog naar traditie!
In 2014 heeft Zilt & Zoet een Bib-Gourmand waardering voor een goede prijs & kwaliteitsverhouding gekregen. Kom een langs en laat je culinaire genieten bij Zilt & Zoet!

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zilt & Zoet

Rien B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Na enkele prima ervaringen weer een keer met 4 personen op bezoek geweest bij Z & Z.
Helaas nu toch enkele tegenvallers, geen visbestek of steakmessen. Zeer rumoerig in de volle inpandige serre waardoor we bijna moesten schreeuwen om elkaar te verstaan. In plaats van de menu’s met vaste prijs had men de losse duurdere prijzen doorberekend, nadat we dit doorgegeven hadden werd toch nog 2 x het dessert extra los berekend dus nog een keer naar de kassa.
Geen sorry of iets kon er vanaf van de beetje cocky bediening.
Kortom, het eten was heerlijk maar de randzaken zijn niet op orde bij dit restaurant wat toch een bepaald niveau wil uitstralen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Lekker gegeren met een attente en vriendelijke bediening. Wij komen hier regelmatig terug
kees M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Wat een geweldig restaurant is Zilt & Zoet toch! Een parel in de rimboe van landelijk Maartensdijk. We hebben geweldige gerechten mogen proeven en wat is Rob Beckers een kunstenaar in het samenbrengen van smaken en structuren. Bij Zilt & Zoet adviseer ik iedereen niet te moeilijk te doen over je menu keuze en bijbehorende wijn. Laat je verrassen door de keuken, en de hierbij voorgestelde wijnen zijn gewoon top! Aanrader!
werner D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Het nieuwe 5-gangen menu is weer een feest voor de tong, de liefde gaat bij Zilt en Zoet werkelijk letterlijk door de maag. Met name het Iberico varken gekonfijt in een 'glaasje' geserveerd met piccalilly roomijs en een warme schuim van Opperdoezer Ronde aardappel vonden wij (mijn partner en ik) geweldig. Maar ook de tournedos van het Aberdeen Angus gebakken met winterse groentjes, bospaddenstoelen, amandel aardappel en een saus van honing en pruimen was een smaakfeest van de eerste categorie. We hebben er de aanbevolen Italiaanse wijn bij genomen en dit maakt de avond compleet. Rob en Monica, chapeau weer! ????
J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Wij waren met een stel vrienden en hebben een heerlijke avond gehad.
De bediening was vlot en het personeel was allerhartelijkst. Ondanks dat alle tafels bezet waren, hing er een rustige sfeer. De gerechten werden opgediend als ware "schilderijtjes"
We kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We hebben een leuke avond gehad. Erg lekker gegeten in een prima ambiance. Voor herhaling vatbaar! Mooi menu met heerlijke begeleidende wijnen.
gea M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Wederom heerlijk gegeten. Alles weer lekker klaar gekruid en goed van smaak. Dit keer het Zilt en Zoet menu. Echt een aanrader!
Tjeerd Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk gegeten met correcte bediening. #aanrader.
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
ik verbaas mij altijd over hoe fijn het is bij Zoet en Zilt. Het eten was voortreffelijk, de ontvangst en bediening joviaal en warm. Zelfs de huiswijn was een lekker, volle complement voor het verrassingsmenu. Wij gaan er graag nog eens heen.
Arno W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Het was weer geweldig op deze 27e december. De verrassingen lagen niet voor de hand en waren daarom weer verrassend. Ze verdienen nu een paar goede vakantiedagen!!
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Altijd heerlijk eten, prettige sfeer en bediening, mooie gerechten, lekkere wijnen, goed parkeren, wij bevelen dit heerlijke restaurant in Maartensdijk aan!
Anneke A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Zoals altijd hebben we weer met volle teugen genoten van de culinaire prestaties van de keukenbrigade. En van de gastvrije, hartelijke en efficiënte bediening. Met dieetvoorkeuren prima rekening gehouden. Klapstuk was het dessert, bestaande uit een gevulde witchocolade kaars (met puntje) op een rood spiralen zoet onderstel. Je zou die kaars eigenlijk direct willen aansteken. Ook de wijn, een Iniesta Reserva, was niet verkeerd. Alles ademde creativiteit en kwaliteit. We kunnen niet anders dan terugkomen, maar overtreffen zal lastig worden.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
2e kerstdag genoten van het heerlijke 5 gangen diner met super lekkere wijn in een mooi restaurant dicht bij huis. Monica & Rob bedankt, we hebben ervan genoten
V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Weer fijn genoten bij Zilt & Zoet van een heerlijke kerstdiner. 5-gangen maar liefst en een verrukkelijke amuse. Zoveel smaak, zoveel diepgang in de gerechten. Ook een hele fijne sfeer, vriendelijke bediening. De inrichting is heel netjes, en toch huiselijk. Echt een aanrader, kwaliteit en je betaalt niets te veel.
Sylvester M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Genoten van een sfeervol ingericht restaurant met uitstekende service en heerlijke gastronomisch kwalitatieve gerechten. Ik ben fan van de sfeer in dit restaurant. Niet te stijfjes, gezellig klein en je wordt met vriendelijkheid en kennis van zaken geholpen. Je voelt je hier direct thuis. Ook het wijnarrangement was heerlijk bij de bijpassende gerechten. De gerechten waren super verfijnd en het klopte gewoon qua smaak. In één woord; heerlijk! Bedankt Zilt en Zoet en zeker tot volgend jaar.
David V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Goed eten, het waren flinke porties en de wijnen smaakten er lekker bij.
Werner D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Eten bij Zilt en Zoet is altijd weer verrassend en lekker... Kortom altijd een feestje waar wij graag bij zijn en waar we elke keer weer van genieten.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Super lekker gegeten.
Bediening zeer professioneel
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Twintig jaar geleden voor het eerst hier geweest (heette toen "Martinique") en daarna een paar keer gegeten (als zijnde Zilt & Zoet), voor het laatst 6 jaar geleden. Afgelopen vrijdag spande de kroon: voortreffelijk gegeten (elke gang) dito passende wijnen. Bediening is prettig en professioneel. Vriendelijk, maar zeker niet te joviaal. We komen graag terug, maar dan nu met een veel kortere tussenpauze.
H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer smaakvolle inrichting. Hoeft voor mij alleen niet bij elk gerecht een schuimpje tot zelfs het nagerecht.