Restaurant Zilt & Zoet

Dorpsweg 153 3738 CD Maartensdijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Zilt & Zoet

Aan de Dorpsweg in Maartensdijk ligt Restaurant Zilt & Zoet. Sinds 2005 is het restaurant gevestigd in de oude boerderij. In januari 2016 is het restaurant verbouwd, een nieuw eigentijds interieur met een knipoog naar traditie!
In 2014 heeft Zilt & Zoet een Bib-Gourmand waardering voor een goede prijs & kwaliteitsverhouding gekregen. Kom een langs en laat je culinaire genieten bij Zilt & Zoet!

Glas champagne

Anke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Er wordt goed naar de wensen geluisterd! Je voelt je echt welkom en prettige bediening. Alles was zeer naar wens. Wij waren hier niet voor de eerste keer, dus dat zegt genoeg!! Oh ja, we konden ook uitgebreid een lekkere wijn uitzoeken.
J.G B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Prima restaurant, een aanrader
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
was erg goed eten wederom zou zeker mensen adviseren niet kaart te lezen maar laat je verrassen door de
kok hierdoor ga je eten proeven wat men nooit zelf had besteld erg goed
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prima locatie. Vriendelijke en informele bediening. Heerlijk buiten gegeten. Dekentjes werden aangereikt toen het wat te fris werd. Voor herhaling vatbaar!.
mickey H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Zilt en Zoet is een restaurant met een hart of eigenllijk twee harten, die van het echtpaar Beckers, dat met veel ondenremingslust en persoonlijke aandacht vor de gast elke lunch of elk diner tot een feestje maken.
In overeenstemming met de opzet van de Bib Gourmand zijn de prijzen zeer redelijk en de huiswijnen goed. Wij waen helaas net te laat voor de week van het jubileumdiner, maar kergen desondanks een voortreffelijke maaltijd voorgezet op een heerlijk terras in prachtig zomerweer..
De carpaccio was voortreffelijk voorafgegaan door een zalige amuse met eendenpaté.. Het gepochheerde hoeve-ei van de lokale boerderij in een krokante omhulling, gebed in een heerlijke salade was voor mij een bijzondere ervaring

Show less
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Erg lekker eten van hoge kwaliteit. Bediening is correct naar gasten, maar houdt de sfeer daarbij wel lekker informeel waardoor je prima op je gemak wordt gesteld. Heerlijk terras waar buiten gezeten kan worden tijdens mooi weer.
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Zoals altijd dik in orde. Goed op elkaar afgestemde smaken en goede en zorgvuldige bereiding van de gerechten. Vriendelijke en deskundige bediening, echt een aanrader.
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Het eten was mooi gepresenteerd en een fantastisch combi van smaken in alle drie de gangen. Vooral de biefstuk was ingelooflijk mals en lekker.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten,gerechten mooi opgemaakt,service van het personeel was ook goed en attent. We komen zeker nog een keer terug! ????
asmulderstiedink S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vanuit Delfgauw regelmatig bij Zilt &Zoet geweest, eens bij toeval ontdekt en nu grijpen we elke gelegenheid aan om met vrienden of met onze kinderen daar te eten. Elk gerechtje is voortreffelijk qua smaak, fijnproevers zoals we zijn zijn we steeds verrast dooor de diverse smaaksensaties binnen één gerecht. Daarbij is elk gerechtje schitterend opgemaakt, de wijnen passend en rijk van smaak. De bediening zeer vriendelijk en met kennis van zaken. De menu's wisselen regelmatig, zodat we steeds weer verrast worden. Er wordt goed rekening gehouden met allergieën. Kortom een dikke 10 wat ons betreft.

Complimenten!

Ruud en Anne Marie Smulders
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Het eten was heerlijk en zag er prachtig uit op het bord. De bediening is heel alert en correct. We hoefde niet lang te wachten op de gerechten en konden ook prima een pauze inlassen omdat we dat graag wilde. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Arno W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Zoals elke keer..... weer uitstekend!!!
Fijn terras en goede, vriendelijke en voorkomende bediening.
Na twaalf en half jaar nog steeds een voor ons zeer geliefd restaurant.
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Leuk om er weer te genieten van een uitstekende maaltijd in een sfeerrijke ambiance met goede bediening. Proficiat met het 12,5 jarig bestaan.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Eten bij Zilt & Zoet is altijd weer een feestje. Heerlijk eten, lekkere bijpassende wijnen en een gezellige bediening. Een top avond!
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het was weer smullen bij Zilt & Zoet! 4 gangen genieten. Voorgerecht subliem, tussen gerecht heerlijk, hoofdgerecht om te watertanden en het nagerecht gewoon lekker. Zo is uit eten als het hoort. En dan na de koffie voldaan naar huis. Was wil ein Mensch noch mehr?
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk buiten op het terras gezeten en genoten van een erg lekker 3 gangen menu,overgoten met een fruitige fles huiswijn rosé ,altijd prima hier,het eten en drinken en de gastvrijheid !
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Gezellig en heerlijk menu. Goede wijn.
zandschulp .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Blijf zo door gaan, het was weer perfect en wij hebben genoten van de gerechten en bediening. Lekkere wijnen en een fijn terras.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Na 12 1/2 jaar nog niets van zijn glans verloren. Het was er weer een feest er te zijn. We verheugen ons al weer op
de volgende keer. Elke keer anders en toch vertrouwd.