Over het restaurant Restaurant Zilt & Zoet

Puur genot

De bosrijke omgeving nodigt echt uit om een avond lang te tafelen, misschien wel voor een romantisch onderonsje of met je hele familie. Je komt in ieder geval helemaal tot rust! Waar mogelijk wordt er gebruik gemaakt van biologische producten uit de omgeving, bijvoorbeeld van Landgoed Eyckenstein.

Glas champagne

Susan V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben in een zaaltje met tien mensen vergaderd en gegeten. Het eten was van goede kwaliteit, origineel en goede porties. Bediening was attent en trad niet teveel op de voorgrond. Snelle en prettige service.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Rob kookt als een van de beste in Nederland! De bediening werkt zeer goed, soepel en gladjes. Een top avond gehad!! Beter kan bijna niet.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima restaurant met deskundige en informele service. Prima kwaliteit en zeer betaalbare kwaliteitswijnen op een uitgebreide wijnkaart.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Weer heel fijn om hier te eten. Personeel heeft goede kennis van zaken, service verlenend en het eten echt heel erg lekker. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Wanneer mogen we weer?
Mari D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Super lekker gegeten (met een top prijs kwaliteitsverh) goede service en ontvangt.We zulen er zeker nog een keer gaan eten .
Thia D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het eten was verrukkelijk. Het menu kon naar onze wensen worden aangepast(vegetarisch) en dat was top.
De jongste in de bediening moet nog bijleren in alertheid naar de klant. De service was echter goed.
We komen zeker terug!
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk wild menu gegeten. Kom zeker terug!
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het is geen goedkoop restaurant, maar de gerechten zijn heerlijk. Een echte smaaksensatie. Met veel professionaliteit gebracht. Goede uitleg door bediening die verstand van zaken heeft over de gerechten. Zorgvuldig en mooi. Goede bijpassende wijn, ook per glas te bestellen.
Enige minpunt is dat het geluid in de ruimte beter gedempt zou moeten kunnen worden. Probeer wat meer met de aankleding te doen waardoor het geluidsniveau afneemt. Het is mij de vorige keren niet opgevallen, maar nu waren er 2 groepen (meer dan 6 personen) aanwezig en dat geeft meer geluidsoverlast.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten en service altijd van hoge kwaliteit. Verrassend wildmenu wat niet te " wild" smaakt. Genoten!

In mijn optiek is deze recensie voldoende, maar blijkbaar ben ik verplicht om 120 tekens te gebruiken.....
Irritant Iens!
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Goede prijs / kwaliteit. Kon elkaar goed verstaan. Een hele gezellige avond gehad bij Zilt en Zoet. We komen zeker nog eens terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Erg fijn
lenwborn451 B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het was gezellig toeven bij ZILT & ZOET ; wij hebben genoten van het WILD-menu dat wij ons goed hebben laten smaken, voorzien van bijpassende (aanbevolen) rode wijn.
gea V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
De lunch is bij Zilt en Zoet ook een aanrader: heerlijk eten (vis), goede service en ook nog eens een prachtige locatie! Ik kom zeker weer terug, privé of zakelijk.
Esmee H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Een restaurant waar alle zintuigen geprikkeld worden; de prachtige kleuren en bedwelmende geuren laten het water al in de mond lopen. Het personeel is gericht op klantvriendelijkheid en slaat de spijker op zijn kop wat betreft de algehele eetervaring. Gekozen voor het BIB Gourmand menu; de Zalm, Iberico en de Zeebaars waren buiten hun mooie presentatie ook heerlijk van smaak. De avond afgesloten met een heerlijk vullende Valhrona chocolade dessert.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zoals vaker ervaren, top restaurant met heerlijke gerechten, zeer vriendelijk en enthousiast personeel, kortom voor een avondje uit op hoog niveau aan te raden
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vanavond vergaderd bij Zilt en Zoet; als vanouds: het eten was goed, de hapjes waren goed, de wijntjes waren goed, de wc was schoon, de bediening was vriendelijk, gewoon goed kunnen parkeren, gewoon geen gedoe, alles goed. Fijn! Ik had overigens vooraf Zalm, als hoofdgerecht Angus en als dessert Browny. Was allemaal prima in orde weer!
Melchior A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Zilt & Zoet. Fazant, wild zwijn en hert, met een chocoladetaartje om het af te toppen. Het eten is verrukkelijk, en de bediening is vriendelijk. De sfeer is heel informeel en gemoedelijk. We gaan snel weer.
zandschulp .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het is een heel gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Een heerlijk eten. Wij komen er graag en het is zeker een aanrader. Ook is er een leuke kamer voor een groep.