Restaurant ZESN70

Langestraat 76 2691 BJ 's-Gravenzande Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant ZESN70

Wat is er nu gezelliger dan met elkaar genieten van een heerlijke maaltijd? Bij Restaurant Zes N 70 is culinaire creativiteit het ingrediënt, waarmee je eenvoudig familiebanden en vriendschappen versterkt. Vanaf de eerste speciale koffie tot en met de laatste gang, dit bezoek wordt een belevenis waar je later met warme gevoelens op terugkijkt. Lunch, diner en bites, alles is bedoeld en gemaakt om met elkaar te delen. Dat schept een band.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant ZESN70

• : Sand Ambachtstraat; Parkeerterreind, t.h.v. nr 71. naar links. Gratis en onbeperkt

Woensdag 10:00 uur tot 17:00 uur
Donderdag - Zaterdag 10:00 uur - 22:00 uur
Zondag 13:00 uur tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant ZESN70

M J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Klein maar zeer smaakvol restaurant. Heerlijk eten!!
Marjelle S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gaaf restaurant met heel leuke kaart! Leuke formule ook, waarmee je ook meerdere gerechtjes (klein) kunt bestellen of eten kunt delen! Echt een super leuke avond gehad; altijd leuk als je eigenlijk bij toeval zo'n verrassend leuk en goed restaurant 'ontdekt'.
A.c.bruggeman .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Ongeveer 3 weken geleden op een zondag spareribs gegeten. Ik had me er erg op verheugd, maar ondanks dat het vlees echt van goede kwaliteit was, zat er helaas weinig smaak aan. Ze waren zeker niet zo gekruid als op de plaatjes. Jammer, want ik vind het eten normaliter echt goed.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Voor ons een prima concept. Er is een verrassing menu. Het enige wat we gekozen hebben is het aantal gangen. Allemaal prima verzorgd en smaakvol. Voor herhaling vatbaar
M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk eten!!! Vriendelijke bediening. Precies genoeg grote porties. Echt een aanrader! Nog nooit zo lekkere biefstuk gegeten!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het verzonnen concept is te ingewikkeld. Kaart 100 grams 200 grams etc. De prijs kwaliteit is niet goed. Aan de stevige kant voor wat je krijgt. De biefstuk werd door de bediening vergeleken met die van “Loetje”, dat moet je niet doen. Medium/rare werd medium/well done. Het was al met al niet slecht maar het kon op vele fronten veel beter.
Eddy-kitty V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gezellig informeel restaurant met gezellige bediening. Heerlijk eten. Een ware verrassing. Ode aan de kok. Zeker iets om naar terug te gaan.
Maikel M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Gezellig ingericht restaurant, erg vriendelijk personeel. Helaas vielen de gerechte erg tegen, rare combinaties en rare bereidingen zorgde ervoor dat de prijs kwaliteit verhouden niet lekker en goed was.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Kleine zaak, vlotte bediening en aparte gerechten. Wij komen beslist een keer terug.
Denise O.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
we hebben echt heerlijk gegeten.
BDELA .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Een heerlijke avond gehad met m’n vriendinnen. Genoten van een heel goede biefstuk met ouderwets lekkere jus. M’n vriendinnen hadden een plankje met spareribs, sateh en hamburgertje. Zag er allemaal mooi uit en smaakte erg goed. De bedienig was snel en gezellig. Komen zeker nog eens terug.
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Mijn schoonmoeder haar verjaardag hier gevierd Alles was zeer goed geregeld. De bediening vriendelijk een geslaagde middag.
Edith Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Attent en vriendelijk personeel.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wij hebben lekker gegeten! Mooie tussenpozen tussen de gerechten wat ervoor zorgt dat je een leuke avond uit hebt.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het was goed eten en het personeel erg vriendelijk
Jan Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
SUper lekker eten en erg vriendelijke bediening. Helemaal top, kom er graag terug. We waren met onze kleine man van 2 jaar en die mocht zelfs een kijkje in de keuken nemen. Vond hij geweldig!
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. diner to share. Drie gerechtjes voldoende voor een niet grote eter. Bijgerechtjes kan je extra bestellen. Goede service.
Lilian D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Geweldig leuke zaak. Heerlijk geluncht met 4 verschillende broodjes per persoon. Alles even goed. Aanrader!
Vlotte bediening ook.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijke lunch, uitstekende en zeer vriendelijke bedoening en prachtige locatie. Goede wijnkeuze en fijn advies bij de gerechten to share
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben ons laten verrassen met een 4 gangen proeverij van de kok. Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance.