Restaurant ZESN70

Langestraat 76 2691 BJ 's-Gravenzande Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant ZESN70

Wat is er nu gezelliger dan met elkaar genieten van een heerlijke maaltijd? Bij Restaurant Zes N 70 is culinaire creativiteit het ingrediënt, waarmee je eenvoudig familiebanden en vriendschappen versterkt. Vanaf de eerste speciale koffie tot en met de laatste gang, dit bezoek wordt een belevenis waar je later met warme gevoelens op terugkijkt. Lunch, diner en bites, alles is bedoeld en gemaakt om met elkaar te delen. Dat schept een band.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant ZESN70

• : Sand Ambachtstraat; Parkeerterreind, t.h.v. nr 71. naar links. Gratis en onbeperkt

Woensdag 10:00 uur tot 17:00 uur
Donderdag - Zaterdag 10:00 uur - 22:00 uur
Zondag 13:00 uur tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant ZESN70

Eddy-kitty V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gezellig informeel restaurant met gezellige bediening. Heerlijk eten. Een ware verrassing. Ode aan de kok. Zeker iets om naar terug te gaan.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Kleine zaak, vlotte bediening en aparte gerechten. Wij komen beslist een keer terug.
Denise O.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
we hebben echt heerlijk gegeten.
BDELA .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Een heerlijke avond gehad met m’n vriendinnen. Genoten van een heel goede biefstuk met ouderwets lekkere jus. M’n vriendinnen hadden een plankje met spareribs, sateh en hamburgertje. Zag er allemaal mooi uit en smaakte erg goed. De bedienig was snel en gezellig. Komen zeker nog eens terug.
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Mijn schoonmoeder haar verjaardag hier gevierd Alles was zeer goed geregeld. De bediening vriendelijk een geslaagde middag.
Edith Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Attent en vriendelijk personeel.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wij hebben lekker gegeten! Mooie tussenpozen tussen de gerechten wat ervoor zorgt dat je een leuke avond uit hebt.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het was goed eten en het personeel erg vriendelijk
Jan Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
SUper lekker eten en erg vriendelijke bediening. Helemaal top, kom er graag terug. We waren met onze kleine man van 2 jaar en die mocht zelfs een kijkje in de keuken nemen. Vond hij geweldig!
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. diner to share. Drie gerechtjes voldoende voor een niet grote eter. Bijgerechtjes kan je extra bestellen. Goede service.
Lilian D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Geweldig leuke zaak. Heerlijk geluncht met 4 verschillende broodjes per persoon. Alles even goed. Aanrader!
Vlotte bediening ook.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijke lunch, uitstekende en zeer vriendelijke bedoening en prachtige locatie. Goede wijnkeuze en fijn advies bij de gerechten to share
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben ons laten verrassen met een 4 gangen proeverij van de kok. Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
ja moooi interieur.. heel goed eten. keurige vent. jammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmieee zo 120 karakters!
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hadden gekozen voor de Proeverij van de Chef. Het was verrukkelijk en verrassend.

De gerechtjes waren apart en heerlijk. Wij hebben heerlijk gegeten.
Fedde F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
het is niet voor als je even iets wil eten het is een apart concept wat ze daar hebben tussen de gangen moet je lang wachten dat is erg jammer kleine porties en geen toetje bij het Albert hein menu
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We kennen het restaurant nog maar kort van een kopje koffie en dat beviel ons toen al goed
Eigenlijk was het een "last minute"reservering omdat de aktie eind oktober af loopt en de de keuze was beperkt Dit restaurant moeten we er echt inhouden .
We waren bijzonder verrast

Fam de Zeeuw
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Verrassend goed, leuke zitjes (wij zaten in een tweetje). Lekker cosy, hebben er 2 uur met gemak gezeten. Het concept van delen is goed bevallen en het eten was echt super. Ongedwongen sfeer, huiselijk. Top, aanrader. Gaan er zeker nog eens naar terug.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Uitstekende gerechten.
Jammer dat de wachttijd tussen de gerechten lang duurde 2x een uur tussen de gangen door.
Kreeg wel excuses en daarvoor en een gratis nagerecht.
Het heerlijke eten heeft uiteindelijk alles goed gemaakt en is zeker een herhaling waard.
M T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Op zondagavond met zijn vieren gegeten. We hadden bijtijds gereserveerd gingen om 17.50 aan tafel en waren uiteindelijk pas om 21.15 klaar erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten verder door 3 verschillende obers geholpen, bij binnenkomt al doorgegeven dat we met de ah aktie waren, gekozen voor share en dine keuze uit voor en hoofdgerechtjes, eten was goed maar qua portie niet veel, toen wij de rekening vroegen kregen we de rekening zónder de korting serveerster reageerde ook raar dan had je de kaarten moeten geven, als de reservering via iens binnen komt en wij geven dat bij binnenkomt nogmaals door dan moet je het probleem niet weer bij de gast neerleggen , nadat de juiste rekening op tafel werd gegooid gingen we toch met een wat onvoldaan gevoel weg jammer wat verder een leuke tent met een vriendelijke mannelijke ober