Restaurant Zes

Dorpsplein 6 3941 JH Doorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Zes

Ja
  • Kom je met de auto?
    Garage Gemeentehuis vindt u op het Kerkplein te Doorn en de parkeerplaats Huis Doorn aan de Langbroekerweg te Doorn
  • : Parkeergarage Gemeentehuis(gratis), parkeerplaats Huis Doorn(5h blauwe zone)

Dinsdag t/m Zondag: 12:00 tot 16:00 & 17:00 tot 21:30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zes

Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Restaurant ziet er leuk uit. Het eten viel ons tegen. De champignons in bierbeslag, hun favoriete gerecht volgens de bediening, vonden wij erg flauw. De spareribs waren erg "doorgeroosterd" en bij de scholfilet zat een waterig, bleek aardappelpureetje. Voor ons zeker niet voor heraling vatbaar.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Proeverij vind ik een geweldig concept. Lekker lang tafelen en heel veel gerechtjes proberen. Eten is heerlijk en vers, bediening en vriendelijk, sympathiek en weten precies wanneer je iets nodig hebt, sfeer is gezellig en gastvrij. Ik ben hier nu een aantal keer geweest en ga elke keer voldaan en blij de deur uit. Ik kom zeker terug.
Donald V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Op 6 september bij 'Zes' gegeten. Het was ronduit een succes: goede wijn, zonder uitzondering heerlijke hapjes en prima bediening.
Leuke formule. We komen hier zeker terug!
Irma O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Onlangs (zaterdag 24-08) zijn wij samen met vrienden wezen eten bij Restaurant Zes.

Wij kunnen onszelf ondertussen vaste gasten noemen, gezien wij hier al meerdere malen zijn geweest.
Elke keer genieten we weer van de heerlijke gerechten die de keuken voor ons klaar maken. Waaronder de overheerlijke champignons in bierbeslag.

Het concept was compleet nieuw, maar het bevalt ons uitermate. De eigenaren mogen hier dan ook zeer trots op zijn! Ook de bediening verdient een dikke pluim.

We zien het elke keer weer drukker worden, maar de kwaliteit van het eten blijft constant.

Wij raden dit restaurant dan ook iedereen aan. Ons zien ze hier in ieder geval zeker nog vaak terug!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Ondanks onderstaande goede recensies heb ik toch een wat minder goede ervaring opgedaan toen wij daar gisteren met z'n zessen aten (vier volwassenen en twee kinderen van elf en acht jaar)
Het eten is kwalitatief goed alleen de tijd tussen de gerechten is veel te lang. Of dit de bedrijfpolicy is of dat de keuken het niet aankon laat ik in het midden.
Toen ik een verbrande sparerib kreeg gaf ik deze terug aan de bediening. Vervolgens kwam haar chef op hoge poten het gerecht terugbrengen met de mededeling dat het niet was verbrand maar het zag er zo uit omdat het was "gelakt" Op mijn mededeling dat het vlees was vastgebrand aan het bot was zijn opmerking: "dat is uw mening !"
De bediening was niet alert op lege glazen.
Ondanks dat de kinderen slechts 3 gerechtjes hebben gegeten moest er toch per kind € 29,95 worden betaald.
Bij het afrekenen wees ik de eigenaar op mijn geconstateerde minpuntjes en zijn reactie was weer: "ach dat is uw mening; andere gasten hebben niet geklaagd !"
Diverse uitbater hebben het op deze plek al geprobeerd en of deze het redt...................
Mandy B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
De gerechten laten wat lang op zich wachten. Wij hadden met onze kinderen de proeverij genomen. Dat betekent onbeperkt kiezen uit kleine gerechtjes. Het uiteindelijke bedrag wat we moesten afrekenen was aan de hoge kant voor wat we gegeten hebben.
Broekhuizen B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het restuarant was niet aan gesloten bij de AHrestaurantactie. Maar de prijs en de kwaliteit van het eten was voortreffelijk. De bediening was Zeer correct. Aanbevelingswaardig.
MarianneGeorge V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi concept.
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten, veel keuze en fijne bediening.
Marc N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben een heerlijk avondje uit beleefd. De ambiance is zeer prettig. Elke ronde was weer een feestje. Aan het eten wordt veel aandacht besteed en je wordt correct en zeer gastvrij bediend. De eigenaren zijn met recht trots op hun concept.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Hel dijn dat je zoveel kan proeven en de proporties zijn perfect. De bediening was heel goed en netjes. Kortom voor herhaling vatbaar!!
John R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
relaxed, gezellig en heerlijk gegeten