Restaurant Zee van Tijd (Hotel Zee van Tijd)

Rixt van Doniastraat 18 9163 GR Nes (Ameland) Nederland Kaart
31-519543003

Meer informatie over restaurant Restaurant Zee van Tijd (Hotel Zee van Tijd)

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Zee van Tijd (Hotel Zee van Tijd)

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk eten buiten zit je heerlijk in de avond zon zeker een aanrader mosselen top zit ook een hotel bij het is geweldig
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Alleen maar lof! We slapen ook in het hotel. Alles klopt. Restaurant is trendy ingericht maar ook warm. Bediening is persoonlijk, vriendelijk, snel, professioneel. Eten is heerlijk evenals de wijntjes. Wat een heerlijk plekje is dit. Hier komen we vaker!
Rint V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wat een perfecte locatie om eens echt lekker wat te eten. Vers is hier ook echt vers, en dat proef je! Personeel zeer gastvrij, zonder 20x te komen vragen of het naar wens is. In combinatie met de sfeervolle inrichting is het voor mij zeker niet de laatste keer.....
HHugenholtz .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Super goed restaurant! Fantastische verse gerechten, uitstekend klaargemaakt! Een absolute aanrader voor iedereen die graag lekker wil eten en goede wijnen wil drinken. Complimenten!
m-martijn .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Eigenzinnig restaurant met gevoel voor ongedwongen gastvrijheid. Altijd lekker eten, met voor ieder wat wils in een gemoedelijke ambiance. Voor mij de aanrader van Nes en eigenlijk zelfs wel Ameland!
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goede recensies lokten ons naar dit restaurant en wat viel dat tegen! Ontvangst chaotisch, jassen over de stoelen, lang wachten, 3x wijn en water besteld bij 3 verschillende medewerkers, geen hapje/broodje op tafel, €25 voor een matig stukje Amelands lamsvlees en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Op Ameland komen ze er kennelijk mee weg.
Barte V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuk restaurant zowel voor ontbijt als diner. Je kunt hier gezellig ontbijten voor 12,50 echt een aanrader. Maar ook het diner is goed. Prima kok in de keuken. Het restaurant is erg sfeervol ingericht.
Wytze V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
En daar waren we weer... alleen nu met 11 man, aan de grote tafel. Samen met gezin en collega's mijn jubileum gevierd met een weekend Ameland, en daar moest ook Zee van Tijd bij worden betrokken. Niet te merken dat wij met een te grote groep waren. Op ons verzoek heeft de keuken iets meer tijd tussen de gerechten genomen. geen speciaal menu, nee ieder kon kiezen wat er op en buiten de kaart stond. Collega's waren lovend over het eten en sfeer bij Zee van Tijd. Enkelen zullen zeker terugkomen. Wij komen zeker terug. De bediening was ook goed, niet opdringerig met drinken ( wat hier en daar nog wel eens voorkomt) en keek ons de zaak niet uit toen wij om 00.20 het restaurant pas verlieten. Bedankt #team ZvT
ralph W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Top! We hadden de maaltijd salade met biefstuk. Aanrader. En waarom moet ik perse een recensie schrijven met 120 karakters. Ik was wel klaar eigenlijk.
Floris R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het beste eten van afgelopen weekend. Leuke bediening en echt verrassende gerechten... Wat minder eenheidsworst zoals je overal al krijgt voorgeschoteld. Datzelfde geldt ook voor de inrichting, serviesgoed e.d. Allemaal erg goed voor elkaar. In september zijn we weer op Ameland te vinden, dan gaan we hier zeker weten weer heen.
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wij hebben hier meermalen gegeten, zo ook afgelopen weekend weer. Meermalen ontbeten: het ontbijt is heel compleet en vers. Koffie en verse jus inbegrepen voor slechts 12,50 per persoon. Ook het avondeten heeft ons heel erg goed gesmaakt. Prima bediening ook: netjes, snel, gastvrij. Echt een aanrader!
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Na complimenten mbt de totale vernieuwing van de styling van het restaurant ook nog eens fantastisch gegeten. De steak tartaar, de coquilles, gekonfijte eendebout, tournedos, maiskip en dorade: het was allemaal heerlijk en de sfeer en service als vanouds perfect. Dit blijft toch echt een enorme aanrader op dat prachtige Ameland!
Riekus H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Dit blijft toch een van m'n favoriete plekjes op Ameland. Heerlijk geslapen in een Royal suite. In de ochtend een compleet ontbijt. En natuurlijk het diner met een gekonfijte eendenbout die niet malser en smakelijker kan. Super goed!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Al ruim 15 jaar komen wij het eerste weekend van november naar Ameland. Wij hebben in vele restaurants gegeten op Ameland maar zijn sinds een paar jaar groot fan van "een zee van tijd" De vriendelijke, kundige bediening, de met zorg bereide en gepresenteerde gerechten, en de gezellige, sfeervolle inrichting hebben ons dit jaar doen besluiten om alle 3 de avonden hier te reserveren...en wij hebben geen spijt gehad van deze keuze! Zeker tot volgend jaar!
Gert-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het restaurant is verdeeld over twee ruimtes op verschillende niveaus; wij zaten in de lage zijzaal. Strakke inrichting met gladde houten tafels en harde houten stoelen; gelukkig kreeg ik van mijn partner een kussen van de bank waarop zij zat. Achtergrondmuziek niet mijn smaak, maar niet te luid. Speciaal aperitief 'Thijs tea' van fruit dat anders wordt weggegooid. We kozen voor een 'Zee van Tijd platter' bestaande uit een combinatie van starters. Sommige onderdelen (bospaddenstoelensoep, vitello tonnato en gamba's) waren bijzonder lekker, andere banaal zoals een mini-hamburger met helaas slappe frites. Groot onderling verschil in kwaliteit. Als dessert een bijzonder lekkere frambozen-cheesecake! De bediening was vriendelijk maar niet opdringerig.
Conclusie: met een juiste keuze uit het menu kun je hier heel goed eten, maar mijn gemiddelde is niet meer dan 7 à 8.
Francis E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Afgelopen zaterdag (24 sept. '16) heb ik hier gegeten met mijn familie. Een erg gezellig restaurant qua locatie en aankleding. We zaten i.v.m. het werkelijk uitstekende weer op het terras, waar je de laatste zonnestralen van de dag heerlijk mee kunt pikken.

Mocht u eens de beste varkenssaté willen eten, dan moet u echt bij dit restaurant zijn! Zo'n 2 maanden eerder had ik deze hier ook besteld tijdens een bezoek aan het eiland (waarbij de kwaliteit van de saté mij heel heel heel erg blij stemde), en ik wilde testen of het nogmaals zo bereid kon worden. Gelukkig werd ik niet teleurgesteld. Werkelijk héérlijk! Het vlees is heerlijk mals en de satésaus is gewoonweg goed.

De rest van mijn familie bestelde de hamburger en hier waren zij uitermate blij mee. Heerlijk!

Wij hebben genoten van de gemoedelijke en relaxte sfeer, samen met het lekkere eten. Aanrader!
Pascal K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Heerlijke maaltijdsalade gegeten. Verse ingrediënten in een goed gebalanceerde mix met creatieve bijgerechten en heerlijke patat. Het warme witte chocolade mousse dessert was verrukkelijk. De vlotte bediening en het gezellige terras maakten onze avond af. Top!
Holle Bolle Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Zonder reservering vooraf kwamen wij om 18 uur aan bij dit restaurant. Alle tafels waren geboekt, toch konden wij gedurende 1,5 uur een tafel krijgen, dus geen zee van tijd, daarom slechts 2 gangen. Na een aperitief dus een voorgerecht en een hoofdgerecht. We kozen voor Prosecco met fruit toevoeging, Vitello Tonnato, Biefstuk, Aberdeen Angus. De kwaliteit was goed en lekker. Door het mooie september weer zaten de meeste andere gasten aanvankelijk buiten op het terras. Ondanks onze "gestolen tijd"gaf men ons geen opgejaagd gevoel. Mogelijk hadden we er toch nog op ons gemak espresso kunnen drinken.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gister enorm genoten van de High Tea. Allerlei overheerlijke zoete én hartige lekkernijen, lekkere theesoorten maar ook koffie.
En als afsluiter een flammkuchen. Perfect!
En ALTIJD die ontzettend vriendelijke bediening en fijne sfeer.
Absoluut mijn favo restaurant op Ameland!
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Genoten van de lunch. De meest geweldige flammekuchen gegeten. Garnalenkroketjes overheerlijk. Fijn terras, half schaduw, half zon. Vriendelijke bediening. Een aanrader als je op Ameland bent