Restaurant Yummie

31-203303985

Meer informatie over restaurant Restaurant Yummie

Sg020 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Sushi take-away (Maki) niet om over naar huis te schrijven. Smakeloos en zonder aandacht bereid.
Personeel ook weinig attent
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Dit kleine restaurantje is echt een aanrader. We hadden hier al een keer eerder besteld en we vonden het erg goeie sushi. De sashimi was bijvoorbeeld boterzacht. Daarom besloten we hier ook een keertje te gaan eten. Dit was zoals eerder gezegd een positieve ervaring.

Allereerst het eten, dat was echt allemaal perfect in orde. Zelf was ik het meest enthousiast over de dragonroll en de nigiri. Alles van een hoge kwaliteit en het zag er ook mooi uit. Ook de sake was complementair uitstekend.

De bediening was aardig, snel en oplettend maar ik moet zeggen dat het ook niet heel erg druk was dus dat maakte het wel een stuk makkelijker. Het decor is niet echt bijzonder maar ook niet storend.
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
16.8 bij Yummie gegeten. Verrassend lekker. Ik heb zowel Nigri, sushi en sashimi gegeten en alles vers en met zorg bereid. De prijs is prima. De bediening vriendelijk en voorkomend. Gewoon lekker en eerlijk eten zonder poespas.
Anlwd .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Eten is heerlijk en betaalbaar. Ik had een menu met beef, soep, salade en rijst voor 13 euro. Prima. Jonge bediening is vriendelijk. Kleine ruimte maar niet warm en benauwd zoals in veel andere kleine restaurants. Leuk het donkere toilet met de kaarsjes. Ik kom weer een keer terug.
R L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Heb afgelopen weekend hier heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en attent. Restaurant is klein en knus. Vond wel dat er teveel mensen werken voor zo klein restaurant. Het zag er een beetje druk uit in de keuken. De dragonroll is een aanrader lekker met paling! Decor is niet heel erg modern maar wel mooi.
Joeyjanse .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
Een jonge restaurant met een tevens jong team. Ben zelf een sushiliefhebber en dit restaurant is 1 van de betere! Mij zie je hier vaker bestellen!