Over het restaurant Restaurant Your Place

Aan keuze geen gebrek

Hier staat echt alles op de kaart. Van pizza en pannenkoek tot vis-, vlees- en vegetarische gerechten. Van jong tot oud eet hier zijn favoriete maaltijd. Behalve de à la carte gerechten is er ook een speciale kaart. Hierop staan elke week acht verschillende, voordelige menu’s. Keuze heb je hier dus volop. Moet je overwerken of blijf je liever thuis? Bezorgen en afhalen zijn allebei mogelijk.

Meer informatie over restaurant Restaurant Your Place

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Your Place

Marieke I.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Super goed eten! Super service, wij gaan zeker weer.
bjorn D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
zowel de kok als personeel heeft weinig kennis van product. De chateau brilland was uitgedroogd wordt niet gevraagd naar de garing bv raw, medium, wel done. De drentse wafel was slap door de warme kersen. De koffie was net water en de muntthee smaakte vreemd en het tapbier was lauw.
Ha K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Heerlijk gegeten leuke lunchkaart, vriendelijk personeel goede service en lunch en hoofd gerechten zijn betaalbaar. Parkeren ook gemakkelijk direct voor het restaurant.