Restaurant Woodz

Valkenburgerweg 128 6305 EA Schin op Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Woodz

Restaurant Woodz combineert ontspanning voor jong en oud met een overheerlijke kaart. Met als decor het heuvelachtige Limburg, wat je vanaf het panoramaterras van Woodz goed kunt bewonderen. Het verwarmde zwembad is ook een succes, zeker op zonnige dagen zit je hier altijd goed. In de winter blijf je lekker binnen. Genietend van een van de kipgerechten, een specialiteit die je niet mag missen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Woodz

Maandag tot en met Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Woodz

Andre H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Personeel echt geweldig loopt zich alleen de benen uit het lijf omdat de eigenaar verzuimt meer personeel in te zetten tijdens hoog seizoen verkeerde zuinigheid ligt niet aan de bediening dus eigenaar van Woodz wil je graag tevreden klanten houden en niet zo als het nu gaat zorg dan voor meer personeel je kunt beter iemand naar huis sturen dan dat je personeel te kort hebt lopen

Mvg A Horstman
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Geweldige schnitzel. Heel groot en lekker gekruid. Jammer dat de randen wat hard en droog waren. Lekkere sla en prima friet( wel erg veel)
Heel vriendelijke en attente bediening.
JidB I.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wij hebben lekker gegeten bij Woodz. In verband met Pasen was er een angepaste kleinere kaart, maar we hebben heerlijk gegeten. Inrichting is erg leuk en gezellig. Kindvriendelijk. Wij komen zeker terug!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Je merkt en proeft dat er met ziel en zaligheid wordt gewerkt in het restaurant. Bediening en maaltijd zien er erg verzorgd uit. Helaas woon ik niet in de buurt, anders zou ik hier graag terugkomen.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Je kan merken en proeven dat er met ziel en zaligheid wordt gewerkt. De bediening uiterst vriendelijk, het eten perfect! Het is erg jammer dat ik niet in de buurt woon, anders was ik zeker terug gekomen. Aanrader!
JidB I.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie locatie! Mooie, gezellige inrichting. Sfeervol restaurant. Zeer zeker een aanrader. Prachtig terras. Wij gaan zeer zeker terug.
Loek D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Op korte termijn reserveren met twee personen was via internet geen probleem, We hebben prima gegeten in een leuke ambiente met vriendelijke bediening,