Restaurant Woo Bros

Meer informatie over restaurant Restaurant Woo Bros

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 01:00

Yob D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Op zich aantal lekkere gerechtjes, maar die smaak wordt beetje overschaduwd door geringe hoeveelheid. Ik begrijp nog steeds niet dat je expliciet benadrukt dat je aan sharing diner doet en dan gerechtjes serveert op een kleine schoteltje. Met 2 is het al bijna niet te doen, laat staan als je met meer bent. Verder waren we toch ook echt verbaast dat de zaak praktisch leeg was op een vrijdagavond. Niet verwacht op basis vd reviews. Kortom, helaas geen echt succes voor een eerste keer.
Teye .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Wat een heerlijk restaurant. Geweldig gegeten: eenmooi concept allerlei verschillende kleine aziatische hapjes. Je zet de tafel vol en deelt alles met elkaar en bestelt bij als je nog ergens trek in hebt. Kortom we komen weer terug. De dames in de bediening zijn alleraardigst attent en vriendelijk.
We gingen voor 1 avond en zijn de volgende avond gewoon weer teruggegaan zo lekker was het
A D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een paar jaar geleden was dit een van mijn favorieten. Maar de kwaliteit is enorm achteruit gegaan. Het eten heeft geen finesse meer. Sommige sausen smaken nu alsof ze uit een pakje komen. Ik had de zelfde ervaring ook al eerder gemaakt maar had nog de hoop dat het misschien een slechte dag was. Maar nee. Ik kom niet meer terug.
N. K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het was niet druk, dus we zaten heerlijk relaxed. Jonge, hippe mensen in de bediening die vriendelijk en alert waren. De inrichting en sfeer is fantastisch, je voelt je direct thuis.
Sauvignon blanc (huiswijn) smaakte goed. Het eten zelf vonden we fantastisch! De eend is, zoals hier al genoemd geweldig, maar onze favoriet was de krokante kip.
Wij komen zeker terug.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Hier gisteravond gegeten met vriendin. Wij zijn erg dol op oosterse fusion cuisine dus we hadden er zin in maar het kan helemaal fout gaan of helemaal goed. In dit geval zat het er een beetje tussenin. We hadden sashimi platter, cantonese crispy duck, Japanse bonen en zalm met avocado, bosui en gember. smaken waren goed, presentatie minder. De sashimi lag op een berg ijs waardoor alles ijskoud en smakeloos werd, afgezien van het feit dat de platter er in eerste instantie heel indrukwekkend uitziet totdat je erachter komt dat je in feite betaalt voor een beetje vis en een heleboel ijs... De duck was in veel te grote stukken gesneden, superonhandig als je met stokjes eet. Maar al met al wil ik het best nog eens een keer proberen hier. Maar dan moet wel de bediening een stuk professioneler. Het hippige meiske met de witte pruik zag er allerschattigst uit maar was erg ongeinteresseerd en dat stoort. Rest van de dames was wel zeer gastvrij. Interieur is mooi, heel sfeervol.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Met twee vriendinnen samen gegeten bij woo brothers. De ambiance is leuk, knus en gezellig. Maar toch met klasse. We moesten helaas erg lang wachten op de eerste en tweede gang. Terwijl daarna de gangen zich elke 10 min aandienden. Niet helemaal een lekker ritme. Een aantal zaken waren heerlijk, zoals de soft Shell krap zowel in de sushi rol als los. Ook de gemarineerde zalm sashimi op avocado was top. Maar iedereen is zo enthousiast over de pannenkoekjes met pekingeend. Helaas vond ik dit een grote teleurstelling, je moest er veel saus bij doen omdat het echt te droog was. Zowel in China als in Amsterdam veel betere eend gegeten. Met de juiste keuze en een beter ritme in het opdienen (doordeweeks met minder drukte misschien) wel de moete waard
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Zit hier nog steeds te eten met mijn lieve vriendin Marian. Wat een geweldig restaurant is dit!!!! Beeldschone en geweldige bediening. Fantastisch eten. Kom hier met grote getallen!!!!!!
radijsje1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijke kleine Aziatische gerechtjes op tafel. Overheerlijke soft shell crab en oesters met zwarte bonensaus. Bowl verse sashimi. Jammer van de onderbezetting, dat verdienen de jongens niet. Desalnietemin goed geholpen maar vuile borden bleven lang staan (viel niet tegenop te lopen) Een prima hip Aziatische feel en smaak voor een prima prijs!
MMM1968 ..
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Warm en gezellig aandoend restaurant waar je hartelijk verwelkomd wordt en ook als het ineens snel volloopt op een zaterdagavond geen moment het idee krijgt dat de bediening stresserig wordt of wordt vergeten. De verschillende hapjes zijn erg lekker (de springrolls zacht van buiten en krokant van binnen, sashimi vers en mooi gepresenteerd op ijs, heerlijk droge krokante eend, pittige champignons...) dus we eten alles met smaak op. Leuk, dat delen, en de rekening na afloop valt ook alleszins mee. Restaurant om naar terug te komen - en wel meer dan eens ook.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Gisteren hier gegeten voor een opera voorstelling in de Stopera en daar is dit zeker een prima adres voor. Ruim binnen de tijd kwamen onze gerechtjes en de ober bracht zelf de rekening opdat we niet te laat zouden komen. Woo Bros is fusion en sharing. Dat laatste hoef je natuurlijk niet te doen. Denk aan Thais, Vietnamees (heerlijke springrolls) en Indonesische gerechtjes. Het zijn allemaal wat kleinere hapjes tussen pakweg € 4,50 en €10. Voordeel is dat je iets meer kunt proeven dan je bij een reguliere zaak zou doen. Een aanrader en we komen zeker terug als we nog wat meer tijd hebben. Zeer vriendelijke bediening!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Bij binnenkomst merk je direct de betrokkenheid van het personeel, jas keurig aangepakt, keuze in tafels, waar zit u liever, prima! De kaart is leuk met hier en daar gerechten die we kennen uit andere oosterse zaken. Heerlijk bereid en mooi opgediend. Prima wijnkaart en kundig personeel. De zaak is trendy en mooi ingericht met lekkere muziek. Zeer tevreden naar huis gegaan na een gezellige avond.
DLYHU .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Hier later op de avond wezen eten. Op het terras gegeten. Bediening snel en vriendelijk en in voor een grapje. Het terras zag er niet bijzonder uit. Je zat te dicht bij de straat. Ze moeten het wat intiemer en afgesloten maken. Sushi was vers en goed van smaak. Warme gerechten waren 50/50, de kip met chilipeper en zout was te droog, en de kip was niet mals. Vietnamese loempia, was niet gefrituurd, maar rauw, het hoort zo, maar gelieve toch vermelden op de kaart. Overige gerechten die we hadden besteld waren wel goed op smaak.
TE .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Erg lekker aziatisch eten! Veel verschillende kleine gerechtjes om uit te kiezen en te delen met je tafelgenoten. Hierdoor kan je veel verschillende dingen proberen, ideaal!

Kwalitatief hoogstaand aziatisch eten, veel variëteit, goede bediening, goed decor en erg redelijk geprijsd!
FamilieCornelisse .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Als fervent liefhebber van sushi en andere Aziatische hapjes, was ik erg benieuwd naar de kwaliteit. Nou dat viel niet tegen. We zaten aan een gezellige ronde tafel in een zeer sfeervolle ambiance. Bestelden een mix van diverse gerechtjes om te "sharen". De uitermate vriendelijke bediening serveerde diverse schalen met prachtige zeer smakelijk hapjes. Een uitgaanservaring die ik aan iedereen kan aanraden.
visenco .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Woo Bros. We komen hier eens per half jaar en we worden hier altijd heel blij van. De bediening doet lekker gewoon en het zijn aardige mensen. Het eten is geweldig en je kan je eigen menu bouwen, met input van de bediening. Zo kan iedereen aan tafel een eigen keuken kiezen. Wij gingen voor Vietnam en Indonesie. En vers? Ik dacht het wel.
Sophieee .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Was al een hele tijd benieuwd naar 'Woo Bros' en heb hier eindelijk mogen eten.
Heel leuk concept, aziatische hapjes die je met elkaar kunt delen. De helft van onze groep had het verassingsmenu en de andere helft had hapjes van de kaart gekozen. Dit was geen probleem. Ik vond de hapjes stuk voor stuk heerlijk, maar de flensjes met pekingeend waren favoriet!
Vond het wel opvallend rustig voor een zaterdagavond. Misschien omdat het kort na de feestdagen was?
Grytsje66 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
De rauwe zalmcarpaccio was prima, maar de thaise viskoekjes waren lauw en smakeloos, de kantonese eend was hard en taai en de thaise red beefcurry was vooral vettig van smaak en zeker niet pittig te noemen, de gado gado was redelijk van smaak alhoewel de smaak van de pindasaus te waterig was. Conclusie: het lijkt er op dat de magnetron op volle kracht wordt ingezet en bij een redelijk drukke avond het eten niet eens voldoende warm te krijgen is. Voor ons echt teleurstellend.
Overigens: echt aardige bediening en lekkere wijn!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Gisteravond eindelijk eens bij Woo Bros gegeten. Het restaurant zit min of meer om de hoek en nu was het dan zover. De entourage doet prettig aan met de warme kleur rood. De bediening erg vriendelijk en we begonnen met een lekker glaasje cava.

De gerechten op de kaart bestaat uit "Asian Fusion" en zijn kleine gerechtjes die je kan delen met elkaar. De keuze was moeilijk omdat er erg veel gerechten op de kaart stonden maar we waren tevreden met onze keuzes. De gerechtjes die eruit sprongen waren de ''crispy lobster springbok'' en de "soft shell crab". Verder waren de oesters in zwarte bonensaus en halve kreeft in gember ook over heerlijk.

Het is niet goedkoop maar de kwaliteit is helemaal in orde. Enige minpuntje is de achtergrond muziek....veel pop songs. Je verwacht in zo;n restaurant toch meer lounge muziek.
Pryscilla A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Restaurant ziet er mooi uit, het heeft vooral een warme uitstraling. De sushis waren lekker maar de warme gerechten vielen tegen. Vooral de eend was echt hard en droog. De bediening was oke, vaak niet aan het opletten, merkte toch dat wij vaak moesten zwaaien voor aandacht.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
In tegenstelling tot een paar recente negatieve beoordelingen waren wij (met z'n vieren) unaniem zeer enthousiast over deze Aziatische fusion cuisine. Vele kleine gerechtjes, grote keuze, degenen die hun bord vol willen met slechts één gerechtje moeten naar een restaurant van het type "all you can eat".
De crispy soft shell krab, gegrilde oesters, rodepeper kip, geroosterde eend, etc waren alle heerlijk. Voor 4 pp 130€ beslist niet te duur; een goede Chardonnay voor 4€ eveneens laag geprijsd. We keren gauw terug, kenden het restaurant nog niet, doodzonde.
Als er nu nog tafellakens zouden kunnen komen (daarom een 7 voor het decor) dan was het feest compleet.