Restaurant Wolters

Het Dorp 94 5384 MD Heesch Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Wolters

Culinair dineren in Heesch

In de gerenoveerde burgemeesterswoning in Heesch ligt het prachtige Restaurant Wolters. In de keuken bereiden getalenteerde chefs heerlijke gerechten met verse producten uit de streek en met topproducten uit de internationale keuken. Restaurant Wolters staat altijd garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wolters

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag, Zaterdag en Zondag

Voordelig
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vos.carla .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor de derde keer van de ah-actie bij Wolters' geweest en het was wederom een succes. Ons petje af voor de presentatie van de gerechten. Er was super veel aandacht aan besteed. Ga zo door.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Voor de 2e maal hier gaan eten, was weer helemaal top, erg lekker en verrassend, alles vers en met liefde klaargemaakt, dat kan je proeven. Fijne bediening.
B-molenkamp .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Bij Wolters is alles goed verzorgd; het klopt allemaal. Stoelen, bestek, servet, broodje vooraf, huiswijn, bereiding eten en materialen; alles is perfect. Vlotte en prettige bediening. We hebben kortom lekker gegeten. Zonder de AH korting zou de rekening nog aan de lage kant zijn, ook gezien de prijzen van de dranken. Wolters is echt een aanrader. Een relatief grote zaak waar de gast goed wordt verzorgd.
Mienvankrieken .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezellige sfeer, lekker eten voor redelijke prijs en prettige bediening.
Ik had met m'n zus een hele fijne avond. Het was wel de eerste keer,
maar zeker niet de laatste dat we bij Wolters te gast waren.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wel kleine porties maar dat was voor ons juist perfect. De bediening was erg vriendelijk, het was gewoon een prima ervaring. Mijn complimenten restaurant Wolters. Ik ga jullie restaurant zeker aanbevelen.
Vos.man .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Fijn restaurant in een fraai pand. We werden prima geholpen, bediening is oke. Heel geschikt voor een avondje samen uit eten. Een grotere groep kan natuurlijk ook.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Voor de tweede keer naar 'het huis van de burgemeester' in Heesch geweest. Opnieuw niet teleurgesteld.

We kozen vooraf voor een langwerpig plateau met Spaanse ham. Erbij knapperig vers broodje met een sausje.
Verrassingsmenu. Als voorgerecht kregen we rauwe zalm, mooi opgemaakt. Het hoofdgerecht was een malse biefstuk met onder meer de bekende puntzak met patatjes. Uiteraard met een salade erbij. Een gevarieerd dessert van caramel(?)ijs en andere lekkernijen sloot ons dinertje af.
De bediening was, net zoals de vorige keer, van het soort vrolijke onconventioneelheid dat goed bij ons past. Niet stijf, niet te joviaal.
We hebben weer genoten, zowel van het eten als van de ambiance!
Smuller75 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Superlekker gegeten! Een van ons had een vegetarisch menu, dat ook erg lekker was. Dit in tegenstelling tot sommige andere restaurants die niet goed weten te koken voor vegetarische gasten.
We waren nu met de AH-deal. Dan is de prijs-kwaliteit verhouding helemaal goed!
Helsjan .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gerechten die je wellicht anders niet gekozen zou hebben. bierviltje onder bierglas zou fijn zijn, voorkomt natte tafel.
G. O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuk, gezellig ingericht restaurant in een oud pand. Het eten is van prima kwaliteit en wordt op mooie wijze geserveerd. De bediening is beleefd en aardig. De open keuken maakt het gezellig.
Awisse .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
prima voor de restaurant actie van Ah, weer net andere hapjes dan de vorige keer. Gezellige en vlotte bediening. We mochten de wijn proeven alvorens een keuze te maken.
Mathieu46 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
De gerechten zijn goed maar helaas is het erg rumoerig, men moet steeds harder praten om elkaar te verstaan waardoor het nog rumoeriger wordt.
EAH .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten, correcte en vriendelijke bediening. Voor de eerste keer hier geweest maar we komen zeker terug, ook zonder de ah Actie.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gegeten in een prima sfeer. Verwonderlijk dat er geen kleed op tafel ligt, geen bordje om je broodje op te smeren, geen kartonnetje onder het glas, geen placemate. Door dit geheel is het aan tafel, enigszins onhygienisch.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk eten, 3 gangen verrassing menu van AH, heerlijk zalm voorgerecht, werkelijk klasse, en hoofdgerecht van geroosterd rundvlees met port-sjalot saus op bedje van zoete aardappel en seizoengroenten, met frites en salade.
Nagerecht een heerlijke tiramisu. Goede sauvignon blanc, waarvan de 1e proeverij wel te lauw was, maar werd meteen opgelost met goed koude fles te openen. Fijne vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Na tweemaal een diner,nu een lunch.
Deze nog jonge crew verdient alle waardering, geweldige keuken, een dikke 8
Ine B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Van aankomst tot vertrek erg genoten. De Ambiance, de aandacht van het personeel en de kwaliteit van het eten waren erg goed. Een geslaagd avondje uit met familie. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan. En als ik dan nog een verbeterpuntje mag noemen...: de vrouwelijke gasten aan tafel vinden het aangenaam als éerste het gerecht uitgeserveerd te krijgen ;)
Tot gauw!
Anoek B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Lekker gegeten op een zomerse dag. De AH-actie is een verrassingsmenu (30,-) met keuze uit vis, vlees en vegetarisch. Juiste prijs en kwaliteitsverhouding! Vriendelijk personeel wat netjes tussen de gangen vraagt of het volgende gerecht al door kan.
Roxannedix .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We hebben erg goed gegeten en de service was top. Er werd ons netjes gevraagd of we de tweede gang direct wilde of even wilde wachten. Eten was heerlijk! Ik had het vis menu en het zeker genoeg. Verder hadden we aan tafel ook het vlees menu en eerlijk gezegd het zag er beide goed uit en zou zeker nog eens teruggaan om het andere menu te proberen.

Echt een aanrader!