Restaurant Wolters

Het Dorp 94 5384 MD Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wolters

Culinair dineren in Heesch

In de gerenoveerde burgemeesterswoning in Heesch ligt het prachtige Restaurant Wolters. In de keuken bereiden getalenteerde chefs heerlijke gerechten met verse producten uit de streek en met topproducten uit de internationale keuken. Restaurant Wolters staat altijd garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wolters

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag, Zaterdag en Zondag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wolters

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Super heerlijk om er te eten De bediening is top en super vriendelijk. 2de keer dat we er zijn geweest 1ste was via Jumbo aktie nu zijn we er geweest omdat het er goed en lekker is en gastvrij
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten aan een vierkante tafel voor 12 personen waardoor we toch prima contact met elkaar hadden. De prijs kwaliteit verhouding was uitstekend evenals de gastvrijheid.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zeer vriendel
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Smakelijk gegeten in een mooi restaurant.
Annique K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een fijne tafel in een rustig hoekje!
Hennie A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Moesten lang wachten voordat we de kaart kregen. duurde ook lang voordat het bestelde drinken kwam
Eten was wel lekker maar het toetje was erg weinig maar erg aan de prijs
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Mijn vlees was veel te doorbakken. Het duurde 1.5 uur tot we het voorgerecht kregen.
Helga J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wij kiezen voor Wolters vanwege het lekkere eten, zoals wij het graag zien. Lekker bereid, zonder liflafjes, steeds net iets beter dan je verwacht.
Graag wel aandacht voor de buitendeur die door de rokers steeds open blijft staan.
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Ondanks dat het vol was hier toch geen last van gehad. Voor herhaling vatbaar
Houtertj .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij vonden het te duur, en het ijsje dame blanche is schandalig wat je voor die prijs krijgt. Wij komen niet hier meer terug .
Julia G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We gaan niet meer terug , de bediening was vriendelijk , maar vergeet de dranken te serveren ,. Bij voorgerecht een persoon vergeten ... en alles duurde erg lang voordat de volgende gang werd geserveerd.
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlik gegeten prettige bediening vriendelijk en gastvrij.
Het enige minpunt was de temperatuur. Het was echt veel te warm binnen. Maar het eten was voortreffelijk.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vanavond heerlijk genoten van een 4 gangen verrassing menu. Complimenten aan de kok,die zelf het dessert kwam brengen. Top. Ook zeer vriendelijke bediening. Dit alles maakt van het uit eten een feestje.
G. O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooi restaurant met gezellige inrichting. vriendelijke bediening. Je kunt zelf aangeven of je tussen de gangen wat langer wilt wachten.
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ze zitten bij Wolters’ schijnbaar niet te wachten op deelnemers aan de actie, ik zeg doen dan niet mee. Als ontvangst horen dit is een Albert Heijntje, heel welkom. Eten was goed van kwaliteit, alleen ging er heel veel fout met de bestelling. Er is geen leiding in de zaak, de bedrijfsleider die je ontvangt met zo’n begroeting en daarna de open keuken induikt om te creëren, maar dan ook alleen gefocust zijn op zijn creaties, Passie voor je werk is noodzakelijk maar probeer dan niet ook gastheer te zijn. Schoenmaker blijf bij je leest. Deze zaak heeft een goede leidinggevende nodig met supervisie op de bediening, het was op dat gebied, gaotisch en hilarisch zelfs.
target07 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Weer een gezellig diner met dochter en haar partner dichtbij hun huis!
Deze keer kregen wij een tafel met zicht op de doorgaande weg en dichtbij het centrum.
Wolters maakt het kiezen van de gerechten snel en gemakkelijk. Als je geen specifieke wensen hebt, bestel je voorgerecht en hoofdgerecht door te kiezen voor vlees of vis.
mvdberg1 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij kregen een verrassingsmenu en dat was het inderdaad, maar géén aangenaam! Het voorgerecht smaakte goed. Daarna kreeg ik een ronde plak rauwe koude tartaar op een bord. Ik heb dat nog nooit meegemaakt: een koud stuk gehakt rundvlees. Ik heb er dus voor bedankt en het "gerecht" teruggegeven. Men vroeg daarna of ik iets anders wilde maar die keuze was heel beperkt... Ik kreeg na een tijd wachten een stuk vlees aan het bot. Dat was wel warm maar niet echt mals en smakelijk bereid. Bovendien moest ik toen alléén eten want mijn vrouw was al klaar.
Voor mij dus niet meer eten daar.... Ik heb nog bij verschillenden van mijn kennissen geïnformeerd of zij ooit zoiets geserveerd hebben gekregen, maar men keek heel verbaasd. Zonde van het geld dus.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gezellig en zeer goed restaurant! Eten uitstekend klaargemaakt, complimenten aan de kok!
Zeer vriendelijk personeel, keurige bediening. Kortom, een restaurant om aan te bevelen!
Ans I.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Super lekker gegeten met de AH actie, 2de verrassingsmenu gratis. We komen zeker een keer terug zonder actie. Was echt heel erg lekker.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was voor ons de eerste keer dat we hier gegeten hebben. Wij vonden de bediening erg vriendelijk en waren aangenaam verrast door de keuken. Mooi en lekkere gerechten die wij zullen aanbevelen bij vrienden en kennissen. Jammer van het geluid dat door het hoge plafond als storend werd ervaren.