Restaurant Wolters

Het Dorp 94 5384 MD Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wolters

Culinair dineren in Heesch

In de gerenoveerde burgemeesterswoning in Heesch ligt het prachtige Restaurant Wolters. In de keuken bereiden getalenteerde chefs heerlijke gerechten met verse producten uit de streek en met topproducten uit de internationale keuken. Restaurant Wolters staat altijd garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wolters

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag, Zaterdag en Zondag

Wolter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
yvonne.van.rens .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijke gerechten, gastvrije bediening, zelfs het tempo van het uitserveren van de gangen kon in overleg!
Fijne sfeer. We hadden gereserveerd via de AH restaurantactie. Een absolute aanrader
Lenneke R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
het eten was super lekker we hebben met zijn allen genoten. Heel vaak hoorde ik een 'mmmmmm'. Bediening was gastvrij. Zeker een aanrader
inekep .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Nogmaals het ah menu gegeten , voorgerecht en hoofdgerecht waren prima in orde , de prijs kwaliteit verhouding was goed ,alleen het dessert viel erg tegen , de portie was heel minimaal en de cheesecake was echt mislukt , hard en rubberachtig , ik vond het erg jammer dat ik na dit aan de bediening kenbaar gemaakt te hebben zij zei het aan de keuken door te geven en dat we daar geen enkele terugkoppeling meer van kregen .
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voorgerecht vond mijn zoon niet lekker,dus had er niets van gegeten, kreeg hij toch een tomatensoep. Hoofdgerecht en nagerecht waren heer,ijk.
ellycrouwers .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, snelle bediening in overleg.
Een aanrader, zeker nu met de AH aktie!
Zeer vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar.
Angela T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het was wederom weer zeer de moeite waard. Met AH restaurantactie gegeten. Verassingsmenu met heerlijke gerechten. Keuze uit vis/vlees/vegetarisch en je kunt aangeven wat je niet lust.
jeer .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hebben met 4 personen een 3-gangen verrassingsmenu genoten.
Het betrof een menu van de AH-restaurantactie.
Het was voor alle drie de gangen een echte verrassing. Het was heel lekker en verzorgd.
roefmirjam .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eerste drankjes duurden erg lang. Daarna dachten we dat de kaart lang weg bleef, maar na ongeveer een half uur kwam de gastvrouw ons vragen of we vlees vis of vegetarisch wilden eten. Wàt we kregen was ècht superlekker. Maar wel heel karig. Het voorgerecht zou met gemak een flinke amuse kunnen zijn, het hoofdgerecht was voor ons een klein stukje vis, met ietsie groenten. Maar met de onbeperkt verkrijgbare frites en salade konden we onze magen vullen. Het dessert was een mini bolletje ijs (wel heerlijk)waarschijnlijk met een meloenbolletjeslepel gemaakt. Daarbij een beetje heerlijke karamel siroop en 2 dunne schijfjes peer. Géén toefje slagroom. De chardonnay had een hele rare smaak. Al met al wel lekker gegeten, maar een van ons gezelschap was eerder dit jaar geweest en toen was het veel beter en normale porties werden geserveerd. Dus wat ons betreft....niet echt een aanrader.
Henry T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Restaurant Wolters, is een voortreffelijk restaurant. Keurige en nette bediening. We konden zelf bepalen wanneer het hoofd- en nagerecht werd opgediend. Er is ingevuld " kort " maar dat is positief bedoeld.
Heerlijk gegeten voor een nette prijs. We zullen restaurant Wolters beslist vaker bezoeken.
peggyvanhout .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Geweldig leuke en fijne avond gehad. Ondanks we met de AH-actie waren zijn we uitstekend geholpen en hebben we zalig gegeten!! Erg tof en lekker.
Wolter V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben er heerlijk gegeten, er is een prima kok en hele vriendelijke en voorkomende bediening.
Kortom een echte aanrader.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten en in combinatie met de AH kaart ook voordelig. Een echte aanrader! Een van de weinige restaurants die geen apart menu samenstelt in combinatie met de AH kaart. Er wordt gewoon een drie-gangen menu afgetrokken. Helemaal Top!
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Wolters via de AH-actie. Vooraf rauwe zalm in een bietensausje met groenten en als hoofdgerecht steak met port-sjalotsaus. Toetje was ook smakelijk, maar wel erg veel chocolade. Daar had best iets fruitigs bij gemogen. Alsnog erg goed! Leuk om te zien dat er zulke goede gerechten bij het verrassingsmenu zitten. Echt gesmuld. Ook fijne bediening!
vos.carla .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor de derde keer van de ah-actie bij Wolters' geweest en het was wederom een succes. Ons petje af voor de presentatie van de gerechten. Er was super veel aandacht aan besteed. Ga zo door.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Voor de 2e maal hier gaan eten, was weer helemaal top, erg lekker en verrassend, alles vers en met liefde klaargemaakt, dat kan je proeven. Fijne bediening.
b-molenkamp .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Bij Wolters is alles goed verzorgd; het klopt allemaal. Stoelen, bestek, servet, broodje vooraf, huiswijn, bereiding eten en materialen; alles is perfect. Vlotte en prettige bediening. We hebben kortom lekker gegeten. Zonder de AH korting zou de rekening nog aan de lage kant zijn, ook gezien de prijzen van de dranken. Wolters is echt een aanrader. Een relatief grote zaak waar de gast goed wordt verzorgd.
mienvankrieken .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezellige sfeer, lekker eten voor redelijke prijs en prettige bediening.
Ik had met m'n zus een hele fijne avond. Het was wel de eerste keer,
maar zeker niet de laatste dat we bij Wolters te gast waren.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wel kleine porties maar dat was voor ons juist perfect. De bediening was erg vriendelijk, het was gewoon een prima ervaring. Mijn complimenten restaurant Wolters. Ik ga jullie restaurant zeker aanbevelen.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Voor de tweede keer naar 'het huis van de burgemeester' in Heesch geweest. Opnieuw niet teleurgesteld.

We kozen vooraf voor een langwerpig plateau met Spaanse ham. Erbij knapperig vers broodje met een sausje.
Verrassingsmenu. Als voorgerecht kregen we rauwe zalm, mooi opgemaakt. Het hoofdgerecht was een malse biefstuk met onder meer de bekende puntzak met patatjes. Uiteraard met een salade erbij. Een gevarieerd dessert van caramel(?)ijs en andere lekkernijen sloot ons dinertje af.
De bediening was, net zoals de vorige keer, van het soort vrolijke onconventioneelheid dat goed bij ons past. Niet stijf, niet te joviaal.
We hebben weer genoten, zowel van het eten als van de ambiance!