Restaurant Wolters

Het Dorp 94 5384 MD Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wolters

Culinair dineren in Heesch

In de gerenoveerde burgemeesterswoning in Heesch ligt het prachtige Restaurant Wolters. In de keuken bereiden getalenteerde chefs heerlijke gerechten met verse producten uit de streek en met topproducten uit de internationale keuken. Restaurant Wolters staat altijd garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen.

Glas champagne

Vrijdag t/m zondag: 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wolters

Hermie V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Eten was goed,bediening niet goed.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Voorgerechten waren TOP, Hoofdgerechten qua prijs veel te hoog voor wat we op tafel geserveerd kregen aan hoeveelheid. En drinken mag meer naar gevraagd worden moesten zelf aangeven voor de bestelling.
Geert-Jan Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Zeer vriendelijk ontvangen door Steyn en zijn team! We hebben een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. De wachttijden tussen de maaltijden zijn ook fijn, We hebben echt even lekker bij kunnen kletsen met onze vrienden. Top avond!
Han Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Het was erg lekker, goede verhouding en leuke bediening
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Super noodles met gamba's.
Helemaal top
Zelden zo lekker gehad. Nooit eigenlijk.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Vragen bij binnenkomst om een bubbeltje in te schenken is prima. Dat achteraf blijkt dat hier een fles van € 80,- is geserveerd vind ik op zijn zachtst gezegd not done!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Wij hadden de tweede shift voor het kerstdiner en moesten om 20:00 u. aanwezig zijn. Toen bleek echter dat de eerste shift (van 17:00) nog niet klaar was met eten. We hebben dus, samen met veel andere gasten, een half uur staan te wachten op een tafeltje. De communicatie was ook niet best.
Naast het kerstmenu kon ook van de gewone kaart gekozen worden, inclusief verrassingsmenu's. Niet zo vreemd dus dat de keuken dat niet aankon. En ook het sanitair was sterk vervuild.
We hebben overigens wel lekker gegeten en de bediening was keurig en vriendelijk.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Vooraf salade Wolters. Top.
Hoofd sucadesteak. Daar stelde ik me meer draadjesvlees bij voor. Was echter meer steak. Salade zonder dressing (?) en kruimelfriet.
Prijzen van de kaart zijn regelmatig afwijkend (hoger) dan de prijzen op de site. Bediening is vriendelijk, niks op aan te merken.
A. G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We bestelden oa een luxe burger Wolters’ zonder kaas, kregen deze met kaas. Kan gebeuren retour keuken, komt een burger terug na 2 happen ..... kaas! Is het dezelfde burger waar de kaas er vanaf is gehaald. Weer terug, komt een burger terug ....... juist dezelfde die we hebben terug gegeven. De fout wordt toegegeven en kunnen het doen met een excuus, de burger en 2 desserts die niet waren genuttigd kregen we in mindering........ € €29,95 werd van een de rekening afgehaald! uiteindelijk was de €160,= voor de genuttigde drank en gerechten van 4 personen. Voor ons een verpeste avond, een gast zonder eten..... slechte service.... lang wachten.....onvriendelijke gastheer en die het probleem aan jonge man overlaat... dat is geen gastheer. Een manager die we niet krijgen te spreken......NEE Wolters Heesch daar gaan we never nooit meer heen. En mensen adviseren we om daar niet heen te gaan. Je wordt er grandioos bedondert!
Jakobus L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten attente bediening goede prijs kwaliteit verhouding
de akoestiek laat te wensen over
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Zeer vriendelijke en professionele bediening. Dat is vaak wel anders in restaurants.
Kan dit restaurant dus aanbevelen.
Thomas G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk uit eten in mijn favoriete restaurant. Eten stelt nooit teleur. Goede porties en heerlijke wijn, met vriendelijke personeel.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hadden wat te vieren. Waren eerder bij Restaurant Wolters geweest. Dat was goed bevallen. Deze keer op een zaterdagavond. Dat viel tegen: overvolle eetzaal. Niet alleen rumoerig, noem het maar rustig lawaaierig.
We kregen een tafeltje naast een luidruchtige groep bezoekers, die zich zeer amuseerden. In verband met mijn gehoorprobleem had ik om een rustig tafeltje gevraagd. Dat was gegeven het aantal bezoekers onmogelijk.
We legden ons erbij neer. We genoten van het eten. Goed verzorgd, heerlijk verrassingsmenu. Ook de bediening was uitstekend. Maar van een goed gesprek met z'n tweeën kwam niets terecht. En de belangrijkste reden van ons bezoek was toch: ontspannen met elkaar (bij)praten tijdens een goedverzorgd diner in een mooie omgeving. Jammer. Teleurgesteld verlieten we uiteindelijk het restaurant.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Wij hadden aan gegeven dat er een veganist bij was. Er is geen contact met ons opgenomen en bij aankomst was er 1 veganistisch gerecht, alleen was dat een paddenstoelen risotto. Paddenstoelen vallen deze persoon niet goed, maar helaas was er geen alternatief... Dan de geitenkaas salade maar, de persoon in kwestie is niet veganistisch uit principe dus geitenkaas liever niet maar oké. Is de geitenkaas verkruimeld door de hele salade, hierdoor niet te ontwijken. Jammer.
S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
lekker eten, nette, vriendelijke bediening, mooie inrichting, uitgebreide kaart, voor herhaling vatbaar....................................
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hebben Wolters leren kennen via de AH acties in de vorige jaren.
Nu is het "even schrikken" als je de rekening krijgt..... Jammer
H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Hebben een heerlijke avond gehad, met erg goed eten. Hebben ervan genoten... alleen de stoelen waarop we zaten waren wat minder comfortabel.
Elodie V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk verrassingsmenu met gerechten die ik niet zo snel zelf uit zou kiezen van de kaart maar het bleek allemaal verrassend lekker!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Prettige ontvangst, goede bediening en fijne sfeer. Waren er op een rustige avond. Interessante kaart, bediening denkt positief mee en goede wijnen. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellig gezeten met zijn zessen. Lekker gegeten niet te veel maar genoeg. Vriendelijk personeel.
De inrichting van het restaurant is heel mooi, wij komen zeker terug.