Restaurant Wolters

Het Dorp 94 5384 MD Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wolters

Culinair dineren in Heesch

In de gerenoveerde burgemeesterswoning in Heesch ligt het prachtige Restaurant Wolters. In de keuken bereiden getalenteerde chefs heerlijke gerechten met verse producten uit de streek en met topproducten uit de internationale keuken. Restaurant Wolters staat altijd garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wolters

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag, Zaterdag en Zondag

Lidy-brabant .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Hartelijke ontvangst. AH menu was leuk en er werd rekening gehouden met voorkeuren in het verrassingsmenu. Vlees van een van ons wat minder mals maar verder prima
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gerechten met oog voor detail van ingrediënten waardoor ze het verschil maken met andere restaurants. Wachttijd konden we zelf aangeven, dus was perfect. Zeker een aanrader. Geen restaurant voor kleine kinderen.
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wren hier voor de tweede keer en hebben weer heerlijk gegeten. Met de attente bediening er bij een echte aanrader! Wij komen zeker terug.
M P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Lekker gegeten, echt heerlijk. Steak tartaar van het wisselmenu echt een aanrader. Helaas moesten we op elke gang een uur + wachten, dat was erg jammer. Nadat we een drankje en de dessert kaart vroegen, kregen we wel de kaart maar geen drankje. Vervolgens kwam er niemand meer terug om onze dessertkeuze op te nemen. Toen besloten de rekening te vragen. Betaald maar helaas werd een geen gedag gezegd door de gastvrouw die ons tafeltje deze avond heeft geholpen.

Wellicht komt het door de carnavals periode, maar de service was voor ons teleurstellend. Het eten was overigens heerlijk. Dus we komen waarschijnlijk nog wel een keer terug buiten de carnavals periode. Nieuwe kansen, nieuwe ronde.
Rona D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Enorm lekker gegeten! We kozen een proeverij van voorgerechten, toen bleek dat er vooral vis bij geserveerd werd, en een van ons daar niet zo van hield. Kregen we direct een bord carpaccio en vitello geserveerd.
Dat noem ik nog eens service! Hoofdgerecht was ook super! Aardig personeel ..voor herhaling vatbaar, dank je wel.
ambannink .
Heerlijk 3 gangen verrassings menu
Mooi opgediend , goed van smaak, en verrassend
Zeker nog een keer naar toe
Erg vriendelijk bekwaam peroneel
TrudyB .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten: vis en vegetarisch. Met name de voorgerechten waren fantastisch! Vriendelijke bediening. We zullen beslist terugkomen!
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een heerlijk avondje gehad. Super lekker eten met bijpassende wijnen die overigens goed geadviseerd werden.
één klein minpuntje, we zaten bij een deur die gebruikt werd door rokers.... iedere keer bij open en dicht keam er een flinke kou binnen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Nette en goede bediening, eten was heel goed. wij waren er met de AH bonnen voor een lunch. Er werd goed uitgeserveerd en de bediening had kennis van zaken.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ons eerste bezoek aan Wolters met de AH actie.Zeer vriendelijk personeel , een open keuken.Ook op dinsdag was het redelijk vol, maar aan ons verzoek om een rustig plekje werd voldaan.Het menu was prima, heerlijk van smaak en lust voor het oog.Hier kom je graag terug en het AH actie menu wordt hier serieus genomen, en dat zien we niet bij alle restaurants van deze actie.De keuken had misschien iets moeite met de drukte , maar het was het af en toe wachten zeker waard.Kortom , heeft u de gelegenheid, zeker een keer doen.Prettige , warme inrichting.
Wolter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben nu voor de tweede keer bij Wolters geluncht en de kwaliteit was weer voortreffelijk. Niet te grote porties, precies goed, een hele hoge kwaliteit en mooi opgemaakt.
RickenErnst .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
op 11 december hebben mijn vrouw en ik hier genoten van het AH menu en waren vol lof en hebben dat ook op Iens weergegeven. Nu 22 januari jl. met onze dochteren schoonzoon weer het AH menu genomen. Voorgerecht zalm was nog maar de helft vergeleken met de vorige keer. Minder zalm en met minimale toevoegingen. ( bv. zeegras en minimais). Hoofdgerechten waren lekker maar weer een kleine portie. Frites waren volgens ons 2x gebakken. Als afsluiting ons dessert: een kloddertje ijs met wat kruimeltjes. Jammer, maar wij komen her niet meer terug. Dit menu zou normaal 30 euro moeten kosten, maar is nog geen tientje waard!
Henry T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De wachttijd was precies goed. De bediening kwam vragen wanneer we de volgende gang wensten.
Twee keer kort na elkaar geweest en het menu was alweer aangepast een prettig gevoel.
yvonne.van.rens .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijke gerechten, gastvrije bediening, zelfs het tempo van het uitserveren van de gangen kon in overleg!
Fijne sfeer. We hadden gereserveerd via de AH restaurantactie. Een absolute aanrader
Lenneke R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
het eten was super lekker we hebben met zijn allen genoten. Heel vaak hoorde ik een 'mmmmmm'. Bediening was gastvrij. Zeker een aanrader
inekep .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Nogmaals het ah menu gegeten , voorgerecht en hoofdgerecht waren prima in orde , de prijs kwaliteit verhouding was goed ,alleen het dessert viel erg tegen , de portie was heel minimaal en de cheesecake was echt mislukt , hard en rubberachtig , ik vond het erg jammer dat ik na dit aan de bediening kenbaar gemaakt te hebben zij zei het aan de keuken door te geven en dat we daar geen enkele terugkoppeling meer van kregen .
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voorgerecht vond mijn zoon niet lekker,dus had er niets van gegeten, kreeg hij toch een tomatensoep. Hoofdgerecht en nagerecht waren heer,ijk.
ellycrouwers .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, snelle bediening in overleg.
Een aanrader, zeker nu met de AH aktie!
Zeer vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar.
Angela T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het was wederom weer zeer de moeite waard. Met AH restaurantactie gegeten. Verassingsmenu met heerlijke gerechten. Keuze uit vis/vlees/vegetarisch en je kunt aangeven wat je niet lust.
jeer .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hebben met 4 personen een 3-gangen verrassingsmenu genoten.
Het betrof een menu van de AH-restaurantactie.
Het was voor alle drie de gangen een echte verrassing. Het was heel lekker en verzorgd.