Restaurant Wolters

Het Dorp 94 5384 MD Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wolters

Culinair dineren in Heesch

In de gerenoveerde burgemeesterswoning in Heesch ligt het prachtige Restaurant Wolters. In de keuken bereiden getalenteerde chefs heerlijke gerechten met verse producten uit de streek en met topproducten uit de internationale keuken. Restaurant Wolters staat altijd garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wolters

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag, Zaterdag en Zondag

jose.bisschops .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Mooi restaurant met gezellig terras. De ontvangst was hartelijk, alleen er was geen gast te zien in de zaak! Dat begrepen we niet goed want het eten was heerlijk. Nu kregen we de indruk dat de lunch en het diner hetzelfde waren en dan is het te begrijpen dat de meeste mensen 's avonds komen. Tafels waren mooi gedekt. De muziek stond wat hard.
CorryVN .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten, erg smaakvol. Het dessert viel - in vergelijking met voorgaande jaren en het huidige voor- en hoofdgerecht - wat tegen.. tip: als de ah-aktie te duur is voor je; doe dan n koffie, csppucino of thee met diversiteit aan zoetigheden als afsluiter, ipv dit zeer minime dessertportie.
j B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijke gerechten en heel mooi geserveerd. Dit was de eerste keer dat we hier kwamen en het is ons uitstekend bevallen. Ook de locatie en sfeer was prima. We zullen zeker nog vaker terug komen.
Sophia W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Goed en gezellig restaurant met open keuken waar we hartelijk werden ontvangen.
Zeer vriendelijke bediening dat vooraf goed inventariseerde en adviseerde en vervolgens uitleg gaf over de mooi opgemaakte gerechten, die opgediend werden op stijlvol servies.
Prettige zaak, wij gaan er zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Prima avond, lekker gegeten met AH-restaurantactie, prima kwaliteit, wachttijd tussen de gangen naar wens aan te passen, wij waren tevreden
Rein D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
we werden allervriendelijkst ontvangen, snel geholpen, en het eten was mooi gepresenteerd en erg lekker.
Als we nog eens in de buurt zijn gaan we zeker terug
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima restaurant. Zal het iedereen kunnen aanbevelen.
Bj P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij bezochten dit restaurant met vrienden op dinsdagavond (via de ah restaurantaktie). Prima ontvangst & bediening. Gezellige zaak !
De ah aktie hier betrof een driegangendiner, met bij het voorgerecht en hoofdgerecht per persoon de keuze tussen vis of vlees. Gerechten waren prima verzorgd en lekker. Komen hier vast nog eens terug (à la carte)
Han V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
leuke ontvangst, prima locatie, prijs kwaliteit, borden mooi opgemaakt en bij goed weer is het terras aan te bevelen. kleine wijnkaart, maar voor ieder wat wils.
A B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Alles was heerlijk klaargemaakt en vers. Echt super lekker gegeten. Hartstikke lieve, nette bediening die je echt een fijne avond willen bezorgen.
Een aanrader: probeer andere friet, deze is vrij hard.
Jean V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was heel goed van eten en ook de bediening was netjes en erg vriendelijk
dus is zal dit zeker door geven aan vrienden en bekenden
19531956 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
AH 3-gangenmenu; keuze uit vis of vlees voor zowel voor- als hoofdgerecht. Verder kon je opgeven wat je beslist niet wil/mag hebben. Wij kozen alle 4 voor de vleesvariant. Voorgerecht een heerlijke verse rundertartaar mooi gegarneerd met verschillende soorten sla, kleine paddestoeltjes en een heerlijk dressing. Het hoofdgerecht bestand uit een rundersteak, zeer mals en mooi gebakken met een saus van appelstroop, hierbij warme gebakken groenten o.a. courgette, gele paprika en pompoen. Ook de lekker gebakken frietjes ontbraken niet. Porties waren zeker ruim te noemen. Als toetje citroensorbetijs, cocosparfait en een witte chocolademousse.
Alles werd zeer smaakvol opgediend op mooie en zorgvuldig opgemaakte borden. Het was allemaal zeer de moeite waard en de prijs van het menu was € 30,00
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zeer verzorgd Prima eten

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening
Wilhelmus D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Hebben erg genoten van het verrassingsmenu in een prettige ambiance.
Ondanks wij hier waren met AH voucher was de de kwaliteit van het eten zeer goed.
Echt een gelegenheid om beslist terug te komen.
Bedankt.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Complimente aan de kok voor zeer aantrekkelijke opmaak gerechten. De smaak was heerlijk en bediening gewoon goed en vriendelijk. zeer aan te bevelen.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zeer lekker gegeten in een mooie omgeving. Goede service. De medewerkers zijn erg betrokken.
Later toen het drukker werd, werd er personeel bijgeschakeld.
robkoops .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Met AH voucher gegeten: uitstekende ontvangst, duidelijk wat op tafel komt, bijzonder goed voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht: verrassing van de chef. En inderdaad: een verassing. Hulde voor de keuken!!
En ook nog vriendelijk personeel, een zeer geslaagde avond.
toko-adri .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Een hele leuke avond gehad bij restaurant Wolters! Lekker eten, attente bediening en een hele mooie zaak. Omdat we via AH restaurantactie hier konden eten, kregen we het verrassingsmenu. Voor ons juist heel leuk, vooral omdat we er eerder nooit hebben gegeten. Het was erg lekker en was erg verrassend.
Gerechten gegeten die wij waarschijnlijk zelf niet hadden gekozen. Bediening was ook erg goed en attent. Bedankt voor de fijne avond!
Jeanett S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Leuk restaurant ..het menu was een verrassing...heerlijk gegeten de Bavette was buitengewoon lekker ....heel aardige kelner die mij een ander dessert bracht aangezien ik scroppino niet zo lekker vind ..en spontaan het aan m,n tafelgenoot erbij gaf...het plaatsvervangende dessert was een explosie van op elkaar heerlijke afgestemde smaken kreeg er nog een heerlijke muscatel asti bij van het huis..en dat allemaal met de AH actie die we hadden geboekt...komen hier zeker weer eten ..echt een aanbeveler!
Tilly F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hadden een verrassingsmenu maar er werd prima rekening gehouden met dingen die je niet lekker vond. 1 persoon glutenvrij was prima opgelost. We hebben uitstekend en lekker gegeten.