Over het restaurant Restaurant Wolters

Culinair dineren in Heesch

In de gerenoveerde burgemeesterswoning in Heesch ligt het prachtige Restaurant Wolters. In de keuken bereiden getalenteerde chefs heerlijke gerechten met verse producten uit de streek en met topproducten uit de internationale keuken. Restaurant Wolters staat altijd garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen.

Glas champagne

Vrijdag t/m zondag: 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wolters

Wieske V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Zelfs het dessert vond ik lekker terwijl ik geen toetjesmens ben.
Er kwamen verschillende gerechten voorbij die ik graag een andere keer zou willen proberen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Prima eten en goede wijn. De bediening was wat opdringerig en probeerde van alles te slijten. Dit was best wel irritant. Maar ondanks dat een aanrader.
J.C. V.
Vriendelijke bediening
Gezellig op t terras!
Marcus B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was weer heerlijk, zoals altijd. Het is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening en een goede sfeer. In één woord TOP!!
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Je ziet de koks aan het werk die het heerlijke eten voor je klaarmaken. Er staan verrassende keuzes op het menu en er zijn ook speciale dagmenu's. Je kunt zelf bepalen hoe snel het eten wordt geserveerd. Het is pure verwennerij en de bediening is erg vriendelijk.
Mitra S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Wij komen graag bij restaurant Wolters. Het eten is altijd super. Het personeel erg vriendelijk en gastvrij. Je kunt er in alle rust dineren met een gezin maar zeker ook voor een zakelijk diner!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Bij het naar de toilet gaan vond ik het binnen vrij rommelig over komen
En de serveersters had ik het idee wisten niet goed wat ze moesten doen, zoals niet met het afruimen van de tafels als de gasten weg waren

Mvg A.B
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijke middag doorgebracht met vriendinnen op een zon overgoten terras.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
De bediening en de entourage was top. Het eten was oké maar het toetje een beetje magertjes. Maar zeker een aanrader.
Hans V.
Goed eten!
Wim V.
Jammer jammer
Te hoge verwachtigingen wellicht vanwege het verleden. Echt veel te duur voor het aangebodene. Een restaurant die geen cava of prosecco heeft in hartje zomer? Een wijnkaart waarvan meer dan de helft niet klopt, het advies dat je dan krijgt als alternatief voor een fles die niet op temperatuur is maar achteraf wel 36 euro kost. Het excuus dat je ervoor krijgt dar de koelingen het niet aan kunnen ... er was op dat moment nog net zoveel personeel als gasten aanwezig. Geen kinderkaart, alla maar een halve portie vragen dat kan niet ( voor kind van 1 jaar )
Het eten is goed en is op smaak, maar dit restaurant kan zoveel beter zijn, het heeft alles ervoor, nu nog de uitvoering !
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gisteren gegeten bij Wolters', maar dat viel een beetje tegen.
We werden bediend door een erg stuntelig meisje, dat waarschijnlijk pas kort in dienst is (stagiėre?)
Ze wist eigenlijk niet welke biersoorten beschikbaar waren en ging ook niet achter een kaart aan. Ze vroeg of we een aperitief wensten, en bedoelde daarmee brood of een amuse.
We hadden een soort verrassingsmenu, dat niet erg verrassend was. Het was wel smakelijk, maar zeker niet bijzonder. €30 is misschien niet zo heel veel, maar voor dat bedrag kun je in de omgeving op verschillende plaatsen veel beter terecht.
Jammer voor zo'n mooi restaurant op zo'n mooie plek.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Mooie locatie, heerlijke gerechten en goede persoonlijke aandacht. Vooral naar de wijnkaart vragen daar staan een paar aanraders op!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gezellig gegeten met leuke bediening
Willy W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekker en gezellig gegeten. Aanrader!
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Restaurant Wolters is voor ons inmiddels een bekende eetgelegenheid.Dit maal waren we er met vrienden en we hebben smakelijk gegeten. Het was aardig van de chef - kok dat hij rekening hield met mijn wens voor een calorie - arme maaltijd. Het aardige van het menu bij Wolters is dat zij zowel vlees - als vis gerechten hebben van een zeer goede kwaliteit. En dat vind je in menig restaurant niet.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
De ontvangst en het eten waren netjes en goed alleen na het eerste dranje moesten we alsnog om de dinerkaart vragen, en uiteindelijk duurde dat wel weer lang voordat we ons eten kregen...
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Eten is goed maar de presentatie en val kennis van het personeel kan veel beter. Dat is jammer.