Restaurant Wolters

Het Dorp 94 5384 MD Heesch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wolters

Culinair dineren in Heesch

In de gerenoveerde burgemeesterswoning in Heesch ligt het prachtige Restaurant Wolters. In de keuken bereiden getalenteerde chefs heerlijke gerechten met verse producten uit de streek en met topproducten uit de internationale keuken. Restaurant Wolters staat altijd garant voor een culinaire avond uit met verrassende gerechten en prachtige wijnen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wolters

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag, Zaterdag en Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
mariaheijmans .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
WILLEMIEN L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Goede keuken: kwaliteit prijs is in orde. Jammer, dat je nu moet vragen om een kan water ipv een fles. Dat was vorig jaar een vanzelfsprekendheid. Gaan zeker een keertje terug.
G D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Door het mooie weer konden we inde gezellige tuin zitten (de inrichting binnen is erg donker). Er was een AH-verrassingsmenu waarbinnen we wel konden aangeven wat we zeker niet wilden. Het menu was verrassend goed alhoewel ik niet kan herhalen wat we nu precies gekregen hebben. Aanrader!
kropaar54 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Zuiver, lekker open, goede service aan tafel en uitleg, fijne huiswijn, eerlijke tegen cuisine gerechten, dan bedoel ik zoals de bord opgemaakt is, is prima
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Waren met de AH actie hier weer eens eten, was al even geleden en de vorige keer was goed bevallen.
Jammer dat het dan precies dezelfde gerechten zijn dan meer dan een half jaar geleden en dus de vorige actieronde. De verrassing was nu een wat negatieve ondanks dat de gerechten wel goed op smaak waren en het personeel vriendelijk, is dit toch een gemiste kans. Wijn smaakte prima bij de steak. Het brood vooraf is lekker maar moet je nog wel zelf snijden, doe er dan een fatsoenlijke plank onder, of veeg de kruimels van tafel als je deze smalle lat weer ophaalt. Kijkt leuk maar niet functioneel en overal zie je (ik wel tenminste) klanten de kruimels zelf van tafel werken. We hadden geen haast, dit ook aangegeven, maar waarschijnlijk wou de kok voorruit want met een goed uur stonden we weer buiten. Deze keer dus niet geslaagd, jammer.
Yvette F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met haar actie gegeten. Prijs voor wat je krijgt goed want wat wil je voor €30 maar restaurant geeft er geen visite kaartje mee af in de zin dat het écht lekker is.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Erg lekker gegeten met de Albert Heijn Restaurantactie. Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Prima menu van uitstekende kwaliteit. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen gasten die via AH zegels komen dineren en met de gasten die al la carte komen eten. Een aanrader!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Fijn terras, vriendelijke bediening. Communicatie over menu en prijzen kan beter. Het eten is goed maar niet verrassend.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten voor een heel redelijk bedrag. We werden gastvrij ontvangen en de bediening was erg aardig.
Vanwege het warme weer konden we lekker op het terras zitten.
bomar .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was een heerlijk 3-gangen verrassingsmenu op een koel terras met een vriendelijke bediening. En dat is fijn bij een buitentemperatuur van 34 gr.C op dat moment. De omschrijving van dit restaurant was "frans" maar ik miste op de kaart de typisch franse gerechten. Ik omschrijf het restaurant als "haute cuisine neerlandais". En dan worden we ook nog bediend door ons (oud) buurmeisje. Wij hebben genoten van deze avond en komen een volgend keer zeker terug.
Lidy-brabant .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Hartelijke ontvangst. AH menu was leuk en er werd rekening gehouden met voorkeuren in het verrassingsmenu. Vlees van een van ons wat minder mals maar verder prima
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gerechten met oog voor detail van ingrediënten waardoor ze het verschil maken met andere restaurants. Wachttijd konden we zelf aangeven, dus was perfect. Zeker een aanrader. Geen restaurant voor kleine kinderen.
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wren hier voor de tweede keer en hebben weer heerlijk gegeten. Met de attente bediening er bij een echte aanrader! Wij komen zeker terug.
M P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Lekker gegeten, echt heerlijk. Steak tartaar van het wisselmenu echt een aanrader. Helaas moesten we op elke gang een uur + wachten, dat was erg jammer. Nadat we een drankje en de dessert kaart vroegen, kregen we wel de kaart maar geen drankje. Vervolgens kwam er niemand meer terug om onze dessertkeuze op te nemen. Toen besloten de rekening te vragen. Betaald maar helaas werd een geen gedag gezegd door de gastvrouw die ons tafeltje deze avond heeft geholpen.

Wellicht komt het door de carnavals periode, maar de service was voor ons teleurstellend. Het eten was overigens heerlijk. Dus we komen waarschijnlijk nog wel een keer terug buiten de carnavals periode. Nieuwe kansen, nieuwe ronde.
Rona D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Enorm lekker gegeten! We kozen een proeverij van voorgerechten, toen bleek dat er vooral vis bij geserveerd werd, en een van ons daar niet zo van hield. Kregen we direct een bord carpaccio en vitello geserveerd.
Dat noem ik nog eens service! Hoofdgerecht was ook super! Aardig personeel ..voor herhaling vatbaar, dank je wel.
Anne-Mieke B.
Heerlijk 3 gangen verrassings menu
Mooi opgediend , goed van smaak, en verrassend
Zeker nog een keer naar toe
Erg vriendelijk bekwaam peroneel
TrudyB .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten: vis en vegetarisch. Met name de voorgerechten waren fantastisch! Vriendelijke bediening. We zullen beslist terugkomen!
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een heerlijk avondje gehad. Super lekker eten met bijpassende wijnen die overigens goed geadviseerd werden.
één klein minpuntje, we zaten bij een deur die gebruikt werd door rokers.... iedere keer bij open en dicht keam er een flinke kou binnen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Nette en goede bediening, eten was heel goed. wij waren er met de AH bonnen voor een lunch. Er werd goed uitgeserveerd en de bediening had kennis van zaken.