Restaurant Witlof

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Witlof

Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk én gezellig gegeten op 14 oktober. het eten was erg smakelijk en het zag er fraai uit.
Over de prijs/kwaliteit verhouding kan ik niet oordelen, er is voor mij betaald!
E.A.W. D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ontspannen sfeer, jong enthousiast team, uitstekend gegeten.
Moesten even wennen aan solitaire plek in voorgedeelte (op de banken), achteraf was het in het 'echte' restaurant qua akoestiek waarschijnlijk minder gunstig.
Alles bij elkaar prima avond gehad (Dank daarvoor!) aan een straat waar we in de jaren vijftig (!) van de vorige eeuw vaak kwamen!
Gorontalo .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben fantastisch gegeten, mooie gerechten. Ook met de allergie werd goed rekening gehouden.
De bediening ging niet helemaal vlekkeloos, water en wijn werden vergeten en de airco mocht niet uit terwijl onze gasten op de tocht zaten. Veel omgevingsgeluid.
Blijft dat we heerlijk hebben gegeten!!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening, die hier en daar een klein steekje liet vallen. werd echter met een kwinkslag en gepaste reactie opgelost, inspelend op de sfeer in het gezelschap. Kom graag nog eens terug.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Gisteravond voor het eerst met twee personen gegeten bij een rustige Witlof. Leuke locatie en een toegankelijke, vriendelijke en aangename sfeer. Zeer gastvrij ontvangen door twee leuke meiden in bediening.

Gekozen voor het 10-gangen culi mini menu. Het viel ons een beetje tegen. We hadden zoals op de kaart stond kleine gerechtjes verwacht, maar het waren meer hapjes. Per gang een hoofdingredient en een saus. We misten een goede garnering, waardoor de hapjes geen gerechtje werden. Kleine porties zijn niet erg, maar maak er wel een heel gerechtje van. Qua smaak waren de hapjes niet slecht, maar het had allemaal wat spannender gemogen, de culinaire twist konden we niet ontdekken. Hoogtepunten waren de varkenswang en de zeebaars in paprikasaus, deze waren beide verassend en goed op smaak. De kaas waren wel hele kleine stukjes en de toetjes een beetje braaf. Wel erg lekkere wijnen en goede koffie na.

Tot slot: Grappig dat je op weg naar de wc's in de keuken terecht komt waar de jongens van de keuken nog even vriendelijk vragen of alles naar wens is.

Op culinair gebied valt er dus nog zeker winst te behalen, tot die tijd is het gewoon een leuke plek.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Witlof maakt mooie en eetbare plaatjes. Fijne gerechten met finesse. En een wijnkaart met verrassingen! Personeel met kennis en met vriendelijkheid. Vanaf het plateau wissel je je blik op het bord af met een blik op de Waal. De keuken zie je ook, verplicht bij het wc-bezoek. Dat maakt de sfeer toegankelijk en gemoedelijk. Daar staat een prijs tegenover. Als die wordt waargemaakt, dat is hier, geen probleem.
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Met vier personen gegeten bij Witlof op niet al te drukke avond.
Allemaal verschillende gerechten genomen die er goed verzorgd uitzagen en door de tafelgenoten ook allemaal goed beoordeeld werden. Zelf had ik de Biet als voorgerecht en de Ribeye als hoofdgerrecht. Goed op smaak , en verrassende combinaties.
De wijn uit het Ahrdal maakte de avond compleet. Prettige service, leuke ambiance.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Fijn restaurant. Bijzonder eten, voor een goede prijs. Lekkere wijntjes, en goede sfeer. Service erg goed. Zeker een aanrader voor bijzonder avondje
S L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Uitstekend eten, erg lekker en zeer gastvrij onthaal! Leuke locatie ook met mooi uitzicht over de waal in een prachtige stad!
Eleanora K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ik ben voor het eerst alleen uiteten geweest en bij Witlof voelde ik me meteen welkom. Er werd meegedacht over een geschikte tafel en tijdens de gangen door werd er een gezellig praatje met me gemaakt.
Het eten was heerlijk en de service was top! Echt een aanrader!!
Estelle89 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Pluspunten: de smaken van de gerechten en de opmaak ervan. Echt top.
Minpunt: ik had verwacht dat 2 kleine gerechten en een dessert voldoende zouden zijn maar de kleine gerechten zijn net te klein. Met name omdat er geen garnituur bij zit (geen frieten/pasta/rijst/salade). Dit vond ik, gezien de prijs, jammer.
lexjansen .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Een heerlijke avond gehad. We kozen voor 4 gangen verrassingsmenu en het was werkelijk voortreffelijk. Eerste gang tonijn, die was top. Tweede gang kabeljauw, die was heerlijk. Vooral met de kreeft erbij. Derde gang, procureur, dit was mijn favoriet. Als laatst hadden wel de kaas. Dit was ook erg lekker. Alles was gewoon goed op smaak en de wijnen die er bij geserveerd werden maakte de gerechten compleet. Heerlijke avond gehad en weer komen zeker een keer terug.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Op zoek naar een restaurant in de buurt van het hotel van mijn gast stuitte ik op WITLOF. Net geopend, een voortzetting van restaurant de Schat maar met een andere insteek. Het concept: er is een beperkte kaart met zo’n 15 gerechten; Je maakt je eigen combinatie en kiest een kleine of grote portie. En je bepaalt dus ook zelf of je iets als voorgerecht of als hoofdgerecht wilt eten. Ik nam drie gerechten. De tonijn met gember en wasabi was smullen, wat is verse rauwe tonijn toch lekker met de juiste ingrediënten erbij. Ook over de rest niets dan lof. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen. NB. Je kunt je tafelgenoten hier goed verstaan.
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Restaurant met mooi uitzicht op de Waal. Een interessante mix van chic restaurant met huiskamer.
De keuken is gewoon goed, met mooie ingrediënten en mooi opgediend, maar dat mag ook voor de prijzen die hier gerekend worden.
Het meisje dat ons bediende is het best te omschrijven als klungelig: ze deed haar best maar had geen horeca-oog of was niet goed geinstrueerd: een speech onderbreken met 'had het allemaal gesmaakt' en even later met ' hadden jullie nog iets willen bestellen' bijvoorbeeld, wijn schenken zonder te vertellen welke het was, niet weten wat er op de kaasplank lag.
Dat niveau past niet bij de rest, dus tip voor de eigenaren: investeer in je bedienende brigade!
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gisteravond genoten van de nieuwe culinaire verrassing uit de keuken van Witlof. De frisse sfeervolle aankleding en de nieuw opzet van de menukaart staan garant voor een avond genieten. Wijn en spijs uitstekend op elkaar afgestemd.