Restaurant Witlof

Meer informatie over restaurant Restaurant Witlof

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Estelle89 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Pluspunten: de smaken van de gerechten en de opmaak ervan. Echt top.
Minpunt: ik had verwacht dat 2 kleine gerechten en een dessert voldoende zouden zijn maar de kleine gerechten zijn net te klein. Met name omdat er geen garnituur bij zit (geen frieten/pasta/rijst/salade). Dit vond ik, gezien de prijs, jammer.
Lexjansen .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Een heerlijke avond gehad. We kozen voor 4 gangen verrassingsmenu en het was werkelijk voortreffelijk. Eerste gang tonijn, die was top. Tweede gang kabeljauw, die was heerlijk. Vooral met de kreeft erbij. Derde gang, procureur, dit was mijn favoriet. Als laatst hadden wel de kaas. Dit was ook erg lekker. Alles was gewoon goed op smaak en de wijnen die er bij geserveerd werden maakte de gerechten compleet. Heerlijke avond gehad en weer komen zeker een keer terug.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Op zoek naar een restaurant in de buurt van het hotel van mijn gast stuitte ik op WITLOF. Net geopend, een voortzetting van restaurant de Schat maar met een andere insteek. Het concept: er is een beperkte kaart met zo’n 15 gerechten; Je maakt je eigen combinatie en kiest een kleine of grote portie. En je bepaalt dus ook zelf of je iets als voorgerecht of als hoofdgerecht wilt eten. Ik nam drie gerechten. De tonijn met gember en wasabi was smullen, wat is verse rauwe tonijn toch lekker met de juiste ingrediënten erbij. Ook over de rest niets dan lof. Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen. NB. Je kunt je tafelgenoten hier goed verstaan.
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Restaurant met mooi uitzicht op de Waal. Een interessante mix van chic restaurant met huiskamer.
De keuken is gewoon goed, met mooie ingrediënten en mooi opgediend, maar dat mag ook voor de prijzen die hier gerekend worden.
Het meisje dat ons bediende is het best te omschrijven als klungelig: ze deed haar best maar had geen horeca-oog of was niet goed geinstrueerd: een speech onderbreken met 'had het allemaal gesmaakt' en even later met ' hadden jullie nog iets willen bestellen' bijvoorbeeld, wijn schenken zonder te vertellen welke het was, niet weten wat er op de kaasplank lag.
Dat niveau past niet bij de rest, dus tip voor de eigenaren: investeer in je bedienende brigade!
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gisteravond genoten van de nieuwe culinaire verrassing uit de keuken van Witlof. De frisse sfeervolle aankleding en de nieuw opzet van de menukaart staan garant voor een avond genieten. Wijn en spijs uitstekend op elkaar afgestemd.