Restaurant Winkk

Hoge Ham 124 5104 JK Dongen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Winkk

Culinair genieten in Dongen

Een avond bij Winkk is een traktatie op vers bereide en vooral verrukkelijke gerechten. De kaart is constant in beweging, zoals de seizoenen dat ook zijn. Heerijke producten, net even iets anders, tegen vriendelijke prijzen in een bijzondere en klassieke ambiance. Met zo een gevarieerde kaart is er hier voor iedereen wel wat lekkers!

Meer informatie over restaurant Restaurant Winkk

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Winkk

Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Afgelopen donderdag op uitnodiging van mijn collega hier wezen eten. Mooie oude villa met hotel. Vriendelijke, nog wat jonge, bediening.
We hebben alle vier gekozen voor een menu. Ruime keuze en ruime porties. Ikzelf had een Hertencarpaccio met zoete kastanjes vooraf en als hoofdgerecht een Tournedos van fazant met veenbessenjus. Mooi opgemaakte borden en heerlijke gerechten. Gezellige avond. Ik ben benieuwd hoe het er in de zomer is. Omdat het donker was konden we niet goed naar buiten kijken, maar de villa grenst aan een park, dus van de zomer komen we nog eens terug!
sophiegw .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker eten voor een goede prijs. Er waren wat misverstanden over de wijn maar deze werden door onze gastvrouw zeer professioneel opgelost!
Weer een leuke avond bij Winkk
Adrianus H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heel lekker eten.
Mooie eetgelegenheid.
Zeer vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik kan het een ieder aanbevelen.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Jammer, ik wordt een beetje pissig als je voor kraanwater moet betalen, terwijl we toch meerdere glazen wijn hebben besteld.
Cees G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuke avond gehad met een heerlijk etentje met vrienden.
Mooie ambiance en vriendelijk personeel.
Door omstandigheden moesten we wat langer wachten maar de werd prima gecompenseerd met een gratis drankje.
henri K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
alles zeer naar behoren, alleen duurde het meer dan een uur voor het eerste gerecht geserveerd werd. Maar verder waren wij erg tevreden over de bediening en de kwaliteit van de maaltijd.
anouwens N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben het AH menu genomen, maar hoofdgerecht valt tegen. Beiden gerechten vlees en vis waren zeer flauw en de vis en het vlees was zeer droog.
Je kan wel andere gerechten nemen, maar dan is er een flinke prijs meerprijs.
De hoofd serveerster had haar dag niet, was niet vriendelijk.
We hadden ook al de komende week hier gereserveerd met vrienden, maar hebben dat geannuleerd.
We komen hier niet meer terug.
MJF V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
het was lekker alleen het nagerecht was minder. Het waren 3 bollen ijs van verschillende smaken, maar er was nog geen sausje of slagroom op. Dat viel ons wel tegen.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
wij hebben een gezellig avondje gehad, en zijn met een voldaan gevoel naar huis gegaan !Het is voor herhaling vatbaar. Bedankt!
Jeanneke .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Deze kok moet zijn opleiding toch echt opnieuw gaan doen!!! Menu van 29.75 euro.Voorgerecht een terrine van geitenkaas met [bruine] granaatappelpitten, een zeer smakeloze hap wat niet naar geitenkaas smaakte met een toefje sla. Hoofdgerecht vlees was goed met wat blokjes courgette en een bruin sausje uit een zak of pot, maar op koude borden. Een klein mandje frietjes. Wil je buiten het menu sliptongetjes dat kan, maar wel 7,50 euro extra betalen wat je menu op 37.25 euro laat komen. Toetje ijs of yoghurt met ijs. Het leek wel lijm bleef kleven in je mond.Voor dit bedrag kun je bij anderen toch echt beter eten. Dus voor ons "NIET VOORHERHALING VATBAAR HELAAS.
J B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een prima restaurant, heerlijke gerechten en goed personeel. Wij hadden een fijn rustig plekje, ook al waren er meerdere gasten. Heel gezellig en we hebben genoten van een heerlijk menu. Top! Een aanrader.
anton D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het bestelde glas droge sherry werd geserveerd als medium in een reclame-portglas.
Dry sherry werd na lang zoeken achter de tap niet gevonden en zonder enige info
schenkt men dan maar medium. Dit is een misser......!!!
Volgende keer op letten svp!
Verder prima ambiance met tamelijk gepeperde prijzen t.o.v de opgave op de menukaart.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
we hebben in een rustige en goede ambiance genoten van een subliem diner waar we met genoegen aan terug zullen denken. wij gaan van deze accommodatie bij gelegenheid zeker in onze planningen integreren. dank U.
mvrgr, Wim en Ria Blaak.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben lekker gegeten. Er hangt een prettige, rustige sfeer binnen. Bediening is vriendelijk. De inrichting is wel wat gedateerd en zou vernieuwd of opgefrist mogen worden.
carien T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wij waren voor de 2e keer metde AH-kortingskaart bij Winkk. We kwamen terug omdat we het vorige keer zo goed vonden. Het eten was ook nu weer heel goed en de sfeer geweldig.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wat ik slecht vind is dat je voor kraanwater bij het eten 3,75 euro moet bijbetalen. De wijn was aan de prijzige kant en zijn geld niet waard. Zonder ah actie is de prijs kwaliteit verhouding aan de hoge kant. Buiten deze negatieve punten is het eindoordeel voldoende tot goed.
Dubbelu .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Erg lekker gegeten in een mooie ambiance. Leuk was dat je met de AH-kaart uit de hele kaart kunt kiezen (met kleine bijbetaling per gerecht).
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Vijf-gangen keuzelunch gehad. Heel aardige gerechten. Als was de tomatensoep iets te kort opgewarmd, de stukken wortel er in waren nog koud. De bediening was wat minder. Ons bestek dat we na elke gang op ons bord legden, werd telkens keurig naast ons bordje teruggelegd, met het vriendelijke verzoek of we ons bestek alsjeblieft wilden hergebruiken. Enigszins lachwekkend zuinig. Gelukkig kregen we voor het nagerecht wél een schoon lepeltje en vorkje. Verder geen gratis water, hoewel we toch aardig wat andere drank bestelden.
Willie P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten met een persoonlijke twist. Prijs en kwaliteit waren goed op elkaar afgestemd. Bediening prima en vriendelijk. We zaten buiten met uitzicht op een park. Dus prima setting. We komen zeker nog een keer terug.
mieke J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ander AH menu als op de website is vermeld. De prijs van het 3-gangen menu vonden wij, gezien wat we op het bord, kregen aan de hoge kant. Al met al is zo'n tweede gratis menu niet top!!!!!