Restaurant Winkk

Hoge Ham 124 5104 JK Dongen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Winkk

Culinair genieten in Dongen

Een avond bij Winkk is een traktatie op vers bereide en vooral verrukkelijke gerechten. De kaart is constant in beweging, zoals de seizoenen dat ook zijn. Heerijke producten, net even iets anders, tegen vriendelijke prijzen in een bijzondere en klassieke ambiance. Met zo een gevarieerde kaart is er hier voor iedereen wel wat lekkers!

Meer informatie over restaurant Restaurant Winkk

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Winkk

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk eten daar en op het gemakje
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Leuke spontane medewerkers. Top gegeten. Tot de volgende keer.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Lekker gegeten en bediend door vriendelijk personeel. Een aanrader. Begrijp niet dat we niet eerder van deze prachtige locatie hebben gehoord. Terwijl het al 8 jaar in Dongen bestaat. Kom zeker een keertje terug!
geert S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
1 opmerking.wij hadden kabeljauwfilet wij vonden te weinig groenten en geen salade.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten en leuke bediening. Aanrader!
piet V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
het eten was goed en de prijs was redelijk alleen de wijn was goed aan de prijs
Ank H.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We hadden erg veel last van de geluidsoverlast van een grote groep.
Door dit te benoemen zijn we verhuisd naar de voorkant, dus erg prettig dat ze een oplossing gingen creëren.
Doen hun best om het de mensen naar hun zin te maken.
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Alles was lekker.
Gastvrij onthaal.
Fijne plek met uitzicht op het park.
Het was een heerlijke 2e paasdag!
Leny D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
3-gangen menu en bediening goed. Tafelbladen zijn wel aan vervanging of tafelkleden toe. Meer 'stof' zou geluidsprobleem ook op kunnen lossen. Ondanks rust in restaurant, overheerste rumoer van brasserie.
Willie A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het eten was uitstekend en zeker voldoende en de bediening was zeer goed en we werden uitstekend bediend geen op of aanmerkingen en niet te vergeten complimenten aan de kok.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, hartelijke ontvangst en gezellige ronde tafel. Het viel ons op dat het publiek wat ouder was (50+) maar ook onze kinderen (19 en 22) hebben genoten.
JannetjeJ J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We kwamen met een Bongo-bon die we hadden gekregen. Bij binnenkonst amuse van het huis, goed begin. Mijn partnerr had tweegangen menu: ham met meloen en biefstuk met honingsaus. Prima. De daarbij geserveerde frietjes waren echter vrij bleek en de fritessaus stond al even, er zat een vliesje op. Mijn vegetarische voorgerecht (het enige op de kaart), was lekker. Helaas gold dat niet voor het hoofdgerecht, groentespiesjes in tempura. Zowel de spiesjes (aubergine, courgette, cherrytomaat en ui) als de rijst eronder waren geheel net gekruid en smaakloos. Op de vraag of het smaakte, dat ook aangegeven. Mevrouw zou het opnemen met de keuken en bood ons een kopje koffie van de zaak aan na het eten. De tafel werd afgeruimd door een collega, die ook weer vroeg of het had gesmaakt. Nogmaals hetzelfde aangegeven, maar niet echt reactie. Vervolgens om de rekenng gevraagd. De rekening kwam, zonder het beloofde kopje koffie of verontschuldigingen. Jammer. De huiswijn (Chardonnay) was lekker, maar dat je voor kraanwater erbij ruim 3 euro (!!) moet betalen, is in onze ogen niet correct. Al met al niet een gekegenheid waar wij snel terug zullen gaan
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Voor herhaling
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Vond de prijs kwaliteit verhouding niet echt gunstig. Een zeer beperkte keuze op de kaart. Had er meer van verwacht. Bediening was overigens prima.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Ik vond hetgeen je kreeg voor de prijs die je ervoor betaalde matig. De keuze op de kaart is erg beperkt. Ik heb hier al eens de lunch gebruikt en die vond ik goed. Ik zal hier niet meer terug gaan om te dineren.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Afgelopen donderdag op uitnodiging van mijn collega hier wezen eten. Mooie oude villa met hotel. Vriendelijke, nog wat jonge, bediening.
We hebben alle vier gekozen voor een menu. Ruime keuze en ruime porties. Ikzelf had een Hertencarpaccio met zoete kastanjes vooraf en als hoofdgerecht een Tournedos van fazant met veenbessenjus. Mooi opgemaakte borden en heerlijke gerechten. Gezellige avond. Ik ben benieuwd hoe het er in de zomer is. Omdat het donker was konden we niet goed naar buiten kijken, maar de villa grenst aan een park, dus van de zomer komen we nog eens terug!
sophiegw .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker eten voor een goede prijs. Er waren wat misverstanden over de wijn maar deze werden door onze gastvrouw zeer professioneel opgelost!
Weer een leuke avond bij Winkk
Adrianus H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heel lekker eten.
Mooie eetgelegenheid.
Zeer vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik kan het een ieder aanbevelen.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Jammer, ik wordt een beetje pissig als je voor kraanwater moet betalen, terwijl we toch meerdere glazen wijn hebben besteld.
Cees G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuke avond gehad met een heerlijk etentje met vrienden.
Mooie ambiance en vriendelijk personeel.
Door omstandigheden moesten we wat langer wachten maar de werd prima gecompenseerd met een gratis drankje.