Restaurant Winkk

Hoge Ham 124 5104 JK Dongen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Winkk

Culinair genieten in Dongen

Een avond bij Winkk is een traktatie op vers bereide en vooral verrukkelijke gerechten. De kaart is constant in beweging, zoals de seizoenen dat ook zijn. Heerijke producten, net even iets anders, tegen vriendelijke prijzen in een bijzondere en klassieke ambiance. Met zo een gevarieerde kaart is hier iedereen wel wat lekkers!

Meer informatie over restaurant Restaurant Winkk

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk ontspannen en heerlijk gegeten.
Winkx is een sfeervol restaurant waar je bij binnenkomst je meteen prettig voelt.
Wij komen zeker terug.
4849be64 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
EEn rustig restaurant, goede kaart, goede bediening, zijn er al verschillende keren geweest.
een aanrader.
Het eten is er ook goed.
Onno En Jacky D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben met onze vrienden heerlijk gedineerd bij Winkk. Ondanks dat wij met acht personen waren was het geen probleem om à la carte te bestellen. Ik ben begonnen met een Rundercarpaccio met truffelmayonaise, Parmezaanse kaas, pijnboompitjes en rucola salade. Een simpel gerecht waarbij de keukenbrigade er toch in is geslaagd om dit bijzonder smaakvol te presenteren. Als hoofdgerecht heb ik gekozen voor het drieluik van wild.
Gebraden hertenbiefstuk, gekonfijt eenden boutje en een ree koteletje van de grill, geserveerd met een romige basilicumsaus. Een heerlijke combinatie en uiterst smaakvol. Als nagerecht heb ik een heerlijk kaasproeverij genomen. Mede dankzij het geweldige bedienend personeel is dit een avond geworden die zeker voor herhaling vatbaar is.
RubenR12 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker & gezellig gegeten met familie. Mooi pand, voldoende parkeergelegenheid en aardige bediening. Heerlijk ijs als dessert.
Sjansen58 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Lekker gegeten met het AH-keuze menu, voor ons voldoende keuze. Lekker rustig gezeten en vriendelijk bediening. Fijn dat we ook op maandag terecht konden.
Wirene .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
we hadden bij WINKK weer een heel ontspannen avondje onder het genot van een heerlijk hapje en drankje, war erg vriendelijk werd aangedragen [en opgeruimd]. 't Was de 2e keer dat we er met [weer andere] familieleden naar toe gingen en opnieuw volop hebben genoten van o.a. de per gerecht aanbevolen wijn --> chapeau !
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het was onze eerste keer in restaurant Winkk, maar zeker niet de laatste! Met de voordeelkaarten van AH, 2 e diner gratis, hebben we ( 5 personen) heerlijk gegeten. Een 3 gangen-diner met verrassende keuzes, maar erg lekker. Winkk is gezellig ingericht en de tafels staan niet erg dicht op elkaar, zodat je volop privacy hebt. Absoluut een aanrader.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Sfeer en inrichting waren prima en sfeervol. Helaas was de rouleau van gevogelte rauw van binnen! Gelukkig zijn we er niet ziek van geworden! We hebben wel één nieuw hoofdgerecht hiervoor gekregen en excuses. Dit is een hele grove fout en een gratis kopje koffie na de maaltijd was zeker op z'n plaats geweest!
Ook hebben we maar 1 x iets te drinken kunnen bestellen verder is ons niet gevraagd of we nog iets te drinken wilden. Dit kan overigens een regel zijn omdat de bediening niet opdringerig wil zijn. Het is ons al met al erg tegengevallen!
Natascha3994 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Nu weer heerlijk gegeten. Na 2 missers in de afgelopen jaren nu weer heerlijk gegeten. Onze dochter van de kaart maar in kleine porties (zij is een smulpaap en lust veel) er was ook een kindermenu maar daar doe je haar geen plezier mee. Wij hebben met het ah-actie menu gegeten goed keuzemenu, waarbij het mogelijk is om af te wijken van het standaard menu met een kleine bijbetaling. Uiteindelijk heerlijk gegeten tegen redelijke prijs. Normaal valt dit restaurant wel in de categorie duur. Maar het eten is perfect.
MJF V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
wij vonden het prima via iens te reserveren. Wij hebben bij Winkk een gezellige avond gehad.
En voor herhaling vatbaar.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten , in een gezellig sfeervol restaurant, zeker een aanrader , zeer vriendelijk

personeel , net even anders dan normaal. klasse.
Jac D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Erg goed eten op mooie borden geserveerd de omgeving is in de tuinkamer prima en vooral in een rustige sfeer
Voor ons een dikke 9
Marianne299 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Een uitgelezen zomeravond. Op het terras buiten uitkijkend op een mooi stukje natuur van Dongen. Vriendelijke bediening. Het hoofdgerecht kabeljauw vond ik het lekkerst.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Minpuntje is dat je zelfs voor kraanwater moet betalen. Een karafje water op tafel is toch niet te veel gevraagd.
Nicole1169 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, eenvoudige kaart. Er wordt rekening gehouden met dieet wensen. We hebben heerlijk gegeten. Een echte aanrader.
Ingetjuuh93 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Aanrader! Terras is erg mooi en gezellig. Eten is heel snel klaar, je hoeft bijna niet te wachten. Bediening is erg vriendelijk.l! Eten is ook erg lekker! Naast het menu kun je ook kiezen tussen gerechten waar je een klein beetje voor bij betaald. Er veel keuze! Reden om nog een keer terug te gaan!
Chr.smit .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ontvangst was meer dan hartelijk. Een gezellige ronde tafel was voor ons gedekt, met
een direct uitzicht op de fraaie tuin. Het speciale menu was heerlijk, goed uitgebalanceerd
en op aantrekkelijke wijze gepresenteerd. De geadviseerde wijn (wit) sloot goed aan bij
het gehele menu. Winkk een aanrader.
Frankenbea .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Alles was prima , eten de bediening het gebouw. Wat wil een mens nog meer . Komen zeker heel snel terug. Dit keer met de zegels van Albert-Heijn. Je hoeft je niet eens aan het menu te houden, je mag ook wat anders van de kaart nemen en betaal hiervoor een kleine bijdrage. Zeer netjes en goed uitgelegd.
I.akkermans .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk buiten gegeten,de bediening was heel heel vriendelijk en spontaan.De informatie en uitleg is goed.
Het eten was prima en heel lekker warm dat kwam ook omdat de borden warm waren zeker als je buiten zit. Chapeau voor de KOK.......Het was een heerlijk avondje en voldaan naar huis. Wij gaan zeker nog eens terug. Zal het zeker iedereen aanbevelen. Hatelijk Dank.
Eskefassaert .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Prima keuzemenu. Eten was goed. Royaal en smakelijk voorgerecht. Biefstuk was mals en werd opgediend met lekkere groenten/ aardappeltjes en friet. Nagerecht was lekker maar beetje zwaar ( niet helemaal opgegeten). Vriendelijke bediening. Lekker buiten gezeten. Wel vielen er veel blaadjes van de bomen. Er werd ons op voorhand andere tafel aangeboden maar dat vonden we niet nodig. Prima restaurant dus.