Restaurant Winkk

Hoge Ham 124 5104 JK Dongen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Winkk

Culinair genieten in Dongen

Een avond bij Winkk is een traktatie op vers bereide en vooral verrukkelijke gerechten. De kaart is constant in beweging, zoals de seizoenen dat ook zijn. Heerijke producten, net even iets anders, tegen vriendelijke prijzen in een bijzondere en klassieke ambiance. Met zo een gevarieerde kaart is hier iedereen wel wat lekkers!

Meer informatie over restaurant Restaurant Winkk

gerhard B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst.ruime keuze uit tafeltjes,goed uitziende en smakelijke gerechten.We waren uiterst tevreden over ons etentje.
g.v.d.broek V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
jammer dat er niemand kwam toen wij binnen kwamen ,hadden wel gereserveerd maar zelf maar een tafel uitgezocht voor vier personen na even gewacht te hebben.
voor dat er andere dingen gevraagd werden moesten we eerst maar de AH kaarten inleveren.
erg jammer dat er te veel onderscheid was in een gewone klant en een AH kaart klant ,
ook in het eten en opmaak van borden en hoeveelheid zagen wij grote verschillen.
jammer maar zo komen we zeker niet terug als een gewone klant.
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Iens menu niet echt onze smaak..yoghurtbavarois was niet goed geroerd en opgesteven. .zat nog een vel gelatine in..grgrgr
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gisteren weer heerlijk genoten van AH aktie en heel mooi smakelijk menu,zeer attente vlotte bediening,een volgend bezoek zeker waard
wjruedisueli .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een rustig, gezellig restaurant. Goede bediening. Het drie gangen dineer was van een goede kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.
M S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten,hele prettige bediening!!
Prima AH menu,goede keuze,mooie omgeving.
Lekker buiten gezeten met het mooie weer.
Marjan P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Mooie gelegenheid met supervriendelijk bediening. We hadden een heerlijk plekje op het buitenterras. Er wordt met je meegedacht. We hebben een gezellige avond gehad. En komen zeker weer terug.
Wijnand W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zeer tevreden over het geheel, zowel het eten , het enthousiasme van het personeel als de gelegenheid. Prettige ligging.
anne-mg .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Sfeervolle eetgelegenheid gelegen aan een mooi park. Geschikte gelegenheid voor o.a. zakenlunchen, zakendinners, trouwen etc
dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was een AH-arrangement. Goede keuzemogelijkheid uit diverse gerechten. We hebben het als zeer prettig ervaren. Een goede eetgelegenheid.
E. R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke personeel. Prijs kwaliteit prima. Een aanrader. Ben al paar keer geweest. Kom zeker terug.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Hebber tijdens deze 1e kennismaking heerlijk gegeten en het personeel als bijzonder plezierig ervaren. Een aanrader. De inrichting is huiselijk en sfeervol. We hebben erg genoten van de totale beleving. Absoluut een fijn adres om te eten
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor de zevende keer uitstekend gegeten in een rustige omgeving.
We komen weer terug!
g.v.d.broek V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Eten erg goed, alles van goede kwaliteit.
Buiten op het terras waren de tafels netjes gedekt , maar binnen zag het er uit als een eetcafe.
Eline O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het voor- en nagerecht waren echt lekker, ook al was het niets speciaals. Het hoofdgerecht had kwalitatief beter gekund. De heekfilet was wat lang gebakken en daardoor droog. Aan de groenten zat geen smaak. De frietjes zagen wat bleek. Moet wel zeggen dat wij erg kritische eters zijn, het was gewoon lekker, maar we hebben altijd iets op of aan te merken omdat we zelf ook van koken houden en dus altijd zien hoe het beter kan.
qo153341 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
lekker gegeten,bijzonder vriendelijke bediening, eigenlijk waar we op rekenden.....
wij waren hier al verschillende malen steeds tot volle tevredenheid.
Elvira G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Door prive omstandigheden moesten we even van tafel na het voorgerecht, en dit was voor het keukenpersoneel geen probleem.
Ik raad dit diner zeker aan! Wij verblijven bovendien in het hotel zelf en ook dit raden wij aan. Het personeel is erg behulpzaam!
Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Afgelopen vrijdag hier geweest met mijn man voor een 5-gangen lunch om onze trouwdag te vieren. De locatie is erg mooi. In het centrum van Dongen, met genoeg parkeerruimte en in een mooi gebouw. Ik had via Social Deal een lunch met korting geboekt maar het gehele bedrag zou het zeker waard zijn geweest. We konden steeds uit twee alternatieven per gang kiezen (maakt de keuze makkelijker). Ik koos steeds voor alle "vis" gerechtjes en mijn man voor alle "vlees" gerechtjes. Alles was even lekker. De tijd tussen de gangen had net iets korter gekund, maar we zaten heerlijk te kletsen dus het viel niet zo op. De witte wijn die ze erbij schonken was echt heerlijk. Zeker een restaurant om nog eens terug te gaan. O,ja en wel van te voren reserveren want wij hadden dat wel gedaan maar er kwam een groep van 5 mensen binnen die helaas geen plek meer had.
charlois92 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom met AH-menu bij WINKK gegeten. Voorgerechten:1e: Rundercarpaccio met bijbetaling Euro 4,50, was het meer dan waard. 2e: Kalfsrosbief van het menu, uitstekend.
Hoofdgerecht: 2x Drieluik van de grill, heerlijk prima kwaliteit, bijbetaling Euro 6,50 per persoon. Was het zeker waard!
Desert: van het menu + een kaasproeverij : heerlijk.
Wijn: paste bij het menu en was van goede kwaliteit. Prijs: Euro 19,75. Totaal indruk: komen graag terug, het was genieten.
Victor D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wederom prima gegeten bij Winkk. Vriendelijke en goede bediening.
Gezellige entourage. Echt een aanrader. We komen zeker nog eens terug.