Restaurant Winkk

Hoge Ham 124 5104 JK Dongen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Winkk

Culinair genieten in Dongen

Een avond bij Winkk is een traktatie op vers bereide en vooral verrukkelijke gerechten. De kaart is constant in beweging, zoals de seizoenen dat ook zijn. Heerijke producten, net even iets anders, tegen vriendelijke prijzen in een bijzondere en klassieke ambiance. Met zo een gevarieerde kaart is hier iedereen wel wat lekkers!

Meer informatie over restaurant Restaurant Winkk

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
charlois92 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom met AH-menu bij WINKK gegeten. Voorgerechten:1e: Rundercarpaccio met bijbetaling Euro 4,50, was het meer dan waard. 2e: Kalfsrosbief van het menu, uitstekend.
Hoofdgerecht: 2x Drieluik van de grill, heerlijk prima kwaliteit, bijbetaling Euro 6,50 per persoon. Was het zeker waard!
Desert: van het menu + een kaasproeverij : heerlijk.
Wijn: paste bij het menu en was van goede kwaliteit. Prijs: Euro 19,75. Totaal indruk: komen graag terug, het was genieten.
Victor D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wederom prima gegeten bij Winkk. Vriendelijke en goede bediening.
Gezellige entourage. Echt een aanrader. We komen zeker nog eens terug.
Mijgje V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De ontvangst was hartelijk nog echte dorpse vriendelijkheid, nadat ik wat informatie had gevraagd over het vegetarische eten heb ik dit besteld, dit was erg smakelijk wat in mijn geval zeldzaam is omdat men er vaak een potje (pasta tomatenpuree) van maakt.
Achteraf heb ik wel gemeld dat ik het liever iets minder hartig zou hebben dit is meegenomen naar de keuken, je kunt zout e.d. toevoegen na smaak aan de tafel maar het er nooit uithalen.
De sfeer was prima, geen herrie en nog redelijk royaal van opzet wat fijn is om ook mensen met een handicap zonder problemen welkom te heten en dat gebeurt niet overal vaak moet er van alles verbouwd worden zodat men zich opgelaten voelt.
Wij kunnen restaurant Winkk aanbevelen over het totale plaatje.
Sjansen58 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Lekker gegeten via de AH restaurantactie, fijn ruim opgezet restaurant waar je rustig kunt eten. Vlotte bediening en prima keuze uit de gerechten
E. A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het was zoals vanouds heerlijk.
Alleen de saus bij de kabeljauw was niet zo geslaagd.Dat was nl pepersaus en dat vindt ik dan weer meer bij vlees,of ze moeten de saus er apart bij geven.
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk eten en goede bediening
Hillieta D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Alleraardigste ontvangst. Erg attent dat ze mijn verjaardag memoreerde. Het menu van de de AHrestaurantactie was prima. Voor elk wat wils.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke en met zorg klaargemaakte maaltijd.
Tussen de gangen geen lange wachttijden.
Bediening zeer correct en was niet opdringerig.
Komen zeker terug.
nanniedenijsbik .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
De 6,5 die nu als gemiddeld cijfer uit mijn feedback komt, vind ik iets te ongunstig, van mij mag het een 7 zijn. Toch kan ik de kwaliteit van het eten en de service en ontvangst niet 'goed' noemen. Er zou wat mij betreft tussen redelijk en goed nog 'voldoende' mogen zitten, dan had ik dat ingevuld.
We eten vaker bij Winkk en de kwaliteit is zeker niet slecht, maar het valt me iedere keer weer op dat de gerechten zo weinig creatief zijn.
En dan concreet: mijn voorgerecht - een salade met gerookte makreel: de sla smaakte nergens naar (geen of te weinig of smakeloze dressing) en de hoeveelheid makreel vond ik echt te mager. De sla was wel vers en de makreel was mals. Mijn hoofdgerecht - varkenshaasmedaillons met paddenstoelensaus: het vlees was net iets te gaar, maar net niet te droog en de saus met paddenstoelen had wat mij betreft ook wel wat paddenstoelen mogen bevatten. De smaak was prima en het garnituur was lekker. De erbij geserveerde friet was niet geweldig. Het dessert - parfait van champagne met een mousse van pure chocolade: was heerlijk.
De bediening had wat vlotter en professioneler gemogen. Vriendelijk, maar niet echt geïnteresseerd.
We hebben nu met de AH-actie gegeten waardoor de prijs-kwaliteitverhouding dik in orde was. Maar als we hiervoor de normale prijzen hadden moeten betalen, had ik me toch wel wat bekocht gevoeld.
Bo B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Amuse prima, voorgerecht vega wel met weinig kaas er over.Vega hoofdgerecht te mager ,kan iets meer bij bv gefrituurde pastinaak . verder alles prima verzorgd.
h.de.hoog .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
De hele maaltijd duurde veel te lang. Na een kwartier vroegen we zelf maar aan de bediening of we de menukaart mochten inzien. Driekwartier later moesten we de bediening vertellen dat we nu toch echt wel trek hadden. Ook het hoofdgerecht liet lang op zich wachten. Een tafel naast ons moesten vier oudere dames na twee uur wachten! ook aan de bediening vertellen "dat het hoofdgerecht nu wel door mocht komen".
De kwaliteit van heten was goed.
fran-dre .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima gerechten, sfeer goed, personeel vriendelijk. Prijs-kwaliteit goed, normale wachttijden tussen de gangen. Kortom: we hebben heerlijk gegeten in een gezellige rustige setting met vriendelijk personeel, een aanrader.
Cees G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima,
Goed gegeten in een gezellige sfeer.
Bediening goed en goede prijs kwaliteitsverhouding.
Zeer goed aan te bevelen aan vrienden en kennissen.
Toine V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ben tevreden en het was alweer de vijfde keer dus dat spreekt voor zich want ik ga er graag naar toe.

Of het lunch of diner is maakt niet uit. De zorgen goed voor je.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten, leuke locatie, prettige bediening. Eigenlijk precies wat je zoekt als je uit eten gaat.
Salomee H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
We hebben fantastisch gegeten. Een pluim voor de keuken en de gastvrijheid van het bedienende personeel. Voor de hoogwaardigheid van de kwaliteit van het eten en de service gerichtheid vsn het personeel,zou de ambiance van de inrichting iets luxer/gezelliger mogen.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Voorgerecht: carpaccio. Was goed, maar niks bijzonders
Hoofdgerecht 1: Gevogelterollade: iets aan de droge kant; saus was véél te zwaar voor het lichte vlees
Hoofdgerecht 2: Heek, iets te gaar en er zaten graatjes in de filet. Overigens wel goed.
Nagerecht: zonder meer goed.
Al met al was dit AH diner voor twee, redelijk, maar niet meer dan dat.
hennieweeterings .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het eten was prima, maar niet warm genoeg!!! Advies verwarmde borden!! Bediening was super gadtvrij en mooie locatie tegen psrkje aan!!
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk ontspannen en heerlijk gegeten.
Winkx is een sfeervol restaurant waar je bij binnenkomst je meteen prettig voelt.
Wij komen zeker terug.
4849be64 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
EEn rustig restaurant, goede kaart, goede bediening, zijn er al verschillende keren geweest.
een aanrader.
Het eten is er ook goed.