Restaurant Winkk

Hoge Ham 124 5104 JK Dongen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Winkk

Culinair genieten in Dongen

Een avond bij Winkk is een traktatie op vers bereide en vooral verrukkelijke gerechten. De kaart is constant in beweging, zoals de seizoenen dat ook zijn. Heerijke producten, net even iets anders, tegen vriendelijke prijzen in een bijzondere en klassieke ambiance. Met zo een gevarieerde kaart is hier iedereen wel wat lekkers!

Meer informatie over restaurant Restaurant Winkk

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Winkk

carien T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wij waren voor de 2e keer metde AH-kortingskaart bij Winkk. We kwamen terug omdat we het vorige keer zo goed vonden. Het eten was ook nu weer heel goed en de sfeer geweldig.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wat ik slecht vind is dat je voor kraanwater bij het eten 3,75 euro moet bijbetalen. De wijn was aan de prijzige kant en zijn geld niet waard. Zonder ah actie is de prijs kwaliteit verhouding aan de hoge kant. Buiten deze negatieve punten is het eindoordeel voldoende tot goed.
Dubbelu .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Erg lekker gegeten in een mooie ambiance. Leuk was dat je met de AH-kaart uit de hele kaart kunt kiezen (met kleine bijbetaling per gerecht).
Eric A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Vijf-gangen keuzelunch gehad. Heel aardige gerechten. Als was de tomatensoep iets te kort opgewarmd, de stukken wortel er in waren nog koud. De bediening was wat minder. Ons bestek dat we na elke gang op ons bord legden, werd telkens keurig naast ons bordje teruggelegd, met het vriendelijke verzoek of we ons bestek alsjeblieft wilden hergebruiken. Enigszins lachwekkend zuinig. Gelukkig kregen we voor het nagerecht wél een schoon lepeltje en vorkje. Verder geen gratis water, hoewel we toch aardig wat andere drank bestelden.
Willie P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten met een persoonlijke twist. Prijs en kwaliteit waren goed op elkaar afgestemd. Bediening prima en vriendelijk. We zaten buiten met uitzicht op een park. Dus prima setting. We komen zeker nog een keer terug.
mieke J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ander AH menu als op de website is vermeld. De prijs van het 3-gangen menu vonden wij, gezien wat we op het bord, kregen aan de hoge kant. Al met al is zo'n tweede gratis menu niet top!!!!!
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Zeer gast vrij alles zeer vriendelijk. Eten was top. Goed gegeten????
Natascha3994 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Weer eens heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurant. Na een gastric bypass te hebben ondergaan eerste etentje buiten de deur. Hier werd goed mee om gegaan. Heerlijk klein kopje verse soep gegeten en een klein visgerechtje.
Man en dochter aten via de AH actie. Goede keuze uit gerechten en bij kleine bijbetaling een nog grotere keuze. Onze dochter is gelukkig een alles eter. Beide de meloen met ham als voorgerecht, deze was volgens beide heerlijk. Daarna gevolgd door de koolvisfilet voor mijn man en de varkenshaas voor onze dochter hier hebben ze beide van gesmuld. Daarna tijd voor het dessert, ze hadden speciaal voor mij een lactose vrij dessert gemaakt maar ik zat helaas te vol om het te proberen. De toetjes die mijn man en dochter hadden waren goed alleen uiteindelijk toch net iets te veel voor onze dochter. Al met al een heerlijk avondje genieten.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een goede sfeer en leuke bediening!!
spittersdongen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gezellig restaurant met eten mooi opgediend. Jammer dat het weer wat minder is want op het terras heb je mooi uitzicht op het park.
Henny W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lekker gegeten, maar van ons had een achtergrondmziekske wel gemogen.
De bedienig was uiterst correct en de gerechten mooi geserveerd
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
heerlijk gegeten, prima bediening in een prachtig pand, toiletgroep uitstekend ingericht en erg schoon. Gaan zeker nog eens terug.
MJF V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het eten en de bediening was prima. Voor herhaling vatbaar.
Eduard W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Fantastisch eten in een prettige ambiance, waarbij bediening ook een pluimpje verdient! Het was top!!! Ondanks het feit dat het een AH actie betrof is kwaliteit hoog in het vaandel geweest.
jding .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben een leuke avond gehad en prima gegeten. Door een foutje met de computer moesten we langer wachten. Nog voor wij zelf gingen vragen werd het osn met veel excuses gemeld. Verdere verloop van maaltijd was prima onder controle.
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het voorgerecht (terrine van feta) vond ik minder. Dit werd echter ruimschoots goedgemaakt door het hoofdgerecht (tonijn). Bediening is zeer vriendelijk. De locatie is prachtig en het pand ook. De inrichting is het net niet. Al met al een prettig restaurant met gunstige prijsstelling.
gerhard B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst.ruime keuze uit tafeltjes,goed uitziende en smakelijke gerechten.We waren uiterst tevreden over ons etentje.
g.v.d.broek V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
jammer dat er niemand kwam toen wij binnen kwamen ,hadden wel gereserveerd maar zelf maar een tafel uitgezocht voor vier personen na even gewacht te hebben.
voor dat er andere dingen gevraagd werden moesten we eerst maar de AH kaarten inleveren.
erg jammer dat er te veel onderscheid was in een gewone klant en een AH kaart klant ,
ook in het eten en opmaak van borden en hoeveelheid zagen wij grote verschillen.
jammer maar zo komen we zeker niet terug als een gewone klant.
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Iens menu niet echt onze smaak..yoghurtbavarois was niet goed geroerd en opgesteven. .zat nog een vel gelatine in..grgrgr
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gisteren weer heerlijk genoten van AH aktie en heel mooi smakelijk menu,zeer attente vlotte bediening,een volgend bezoek zeker waard