Restaurant Winkk

Hoge Ham 124 5104 JK Dongen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Winkk

Culinair genieten in Dongen

Een avond bij Winkk is een traktatie op vers bereide en vooral verrukkelijke gerechten. De kaart is constant in beweging, zoals de seizoenen dat ook zijn. Heerijke producten, net even iets anders, tegen vriendelijke prijzen in een bijzondere en klassieke ambiance. Met zo een gevarieerde kaart is hier iedereen wel wat lekkers!

Meer informatie over restaurant Restaurant Winkk

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8,1/10
Service8,3/10
Decor8,3/10
Marianne299 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Een uitgelezen zomeravond. Op het terras buiten uitkijkend op een mooi stukje natuur van Dongen. Vriendelijke bediening. Het hoofdgerecht kabeljauw vond ik het lekkerst.
Nicole1169 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, eenvoudige kaart. Er wordt rekening gehouden met dieet wensen. We hebben heerlijk gegeten. Een echte aanrader.
Ingetjuuh93 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Aanrader! Terras is erg mooi en gezellig. Eten is heel snel klaar, je hoeft bijna niet te wachten. Bediening is erg vriendelijk.l! Eten is ook erg lekker! Naast het menu kun je ook kiezen tussen gerechten waar je een klein beetje voor bij betaald. Er veel keuze! Reden om nog een keer terug te gaan!
Chr.smit . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ontvangst was meer dan hartelijk. Een gezellige ronde tafel was voor ons gedekt, met
een direct uitzicht op de fraaie tuin. Het speciale menu was heerlijk, goed uitgebalanceerd
en op aantrekkelijke wijze gepresenteerd. De geadviseerde wijn (wit) sloot goed aan bij
het gehele menu. Winkk een aanrader.
I.akkermans . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk buiten gegeten,de bediening was heel heel vriendelijk en spontaan.De informatie en uitleg is goed.
Het eten was prima en heel lekker warm dat kwam ook omdat de borden warm waren zeker als je buiten zit. Chapeau voor de KOK.......Het was een heerlijk avondje en voldaan naar huis. Wij gaan zeker nog eens terug. Zal het zeker iedereen aanbevelen. Hatelijk Dank.
Frankenbea . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Alles was prima , eten de bediening het gebouw. Wat wil een mens nog meer . Komen zeker heel snel terug. Dit keer met de zegels van Albert-Heijn. Je hoeft je niet eens aan het menu te houden, je mag ook wat anders van de kaart nemen en betaal hiervoor een kleine bijdrage. Zeer netjes en goed uitgelegd.
Eskefassaert . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Prima keuzemenu. Eten was goed. Royaal en smakelijk voorgerecht. Biefstuk was mals en werd opgediend met lekkere groenten/ aardappeltjes en friet. Nagerecht was lekker maar beetje zwaar ( niet helemaal opgegeten). Vriendelijke bediening. Lekker buiten gezeten. Wel vielen er veel blaadjes van de bomen. Er werd ons op voorhand andere tafel aangeboden maar dat vonden we niet nodig. Prima restaurant dus.
Natascha3994 . Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Deze keer goede ervaringen met ons 1e ontmoeting restaurant. Heerlijk eten goede service. Wel wat lang wachten tussen de gangen maar dat vinden wij niet erg. Het was dan ook erg druk en bediening liepen de benen onder het lijf vandaan. De keer ervoor (met verjaardag) viel erg tegen toen een verrassingsmenu gehad. Ik ben lactose intolerant en dit ging toen bij de amuse al goed mis, kreeg toch hangop. Nu was alles goed geregeld ondanks de drukte en gebruik van de AH restaurantactie, Gaf ons weer het vertrouwde gevoel wat we altijd hebben gehad. Op naar een volgende keer.
Yvonne D. 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Met ah-zegels hier gegeten. Wat tegenviel was dat het menu anders was dan toen wij reserveerden. Dus moesten wij een andere keuze maken. Toen hebben wij een aantal dingen genomen van de gewone kaart. Dat betekende dus dat wij voor al,die dingen extra moesten bijbetalen. Ik had de claresse filet. Deze viel erg tegen, zeer flauw en in het midden niet helemaal gaar. De anderen hadden varkenshaas en tournedos. Deze waren goed. De frietjes waren slap. De nagerechten waren ook goed. De rekening viel tegen. Alles bij elkaar was het toch een flinke rekening.
Wij zullen hier niet snel terugkomen.
Guust D. Gastronoom (22 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk buiten op het gezellige terras gegeten met het A H menu.
Mooie keuze uit 3 voor en 3 hoofdgerechten en netjes gebracht,een vervolgbezoek zit er zeker in.
Vlotte bediening en een nette prijs,
Onno En Jacky D. Gastronoom (31 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zondagavond samen met goede vrienden heerlijk gedineerd bij Winkk met de kaartjes van Ah. Soms schaam je je als je voor zo'n geweldig diner zou weinig hoeft af te rekenen. Als voorgerecht hadden we een heerlijke Rundercarpaccio, gevolgd door varkenshaas medaillons in een rode wijnsaus. Dit alles gecompleteerd met een heerlijke aardbeien parfait. Neem bij dit alles de schitterende locatie en het geweldige personeel, zowel in de bediening als de keuken, en je bent verzekerd van een ECHT avondje uit. Wij gaan hier zeker nog eens dineren.
Paulinevdven . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Winkk ga ik zeker aanbevelen bij mijn vrienden en familie.
De sfeer was heel goed. Als kind kwamen wij vaker in deze villa, toen het nog bij "Overdonk"
hoorde, wij hadden twee ooms, die daar in het klooster waren.
De Rode mul vonden we heerlijk.
Vis.jan . Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
De lokale is heerlijk rustig. Een uitzicht op de tuin.
Voorgerechten zeer vers . Daarna zeer malse biefstuk en alles prachtig opgediend en zeer vriendelijk uitgeserveerd door de dame Greet.
Echt een aanrader !,,
Heidie1610 . Fijnproever (9 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Zondagavond met partner gegeten, gereserveerd voor 19.00 uur, restaurant behoorlijk vol.
Voorgerecht "proeverij Winkk", leuk opgemaakt en lekker, serveren duurde wat te lang (gerecht kwam tegen 19.50 uur).
Hoofdgerecht bul en biefstuk, niets op aan te merken, gewoon prima.
Nagerecht sorbet en chocoladetaart; hier ging iets fout, verkeerde gerecht gebracht; werd weliswaar onmiddellijk hersteld, maar juiste nagerecht afgeraffeld op tafel gebracht.
Bij afrekening hiervan melding gemaakt, uit coulance toeslag niet berekend, dit als positief ervaren.
Wijnarrangement keurig maar zonder behoorlijke uitleg geserveerd, hier is ruimte voor verbetering.
Toinette1 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij hebben met 4 pers. bij Winkk gegeten en waren allemaal zeer positief over de kwaliteit van het eten, de keuze van de gerechten en de vriendelijke bediening!
Wij zullen het zeker bij fam. en vrienden aanbevelen!
Irma D. Gastronoom (43 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Met vrienden hier gisteravond voor het eerst gegeten. Een soort van all you caneat. Maar dan op een klasse restaurant niveau.
Alles vers en zag er erg mooi uit.
Uitleg bij alle gerechtjes.
Niks was teveel en we konden alles vragen. Echt helemaal top geweest
Zeker een aanrader. We komen zeker nog een keer als we weer in de omgeving zijn
Janwillemdelangen . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Prima gegeten was erug lekker duurde alleen wel lang opzich niet erg maar met kleintje van 8 maanden duurde het te lang
Thomaswimkok . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Passend (driegangen) menu, goed verzorgd en gepresenteerd. Rustige omgeving (buiten op terras), goed drankadvies, vriendelijke bediening.
Ggjvdbijl . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Geweldig goed eten alleen de tweede keer frietjes rauw de bediening geweldig zo vriendelijk en geen verschil dat je ah boekje inlever hebben we anders meegemaakt!Echt een aanrader.
Bep V. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zoals altijd zijn wij weer heel erg verwend met een heerlijke lunch, gezellig buiten op het terras gezeten. Wij werden gastvrij ontvangen en bediend door vriendelijk personeel. Ech een aanbeveling waard!!