Restaurant Wing´s

Dorpstraat 41 2e Zeist Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Wing´s

Aziatische heerlijkheid in Zeist

Wing's is een nieuwe spot aan de rand van Zeist, waar de Aziatische smaken je om de oren vliegen. Chefkok Yukwing Wong en zijn team bereiden de meest gevariëerde menu's met veel 'vergeten' ingrediënten, de echte verfijnde smaken uit Azië. Ook het interieur is echt Aziatisch en zeker een bezoekje waard. Voel je welkom door de gastvrijheid uit Azië en geniet van de gezelligheid van de Zeistenaren.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wing´s

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
P En S .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
De locatie naast bioscoop was reden om hier binnen te lopen. Het is een klein knus restaurant en mooi ingericht. De kaart is beperkt, gelukkig, maar was wat onduidelijk. Met name de "gerechten buiten de kaart om". Dat hoor je zo vaak, maar doe dan even de moeite om een los velletje aan de menukaart toe te voegen, met de prijs er bij. Uiteindelijk a la carte gegeten en dat was verrassend goed. De peking eend was mooi gelakt en lekker dun gesneden. De tournedos was mooi opgemaakt en erg lekker. De dame van de bediening deed haar best maar ondanks de kleine kaart en de beperkte wijnkaart kon ze geen wijnadvies geven. Jammer. Uiteindelijk kozen we een Spätburgunder die erg goed uitpakte.
Marnix B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wow!
Bij het bekijken van de menu kaart voor de reservering herkende ik gerechten en hoopte ik op een link met Lai Sin, befaamde Chinese restaurant metbeen Michelin ster. Inderdaad is die er, de chef heeft in de keuken van Lai Sin gestaan en is de zoon van de sterrenchef zelf.
Wat een variatie aan smaken; oesters, zeeduivel, king krab, tonijn, gamba's op verschillende wijze gepresenteerd, tempura van rib eye. Mooie wijnen (vraag ook naar wijnen van buiten de kaart!).

Daarnaast ontezettend leuke, gastvrije bediening mey verstand van zaken en smaken.

Het was thuis komen op hoog niveau. Wat een aanrader.

Als je een standaard chinees wilt met nasi bami loempia en sate saus zou ik een andere zaak kiezen, als je kennis wilt maken met de rijke aziatische keuken moet je reserveren!
Peverdin .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Heerlijk gegeten en prima service.
We hebben genoten van het shared dining menu.
Mooie gerechten met als hoogtepunten de crispy tuna en de pekingeend.
Dirk-J87 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hebben ons laten verrassen bij Wings met een 3 gangen menu. Veel verschillende en verrassende smaken, echter hadden wij er wel iets meer van verwacht. Was zeker niet slecht!
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Ik noem het toch Asian Fusion, hoewel onze gastvrouw daar een andere omschrijving voor had. Het ziet er nog nieuw uit, smaakvol ingericht met een heerlijk geurtje bij de wastafel in het toilet. Ik was met een vriendin en voor ons beiden was het een eerste belevenis. De kaart is niet uitgebreid maar heeft wel voldoende diversiteit. Joke nam de ossenhaas, ik de kabeljauw. Het vlees was van prima kwaliteit en precies goed gebakken. Mijn vis was voortreffelijk, ik kan niet anders zeggen. De kok heeft veel in zijn mars. Ga er heen, mensen, en laat dit prima adres niet verkommeren!
Pantalones .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Lekker gegeten maar totaal niet bijzonder . De verwachtingen absoluut niet waargemaakt. Hoofdgerechten zonder nasi of bami, dit moet extra worden besteld. De prijzen zijn veels te hoog .
Beroordeling is dan ook op basis van prijs/kwaliteit. Ik ben werkelijk verbaasd over de hoge cijfers die voor dit restaurant worden gegeven.
Antonisz D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
De nieuwsgierigheid was gewekt door de verhalen van vrienden en de recensies van Iens.
Gereserveerd en met zijn drieën op een zaterdag naar Wing.
Volle bak, dat is op zich al een goed teken.
Bij binnenkomst, niet verloren moeten staan wachten maar direct een hartelijke ontvangst.
Het interieur van de lange, smalle ruimte is (gelukkig) niet overdadig, maar sfeervol modern.
Bij onze tafel was de verlichting zodanig dat de menukaart niet overal goed te lezen was, maar dat is eigenlijk totaal geen probleem want of je nu de Dimsum, de Crispy Tuna, de Slightly Peppery Beef (met gefrituurd rijstvel) of de Peking eend bestelt, het is allemaal heel, heel erg lekker!
Wat opvalt is dat het team van de bediening volledig op elkaar is ingespeeld, strak georganiseerd, je merkt gewoon dat ze er plezier in hebben.
En dat de chef kok de tafel aandoet om te informeren of alles naar wens is, tja.... dat maakt het af.
Ook bij het afrekenen wordt, niets aan het toeval overlatend, de rekening even binnen het team van de bediening geverifieerd.
Interieur oké, eten uitstekend, bediening meer dan goed, dik compliment!
Zeker een aanrader en besloten om komende week te reserveren voor de Shared Dining.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
De Pekingeend is hier heerlijk, de bediening zeer vriendelijk echte aanrader om een lekker uit eten te gaan in een hele leuke ambiance.
TB010 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
We werden meteen leuk ontvangen en aan een gezellige tafel geplaatst. Eigenlijk was het vanaf dat moment feest! Heerlijke gerechten, leuke sfeer, gezellige en goede bediening! De chef staat met passie de gerechten te maken. Dat zie je, dat proef je! Top!
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Door alle positieve recenties zelf wing's gaan uitproberen. En inderdaad, eten was verrukkelijk en de bediening super vriendelijk en snel! Lekkere kaart en eerlijke prijzen. Goed wijntje erbij en zelfs voor een like op fb gratis koffie. Je kan makkelijk parkeren dichtbij in figi. Ik kom hier graag terug!
Cecile B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Heerlijk gegeten met lekker wijntje in het sfeervolle restaurant Wings. Absoluut een aanrader en een aanwinst voor Zeist. Ook de bediening was super en ook de kok kwam nog even een praatje maken. Bijzondere gerechten met passie gemaakt en geserveerd. Bedankt voor de fijne avond en zeker tot ziens.
KarstR .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vorige week met een paar vrienden bij Wings gegeten. Dat was zeker voor herhaling vatbaar wat ons betreft. Het begon al goed met wat kroepoek met een heerlijk zoete dip met daarin een verscheidenheid aan producten waardoor regelmatig een andere smaak de boventoon voerde. Lekker!
Begonnen met de Dimsum. Prima, lekkere saus, subtiel smakende dimsum, precies goed gestoomd.
De Crispy Tuna is bij voorgaande recensies al vaker de revue gepasseerd en was zeker een aanrader. Perfecte tonijncarpaccio op een soort papadum (maar dan zonder de bittere smaak van een papadum). Regelmatig proef je of de wasabi, of de unagisaus of de creme freche. Iedere hap is vaak weer net even anders dan de vorige. Top! Ook de anderen aan tafel waren tevreden over het gouden ei, maar betwijfelden of ze het volgende keer weer zouden nemen.
Als hoofdgerecht de pekingeend. Helaas iets minder enthousiast. De buitenkant van de eend was mooi krokant, de eend zelf vond ik wat droog. Daarnaast vond ik het gerecht verfijning missen. Het is pekingeend met flensjes, komkommer en (erg lekkere) saus. En dat dan zes keer (zes flensjes). Ik zou graag zien dat het gerecht werd aangevuld met bijvoorbeeld groente of rijst. Nu was het wat mij betreft maar ook de anderen aan tafel te eenzijdig en had ik liever een halve portie als voorgerecht genomen. De anderen aan tafel genoten echter zonder uitzondering van de sesambeef en de tournedos. Van beide een hapje mogen proeven (dat viel nog niet mee om ze over te halen) en ik kon alleen maar hun mening beamen, prima.
Het nagerecht was weer meer dan prima. heerlijk fris yuzu ijs met een pepertje, sesamijs met cassave en hangop, zonder uitzondering lekker. Ook de gecarameliseerde ananas en lychee ijs kreeg niet de tijd om te smelten hetzij koud te worden.
De bediening deed zijn/haar werk over het algemeen prima. Mogelijk wel iets te populair soms, ietsje zakelijker en alerter zou denk ik geen kwaad kunnen. Qua decor is het lastig. het restaurant ziet er prima uit, goed zittende stoelen, prettige tinten rood/bruin. Het probleem is wel de langwerpige ruimte. Die leent zich domweg niet voor een goede akoestiek. Mogelijk dat een expert hier wat op weet. Gelukkig voor Wing zit de zaak vol maar dat gaat wel gepaard met het nodige rumoer waardoor het lastig wordt elkaar te verstaan aan tafel.

Aan het eind van de avond konden we toch terugkijken op een heerlijk avondje en was de mening unaniem: we komen nog eens terug!
Ruudje D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Top restaurant!!!
Super bediening en een eigenaar die met passie kookt.
Mooie wijnen.
Ook de inrichting is gezellig en sfeervol.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Voor mij is het belangrijk dat niet alleen het lekker is maar ook de service/bediening goed is om te zorgen voor een avondje uit. Over de avond kan ik heel kort zijn: wij hebben een superavond gehad! De combinatie van eten met een voortreffelijke bediening zorgden er voor dat wij ons echt hebben vermaakt.

Het eten is erg lekker. Omdat je naar een Chinees restaurant gaat verwacht je de gebruikelijke gerechten maar dat is dus niet zo. Ik vind het een moderne variant , zeg maar het nieuwe Chinees eten. Wij hadden een 5 gangen menu genomen met een daarbij behorend BOB wijn arrangement.

Uitschieter wat ons betreft was de Pekingeend. Verrassend was dit zeker omdat je zelf met kleine pannenkoekjes, Pekingeend, prei, komkommer en wat sauzen er rolletjes van maakt. Klap op vuurpijl hebben wij bij het dessert een dessertwijn uit 1986 gedronken.

Maar de gastheer die onze tafel bediende verdient echt een pluim! Hij heeft gezorgd dat wij ons echt hebben vermaakt. Langs deze weg: bedankt voor de heerlijke avond!

Kortom een aanbeveling voor iedereen die eens wat anders wilt.
Aschat .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Fantastische avond met zijn tweeën gehad, uitzicht op de bar en keuken waarin je ziet dat er in harmonie hard gewerkt wordt door de kok, zijn assistent en de bediening. Byzonder origineel hoofdgerecht: het leek de buitenkant van een kastanje, een waar kunststuk met de smaken van o.a. kastanje en garnalen.Ook complimenten in de aanbevelingen van verschillende wijnen . Zo dronken we een gewurztraminer bij heerlijk bereide pittige mosselen. de bediening was vriendelijk ,attent en professioneel. Een toptent : top eten en top bediening .
Hero2015 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
We wonen sinds een half jaar in Zeist en naar nu blijkt, om de hoek bij Wings. Wat een verassing om dit restaurant te ontdekken! Een indrukwekkende wijnkaart, heerlijke gerechten en zeer goedlachse en kundige bediening. We'll be back!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Als Zeisternaar pas nu de kans gehad om hier te gaan eten. Wat een top tent, de manier om uitstekend Chiness eten te serveren in een dergelijke ambiance is helemaal mijn idee. Na wat overleg met het uitstekend bedienend personeel en met Wing ook nog een aantal zaken buiten de kaart om bestelt zoals de crispy pork belly, waanzinnig lekker.
Stephan E.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Gisterenavond heerlijk gegeten bij Wing's. We kozen voor het 5 gangen menu van de chef, vooraf werd gevraagd of wij bepaalde producten niet lusten of dat we juist wensen hadden voor een bepaald gerecht wat we graag wilden proeven. De vijf gerechtjes die we kregen waren allemaal van hoog niveau met allen hun eigen smaken. Chefkok Wing is niet bang om verrassende smaken en texturen samen te voegen in een gerecht, en dit pakt goed uit! Het resultaat is een spannende afwisseling van gerechten waardoor je nieuwsgierig wordt naar wat komen gaat. Zonder het te merken hebben we ruim 3 uur gedineerd met geen moment het gevoel lang te moeten wachten. Dit mede door de stijlvolle zaak en de professionele maar ongedwongen bediening. Wijnkeuzes bij de gerechten waren allen raak, bij twijfel mochten we wijnen proeven en onze eigen keuze maken. Het toppunt van de avond bleek de pekingeend te zijn. Op traditionele wijze geserveerd met kleine pannenkoekjes en garnituren. Kortom een aanwinst voor Zeist en een absolute aanrader voor wie de haute cuisine van Azië wil ervaren.
Maykel V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Heerlijk gegeten, top bediening. Echt een aanwinst voor Zeist. Wij gaan zeker terug en raden het aan voor een heerlijk avond
MR. B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Gisteravond met z'n tweetjes gegeten bij Wings. Wij gingen voor het 5 gangen menu, zodat wij zoveel mogelijke gerechten van de kaart konden proeven. Het was zeker de moeite waard. Alle gerechten waren authentieke huisgemaakte gerechten, niet zo gek als je weet dat de vader van deze jonge chef zelf een Michelin ster heeft! Wij hadden crispy tuna, dim sum, eend, ossehaas, ribeye rolletjes en een heerlijk verfrissend nagerecht waarbij ook Yuzu ijs werd geserveerd. Yuzu is een bijzonder citrus vruchtje uit het verre oosten, heel fijn van smaak, het is een mix van limoen, citroen, maar dan met de zoete boven toen van maderijn.
Het enige minpuntje voor was dat het vrij grote porties waren. Wij komen zeker weer terug!