Restaurant Wine & Dine

Endegeesterlaan 2 2342 Oegstgeest Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Prikkelende wijnspijs-combinaties

Eigenaresse Tanjim is al vanaf haar jeugd werkzaam in de gastronomie. Uit echte passie voor eten en drinken is zij nu Wine & Dine begonnen. Hier staat lekker en ongecompliceerd eten centraal met daarnaast een speciale aandacht voor wijn. Met een grote hoeveelheid wijnen die per glas geschonken worden, ben je hier gegarandeerd van prikkelende wijn-spijscombinaties.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wine & Dine

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Jh V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Super klantvriendelijk, we hebben van het eten genoten. Ondanks de vouchers hadden we keuze tussen vlees of vis. Alle lof voor het personeel, ook toen ik een klacht had over het smaakvolle maar helaas zeer taaie vlees. We er na mijn
anita V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Geweldig lekker gegeten.????
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Ik vond de high tea erg matig. Broodjes zeer plakkerig en matig belegd. Thee niet aangevuld. Hoeveelheid ook te weinig. Weinig variatie.
Conclusie geen aanrader.
babspronk .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Nog nooit zo'n slechte hightea gehad. Hadden via socialedeal gereserveerd. Sandwiches waren klef en heel dun belegd. Twee kleine scoons en dan wat kleine zoete koekjes waar kraak nog smaak aan zat. Dus al met al was niet duur maar super slecht. Een plus punt bediening erg aardig.
Aafje V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We moesten erg lang wachten op het voorgerecht. Mensen die na ons kwamen kregen eerder hun eten. Het eren zelf was erg lekker. Wij hadden het 4 gangen menu van de chef. De vitello tonato en de wortel-gember soep waren heerlijk. Het hoofdgerecht was diamanthaas. Het vlees was heerlijk mals alleen wat weinig jus/saus.
Albertina K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
uitstekende sfeer, kwaliteit van de hapjes van de high tea was prima en personeel was welwillend om iets aan te passen.. Eén minpuntje was de keuze van de thee: bijna uitsluitend vruchtentheezakjes. De high tea zou er bij winnen als er betere Engelse kwaliteitsthee gegeven zou worden.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
VIa groupon gegeten. 40 euro voor 2 personen 5 gangen. De porties waren voldoende aangepast aan het aantal gangen. Dit was precies goed. We hadden 2 wijn besteld bij het hoofdgerecht, Bij de meeste restaurants krijg je een glas water naast je wijn (al is het maar kraanwater) we hebben er apart water bij gevraagd. We kregen een fles water op tafel voor €5,75. Dit vonden wij niet heel netjes. De eerste 2 gangen waren niet spectaculair, gang 3 t/m 5 zagen er gelikt uit en waren lekker. Het vlees van het hoofdgerecht was goed gebakken, helaas supermarktkwaliteit vlees gebruikt. Zelfde geldt voor gang 3 met een stukje vis.
Al met al. Voor de prijs die wij betaald hebben was het allemaal prima. Als je 45€ per persoon zou betalen, mag je iets meer verwachten. De bediening deed het netjes en vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezellige gelegenheid, lekker gegeten! Niet hoogstaand, maar wij hadden groupon, zonder groupon had het geen goede prijs kwaliteit verhouding geweest!
K. M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten van de gerechten van de chef. Die kan er wat van!!
We gaan zeker nog een keer hier naar toe. Zeer aan te bevelen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Samen met partner heerlijk gegeten en gedronken. Leuk verrassingsmenu. Zeker aanbeveling voor iedereen. Komen zeker nogmaals terug.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We gaan aantal keren per jaar naar Wine & Dine. Het is nog nooit tegengevallen en iedere keer weer verrassende gerechten. Zalig! De wachttijd tussen de gerechten is prima (niet te snel en ook niet te langzaam). Zo heb je echt het gevoel van een heerlijk avondje uit.
H.H. T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gerechten niet echt bijzonder.
Een aantal jaren geleden was dat wel het geval. Alles op je bord zag er toen uit als een plaatje.
Hoofdgerecht ossenhaas was erg klein stukje vlees voor €23-.
Alles wel smakelijk.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wij zouden Wine&Dine aan iedereen kunnen aanbevelen. Heerlijk 5-gangen diner met wijnarrangement gehad, in mooie omgeving, door capabele en vriendelijke service!
Willemien M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
5 gangen, alle goed tot zeer goed, het dessert was een kersentaartje op koek:verrukkelijk.
De prijs is gunstig door de grouponkorting. Door drukte duurde de maaltijd 3 uur, maar
het was wel gezellig. Bediening goed en vriendelijk.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Het verrassingsmenu was weer een echte én positieve verrassing. Vele smaken vanaf het begin tot het einde, prima! De bediening is nog wat bedeesd, mag best wat losser en meer zijn dan "heeft het u gesmaakt?"
De Bos rode wijn blijft een toppertje. Ook onze gasten waren enthousiast. Tot zeker de volgende keer.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Verrassende gerechten. Vriendelijk personeel, erg behulpzaam en voorkomend.

De menukaart wordt elke twee weken vernieuwd.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Mijntje
G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Goede tijd tussen de gerechten. Lekker eten. Goede bediening. Sfeervol ingericht. Aanrader. ..................
maeijk .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
we hebben weer heerlijk gegeten !!! speciale bijzondere gerechten en weer heel anders dan een maand geleden toen we ook kwamen eten. aardige bediening! een aanrader! onze complimenten!
Debby F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Met Groupon het verrassingsmenu gegeten. Lekkere eendenborst, soep, vis, vlees en toetje gegeten, alles mooi opgemaakt en geserveerd door aardige bediening. Tempo van uitserveren was prima, eten was uitstekend. We hebben een fijne avond gehad en raden dit restaurant zeker aan.
Romy P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk genoten van het 5gangen verrassingsmenu! Een ware beleving als je van lekker eten houdt. Hele plaatje was voor ons compleet.