Restaurant Wine & Dine

Endegeesterlaan 2 2342 Oegstgeest Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Prikkelende wijnspijs-combinaties

Eigenaresse Tanjim is al vanaf haar jeugd werkzaam in de gastronomie. Uit echte passie voor eten en drinken is zij nu Wine & Dine begonnen. Hier staat lekker en ongecompliceerd eten centraal met daarnaast een speciale aandacht voor wijn. Met een grote hoeveelheid wijnen die per glas geschonken worden, ben je hier gegarandeerd van prikkelende wijn-spijscombinaties.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wine & Dine

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wine & Dine

sjors86 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Eten was goed van smaak en met een Groupon actie ook zeker goed geprijsd. Vooraf hebben we allergieën doorgegeven en hier werd rekening mee gehouden, als dessert kon een kaasplankje als vervanger gekozen worden, helaas werd hier, zonder dat wij hiervan op de hoogte gebracht waren, €2 extra in rekening gebracht. Ook werd ons gevraagd of wij brood of friet wilde hebben, wij kozen voor de friet. Nu kregen we vooraf brood, maar de friet bij het hoofdmenu bleef weg. Toen ik hier om vroeg, gaf men aan dat het er nog aan kwam, dit was ook wel zo, hoewel een paar minuten laten en moest dus nog bereid worden. Maar op de rekening was nu zowel brood als friet aangeslagen.

Wat ook jammer was, is dat wij achter in de zaak geplaatst werden en er een rare muur staat welke ons afscheiden van de rest van het restaurant, wat dus wel jammer was, aangezien wij hier als enige zaten.

Verder was het eten goed en de wijnen lekker, maar het zijn toch wel een aantal minpunten welke makkelijk verholpen/voorkomen hadden kunnen worden.
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We zijn deze avond uitstekend bediend. Wat een beetje jammer was toen we buiten zaten is dat er regelmatig een geur van de afvalbakken langs ons kwam. De gerechten vonden we weinig verrassend en het was ook een beetje karige hoeveelheid, terwijl wij niet extreem grote eters zijn. Wat ons tegenviel is de prijs van een fles water: bijna 6 euro en de prijs van de wijn: 6 euro per glas. Naar onze mening zijn dit Amsterdamse terrastarieven. Het was overigens wel goede wijn.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Een heerlijk 3 gangen diner mogen beleven in Wine en Dine voor een prima prijs. Goed personeel met kennis van zaken, prima koks en een goed sfeer, wat wil een mens nog meer? Het was in een woord geweldig!
Jedida N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima voor 1 keer. We hadden een diner cadeau bon en kwamen daardoor hier terecht. Lekker gegeten, maar zijn beter gewend voor deze prijzen (41,50 voor viergangen lunch). Kalfsentrecote was taai, maar tarte tatin van witlof was erg goed. De pastariso met rogvleugel was ook heerlijk! Bediening heel vriendelijk, maar slordig. Twee keer drankjes (bijpassend bij de gang) vergeten en ook water wel besteld maar niet gekregen.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eendenborst als voorgerecht was fijn van smaak met een verrassende viognier uit India. Heilbot en kalfslende waren respectievelijk zeer goed en goed bereid. Nagerecht was smakelijk met een mooie portugese wijn.
De bediening van Judith en Sanne was zeer attent en vriendelijk.
vervl100 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was in 1 woord geweldig, super lief personeel, mooi opgemaakte gerechten, alleen jammer dat er voor Frietjes 4,50 bij betaald moest worden, maar verder helemaal TOP. Wij komen zeker TERUG.
aclaassen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Smakelijk,origineel,en verfijnd en fraai opgemaakte gerechten.vlot en vriendelijke bediening. Een aanrader in een rustige omgeving met voldoende parkeer gelegenheid
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
In dit restaurant wordt goed bediend en zeer goed gekookt. De verplichting van recensie 120 tekens stoot alleen maar klanten af. Onbegrijpelijk.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima restaurant op een leuke locatie niet ver van Leiden CS (25 min. lopen ) af. We hebben op het terras gegeten wat ook prima kon met ideale weersomstandigheden. Wij hadden via groupon een vijf gangen menu van de chef. We begonnen zelf met een glaasje witte wijn van de kaart, een perfecte keuze een smaakvolle fruitige droge wijn. Direct werd ons aangeboden om misschien gebruik te maken van het wijn arrangement, bij navraag bleek dit gaan om per gang een glas wijn te krijgen a 6 Euro. Hier hebben wij voor bedankt en tussen alle gangen door dus een glas witte- rosé en bij het hoofdgerecht een perfecte rode huiswijn. We hebben genoten van : 1e gang een visgerechtje met zalm en soft shell krab, als 2e voorgerecht een courgette soepje prima op smaak geserveerd en als tussengerecht een risotto (lekker gekruid) met een stukje zeebaars daar op geserveerd. Als hoofdgerecht de diamanthaas met diverse groenten en aardappel garnituur en een lekkere truffelsaus en om alles af te maken een heerlijk toetje. Allemaal leuke gerechten, geen grote porties maar dat is dan ook helemaal niet nodig want de smaken waren geweldig. Twee minpuntjes: de WC was niet erg fris daar mag wat meer aandacht aan worden besteed, en het is jammer dat een van de serveersters ( die overigens op klompen loopt) wat je nou eenmaal niet verwacht in zo'n restaurant ook nog eens op een vol terras aanschuift bij ( waarschijnlijk) bekende gasten en een sigaretje gaat zit roken, dat is niet professioneel!! Voor de rest vol lof over dit restaurant!
carola B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
voor de 2e gebeurd dat de reservering via IENS niet goed is doorgegeven.
Mail naar Iens hierover krijg je terug dus communicatie niet mogelijk.
Er was nog een tafel vrij.... bij de toiletten. Personeel moet beter met
elkaar communiceren en meer met hun klanten bezig zijn dan met zichzelf.
Koffie maar thuis gedronken...
saskia K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
De gerechten waren niet heel bijzonder van smaak maar wel lekker. Geen oh en ah moment beleefd behalve met het desert, die was het lekkerst.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Leuke, goede bediening. Altijd heerlijke gerechten en een gezellige sfeer. Absoluut een restaurant om steeds terug te komen.
Annette G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben hier met de AH-actie gegeten. Het menu was goed, alleen kon naar onze smaak de boter bij het stokbrood iets minder zout zijn en was de aardappelpuree flauw. De bediening was beleeft maar hadden een chagrijnige uitdrukking, het leek alsof er in het bedrijf wat speelde wat de sfeer niet ten goede kwam.
antoinette O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
prachtige locatie,goed eten,vriendelijke bediening, kortom een goed restaurant.
Een opmerking: de prijs van gewoon plat water vind ik te duur.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Veder had ik geboekt via de AH restaurant actie. Met registratienummer etc. Bij betaling bleek dat we niet het juiste menu hadden gegeten en daardoor was de actie niet geldig en betaalden we de rekening. Wij gaan er niet meer naar toe.!!!
yvonnebrun1 Y.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hadden 3 gangen. Het voorgerecht was wat waterig (garnalenpate). Hoofdgerecht heerlijk (diamandhaas). Schaaltje frites moest apart besteld en afgerekend worden (€ 4,50). Toetje (soort tiramisu of tompouce van witte chocolade met framboos) ook prima. We zaten niet echt vol na 3 gangen. Wachttijd op ons toetje 45 minuten. Was wat lang, al was de temperatuur op het terras heerlijk.
Adriaan B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima restaurant, een aanrader! Heerlijk gegeten en gedronken (goede wijnkeuze), enthousiaste en vriendelijke bediening, met een echt welkom gevoel!
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
prima eten voor een prima prijs, je krijgt niet overdreven veel zou wat meer mogen zijn. Jammer dat je met de ah actie bij moet betalen voor de frietjes, zonder de frietjes is het echt heel weinig eten.
Vaclav B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij waren aangenaam verrast met de heerlijke dinner, vriendelijk service and dat spreekt zeker voor zich als wij nummer 10 hebben gegeven ? ! Wij waren daar al een paar keer geweest en altijd tevreden!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten, subtiele combinaties die ons verrasten!
Wilma en Mike