Restaurant Wine & Dine

Endegeesterlaan 2 2342 Oegstgeest Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      3 gangen Chef´s menu
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Prikkelende wijnspijs-combinaties

Eigenaresse Tanjim is al vanaf haar jeugd werkzaam in de gastronomie. Uit echte passie voor eten en drinken is zij nu Wine & Dine begonnen. Hier staat lekker en ongecompliceerd eten centraal met daarnaast een speciale aandacht voor wijn. Met een grote hoeveelheid wijnen die per glas geschonken worden, ben je hier gegarandeerd van prikkelende wijn-spijscombinaties.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wine & Dine

• Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Verrassend mooi diner
Lieverleids D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima en gezellige High Tea. Vriendelijk en bekwaam personeel. Uitgebreid assortiment. Rustige omgeving en voldoende parkeerplaarsen.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Hartelijk .
Vlot.
|Uitstekende en enthousiaste bediening.
Glazen wijn mogen wat voller
maeijk .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
we hebben weer genoten: perfecte keuken exclusieve gerechten, zeer smaakvol , heerlijke wijn en hele aardige bediening. een aanrader.
Toos C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Prima service. Ook goed antwoord op de verschillende vragen die we hadden en flexibel wat betreft het menu.
Van harte aanbevolen. We hebben heerlijk gegeten met voortreffelijke wijnen er bij.
bram B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Verbeter de wachttijd. Wij besloten, toen wij na anderhalf uur onze derde gang nog niet hadden, om af te rekenen en te vertrekken. Direct daarop kwam de derde gang. Wij hebben gevraagd om de rekening en toen kregen we nog zeer snel de vierde gang. Het was erg warm in het restaurant. Dit was de derde maal dat wij hier kwamen. De eerste twee maal waren prima bevallen. Dit maal was het een afknapper.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten, tafeltje mag vervangen worden door een nieuwe, maar je vanaf het terras een prachtig uitzicht over tuin en landhuis en de prachtige bomen.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het 3-gangen menu was op zich goed, echter als wij zelf een keuze hadden kunnen maken uit de gerechten op de kaart dan hadden wij niet voor tartaar als voorgerecht gekozen.

Wij overwegen om voortaan alleen restaurants te selecteren waar je zelf een keuze van de kaart kunt maken.
Wilte S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten was heerlijk, elke gang een verrassing en precies de goede porties. De ontvangst was hartelijk, de bediening heel alert, steeds werd er gevraagd of het smaakte. Een prima avondje uit dus in aangename sfeer. Complimenten!
Han K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het was wederom PUUR genieten, ongedwongen sfeer, vriendelijke en behulpzame bediening
Parkeren was even lastig maar heb een plekje kunnen vinden
Maron D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Totaal niet mijn smaak. Licht ordinair. Witte skai eetstoelen, lelijke tafels en vooral lelijke sliertjesgordijnen. We werden geplaatst aan een enorme tafel waar wel 8 couverts pasten en ook nog eens bij de wc’s. Ik heb gevraagd of we in ieder geval aan het andere eind vd tsfel konden (weg bij wc’s). Dat mocht. Partner en ik zaten zo ver van elkaar af dat we elkaar niet goed konden verstaan of aanraken. Eten was niet bijzonder, maar wél lekker!
Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Het diner via de AH actie was het allemaal net niet. Het ziet er wel aardig opgemaakt uit op het bord, maar van duidelijke of goede smaakcombinaties kan je niet spreken. Eigenlijk is alles een beetje vlak en dan bedoel ik niet alleen het eten. De prijs van een glas wijn € 6 ridicuul ! (huiswijn € 3,95) Voor deze prijsklasse verwachten wij veel meer.
Carl en Joke E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Na hun vacantie meteen weer geboekt. Wel via groupon. Dan is dit voor ons wel te betalen. Niet dat het eten er minder door wordt. Absoluut niet. Zonder groupon korting zijn ze het prijs/kwaliteits verhouding zeer waard.

Moet wel zeggen dat de bediening iets minder was dan voorheen. De kleine dingetjes. Bv er werd nu niet gevraagd of wij brood vooraf wilde. Regelmatig kwam het voor dat de glazen bij ons, maar ook bij andere, leeg stonden. Dit is GEEN commentaar, alleen dit was voorheen nooit het geval Daarom valt het op. (lang wachten was het nu ook weer niet) Komen zeker weer terug. Samen of met vrienden!
G S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gedineerd voor een goedkoop prijs in deze duurdere wordende Nederland.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wat een top locatie, super attent personeel en voortreffelijk gegeten met aanbieding Albert Hein. Wij hebben weer besproken voor September. Alle lof voor dit geweldig restaurant.
DMSZ .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Leuke plek in een mooie omgeving. Zeer vriendelijk personeel, je wordt hartelijk ontvangen. Lekker genoten van de high tea die we geboekt hadden.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu gedaan met de ah bonnen, en elk gerecht was heerlijk. Bediening was vriendelijk. Is vlakbij werk dus goeie aanrader voor collega's!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Fijne bediening. Heerlijk eten, iets grotere porties....?!
Geert M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Voor de 2de keer gaan eten in 'Wine & Dine'. Vorige keer logeerden we in Leiden, nu in Voorschoten, wat iets verder weg was, maar vanwege onze eerste uitstekende ervaring, wou ik persé opnieuw hier gaan eten. En ik moet zeggen, zowel mijn partner als ikzelf waren achteraf opnieuw positief verrast door de hoge kwaliteit van het geserveerde. En dit door steeds glimlachend en uiterst vriendelijk personeel. Als we opnieuw in de buurt zijn (wij wonen in Brasschaat bij Antwerpen) komen we zeker terug naar 'Wine & Dine'
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Helaas dat ik eerste helft van Ajax gemist heb, maar kwaliteit van de gerechten en vriendelijkheid van het bedienend personeel maakten dit ruimschoots goed