Restaurant Wine & Dine

Endegeesterlaan 2 2342 Oegstgeest Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Wine & Dine

Prikkelende wijnspijs-combinaties

Eigenaresse Tanjim is al vanaf haar jeugd werkzaam in de gastronomie. Uit echte passie voor eten en drinken is zij nu Wine & Dine begonnen. Hier staat lekker en ongecompliceerd eten centraal met daarnaast een speciale aandacht voor wijn. Met een grote hoeveelheid wijnen die per glas geschonken worden, ben je hier gegarandeerd van prikkelende wijn-spijscombinaties.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wine & Dine

Ardina55 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Joop_Oegstgeest .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We waren hier met een AH-kortingsbon (twee 3-gangendiners voor de prijs van een). Misschien kregen we daarom kleine porties. In plaats van een stukje vlees slechts drie plakjes bij het voorgerecht en bij het hoofdgerecht. Jammer, want het smaakte wel lekker!
René N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
12 november hebben we hier gedineerd met vier personen waarvan 2 kinderen. Voor de jongste (10 jaar) werd speciaal iets samengesteld. Zowel de bediening als ook de maaltijd waren van buitengewoon hoge kwaliteit. Echt een aanrader !
René N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met vier personen waarvan twee kinderen. Voor de jongste (10 jaar ) werd speciaal iets gemaakt !!
Leuk !!
Tevreden K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het was de tweede keer dat we erg tevreden het restaurant hebben verlaten. Het is een mooie restaurant met leuke sfeer en aardig personeel. De gerechten waren allemaal heel erg lekker en bediening was snel. We gaan zeker terug!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Hier in oktober het diner gebruikt met 3 personen. Nagenoeg waren alle gerechten uitstekend van smaak, goed gegaard en mooi opgemaakt. Alleen het voorgerecht, rouleau, was koud en leek alsof het uit de vriezer kwam. Jammer wat dat betreft. De nog al jonge serveersters deden erg hun best. De entourage was goed. Het was mij net iets te onpersoonlijk, maar goed, voor de een is dit fijn, voor de ander net iets minder.
Loet D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een restaurant met potentie. Wij hebben daar gister met z'n tweetjes gegeten. Bediening zoals het hoort. Nette ontvangst, duidelijke uitleg van de gerechten en zeer vriendelijke bediening. De gerechten zijn met zorg bereid en worden ook op een prachtige manier uitgeserveerd. Ons menu bestond uit een Garnalenloempia met zelfgemaakte chilisaus op een bedje van wakamé, wortel gembersoep, kabeljauw met quinoa en beurre-blanc, ribeye met bearnaisesaus op een bedje van geroosterde groetes en tot slot een wit chocoladetaartje met kersen-ijs en caramelsaus. 4 van de 5 gerechten waren echt op en top. Allen de ribeye bevatte teveel zeentjes en de combinatie met bearnaisesaus is niet mij persoonlijke favoriet. Al met al hebben wij heerlijk gegeten en voor ons een reden dat wij hier zeker nog een keer terug gaan komen.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met kinderen en kleinkinderen heerlijk genoten van het AH menu. Voorgerecht, een gamba met groenten in een pakketje met chilisaus en het hoofdgerecht een mooi gepresenteerde kalfsentrecote, waren heerlijk, het dessert frozen yoghurt met vanille ijs en rood fruit overtrof de verwachting. Ondanks dat de heerlijk knapperig gebakken patat een beetje te veel zout meegekregen had waren de schaaltjes toch bijna leeg, waarschijnlijk dankzij de mosterd mayo.
Marlies_deen84 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Wine & Dine. We hadden eigenlijk gereserveerd voor de AH actie, maar we kregen per abuis het Groupon diner met 5 gangen. Heerlijk gegeten, goede smaken en goed samengesteld menu. De bediening was vriendelijk en regelde dat ik geen visgerechten kreeg maar een alternatief. Bij afrekenen bleek dus dat we het Groupon menu geserveerd hadden gekregen, maar het restaurant heeft dit zelf opgelost, echt zeer netjes! Wij komen nog wel eens terug!
Myra K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Uitstekend gegeten, kleine porties dus de aanbevolen uitstekende gekruide frieten met huisgemaakte mosterdmayonaise waren, voor slechts 3,50 waren een prima aanvulling. Grote wijnkeuze per glas, wij komen graag terug!
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Zoals al eerder genoemd, was het eten wel lekker maar karig. Je verwacht dat een restaurant zijn best gaat doen om je te overtuigen van een volgende keer, dat gevoel hebben wij helaas niet. Waarschijnlijk om te compenseren rekenen ze gewoon € 10,- voor een mandje brood en € 9,- voor een portie friet. Welke beide nodig zijn om een beetje voldaan gevoel te hebben als je naar huis gaat. Erg jammer. Ik heb met deze actie ook andere restaurants geprobeerd die echt TOP waren. Dus het kan wel.
Frodine D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Na lange tijd weer eens via de ahrestaurantactie gedineerd bij Wine & Dine. Voortreffelijk gegeten. Een mooi uitgebalanceerd menu met zalmtartaar vooraf, vervolgens een mooi zachte kalfsentrecote met een heerlijke, niet opdringerige pepersaus en een meer dan lekker mangotaartje na. Ik zou zeggen: Wine & Dine is nog beter geworden dan vorig jaar!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
We hebben daar heerlijk gegeten met de AH bon ondanks de commentaren hieronder beschreven hebben wij niet het gevoel dat over het geheel we te kort kwamen. Maar misschien zijn wij geen grote eters. De smaken waren echt in balans en de service prima. Kleine opmerking de schoenen van de serveersters konden wat schoner, het wit van de gympen was wel er vuil en ik zou de taffeles allemaal dekken ziet er iets vriendelijker uit.
Jeroen.nicole .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het eten was lekker maar kleine porties (wellicht doordat het de AH actie was). Het duurde lang voor we de tweede gang kregen en ook het brood vooraf kregen we pas bij het voorgerecht. Lekker maar niet bijzonder.
Angeladewinter .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Jammer dat er niets is gedaan met het verzoek lactosevrije gerechten te serveren omdat 1 persoon lactose intolerant is (lees: toetje sorbet)
Marijn2411 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Leuke plek om 's avonds buiten te eten met mooi weer. Terras is alleen en beetje kaal, wat planten en bloemen zouden het een stuk leuker maken. Het eten was goed, alleen best lang op het hoofdgerecht moeten wachten. Ook een tweede wijntje bestellen was moeilijk want het personeel was en bleef binnen. Eindelijk toch gelukt maar toen was het hoofdgerecht bijna op.
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het AH actiemenu bestond uit gerookte en gemarineerde zalm met wat komkommer variaties. Een beetje simpel, maar smakelijk. De apart te bestellen broodjes vooraf waren vergezeld van o.a. een prima aioli.
Het hoofdgerecht was een prima gebakken kalfs-entrecote met een heerlijke rozemarijn jus. Het garnituur was wat krap bemeten, dus bestelden wij de frieten erbij. Deze prima frieten waren vergezeld van een uitstekende mosterd mayonaise.
Het nagerecht was aardbeien Romanov met een bolletje "cookie" ijs.
Wine & Dine is bekend van de ruime keuze aan wijnen. Dat leverde o.a. een verrassende vignonier uit India op en een heerlijke Cabernet van Bosman uit de Kaap provincie. De laatste had wel iets koeler geschonken kunnen worden.
Egbert O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ook wij zijn wezen eten met de AH actie. En, zoals meerderen reeds hadden opgemerkt, het eten was heel smakelijk, maar de porties waren zeer krap. Wij zouden voor deze porties niet de gevraagde € 29,50 p.p. neertellen.
De locatie is echter heel mooi en de bediening was zeer attent.
JeanneKok .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Bediening was vriendelijk. Voorgerecht was erg lekker en voor vegetarisch de aardappelsoep met daslook heel smaakvol. Bij het hoofdgerecht was de entrecote wat te rauw nog maar na de melding werd het vlees nog even gebakken en was toen smaakvol.
Vegetarisch was een uientaartje met groente. Heel lekker. Frietjes met schil en mosterd mayonaise.
Dessert was mascarpone ijs met rood fruit. Heel lekker gegeten en voor herhaling vatbaar