Restaurant Wine & Dine

Endegeesterlaan 2 2342 Oegstgeest Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Prikkelende wijnspijs-combinaties

Eigenaresse Tanjim is al vanaf haar jeugd werkzaam in de gastronomie. Uit echte passie voor eten en drinken is zij nu Wine & Dine begonnen. Hier staat lekker en ongecompliceerd eten centraal met daarnaast een speciale aandacht voor wijn. Met een grote hoeveelheid wijnen die per glas geschonken worden, ben je hier gegarandeerd van prikkelende wijn-spijscombinaties.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wine & Dine

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

aclaassen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Smakelijk,origineel,en verfijnd en fraai opgemaakte gerechten.vlot en vriendelijke bediening. Een aanrader in een rustige omgeving met voldoende parkeer gelegenheid
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
In dit restaurant wordt goed bediend en zeer goed gekookt. De verplichting van recensie 120 tekens stoot alleen maar klanten af. Onbegrijpelijk.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima restaurant op een leuke locatie niet ver van Leiden CS (25 min. lopen ) af. We hebben op het terras gegeten wat ook prima kon met ideale weersomstandigheden. Wij hadden via groupon een vijf gangen menu van de chef. We begonnen zelf met een glaasje witte wijn van de kaart, een perfecte keuze een smaakvolle fruitige droge wijn. Direct werd ons aangeboden om misschien gebruik te maken van het wijn arrangement, bij navraag bleek dit gaan om per gang een glas wijn te krijgen a 6 Euro. Hier hebben wij voor bedankt en tussen alle gangen door dus een glas witte- rosé en bij het hoofdgerecht een perfecte rode huiswijn. We hebben genoten van : 1e gang een visgerechtje met zalm en soft shell krab, als 2e voorgerecht een courgette soepje prima op smaak geserveerd en als tussengerecht een risotto (lekker gekruid) met een stukje zeebaars daar op geserveerd. Als hoofdgerecht de diamanthaas met diverse groenten en aardappel garnituur en een lekkere truffelsaus en om alles af te maken een heerlijk toetje. Allemaal leuke gerechten, geen grote porties maar dat is dan ook helemaal niet nodig want de smaken waren geweldig. Twee minpuntjes: de WC was niet erg fris daar mag wat meer aandacht aan worden besteed, en het is jammer dat een van de serveersters ( die overigens op klompen loopt) wat je nou eenmaal niet verwacht in zo'n restaurant ook nog eens op een vol terras aanschuift bij ( waarschijnlijk) bekende gasten en een sigaretje gaat zit roken, dat is niet professioneel!! Voor de rest vol lof over dit restaurant!
carola B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
voor de 2e gebeurd dat de reservering via IENS niet goed is doorgegeven.
Mail naar Iens hierover krijg je terug dus communicatie niet mogelijk.
Er was nog een tafel vrij.... bij de toiletten. Personeel moet beter met
elkaar communiceren en meer met hun klanten bezig zijn dan met zichzelf.
Koffie maar thuis gedronken...
saskia K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
De gerechten waren niet heel bijzonder van smaak maar wel lekker. Geen oh en ah moment beleefd behalve met het desert, die was het lekkerst.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Leuke, goede bediening. Altijd heerlijke gerechten en een gezellige sfeer. Absoluut een restaurant om steeds terug te komen.
Annette G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben hier met de AH-actie gegeten. Het menu was goed, alleen kon naar onze smaak de boter bij het stokbrood iets minder zout zijn en was de aardappelpuree flauw. De bediening was beleeft maar hadden een chagrijnige uitdrukking, het leek alsof er in het bedrijf wat speelde wat de sfeer niet ten goede kwam.
antoinette O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
prachtige locatie,goed eten,vriendelijke bediening, kortom een goed restaurant.
Een opmerking: de prijs van gewoon plat water vind ik te duur.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Veder had ik geboekt via de AH restaurant actie. Met registratienummer etc. Bij betaling bleek dat we niet het juiste menu hadden gegeten en daardoor was de actie niet geldig en betaalden we de rekening. Wij gaan er niet meer naar toe.!!!
yvonnebrun1 Y.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hadden 3 gangen. Het voorgerecht was wat waterig (garnalenpate). Hoofdgerecht heerlijk (diamandhaas). Schaaltje frites moest apart besteld en afgerekend worden (€ 4,50). Toetje (soort tiramisu of tompouce van witte chocolade met framboos) ook prima. We zaten niet echt vol na 3 gangen. Wachttijd op ons toetje 45 minuten. Was wat lang, al was de temperatuur op het terras heerlijk.
Adriaan B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima restaurant, een aanrader! Heerlijk gegeten en gedronken (goede wijnkeuze), enthousiaste en vriendelijke bediening, met een echt welkom gevoel!
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
prima eten voor een prima prijs, je krijgt niet overdreven veel zou wat meer mogen zijn. Jammer dat je met de ah actie bij moet betalen voor de frietjes, zonder de frietjes is het echt heel weinig eten.
Vaclav B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij waren aangenaam verrast met de heerlijke dinner, vriendelijk service and dat spreekt zeker voor zich als wij nummer 10 hebben gegeven ? ! Wij waren daar al een paar keer geweest en altijd tevreden!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten, subtiele combinaties die ons verrasten!
Wilma en Mike
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De tweede keer bij Wine & Dine, omdat het vorige keer goed bevallen was. Vriendelijke ontvangst. Bij de vraag wat we wilden drinken aangegeven dat we de wijn van de gerechten wilden laten afhangen (AH-restaurantactie-diner). Hierop werd ons het driegangenmenu verteld, zodat wij konden bedenken wat we erbij wilden drinken. Een wijnkaart zou dan wel zo handig zijn geweest (ook ivm de prijzen, zo bleek later). Wel mochten we de wijn proeven om te kiezen.
Bij het voorgerecht - krokant gebakken filodeeg met bietensalade en zalm (echt heerlijke combinatie) - kozen we de Chardonnay. Bij het hoofdgerecht - malse runderlende op een bodem van aardappel-mengsel en geblancheerde chinese kool overgoten met een jus (ook al zo'n lekkere combinatie) - bleek bij het proeven van de wijn de Pinot Noir wel erg zuur. Mogelijk stond die al (te) lang open en had die niet ter proeverij geschonken mogen worden naar mijn mening. We hebben dan de Merlot gekozen. Verder hebben we -zeer krokante- frites erbij besteld. Zonder dat zou het niet genoeg geweest zijn.
Het nagerecht was een heerlijke Butterbreadkoek, waarbij we een likeurtje bestelden. Kortom: heerlijk gegeten!
Bij het afrekenen bleek echter de prijs van de wijn aan de hoge kant te zijn en toen ik dat opmerkte was de vriendelijke reactie dat ik ook om de huiswijn had kunnen vragen. Dat is waar. Maar als je service wilt geven lijkt het mij ook een kwestie van deze c.q. de wijnkaart aanbieden. Minpuntje dus! Overigens was de bediening verder vriendelijk en is het ook aardig om een blik in de keuken te werpen en te zien hoe de gerechten bereid worden.
Wat ik wel een minpunt vind in het decor zijn de wanden van underlaymentplaten: het is net alsof het restaurant nog aan het verbouwen is. De bar van hetzelfde materiaal is wel erg geslaagd naar mijn mening.
Jeanine T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Eten was goed maar niet bijzonder. Relatief hoog geprijsd.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gisteravond gaan eten bij Wine & Dine en werden zeer vriendelijk ontvangen, alles ging er gemoedelijke en prettig aan toe en het tempo qua bedienen en het serveren was prettig. De bediening nam de tijd om uit te leggen wat er gecreveerd werd. Het eten was goed verzorgd en het smaakte geweldig. Wij komen hier zeker graag terug.
Groningers U.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met de AH dinerzegelaktie hier heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer, maar er was geen keuze in het 3-gangen diner. Gelukkig heeft het restaurant een uitstekende vaste keus gemaakt met een verrassend voorgerecht van o.a. filodeeg met zalm, een heerlijk hoofdgerecht met een Japanse twist over de runderlende op een bedje van tongstrelende puree. Hier konden wij indien gewenst ook nog een frites bij bestellen. Deze was met de huisgemaakte mayonaise verrukkelijk. Als toetje een heerlijke combinatie met onder meer een soort pudding en caramel ijs. Als wij in de buurt zijn, komen wij hier zeker nog eens terug, want we hebben een letterlijk "heerlijke" avond gehad.
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
De reserveringen worden niet juist gelezen. Vermelding vegetarier wordt niet gelezen of is niet doorgelopen in hun systeem. Was AH actie opgegeven en werd verwisseld met 5 gangenmenu. Voorgerecht was tomatenmix met witte kaas, smaakte goed en ander bord een schijfje samengestelde vis, te klein voorgerecht.
Uientaartje was te donker gebakken. Alternatief werd een aardappeltaartje die niet lang genoeg in de oven heeft gestaan.
Vleesgerecht was prima bereid.
Dessert was heerlijk.
momope .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een heel gezellig restaurant. Prima bediening vrolijk en vriendelijk. Het eten was gewoon heel erg lekker evenals de wijnen. Wij komen hier zeker terug,en gaan hem ook aanbevelen aann vrienden en kennissen. Toppie.