Restaurant Wine & Dine

Endegeesterlaan 2 2342 Oegstgeest Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      3 gangen Chef´s menu
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Prikkelende wijnspijs-combinaties

Eigenaresse Tanjim is al vanaf haar jeugd werkzaam in de gastronomie. Uit echte passie voor eten en drinken is zij nu Wine & Dine begonnen. Hier staat lekker en ongecompliceerd eten centraal met daarnaast een speciale aandacht voor wijn. Met een grote hoeveelheid wijnen die per glas geschonken worden, ben je hier gegarandeerd van prikkelende wijn-spijscombinaties.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wine & Dine

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wine & Dine

J.H. H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Prima gelegenheid om te eten. Akoestiek kan wel beter.
J J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We waren hier met de AH actie. Zeer leuk restaurant, goede bediening, lekkere witte huiswijn. Menu was goed, voorgerecht en nagerecht heerlijk, hoofdgerecht matig en weinig vlees.
Op de rekening 1 thee en 1 Irish Coffee teveel berekend, jammer...
Mathilda Q.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Na een uur hadden we alleen het voorgerecht geserveerd gekregen,ondanks het speciale verzoek voor een snelle bediening. Afgedaan als een miscommunicatie met de keuken.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijke High Tea gehad. Vriendelijk personeel, vlotte service .
Al met al voor herhaling vatbaar.
Avondeten(5 gangendiner) was overtreffelijk echt heerlijk gegeten
Carl en Joke E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zoals altijd Weer TOP gegeten Dit keer met mijn broer en zijn vrouw. Ook zij zijn meteen "om" Alles was weer goed. Het eten, de bediening, de sfeer In onze ogen weer perfect Gaan zeker weer terug
Wilte S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De ontvangst en de bediening waren uitstekend, met de betaling wilde het niet vlotten, de medewerkers hadden er kennelijk genoeg van, twee zaten op het terras, ze zeiden nog wel gedag. De gerechten waren heerlijk, alleen de paprikasoep was waterig. Toch een prima avond!
Familie D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Wij hebben genoten van een high tea met een glas prosecco. De bediening uiterst correct en behulpzaam en vriendelijk. Prettige ambiance met een goed product. Een aangelegenheid om zeker terug te komen.
Anita E.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Eten was prima. bediening niet meer gezien na het neerzetten van de high thea moesten zelf later nog naar bar lopen om een nieuw potje thee te vragen er kwam niemand langs .
Henny J.P. B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij hebben ook nu weer genOOOten... van de sfeer, de altijd charmante en toegankelijke bediening en natuurlijk niet op de laatste plaats: van alle 5 de gangen met culinaire verrassende heerlijkheden...
NatUURlijk komen we terug... Als dan de niet meer opgebroken straten dat ook hopelijk weer wat eenvoudiger maken???
Erinda B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Mooie locatie aan het park en fraai ingericht restaurant met fijne stoelen en voldoende ruimte tussen de tafels. Leuk dat je bij binnenkomst even in de open keuken kan kijken. Er staat een enthousiaste keukenbrigade. Bedienend personeel is erg vriendelijk, maar komt nog wel wat junior over (wijn proeven doe je niet samen, vraag even wie er gaat proeven). De soep en het dessert waren uitmundend. De overige 3 gangen waren matig. Lekker gegeten voor weinig geld. We komen terug.
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het menu met AH bonnen was een vast menu, het was prima eten, maar het hoofdgerecht was niet erg bijzonder. Voor de prijs van het menu hadden we ietsje meer creativiteit verwacht. Maar het eten was zeker niet van slechte kwaliteit.
De bediening was heel vriendelijk maar erg traag, die had wat ons betreft wat sneller gemogen.
Verder is het restaurant overigens erg gezellig ingericht en het is duidelijk goed bezocht. Volgende keer komen we graag zonder AH bonnen eten, zodat we ook de andere gerechten die de kaart te bieden heeft uit kunnen proberen.
D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten!, prettige bediening! Direct werd er gevraagd of er allergieën zijn waar rekening mee moet worden gehouden
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
gezellige bediening en lekker eten
Wilhelmus W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prettige, rustige dinergelegenheid. gerechten zijn ook visueel heel aantrekkelijk.
Wil O.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
het was een verrassing menu het was verrasend super.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Met de ah dineractie kaart gegeten. 2 e menu gratis. Prima gegeten ! Voor herhaling vatbaar.
A.F.J. B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het was weer top!!! Het eten was heerlijk. Super bediening altijd daar. Wij komen hier vaak en we hoeven niet eens meer te vertellen hoe wij het graag hebben.
Lenievandermeerbodar V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hebben weer genoten! De 5 gangen waren weer origineel en vooral erg lekker. Wat heel prettig is, dat je zelf een tafel mag uit kiezen!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Verrassend mooi diner
Lieverleids D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima en gezellige High Tea. Vriendelijk en bekwaam personeel. Uitgebreid assortiment. Rustige omgeving en voldoende parkeerplaarsen.