Restaurant Wine & Dine

Endegeesterlaan 2 2342 Oegstgeest Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Prikkelende wijnspijs-combinaties

Eigenaresse Tanjim is al vanaf haar jeugd werkzaam in de gastronomie. Uit echte passie voor eten en drinken is zij nu Wine & Dine begonnen. Hier staat lekker en ongecompliceerd eten centraal met daarnaast een speciale aandacht voor wijn. Met een grote hoeveelheid wijnen die per glas geschonken worden, ben je hier gegarandeerd van prikkelende wijn-spijscombinaties.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wine & Dine

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
mjcboon .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De tweede keer bij Wine & Dine, omdat het vorige keer goed bevallen was. Vriendelijke ontvangst. Bij de vraag wat we wilden drinken aangegeven dat we de wijn van de gerechten wilden laten afhangen (AH-restaurantactie-diner). Hierop werd ons het driegangenmenu verteld, zodat wij konden bedenken wat we erbij wilden drinken. Een wijnkaart zou dan wel zo handig zijn geweest (ook ivm de prijzen, zo bleek later). Wel mochten we de wijn proeven om te kiezen.
Bij het voorgerecht - krokant gebakken filodeeg met bietensalade en zalm (echt heerlijke combinatie) - kozen we de Chardonnay. Bij het hoofdgerecht - malse runderlende op een bodem van aardappel-mengsel en geblancheerde chinese kool overgoten met een jus (ook al zo'n lekkere combinatie) - bleek bij het proeven van de wijn de Pinot Noir wel erg zuur. Mogelijk stond die al (te) lang open en had die niet ter proeverij geschonken mogen worden naar mijn mening. We hebben dan de Merlot gekozen. Verder hebben we -zeer krokante- frites erbij besteld. Zonder dat zou het niet genoeg geweest zijn.
Het nagerecht was een heerlijke Butterbreadkoek, waarbij we een likeurtje bestelden. Kortom: heerlijk gegeten!
Bij het afrekenen bleek echter de prijs van de wijn aan de hoge kant te zijn en toen ik dat opmerkte was de vriendelijke reactie dat ik ook om de huiswijn had kunnen vragen. Dat is waar. Maar als je service wilt geven lijkt het mij ook een kwestie van deze c.q. de wijnkaart aanbieden. Minpuntje dus! Overigens was de bediening verder vriendelijk en is het ook aardig om een blik in de keuken te werpen en te zien hoe de gerechten bereid worden.
Wat ik wel een minpunt vind in het decor zijn de wanden van underlaymentplaten: het is net alsof het restaurant nog aan het verbouwen is. De bar van hetzelfde materiaal is wel erg geslaagd naar mijn mening.
Jeanine T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Eten was goed maar niet bijzonder. Relatief hoog geprijsd.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gisteravond gaan eten bij Wine & Dine en werden zeer vriendelijk ontvangen, alles ging er gemoedelijke en prettig aan toe en het tempo qua bedienen en het serveren was prettig. De bediening nam de tijd om uit te leggen wat er gecreveerd werd. Het eten was goed verzorgd en het smaakte geweldig. Wij komen hier zeker graag terug.
Groningers U.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met de AH dinerzegelaktie hier heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer, maar er was geen keuze in het 3-gangen diner. Gelukkig heeft het restaurant een uitstekende vaste keus gemaakt met een verrassend voorgerecht van o.a. filodeeg met zalm, een heerlijk hoofdgerecht met een Japanse twist over de runderlende op een bedje van tongstrelende puree. Hier konden wij indien gewenst ook nog een frites bij bestellen. Deze was met de huisgemaakte mayonaise verrukkelijk. Als toetje een heerlijke combinatie met onder meer een soort pudding en caramel ijs. Als wij in de buurt zijn, komen wij hier zeker nog eens terug, want we hebben een letterlijk "heerlijke" avond gehad.
JeanneKok .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
De reserveringen worden niet juist gelezen. Vermelding vegetarier wordt niet gelezen of is niet doorgelopen in hun systeem. Was AH actie opgegeven en werd verwisseld met 5 gangenmenu. Voorgerecht was tomatenmix met witte kaas, smaakte goed en ander bord een schijfje samengestelde vis, te klein voorgerecht.
Uientaartje was te donker gebakken. Alternatief werd een aardappeltaartje die niet lang genoeg in de oven heeft gestaan.
Vleesgerecht was prima bereid.
Dessert was heerlijk.
momope .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een heel gezellig restaurant. Prima bediening vrolijk en vriendelijk. Het eten was gewoon heel erg lekker evenals de wijnen. Wij komen hier zeker terug,en gaan hem ook aanbevelen aann vrienden en kennissen. Toppie.
Ardina55 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben van de A.H bonnen gegeten en het smaakte prima. wij waren met zijn zessen en de prijs kwaliteid was prima wel een broodje vooraf nemen. het enige minpuntje is dat het eten erg snel geserveerd werd.
We stonden te snel buiten. maar het heeft prima gesmaakt wij gaan zeker nog een keer.
Joop_Oegstgeest .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We waren hier met een AH-kortingsbon (twee 3-gangendiners voor de prijs van een). Misschien kregen we daarom kleine porties. In plaats van een stukje vlees slechts drie plakjes bij het voorgerecht en bij het hoofdgerecht. Jammer, want het smaakte wel lekker!
René N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
12 november hebben we hier gedineerd met vier personen waarvan 2 kinderen. Voor de jongste (10 jaar) werd speciaal iets samengesteld. Zowel de bediening als ook de maaltijd waren van buitengewoon hoge kwaliteit. Echt een aanrader !
René N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met vier personen waarvan twee kinderen. Voor de jongste (10 jaar ) werd speciaal iets gemaakt !!
Leuk !!
Tevreden K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het was de tweede keer dat we erg tevreden het restaurant hebben verlaten. Het is een mooie restaurant met leuke sfeer en aardig personeel. De gerechten waren allemaal heel erg lekker en bediening was snel. We gaan zeker terug!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Hier in oktober het diner gebruikt met 3 personen. Nagenoeg waren alle gerechten uitstekend van smaak, goed gegaard en mooi opgemaakt. Alleen het voorgerecht, rouleau, was koud en leek alsof het uit de vriezer kwam. Jammer wat dat betreft. De nog al jonge serveersters deden erg hun best. De entourage was goed. Het was mij net iets te onpersoonlijk, maar goed, voor de een is dit fijn, voor de ander net iets minder.
Loet D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een restaurant met potentie. Wij hebben daar gister met z'n tweetjes gegeten. Bediening zoals het hoort. Nette ontvangst, duidelijke uitleg van de gerechten en zeer vriendelijke bediening. De gerechten zijn met zorg bereid en worden ook op een prachtige manier uitgeserveerd. Ons menu bestond uit een Garnalenloempia met zelfgemaakte chilisaus op een bedje van wakamé, wortel gembersoep, kabeljauw met quinoa en beurre-blanc, ribeye met bearnaisesaus op een bedje van geroosterde groetes en tot slot een wit chocoladetaartje met kersen-ijs en caramelsaus. 4 van de 5 gerechten waren echt op en top. Allen de ribeye bevatte teveel zeentjes en de combinatie met bearnaisesaus is niet mij persoonlijke favoriet. Al met al hebben wij heerlijk gegeten en voor ons een reden dat wij hier zeker nog een keer terug gaan komen.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met kinderen en kleinkinderen heerlijk genoten van het AH menu. Voorgerecht, een gamba met groenten in een pakketje met chilisaus en het hoofdgerecht een mooi gepresenteerde kalfsentrecote, waren heerlijk, het dessert frozen yoghurt met vanille ijs en rood fruit overtrof de verwachting. Ondanks dat de heerlijk knapperig gebakken patat een beetje te veel zout meegekregen had waren de schaaltjes toch bijna leeg, waarschijnlijk dankzij de mosterd mayo.
marlies_deen84 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Wine & Dine. We hadden eigenlijk gereserveerd voor de AH actie, maar we kregen per abuis het Groupon diner met 5 gangen. Heerlijk gegeten, goede smaken en goed samengesteld menu. De bediening was vriendelijk en regelde dat ik geen visgerechten kreeg maar een alternatief. Bij afrekenen bleek dus dat we het Groupon menu geserveerd hadden gekregen, maar het restaurant heeft dit zelf opgelost, echt zeer netjes! Wij komen nog wel eens terug!
Myra K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Uitstekend gegeten, kleine porties dus de aanbevolen uitstekende gekruide frieten met huisgemaakte mosterdmayonaise waren, voor slechts 3,50 waren een prima aanvulling. Grote wijnkeuze per glas, wij komen graag terug!
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Zoals al eerder genoemd, was het eten wel lekker maar karig. Je verwacht dat een restaurant zijn best gaat doen om je te overtuigen van een volgende keer, dat gevoel hebben wij helaas niet. Waarschijnlijk om te compenseren rekenen ze gewoon € 10,- voor een mandje brood en € 9,- voor een portie friet. Welke beide nodig zijn om een beetje voldaan gevoel te hebben als je naar huis gaat. Erg jammer. Ik heb met deze actie ook andere restaurants geprobeerd die echt TOP waren. Dus het kan wel.
Frodine D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Na lange tijd weer eens via de ahrestaurantactie gedineerd bij Wine & Dine. Voortreffelijk gegeten. Een mooi uitgebalanceerd menu met zalmtartaar vooraf, vervolgens een mooi zachte kalfsentrecote met een heerlijke, niet opdringerige pepersaus en een meer dan lekker mangotaartje na. Ik zou zeggen: Wine & Dine is nog beter geworden dan vorig jaar!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
We hebben daar heerlijk gegeten met de AH bon ondanks de commentaren hieronder beschreven hebben wij niet het gevoel dat over het geheel we te kort kwamen. Maar misschien zijn wij geen grote eters. De smaken waren echt in balans en de service prima. Kleine opmerking de schoenen van de serveersters konden wat schoner, het wit van de gympen was wel er vuil en ik zou de taffeles allemaal dekken ziet er iets vriendelijker uit.
jeroen.nicole .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het eten was lekker maar kleine porties (wellicht doordat het de AH actie was). Het duurde lang voor we de tweede gang kregen en ook het brood vooraf kregen we pas bij het voorgerecht. Lekker maar niet bijzonder.