Restaurant Wine & Dine

Endegeesterlaan 2 2342 Oegstgeest Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Prikkelende wijnspijs-combinaties

Eigenaresse Tanjim is al vanaf haar jeugd werkzaam in de gastronomie. Uit echte passie voor eten en drinken is zij nu Wine & Dine begonnen. Hier staat lekker en ongecompliceerd eten centraal met daarnaast een speciale aandacht voor wijn. Met een grote hoeveelheid wijnen die per glas geschonken worden, ben je hier gegarandeerd van prikkelende wijn-spijscombinaties.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wine & Dine

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Jeanine M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Genoten met tien vriendinnen van een gezellige, goed verzorgde high-tea op een zoning terras.
Bediening was erg vriendelijk. Restaurant en terras zijn rustig, zodat we gezellig met elkaar een gesprek konden voeren.
lenievandermeerbodar V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijke High Tea; zoet en hartig goed verdeeld. Sprankelende toost met Prosecco en mooi gedekte tafel op het terras! De verschillende soorten thee waren ruim voldoende aanwezig.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Perfecte gerechten in een sfeervolle ambiance.
We hebben een heerlijk vijf gangendiner gegeten. Prima qua smaak, afstemming etc.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Helaas hebben wij erg lang moeten wachten op het mandje brood en het eerste gerecht (bijna een uur). Wij hadden een 5 gangen menu. 4 van de 5 gerechten waren prima. Alleen net hoofdgerecht bestond uit taai en niet gaar rundvlees. We hebben er iets van gezegd halverwege, maar er werd verder niets mee gedaan.
Marianne
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Mooie zaak binnen buiten niet aantrekkelijk.
Adri C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wat een klasse. Smaak, opmaak, de wijnen en de bediening waren klasse. We hebben genoten.
Frits E.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Konstante goede kwalitiet, met heerlijke gerechten,perfect op smaak.
Fijn restaurant waar wij inmiddels al weer jaren met plezier komen.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijke high tea gehad met vriendelijke bediening. Mooie locatie met heerlijk terras. Zeker voor herhaling vatbaar aangezien het gewoon goed was
Han K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Het was PUUR genieten bij Wine & Dine
we zullen in de toekomst daar vaker naar toegaan
Locatie is zeer goed, rustig gelegen,
Peggy E.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Zeer mooie omgeving, bij mooi en groot park. high tea erg lekker. vlotte service op ruim terras. interieur modern en strak. makkelijk met openbaar vervoer te bereiken.
bram B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten zeer vriendelijke en accurate bediening. Niks mis mee. Mooie lokatie. We hadden verrassingsbezoek menu. Bij elke gang waren ee verrast.
thb .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zaterdag hier voor de tweede keer weer van een voortreffelijk 5-gangen diner genoten. Een dikke pluim voor al het personeel.
Ardina55 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad het eten was goed en het personeel vriendelijk en snel en kon ook goed uitleggen wat er op ons bord lag. .
A.F.J. B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zoals altijd heerlijke gerechten! We hebben weer genoten. Superservice dat de tafels buiten waren opgedekt! Wel uniek voor 21 april.
Wel een paar foutjes maar het was druk en er liepen een paar nieuwe mensen in de bediening. Kan gebeuren.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Hier wordt echt gekookt! Van simpele ingredienten worden geweldige gerechten bereid. Het grote terras is heerlijk om 's avonds op te vertoeven. ( hier en daar een heater zou het nog behaaglijker hebben gemaakt)
Anna O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Wederom verrast door de originele gerechten en de lekkere smaken. Een culinair hoogtepunt. Zeer aardige bediening, die hun best doen om alles wat er geserveerd wordt goed uit te leggen. Kortom een aanrader.
Arman A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Top Restaurant. Wij komen regelmatig hier bij Wine & Dine. Altijd gezellig en lekker eten. Vooral 5 gangen dinner is aan te raden.
Allen B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Reeds 2 maal hier gegeten en zal er vast nog een keer heen gaan. Gezien de prijs-kwaliteitsverhouding zeker de moeite waard. Ik zou geen negatief commentaar weten te geven.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijke kleine gerechtjes en dito wijn.
5-gangen menu voor 2p via Groupon à 40€, is een mooie prijs! Extra’s (brood, friet, klein kaasplankje) en drank tikken toch aan.
Sandra hager I.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Leuk restaurant, gezellige sfeer, goede bediening. De gerechten waren goed qua kwaliteit, maar qua hoeveelheid was het matig.