Restaurant Wine & Dine

Endegeesterlaan 2 2342 Oegstgeest Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      3 gangen Chef´s menu
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Prikkelende wijnspijs-combinaties

Eigenaresse Tanjim is al vanaf haar jeugd werkzaam in de gastronomie. Uit echte passie voor eten en drinken is zij nu Wine & Dine begonnen. Hier staat lekker en ongecompliceerd eten centraal met daarnaast een speciale aandacht voor wijn. Met een grote hoeveelheid wijnen die per glas geschonken worden, ben je hier gegarandeerd van prikkelende wijn-spijscombinaties.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wine & Dine

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Hans U.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten op n prachtige zomerdag, buiten op t terras. Genoten!
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Ik vind het reserveren bij IENS niet goed, we konden volgens de reserveringssite pas om 18.45 uur terecht, niet eerder. We waren er vroeg en de kelner zei dat ze helemaal niet vol zaten die avond, slechts 4 tafels besproken. We konden eten wanneer we wilden. Valse voorlichting van IENS. Het restaurant was fantastisch, een sterrenrestaurant waardig.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Kort geleden al eens geweest met vrienden, toen heerlijk gegeten. Dit keer op terras gedineerd, heerlijk. Eten prima, goed rekening gehouden met onze wensen. Vriendelijk personeel. We gaan zeker nog een derde keer.
Marese P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een mooi en stijlvol restaurant met een aantrekkelijke menukaart. Helaas vond ik de gerechten niet zo goed bereid als de ambiance doet vermoeden. De smaken zijn vlak en de risotto (altijd een goede test case) was veel te droog. Jammer!
Tieske K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk op het terras gegeten, prettige/snelle bediening, goede gerechten met heerlijke rose! Top!
Jordi W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Goede wijn. Lekker eten. Porties wat klein. Bediening vriendelijk en met kennis van zaken. Fijn terras op een goede locatie.
Wil V.
Weinig groente
Rhonda S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We hebben genoten van het eten, de ambiance en zeker ook de bediening, erg vriendelijk en attent.
Ondanks dat het een reservering via groupon was is dit niet te merken aan de service en de gerechten.
Edgar B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Wij waren zeer tevreden. Het eten was van goede kwaliteit, vriendelijke bediening. Afwisselend menu. Komen graag weer terug.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Prima gegeten, en toen het buiten toch wat frisjes werd werd er geen probleem van gemaakt binnen een tafel te dekken. Aanrader op maar een steenworp van Leiden vandaan.
alphen A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Goed eten, prijsgunstig. De drank conform wens, goed advies. Gezellige opstelling op terras. Rustig. Het weer zat mee. Correcte bediening.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heerlijke High Tea gehad bij Wine and Dine. Vriendelijk personeel, mooi restaurant.Er werd steeds gevraagd of alles naar wens was. Bedankt voor de heerlijke middag !
ichdevos .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Eten altijd oke, service en bediening prima, tempo vaak iets te hoog,.
Vriendelijke rustige ambiance , zeker in de zomer op het terras!
Hoofdgerecht vlees mag iets meer aandacht, vlees altijd iets te rauw en te lauw!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Team Wine & Dine was weer erg op dreef! De porties van het 5- gangen diner zijn wat kleiner geworden maar dat is prima. De kwaliteit is verhoogd t.o.v. een half jaar geleden. Bediening is goed. Wat wil je nog meer?
Willemijn H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
De beef was mals maar de saus te zout. Een salade uit een kom eten met grote stukken sla is lastig.
De ambiance is gezellig. We gaan zeker weer eens terug.
HvVliet .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijke gerechten met elk hun eigen bijzondere smaak .We hadden een 5 gangen diner , en hebben van elk gerecht genoten . Zeker voor herhaling vatbaar . 1 opmerking ,gang nr.3 de vis met rijst vonden we een zesje ,de rest negens !
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
een groot feest gevierd met 80 mensen. Top locatie en zeer prettige goede bediening met uitstekende hapjes. Zeer erg aan te bevelen voor partijen en feesten.
j.v.d.staak .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Vriendelijk personeel, rustige omgeving en. zeker voor het geld kwalitatief zeer goed eten.
Echt een aanrader. Ook het parkeren is eenvoudig
angeliquehijlkema .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We zijn hier vaker geweest en het eten is er altijd goed. De bediening was dit keer iets minder. Wel een lekker dekentje buiten gekregen want je kunt ook buiten eten. Doordat de tafels van binnen naar buiten gaan ziet het er dan binnen minder gezellig uit. Maar met mooi weer is dat niet zo erg.