Restaurant Wine & Dine

Endegeesterlaan 2 2342 Oegstgeest Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      3 gangen Chef´s menu
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Prikkelende wijnspijs-combinaties

Eigenaresse Tanjim is al vanaf haar jeugd werkzaam in de gastronomie. Uit echte passie voor eten en drinken is zij nu Wine & Dine begonnen. Hier staat lekker en ongecompliceerd eten centraal met daarnaast een speciale aandacht voor wijn. Met een grote hoeveelheid wijnen die per glas geschonken worden, ben je hier gegarandeerd van prikkelende wijn-spijscombinaties.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wine & Dine

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Elly V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
We kwamen voor een high tea met 6 personen via groupon.
Leuke sfeer, high tea was prima en voldoende. Water voor thee werd op tijd aangevuld. Goed en gezellig personeel. Aanrader!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Echt heerlijke alle gebieden
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Bij binnenkomst kregen we een tafel, daarna kwam er niemand meer bij ons. Na 15 minuten zelf iemand aangeschoten, excuses aangeboden en we kregen een drankje van het huis. Uiteindelijk stonden deze drankjes wel op de rekening en hebben we ze alsnog betaald.

Naast ons zaten waarschijnlijk belangrijkere gasten. Zij kregen bij ieder gerecht uitleg, zelfs de kok kwam aan tafel. Bij ons werden alle gerechten op tafel gezet zonder enige uitleg. Werd niet meer gevraagd of we wat wilde drinken, moesten hier zelf om vragen.
Restaurant is heel mooi, maar voor ons eens en nooit meer.
H.kaspers K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige entourage.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk eten en zeer vriendelijk bediening!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Lekker gegeten en lief personeel
F D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We kwamen met een AH actie. We konden niet kiezen omdat alle 3 de gerechten van het driegangenmenu al waren bepaald. De porties waren echt veel te klein! Eten was redelijk maar niet zoals het restaurant zou vermoeden. De bediening en de sfeer was verder goed.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Meestal geef ik de waardering 'Goed' of 'Zeer goed', maar dat geldt niet voor dit diner.
Op de bevestiging voor de afspraak staat €35,- voor een keuzemenu, maar de nota vermeldt €29,50 !?!
Nu is het wel terecht dat het bedrag lager is dan eerder vermeld is. Want de aanvulling met 'brood met' voor €5,- en de 'friet met mayo' voor €4,5 was wel nodig om het magere (verrassings-)menu voldoende te laten zijn. Ik miste eigenlijk nog iets meer salade dan het ene 'takje' bij het voorgerecht. Op zich was alles wel smakelijk, maar erg weinig. Ik weet niet of ik hier nog een keer ga dineren!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
taaie diamant biefstuk, goede frietjes
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Ik had via Groupon een bon gekocht voor high tea als verrassing voor mijn vriendin. Normaal kost deze high tea voor twee 45€. Nu €22.50.
Schandalig hoe weinig er was!
Daarbij vies en kapot servies en personeel is 1 x langs geweest om de theepot te komen vullen maar maakten geen praatje niks. Er waren maar 3 tafels gevuld met mensen dus aan de "drukte " lag het niet.
Jammer dat ik hier geen foto kan plaatsen van de karige high tea!
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hadden alleen wat last van een airco-unit, die niet reageerde op de pogingen van het personeel om hem uit te zetten. Voor de rest was alles tiptop!!
J A G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij zijn weer verrast door de chef-kok
Anna O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Weer heerlijk gesmuld van smakelijke, verrassende gerechten geserveerd door zeer vriende,ijk personeel. Het restaurant is gunstig ingedeeld, zodat mijn partner met een gehoorapparaat ook qua geluidsniveau heerlijk kon genieten.
A.F.J. B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Voelt steeds weer als thuiskomen. Super attent en vriendelijk personeel.
Mooi ingericht restaurant. Heerlijk eten. Bijzondere gerechten.
M L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij hebben een high tea gehad. Het eten was goed, maar geen prijs-kwaliteit. De bediening was om te huilen, ze zijn nadat ze alles op tafel hadden gezet nooit meer langs geweest. Niet om te vragen of alles naar wens was, maar ook niet om de theepot even bij te vullen... Op die manier niet echt sprake van onbeperkt thee....
M P.
Heerlijk gegeten
R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hebben ons lagen verrassen met een verrassingsmenu. Het was verrassend lekker en Verrassend creatief opgediend door spontane vriendelijke jonge mensen.
Lenievandermeerbodar V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hadden een vijf gangendiner; alle gangen worden op originele wijze gepresenteerd en smaken heerlijk! Het personeel is heel vriendelijk. We komen zeker terug!
Nellie S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Eten prima en goede bediening.
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018