Restaurant Wine & Dine

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Prikkelende wijnspijs-combinaties

Eigenaresse Tanjim is al vanaf haar jeugd werkzaam in de gastronomie. Uit echte passie voor eten en drinken is zij nu Wine & Dine begonnen. Hier staat lekker en ongecompliceerd eten centraal met daarnaast een speciale aandacht voor wijn. Met een grote hoeveelheid wijnen die per glas geschonken worden, ben je hier gegarandeerd van prikkelende wijn-spijscombinaties.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wine & Dine

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wine & Dine

Heleen N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig restaurant met prima bediening en lekker eten.
De tafel van Henny B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening goed gezelschap. Wat wil je nog meer?
Dankzij de boeking via Iens 50 procent korting op de totale rekening.
Top avond!
cathy D.
top
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Mooie omgeving, prima klantgerichte flexibele bediening en verrassende, mooie goed smakende gerechten. Wij maakten gebruik van een social deal, waardoor het een nog groter feest was om hier te eten.
Marrigje P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker eten (in beschaafde porties) en lekkere wijntjes van het wijnarrangement. Ook de vegetarische gerechtjes waren lekker.
Vriendelijke bediening.
Henni P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijke gerechten met een zeer verfijnde smaak. Jammer dat de porties echt te klein zijn. Na 3 hapjes is je bordje leeg.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heel plezierig gegeten, jammer genoeg was het meergangen diner iets te succesvol waardoor de gerechten waar ik voor wilde kiezen niet meer beschikbaar waren. Voor mijn gasten gelukkig wel.
Prima gelegenheid met vriendelijk vakkundig personeel.
DJ65 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Niet eerder bij Wine&Dine geweest maar zeker voor herhaling vatbaar...
Heerlijk gegeten van het 5-gangen menu...
Jammer dat er achter een schot in het restaurant een grote groep een spoort feestje had... Dit zorgde wel voor behoorlijk wat lawaai....
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening top. Het duurde alleen wel lang voordat we het eerste gerecht kregen. Punt van aandacht: de voordeur komt rechtstreeks uit in het restaurant en stond regelmatig wagenwijd open (waarschijnlijk als welkom voor nieuwe gasten en om de keukenbrigade wat koelte te geven). Er was wel een afscheiding met gordijnen gemaakt, maar dat hielp niet voldoende tegen de kou. De deur mocht wel dicht toen we erom vroegen.
loek V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Modern en jong personeel dat gasten echt zoals het hoort als gasten behandelt. Dat geeft mede een fijne sfeer. Het eten was goed en voldoende.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten wederom met een groupon een vijf-gangen verrassingsmenu. De bediening is netjes en vlot. Een goede huiswijn bij de gerechten is voldoende, kies geen dure wijn want de huiswijn is prima op smaak zowel de witte als de rode wijn. De gerechten allemaal weer van goede kwaliteit. De steak tartaar met een kwarteleitje en piccalilly als voorgerecht daarna een corgettesoepje met een pepertje er in die gaf een goede stevige smaak! Een stukje vis op de huid gegrild en een risotto als derde gang en als hoofdgerecht een mals stukje kalfentrecote met een sausje van truffel met gegrilde groente en nog een smakelijk toetje om het geheel af te maken. Maar 1 minpuntje: er zat wel veel tijd tussen het hoofdgerecht en het toetje , dat was een beetje jammer, maar we komen hier zeker nog een keer terug!
marcel K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gegeten in dit mooie restaurant, heerlijke gerechten en leuke vlotte bediening. Goede sfeer, mooie locatie. Een aanrader!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We kregen een verassingsmenu. Helaas was dit rauwe tartaar. Hier hielden we niet zo van. Ligt niet aan het restaurant, want ik zag andere smullen.
Er was wel gevraagd of we iets niet lusten, maar we gingen er niet van uit dat er tartaar geserveerd zou worden.
Verder was het eten goed, de bediening correct.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten met 3-gangen AH bon. Vis i.p.v. vlees. Hoge kwaliteit. Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel. Enige kritiekpuntje was dat we wat lang moesten wachten tussen hoofdgerecht en nagerecht.
19640900 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
VEEL te weinig tijd tussen de gerechten, gevoel snel weg te zijn. Geeft ons de indruk dat de tafel na ons wéér gereserveerd is!!
R. V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben hier prima gegeten met een goed glas bijpassende wijn. Het restaurant was goed bezet op vrijdagavond, maar de sfeer was gezellig en rustig. Wij gaan zeker een keer terug.
glasrose75 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuk ingericht restaurant. De gerechten waren prima en het personeel was vriendelijk. We gaan er zeker nog eens dineren. Ik ga dit restaurant aanbevelen bij vrienden en kennissen. Hoop dat zij mee blijft doen met de aktie van AH in de toekomst.
sjors86 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Eten was goed van smaak en met een Groupon actie ook zeker goed geprijsd. Vooraf hebben we allergieën doorgegeven en hier werd rekening mee gehouden, als dessert kon een kaasplankje als vervanger gekozen worden, helaas werd hier, zonder dat wij hiervan op de hoogte gebracht waren, €2 extra in rekening gebracht. Ook werd ons gevraagd of wij brood of friet wilde hebben, wij kozen voor de friet. Nu kregen we vooraf brood, maar de friet bij het hoofdmenu bleef weg. Toen ik hier om vroeg, gaf men aan dat het er nog aan kwam, dit was ook wel zo, hoewel een paar minuten laten en moest dus nog bereid worden. Maar op de rekening was nu zowel brood als friet aangeslagen.

Wat ook jammer was, is dat wij achter in de zaak geplaatst werden en er een rare muur staat welke ons afscheiden van de rest van het restaurant, wat dus wel jammer was, aangezien wij hier als enige zaten.

Verder was het eten goed en de wijnen lekker, maar het zijn toch wel een aantal minpunten welke makkelijk verholpen/voorkomen hadden kunnen worden.
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We zijn deze avond uitstekend bediend. Wat een beetje jammer was toen we buiten zaten is dat er regelmatig een geur van de afvalbakken langs ons kwam. De gerechten vonden we weinig verrassend en het was ook een beetje karige hoeveelheid, terwijl wij niet extreem grote eters zijn. Wat ons tegenviel is de prijs van een fles water: bijna 6 euro en de prijs van de wijn: 6 euro per glas. Naar onze mening zijn dit Amsterdamse terrastarieven. Het was overigens wel goede wijn.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Een heerlijk 3 gangen diner mogen beleven in Wine en Dine voor een prima prijs. Goed personeel met kennis van zaken, prima koks en een goed sfeer, wat wil een mens nog meer? Het was in een woord geweldig!
Jedida N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prima voor 1 keer. We hadden een diner cadeau bon en kwamen daardoor hier terecht. Lekker gegeten, maar zijn beter gewend voor deze prijzen (41,50 voor viergangen lunch). Kalfsentrecote was taai, maar tarte tatin van witlof was erg goed. De pastariso met rogvleugel was ook heerlijk! Bediening heel vriendelijk, maar slordig. Twee keer drankjes (bijpassend bij de gang) vergeten en ook water wel besteld maar niet gekregen.