Restaurant Wilma & Albert

Oude Groenmarkt 6 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wilma & Albert

Al bijna 50 jaar is dit steakhouse een begrip in Haarlem. Een steakhouse waar al het vlees echt van de barbecue komt en waar ongeveer alle bijgerechten, sauzen en smaakmakers huisgemaakt zijn. Bovendien heb je keus uit ongeveer alles wat er maar aan vlees, vis en gevogelte verkrijgbaar is. In elke denkbare vorm en op verschillende verrassende manieren klaar gemaakt. Genieten zoals dat hier al jaren de gewoonte. Nog altijd met de hoogste kwaliteit en de grootste aandacht voor de gasten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wilma & Albert

Maandag t/m vrijdag 17:30 - 23:30 uur
Zaterdag 13:00 - 23:30 uur
Zondag 17:30 - 23:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wilma & Albert

Wybo R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
op woensdag 14 februari was ik uitgenodigd de verjaardag van mijn zoon te vieren in uw restaurant. Ik verheugde me hierop, oude herinneringen e.d. Wat een DECEPTIE werd het. Al een paar dagen was er een tafel besproken voor 7 personen was een tafel gereserveerd, doch bij aankomst op de afgesproken tijd, 18.30 uur, bleek de tafel nog bezet. Daarna ruim 2 kwartier in de koude tochtige serre zitten wachten, ergernis alom. Het eten was niet in overeenstemming met de prijs en de bediening was niet klantvriendelijk.
Kortom heel jammer voor een jarige vader., die te veel betaalde voor wat een heerlijke avond had moeten worden.
ECFW P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Een eerlijk advies van de bediening over de te bestellen hoeveelheid salade.
2 stuks niet nodig voor 2 pers, 1 portie was voldoende. Waar hoor je dat nog !!!
Kitti P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik ben zo teleurgesteld. We wachtten op onze drankjes tot 20 minuten, en kregen niets - iedereen om ons heen kreeg hun. Tafel was naast de ingang, ik had het koud. Ober was onbeschoft vanaf de eerste seconde. "Reinigde" de tafel met een stinkende en vuile spons. We moesten de plaats verlaten en naar een ander restaurant gaan. Ze hebben geen idee van catering.
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Onze boeking via iens was niet doorgekomen bij het restaurant, gelukkig was er nog plaats in een krap klein hokje van het restaurant. Het tempo was een beetje te rap, we hadden net onze drankjes of de borden stonden al op tafel.
Mireille R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super goed eten! Vriendelijke bediening. Zaten helaas op een plek waar het enorm tochtig/koud was. Verder duurde de drankjes en de koffie best lang. Twee uur aanwezig en alleen hoofdgerecht en koffie gehad.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Eten was echt lekker. Bediening was niet erg vriendelijk.
Walter Z.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk maand menu, maar gewoon te lekker!!! Tot snel!!
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Omdat het erg druk was, was het lastig om de obers aan te spreken; ze waren zeer gehaast en vermeden denk ik daarom oogcontact. Dit zorgde ervoor dat we soms langer moesten wachten dan wenselijk was.
Rowin B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Oei, als je echt heel erg lekker vlees wilt eten kan dat gelukkig hier! Ik vond het wel vrij druk en rumoerig, maar op de kwaliteit van het eten en de service was niets aan te merken.
Floor R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Wilma en Albert. Begonnen met een drankje (met pinda) aan de bar en vervolgens heerlijke vis vooraf (royaal!) en een lekker stuk chateaubriand als hoofdgerecht. De sfeer is geweldig, bediening helemaal top.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prettig informeel restaurant, eten was goed, werd alleen geserveerd op koude borden waardoor de gerechten snel afkoelden. Verder niets op aan te merken. Goed vlees en de tonijn was prima!
Kris L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Complimenten voor de bediening! Super gastvrij, vriendelijk en behulpzaam, door hen een absolute aanrader!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Heerlijk zachte Tournedos.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
gezellig restaurant op leuke locatie, naast de St Bavo. zeer attente en vriendelijke bediening! lekker gegeten! voor herhaling vatbaar!
Mikel V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zonder twijfel het beste steakhouse van Nederland. Wij komen hier al meerdere jaren en ze weten ons elke keer weer te verrassen met geweldige eten van hoge kwaliteit en een vakkundige en uitzonderlijk vriendelijke bediening en keuken. Genoeg keuze op de kaart om je nooit te vervelen en erg leuk en knus ingericht. Wij kijken alweer uit naar de volgende keer.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Top restaurant! Ben je op zoek naar een stukje gezelligheid in combinatie met heerlijk kwalitatief eten? Dan is steakhouse Wilma en Alberts een uitstekende keuze. Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel ( topbediening en zeer attent ), genoeg keuze op de kaart en dus voor iedereen genoeg lekkers! De sfeer heeft iets weg van een gezellige bruine kroeg, met hoog kwalitatief en lekker eten!! Kortom een echte aanrader! Wij hebben er in ieder geval een heerlijke avond gehad!!
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Top tent! Als je op zoek bent naar een gezellig restaurant, waar je ook nog eens kwalitatief fantastisch kunt eten, dan is Wilma en Alberts steakhouse een uitstekende keuze. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en top bediening (zeer attent en oplettend), genoeg diversiteit op de kaart, dus voor een ieder genoeg keuze! Tevens met de sfeer/gezelligheid van een bruine kroeg in combinatie met heerlijke gerechten!! Wij hebben in ieder geval een super avond gehad, een echte aanrader!!
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was gewoon weer top????
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
De varkenshaassaté was weer top,echt een aanrader!! En het personeel is super vriendelijk niks is teveel!! Komen zeker terug.
Carlos L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Wilma&Albert blijft goed, maar is op geen 1 punt echt uitmuntend. De prijs is redelijk, de kwaliteit van de gerechten goed en de bediening ook aardig. We gaan er met name heen gezien het gemakkelijk en relatief snel is. De Duivelse New Yorker en de Duivelse Spareribs zijn de hoogstandjes...