Restaurant Wilma & Albert

Oude Groenmarkt 6 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wilma & Albert

Al bijna 50 jaar is dit steakhouse een begrip in Haarlem. Een steakhouse waar al het vlees echt van de barbecue komt en waar ongeveer alle bijgerechten, sauzen en smaakmakers huisgemaakt zijn. Bovendien heb je keus uit ongeveer alles wat er maar aan vlees, vis en gevogelte verkrijgbaar is. In elke denkbare vorm en op verschillende verrassende manieren klaar gemaakt. Genieten zoals dat hier al jaren de gewoonte. Nog altijd met de hoogste kwaliteit en de grootste aandacht voor de gasten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wilma & Albert

Maandag t/m vrijdag 12.00 - 23:30 uur
Zaterdag 12.00 - 23:30 uur
Zondag 12.00 - 23:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wilma & Albert

Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Echt super lekker gegeten gisteren. Alles was zoals je hoopt dat het is. Ook de bediening is heel vriendelijk en je hoeft nooit lang te wachten, er is altijd wel iemand in de buurt om je glas bij te vullen. Echt een aanrader!!
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Hier eten is een heerlijke avond uit. Het uitermate vriendelijke team zorgt er voor dat je niets te kort komt. Het eten, vooral het vlees, is meesterlijk klaargemaakt en je mes snijdt er doorheen als door een pakje boter.
Al met al een hele gezellige avond uit en ondanks dat de zaak helemaal vol zat, was er veel aandacht voor de gasten en de wachttijd was kort. Aanrader!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Geweldig gegeten afgelopen weekend. Topproducten en verder alles zelf gemaakt. van Sauzen tot het zelf roken van de zalm!. Echt erg goed allemaal en ook geweldig leuke bediening. Als er sterren zouden zijn voor grillrestaurants dan zou Wilma & Albert er 3 krijgen!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer aan te raden .A Kwaliteit producten voor een gunstige prijs !
Een zeer goede wijnkaart .Echt genoten van de heerlijke gerechten met eigen gemaakte sausen .
De heerlijk zelf gerookte zalm geef ik zeker een 9!
Service van de bediening is zeer goed .
Ik zou zegen twijfel niet en reserveer!
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
De spareribs waren aan de uiteinden wat aan de droge kant. De kipsate was erg lekker. De chocolade saus op het dessert was verbrand en geschift. Het hoort glad en glimmende saus te zijn, maar was erg bitter en niet glad. Ik kreeg een nieuwe met iets dunnere saus, maar de chocolade saus was nog altijd niet zoals hij hoort. Bediening was wel erg vriendelijk en attent.
A Z.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk mals sateetje gegeten. Zo wil ik m altijd!!
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
top tent erg gezellig en genoten... dikke 10 en tot gauw.. haha
Anne Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Vriendelijke ontvangst, uitstekende bediening en meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding. En verrassend dat er keuze was tussen (betaald) mineraal water en (gratis) kraanwater! Dank aan de manager en (kale!) barman voor een gezellige avond uit!
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Prima restaurant voor vleesliefhebbers. Aardige bediening met verstand van hun waren. Inrichting is wat mij betreft wat oubollig al zullen anderen het ‘authentiek’ vinden
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
We konden nog heerlijk buiten zitten, de bediening was goed en attent, prijs/kwaliteit is minder.
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Was voor mij een weerzien na zeker 40 jaar! Inrichting nog practisch hetzelfde. Gezellige bistro, nog steeds.
Zoals vanouds grote rookwolken boven het open vuur keuken, grote moppen vlees met veel sausjes. Gelukkig zijn de houten planken vervangen door borden. Ik had maandmenu en dat was prima. Vooraf spies heerlijke grote garnalen, van de grill uiteraard, een hele schol en toe ijs met slagroom en paar schijfjes aardbei.
De schol en de portie ijs hadden wat mij betreft wel wat kleiner gekund en de laatste dan met iets meer aardbeien.
Mijn gezelschap had de lady zalm. Bij het zien daarvan vraag je je af hoe groot de gewone portie zalm dan wel niet moet zijn! Maar smaakte ook prima.
Veel grote gezelschappen en daardoor vaak behoorlijk rumoerig.
Vooral een aanrader voor flinke (vlees)eters.
Correcte en vriendelijke bediening.
Coen S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Uitstekend. Prachtig vlees. Geniale snelle service !
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten! En een super leuk team in de bediening!
Maaik B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Super goed restaurant kom hier al jaren, heerlijk eten en leuke ambiance.
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Over het algemeen goed gegeten. We hadden vooraf de carpaccio wel wat weinig en naar mijn idee met overbodige ronde uitjes geen lekker combinatie. Als hoofdgerecht een sate en entrecote dat was prima. Prima koffie er een verrassend lekker koekje bij.
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Als wij in Haarlem zijn maken we tijd voor eten bij dit sublieme restaurant
Monica A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Was weer onwijs gezellig
Het eten was weer heerlijk
De bediening super
Komen nog vaak hier terug.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vetbekkie B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zomaar weer een keer gegeten bij Wilma en Albert.
Smaakte als vanouds
Gezellige informele sfeer. Prima bediening. Bediening heeft er zin in dat zie je en dat merk je.
Charles K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Op een leeg terras plaatsnemend heb ik precies een half uur gewacht tot er iemand in de deuropening verscheen waar ik een 1e drankje aan kon vragen.
De bedrijfsleider zat in gesprek op dat zelfde terras en nam niet de moeite om mij te benaderen of een collega langs te sturen.
Toen we kort daarna mochten bestellen (18.00) kwam de erg zoute soep die we halfvol hebben teruggestuurd.
Een opmerking aan de bediening was voor niets, want er werd niets mee gedaan.
Anderhalf uur later vroegen we waar ons hoofdgerecht bleef. Even later kwam de bedrijfsleider langs en merkte op dat het lang duurde en dat hij er vaart achter zou zetten.
Om 20.00 uur vroegen we nogmaals waar ons gerecht bleef.
Om 20.15 zijn we 2 uur na bestellen hongerig opgestapt.
Geen aandacht voor de gast. Zo begon de avond en zo ging het dus gewoon verder.
Vakantietijd, inval-krachten..allemaal verklaarbaar, maar slecht optreden van de leidinggevende die al vanaf het begin geen oog had voor zijn gasten en daarna niet handelde.
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Altijd erg lekker eten. Helaas zijn de tafeltjes wel heel erg krap.