Restaurant Will's

Poststede 1 3431 HP Nieuwegein Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Will's

Genieten in Nieuwegein

Midden in het stadscentrum van Nieuwegein zit restaurant Will’s. Dit heerlijke restaurant grenst aan het grote winkelcentrum City Plaza dus is de uitstekende plek om na een dagje shoppen neer te strijken. Geniet van de uitgebreide menukaart met seizoensgebonden gerechten. De bourgondische smaken zijn een waar genot. Culinaire gerechten voor een acceptabele prijs. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Restaurant Will's

Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vrienden van ons vierden hun veertig jarig huwelijks feest, waarbij wij vrij mochten kiezen mochten kiezen van de menukaart. Parkeren is even een puzzel, de zaak ligt aan de rand van een winkelcentrum, maar eenmaal binnen voelde de sfeer goed. Mooi gedekte gezellige tafel, aardige ontvangst. Opvallend was de leuke accurate bediening. Ga er maar eens aan staan voor 17 mensen die allemaal wat anders willen eten en drinken. Maar het liep bijzonder gesmeerd en niet was te veel. Geen enkele vergissing of wanklank. Leuke gerechten vooraf zoals gamba's,truffel carpaccio en tonijntartaar. Mooie saté van de haas, ossenhaas en gamba's gewokt met teriyakisaus. Heel veel keuze, ook kleine hapjes. Bij de saté dronk ik de rode huiswijn vol en aangenaam van smaak. Het was een fijne vrolijke avond!
Ariänne V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Op het eerste gezicht een erg leuk restaurant. Mooi interieur en luxe gedekte tafels. Al met al een erg goede eerste indruk.

Echter de serveerster liep rond alsof ze hier niet wilde zijn. Ze was ongeïnteresseerd, ongemotiveerd en zeer kortaf. Nadat wij onze drankjes hadden besteld kregen we de kaart. Op zich een prima kaart met leuke gerechten.

We bestelden twee stokbroodjes carpaccio, echter wij bleken een bord carpaccio met brood ernaast te krijgen. Toen ik naar de serveerster liep om te vragen of dit de wel de "stokbroodjes carpaccio" waren keek ze mij glazig aan. Toen gaf ze aan dat dit de gewone carpaccio is. Wanneer ik aangeef dat wij de stokbroodjes carpaccio wilden hebben, zegt ze (en nee dit verzin ik niet) "Dan had je dat moeten zeggen"... Wanneer ik aangeef dat we de stokbroodjes hadden besteld zucht ze heel diep. Nadat ze geïrriteerd de borden van tafel haalde kregen we even later "stokbroodjes carpaccio". De carpaccio die we eerder hadden ontvangen hadden ze als een soort homp op een stokbroodje gekwakt. Helaas een stokbroodje zonder boter of enige andere dressing en daardoor erg droog en smakeloos.

Over de carpaccio an sich was weinig te klagen, erg zacht en smaakvol (wat fijn is gezien een homp taaie carpaccio helemaal niet meer weg te krijgen is).

Hierna was er geen contact meer te maken met de serveerster (zelfs niet voor nog een drankje) en hebben we besloten om maar bij de kassa af te rekenen... O ja en EUR 3,00 voor een frisje is best aan de maat... vooral gezien de locatie!

Al met al prima producten waar ze wellicht iets zorgvuldiger mee om kunnen gaan, maar voor de bediening kun je beter wegblijven!
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Onlangs heb ik met een aantal vrienden bij Will's gegeten. Het restaurant oogt keurig, en het decor ademt een luxe sfeer uit. De bediening was vriendelijk en capabel. Het aanbod op de kaart enigszins beperkt (iets van acht hoofdgerechten), maar dat vind ik zelf geen minpunt. Dit betekent over het algemeen dat de Chef de betreffende gerechten perfect kan serveren.

Na enige twijfel de Tournedos besteld, bleu. (zo rauw/bloederig mogelijk) Helaas werd deze bij aankomst tegen medium aan geserveerd. Na de bediening hierop aangesproken te hebben werden we echter direct keurig geholpen. Het gerecht werd weggenomen, de chef kwam zijn excuses aanbieden en vroeg geintresseerd hoe rood we het precies wilden hebben.

Na van een drankje genoten te hebben op kosten van de zaak, werd de nieuwe, perfect blue gebakken Tournedos na enkele minuten al gerserveerd. Deze was absoluut verrukkelijk, ik heb de keurig apart geservereerde pepersaus dan ook niet nodig gehad.

Ik kom hier zeker nog eens terug.
Sophias S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Kwaliteit wisselt. Voorheen kwam ik hier wekelijks maar het lijkt of ze een andere kok hebben. Dat is jammer. De zomerkaart is prima staan lekkere hapjes op en zijn ook goed te eten. Graag iets meer aandacht voor de service/bediening en wissel eens van gewone kaart. En prijs technisch zijn ze niet de goedkoopste dus je verwacht iets meer.
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Net restaurant. Wel iets aan de prijs (oesters!), maar niets dan lof over de kwaliteit. Of dat nou een simpele doch lekkere salade is, of een broodje hamburger. Wijnen zijn uitstekend, service is hartstikke goed. Presentatie eveneens goed voor elkaar. Al met al een leuk restaurant of lekker te zitten en te eten.
Bscha000 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gisteren weer eens gegeten bij Will's Nieuwegein. Dit was de tweede keer dat we hier aten en net als de vorige keer beviel het ons uitstekend.
Het eten is werkelijk uitstekend van smaak en wordt mooi opgediend, met vooraf nog een amuse en tussendoor een spoom. Dit geeft alles nèt wat extra cachêt.
De bediening was vriendelijk en vroeg regelmatig of alles was zoals we het wensten.
Kortom: alles was helemaal TOP !!!
Carmen J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Al meerdere malen bij Will's gegeten. Afgelopen vrijdag na een lange tijd weer geweest, maar ik vond het minder. De borden waren minder opgemaakt en er was geen schaaltje met groenten bij. Voorheen hadden ze dat wel altijd. Het duurde lang voordat de drankjes werden opgenomen en dat je de menukaart kreeg, terwijl het niet druk was. Later een biertje besteld, duurde ook lang voordat dat gebracht werd. Was ze vergeten (kan gebeuren). De bediening stond vaak met elkaar te praten. Jammer, ik heb daar vroeger toch beter gegeten. Misschien hebben ze een ander concept of andere kok?
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Even snel een hapje eten kan prima bij Will's. Ik was alleen de serveerster halverwege kwijt tijdens het opzeggen van wat er buiten de kaart mogelijk is. Bediening doet haar best en ziet er keurig uit maar mag / moet professioneler. Drankjes gebracht en toen kwam een collega nog een keer. Niet erg kan gebeuren maar je schenkt Leffe blond echt niet in een smal en hoog glas. Klit flauw maar zorg in ieder geval dat je passende glazen hebt wanneer je speciaalbier schenkt. Wat echt niet kon was het feit dat 1 van ons het bestek op "klaar" had gelegd maar het bord was nog voor 1/3 vol: zonder vragen werd het bord weggehaald! De reactie: ja maar uw bestek lag zo dat u klaar was. Vraag op zijn minst of je klaar bent! Waar Will's echt goede punten scoort is de inrichting: top! Gezellig, sfeervol. Saté is erg lekker en betaalbaar. Wordt snel opgediend zodat ook een snelle hap prima kan. Kroepoek was niet lekker knapperig en beetje taai.
Kortom: goeie tent om af te spreken en gezellig te eten en te praten. Kaart zo er verder op papier goed uit. Die ga ik zeker nog eens proberen. En hoop dat er dan goede bierglazen zijn en de puntjes op de bedienings "i" staan.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Vandaag een heerlijke lunch gehad bij Will's. Een clubsandwich met verse ingredienten. Verzorgd. Het was enorm druk, slechts een dame in de bediening. Maar zo'n kanjer, die doet dat gewoon. Heel knap om daar het overzicht in te houden. En gezellig te blijven. Fantastisch.
De sfeer is prima, maar wat meer verlichting zouden wij wel fijn vinden!
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Bediening kon duidelijk het aantal mensen niet aan. Duurde een kwartier voordat uberhaupt iemand kwam opdagen voor het brengen van de menukaart en opnemen van iets te drinken. Zelf vragen waar de patat bij het eten bleef, thee als nagerecht pas veel later dan het toetje van mijn partner. Eten goed maar wel te duur geprijsd. Ik ga er niet meer heen
N_pieters .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Een paar weken geleden hier geluncht na ons geregistreerd partnerschap met onze ouders. Op verzoek een 2 gangenlunch gekregen wat eigenlijk van de kaart was gehaald maar ze wilden hier graag aan meewerken. Het eten en de drankjes waren heerlijk en we hebben allemaal erg genoten.
Eshasejonge .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Goede kwaliteit en prima bediening/service.
Bestel je ossenhaas, krijg je ossenhaas.
Kwaliteit staat voorop. Niets geen zenen of iets dergelijks .
Danielle_G .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Al meerdere malen bij dit restaurant in Nieuwegein gegeten. Wat een verwennerij!
Er worden heerlijke amuses geserveerd en de gerechten zijn meer dan voldoende qua formaat. De carpaccio is heerlijk, de varkenshaas saté niet te overtreffen...ook de toetjes zijn werkelijk tongstrelend. De bediening en ook de eigenaar zijn erg vriendelijk. Hij vind het erg belangrijk dat er goed eten wordt geserveerd en vind het belangrijk dat de gasten een gezellige avond hebben. Kost gemiddeld wat duurder, maar dat is het zeker waard!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
afgelopen zaterdag hier gegeten met mijn vriendin en 4 familie leden van mij het ontvangst was zeer aangenaam bediening komt enthousiast over het decor vind ik er gezellig en sfeervol uitzien het eten was ook erg geslaagd ik had als voorgerecht de gerookte rib eye met gebakken zwezerik bereiding was top en de smaak erg aangenaam als hoofd gerecht had ik kalfs rib eye deze was ook erg goed bereid iedereen was zeer te vrede over de gerechten alles goed bereid en erg smaakvol het enigste min puntje was dat het gerecht van mijn vriendin vergeten was dat was heel erg jammer waardoor we niet helemaal gezamenlijk konden eten als na gereecht had ik de candybar cheesecake het kwam heel lekker over en was er enthousiast door geraakt maar op tafel vond ik de hoeveelheid een beetje teleurstellend de smaak was wel minder als ik het vergelijk met de rest maar al met al hebben ik en me familie een top avond gehad en ik kom zeker een keer terug een echte aanrader
Tjerk V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Hedenavond met een goede vriend uit Kamaroen bij Will's Nieuwegein heerlijk gegeten. Ondanks dat het druk was toch het gevoel in een prettige ambiance te hebben kunnen dineren.
Het voorgerecht ,Carpacio, was om je vingers bij op te eten.
Als hoofdgerecht een heerlijke tournadous die perfect medium was gebakken. Chappo voor de kok om zo'n lekker dik stukje vlees zo goed op de tafel te kunnen doen belanden.
Klap op de vuurpijl was het toetje buiten de kaart om. Candybar cheesecake. Ik heb mijn vrouw zelden zo van een dessert zien genieten.

En dan de bediening. Wat een verademing om door zo'n stel leuke meiden je eten geserveerd te krijgen met een dikke smile. Daar kan menig restaurant nog eens wat van leren.

Kortom genoten met een dikke G.
Sjoukje L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Vorige week sinds lange tijd weer eens bij Will's gelunchd. Wij hadden 2x een vis 2gangen lunch genomen en de salade van ossehaaspuntjes. Ik vond de salade minder smaakvol dan de voorgangde keren. De lunchmenu was lekker, vooral de kabeljauw, die was voortreffelijk! De toetjes waren ook lekker.
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
We gaan verhuizen uit Nieuwegein en wilden hier nog een keer een hapje eten. Met zwangerschap en allergien werd goed rekening gehouden. Top!
YolandeB .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Op het eten valt niets aan te merken, dat is goed van kwaliteit en samenstelling en erg mooi geserveerd.
De bediening daarentegen laat erg te wensen over, bijna arrogant.
Niet voor herhaling vatbaar!
Olaf D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Woensdag met zakenrelatie bij Wills gedineerd. Op het eten is niets aan te merken. Het was bijzonder, origineel en zeer smakelijk. Gezien het feit dat dit restaurant wel tot het hogere segment hoort, mag men toch wel verwachten dat het bedienend personeel een horeca-opleiding gevolgd zou hebben. Hiernaar gevraagd en de dame in kwestie had geen horeca-opleiding. Hoewel zij haar uiterste best deed het volgende: Tijdens het serveren bleek er mosselen in mijn maaltijd te zitten. Dit was tijdens de uitleg menu naast de kaart niet verteld. Ik maakte kenbaar dat ik geen mosselen mocht hebben, gezien mijn gezondheid. De dame verwijderde de mosselen ter plekke. Normaal gesproken zou dit alles terug naar de keuken moeten en opnieuw geserveerd moeten worden. Na de inname van de mosselen zette de dame de pan in de grote Parmenzan-se kaas. Vrij onsmakelijk. Daarna verzette zij een kopje met de hand over de randen alwaar je met de lippen later aan moest drinken. Duidelijk een signaal dat zij van horeca hygiëne nog nooit had gehoord.
Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Uitstekend gegeten.
Van ontvangst tot afrekenen was het goed.
Een appertiefje en een sorbetje tussendoor was niet verwacht, maar wel lekker. Ook de gerechten zelf waren heel lekker en met zorg op leuke 'schalen' (zo groot en appart) opgediend.
enig minpuntje was dat de borden niet voorverwarmd waren.
De borden met gerechten die naast die van de menukaart besteld kunen worden, zijn in de helft van het restaurant moeilijk te lezen.

In eerdere berichten las ik wat over bediening die niet zo aardig was, maar daar hebben we niets van gemerkt. wel heeft ze een redelijke harde stem, maar is ze wel aardig en netjes. Bij elke gang werd er ook geinformeerd of alles naar wens was.
Ik vind het een toprestaurant, want eindelijk eens een restaurant waar alles ook bij goed ging en alles goed verzorgd eruit zag.

Wel redelijk hoge prijzen, maar ook wel goede kwaliteit.