Over het restaurant Restaurant Wilhelminapark

In het Wilhelminapark van Utrecht zit jawel, restaurant Wilhelminapark. Met het certificaat van uitmuntendheid van Tripadvisor op zak, weet je dat je hier geen standaard gerechten zult eten. In deze keuken draait het om de perfecte benadering en behandeling van een vers product. In de stijl van de Amsterdamse School dineer je aan witgedekte tafels.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wilhelminapark

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wilhelminapark

B C.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2019
Prima lunchmenu met ceviche van snoekbaars en skrei met langoustine. mooi klaargemaakt en dito geserveerd. Prima sauvignon blanc erbij. Aardige en attente bediening.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Eten was goed, onze bediening had er niet echt veel zin in.....om ons heen wel vrolijke, enthousiaste mensen. Misschien had hij z’n dag niet.
Willemijn K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijke avond gehad, heerlijk eten, prettige bediening, niet te formeel, gewoon prettig
Stijn M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Zeer lekker eten in een gezellig decor. Spijtig dat we zo lang op ons eten moesten wachten...
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
We zijn uitstekend verzorgd. Er werd meegedacht met de wijn, de koks hadden hun best gedaan om er iets bijzonders van te maken en de atmosfeer en de temperatuur waren goed. Aanrader!
Uicwild W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Ik heb bij drie gelegenheden de vegetarische menus gegeten en wil Wilhelminapark een dikke pluim geven! Super lekkere combinaties die heerlijk smaken en voldoending geven! Een heerlijke wijnen erbij. Ga zo door!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Na even te hebben moeten wachten zijn we zeer gastvrij geholpen. Vervolgens werden al onze wensen meer dan vervuld en hebben we aan de hand van goede adviezen heerlijk gegeten en gedronken.
En dat alles in een perfecte ambiance De bediening was zeer prettig en professioneel
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Met 3 personen geluncht. Voorgerecht 3 x vis. Hoofdgerecht 1xvis,1xvlees,1xvega. Daarbij gelukkig halve glaasjes wijn en water. Fijne tafels en akoestiek. Prettige, professionele bediening. Prima lokatie voor een zakelijke lunch.
J.L.M. N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Gisteravond gegeten in het Wilhelminapark in Utrecht. Het eten was goed maar de bediening ronduit ongastvrij. We waren met drie stellen en kwamen op verschillende momenten binnen. We werden geen van drieën naar de tafel begeleid. Geen enthousiasme bij uitleg menu , geen enkele aandacht voor ons als klant. Vijf personen wilden i.p.v. het dessert van het chef menu een kaasplankje . Volgens de ober hadden wij het fout gezegd hetgeen niet waar was maar dan nog.... Een koude douchedouche!
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Beetje oubollig
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Met afstand het beste wat Utrecht te bieden heeft.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
prima restaurant, goede sfeer en goede adviezen, kortom een prima plek voor een zakelijk diner.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het eten was heerlijk. Met mijn glutenallergie werd perfect rekening gehouden..alles bleef heerlijk. Prima wijn en de service was zeer attent en goed
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Buiten lunch geweldige locatie , goede bediening en prima keuze aanrader, binnen ietwat gehorig maar zeker de moeite waard kom hier al jaren altijd prima, mooie wijnen iets hogere prijsklasse maar zeker waard in omgeving utrecht aanrader, bovendien makkelijk ( betaald) parkeren !!!
Ine A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij waren de enige gasten die binnen zaten en daar hield het personeel geen rekening mee. Het personeel was ontzettend luidruchtig.
Ginette S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Zondagavond gegeten met gasten uit Engeland. Eten was heerlijk.
Twee kritiekpunten.
1 - Tafel waar we aan zaten zat ingeklemd tussen een soort afscheiding aan beide kanten. Om de tafel te verlaten moesten de mensen aan de buitenkant helemaal opstaan en stoelen verschuiven. Uitleg ober: 'we hebben nieuwe stoelen met leuning'. Onzin, dat maakt natuurlijk niets uit maar dat heb ik maar niet gezegd.
2- Tweede punt was dat deze man een manier van bedienen had die ik een belediging voor mijn gasten vond. Ongeïnteresseerd, maakte een indruk van 'ik heb een zware dag achter de rug en dan moet ik u ook nog bedienen'.
De andere mannelijke ober bracht het nagerecht. Mijn gezelschap was in druk gesprek. Hij brak plompverloren in, goedgemutst dat wel, maar niet erg beleefd.
De avond werd wat bediening betreft gered door de vrouwelijke ober: vriendelijk, op juiste manier de tafelgesprekken even onderbrekend met uitleg over gerecht en bediening.
Er liep ook nog een jongere ober rond (in opleiding?). Ik hoop dat hij niet de manier van bedienen overneemt van zijn oudere mannelijke collega's.
Ik heb mijn verontschuldigingen aangeboden aan mijn gasten.
G. Snijders
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima gelegenheid om met vrienden te eten. Vakkundige en fijne bediening. Betaald parkeren kan in de buurt.
Tafels staan dicht op elkaar. Stoelen zijn niet makkelijk te verschuiven. Met name de sauzen zijn aan de zoute kant.
Dit hebben we ook al doorgegeven.
Hilana K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Echt waanzinnig goed gegeten met topwijn in fijne setting met zeer professionele en attente bediening !!!
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Erg lekkere gerechten en vanuit het buitenterras een super uitzicht op het park.