Over het restaurant Restaurant Wilhelminapark

In het Wilhelminapark van Utrecht zit jawel, restaurant Wilhelminapark. Met het certificaat van uitmuntendheid van Tripadvisor op zak, weet je dat je hier geen standaard gerechten zult eten. In deze keuken draait het om de perfecte benadering en behandeling van een vers product. In de stijl van de Amsterdamse School dineer je aan witgedekte tafels.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wilhelminapark

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wilhelminapark

Leon V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker eten. Fijne bediening. Persoonlijk heb ik liever de hele avond 1 gastheer of vrouw aan tafel.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Nog steeds heel goed restaurant, fraai terras met bitterballetje en biertje, ambiance binnen, bediening, BOB wijnarrangement, hoge kwaliteit van het eten, Irish koffie met heerlijke bonbon, geweldige avond. Mijn gast vroeg om nog zo'n heerlijk bonbonnetje en daar kwam dan wel weer € 3,00 per stuk voor op de rekening van ruim €170.
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Wilhelminapark. Tot 's avonds laat lekker op het terras gezeten met mooi uitzicht op het park. Bediening is top, ze zijn scherp en zeer gastvrij. Het eten is goed maar niet subliem. De voor- en tussengerechten van vis zijn erg lekker. Het hoofdgerecht van runderlende viel wat tegen. Er wordt een goed bijpassend wijnarrangement geschonken.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
unieke dag met prachtig weer dus buiten kunnen eten!
Wea H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en deskundige bediening, schitterend uitzicht!
Maite H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Klein beetje oudbollige inrichting maar het eten maakte veel goed!
Walter S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Bediening net te traag om het toetje te halen, dan laat je dat staan. Je moet ook weer eens weg. Ik zag niemand dessert nemen en volgens mij laat het restaurant dan omzet liggen. Hun probleem, maar mijn probleem is dat ik niet van een fijn toetje kan genieten, die ze daar wel hebben, vermoed ik, denk ik.
Marjos D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ontvangst niet al te klantvriendelijk door een voedsel kauwende dame.
Franck V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Super restaurant en bediening. Altijd goed om er weer te zijn!
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zeer smaakvol ingericht restaurant, ontspannen bediening en heerlijk eten gebaseerd op franse keuken (oesters, kwartels, steak tartare, lam, beurre blanc etc). Kleine maar goede wijnkaart. Geen amuses, dat kan beter. Aanrader voor informeel familiediner.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Het was perfect ,precies wat voor verwachtingen we er van hadden geweldig. Ook de locatie geweldig.
En bediening erg vriendelijk. Was een geslaagde middag .
peter D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Chapeau voor de keukenbrigade, mooie, verfijnde gerechten van de kaart hadden we. De bloedworst coquilles combinatie erg goed maar de heilbot was grandioos mooi van smaak. Begeleidende wijnen heel fatsoenlijk van kwaliteit. Ambiance bekend voortreffelijk. De bediening mag meer enthousiasme uitstralen hoor, het gaat erg plichtmatig, althans toen wij er waren. All in all: goed!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Lokatie is perfect. Makkelijk bereikbaar vanuit alle windstreken met ruime (betaalde) parkeergelegenheid.
De kaart is beperkt en je komt snel tot de conclusie dat een 3-4--5 gangen menu een goede aanbieding is. Porties zijn niet te groot (gelukkig!) en smaakvol. Hoofdgerechten zijn perfect. Voor en tussen gerechten te complex wat ten koste gaat van de smaak. Wijnen zijn uitstekend. Het is vrij luidruchtig maar nog net acceptabel om een goed gesprek te kunnen voeren. En je hebt zeker privacy.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Mooi restaurant, geweldige ligging, goed maar niet meer zo verrassend als voorheen. Gerechten in chefs menu liggen qua smaak erg in elkaars verlengde. Als je in het hoofdgerecht voor de bouillabaise kiest heb je drie maal vis achter elkaar. Geen amuse. Iets meer afwisseling is spannender. Verder prima gegeten en gedronken in mooie ambiance.
ACM H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Fijne ambiance, verfijnde gerechten, goed wijnadvies, voorkomende bediening
Colette W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
mooie locatie. Eten prima, maar erg kleine porties
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prachtige locatie, zeer vriendelijke bediening maar de keuken verdient een upgrade. Je mist de liefde voor het koken heel jammer want zo’n mooi plekje verdient een super keuken, waar je graag terugkomt. We gaan het in het voorjaar nog een keer proberen iedereen verdient een 2e kans.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
prachtige locatie met een uitstekend lunchmenu voor een mooie prijs met prima bediening; aanrader!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Een parel in Utrecht. Bijzonder goede keuken, prachtige ligging in het Wilhelminapark, sfeervolle en comfortabele inrichting en een ingetogen maar bijzonder attente en vriendelijke bediening. Een heerlijk restaurant om naar toe te gaan. Zo’n restaurant waar je je iedere keer voorneemt om eens à la carte te gaan eten, maar waarbij je bij het zien van het Chef’s menu direct weer overstag gaat. Omdat het altijd origineel is, perfect bereid en mooi uitgebalanceerd. En dan nog eens 7 dagen per week open, voor zowel lunch als diner. Fantastisch!
Louis P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Uitstekend restaurant. Heerlijk gegeten. Verrassend lekker.