Over het restaurant Restaurant Wilhelminapark

In het Wilhelminapark van Utrecht zit jawel, restaurant Wilhelminapark. Met het certificaat van uitmuntendheid van Tripadvisor op zak, weet je dat je hier geen standaard gerechten zult eten. In deze keuken draait het om de perfecte benadering en behandeling van een vers product. In de stijl van de Amsterdamse School dineer je aan witgedekte tafels.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wilhelminapark

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wilhelminapark

Theo V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Met afstand het beste wat Utrecht te bieden heeft.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
prima restaurant, goede sfeer en goede adviezen, kortom een prima plek voor een zakelijk diner.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het eten was heerlijk. Met mijn glutenallergie werd perfect rekening gehouden..alles bleef heerlijk. Prima wijn en de service was zeer attent en goed
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Buiten lunch geweldige locatie , goede bediening en prima keuze aanrader, binnen ietwat gehorig maar zeker de moeite waard kom hier al jaren altijd prima, mooie wijnen iets hogere prijsklasse maar zeker waard in omgeving utrecht aanrader, bovendien makkelijk ( betaald) parkeren !!!
Ine A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij waren de enige gasten die binnen zaten en daar hield het personeel geen rekening mee. Het personeel was ontzettend luidruchtig.
Ginette S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Zondagavond gegeten met gasten uit Engeland. Eten was heerlijk.
Twee kritiekpunten.
1 - Tafel waar we aan zaten zat ingeklemd tussen een soort afscheiding aan beide kanten. Om de tafel te verlaten moesten de mensen aan de buitenkant helemaal opstaan en stoelen verschuiven. Uitleg ober: 'we hebben nieuwe stoelen met leuning'. Onzin, dat maakt natuurlijk niets uit maar dat heb ik maar niet gezegd.
2- Tweede punt was dat deze man een manier van bedienen had die ik een belediging voor mijn gasten vond. Ongeïnteresseerd, maakte een indruk van 'ik heb een zware dag achter de rug en dan moet ik u ook nog bedienen'.
De andere mannelijke ober bracht het nagerecht. Mijn gezelschap was in druk gesprek. Hij brak plompverloren in, goedgemutst dat wel, maar niet erg beleefd.
De avond werd wat bediening betreft gered door de vrouwelijke ober: vriendelijk, op juiste manier de tafelgesprekken even onderbrekend met uitleg over gerecht en bediening.
Er liep ook nog een jongere ober rond (in opleiding?). Ik hoop dat hij niet de manier van bedienen overneemt van zijn oudere mannelijke collega's.
Ik heb mijn verontschuldigingen aangeboden aan mijn gasten.
G. Snijders
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima gelegenheid om met vrienden te eten. Vakkundige en fijne bediening. Betaald parkeren kan in de buurt.
Tafels staan dicht op elkaar. Stoelen zijn niet makkelijk te verschuiven. Met name de sauzen zijn aan de zoute kant.
Dit hebben we ook al doorgegeven.
Hilana K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Echt waanzinnig goed gegeten met topwijn in fijne setting met zeer professionele en attente bediening !!!
C S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Erg lekkere gerechten en vanuit het buitenterras een super uitzicht op het park.
Amalia Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het hoofdgerecht viel tegen voor alle drie. Het vlees, goed van smaak maar niet mals. Het geheel was minder dan vorige jaar, andere kook? Het personeel heeft ter compensatie koffie en friandises geserveerd wat zeer gewaardeerd werd.
Anthony V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
mooie locatie en heel goed ingericht op zakelijke lunches met beperkte tijdsspanne
Bandi K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het is telkens opnieuw een heerlijke ervaring om in Wilhelminapark te eten en weer met een voldaan gevoel te vertrekken!
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Een heerlijk chef's menu met verrassende en smakelijke combinaties. Prettige bediening zonder opdringerig te zijn. Relaxte sfeer, minder stijf dan ik mij herinner van eerdere keren. Enig puntje van kritiek is misschien dat de tafels best dicht op elkaar staan waardoor het wat drukker aanvoelt, vooral als je naast een tafel met 4 gasten zit. Fijn om in de tuin te kunnen zitten
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
heerlijke zomeravond, buiten onder de boom gegeten, heerlijke diner en vlotte bediening, een topavond!
Marie-Claire F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heel goed gegeten in een hele leuke omgeving. Lekker buiten gezeten.
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Super geluncht, hele mooie gerechtjes zowel de smaakcombinaties als de opmaak. Dit was de 2e keer en we komen zeker weer terug.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Eten erg goed, ontvangst wat lastig; erg druk, gehaast en een discussie omdat de reservering blijkbaar niet was doorgekomen. Ook het afrekenen duurde lang, we zijn uiteindelijk maar zelf naar binnengelopen. Bediening matig, mag wat persoonlijker en minder 'arrogant'.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Fantastische locatie en goed eten.
Coen H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Mooi terras
Robbert-jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Prachtige locatie op een van de mooiste plekken in Utrecht. In informele sfeer genoten van een heerlijk 3 gangen lunch menu. Fijne bediening. Zeker een plek om terug te komen.