Over het restaurant Restaurant Wilhelminapark

In het Wilhelminapark van Utrecht zit jawel, restaurant Wilhelminapark. Met het certificaat van uitmuntendheid van Tripadvisor op zak, weet je dat je hier geen standaard gerechten zult eten. In deze keuken draait het om de perfecte benadering en behandeling van een vers product. In de stijl van de Amsterdamse School dineer je aan witgedekte tafels.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wilhelminapark

• Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Kom zekerterug
ingeboersma B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Jammer dat je lang moet wachten op het eerste drankje. Vervelend dat je na het aperitief geen wijnkaart krijgt maar bij het voorgerecht zelf om de wijnkaart moet vragen. Eten wordt dan koud en wijn komt als mosterd na de maaltijd.
Ook teleurstellend dat niemand je bij het verlaten van het restaurant aan- en in je jas helpt of je uitlaat dan wel gedag zegt.
Arend H.F. E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
menu van de chef gegeten. Goed voorgelicht. Was heerlijk. Probleem bij buiten de kaart gerechten is vaak dat je niet meer weet wat het precies was, of je het niet goed gehoord hebt. Geldt voor alle restaurants.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prachtig gelegen restaurant, sfeervolle inrichting. Het eten is uitermate goed op smaak met ook erg lekkere bijpassende wijnen. De bediening (of iig een deel er van) is onder de maat voor een dergelijk restaurant. Niet erg attent of vrolijk. Het voelde allemaal een beetje plichtmatig en afstandelijk.
Teade W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Bediening niet alert en niet tegemoetkomend
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Mooi restaurant sfeervol en comfortabel ingericht, gelegen in het mooie Wilhelminapark. Aangename ontvangst.
Hetgeen wij te eten kregen was echt van topklasse. Mooi gepresenteerd maar vooral ook zeer smakelijk, met hier en daar verrassende ingrediënten die goed in harmonie met elkaar waren toegepast. Niet teveel op een bord en zonder gezochte modieuze poespas. De bijpassende wijnen waren ook goed gekozen en de bediening vakkundig en discreet. Het geheel was een verademing. Een uit stekend adres. Wij komen terug.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Tafel vlakbij de keuken was iets minder ideaal (keuken geurt ook iets aangenaam) maar de goede en humorvolle bediening en de prachtig opgemaakte en smakelijke gerechten maakten alles goed. Wel duurde het bij aanvang even voordat we de kaart kregen. Qua ligging en uitzicht een aanrader, de volgende keer gaan wij iig zorgen voor een tafelreservering aan het raam!
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
heerlijk gegeten en met fijne gerechten en bediening.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Fijn terras, goede bediening en heerlijk gegeten
Sophie A.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk gegeten met prachtig uitzicht over het mooiste park van Utrecht.
Fijne bediening en mooie, uitgebalanceerde gerechten met veel smaak.
Aangegeven dat ik veganistisch eet; de kok heeft een prachtig 5 gangen menu neergezet met intense, bijzondere smaken. Wijn was top en mijn tafelgenoot kreeg een tussengerecht van het huis omdat hij 1 gang minder had, zodat hij niet met een leeg bord zat. Geweldige service en we komen zeker snel terug!
Marie-Claire F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zeer goed gegeten in een sfeervolle omgeving. Goede bediening .
Manon N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Na 5 jaar zijn wij weer eens gaan eten bij het Restaurant Wilhelminapark, nu met een voor ons nieuwe chef. Dat gaat de volgende keer zeker niet weer 5 jaar duren! We hebben een fantastische avond gehad. Het aperitief kunnen nuttigen op het terras met een mooi glas cava. Daarna in de erker kunnen genieten van het prachtige uitzicht op de vijver in het park. We kregen klassieke gerechten met een moderne twist. Mijn schoonvader droomt nog steeds van het dessert met gekarameliseerde eendenlever. Niets op de bediening aan te merken en ook de wijnen waren bijzonder goed. Aanrader dus, bedankt!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Bediening wad slecht, dingen vergeten en niet vriendelijk.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Net verhuisd naar Utrecht en al fietsend tijdens lunchtijd door het Wilhelminapark op zoek naar een lunchplek zag mijn 3-jarige dochter dit restaurant. Niet wetende dat het niet helemaal kindproof was zijn we naar het terras gelopen. Duidelijk wat aarzeling bij het personeel (een kind?! in een restaurant!) maar mijn 3-jarige is gelukkig gewend aan eten in een restaurant en gedroeg zich voorbeeldig. Een fijne lunch gehad, netjes een aangepast bordje voor haar en voor mij een goed glas wijn en lekkere schol. Ik kom zeker met man en zonder kind nog een keer terug voor een wat uitgebreider diner!
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Graag sluit ik me aan bij onderstaande recensie: ook wij aten op 29 mei in restaurant Wilhelminapark en ik was erg teleurgesteld over de ronduit slechte en soms zelf onbeleefde bediening. Zondezonde, wat is hier aan de hand?
Het eten was prima, de wijn ook, geen reden om niet terug te komen, maar dit kan echt niet!
S. S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Lokatie is super, eten is goed, maar wat een kille ontvangst! Dat kan toch wel wat vriendelijker? ? Zo is het een zielloze bedoening en een grote teleurstelling.
Helaas was de, overigens heel aardige, jongen van de bediening ook niet goed geïnstrueerd over drankjes, wijnen en het menu.
yarisje .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima gegeten, prachtige kwaliteit van het eten. Wel erg kleine porties. Bediening super vriendelijk, ontspannen en attent. Wachttijden konden iets korter. Tafels wel erg dicht op elkaar waardoor wat bozige blikken als er iets te hard werd gesproken. Mooie wijnkaart. Alcoholvrije prosecco voor de BOB, mooi!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Bij binnenkomst een glas champagne en een lekkere amuse. Wat zit je hier toch altijd goed. Daarna hebben we een 4 gangen verrassingsmenu besteld met bijpassende wijnen. De gerechten waren echt goed. Vooral de cocquilles en de open ravioli met ossestaart sprongen er voor mij uit. We komen hier vaker en ik heb het idee dat er nog steeds een stijgende lijn in zit.
W.D. V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk eten. gezellige omgeving. Kortom prima!