Over het restaurant Restaurant Wilhelminapark

In het Wilhelminapark van Utrecht zit jawel, restaurant Wilhelminapark. Met het certificaat van uitmuntendheid van Tripadvisor op zak, weet je dat je hier geen standaard gerechten zult eten. In deze keuken draait het om de perfecte benadering en behandeling van een vers product. In de stijl van de Amsterdamse School dineer je aan witgedekte tafels.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wilhelminapark

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wilhelminapark

ACM H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Fijne ambiance, verfijnde gerechten, goed wijnadvies, voorkomende bediening
Colette W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
mooie locatie. Eten prima, maar erg kleine porties
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prachtige locatie, zeer vriendelijke bediening maar de keuken verdient een upgrade. Je mist de liefde voor het koken heel jammer want zo’n mooi plekje verdient een super keuken, waar je graag terugkomt. We gaan het in het voorjaar nog een keer proberen iedereen verdient een 2e kans.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
prachtige locatie met een uitstekend lunchmenu voor een mooie prijs met prima bediening; aanrader!
Louis P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Uitstekend restaurant. Heerlijk gegeten. Verrassend lekker.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We moesten erg lang wachten (uur en kwartier) tussen het voor en het hoofdgerecht. We hadden drie wijnarrangement erbij genomen. Toen we na een kwartiertje de wijn kregen dachten we nu komt het eten snel. UIteindelijk hebben we na een uur wachten (en bij 2 mensen lege glazen) gevraagd waar ons eten bleef. Daarna kwam het eten snel. Positief was dat de twee lege glazen werden bijgeschonken (en later niet op de rekening kwamen). Maar excuses waren ook op zijn plaats geweest. Kwaliteit eten is goed, Al vond ik toetje (gekarameliseerde eendenlever met Zeeuws bolus) tegenvallen. Was vrij vlak van smaak. Klonk spannender dan het smaakte.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk gegeten in goede ambiance. Smaakvolle gerechten.
Leonique V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Erg lekker en gezellig. Mooie omgeving en top bediening!
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Zoals altijd prima
Jef H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Kom zekerterug
ingeboersma B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Jammer dat je lang moet wachten op het eerste drankje. Vervelend dat je na het aperitief geen wijnkaart krijgt maar bij het voorgerecht zelf om de wijnkaart moet vragen. Eten wordt dan koud en wijn komt als mosterd na de maaltijd.
Ook teleurstellend dat niemand je bij het verlaten van het restaurant aan- en in je jas helpt of je uitlaat dan wel gedag zegt.
Arend H.F. E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
menu van de chef gegeten. Goed voorgelicht. Was heerlijk. Probleem bij buiten de kaart gerechten is vaak dat je niet meer weet wat het precies was, of je het niet goed gehoord hebt. Geldt voor alle restaurants.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prachtig gelegen restaurant, sfeervolle inrichting. Het eten is uitermate goed op smaak met ook erg lekkere bijpassende wijnen. De bediening (of iig een deel er van) is onder de maat voor een dergelijk restaurant. Niet erg attent of vrolijk. Het voelde allemaal een beetje plichtmatig en afstandelijk.
Teade W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Bediening niet alert en niet tegemoetkomend
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Mooi restaurant sfeervol en comfortabel ingericht, gelegen in het mooie Wilhelminapark. Aangename ontvangst.
Hetgeen wij te eten kregen was echt van topklasse. Mooi gepresenteerd maar vooral ook zeer smakelijk, met hier en daar verrassende ingrediënten die goed in harmonie met elkaar waren toegepast. Niet teveel op een bord en zonder gezochte modieuze poespas. De bijpassende wijnen waren ook goed gekozen en de bediening vakkundig en discreet. Het geheel was een verademing. Een uit stekend adres. Wij komen terug.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Tafel vlakbij de keuken was iets minder ideaal (keuken geurt ook iets aangenaam) maar de goede en humorvolle bediening en de prachtig opgemaakte en smakelijke gerechten maakten alles goed. Wel duurde het bij aanvang even voordat we de kaart kregen. Qua ligging en uitzicht een aanrader, de volgende keer gaan wij iig zorgen voor een tafelreservering aan het raam!
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
heerlijk gegeten en met fijne gerechten en bediening.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Fijn terras, goede bediening en heerlijk gegeten
Sophie A.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk gegeten met prachtig uitzicht over het mooiste park van Utrecht.
Fijne bediening en mooie, uitgebalanceerde gerechten met veel smaak.
Aangegeven dat ik veganistisch eet; de kok heeft een prachtig 5 gangen menu neergezet met intense, bijzondere smaken. Wijn was top en mijn tafelgenoot kreeg een tussengerecht van het huis omdat hij 1 gang minder had, zodat hij niet met een leeg bord zat. Geweldige service en we komen zeker snel terug!
Marie-Claire F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zeer goed gegeten in een sfeervolle omgeving. Goede bediening .