Restaurant WILDE ZWIJNEN

6,7

Jouw recensie over het restaurant Restaurant WILDE ZWIJNEN

Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Afgelopen woensdag met vriendinnen bij dit restaurant gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooie tafel. We kozen voor het 3-gangen verassingsmenu en alle gerechten waren heerlijk.

Ik zou dit restaurant aan iedereen aanbevelen!
Roland W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Eten was prima, ambiance niet best. Akoestiek kan beter, maar vooral de afzuiging is een drama. Het lijkt alsof je eet middein een frituur. Alle kleren stonken vreselijk. Voor ruim €50 per couvert verwacht je wel beter. Ik heb dit ook gemaild aan het restaurant, maar ze nemen tot nu toe niet de moeite daar een antwoord op te geven.Ik dacht niet dat ik het woordje "Febo" op de gevel had gezien...
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Met 3 vrienden gaan eten omdat het altijd goed was. Het wàs Inderdaad goed. Welk restaurant van die kwaliteit zest nu nog een ribeye van 250 gram op de kaart waar verder ook niks mee is gegaan. Dit is meer iets voor een vleesvreetschuur. Gebakken aardappeltjes moet je apart bij bestellen en ze waren gort droog.
Mijn tafelgenoot kreeg ongaar varkensvlees en het hele gerecht hing als los zand aan elkaar. De ingrediënten waren niet geïntegreerd om het netjes te zeggen.
Als klap op de vuurpijl rekenden ze 2 % voor betaling per creditcardtransacties. Dit stond nergens aangegeven, mag helemaal niet en is verre van klantvriendelijk.
Dit restaurant lijkt zijn beste tijd te hebben gehad. Jammer!
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het viel ons iets tegen. Het restaurant is rumoerig en heeft beperkte afzuiging. Ondanks dat wij weken van te voren hadden gereserveerd zaten wij bijna in de keuken, alsof het tafeltje daar nog even bij was geplaatst. We kregen ieder één stukje brood met een minuscuul plakje boter bij het aperitief. Het eten was vervolgens absoluut smaakvol; aparte combinaties, mooi gepresenteerd. Geen grote porties. De bediening is vriendelijk. Al met al vinden we de prijs/kwaliteit in zijn totaliteit niet geheel in verhouding en zijn we minder enthousiast dan we hoopten te zijn.
Elise A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Bediening is vriendelijk, de kaart is interessant. Maar de groenten bij het hoofdgerecht waren ronduit rauw. Dat was een vehoirlijke domper, het gerecht had mede daardoor weinig samenhang. Slordig koken! We hebben er wat van gezegd maar dan krijg je een reactie in de trant van 'we zullen het doorgeven'. Geen sorry. De vorige keer heb ik een gortdroge chocolade fondant teruggestuurd. Dit zij echt fouten. Jammer, want ze doen wel hun best.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Personeelstekort! Personeel was aardig maar we kregen veels te weinig aandacht. Na een opmerking aan een aardige manager veranderde dat maar was eigenlijk het kwaad al geschied en onze irritatie al tot een kookpunt. Eten was goed maar niet speciaal. Zou zeggen werk aan de winkel om de boel weer op orde te krijgen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We gingen met z'n tweeen hier eten voor de verjaardag van mijn vriend. Voordat we een menu hadden gezien waren we ongeveer 20 minuten verder, het voorgerecht duurde ruim een uur. Een behoorlijke wachttijd, maar de zon scheen en het was gezellig. We hadden het 4 gangen verassingsmenu, maar helaas vielen alle gerechten erg tegen en waren deze ongeinspireerd. Voor de prijs van het menu hadden we echt wel meer verwacht dan de schammele porties waarbij alle balans zoek was. De bediening deed haar best, maar we hebben 5 verschillende serveersters gehad die ons stuk voor stuk leken te vergeten. Erg jammer
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Sinds lange tijd weer eens hier gegeten, maar hier geldt: goede ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Wat een teleurstelling. Lange wachttijden, zeer matige service (te weinig personeel voor zo'n groot terras) en weinig eten voor relatief veel geld. Wij hadden het 3-gangen surprise menu/chef's menu, de kwaliteit was prima daar kan ik niets over zeggen, maar ik was blij dat het windstil was anders was het eten zeker van mijn bord gewaaid ondanks de pretentieuze opmaak van de borden. Daarom verlieten wij, na 3,5 uur wachten op 3, met een honger gevoel het terras. Het zal lang duren voor ik hier weer terugkom vrees ik.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Al veel over Wilde Zwijnen gehoord. Ontvangst was vriendelijk en ok. Als entree had ik de kalfstong. Kalfstong was ok, huisgemaakte picallilly was lekker maar het geheel vond ik.... niet zo'n geheel. Alsof er iets miste. Als hoofd de asperges (die ik eigenlijk alleen thuis maak en eet) en die waren prima, mooi geheel. Het geluidsniveau is erbarmelijk; als de zaak vol zit, is er eigenlijk geen normaal gesprek meer te voeren. Dat is zonde en niet nodig.
Nikee R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Zeg niet graag dat ik Hollands eten lekker vind, maar bij Wilde Zwijnen lust ik er wel pap van. Wat kom ik hier graag! De sfeer is gezellig, altijd druk, prijs/kwaliteit verhouding goed, de wijnen lekker. Echte aanrader!
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Nooit heeft Wilde Zwijnen me teleurgesteld en ook deze keer niet. We waren met een aardig groot gezelschap (12 man) maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk eten, goede wijn en een prima bediening. Wat blijft dit restaurant een plezier om naartoe te gaan.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Wilde Zwijnen. In ons midden iemand die geen vlees at, en ook die heeft genoten van het verassingsmenu (4 gangen). Stuk voor stuk heerlijk, en zeer vriendelijk personeel. Het enige minpuntje is dat er wel erg veel tafels staan, met name achterin het restaurant. Omdat daar ook geen ramen zijn, is het daar een beetje 'opgepropt'. Verder eigenlijk geen minpunten, ik kom zeker terug en dan ga ik ook kijken bij de Eetbar!
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Een van de betere restaurants van Amsterdam (oost). Verassingsmenu is een aanrader, en over het wisselen van het toetje doen ze ook niet moeilijk. Super vriendelijke bediening. Wel rumoerig. Maar dat maakt het eten en de bediening meer dan goed!
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten, ambiance goed, wijnen ook prima. Goede avond gehad en de gerechten waren verrassend.
Echter 1 ding wat me niet beviel en dat is dat er geen décafe koffie is. Het kwam zelfs een beetje raar over toen ik de reden daarvan vroeg en dat er vervolgens verteld werd dat de eigenaar dit niet wilde want dat vond hij geen "echte koffie" ....
Er zijn echter heel veel mensen die daar anders over denken en ik vind het het wel in een restaurant met jullie kwaliteit horen horen
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Op vrijdagavond met 4 vrienden gegeten. Zaak zat tot de laatste tafel vol; goede levendige sfeer. Prijs/kwaliteit van het menu is goed. Gerechten worden mooi uitgeserveerd. Al met al, goede avond gehad.
henk D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Dit is nieuw ruig op z'n best nieuwruigs. Denken we. Wij aten eerder in nieuw west in dergeleojke restaurants, eten goed en puur, slechte akoestiek, leuk volk. In Amsterdam oost ziet het er wat anders uit, minder aanstellerig misschien. En jeetje wat is het eten hier goed!
Hollandse nieuwe subtiel met gedeconstrueerde korreltjes roggebrood zacht uitje, dingetje..
De enorme runderMerg (wow) met daarop zijn rode poon jumjum..
Ravioli klein is een hele portie met prachtige groen erin en knapperige doperwtjes eromheen, dat sausje..
Hoofdgerechten de ribeye van een melkkoe subliem en beeldschone harderfilet.
Dat toetje gaat echt niet meer.
We hebben gesmuld en vlot klaar (dat bedoelen we positief).
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Zondermeer lekker gegeten. Maar het restaurant is wel erg lawaaierig. Tafeltjes staan erg dicht bij elkaar.. Just not my cup of tea. Bovendien ook erg warm (en was alles behalve op een warme zomerdag). Vriendelijke bediening. Maar kan horecapersoneel nu eens leren wanneer gasten met elkaar in gesprek zijn er whamm tussendoor te komen met hun tafelboodschappen. Wacht gewoon nou eens even. Je gasten snappen echt wel dat ze je aandacht willen.
Wilco L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij waren met 4 en gingen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Dit was nog het best als tegenvallend te omschrijven. Twee koude voorgerechtjes met vis. Nou ja, de vis was er overheen gevlogen. Overheersende mierikswortel. Hoofdgerecht twee mini plakjes entrecote, niet op smaak. Nagerecht was fijn.
De porties waren echt zeer minimaal (en ik ben geen grote eter). Menu was niet in balans, te weinig en de smaken niet op peil. Jammer want voorheen vond ik het hier wel OK. Nu niet.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Eens in de zoveel tijd moet je gewoon naar Wilde Zwijnen. Misschien wel het beste restaurant van Oost. Het verrassingmenu was heerlijk. De koude soep van asperges en doperwten met wasabi het hoogtepunt. Enig minpuntje het wat wrange prosecco rose aperitief.
Thorsten H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Bij de naam Wilde Zwijnen denk ik vooral aan puur eten, geen poespas, geen experimenten! Tot mijn verrassing echter was het menu nogal truttig (harder gemarineerd in rababer), minuscule stukjes inktvis en ga zo maar door. Kennelijk geinspireerd op Noma, maar die ambitie maken jullie niet waar.
Voor 180 euro met 4 personen verwacht ik wat beters.