Restaurant-Wijnbar ONS...

Voorstraat 73 8861 BH Harlingen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant-Wijnbar ONS...

Dineer of geniet van heerlijke wijn!

Kom bij ONS eten en geniet van een high wine of een uitgebreide lunch in Harlingen. Dineer hier vlak voor je met de boot naar een van de Waddeneilanden vertrekt of geniet van een uitwaaimomentje aan de kust. Dit is tevens een wijnbar, dus vraag de sommelier zeker om een aanrader van de dag, of een goede match bij de gerechten op tafel!

Meer informatie over restaurant Restaurant-Wijnbar ONS...

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Bertri V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
HarryLintjens .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij zijn erg tevreden, en restaurant is zeer aan te bevelen.
Lekker gegeten.
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zaterdagmiddag een broodje tonijn gegeten. Slecht bevallen. Aan de serveerster(zeer aardig) aangegeven. Ze zei dat het geen eigengemaakte tonijnsalade was, omdat er door de drukte geen tijd voor was. Ik stelde voor dat je dan het broodje maar beter kan schrappen van de lijst. Ze gaf dit door aan de leidinggevende en die zei: men heeft denk ik te hoge verwachtingen van ons. Dit hoorde ik, want ik stond net te pinnen en ze begreep dat het broodje van mij was. Jammer want we hebben hier vaak gegeten en dan hoop je op een ander antwoord. Ik heb inderdaad hoge verwachtingen van een broodje tonijn voor €7.50, want dit was een vreemde drap.... Ik heb me het meest geergerd aan de vrouw des huises die dit uitte zonder me aan te kijken.

Bedankt voor uw reactie... voortaan gaan we naar u luister.

Cor Boonstra
Hilduuh94 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Restaurant-Wijnbar ONS. Restaurant + terras ziet er goed uit, het eten is heerlijk en de borden zijn mooi opgemaakt.
Bart.van.ingen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Voorgerecht, hebben mooie grote garnalen gegeten, was erg lekker. Slibtongetjes met een heerlijke saus, hebben koffie genoemden ipv ijs. Fijn dat er ook een keuzemenu is.
Lekker op terras gezeten.
Hartelijk bedankt voor uw bezoek en graag tot een volgende keer.
Wietske en Cor
Proever177 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Met de AH restaurant actie (binnen) bij Restaurant-Wijnbar ONS gegeten. Als voorgerecht gekozen voor biologische Friese geitenkaas en rundercarpaccio, smaakte prima! Scholfilet met hollandaise saus en runder entrecôte met bearnaise saus waren onze hoofdgerechten, zag er mooi uit en smaakte goed! Als nagerecht tenslotte een heerlijke crème caramel... Decor / ambiance zou iets sfeervoller kunnen.
May.ligtvoet .
Hallo
We hebben met 4ren heerlijk gegeten ,,ik heb zelden zo.n lekker visje gegeten en onze vrienden vonden de steak heerlijk
De bediening was vriendelijk en wat leuk was ,was dat de kok zelf kwam informeren hoe ,t eten was .
Hoe het binnen was weet ik niet ,,buiten was het wel aardig maar dat waren de andree terrassen in Harlingen ook
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Restaurant-wijnbar ONS ligt mooi aan het water in het centrum van Harlingen. Genoten van een heerlijk vismenu met bijpassende witte wijn. Erg leuk dat de kok zelf komt checken of alles oke is. Afgesloten met een lekkere espresso. Vriendelijke bediening in een leuke zaak.
Hartelijk bedankt voor uw reactie en graag tot een volgende keer...
Ans.beerens .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben buiten op het gezellige terras gezeten. Er was een meerkeuze-menu en we hebben er heerlijk gegeten.
Bediening was erg aardig en verstand van zaken. Keuze uit verschillende wijnen en bieren.
J-jaspers-123 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
vriendelijke mensen,gezzellig zitten,goede bediening,heerlijk gegeten,ben gezzellig uit eten geweest,en kom snel weer eens even langs.......
Hartelijk bedankt voor uw reactie en we ontvangen u graag nog eens...
Cor en Wietske
Femia.de.boer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten was niet dit eerste keer dat we er gegeten hebben met ah kaart. Zeker een aanrader voor ieder. We komen zeker weer terug.
Bedankt voor uw recensie en we ontvangen u graag weer in Harlingen

Cor en Wietske Boonstra

Hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
het was heerlijk eten, een hele leuke tent, gezellige lieve mensen die met z,n 2 in de bediening hun benen onder lijf liepen maar voor iedereen een luisterend oor hadden, kortom een geslaagde avond voor ons
Bedankt voor uw recensie en we ontvangen u graag weer eens in Ons... restaurant.

Ejsiemer53 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ik was niet onder de indruk van het eten. Het voorgerecht (geitenkaas met garnituur) was erg simpel. De biefstuk was redelijk, maar wel erg zuinig met zes krieltjes en een paar harde snijbonen. De friet was goed. Het dessert was ook weer erg mager. Een bolletje ijs en wat eromheen.
De kaarten van de AH actie waren goed voor een menu van 35.00 euro. Tweede gratis. Bij sommige gerechten werd een supplement van 6.00 euro gevraagd. Waarom? Zowel de wijnkaart als de menukaart waren slecht te lezen door het kleine onduidelijke lettertype en de weinige verlichting. De bediening was niet echt hartelijk. Een vraag over de wijn werd niet beantwoord, maar er werd enigszins zuchtend geattendeerd op de wijnkaart. Vervolgens liep de serveerster weg om veel later terug te komen om de bestelling op te nemen.
Er was geen keuze voor een vegetarisch gerecht. Dit had bij de reservering opgegeven kunnen worden en dan had de kok iets gemaakt.
Kortom ik had het gevoel dat het gebruik maken van de AH-actie niet in ons voordeel sprak. Een indruk van wat er meer in het restaurant geserveerd wordt heb ik niet gekregen, want de echte menukaart was voor ons niet beschikbaar. Herhaling en aanbeveling....no way.
Hartelijk dank voor uw recensie, jammer dat u het bezoek aan ons Restaurant ervaren heeft als niet prettig.
Ik probeer altijd bij de gasten aan tafel te komen om te vragen of alles naar wens is... Het was afgelopen zaterdag erg druk en is het mij niet gelukt om bij iedereen langs te gaan,

Toch jammer dat u uw klachten en wensen niet meteen heeft gemeld zodat we het in iedergeval konden oplossen.

Onze A la Carte kaart is exact de zelfde als de AH Kaart... alleen dan zonder de supplement daar had u gewoon naar kunnen vragen.
Vegetarische gerechten doen we in overleg met de gast... dus deze staan niet op de menukaart.

Het spijt ons dat we bij u geen goede indruk hebben kunne maken.

Restaurant Wijnbar Ons...
Biesb078 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het AH menu bood keus tussen 5 voor en 4 hoofdgerechten. We namen tomatensoep en geitenkaas vooraf. Hoofdgerecht schol met goede bijgerechten. Prima wijnen natuurlijk. Parfait met vers zomerfruut toe. Porties voldoende, goed van kwaliteit. Heel aardige en attente bediening,
Winsemiuswoerden .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Alle gerechten erg lekker. Het dessert was zeer goed. De bediening goed en geinteresseerd.Tip: graag uitleg bij de wijn ook als dit een huiswijn is,past zeker in de formule van wijnbar.
Hartelijk bedankt voor uw recensie en graag tot een volgende keer.

Linda B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een heerlijk menu gegeten : de gamba's en de scholfilet waren absoluut TOP ! Heel lekker gegeten ! Hier komen we zeker terug, onze complimenten aan de chef !

F.stoelwinderfabriek .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten, ik heb vis gehad heerlijk en carpaccio als voorgerecht, mijn man de gamba waren super en de agnus biefstuk, heerlijke smaak goed opgediend en vriendelijk personeel

Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Leuk restaurant / wijn en bierbar in het centrum van mooi Harlingen. Wij genoten van de wekelijks wisselende vijf-gangen-proeverij voor slechts 25 euro. Met bijpassende wijnen maar 40 euro.
Na een lekker broodplankje, verschenen er mooi opgemaakte gerechtjes op tafel die heerlijk smaakten. Alles bij elkaar ruim genoeg. Ook de wijnen waren lekker.
Bediening was vriendelijk en vlot. Leuk dat de kok ook nog even aan de tafels kwam.
Prijs / kwaliteit is fantastisch.

Wr.rodenhuis .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
'Het eten was bijzonder smaakvol en de frieten de lekkerste ooit geproefd.
Bijna alle wijnen per glas te bestellen !!!
Wij komen zeker weer.
Bedankt voor jullie recensie en graag tot een volgende keer.

Groet,
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Nieuwsgierig naar het 5x5 menu: 5 gerechten voor € 5,-- per stuk bezochten we Ons. 5 gangen voor € 25,-- en dan toch fantastisch eten? Ja dat bestaat dus!
We starten met een carpaccio van rund en truffelmayonaise, heel vers rundvlees en gelukkig niet zo dun gesneden zodat je het ook echt proeft. Vervolgens mosterdsoep, zo lekker dat deze in no time op was! Volgende gerecht rode mul en hete bliksem, tafelgenoot wilde alternatief voor mul en kreeg kraakverse kabeljauw. Heerlijk. Daarna black angus beef niet heel mals maar wel zeer smakelijk. De aardappeltjes konden we vervangen voor huisgemaakte friet, aanrader! Daarbij knapperige groene groentes en salade met in zoetzuur ingelegde rode kool. Het desert van vanille ijs met chocolade werd ons teveel (!) en die konden we voor een espresso met bonbons vervangen. Daarnaast keuze uit vele wijnen (ook ruime keuze per glas). De bediening is vlot en flexibel. Wekelijks wijzigt dit menu en is zeker voor herhaling vatbaar!