Restaurant-Wijnbar ONS...

Voorstraat 73 8861 BH Harlingen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant-Wijnbar ONS...

Dineer of geniet van heerlijke wijn!

Kom bij ONS eten en geniet van een high wine of een uitgebreide lunch in Harlingen. Dineer hier vlak voor je met de boot naar een van de Waddeneilanden vertrekt of geniet van een uitwaaimomentje aan de kust. Dit is tevens een wijnbar, dus vraag de sommelier zeker om een aanrader van de dag, of een goede match bij de gerechten op tafel!

Meer informatie over restaurant Restaurant-Wijnbar ONS...

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
marcel T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekkere surf en turf burger gegeten. Voldoende aandacht door de bediening, ook voor de kinderen. Mooie open keuken en ruim terras aan de gracht.
marjolijngobes .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Kom hier al lang, maar het eten van gisteren was heel slecht. Voorgerecht: carpaccio vol zenen en vetaders. ik kreeg het niet weggekauwd. Hoofdgerecht: dik stuk kippenborst veel te droog, groenten (spruiten, snijbonen en sperciebonen) veel te rauw, over de gemengde salade zat alleen een scheut azijn en was daardoor veel te zuur! Na een klacht over het voorgerecht werd er door de kok (die aan tafel kwam) gezegd dat hij de carpaccio de hele avond al had geserveerd en dat er geen zenen in zaten. Ik werd toen min of meer weggezet als leugenaar. Kreeg wel een gratis glas wijn als compensatie. Het eten van mijn man (Black Angus steak) was wel goed. Het dessert was erg lekker! Jammer, dat zijn wij niet gewend van restaurant ONS in Harlingen!
wieg .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Verrassende toevoeging in de gerechten die mij aangenaam verrast hebben, hartelijk en gastvrij ontvangst op een mooie locatie in Harlingen. In de zomer kun je aan de gracht het levendige Harlingen ervaren en wanneer het te koud is voor het terras is het restaurant gezellig en warm.
g N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Alleen maar positive klanken aan tafel gehoord.

Gezellig getafeld en elkaar ook kunnen verstaan (dat is met 5 personen wel eens anders) en toch niets van het gesprek van de tafel ernaast gehoord. Goed gedaan dus.

Lekkere wijnen erbij
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Opnieuw prima gegeten bij "Bij Ons". Goede gerechten, regelmatig wijzigingen op de kaart, uitstekende wijnen die meestal ook per glas te krijgen zijn.

Aanrader!
Bertri V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij waren er met AH actie. Samen met mijn zusje hier gegeten. Lekkere gamba 's als voorgerecht, heerlijk verschillende stukjes wild gegeten en prachtig nagerecht en ook bediening was prima. Een aanrader.
HarryLintjens .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij zijn erg tevreden, en restaurant is zeer aan te bevelen.
Lekker gegeten.
joop P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zaterdagmiddag een broodje tonijn gegeten. Slecht bevallen. Aan de serveerster(zeer aardig) aangegeven. Ze zei dat het geen eigengemaakte tonijnsalade was, omdat er door de drukte geen tijd voor was. Ik stelde voor dat je dan het broodje maar beter kan schrappen van de lijst. Ze gaf dit door aan de leidinggevende en die zei: men heeft denk ik te hoge verwachtingen van ons. Dit hoorde ik, want ik stond net te pinnen en ze begreep dat het broodje van mij was. Jammer want we hebben hier vaak gegeten en dan hoop je op een ander antwoord. Ik heb inderdaad hoge verwachtingen van een broodje tonijn voor €7.50, want dit was een vreemde drap.... Ik heb me het meest geergerd aan de vrouw des huises die dit uitte zonder me aan te kijken.

Bedankt voor uw reactie... voortaan gaan we naar u luister.

Cor Boonstra
Hilduuh94 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Restaurant-Wijnbar ONS. Restaurant + terras ziet er goed uit, het eten is heerlijk en de borden zijn mooi opgemaakt.
bart.van.ingen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Voorgerecht, hebben mooie grote garnalen gegeten, was erg lekker. Slibtongetjes met een heerlijke saus, hebben koffie genoemden ipv ijs. Fijn dat er ook een keuzemenu is.
Lekker op terras gezeten.
Hartelijk bedankt voor uw bezoek en graag tot een volgende keer.
Wietske en Cor
may.ligtvoet .
Hallo
We hebben met 4ren heerlijk gegeten ,,ik heb zelden zo.n lekker visje gegeten en onze vrienden vonden de steak heerlijk
De bediening was vriendelijk en wat leuk was ,was dat de kok zelf kwam informeren hoe ,t eten was .
Hoe het binnen was weet ik niet ,,buiten was het wel aardig maar dat waren de andree terrassen in Harlingen ook
proever177 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Met de AH restaurant actie (binnen) bij Restaurant-Wijnbar ONS gegeten. Als voorgerecht gekozen voor biologische Friese geitenkaas en rundercarpaccio, smaakte prima! Scholfilet met hollandaise saus en runder entrecôte met bearnaise saus waren onze hoofdgerechten, zag er mooi uit en smaakte goed! Als nagerecht tenslotte een heerlijke crème caramel... Decor / ambiance zou iets sfeervoller kunnen.
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Restaurant-wijnbar ONS ligt mooi aan het water in het centrum van Harlingen. Genoten van een heerlijk vismenu met bijpassende witte wijn. Erg leuk dat de kok zelf komt checken of alles oke is. Afgesloten met een lekkere espresso. Vriendelijke bediening in een leuke zaak.
Hartelijk bedankt voor uw reactie en graag tot een volgende keer...
j-jaspers-123 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
vriendelijke mensen,gezzellig zitten,goede bediening,heerlijk gegeten,ben gezzellig uit eten geweest,en kom snel weer eens even langs.......
Hartelijk bedankt voor uw reactie en we ontvangen u graag nog eens...
Cor en Wietske
ans.beerens .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben buiten op het gezellige terras gezeten. Er was een meerkeuze-menu en we hebben er heerlijk gegeten.
Bediening was erg aardig en verstand van zaken. Keuze uit verschillende wijnen en bieren.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
het was heerlijk eten, een hele leuke tent, gezellige lieve mensen die met z,n 2 in de bediening hun benen onder lijf liepen maar voor iedereen een luisterend oor hadden, kortom een geslaagde avond voor ons
Bedankt voor uw recensie en we ontvangen u graag weer eens in Ons... restaurant.

femia.de.boer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten was niet dit eerste keer dat we er gegeten hebben met ah kaart. Zeker een aanrader voor ieder. We komen zeker weer terug.
Bedankt voor uw recensie en we ontvangen u graag weer in Harlingen

Cor en Wietske Boonstra

ejsiemer53 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ik was niet onder de indruk van het eten. Het voorgerecht (geitenkaas met garnituur) was erg simpel. De biefstuk was redelijk, maar wel erg zuinig met zes krieltjes en een paar harde snijbonen. De friet was goed. Het dessert was ook weer erg mager. Een bolletje ijs en wat eromheen.
De kaarten van de AH actie waren goed voor een menu van 35.00 euro. Tweede gratis. Bij sommige gerechten werd een supplement van 6.00 euro gevraagd. Waarom? Zowel de wijnkaart als de menukaart waren slecht te lezen door het kleine onduidelijke lettertype en de weinige verlichting. De bediening was niet echt hartelijk. Een vraag over de wijn werd niet beantwoord, maar er werd enigszins zuchtend geattendeerd op de wijnkaart. Vervolgens liep de serveerster weg om veel later terug te komen om de bestelling op te nemen.
Er was geen keuze voor een vegetarisch gerecht. Dit had bij de reservering opgegeven kunnen worden en dan had de kok iets gemaakt.
Kortom ik had het gevoel dat het gebruik maken van de AH-actie niet in ons voordeel sprak. Een indruk van wat er meer in het restaurant geserveerd wordt heb ik niet gekregen, want de echte menukaart was voor ons niet beschikbaar. Herhaling en aanbeveling....no way.
Hartelijk dank voor uw recensie, jammer dat u het bezoek aan ons Restaurant ervaren heeft als niet prettig.
Ik probeer altijd bij de gasten aan tafel te komen om te vragen of alles naar wens is... Het was afgelopen zaterdag erg druk en is het mij niet gelukt om bij iedereen langs te gaan,

Toch jammer dat u uw klachten en wensen niet meteen heeft gemeld zodat we het in iedergeval konden oplossen.

Onze A la Carte kaart is exact de zelfde als de AH Kaart... alleen dan zonder de supplement daar had u gewoon naar kunnen vragen.
Vegetarische gerechten doen we in overleg met de gast... dus deze staan niet op de menukaart.

Het spijt ons dat we bij u geen goede indruk hebben kunne maken.

Restaurant Wijnbar Ons...
biesb078 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het AH menu bood keus tussen 5 voor en 4 hoofdgerechten. We namen tomatensoep en geitenkaas vooraf. Hoofdgerecht schol met goede bijgerechten. Prima wijnen natuurlijk. Parfait met vers zomerfruut toe. Porties voldoende, goed van kwaliteit. Heel aardige en attente bediening,
winsemiuswoerden .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Alle gerechten erg lekker. Het dessert was zeer goed. De bediening goed en geinteresseerd.Tip: graag uitleg bij de wijn ook als dit een huiswijn is,past zeker in de formule van wijnbar.
Hartelijk bedankt voor uw recensie en graag tot een volgende keer.