Restaurant & Wijnbar Le Bonheur

Middenbaan 85 2991 CS Barendrecht Nederland Kaart
31-180621912

Over het restaurant Restaurant & Wijnbar Le Bonheur

Lunch restaurant en wijnbar met shared dining

Glas champagne

7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant & Wijnbar Le Bonheur

VIctor L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Voorheen hebben we altijd genoten van de lunchkaart en hebben ons voor het eerst in de avonduurtjes laten verrassen met het shared dining concept. Wat een aanrader! Mijn vriendin en ik hebben genoten van de heerlijke gerechtjes en als wijnliefhebber waren we uitermate content met het aanbod op de wijnkaart. De bediening was uitstekend en de eigenaar kwam nog een praatje maken. Iets wat je niet vaak meer meemaakt.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Afgelopen week heerlijk gegeten samen met mijn vriendin bij Le Bonheur. Eindelijk eens op pad, zonder ons lieve zoontje.
We hebben genoten van de prettige sfeer en het lekkere eten! Bovendien op aanraden van de eigenaar een heerlijke fles Cava gedronken! TOP! Tot de volgende keer!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Ontspannen geborreld met verschillende hapjes op het terras. Het lekkerste vonden wij de kroketjes en de bitterballen. De zaak ziet er van binnen mooi uit. Bediening was vriendelijk. Veel verschillende keuze in wijn en bier. Prima stekkie.
Marie-Jose K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Na 2,5 uur niet verder gelomen dan het voorgerecht. Medeleden met de bediening.! Zeer
Slcht geanticipeerd op het mooie weer. Jammer.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Vrijdagavond. 27 graden. Vol terras. Dames die uit alle macht proberen je snel te bedienen, maar een keuken die niet in staat is te leveren. Na 2,5 uur nog steeds geen hoofdgerecht. Slechts enkele liflafjes als voorafje. Het eten is lekker, maar het management blijkbaar waardeloos. Jammer voor zo’n leuke tent, maar ons zien ze hier nooit meer!!
KlaasdeVries .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
voor het theater een hapje gegeten, geen succes. Mega lang wachten, we kregen totaal geen aandacht haalden we bijna onze voorstelling niet in het theater. Volgende keer eten we bij Spruit. Jammer, we hadden meer verwacht van het “geluk"
Floor .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wat een belevenis! We hebben heerlijk gegeten met allerlei verschillende gerechten, lieten ons verrassen door de chef en verrast zijn we ????.....alles was perfect bereid en hebben echt enorm genoten!!! Ook de bediening is zeer vriendelijk wat de avond helemaal compleet maakt! Wij komen zeker terug!
Lex W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Vóór het theaterbezoek wilden we met z’n vieren in de buurt lekker eten. Le Bonheur kon rekening houden met onze geplande vertrektijd. Het was deze donderdagavond niet druk. Toch duurde het meer dan een uur voor we ons eerste eten op tafel kregen. Maar toen zat de vaart er goed in en liep het prima. Soep van de dag was lekkere erwtensoep. De hoofdgerechten vielen in de smaak (kipsaté, blinis met zalm, bavette voor 2 personen). De chimichurry bij de bavette bleek een marinade (geen saus) om het vlees extra mals en kruidig te krijgen. De prijzen van de vlees/visgerechten zijn excl. groenten en frites, die kun je los erbij bestellen. Ze hebben veel keus aan bieren, de serveerster somde de meeste op, maar er is geen bierkaart, zo ontdekte ik te laat dat ze er ook Malheur bier hebben. Bij de koffie bestelden we hun bekende appeltaart erbij. Die wilden we onderling delen, maar we kregen netjes halve stukken op aparte schaaltjes. Het toilet is boven, iets om rekening mee te houden als je slecht ter been bent.
René V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Prima gegeten, alleen jammer dat je al 10 minute aan je tafeltje zit voordat men komt vragen of je iets wilt drinken. Restaurant ziet er verder goed en gezellig uit.
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gelunch met m'n vrouw.
Gezellig tafeltje gekregen en een heerlijke Valentijnsbrunch genoten. Heerlijke champagne!
Sowieso veel keus in wijnen, bieren en gerechten. Alles helemaal up to date . Heerlijk
Françoise B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk eten, gisteren kaasfondue gegeten. Hele goede kaas van kaaswinkel naast bonheur. Goede Zwitserse wijn en heerlijk toetje. Bediening is ook top en ze zijn heel lief voor kindjes.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Paar weken geleden hier gegeten. We hadden simpele gerechtjes besteld en hebben ruim 1 uur op de eerste gang moeten wachten. Garnalen in knoflook was niets bijzonder en duurde echt 1 uur. Hierna kleine hamburgertjes ook terleurstellend. Laatste gerecht precies hetzelfde smaakloos en wederom niets bijzonder. We hadden dit aangeven bij de serveerster ze bood haar excuus aan en verder niets. Rekening veel te hoog voor menu met en twee garnaaltjes en mini hamburgertjes. Wij gingen voor de uitbreiding er vaak overdag een drankje doen en broodje eten. Maar na deze ervaring lopen we voortaan lekker door. Restaurant en het eten wat ze serveren is niet voor herhaling vatbaar.
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Kerstmenu 5-gangen met goed afgepaste porties, mals vlees en lekkere wijnen. Opvallend was dat de dame van de bediening vol passie over de wijn vertelde, waardoor het verhaal goed bleef hangen. De eigenaar maakte een praatje bij iedere tafel wat maakt dat je je bij Le Bonheur thuis voelt. Kortom le Bonheur,ik kom er graag voor n borrel, lunch of diner. Bedankt!
sushipetra .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goed restaurant in de gezelligste winkelstraat van Barendrecht. Pas verbouwd; heel mooi geworden. Eten is lekker. Prijs is prima. Borrelen zeer gezellig (binnen en buiten). Het enige minpuntje is de kakofonie (van geluiden) binnen. Vooral boven. Je kan elkaar daar amper verstaan. Men moet elkaar overstemmen en dat is niet prettig. Voor de rest een aanrader.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk mijn verjaardag gevierd in deze mooie zaak!
Het eten is van uitstekende kwaliteit en ook de wijnen zijn prima! Alle wijnen worden op de goede temperatuur geserveerd met ook een leuke uitleg erbij.
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gisteren, woensdagavond, voor het eerst gegeten. We hebben meer dan een uur op ons eerste gerecht moeten wachten. Dat is nogal lang, vooral omdat het om gerechten gingen die snel te bereiden zijn. Het excuus was dat het drukker was dan verwacht. Het was aardig als ons iets aangeboden was ter compensatie voor het wachten, maar helaas. We hadden met z'n tweeën 2 verschillende kleine gerechten besteld: gamba's, kleine hamburgers, lamskoteletten, eend en mosselen. Na drie kwartier kwam de mededeling dat de eend en de mosselen op waren. Dan maar zwaardvis en schelpen besteld. Alle gerechten waren goed zonder uitschieters. De hamburgers waren het beste, de zwaardvis het minst. De bediening was vriendelijk en de prijzen acceptabel, richting prijzig. We komen waarschijnlijk nog een keer terug.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij komen graag bij Le Bonheur. Inmiddels zijn ze 'savonds ook open en we hebben al 2 keer van de nieuwe kaart gegeten.
Super lekker gerechten die je met elkaar kunt delen.
De verbouwing is bijna achter de rug. Maar het is er nu al mooi.
Service, bediening en kwaliteit staan nog steeds hoog in het vaandel.
SasP .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wij komen hier behoorlijk vaak, het is op het dorp dus lekker dichtbij. Soms voor een koffie of een drankje. Ook lunchen we wel eens. Bij de koffie krijg je standaard een beetje slagroom met ik vermoed ameretto on the side. Je kan ook flesjes en babyhapjes op laten warmen. De lunch is altijd goed verzorgd en genoeg keuze. Alles is ruim belegd en goed gevulde wijnglazen. Het is altijd gezeig druk en ook in de wintermaanden als het niet al te koud is kan je buiten zitten onder de warmte kachel, leuk aangekleed met schapenvachtjes buiten.
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Gerechten zijn zo samengesteld dat er wordt samengewerkt met de lokale middenstand (o.a. slager en kaasboer). Wij komen hier graag vrijdagavond voor n sate met frites. Maar ook als k met de hond wandel ga ik hier gerust n kop koffie drinken. Fijn dat er altijd n krantje is en de eigenaar tijd maakt voor een praatje.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Je kan hier heerlijk lunchen. Er is een uitgebreidde menukaart. Vriendelijk persooneel en alles is binnen een nette tijd geserveerd.