Restaurant Werelds

6,9
6,9
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Leuke restaurant maar erg druk.
Er hangt een rare echo in de ruimte, waardoor je jezelf moeilijk verstaanbaar kunt maken.
Ondanks dat we niet gereserveerd hadden en het heel erg druk was, konden we toch een tafel krijgen.
Eten was goed op smaak en de bediening was vriendelijk.
Leuk om nog eens terug te komen.
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Glutenvrij eten blijkt toch wat lastig te zijn. Eten was dit keer niet bijzonder smakelijk. Bediening traag. Is altijd wel gezellig binnen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Door het mooie weer heerlijk buiten gezeten ,helaas was er live muziek verderop in de straat wat voor mij als"herrie" kan worden genoemd. De bediening was erg traag , 3 x om een menukaart gevraagd. Na 25 minuten wachten kwam dan eindelijk de pasta met zalm. Het eten was prima de rest niet.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Zo puur en eerlijk zijn de gerechten en bediening in Restaurant Werelds. Een kaart met gerechten van over de hele wereld in een no-nonsense sfeer opgediend. Een zeer persoonlijke aanpak en een prima prijs-kwaliteitsverhouding wat eten betreft.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Werelds is Onaards vies.

Soep leek een slap aftreksel van poeder, patat is niet doorbakken, dressing over salade was vies, stroganoffsaus is erg vies. Slordige/chaotische bediening.
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Het was het enige tentje na NRC wat ons nog (van buiten) leuk leek, was "werelds". Na ons kwamen nog twee leuke/gezellige mensen aan de tafel naast ons zitten, die vervolgens eerder hun bestelling op konden geven. We bestelden twee witte wijn, een broodje met smeersels en ons hoofdgerecht. De wijn kregen we pas na 10 min. Waarschijnlijk moesten de druiven nog geplukt worden. Ik kreeg een hele kip met wat pittige saus er over en mijn vriendin een klein stukje vis, zonder enige mooie decoratie. Helaas was de kip en zalm lauw en niet warm. Ons bestek kregen we toen de koude frietjes op tafel geserveerd werd. Na drie keer vragen, kregen we ook onze mayonaise. Uiteindelijk kregen we ook verse "warme" frieten. Ook hebben we geen brood met smeersels gekregen. We kregen nog wel een glas wijn van het huis......... al met al, niet lekker gegeten, maar dankzij de twee andere mensen naast ons, hebben we een leuke avond gehad.

Liefs Dana
Anoniem1001 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Geen aanrader om hier te eten. Service was slecht, duurde heel lang voordat er iets op tafel kwam (zowel drankjes als eten). Zodra eten eenmaal op tafel stond werd er niet meer naar je omgekeken. Ook schudde de ober herhaaldelijk met de koolzuurhoudende drankjes (?), waardoor er gemorst werd op de klanten en de tafel.
Eten was erg smakeloos en het geld niet waard. Ook misten er ingrediënten die wel op de kaart stonden bij het gerecht. Vrij pijnlijk, maar de gemengde salade als bijgerecht was nog het smaakvolst.
We hebben het dineren hier niet als prettig ervaren, en zijn dan ook niet gebleven voor een dessert of koffie.
Job D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Meer dan een uur wachten op voorgerecht in de vorm van een halve zoute Toscaanse soep die zo uit een pakje kan komen. Nog langer wachten op hoofdgerecht entrecote uit Spanje waar geen pijnboompit in te vinden was. Moest later elders nog kroketje trekken wegens gering aantal calorieën. Ranzige wijn Shiraz uit Argentina

afrekenen was ook een ramp
Jan-Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
We hebben hier op zaterdag 22 november gegeten. Ik denk dat er personeel ziek was want we moesten ruim 1 uur wachten op het hoofdgerecht. De ober deed zijn best maar kwam handen te kort... Eten was gemiddeld, niet meer en niet minder. Helaas voor ons geen vervolg...
Huygens .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Verrassende laid back huiskamersfeer in de verder doorgaans hippe Witte de Withstraat, als je in het knusse eetcafegedeelte zit tenminste (de grote eetzaal in het souterrain is veel minder gezellig). Menu biedt redelijk veel keus, Frans, Italiaans, zelfs Zweeds. Diverse lekkere bieren op fles, simpele maar lekkere huiswijnen. De kwaliteit van het eten is van gemiddeld eetcafe-niveau: de Argentijnse ribeye met frites is oké, de stoof van mager rundvlees, Griekse rode wijn, olijven en feta lekker en origineel van smaak. Wel nogal benepen dat je mayonaise extra moet bestellen voor 0,50 en de salade bij het hoofdgerecht is wel heel erg basic en niet aangemaakt. Maar de sfeer is prettig en relaxed, net als de bediening (soms iets te relaxed, kan wat alerter).
Bjorn V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
We liepen toevallig voorbij en dachten, laten we hier wat gaan eten.
Samen besloten we voor de biefstuk te gaan. Nette prijs voor een goed stuk vlees. De biefstuk was goed medium gebakken.
De oudere dame had ons goed bediend. Echter was het voor haar behoorlijk aanpoten om al de tafels boven te bedienen.
Rotterdammer02 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Wederom werelds gegeten en gedronken bij Werelds. Gezellige zaak, eten is goed, zeker in combinatie prijs/kwaliteit en het terras is ook leuk. Bediening is keurig en zeer vriendelijk. Kortom een erg leuke plek in de Witte de Withstraat.
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Vorige week een broodje gegeten bij werelds. Ik twijfelde erg of ik zou gaan zitten, maar (helaas) toch gedaan. Over de bediening was ik niet tevreden. De dame had onsmakelijke vlekken in haar broek. Het broodje gezond was niet speciaal. Voor mij noooooit meer naar dit vieze restaurant!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Op het terras een salade geitenkaas gegeten. De salade was erg karig.
Het is leuk om in deze straat op het terras te zitten. Vriendelijke bediening.
Allon E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Super fijne persoonlijke bediening die op juiste moment langs de tafel komt om te vragen of alles naar wens is. Het eten word mooi decoratief gepresenteerd en is zeer smaakvol, ik had de Ierse steak besteld met champignonsaus, de kwaliteit van het vlees is geweldig en heerlijk mals. Ik had het vlees medium-welldone besteld (het moeilijkste voor de kok, maar zo vind ik hem het lekkerst) en ook dit was perfect, licht roze van binnen. Met een wit biertje erbij nog geen 2 tientjes kwijt! Prijs-kwaliteit verhouding is 1 van de beste die ik tot op heden heb meegemaakt! Zeker een aanrader, ik ga hier zeker nog eens naar terug.
Marjanne010 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
In de meest bruisende straat van Rotterdam ...wat een leuk restaurant. Leuke ambiance, beetje huiskamer gevoel. Ook prettig eten op het terras. Super vriendelijke en gastvrije bediening. Kaart is zeer betaalbaar. Dagmenu 3 gangen voor €16,50. Prima! Een aanrader!
Gert '.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Heerlijk gegeten, allebei de voor en hoofdgerechten waren echt heel lekker.
Op mijn verzoek een andere saus gekregen bij mijn varkenshaasje.
De bediening was super, volgens ons heette de meneer Martie.
Mede door de leuke bediening was het een perfect avondje uit.
De harde rand van de bank, was niet echt lekker om op te zitten, met een kussentje kwam je te hoog te zitten aan het toch al lage tafeltje.
Al met al een erg leuk restaurant !!

Gert en Annette
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Heerlijk gegeten voor 2 e keer.
Brood is warm en knapperig, het toebehoren waaronder voortreffelijke kruiden-roomboter heerlijk puur en de eendenborst en entrecote mals en perfect bereid.
Dame blanche is met echte slagroom.
Het echtpaar zorgt ervoor dat het geen restaurant is, waar de jeugd de boventoon voert, maar waar jong en wat ouder zich prima thuis voelen. De uitstraling doet ons wat Belgisch aan. Eenvoud, goede ingrediënten en warme uitstraling!
Snap dan ook de gemiddelde lage waardering niet voor het eten.
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Geweldig lief ontvangen. Of je een goede vriend bent die op het eten komt.
Het eten is eenvoudig maar met zoveel liefde klaargemaakt!!!!
Een echte aanrader voor wie gewoon lekker wil eten voor een eerlijke prijs.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Tijdens ons wwwekendje weg in Rotterdam terecht gekomen bij dit leuke restaurant.Wij waren erg verrast door de super leuke inrichting en de eigenaresse is een toppertje!!
heerlijk gegeten voor een mooi prijsje,wij vinden het een aanrader!