Restaurant Wereld Atlantis

6,7
Duur
lex A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zoals eerder genoemd in de recessies, een kantine, druk, rumoerig, onoverzichtelijk en kwalitatief gelijk aan een slecht cafetaria. Erg duur voor wat er geboden wordt. Ik wil niet ingaan op de details van het eten want dan is deze site te klein. Het personeel heeft het zo druk dat van enig menselijk contact geen gelegenheid is daarbij racen de serveer-wagentjes door de ruimte. Ik was als gast en op uitnodiging dus direct klagen doe je dan niet maar dit was mijn eerste en laatste bezoek aan dit restaurant.
Voor ondernemers een voorbeeld om snel geld te verdienen, voor echte horecamensen een voorbeeld hoe het niet moet.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Ja ,al zeven keer geweest, niet zo zeer geschikt voor een intiem etentje ,maar voor de rest een prima zaak !!!
alles is zeer schoon en fris ,de bediening is perfect,en het eten smaakt voortreffelijk ,zeurkousen heb je altijd maar ik geef het bedrijf een dikke10
Tiffany19 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
op Maandag hier heerlijk gegeten.
Er is genoeg keuze sushi, zeegrechten, vlees, toetjes, warm eten .
Netjes van binnen, echter erg ruim opgezet.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het enige personeelslid wat vriendelijk is geweest, was de dame die ons naar onze tafel heeft gebracht. We wisten dat het een vreetschuur is, maar dat het zo erg vol zat en de tafels zo dicht op elkaar, dat was ons niet bekend. We hadden gelukkig vooraf gereserveerd en een tafel bij het raam gevraagd. Hoe ze de naam wereldkeuken hebben verzonnen snap ik niet. Je hebt een keuze uit enkele Italiaanse gerechten, diverse soorten vlees die op de grillplaat worden klaar gemaakt alsof je bij een WOK restaurant bent, chinees eten, gebakken aardappelen en patat. En een deel voor kids. Hier zie je wat frikandellen en bitterballen. Al het eten wordt het zelfde bereid als in een WOK restaurant. Wat in houdt dat alles op een grillplaat gaat, er olie overheen gegoten wordt en de bekende dressing over wordt gegoten. Dit houdt in dat al het eten een zelfde smaak heeft. Dan kan je beter naar een WOK gaan. Alle borden voelen ruw aan als je er met je hand over gaat, wat wil zeggen dat er nog veel resten eten op zitten. Bij de toetjes zijn de meeste plasticborden zelfs nog nat en zitten er vieze etensresten op. Je zou zou het tv programma smerige zaken er langs sturen. Als je met je bord eten naar je tafel liep en er kwam een personeelslid jou tegemoet, moet je zelf in de remmen, want het personeel gaat er van uit dat zij gewoon voor mogen gaan. Ze lopen als zombies rond en alleen gericht op hun werk (vuile borden van de tafels halen) Er was een dame dat een stapel borden liet vallen, een persoon (volgens mij een leidinggevende) gaaf haar een grote mond waar iedereen bij zat. Ze liep huilend weg naar de toilet. Mijn vrouw zag haar binnen komen in de toilet en heeft haar gerust gesteld. ze gaf aan al ruim 2,5 jaar er te werken en dit nog nooit te hebben meegemaakt. Voor ons is dit ook direct de laatste keer dat we hier zijn geweest. Dit heeft totaal niets te maken met een wereldrestaurant. dan kan je beter naar een WOK restaurant gaan. Voordeel voor klanten die veel willen drinken, de meeste dranken kan je net zoveel pakken als je wilt.
Krijgsvrouw .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Restaurant Wereld Atlantis is een all-you-can-eat restaurant, waar je van te voren moet betalen voor 2,5 of 3 uur. Je wordt netjes begeleid naar je tafeltje, om vervolgens zelf je eten en drinken te pakken. Ik heb al best veel all-you-can-eat restaurants meegemaakt en deze steekt er zeker bovenuit. Ze serveren veel goede producten, ik was zelfs verbaasd dat ze o.a. suikerspinnen hadden. Kwaliteit van vis en vlees is goed te doen, hoewel ik wel merkte dat sommige etenswaren (pizza's bv) er vrij lang lagen.
Personeel is vriendelijk, zijn soms wel iets te snel met het weghalen van je bord. Mij stoort het in ieder geval niet, ik vind het juist fijn als ze actief bezig zijn i.p.v. niets te doen. Sommigen maken zelfs een praatje met je.

Ik zou het zeker niet aanraden als je 'romantisch' wilt dineren, daar is het restaurant totaal niet voor. Zoals velen het inmiddels al wel weten wordt het restaurant ook wel omgedoopt tot "vreetschuur", doordat het een all-you-can-eat concept heeft. Maar daar kies je dan ook voor. Je moet er dus ook van houden om een paar keer heen en weer te lopen en dat er soms mensen langs je tafel heen lopen.
Voor de rest is het restaurant gewoon goed te doen. Prijs-kwaliteit goed in verhouding. Ik kom hier zeker weten een keer terug!
Bhouweling .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Op herhaaldelijk verzoek van collega's gaan eten, het is mij erg tegen gevallen, het eten is van een mager kwaliteit, zit maar weinig smaak aan, ook de keuze van eten is mijn tegengevallen. Na verhouding betaal je veel geld, want voor een bordje patat en een colaatje hoef je geen 32,50 af te rekenen.
Oscart .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Vorig weekend voor het eerst bij dit restaurant gegeten en we waren aangenaam verrast.
Diversiteit genoeg, van voorafje tot dessert prima te doen.
Wat mij vooral opviel was dat alles goed warm was bij het opscheppen (zelfs nog warm als je ging eten, dit wil er nog wel es aan schelen bij dit soort restaurants) en dat het ook goed werd aangevuld.
Ik vond de wok afdeling en de diverse afdelingen waar je vlees en vis vers bereid werd ook keurig en het was smakelijk.
We komen zeker nog eens terug!
Davey M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hier met z'n 4e gegeten. Het was niet m'n eerste keer hier, maar het was wel weer een jaar geleden onderhand en ik moet zeggen dat er wel het een en ander veranderd is.

Betreft het eten. De wok is een stuk beter geworden vergeleken met m'n laatste bezoek om eerlijk te zijn vind ik het een van de beste van alle keren dat ik gewokt heb. Naast de wok zijn er natuurlijk super veel andere gerechten/keukens te vinden in dit restaurant, zo waren de pizza's en de "warme gerechten" ook goed te knagen. De lasagne en sushi waren niet zo super helaas, maar wel begrijpelijk voor zo'n mega groot buffet. Dessert was voor derest ook prima en uitgebreid. De reden dat ik het eten een 7 heb gegeven ipv een 8 is natuurlijk omdat er genoeg gerechten lekker zijn, maar er zijn nog genoeg gerechten die verbeterd kunnen worden.

Betreft service en decor heb ik niet veel over te zeggen, is gewoon in orde en van deze tijd. de reden dat ik decor een 8 ipv een 7 heb gegeven is puur om het feit dat het decor aangenaam en van deze tijd is en vrijwel niet in aanraking kom met personeel, over personeel heb ik dus vrij weinig te vertellen.

PS. dit restaurant is vergeleken met een jaar geleden een heel stuk drukker geworden, ik kan me herinneren dat ik toen in een half lege zaal kon zitten, nu is elke tafel bezet inclusief de extra zalen.
TKart .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Onlangs hier met een groep van 17 personen gegeten uiteraard volgens het all-you-can-eat principe. Het is gelegen op een industrieterrein direct naast de Gamma, duidelijk gemaakt voor de massa er kunnen ongeveer 500 mensen tegelijk eten en de manier van voedselbereiding lijkt dan ook op een gaarkeuken. Zaken die smaak moeten hebben zoals Sushi zijn flauw en vlak en andere gerechten juist weer overmatig zout. Het personeel is niet bezig met de klant/bezoeker maar met het het gaande houden van het eetproces, afruimen, dweilen etc. Kortom naar mijn idee kun je ook voor het all-you-can-eat principe beduidend beter krijgen in een setting die gezelliger en minder rumoerig.
Langerdijk .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Groot, netjes en een mooi decor. Personeel is erg vriendelijk. Het eten was heerlijk, van de sushi tot het vlees. Werkelijk top!
Per toeval hier gestrand, maar we komen hier zeker vaker eten!
Eerlijke-recensies .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Erg veel keus in eten. Als iets op was werd het snel aangevuld. Personeel was vriendelijk. Maar het was er erg druk op een zaterdag. Goed gegeten.
Bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Bordjeleeg en tafelgenoten zijn vrijdag 5 februari gezellig wezen eten bij het sfeervolle, moderne Restaurant Atlantis in Gouda, gelegen aan een straat met aan weerszijden diverse woonwinkels. Bij binnenkomst bij Atlantis viel ons meteen de strakke en moderne inrichting op. De receptie doet denken aan een hotelbalie. Je kunt reserveren voor 2,5 uur verblijf voor 31,95 en 3 uur voor iets meer. Wij verbleven 2,5 uur. Je mag dan onbeperkt halen wat je maar hebben wilt, behalve sterke alcoholische dranken, daarvoor moet je muntjes kopen. Het is zelfbediening, dus zelf naar de goed bereikbare balies/vitrines lopen en nemen wat je hebben wilt en zo vaak je wilt, binnen de tijd die je gereserveerd hebt. Drank moet je zelf halen. Frisdrank is in de prijs inbegrepen. Bordjeleeg keek zijn ogen die zo groot waren als schoteltjes uit bij al dat lekkers dat Atlantis te bieden heeft uit meerdere werelddelen. Het is gewoonweg teveel om kort op te noemen (ga zelf kijken!). Bordjeleeg zag sushis, zeer uitgebreide keuze in groente/vlees/vis voor de wok, diverse pizza's, T-bone steak, frituurgerechten (patat, kroketten, inktvisringen), gerechten met kip, varkensvlees, rundvlees, en dan de toetjes! Bordjeleeg zag een vanillefontein en een chocoladefontein. Bordjeleeg ging meerdere bordjes halen en die gingen allemaal schoon terug. Het werd al gauw gezellig druk, heel veel mensen weten Atlantis te vinden en daar waar het druk is, is het goed. Tafelgenoten en Bordjeleeg waren na afloop dik tevreden. Vooral de toetjes waren zeer in trek. Vergeet niet het bonnetje dat je eerder gekregen hebt van de receptie bij binnenkomst weer na afloop aan de receptie terug te geven, zodat je wordt uitgecheckt. Prijs/kwaliteit verhouden dik in orde. We komen graag nog eens terug.
TheMillers .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Onze drie jongens voelen zich als een vis in het water in Atlantis. Ze kunnen lekker hun gang gaan. Eten en drinken wat ze lekker vinden. Kortom wij vermaken ons prima in dit wereld restaurant.
Jimmy .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Op een vrijdag gegeten met een groep van bijna twintig. Druk bezet, ongeveer driekwart vol. Rumoerig en benauwd. Bediening aan tafel maakt niet uit zichzelf contact, maar erg vriendelijk indien het er wel is. Like it or not: all-inclusive (dus ook drinken, behalve sterke drank) bevalt me wel van tijd tot tijd met zo'n grote groep, maar het bijna moeten schreeuwen om gehoord te worden is irritant.

Mijn ervaring: Zoek gerechten die vers bereid worden, of die "hard gaan" en dus vaak aangevuld worden. Vlees en vis goed bereid, maar niet wereldschokkend. Toetjes en ijs zijn prima, chocoladefontein is een leuk idee gecombineerd met verse aardbeien!

We zullen hier waarschijnlijk wel terugkomen, maar op een andere dag in de week.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wat kan je verwachten van zo'n massale eetgelegenheid? Wij zijn vandaag met de kinderen geweest. Kwaliteit van het eten was gewoon prima. Sfeer is prima. Wel erg druk, maar dat hoort bij het concept. Romantisch dineren met z'n 2-en doe ik wel ergens anders, maar zeker met de kinderen erg leuk.
Billywhite27 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Weer bij Atlantis gegeten, kom hier tegenwoordig vaker voor een uitgebreide keuze en vaak met grotere groepen. Vele soorten keukens, van wok tot sushi tot het grillen van vlees. Ik was eerder niet heel positief over dit restaurant maar dat kwam voornamelijk door de drukte, het is en blijft een vreetschuur maar dat weet je bij all you can eat restaurants, je hoeft hier niet te komen voor een rustig romantisch diner maar dat doe ik dan ook niet. Dit keer doordeweeks geweest en dat vond ik iets fijner dan in het weekend. Voor mij was het zeker niet de laatste keer bij atlantis in Gouda, voor een restaurant met een all you can eat concept is het gewoon goed om doordeweeks een hapje te komen eten.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Gelukkig was het rustig (want: maandag). Breed assortiment, maar de smaak viel algemeen tegen. De foe yong hai was flauw, de koude kreeft was taai, de zoete toetjes misten enige verfijning. De zalmsushi was wel lekker. Wijn (en bier) zit bij de prijs inbegrepen. Het personeel maakt geen contact, maar ik vond het ok. Voor de 2e keer op uitnodiging hier gegeten. Zelf zou ik hier niet voor kiezen.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Was uit genodigd, ben zelf niet gewend om in zulke grootte gelegen heden te eten
moest zoeken naar wat ik wilde eten ( bril was nootzaak )
Is onrustig, borden worden van tafel weg gehaald direct na je laatste schep eten.
Waarbij toch een vriendelijk dame die de lege borden kwam ophalen, ( moet even gezegd worden ).
niet alles is negatief
mijn voorkeur gaat uit naar een kleiner knusser restaurant.

W.Keehnen
Dude-nl .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Tja, wat verwacht je van een All in restaurant.
Kwalitiet van het vlees was goed
Assortiment is uitgebreider dan ik ooit elders heb gezien.
Helft van het personeel spreekt geen Nederlands, maar dat is vaak zo in dit soort restaurants.

Voor mij was het de 4e keer maar zeker niet de laatste keer
El-Lobo .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Na enig onderzoek weet je voordat je hier komt al dat je niet al te hoge verwachtingen hoeft te hebben. Echter viel het voor ons zelfs zonder hoge verwachtingen nog zwaar tegen. Bediening erg kortaf, gunt je amper een blik waardig, en bij het zoeken naar contact aan tafel kijken ze je soms aan alsof je gek bent. Pluspunt is dat er veel keuze is qua eten, overgrote deel echter van zeer discutabele kwaliteit. Wat weer bewijst dat onbeperkt eten en goede kwaliteit een hele moeilijke combinatie is. Ook de massale sfeer in het restaurant maakt het allemaal niet beter. Al met al dus een slechte ervaring en zie ook weinig potentie om dit om te draaien, voor mensen die lekker uit eten willen dus echt geen aanrader.