Over het restaurant Restaurant Welp

De gezelligste straat van Eindhoven

Welkom bij restaurant Welp, waar het motto is ‘een knipoog naar toen met de toegankelijkheid van vandaag’. Deze instelling zorgt voor een gezellige en informele sfeer waarin je makkelijk een avondje kan blijven plakken. Dit knusse restaurant bevindt zich aan de Kleine Berg in Eindhoven, oftewel de gezelligste straat van de stad. Zet hier een stap over de drempel en je bent verkocht! Niet alleen door de heerlijke geuren, maar ook door de ontvangst van het vriendelijke personeel!

Meer informatie over restaurant Restaurant Welp

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Welp

Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prettige sfeer, precies goed. Ook het eten en de wijn; heerlijk
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Porties zouden net wat groter mogen,Met name die van het hoofdgerecht
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekkere natuurlijke smaken, mooi om te zien.
Weinig vegetarische gerechten
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, aardige bediening en mooi interieur!
Blanche B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was goed, bediening matig.
Teleurstellend , we werden gewoon weggekeken! Er werd ons klip en klaar medegedeeld dat we binnen 10 min moesten vertrekken omdat ons tafeltje dan opnieuw vergeven was!
Nee geen herhaling voor ons .
Ariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben er heel erg lekker gegeten (verrassingsmenu) de bediening was heel goed. De inrichting is ruim en gezellig.
marieke W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten zijn mooi opgemaakt. Goede, leuke sfeer.
Minpuntje: werd wel vaak gevraagd of we iets wilden drinken.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goed eten, lekkere wijn, heel aardige bediening kortom alle goede ingrediënten voor een gezellige avond!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was er heel erg gezellig
Leuk restaurant
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Vandaag na vele goede verhalen eens

gaan eten. Beide namen we het 4-gangen verassingsmenu met enkel vlees wat bestond uit

Dun gesneden kalfspastrami met truffelcreme
*******
Paddestoelen risotto met zachtgegaarde kalfssukade en truffeljus
********
Zachtgegaarde ossenhaas met verse groenre, roseval aardappel en rode port.
********
Parfait van framboos met witte chocolademousse en en gezouten caramel

Prijs/kwaliteit meer dan prima!
Hier ziens ze ons zeker nog eens terug!
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteren hier voor het eerst gegeten. Hoofdgerecht met diverse glazen wijn, patatjes en brood met truffelmayonaise en een heerlijk nagerecht. Alles prima op smaak en leuk gepresenteerd.
Een mooie ambiance en leuke bedieningen. Je kunt er heerlijk relaxed zitten. Wij komen zeker terug!
Erg goed!
Wij vonden wel dat de gerechten behoorlijk aan de prijs zijn.
Samseer V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijke verrassingsmenu gegeten.
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Erg goed gegeten. Gezellige ambiance. Aardig personeel wat ontzettend hun best deed het iedereen naar de zin te maken. Voorgerecht proeverij van gerechten, erg goed. Hoofd Ossehaas met truffelsaus, lekker en mooi gepresenteerd en de porties waren goed op maat! Mooie aankleding en gezellige kerstsfeer! het grand dessert was te lekker super avond, gehad! Komen zeker terug!
Hubert-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hadden gereserveerd bij de Welp, waarbij men ons vroeg om zo mogelijk wat vroeg te komen, omdat onze tafel om 20.00 uur weer vrij moest zijn voor een andere reservering. Dit kwam ons goed uit, want wij moesten nog naar een verjaardag eb gaven dit duidelijk aan. Er werd snel een lekkere sauvignon gebracht een ook de proeverij voor twee personen. Die was overigens heerlijk, met name de kroketjes. Echter daarna bleef het 'stil'. De hoofdgerechten bleven maar uit. Desgevraagd zei de serveerster, dat het wel was doorgegeven aan de keuken maar zij het niet hadden doorgekregen. Dit lange wachten overigens zonder excuus of een gebaar een wijntje / koffie van het huis, was wel een domper. De hoofdgerechten (runderbavetje/zalm van gril) waren overigens ook weer heerlijk.
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Al een aantal keren gegeten bij Welp en alle keren prima! Prima keuken, goede prijs-kwaliteit verhouding, leuke ontspannen ambiance en vriendelijk personeel. Pluspunt is dat je verschillende wijnen per glas kunt bestellen en niet alleen de huiswijn. De garnalenkroketjes zijn mijn favoriet.
speedter .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
In het weekend gelunched bij Welp, maar hier werden we allerminst hartelijk ontvangen door de chagrijnige gastheer ("kan ik u helpen?!?"). Drankjes werden snel opgenomen maar het serveren duurde en bleef maar duren. Als lunch voor de steak tartaar en pasteitje gegaan en dit was er nog eerder dan de drankjes.... Het glas kraanwater is helemaal niet op onze tafel aangekomen.

Qua smaak waren beide gerechten nogal vlak en van de steak tartaar (16,95!!!) had ik toch echt meer verwacht (bv verse friet, een salade etc). Drie kleine ronde vormpjes met 3 kwartel eitjes, wat garnering en truffel mayo. Dit kan echt niet!
De ragout bij het pasteitje was lekker, maar het pasteitje zelf was meer een dekseltje en nog een kapje, maar zeker geen pasteitje. Verder hadden we beide echt nog trek na deze twee gerechten....

Kortom overpriced eten in een gezellige setting met een gastheer die het liever over z'n pouleermachine heeft dan gasten helpt....

Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Ondanks dat het eten goed was, hebben we een afschuwelijke avond gehad. Aan het tafeltje naast ons zat een erg luidruchtig gezelschap die blijkbaar al klaar waren met eten maar nog uren bleven nadrinken. Ze werden steeds luidruchtiger, gingen buiten roken en kwamen met vrienden aanzetten die bijschoven en zo bijna op onze schoot zaten. De bediening zei hier niets van, bleef die tafel van drank voorzien. Wij zijn een tafel opgeschoven en de gasten waar we toen naast kwamen zitten zeiden ' eindelijk rust' . Ook zij hadden last van de groep. We konden elkaar inderdaad eindelijk verstaan. Maar de groep breidde zich uit, rust was van korte duur, weer verkast maar bediening zei er niets van en kwamen ook niet langs om koffie of thee op te nemen. Uiteindelijk naar kassa gelooen waar ons werd gevraagd of we een fijne avond hadden gehad. Uitgelegd waarom niet en er kon alleen een sorry hoor van af. De luidruchtige gasten kwamen er bij staan en gaven eerst hun sorry maarvervolgens vlogen ons de verwensingen om de oren. Ook toen greep de bediening niet in. We hebben de rekening betaald, met gemengde gevoelens, maar 1 ding is zeker; je ziet ons niet terug. Maar als dit restaurant liever een café wilt zijn dan zijn jullie op de goede weg.
Suzzz .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wat een toptentje! We kwamen alleen voor een nagerecht na een concert en die waren verrukkelijk. Bediening super enthousiast en meedenkend.
Volgende keer lunchen we bij Welp. En de keer erna dineren!
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Gezellig restaurant met super lekker eten toch een rare nasmaak.
Binnen 10 minuten had de ober al 3x zijn excuus aangeboden, had de bestelling van drinken niet goed verstaan. Bij karaf water kwam hij met een klein flesje aan. Volgens hem hadden ze geen karaf (kraan) water dus moest ik een grote fles water bestellen. Vervolgens bij het bestellen van een maaltijdsalade maakte hij de opmerking dat dat niet kon terwijl op de kaart bij de lunch alleen een 'vanaf' tijd staat en geen 'tot' tijd. Toen hij het ging navragen kon het toch wel. Niet echt positief gevoel voor de lijners onder ons. Al met al niet een restaurant waar we nog eens naar toe zouden gaan, voor één keertje prima.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Restaurant Welp is een sfeervol restaurant waar je lekker en goed kunt eten in een ongedwongen sfeer. Het personeel is heel vriendelijk en het eten is goed verzorgd. Leuk is dat je de gerechten kunt uitkiezen uit een 'Magazine', met informatie over het restaurant, de gerechten en het personeel. Heel erg origineel! Ik heb heerlijk gegeten, met name het nagerecht was uit de kunst!! Kortom het was een absolute aanrader en ik kom graag nog eens terug!