Meer informatie over restaurant Restaurant Wannee

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wannee

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Werden in het Engels aangesproken. Was zeer onverwacht. Hebben in het begin te lang moeten wachten. Ging allemaal niet erg professioneel. Elke keer iemand anders bij onze tafel. Eten was lekker.
Silko V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Geweldige avond gehad! Wij hadden gekozen voor het 6-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Alles was zeer smakelijk en we hebben daadwerkelijk van alles genoten. Alles had ook nog een zeer goede prijs kwaliteit verhouding en het was een heerlijk avondvullend programma.

Kortom; het was een heerlijke avond (en de eerste voor mij bij Wannee) maar zeer zeker niet de laatste keer dat ik daar aan tafel plaats zal nemen.
Nol V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima gegeten hier alle gerechtjes waren van grote klasse en bijpassend wijn arrangement paste prima heerlijke verrassende wijnen ga er zeker terug komen ....
wilma S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Elk bord was een klein zeer smakelijk kunstwerk.
Enige minpuntje was dat het nagerecht wat rommelig verliep. Dat wil zeggen er was geen leiding meer.
Verder geweldig!
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima locatie, de aankleding mag spannender en dan met name intiemer.
De bediening was prima en hulpvaardig en toegankelijk, top. Met andere woorden, wij komen zeker eens terug. Wat ik nog Kwijt wil is dat het qua prijs en kwaliteitsverhouding het zeker de moeite waard is om op korte termijn terug te komen.
leokoster1954 K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Prettige ontvangst en doorgeleiding naar de heerlijk rustige sfeervolle patio. Daar vooraf koffie en thee genoten omdat we een half uurtje te vroeg arriveerden. Inrichting en sfeer doen Japans aan en dat komt de aandacht voor de ingrediënten en de schotels zelf zeer ten goede. De oorspronkelijk rode aluminium pui tussen het restaurant en de patio is binnen zwart overgeschilderd en de ambiance in de patio zou volmaakt zijn als dit daar ook zo zou worden uitgevoerd.

De eerste twee voorgerechten waren heel bijzonder. Vooral de tweede op basis van komkommer was ronduit spectaculair! Het eerste hoofdgerecht met eendenborst was ronduit volmaakt. Ik had deze gang twee maal besteld vanwege een intolerantie voor mais bij het tweede en heb dit vlees nog nooit eerder zo mals uitgeserveerd gekregen.

Presentatie van de gerechten en de plezierige niet opdringerige bediening met goede uitleg droegen bij aan een zeer geslaagde avond.

We komen hier zeer beslist weer terug!
Anne Hendrik Berend F.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij waren meer dan aangenaam verrast en komen beslist vaker. Een puntje misschien maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk. Jullie zouden wellicht klassieke muziek ( piano ) Chopin of zo kunnen laten klinken bij het ontbijt in plaats van de gewone tralalahopsasa radio. Dit heeft in het geheel niets te maken met het heerlijke ontbijt, waar werkelijk géén nee te koop is. TOP een enome aanrader.
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een leuke ervaring om te eten in een opleidingsrestaurant.
Bediening was prim a, hulpvaardig vriendelijk en behulpzaam."
Het gevoel dat ze tijd voor je nemen".
Het eten was heerlijk.
Wat op viel was dat de gerechten met weinig zout waren bereid,
zodat de smaak van de producten beter tot hun recht kwamen, super.
zeker een aanrader.
Eize R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Gezellig, met mooie gerechten. 80/20 groenten/ vlees. enthousiaste en deskundige bediening. Voor een kopje koffie na kun je in de hotelbar gaan zitten, ook erg gezellig!
M W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk Hotelschool restaurant met een service zoals het eigenlijk hoort.
Vriendelijke en leuke mensen die je het goed naar je zin maken.
Verrassende gerechten, een zogenaamde 6 gerechtenmenu, je kunt kiezen voor 3 tot 6 gerechten, daarbij is er ook een zeer betaalbaar wijnarrangement.
Raymon N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Geweldige variatie in het eten en goede smaken.
Nol V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
rode wijn was niet lekker keurig
omgewisseld
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zaterdagavond 15 april met 4 personen genoten van het 6 gangen-menu + wijnarrangement: prima en vriendelijke bediening, heerlijk gegeten met duidelijke uitleg betreffende de gerechten en wijnen : hartelijk dank voor de fijne avond; voor herhaling vatbaar!
Fam. Wolf
Teartse V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ideaal adres voor een culinair avondje uit. Je zit er zo 3 uur voor een zesgangenmenu. Zeer bijzondere en lekkere gerechten. Bediening voorbeeldig; zo tref je het in gewone restaurants helaas bijna nooit aan.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Charmant! Jonge mensen die hun stinkende best doen om alle kanten van hun kunnen te laten zien. Volledige verzorging in een leuke sfeer met bijzondere bereidingen van klassieke 'Nederlandse' ingrediënten.
Zes gangen, kleine porties en aan het eind een voldaan gevoel. Alles is zorgvuldig bereid. Soms zouden de smaken wellicht nog iets scherper kunnen (bijvoorbeeld bij het nagerecht) maar in het algemeen was het een zeer plezierige ervaring.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wat een prachtige ervaring. Jonge mensen aan het begin van hun werkende leven met dromen (ik wil een hotelketen in Afrika beginnen) die je bedienen met passie, kennis, humor en gastvrijheid. Zeer creatieve variaties op typisch Hollandse gerechten zoals garnalen, frites, hutspot en schorseneren. Met prachtige wijnen. Het toetje was een explosie van smaak in een prachtig schilderij.
Korrie D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, fantastische smaaksensaties!! Gedreven personeel.
Pieter E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Leuk restaurant om eens uit te proberen. Werken met kleine stukjes smaak is moeilijk en moet perfect uitgebalanceerd zijn. Lukt dat niet dan kun je beter naar een eenvoudigere manier gaan en die gewoon goed en eerlijk presenteren.
De pogingen om het eerste te bereiken zijn lovenswaardig en we moeten niet vergeten dat het een opleiding betreft en er voor de studenten een uitdaging in moet zitten. Het lukt niet op alle vlakken even goed en sommige smaken zijn te dominant over andere. Maar over het algemeen was het eten zowel als de bediening in orde en hebben we een fijne avond gehad. We wensen iedereen veel succes in hun verdere carriere.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Goede kwaliteit voor een aardige prijs; de ruimte is niet echt heel sfeervol. Maar je bent tenslotte op een plek waar mensen het vak moeten leren en dan haal je wat en dan breng je wat. Ga er af en toe eens naar toe, zou ik zeggen.
willium .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
dinsdag hier gedineerd. 6 verrassende en afgestemde gangen voor €30, minder kan ook. Prima keuken, hulde aan Albert Kooy. Met lekkere wijntjes erbij. Alles wordt verzorgd door 1e en 2e jaars studenten van de hotelschool, samen met een pi. Zij doen hun uiterste best, fantastisch! En een fraaie entourage. Leeuwarden is voor velen een eindje weg, maar de rit waard. Overnachten in het bijbehorende hotel maakt het af. Leeuwarden was de laatste hotelschool die we bezochten en misschien wel de beste....