Restaurant Wannee

Rengerslaan 8 8917 DD Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Wannee

Restaurant Wannee in Leeuwarden houdt van vers en gezond. Gezond voor jou, als gast, maar ook gezond voor het milieu en de natuur. Daarom is de filosofie van Restaurant Wannee gebaseerd op Dutch Cuisine. Deze vorm van koken is ontwikkeld door SVH Meesterkok Albert Kooy waarbij 5 principes heel belangrijk zijn:

1. Cultuur; laten zien welke mooie ingrediënten en tradities Nederland herbergt

2. Gezond; koken met groenten als basis voor elk gerecht

3. Natuur; werken met biologische producten zonder chemische toevoegingen

4. Kwaliteit; enkel gebruik van kwaliteitsproducten met respect voor product en producent

5. Waarde; werken zonder verspilling met de gedachte van ‘no waste’

Restaurant Wannee gebruikt deze principes elke maand in een nieuw menu, waarbij groenten de basis vormen en dieren als garnituur dienen.

Benieuwd naar dit verse, eerlijke en gezonde menu? Reserveer direct een tafel bij Restaurant Wannee in Leeuwarden. Eenvoudig online en direct bevestigd per e-mail.

Meer informatie over restaurant Restaurant Wannee

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wannee

Johan D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk, bijzonder eten. Allemaal kleine kunstwerkjes qua uiterlijk en smaak
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Gastvrije studenten hebben ons een hele fijne avond bezorgd. Tiptop verzorgd. Alle zes de gangen waren plaatjes om te zien en de smaken heerlijk. Het wijnarrangement paste er perfect bij. Geweldige ervaring!
Sibolt E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Meer dan voortreffelijk gegeten. Warme bediening door de studenten van de Hogeschool. Een echte aanrader.
Maaike A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Interessante gerechten met bijzondere smaakcombinaties. Alle gerechten en wijnen werden ook netjes uitgelegd. Service was top!
Hinke H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Verassend het dessert met rode biet .Onze serveerster eerste jaar deed zo enorm haar best dat wij ons enorm thuis voelden .
Herma M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Was prima en verrassend
TanjaValkenburg .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Gisteren 21/10 voortreffelijk gegeten in Wannee. Top bediening en elk gerecht was een beleving en het waren kleine schilderijtjes op het bord!
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We hebben lunch gehad. Het eten was heerlijk en de wijnen waren perfect voor de gerechten. De bediening was keurig en op precies de juiste tempo. Voor een maaltijd van deze qualiteit zijn de prijzen echt redelijk.
Roelof J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijke lunch met lekkere gerechten.
Zoutarme menu was ook goed geregeld. Nette bediening!
Trudeke B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Complimenten. we hadden een top avond
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Zeer lekker, zeer vriendelijk, goede passende wijnen. Natuurlijk ook nog eens prijs-gunstig. Jammer dat niet alle gasten wisten dat het een restaurant van een hotelschool was. Anders waren ze nog meer verbaasd geweest door de prijs-kwaliteit. Een volgend bezoek aan Leeuwarden gaan we zeker weer.
Gretha H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie opgemaakte borden, met leuke combinaties van smaken. En zeker niet duur.
Froukje B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We zijn heel gastvrij ontvangen, het eten was heerlijk. Allemaal kleine verrassingen. We moesten nog ergens anders naar toe en hadden om di e reden helaas niet alle tijd. Dat was eigenlijk wel jammer. Maar er werd volop rekening mee gehouden zodat we toch op tijd weer weg konden na een overheerlijke maaltijd. Ook met dieetwensen wordt goed rekening gehouden. Ik raad dit restaurant zeker aan!
Pascale S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Erg lekker gegeten (6-gangen menu) voor een zeer vriendelijke prijs.
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
het geluid nivo werd beinvloed doordat wij onder de speaker zaten. was een beetje hard.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Het personeel wat bestaat uit jonge studenten doet ontzettend zijn best. Ook erg originele gerechten met een lekkere bite. Inrichting was wat gewoontjes maar de levendigheid van de studenten maakte veel goed.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de studenten die ons bedienden waren behulpzaam en gastvrij.
Farielle S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Vriendelijke bediening, sfeervol ingericht en lekker eten. Dit alles voor een goede prijs!
Lien V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Te lange wachttijden tussen de verschillende gerechten bestaande uit kleine porties. Om 19 u gestart en maar om 22:15 gedaan met eten voor een menu van 4 gangen.
Frans Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Zeer verrassend en erg goed. Een menu dat een ware ontdekkingsreis is. Het bijpassende wijnarrangement paste er daadwerkelijk goed bij. Zeer vriendelijke bediening. Absolute aanrader!