Meer informatie over restaurant Restaurant Wannee

- Bar 07:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 21:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00
- Bar 08:00 -

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Goede kwaliteit voor een aardige prijs; de ruimte is niet echt heel sfeervol. Maar je bent tenslotte op een plek waar mensen het vak moeten leren en dan haal je wat en dan breng je wat. Ga er af en toe eens naar toe, zou ik zeggen.
willium .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
dinsdag hier gedineerd. 6 verrassende en afgestemde gangen voor €30, minder kan ook. Prima keuken, hulde aan Albert Kooy. Met lekkere wijntjes erbij. Alles wordt verzorgd door 1e en 2e jaars studenten van de hotelschool, samen met een pi. Zij doen hun uiterste best, fantastisch! En een fraaie entourage. Leeuwarden is voor velen een eindje weg, maar de rit waard. Overnachten in het bijbehorende hotel maakt het af. Leeuwarden was de laatste hotelschool die we bezochten en misschien wel de beste....
Jackelien W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk en goed verzorgd 6 gangen diner speciaal voor Valentijns dag. Aangevuld met supersmakelijke amuses.
De bediening was topvriendelijk, en correct. Klasse!
wijtze V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Geweldige avond beleefd. Heerlijke gerechten en uitstekende service. Een aanrader.
De tafel van Riek D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel bijzondere gerechtjes, geserveerd door soms nog wat onwennige, maar zeer vriendelijke bediening.
Heerlijk bijpassend wijnarrangement.
Jaques D.
Het was een leuke en bijzondere ervaring. De mensen van de bediening waren heel vriendelijk en voorkomend. Fantastisch om op deze wijze wat te zien van de opleiding van deze mensen. De mensen met wie wij te maken hadden toonden betrokkenheid en lol in datgene wat men deed. Ik zeg: hou dat vast!
De inrichting was netjes, maar voor echte gezelligheid te open en te groot.
De tafel van Willi J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hadden geen idee wat we zouden aantreffen en hoe het werkt. We dachten een eenvoudige lunch te genieten maar kregen een zeer interessante kaart voor onze neus. Mijn lunchpartner heeft toch voor een eenvoudige één gangs menu gekozen, ik heb me laten verleiden tot twee gangen. Kwaliteit was super en wat we op het bord kregen was een feest om te zien en vooral ook te proeven. Hier ga ik vast nog eens met een aantal familieleden naartoe om een volledig diner te genieten. Super, en mijn complimenten.
Sjouke K.
Echt een aanrader voor herhaling zeker vatbaar!
Coos V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hartelijke ontvangst, goede bediening. Ze doen hun uiterste best. Komen hier zeker weer!
Rients D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mooi restaurant, dat een onderdeel is van de Hogere Hotelschool. De studenten kunnen hier in een professionele omgeving werkervaring op doen. Gemotiveerde studenten doen hun uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken. Wij hadden gekozen voor het 6-gangen menu en hebben werkelijk genoten van hetgeen ons werd voorgeschoteld, de ene smaaksensatie na de andere. Je zou bijna denken dat je in sterrenrestaurant zit te dineren.
Leuk ook om hier in contact te komen met sommige internationale studenten, die in goed engels zeer helder vertellen welk gerecht wordt geserveeerd. Al met al een verrassende avond met veel genietmomenten. Een mooi concept!
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wat een verrassing! Nauwelijks 10 minuten lopen vanaf het historisch centrum en dan zo'n leuk en goed restaurant. 6 verrassende en heerlijke gerechtjes - Michelin ster-waardig - 80 procent groenten en 20 procent vlees of vis, originele goede bijpassende natuurlijke bio-wijnen en daarbij bediend worden door enthousiaste internationale studenten, wat zou je nog meer willen? En dat ook nog eens voor een bijna symbolische prijs. We hebben een fantastische avond gehad.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prima. Vegetarisch 6-gangenmenu gedaan. Erg lekker. Bediening vriendelijk en gemoedelijk. Prijs/kwaliteitverhouding alleszins redelijk. Een aanrader.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Leuke ontvangst. 6-gangendiner vegetarisch met wijnarrangement. Leuk was ook dat we het dessert in de keuken konden genieten en zodoende de hectische sfeer aldaar ietwat konden meemaken. Zeer voor herhaling vatbaar.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Heerlijk genoten van het 6 gangen menu inclusief wijn arrangement. stuk voor stuk goede gerechten en kwamen met juiste tussenposes achter elkaar. zeker een aanrader in Leeuwarden
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het restaurant maakt deel uit van een hogeschool en een hotel en is mede opgericht voor opleidingsdoeleinden. Het ligt zeer ver van het centrum vandaan. De entourage en bediening is sympathiek en de keuken is innovatief en best lekker. Wij waren de enige gasten.
Ruth R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Een luxe culinaire ervaring tegen een spotprijs. Ben gewend om te eten in Michelin ster restaurants en restaurant Wannee komt qua kwaliteit daar dichtbij in de buurt. Optimaal genieten en dat voor weinig. Een echte aanrader!
PaulienR .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
We hebben met een groep van 9 personen het 5-gangenmenu besteld. Het eten was super, de bediening (Studenten hogere hotelschool) erg klantvriendelijk en attent. Dit restaurant is zeker een aanrader; we komen graag terug.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Hier onlangs met 2 personen gedineerd. Goed en lekker avontuurlijk eten, en zeer vriendelijke bediening. Vooral het wijnarrangement is goed bevallen, dus dat is zeker een aanrader bij het 6-gangen menu. Als 6 volle wijnglazen teveel voor je is kun je kiezen voor het BOB-arrangement: een bijpassend half gevuld wijnglas bij elke gang (€ 12,50 p.p.) Dat was onze keuze en daar hebben wij zeker geen spijt van. Tevens overnacht en ontbeten in het Stenden hotel, dat net zoals het restaurant gerund wordt door studenten van de Stenden Hogeschool. Alles is supergoed bevallen dus ik zou hier zeker weer boeken bij een volgend bezoek aan Leeuwarden.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wauw wat een verrassing en wat een aanrader. Heb slechter gegeten in sterren restaurants. Super goede prijs. Goede combinaties, goede hoeveelheden, leuke wijnen, super bediening... Dus echt gewoon doen. Aan de inrichting mag nog wel iets gedaan worden, mag iets stijlvoller zeker als je zulke mooie gerechten serveerd!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
In eerste instantie wat moeilijk te vinden door ons.
Zeer ruim restaurant waar medewerkers opgeleid worden in het vak.
Vriendelijk, netjes en goed eten voor een zeer betaalbare prijs.
Hoog plafond, waardoor de akoestiek prima is en er geen echo hangt.
Parkeren kan gratis bij het restaurant, door de slagboom of iets verder op betaald.
Ingang is niet erg duidelijk.
Aanrader om eens te gaan eten.
frediens .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Goede keuken, zelfs voor een vleesliefhebber bij 20/80 principe van de keuken.
Opleidingsaspect is aangename plus van het restaurant met Engels als tweede voertaal.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Wannee. En dat voor Een mooi bedrag :zes gangen voor €30,-. Je kunt ook een mooi en passend wijnarrangement erbij nemen. De bediening door de studenten is goed. De een heeft er meer feeling voor dan de ander maar dat is juist zo leuk daar. De eetzaal mist wat sfeer maar het ging ons om t eten en dat was echt goed.