Meer informatie over restaurant Restaurant Wannee

Zaterdag en Zondag 08:00 - 21:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00
- Bar 08:00 -

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
9,1
Anne Hendrik Berend F.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij waren meer dan aangenaam verrast en komen beslist vaker. Een puntje misschien maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk. Jullie zouden wellicht klassieke muziek ( piano ) Chopin of zo kunnen laten klinken bij het ontbijt in plaats van de gewone tralalahopsasa radio. Dit heeft in het geheel niets te maken met het heerlijke ontbijt, waar werkelijk géén nee te koop is. TOP een enome aanrader.
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een leuke ervaring om te eten in een opleidingsrestaurant.
Bediening was prim a, hulpvaardig vriendelijk en behulpzaam."
Het gevoel dat ze tijd voor je nemen".
Het eten was heerlijk.
Wat op viel was dat de gerechten met weinig zout waren bereid,
zodat de smaak van de producten beter tot hun recht kwamen, super.
zeker een aanrader.
Eize R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Gezellig, met mooie gerechten. 80/20 groenten/ vlees. enthousiaste en deskundige bediening. Voor een kopje koffie na kun je in de hotelbar gaan zitten, ook erg gezellig!
M W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk Hotelschool restaurant met een service zoals het eigenlijk hoort.
Vriendelijke en leuke mensen die je het goed naar je zin maken.
Verrassende gerechten, een zogenaamde 6 gerechtenmenu, je kunt kiezen voor 3 tot 6 gerechten, daarbij is er ook een zeer betaalbaar wijnarrangement.
Raymon N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Geweldige variatie in het eten en goede smaken.
Nol V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
rode wijn was niet lekker keurig
omgewisseld
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zaterdagavond 15 april met 4 personen genoten van het 6 gangen-menu + wijnarrangement: prima en vriendelijke bediening, heerlijk gegeten met duidelijke uitleg betreffende de gerechten en wijnen : hartelijk dank voor de fijne avond; voor herhaling vatbaar!
Fam. Wolf
Teartse V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ideaal adres voor een culinair avondje uit. Je zit er zo 3 uur voor een zesgangenmenu. Zeer bijzondere en lekkere gerechten. Bediening voorbeeldig; zo tref je het in gewone restaurants helaas bijna nooit aan.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Charmant! Jonge mensen die hun stinkende best doen om alle kanten van hun kunnen te laten zien. Volledige verzorging in een leuke sfeer met bijzondere bereidingen van klassieke 'Nederlandse' ingrediënten.
Zes gangen, kleine porties en aan het eind een voldaan gevoel. Alles is zorgvuldig bereid. Soms zouden de smaken wellicht nog iets scherper kunnen (bijvoorbeeld bij het nagerecht) maar in het algemeen was het een zeer plezierige ervaring.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wat een prachtige ervaring. Jonge mensen aan het begin van hun werkende leven met dromen (ik wil een hotelketen in Afrika beginnen) die je bedienen met passie, kennis, humor en gastvrijheid. Zeer creatieve variaties op typisch Hollandse gerechten zoals garnalen, frites, hutspot en schorseneren. Met prachtige wijnen. Het toetje was een explosie van smaak in een prachtig schilderij.
Korrie D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, fantastische smaaksensaties!! Gedreven personeel.
Pieter E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Leuk restaurant om eens uit te proberen. Werken met kleine stukjes smaak is moeilijk en moet perfect uitgebalanceerd zijn. Lukt dat niet dan kun je beter naar een eenvoudigere manier gaan en die gewoon goed en eerlijk presenteren.
De pogingen om het eerste te bereiken zijn lovenswaardig en we moeten niet vergeten dat het een opleiding betreft en er voor de studenten een uitdaging in moet zitten. Het lukt niet op alle vlakken even goed en sommige smaken zijn te dominant over andere. Maar over het algemeen was het eten zowel als de bediening in orde en hebben we een fijne avond gehad. We wensen iedereen veel succes in hun verdere carriere.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Goede kwaliteit voor een aardige prijs; de ruimte is niet echt heel sfeervol. Maar je bent tenslotte op een plek waar mensen het vak moeten leren en dan haal je wat en dan breng je wat. Ga er af en toe eens naar toe, zou ik zeggen.
willium .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
dinsdag hier gedineerd. 6 verrassende en afgestemde gangen voor €30, minder kan ook. Prima keuken, hulde aan Albert Kooy. Met lekkere wijntjes erbij. Alles wordt verzorgd door 1e en 2e jaars studenten van de hotelschool, samen met een pi. Zij doen hun uiterste best, fantastisch! En een fraaie entourage. Leeuwarden is voor velen een eindje weg, maar de rit waard. Overnachten in het bijbehorende hotel maakt het af. Leeuwarden was de laatste hotelschool die we bezochten en misschien wel de beste....
Jackelien W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk en goed verzorgd 6 gangen diner speciaal voor Valentijns dag. Aangevuld met supersmakelijke amuses.
De bediening was topvriendelijk, en correct. Klasse!
wijtze V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Geweldige avond beleefd. Heerlijke gerechten en uitstekende service. Een aanrader.
De tafel van Riek D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel bijzondere gerechtjes, geserveerd door soms nog wat onwennige, maar zeer vriendelijke bediening.
Heerlijk bijpassend wijnarrangement.
Jaques D.
Het was een leuke en bijzondere ervaring. De mensen van de bediening waren heel vriendelijk en voorkomend. Fantastisch om op deze wijze wat te zien van de opleiding van deze mensen. De mensen met wie wij te maken hadden toonden betrokkenheid en lol in datgene wat men deed. Ik zeg: hou dat vast!
De inrichting was netjes, maar voor echte gezelligheid te open en te groot.
De tafel van Willi J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hadden geen idee wat we zouden aantreffen en hoe het werkt. We dachten een eenvoudige lunch te genieten maar kregen een zeer interessante kaart voor onze neus. Mijn lunchpartner heeft toch voor een eenvoudige één gangs menu gekozen, ik heb me laten verleiden tot twee gangen. Kwaliteit was super en wat we op het bord kregen was een feest om te zien en vooral ook te proeven. Hier ga ik vast nog eens met een aantal familieleden naartoe om een volledig diner te genieten. Super, en mijn complimenten.
Sjouke K.
Echt een aanrader voor herhaling zeker vatbaar!
Coos V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hartelijke ontvangst, goede bediening. Ze doen hun uiterste best. Komen hier zeker weer!
Rients D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mooi restaurant, dat een onderdeel is van de Hogere Hotelschool. De studenten kunnen hier in een professionele omgeving werkervaring op doen. Gemotiveerde studenten doen hun uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken. Wij hadden gekozen voor het 6-gangen menu en hebben werkelijk genoten van hetgeen ons werd voorgeschoteld, de ene smaaksensatie na de andere. Je zou bijna denken dat je in sterrenrestaurant zit te dineren.
Leuk ook om hier in contact te komen met sommige internationale studenten, die in goed engels zeer helder vertellen welk gerecht wordt geserveeerd. Al met al een verrassende avond met veel genietmomenten. Een mooi concept!