Meer informatie over restaurant Restaurant Wannee

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Wannee

deklerkt .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het restaurant ligt helaas nogal uit de loop (buiten centrum in oninteressante wijk) maar is de moeite van de omweg waard.
Er is 1 menu met naar keuze hiervan 2 tot 6 gangen (€30). Het is vooral op groente gebaseerd met relatief weinig vlees. Maar dat wordt ook niet gemist want de gangen hebben bijzonder smakelijke groenteschoteltjes van rode biet, spruitjes, oester, zuurkool en meer.

De ambiance is wijds, modern, licht en alles wat een bruin café niet is (gelukkig). Geen overheersendecachtergrondmuziek, zeer voorkomend personeel, dat grotendeels dit als stageplek heeft en alle rollen van bediening tot management op toerbeurt doorloopt.

Prijs/kwaliteit is zeer gunstig maar de menukeuze is doorslaggevend.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
vriendelijke en behulpzame bediening. voldoende variatie en interessante creaties. zeker interessant om eens te gaan eten.
ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Genoten van heerlijk diner met correcte gastvrije bediening. Alle lof!
Demi D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Fantastische avond met een heerlijk 6 gangen diner en perfect passende wijnen. De service van Hesper en Shane was perfect. Aan iedereen aan te raden!
Tiny E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten, gebaseerd op veelal regionale producten. Goede en deskundige bediening. Flexibel als je ergens een aanpassing wenst. We komen zeker terug!
Wynetta T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We waren zeer onder de indruk van het restaurant, de wijnen en het heerlijke eten. En niet te vergeten de vele leuke, jonge en enthousiaste mensen die ons bedienden. En dat alles voor een hele schappelijke prijs! Wij komen gauw weer terug.
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten, lekker wijntje bij elk gerecht
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Werden in het Engels aangesproken. Was zeer onverwacht. Hebben in het begin te lang moeten wachten. Ging allemaal niet erg professioneel. Elke keer iemand anders bij onze tafel. Eten was lekker.
Silko V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Geweldige avond gehad! Wij hadden gekozen voor het 6-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Alles was zeer smakelijk en we hebben daadwerkelijk van alles genoten. Alles had ook nog een zeer goede prijs kwaliteit verhouding en het was een heerlijk avondvullend programma.

Kortom; het was een heerlijke avond (en de eerste voor mij bij Wannee) maar zeer zeker niet de laatste keer dat ik daar aan tafel plaats zal nemen.
Nol V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima gegeten hier alle gerechtjes waren van grote klasse en bijpassend wijn arrangement paste prima heerlijke verrassende wijnen ga er zeker terug komen ....
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Elk bord was een klein zeer smakelijk kunstwerk.
Enige minpuntje was dat het nagerecht wat rommelig verliep. Dat wil zeggen er was geen leiding meer.
Verder geweldig!
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima locatie, de aankleding mag spannender en dan met name intiemer.
De bediening was prima en hulpvaardig en toegankelijk, top. Met andere woorden, wij komen zeker eens terug. Wat ik nog Kwijt wil is dat het qua prijs en kwaliteitsverhouding het zeker de moeite waard is om op korte termijn terug te komen.
leokoster1954 K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Prettige ontvangst en doorgeleiding naar de heerlijk rustige sfeervolle patio. Daar vooraf koffie en thee genoten omdat we een half uurtje te vroeg arriveerden. Inrichting en sfeer doen Japans aan en dat komt de aandacht voor de ingrediënten en de schotels zelf zeer ten goede. De oorspronkelijk rode aluminium pui tussen het restaurant en de patio is binnen zwart overgeschilderd en de ambiance in de patio zou volmaakt zijn als dit daar ook zo zou worden uitgevoerd.

De eerste twee voorgerechten waren heel bijzonder. Vooral de tweede op basis van komkommer was ronduit spectaculair! Het eerste hoofdgerecht met eendenborst was ronduit volmaakt. Ik had deze gang twee maal besteld vanwege een intolerantie voor mais bij het tweede en heb dit vlees nog nooit eerder zo mals uitgeserveerd gekregen.

Presentatie van de gerechten en de plezierige niet opdringerige bediening met goede uitleg droegen bij aan een zeer geslaagde avond.

We komen hier zeer beslist weer terug!
Anne Hendrik Berend F.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij waren meer dan aangenaam verrast en komen beslist vaker. Een puntje misschien maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk. Jullie zouden wellicht klassieke muziek ( piano ) Chopin of zo kunnen laten klinken bij het ontbijt in plaats van de gewone tralalahopsasa radio. Dit heeft in het geheel niets te maken met het heerlijke ontbijt, waar werkelijk géén nee te koop is. TOP een enome aanrader.
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een leuke ervaring om te eten in een opleidingsrestaurant.
Bediening was prim a, hulpvaardig vriendelijk en behulpzaam."
Het gevoel dat ze tijd voor je nemen".
Het eten was heerlijk.
Wat op viel was dat de gerechten met weinig zout waren bereid,
zodat de smaak van de producten beter tot hun recht kwamen, super.
zeker een aanrader.
Eize R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Gezellig, met mooie gerechten. 80/20 groenten/ vlees. enthousiaste en deskundige bediening. Voor een kopje koffie na kun je in de hotelbar gaan zitten, ook erg gezellig!
M W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk Hotelschool restaurant met een service zoals het eigenlijk hoort.
Vriendelijke en leuke mensen die je het goed naar je zin maken.
Verrassende gerechten, een zogenaamde 6 gerechtenmenu, je kunt kiezen voor 3 tot 6 gerechten, daarbij is er ook een zeer betaalbaar wijnarrangement.
Raymon N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Geweldige variatie in het eten en goede smaken.
Nol V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
rode wijn was niet lekker keurig
omgewisseld
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zaterdagavond 15 april met 4 personen genoten van het 6 gangen-menu + wijnarrangement: prima en vriendelijke bediening, heerlijk gegeten met duidelijke uitleg betreffende de gerechten en wijnen : hartelijk dank voor de fijne avond; voor herhaling vatbaar!
Fam. Wolf