Restaurant Waanzinnig Tilburg

Willem II Straat 52A 5038 BH Tilburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • BROODJE VOORAF / Ambachtelijk brood met diverse smeersels
      FLUWEELZACHTE MEIRAAPSOEP / Geserveerd met ambachtelijk brood
      SAN CHOY BAU / Chinese wrap van little gem, gevuld met malse kippendijfilet
  • Hoofdgerechten
    • HEALTHY BURGER / Huisgemaakte vegan burger gemaakt van zoete aardappel en kikkererwten, geserveerd met ambachtelijke friet en frisse salade
      PARELCOUSCOUSSALADE / Met 7 tinten groen! geserveerd met ambachtelijk brood
      BAVETTE / medium gebakken runderbavette, geserveerd met rode uiensaus, zoete-aardappelgratin en seizoensgroenten
  • Nagerecht
    • KAASPLANKJE / Onze eigen selectie van drie kazen, geserveerd met appelstroop, notenmix en kletzenbrood + 4,50 met glaasje Ruby Port
      VEGAN CHEESECAKE / met gegrilde ananas en een bolletje meloen sorbetijs
      STROOPWAFELPARFAIT / Huisgemaakt stroopwafelijs met gezouten karamelsaus, knapperige crumble en vanille room

Over het restaurant Restaurant Waanzinnig Tilburg

Met recht waanzinnig

Deze chef tilt de vegetarische keuken naar een gastronomisch topniveau. Daarnaast heeft dit restaurant voor de liefhebbers van vlees en vis ook een uitgebreide keuze. Met eerlijke streekproducten zet hij smaakvolle, verrassende seizoensgerechten op tafel. Puur, gezond en enorm gastvrij.

Meer informatie over restaurant Restaurant Waanzinnig Tilburg

Dinsdag t/m Zaterdag geopend van 11.00 tot 22.00 uur
20.00 uur keuken dicht

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Waanzinnig Tilburg

Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heel lekker gegeten, zeer vriendelijke en goede bediening. Wij vonden alleen de tafetjes wat dicht op elkaar staan. Maar verder, super!
Anja J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Het was een gezellige avond in een leuk restaurant, lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prima bediening, aardig personeel. Het eten was, naar mijn mening, redelijk. Cheesecake als dessert was wel erg lekker. De prijs voor het driegangen menu vond ik aan de hoge kant, € 31,50 pp. Gezien het een AH/ Iens actie was, werd dit ongeveer € 16,00 pp. Dat scheelt dan wel.
Aïcha A.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Bord van De vegan burger was erg mooi opgemaakt. Lekkere saus en friet erbij. Echter kon de burger beter. Broodje was erg zwaar en kleverig van binnen. De burger zelf daar waren de kikkererwten wat te hard.

Cheesecake als dessert was weg zoet en leek wel ingestort te zijn.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Leuk, modern ingericht restaurant met erg vriendelijke bediening. Gegeten via de AH actie dus keuze uit een vast menu maar dat was voor elk wat wils. Lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Een beetje gewoontjes allemaal, helaas want initiatief van Waanzinnig is heel prima.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk genoten van het eten en heel vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Attente en vriendelijke bediening in een leuk restaurant. Kortom: heerlijke gegeten voor een keurige prijs!
Anice V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Hele verassende gerechten en overheerlijk. Zeer vriendelijke bediening
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Goed eten en een leuke bediening.
Ceesjonkers J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
op een heel warme avond lekker gegeten, het was wel heel wam binnen. Het eten was heel lekker maar wij vonden de soep te dik het was een lekkere aparte smaak maar die moeten zij dunner maken, je raakt er te snel vol van. Het is echt een aanrader om daar naar terug te gaan
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Erg leuk dat onze dochter van 5 jaar zich zo op haar gemak voelde dat ze in de keuken een toetje mee mocht maken.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was heel goed.
En de bediening was zeer vriendelijk.
ze mochten alleen wat meer vragen of we nog iets te drinken wilde,en of alles naar wens was.
maar voor de rest was het hel goed en lekker.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Vriendelijk personeel en gezellige sfeer.
Netjes en vlot geholpen
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Eten was heerlijk bediening goed alleen jammer van het beperkte menu en dan er geen airco in het restaurant was.
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
prima gegeten, aardige bediening
Amy K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
bezoek met 37 graden celcius, zware dag voor het personeel maar alles verliep goed
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het eten was lekker, maar op elk bord was er wel iets te verbeteren. Een mooi restaurant voor veganisten maar ook vlees liefhebbers. De service was goed, en de bediening was erg vriendelijk en attent. Het enige waar ik niet blij mee was, was dat met 32°C in een restaurant zonder airco we geen karaf water konden krijgen en moesten betalen voor ons water.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening
Eline O.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We hebben een 'AH Restaurantactie-menu' gegeten. Er zat een speciaal samengesteld menu in de kaart, dit zag er erg netjes uit. Elke gang 3 keuzes. Bij binnenkomst werd ons verteld dat een van de voorgerechten op was. Helaas was dit nu net wat we wilden bestellen. Toen we het voor- en hoofdgerecht wilden gaan bestellen, bleek ook het hoofdgerecht dat we wilden bestellen op te zijn. Uiteindelijk was ook het toetje dat we wilden bestellen op (!?!). De bediening bood alternatieven op de kaart aan. Ze deden hun best, maar wisten niet écht wat ze konden doen om onze teleurstelling te verzachten. Dit was ongemakkelijk. Het eten zelf vonden wij niet helemaal restaurant-waardig. Bijvoorbeeld de parelcouscous (als voorgerecht) was eerder een bijgerecht. Gezond, vers en lekker, maar alles behalve bijzonder of smaakvol. De cheesecake was een soort (gezonde?) dadeltaart met ananascoulis er bovenop. Ook lekker!! Maar geen cheesecake (dus zet dat niet op de kaart...). Al met al zorgde dit voor een teleurstellende ervaring..