Restaurant Waanzinnig Tilburg

Willem II Straat 52A 5038 BH Tilburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Niet van toepassing op drankjes

• Voorgerechten
    • BRAMEN CHEESECAKE
      DOUBLE CHOCOLATE
      TILBURGSE TIRAMISU

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Waanzinnig Tilburg

Met recht waanzinnig

Deze chef tilt de vegetarische keuken naar een gastronomisch topniveau. Daarnaast heeft dit restaurant voor de liefhebbers van vlees en vis ook een uitgebreide keuze. Met eerlijke streekproducten zet hij smaakvolle, verrassende seizoensgerechten op tafel. Puur, gezond en enorm gastvrij.

Meer informatie over restaurant Restaurant Waanzinnig Tilburg

Dinsdag t/m Zaterdag geopend van 11.00 tot 22.00 uur
20.00 uur keuken dicht

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Waanzinnig Tilburg

Tessa R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Erg lieve bediening en lekker eten voor een goede prijs
Léon S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
(H)eerlijke gerechten en fijne bediening. Zowel voor de vleesliefhebber als de vegetariër genoeg keuze uit originele, vers bereide gerechten. Een aanrader.
Ceedi R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Het valt mij tegen, na het bestellen van de drankjes; vroeg ik om een karaf water. Werd niet geleverd, was niet mogelijk bij hun. Zij waren het niet verplicht. Moest een fles aanschaffen van € 4.50. Waanzinnig niet klantvriendelijk en in mijn ogen onmogelijk. Zij zijn het wettelijk niet verplicht!!!!!!!!!!!!. Lezen zij niet de horeca wens om water ongevraagd op tafel te zetten. Mijn laatste bezoek heb ik daarom aangezegd.

Cees Reimer
José T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heerlijk voorgerecht van eend op.Het hoofdgerecht was een herten stoofpotje,alleen hadden wij samen geen vlees in het stoofpotje zitten!!!! Waren ze vergeten er in te doen.Nu hadden we alleen een potje saus.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, leuke vriendelijke bediening!
Anita S.
Lekker gegeten.
ellen B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
gebruik gemaakt van het AH-menu. Was van goede kwaliteit. Heerlijk gegeten. Zeer gastvrij ontvangen
Lotje V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten! Leuke vriendelijke service! Waanzinnig is echt een aanrader. Het enige 'minpuntje' is dat onze tafel erg dicht op de tafel van de "buren" stond.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Een gezellige avond op 5 december. Eten lekker. Onze oorsprinkelijke tafel was bij de deur. Op ons verzoek werd er snel een andere tafel gevonden. Wij hadden de laatste biefstuk, voor ons fijn. Wel jammer voor anderen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Bediening was prima, erg behulpzaam en vriendelijk. Ah menu besteld, kon ook gekozen worden uit t dagmenu. De andijviesoep vond ik een beetje flauw. De bospaddelstoelensoep was heerlijk. Stoofpotje was lekker, en smaakvol. De toetjes waren heerlijk!
Al met al prima gegeten...
F.A.H B.
Erg goed!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Kaart kent maar een beperkt aantal voor en hoofdgerechten, van de 5 hoofdgerechten waren er 2 niet meer voorradig. Zeer beperkte keuze !
L G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Waanzinnig goed!
Magdalena K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekker eten van kwalitatief goede producten. Porties precies goed. Onlangs gedineerd en vandaag geluncht. Erg lekker. Fijn dat er er aantal vega(n) gerechten zijn. Vriendelijke bediening. Fijne plek. De moeite waard om wat tijd voor te nemen.
Severine B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Een leuke zaak in binnenstad, eten was lekker en mooi gepresenteerd. De speciale bediening was netjes en gastvrij. Leuk, zeker een aanrader!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wat een heerlijk restaurant is dit. Goede prijs/kwaliteit verhouding en écht genieten!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Echt heel lekker gegeten. Het eten mocht ietsje warmer zijn geweest. Het restaurant was bijna vol bezet, terwijl we niet lang hoefden te wachten tussendoor. De bediening was heel vriendelijk. Goeie ervaring.
Magdalena K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Hele vriendelijke bediening, lekker eten, porties precies goed en enorm genoten van de bananen cake als dessert.
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Super gezellig en lekker restaurant. Ik kom hier altijd graag.
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
fijne vriendelijke sfeer. eten wordt opgediend als kunstwerkjes. Lekker eten, goed prijs kwaliteit verhouding.