Restaurant W

Service7,1/10
Decor7,9/10
Bill M. Gastronoom (64 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een gangbare avond-kaart, niet bijster origineel samengesteld, maar we kwamen er 's middags. We konden kiezen uit 3 dag-gerechten op basis van gekookte mosselen die uitstekend waren klaar gemaakt, per pan 21,50 p.p. Bediening vriendelijk en attent, maar het zat er niet vol. Een prachtig statig pand, en de grote ruimten binnen hebben een gezellige ouderwetse allure.
Paul T. Gastronoom (75 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
We namen een verrassingsmenu met coquilles, biefstuk en uiterst malse sukade en licht toetje na. Alles buitengewoon heerlijk. Vooral de coquilles en de sukade waren heerlijk.
X-elf . Fijnproever (5 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
wat een teleurstelling! Beperkte kaart waarvan nog eens 2 gerechten niet leverbaar zijn. Zeebaars besteld, na wachten komt de ober zeggen dat de zeebaars ook niet leverbaar is. Hij heeft wel slibtongetjes. Deze staan niet op de kaart, dat had al een teken moeten zijn. Duurde lang voor het eten kwam. Brood bij besteld wat niet geleverd is. Slibtongetjes leken uit de vriezer te komen. Sommige stukken leek wel gum. Bediening heeft niet geinformeerd. Wij wilde niets mee, alleen koffie. Ook dat ging fout. Aangegeven dat wij zwaar ontevreden zijn. We hebben een gezelschap in de achter zaal - was het antwoord. Verder werd er niets mee gedaan.
Prijs prestatie is niet in verhouding. Veel te duur.
Teleurstellend.
Michiel B. Gastronoom (22 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Voor het lunchkwartet dat men hier (à een pittige 14 euro 95) serveert, moet de kok inspiratie hebben opgedaan in het restaurant van Madurodam.
Ik noteerde onder (niet veel) meer een garnalencroquet ter grootte van een flinke rijstkorrel. Daar past natuurlijk met geen mogelijkheid een garnaal in! Niet verwonderlijk dus dat het ding(etje) leeg was.
RuudvB . Gastronoom (24 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Met een zakenrelatie hier geluncht. De kaart is beperkt en de lunchgerechten zijn duur. Mijn Italiaanse bol met tonijnsalade was prima; alleen € 12,50 vind ik een boel geld. De bediening was efficiënt, hoewel we twee keer om de koffie moesten vragen. De serveerster bood haar excuses ervoor aan. De afknapper kwam thuis. Ik had betaald en niet op de bon gekeken. Bij thuiscontrole bleek er een glas wijn op gezet te zijn, die we echt niet besteld hadden.
Remco H. Gastronoom (19 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
ik heb hier gegeten omdat ik hier ook overnachte, het decor was niet echt leuk maar het eten was top.
bediening was super en het eten was ook top
Iris H. Fijnproever (9 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Ondanks dat het centrum op loopafstand is hebben wij er toch voor gekozen hier te eten. Een prima smakelijke carpaccio en als hoofdgerecht rib-eye. Lekker wijntje erbij genomen (Chardonnay). Het eten was niet heel bijzonder maar de smaak was verder goed. We waren wel blij dat we extra patat frites hadden besteld omdat de garnituur niet heel bijzonder was. We moesten wel onze best doen om aandacht van de bediening te krijgen.
Butterfly-song . Bourgondiër (2 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
slecht gegeten voor heel veel geld. De bediening verontschuldigde zich wel, maar je kon zien dat het niet menes was. Neen, bij een volgende bezoek aan zwolle zullen we wel ergens anders een eetgelegenheid opzoeken