Restaurant W

Stationsweg 7 8011 CZ Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant W

Restaurant W is te vinden in Bilderberg Grand Hotel Wientjes, een begrip in Zwolle. Beleef de historische stad in het prachtige authentieke karakter van het pand.

Het restaurant serveert verschillende heerlijkheden uit de Franse cuisine. Kom genieten in het sfeervolle interieur of, als het weer het toelaat, op het terras. De kaart reikt van coquilles tot wildzwijn en gnocci, voor ieder wat wils dus! Ook zijn er vegetarische mogelijkheden. Leuk is dat het restaurant hun gasten graag verrast met verschillende culinaire thema's door het jaar heen. Er kan uiteraard ook altijd rekening worden gehouden met diëten en allergieën. Naast het heerlijke diner kan je genieten van de zeer uitgebreide wijnselectie.

Laat je verwennen bij restaurant W!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant W

Lunch tijden: 12.00uur tot 17.00uur
Diner tijden: 17.00uur tot 21.30uur
Het hotel is 24uur per dag geopend.
Zondags is het restaurant gesloten. U kan natuurlijk wel in ons Grand Café terecht om te genieten van onze zondagskaart .

Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant W

Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heel gezellig en leuke goede service. Er wordt rekening met de wensen van kinderen gehouden!
Voor gehandicapten prima parkeer mogelijkheid
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten (heerlijk zeeton, en parelhoenders), een zeer attente gastvrouw, mooie wijnen bij de gerechten (dat kon per glas - terwijl er op verzoek flesjes werden geopend). Zeer de moeite waard en voor herhaling vatbaar. De frietjes bij het hoofdgerecht hadden niet gehoeven.
Denny E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
6 gangen diner gehad, wat een genot was het! Eten en drinken goed op elkaar afgestemd!

Personeel is erg vriendelijk en gastvrij!
Bedankt voor de mooie avond
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Weekendje weg zonder kinderen en hier gegeten. We kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Dit is iets wat overduidelijk niet vaak gebeurt in dit restaurant. De gerechten waren allemaal prima, mooie producten, prima smaak en mooie combinaties. Het was echter veel te veel. Het voelde achteraf alsof we twee voorgerechten en twee hoofdgerechten + dessert tot ons hadden genomen. Toen we daar een opmerking over maakten kregen we als antwoord "tja, 5 gangen he". Het wijn arrangement was voldoende maar niet super verrassend. Bediening zeer vriendelijk en persoonlijk. Zou zeker terug gaan naar deze zaak maar dan voor een simpeler gerecht en minder gangen.
Lyjanne B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zeer netjes en vriendelijk ontvangen door onze gastvrouw van die avond. De gehele avond kundig door haar geholpen, je voelde je zeer welkom! Daarnaast gaf ze goed advies over bijpassende wijnen.

Voor- en nagerecht waren verrassend en smaakvol! Tasting & shaping is een echte aanrader. Hoofdgerecht was voor ons gevoel ietwat ‘gewoontjes’ t.o.v. de rest. Een puntzak friet als side dish hoorde wat ons betreft niet in deze ambiance thuis. (Overigens waren de frietjes prima)

Kortom: een fijne en gezellige avond gehad, waarbij vooral de klantvriendelijkheid en professionele houding van onze gastvrouw Josje is blijven hangen, en die lekkere tasting&sharing plankjes natuurlijk :-)
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker vegetarisch gegeten. Bediening was erg vriendelijk en wist hoe je moet bedienen. Service die je in Nederland nog maar zelden tegen komt. Fijne avond gehad!
R. H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het diner hier is een ware beleving! Goede service en advies. De kwaliteit van het eten en opmaak van de borden is geweldig. Ook de uitleg tot in detail over de herkomst van de producten maakt de avond tot een feestje.
R. H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben vanavond voor de eerste keer bij dit Bilderberg hotel gedineerd. Wat een geweldige beleving. Een warm welkom en hartelijk professioneel personeel.
Ten Hagen N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten met fantastische bediening. Ook de vegetariër kwam goed aan zijn trekken met heerlijke combinaties van smaken en mooie producten. Omdat het restaurant in het hotel zit, is bovendien de toegankelijkheid van het toilet een extra voordeel. Daarnaast kun je na het eten nog lekker aan de bar zitten.
Donny S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Mooie opgedekte gerechten met een heerlijke variatie aan geweldige smaken! De bediening komt geregeld langs om te vragen of alles naar wens is. In één woord: fantastisch!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Prima gegeten en goede bediening
Alex O.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
we hebben een hele leuke avond gehad in Wientjes .
hele vriendelijke bediening die bediening en goed advies voor de wijnen.
we hebben ons laten verrassen door de chef-kok .hebben super lekker gegeten.
bediening gaf ook netjes uitleg wat we kregen ,
WAS EEN SUPER AVOND gaan we zeker vaker doen
R.Bredewold A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Goede ontvangst erg vriendelijke bediening en overheerlijk goed verzorgd eten , wat ook nog zeer verrassend werd opgediend
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prima menu voor een nette prijs. Menu van de chef met wijnarrangement een aanrader.
W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gerechten zien er goed uit maar de smaak is saai. De locatie is prima, dicht bij het station. Mooi terras, aardige bediening,
S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Zeer gastvrij en correct. Meedenkend en heerlijke gerechten. Goed aanvoelend wanneer wel en niet aanwezigheid bij tafel gewenst was. Elke keer weer een dikke pluim voor het personeel. Wat een top-locatie!
Jorian V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
gisteravond gegeten met familie. Het eten was uitstekend even als de service. Wij hebben heerlijk genoten van een 5 gangen diner met heerlijke bijpassende wijnen.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Fantastisch 4 gangen Diner op maat omdat wij geen extreem grote eters zijn perfect uitgebalanceerd door de Kok
Welke wij complimenteren met de geweldige smaaksensensatie die wij mochten beleven +/+10

Het bedienend personeel is zeer vriendelijk en uitermate goed op de hoogte van wat je krijgt geserveerd.
Ook hiervoor niets anders dan lof +/+10
Butselaar G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Voortreffelijke lunch bij Wientjes in Zwolle. Ze weten daar een mooie plek (dichtbij station) te combineren met heerlijk eten en een vriendelijke, edoch correcte bediening. Klasse!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Zoals uit het cijfer blijkt, zeer tevreden, behalve over de opdracht om tenminste 120 tekens te typen.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa