Restaurant W

Meer informatie over restaurant Restaurant W

Jouw recensie over het restaurant Restaurant W

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten, prachtige proeverij als voorgerecht. PRIMA wijnen. Als altijd vriendelijke deskundige bediening
Els O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hadden gereserveerd met het verzoek om een rustig tafeltje en als het even kon, een lekker wildmenu. Aan beide verwachtingen werd voldaan. Zeer attente en vriendelijke bediening, lekker eten en genoeg tijd voor ons om als vriendinnen bij te praten. Wij hebben een hele fijne avond gehad met dank aan de obers en keukenbrigade van restaurant W. Slechts een kleine opmerking: een graadje warmer had de aanwezige vreugde nog meer verhoogd!
IHellendoorn .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vrijdagavond heerlijk gegeten bij Restaurant W! Genoten van een 5 gangen diner waarmee we verrast werden door de chef. Met alle wensen werd rekening gehouden en elke gang was fantastisch opgediend. Complimenten voor de keuken! Verder werd er bij elke gang een passende wijn geschonken, waar de bediening veel over te vertellen had. Het personeel heeft kennis over de producten en is verder erg vriendelijk. Kortom, een echte aanrader!
Trees I.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Mooi arrangement via Couverts: 4-gangen diner+overnachting in Grand hotel Wientjes Zwolle.
Prima verzorgd. Vriendelijke ontvangst, service en bediening. Fijne sfeer, zowel in het restaurant als het prachtige Grand café! De kamer is prima. Verlichting mag wat mij betreft meer helder zijn. Heerlijk bed. Mogelijkheid om ander hoofdkussen te bestellen is ook een geweldige service.
Één puntje van kritiek: de douchevloer is spėkglad. Met een simpele ingreep is deze degelijk antislip te te maken!!! Doe dat a.u.b.?! Het scheelt ook eventuele schadeclaims ;)
Tot ziens!
steve S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
heerlijk gegeten
perfecte avond
erg leuk personeel
kon ons niets beter wensen.
prima keus gemaakt om hotel wientjes te kiezen
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk geluncht met daarbij een zeer vriendelijke bediening. Kortom echt een aanrader bij een bezoek aan Zwolle.
Wij komen zeker terug.
S W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Na een borrel blijven hangen om even iets te eten.
Beiden Bilderbergburger. Wat een teleurstelling, koud broodje, forse burger maar volledig doorgebakken en de aardappelpartjes (niet de beloofde frites) slappig.
De presentatie was mooi, maar dat maakt de smaak niet goed.
Na de drukte van de vrijdagborrel zag het cafe gedeelte er als slagveld uit en werd maar langzaam opgeruimd met kletsende bediening achter de bar. Ongezellig!
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Helemaal niemand binnen, gasten noch personeel. Oei. Na even wachten verscheen de gastheer die dacht abusievelijk dat we niet hadden gereserveerd, na "jassen?" de kapstok aanwees en de jassen aannam. U kunt zelf een tafeltje uitkiezen. Het was inmiddels duidelijk dat we een 'Heerlijk-menu" wilden, vooraf moesten de wensen/afkeren 2 keer herhaald worden, de wijnkaart (mooie wijnen, echter het jaar ontbrak) gevraagd en ging de gastheer naar de keuken om te vragen wat het menu inhield, zodat we een idee kregen van een bijpassende wijn. Alle! wijnen waren per glas te bestellen, Het menu: heekfilet, pompoensoep, hert en zoethout dessert. De wijn: Scaia bianca tenuta sant'antonio (heerlijk) en een Couvent des Jacobins pinot noir Louis Jadot (een misser) die werd vervangen door een restje uit de laatste fles van de Ripassa valpocella aziende vitivinicola zenato (heerlijk en op de rekening weggelaten). Erbij een geurig bolletje en Spaanse olijfolie met een pepertje. De heekfilet werd in stukjes geserveerd in een origineel sardineblikje met mooie gevarieerde sla, saffraan dressing en wasibikroepoek (niet zelf gemaakt, maar toch er nog eentje extra gevraagd): een mooie starter. Daarna werd er een mooie lege kom met wat frutseltjes voor me neergezet waarin de gastheer uit een fraai schenkpotje de romige pompoensoep met pompoenpitjes schonk: zacht en milde pompoensmaak. Als hoofd: hertenbiefstuk (goed bereid, weinig jus), een potje met pastinaakpuree (te vast) en hazenpeper en wildzwijn (aan de droge kant), een half worteltje, een halve minicourgette (de kleinste zijn de lekkerste) en wat haricots verts. Het dessert is een verhaal apart. Ik kan niet tegen kaas, maar de ware kaasliefhebber wordt op "de" wenken bediend. Op een grote marmeren blad stonden een aantal bijzondere kazen uitgestald die met groot enthousiasme worden toegelicht met bietengelei, walnoten en honing (zonder uitleg). "Zwaluwgekwetter" een Munsterachtigkaasje om er eentje te noemen. Een Must voor de liefhebber. Voor mij een dessert van zoethoutbereidingen, mousse, ijs en een vrij harde lolly. De zoethoutsmaak was zeer aanwezig en daarom gauw weggespoeld met gratis! kraanwater. Een goede espresso als afsluiting met een koekje dat overbodig was, na zo'n copieus diner. Een aanrader en chapeau voor de chefkok en zijn brigade.
x-elf .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
wat een teleurstelling! Beperkte kaart waarvan nog eens 2 gerechten niet leverbaar zijn. Zeebaars besteld, na wachten komt de ober zeggen dat de zeebaars ook niet leverbaar is. Hij heeft wel slibtongetjes. Deze staan niet op de kaart, dat had al een teken moeten zijn. Duurde lang voor het eten kwam. Brood bij besteld wat niet geleverd is. Slibtongetjes leken uit de vriezer te komen. Sommige stukken leek wel gum. Bediening heeft niet geinformeerd. Wij wilde niets mee, alleen koffie. Ook dat ging fout. Aangegeven dat wij zwaar ontevreden zijn. We hebben een gezelschap in de achter zaal - was het antwoord. Verder werd er niets mee gedaan.
Prijs prestatie is niet in verhouding. Veel te duur.
Teleurstellend.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Voor het lunchkwartet dat men hier (à een pittige 14 euro 95) serveert, moet de kok inspiratie hebben opgedaan in het restaurant van Madurodam.
Ik noteerde onder (niet veel) meer een garnalencroquet ter grootte van een flinke rijstkorrel. Daar past natuurlijk met geen mogelijkheid een garnaal in! Niet verwonderlijk dus dat het ding(etje) leeg was.
RuudvB .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Met een zakenrelatie hier geluncht. De kaart is beperkt en de lunchgerechten zijn duur. Mijn Italiaanse bol met tonijnsalade was prima; alleen € 12,50 vind ik een boel geld. De bediening was efficiënt, hoewel we twee keer om de koffie moesten vragen. De serveerster bood haar excuses ervoor aan. De afknapper kwam thuis. Ik had betaald en niet op de bon gekeken. Bij thuiscontrole bleek er een glas wijn op gezet te zijn, die we echt niet besteld hadden.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
ik heb hier gegeten omdat ik hier ook overnachte, het decor was niet echt leuk maar het eten was top.
bediening was super en het eten was ook top
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Ondanks dat het centrum op loopafstand is hebben wij er toch voor gekozen hier te eten. Een prima smakelijke carpaccio en als hoofdgerecht rib-eye. Lekker wijntje erbij genomen (Chardonnay). Het eten was niet heel bijzonder maar de smaak was verder goed. We waren wel blij dat we extra patat frites hadden besteld omdat de garnituur niet heel bijzonder was. We moesten wel onze best doen om aandacht van de bediening te krijgen.
Butterfly-song .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
slecht gegeten voor heel veel geld. De bediening verontschuldigde zich wel, maar je kon zien dat het niet menes was. Neen, bij een volgende bezoek aan zwolle zullen we wel ergens anders een eetgelegenheid opzoeken