Restaurant W

Stationsweg 7 8011 CZ Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant W

Restaurant W is te vinden in Bilderberg Grand Hotel Wientjes, een begrip in Zwolle. Beleef de historische stad in het prachtige authentieke karakter van het pand.

Het restaurant serveert verschillende heerlijkheden uit de Franse cuisine. Kom genieten in het sfeervolle interieur of, als het weer het toelaat, op het terras. De kaart reikt van coquilles tot wildzwijn en gnocci, voor ieder wat wils dus! Ook zijn er vegetarische mogelijkheden. Leuk is dat het restaurant hun gasten graag verrast met verschillende culinaire thema's door het jaar heen. Er kan uiteraard ook altijd rekening worden gehouden met diëten en allergieën. Naast het heerlijke diner kan je genieten van de zeer uitgebreide wijnselectie.

Laat je verwennen bij restaurant W!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant W

Lunch tijden: 12.00uur tot 17.00uur
Diner tijden: 17.00uur tot 21.30uur
Het hotel is 24uur per dag geopend.
Zondags is het restaurant gesloten. U kan natuurlijk wel in ons Grand Café terecht om te genieten van onze zondagskaart .

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant W

Anthony P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vanaf het reserveren tot het verlaten is het positief bevallen. Het personeel denkt mee en staat open tijdens de ontvangst. Een zeer ideale plek waar je rustig onder het genot v.e. drankje en hapje kan (werk) overleggen.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Ik heb "goed" aangegeven, omdat ik vind dat "redelijk" geen recht zou doen; mijn keuze zou zijn: "(ruim) voldoende".
Gezien de prijs had de kwaliteit zeker niet minder mogen zijn.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Het gebeurt niet vaak dat we met ons gezin uit eten kunnen gaan. De verschillende agenda’s zijn daarvan de oorzaak.
Al enige tijd zochten we naar een mogelijkheid om samen bij Grand hotel Wientjes in Zwolle te gaan eten. Zaterdagavond was het dan zover.
We kregen een verrassingsmenu met bijpassend wijnen. En verrast werden we!.
Het waren 5 gangen. Allemaal even lekker. Kleine kunstwerkjes bomvol smaak. Heerlijk. Verrassende gerechten. Mooie wijnen. Tempo van serveren aangepast aan onze wensen. Fijne sfeer en bediening.
Ik ga hier niet verklappen wat er werd geserveerd. Dan is de verrassing er af. Maar de op de huid gebakken kabeljauwfilet met gepocheerd kwarteleitje en de mooi gebakken eendenborst met een loempiaatje van confit de canard mogen niet onvermeld blijven.
Maar nu doe ik de andere gerechte weer tekort.
Kortom: fantastische keuken, fijne bediening. Goede sfeer. Alles klopte. Genoten dus.
bobduijnhouwer .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Perfect avond gehad in restaurant W. Leuke sfeer en erg gezellige en toch formele bediening. Gerechten waren goed op smaak en een lust voor het oog. elk gerecht werd duidelijk beschreven en ook de combinatie met de wijnen waren erg goed. Chefkok Daiel van lenten kwam nog een praatje houden en zelfs een blik in de keuken mogen werpen. Dit was een echte avond uit!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben ons door het verrassingsmenu laten verrassen. Heerlijk. Goede combinaties, goede hoeveelheden, mooie ingredienten, en hele aardige en goede bediening
Jeanet M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Het personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om je fijne avond te bezorgen, en dat is zeker gelukt! Het eten smaakt verrukkelijk en er zit een goed tempo tussen de diverse gangen (dit gaat in overleg, je kunt aangeven als je bijv. nog even wilt wachten) Het was ons eerste bezoek aan het restaurant van Grand Hotel Wientjes maar wij komen zeker nog een keer terug!
J. .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten. We hadden voor het eerst een proeverij van voorgerechten: verrukkelijk! Ook onze hoofgerechten: Wild en Corvina smaakten lekker. Het voelt echt als een avondje in de watten gelegd worden. Geen moeite is teveel om mee te denken over mijn dieet, zodat ik na afloop geen last heb. Complimenten voor bediening en koks! We komen graag terug.
Khiara D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Het was onbeschrijfelijk lekker. Ik en mijn moeder hebben onwijs genoten en de service was echt super!!! De gastvrouw bood ons ook een wijnarrangement aan en deze paste perfect bij ons 5-gangen menu! Ik kom graag een keer terug!
Jerry C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben met z'n tweeën genoten van een heerlijk 4 gangen verassingsmenu met passend wijnarrangement en een goede service! De inrichting is sjiek maar je kunt er ongedwongen eten. Gewoon doen.
Geraldine D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het eten was heerlijk, bediening erg vriendelijk. Mooie opmaak van de borden. Het tempo van de gerechten mag wat lager. Toen we dat aangaven, ging dat prima. Wij hebben een hele leuke avond gehad.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een zaterdag middag genegeerd worden door het personeel, dat is bijgebleven. Een stel ongeïnteresseerde zaterdag hulpen en stagiaires. Waarvan er één ook heel onprettig rook. bbrrrrrrrrrr.
albertus K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
zeer attent en buitengewoon aardig het valentijn menu was erg leuk en gevarieerd
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Een prettige lunch en een attente bediening - 2 smakelijk samengestelde sandwiches met een glaasje wijn, afgerond met koffie. Restaurant oogt wat gedateerd maar wel netjes. Hebben niet in naastgelegen bistro gezeten, deze ziet er wat levendiger - en dus ook wat gezelliger uit!.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten, prachtige proeverij als voorgerecht. PRIMA wijnen. Als altijd vriendelijke deskundige bediening
Els O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hadden gereserveerd met het verzoek om een rustig tafeltje en als het even kon, een lekker wildmenu. Aan beide verwachtingen werd voldaan. Zeer attente en vriendelijke bediening, lekker eten en genoeg tijd voor ons om als vriendinnen bij te praten. Wij hebben een hele fijne avond gehad met dank aan de obers en keukenbrigade van restaurant W. Slechts een kleine opmerking: een graadje warmer had de aanwezige vreugde nog meer verhoogd!
IHellendoorn .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vrijdagavond heerlijk gegeten bij Restaurant W! Genoten van een 5 gangen diner waarmee we verrast werden door de chef. Met alle wensen werd rekening gehouden en elke gang was fantastisch opgediend. Complimenten voor de keuken! Verder werd er bij elke gang een passende wijn geschonken, waar de bediening veel over te vertellen had. Het personeel heeft kennis over de producten en is verder erg vriendelijk. Kortom, een echte aanrader!
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Mooi arrangement via Couverts: 4-gangen diner+overnachting in Grand hotel Wientjes Zwolle.
Prima verzorgd. Vriendelijke ontvangst, service en bediening. Fijne sfeer, zowel in het restaurant als het prachtige Grand café! De kamer is prima. Verlichting mag wat mij betreft meer helder zijn. Heerlijk bed. Mogelijkheid om ander hoofdkussen te bestellen is ook een geweldige service.
Één puntje van kritiek: de douchevloer is spėkglad. Met een simpele ingreep is deze degelijk antislip te te maken!!! Doe dat a.u.b.?! Het scheelt ook eventuele schadeclaims ;)
Tot ziens!
steve S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
heerlijk gegeten
perfecte avond
erg leuk personeel
kon ons niets beter wensen.
prima keus gemaakt om hotel wientjes te kiezen
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk geluncht met daarbij een zeer vriendelijke bediening. Kortom echt een aanrader bij een bezoek aan Zwolle.
Wij komen zeker terug.
S W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Na een borrel blijven hangen om even iets te eten.
Beiden Bilderbergburger. Wat een teleurstelling, koud broodje, forse burger maar volledig doorgebakken en de aardappelpartjes (niet de beloofde frites) slappig.
De presentatie was mooi, maar dat maakt de smaak niet goed.
Na de drukte van de vrijdagborrel zag het cafe gedeelte er als slagveld uit en werd maar langzaam opgeruimd met kletsende bediening achter de bar. Ongezellig!